"Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 11 тамыздағы № 240 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 10 қыркүйекте № 2824 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы әкімдігінің 2020 жылғы 10 наурыздағы № 40 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 10.03.2020 № 40 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      Ескерту. Қаулының тақырыбы жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 29.05.2017 № 133 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Маңғыстау облысы әкімдігінің мына қаулыларының күші жойылды деп танылсын:

      Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 7 қазандағы № 254 "Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2520 болып тіркелген, 2014 жылы 26 қарашада "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған);

      Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 18 ақпандағы № 26 "Маңғыстау облысы әкімдігінің кейбір қаулыларына толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы" қаулысымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2645 болып тіркелген, 2015 жылы 4 сәуірде "Маңғыстау" газетінде жарияланған) бекітілген Маңғыстау облысы әкімдігінің кейбір қаулыларына енгізілетін толықтырулар мен өзгерістердің 3-тармағы.

      3. "Облыстық ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Р.М. Әміржановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімінің
      міндетін атқарушы С. Алдашев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      "Облыстық ауыл шаруашылығы басқармасы"

      мемлекеттік мекемесінің басшысы

      Б. Ерсайынұлы

      11 тамыз 2015 жыл.

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
2015 жылғы 11 тамыз
№ 240 қаулысымен
бекітілген

"Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 29.05.2017 № 133 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Маңғыстау облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      "Электрондық үкіметтің" www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия (бұдан әрі – лицензия) беру, лицензияны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру немесе "Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 22 мамырдағы № 4-1/468 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 11625 болып тіркелген) бекітілген "Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10 тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрінде.

      Көрсетілетін қызметті алушы лицензияны алуға қағаз жеткізгіште жүгінген жағдайда лицензия электрондық нысанда ресімделеді, басып шығарылады, мөрмен және көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қолымен куәландырылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс - қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының өтінішін немесе электрондық сұрау салуын және Стандарттың 9 тармағында көзделген өзге де құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің алуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны:

      лицензия беру кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманының құжаттарды тіркеуі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының құжаттарды қарауы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының құжаттарды қарауы және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Тұтынушылар құқықтарын қорғау жөнінде комитетінің тұтынушылардың құқығын қорғау және тұрғындардың санитарлық-эпидемиологиялық саулығы саласындағы аумақтық бөлiмшесіне (бұдан әрі – мүдделі орган) келісуге жолдауы;

      4) мүдделі органның құжаттарды қарауы;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мүдделі органның қорытындысын қарауы, лицензияның не дәлелді жауаптың жобасын ресімдеуі;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының лицензияға не дәлелді жауапқа қол қоюы;

      7) көрсетілетін қызметті алушыға лицензияны не дәлелді жауапты беруі;

      лицензияны қайта ресімдеу кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманының құжаттарды тіркеуі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының құжаттарды қарауы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының құжаттарды қарауы және лицензияны қайта ресімдеуі не дәлелді жауапты дайындауы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қайта ресімделген лицензияға не дәлелді жауапқа қол қоюы;

      5) көрсетілетін қызметті алушыға қайта ресімделген лицензияны не дәлелді жауапты беруі;

      лицензияның телнұсқасын беру кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманының құжаттарды тіркеуі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының құжаттарды қарауы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының құжаттарды қарауы және лицензияның телнұсқасын не дәлелді жауапты дайындауы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының лицензияның телнұсқасына не дәлелді жауапқа қол қоюы;

      5) көрсетілетін қызметті алушыға лицензияның телнұсқасын не дәлелді жауапты беруі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      4) мүдделі орган.

      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс - қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      лицензия беру кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 30 (отыз) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді – 1 (бір) жұмыс күні;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, мүдделі органға келісу үшін жолдайтын лицензияның жобасын не дәлелді жауапты дайындайды – 2 (екі) жұмыс күні;

      4) мүдделі орган лицензияның жобасын қарайды, көрсетілетін қызметті алушының қойылатын талаптарға сәйкестігі немесе сәйкес еместігін анықтайды және лицензия беруге қорытындысын не дәлелді жауабын береді – 5 (бес) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мүдделі органның қорытындысын не дәлелді жауабын қарайды, лицензияны не дәлелді жауапты ресімдейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін береді – 1 (бір) жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы лицензияға не дәлелді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманына береді – 1 (бір) жұмыс күні;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушыға лицензияны не дәлелді жауапты береді – 30 (отыз) минут;

      лицензияны қайта ресімдеу кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 30 (отыз) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді – 1 (бір) жұмыс күні;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қарайды, лицензияны қайта ресімдейді не дәлелді жауапты дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін береді – 1 (бір) жұмыс күні;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қайта ресімделген лицензияға не дәлелді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманына береді – 1 (бір) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушыға қайта ресімделген лицензияны не дәлелді жауапты береді – 30 (отыз) минут;

      лицензияның телнұсқасын беру кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 30 (отыз) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді – 4 (төрт) сағат;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қарайды, лицензияның телнұсқасын не дәлелді жауапты дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін береді – 1 (бір) жұмыс күні;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы лицензияның телнұсқасына не дәлелді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманына береді – 4 (төрт) сағат;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушыға лицензияның телнұсқасын не дәлелді жауапты береді – 30 (отыз) минут.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібі мен рәсімдердің (iс-қимылдардың) реттілігі тәртібін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті алушы компьютердегі интернет-браузерінде сақталып тіркелген өзінің ЭЦҚ куәлігінің көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1-процесс – компьютердің интернет-браузеріне көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушымен паролін порталға енгізу процесі (авторизациялау процесі);

      3) 1-шарт – бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) мен пароль логині арқылы көрсетілетін қызметті алушының тіркелген деректерінің дұрыстығын порталда тексеру;

      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны порталда қалыптастыру;

      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы "Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, қызметті көрсетуге арналған сұрау салу нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), сұрау салу нысанына қажетті электрондық түрдегі құжаттарды қоса беруі;

      6) 4-процесс – "Электрондық үкіметтің" төлем шлюзінде (бұдан әрі – ЭҮТШ) мемлекеттік көрсетілетін қызметке ақы төлеу, бұдан кейін бұл ақпарат "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ) келіп түседі;

      7) 2-шарт – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-де мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін төлем фактісін тексеру;

      8) 5-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-де қызмет көрсету үшін төлемнің болмауына байланысты сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9) 6-процесс – сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      10) 3-шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН арасындағы мәліметтердің сәйкестігін порталда тексеру;

      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылуы;

      12) 8-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);

      13) 9-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-де электрондық құжатты тіркеу (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуы) және "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасының автоматтандырылған жұмыс орнының ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДБ АЖО АЖ-де) сұрау салуды өңдеу;

      14) 4-шарт – көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және лицензияны беру үшін негіздемелерге сәйкестігін тексеруі;

      15) 10-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖО АЖ-де көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылуы;

      16) 11-процесс – көрсетілетін қызметті алушы "Е-лицензиялау" МДБ АЖО АЖ-де қалыптастырылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (электрондық лицензияны) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ пайдалана отырып қалыптастырылады.

      9. Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімдердің (iс-қимылдардың) реттілігі тәртібін сипаттау:

      1) 1-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерімен мемлекеттік қызметті көрсету үшін "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ға логин мен пароль енгізуі (авторизациялау процесі);

      2) 1-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын "Е-лицензиялау" МДБ АЖО АЖ-ға логин мен пароль арқылы тексеру;

      3) 2-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизацилаудан бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" МДБ АЖО АЖ-де қалыптастыру;

      4) 3-процесс – осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің таңдауы, мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге арналған сұрау салу нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушы деректерін енгізуі;

      5) 4-процесс – "Электрондық үкіметтің" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер базасына (бұдан әрі – ЗТ МДБ) көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрау салуды жолдау;

      6) 2-шарт – ЗТ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің болуын тексеру;

      7) 5-процесс – ЗТ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру;

      8) 6-процесс – қағаз нысанда құжаттардың болуы туралы бөлігінде сұрау салу нысанын толтыруы және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеуі және

      оларды сұрау салу нысанына бекітуі;

      9) 7-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖО АЖ-да сұрау салуды тіркеу және мемлекеттік көрсетілетін қызметті өңдеу;

      10) 3-шарт – лицензияны беру үшін көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және негіздемелеріне сәйкестігін тексереді;

      11) 8-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖО АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      12) 9-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖО АЖ-да қалыптастырылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалана отырып қалыптастырылады.

      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 2, 3, 4-қосымшаларына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығы порталда, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.


  "Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі
бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы



Шартты белгілер:



 
  "Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі
бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2 қосымша

"Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Шартты белгілер:



  "Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі
бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
3 қосымша

"Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Шартты белгілер:



  "Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі
бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
4 қосымша

"Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Шартты белгілер:




Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпусзком зерновых расписок"

Постановление акимата Мангистауской области от 11 августа 2015 года № 240. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области от 10 сентября 2015 года № 2824. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 10 марта 2020 года № 40

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 10.03.2020 № 40 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Заголовок постановления – в редакции постановления акимата Мангистауской области от 29.05.2017 № 133 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок".

      2. Признать утратившими силу следующие постановления акимата Мангистауской области:

      постановление акимата Мангистауской области от 7 октября 2014 года № 254 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2520, опубликовано 26 ноября 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      пункт 3 дополнений и изменений, которые вносятся в некоторые постановления акимата Мангистауской области, утвержденные постановлением акимата Мангистауской области от 18 февраля 2015 года № 26 "О внесении дополнений и изменений в некоторые постановления акимата Мангистауской области" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2645, опубликовано 4 апреля 2015 года в газете "Огни Мангистау").

      3. Государственному учреждению "Областное управление сельского хозяйства" (Б. Ерсайынулы) обеспечить официальное опубликование данного постановления в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Амиржанова Р. М.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
      акима области С. Алдашев

      "СОГЛАСОВАНО"

      Руководитель государственного учреждения

      "Областное управление сельского хозяйства"

      Б. Ерсайынулы

      11 август 2015 год.

  Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 11 августа 2015 года № 240

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок"

      Сноска. Регламент - в редакции постановления акимата Мангистауской области от 29.05.2017 № 133 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственную услугу "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок" (далее – государственная услуга) оказывает государственное учреждение "Областное управление сельского хозяйства" (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      канцелярию услогодателя;

      веб-портал "Электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок (далее – лицензия), переоформление лицензии, выдача дубликата лицензии либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 22 мая 2015 года № 4-1/468 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11625) (далее – Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      В случае обращения услугополучателя за получением лицензии на бумажном носителе лицензия оформляется в электронной форме, распечатывается, заверяется печатью и подписью руководителя услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги являются получение услугодателем заявления или электронного запроса услугополучателя и иных документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги:

      при выдаче лицензии:

      1) регистрация документов специалистом канцелярии услугодателя;

      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя;

      3) рассмотрение документов ответственным исполнителем услугодателя и направление на согласование в территориальное подразделение Комитета по защите прав потребителей Министерства национальной экономики Республики Казахстан в сфере защиты прав потребителей и санитарно-эпидемиологического благополучия населения (далее – заинтересованный орган);

      4) рассмотрение документов заинтересованным органом;

      5) рассмотрение заключения заинтересованного органа ответственным исполнителем услугодателя, оформление проекта лицензии либо мотивированного ответа;

      6) подписание лицензии либо мотивированного ответа руководителем услугодателя;

      7) выдача лицензии либо мотивированного ответа услугополучателю;

      при переоформлении лицензии:

      1) регистрация документов специалистом канцелярии услугодателя;

      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя;

      3) рассмотрение документов ответственным исполнителем услугодателя и переоформление лицензии либо подготовка мотивированного ответа;

      4) подписание переоформленной лицензии либо мотивированного ответа руководителем услугодателя;

      5) выдача переоформленной лицензии либо мотивированного ответа услугополучателю;

      при выдаче дубликата лицензии:

      1) регистрация документов специалистом канцелярии услугодателя;

      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя;

      3) рассмотрение документов ответственным исполнителем услугодателя и подготовка дубликата лицензии либо мотивированного ответа;

      4) подписание дубликата лицензии либо мотивированного ответа руководителем услугодателя;

      5) выдача дубликата лицензии либо мотивированного ответа услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) специалист канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя;

      4) заинтересованный орган.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      при выдаче лицензии:

      1) специалист канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов – 30 (тридцать) минут;

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя услугодателя – 1 (один) рабочий день;

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту представленных документов, готовит проект лицензии, которого направляет для согласования в заинтересованный орган либо мотивированный ответ – 2 (два) рабочих дня;

      4) заинтересованный орган рассматривает проект лицензии, определяет соответствие или несоответствие услугополучателя к предъявляемым требованиям и дает заключение на выдачу лицензии либо мотивированный ответ – 5 (пять) рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает заключение либо мотивированный ответ заинтересованного органа, оформляет лицензию либо мотивированный ответ и передает руководителю услугодателя для подписания – 1 (один) рабочий день;

      6) руководитель услугодателя подписывает и передает специалисту канцелярии услугодателя лицензию или мотивированный ответ – 1 (один) рабочий день;

      7) специалист канцелярии услугодателя выдает услугополучателю лицензию либо мотивированный ответ – 30 (тридцать) минут;

      при переоформлении лицензии:

      1) специалист канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов – 30 (тридцать) минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя – 1 (один) рабочий день;

      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы, переоформляет лицензию либо готовит мотивированный ответ и передает руководителю услугодателя для подписания – 1 (один) рабочий день;

      4) руководитель услугодателя подписывает и передает специалисту канцелярии услугодателя переоформленную лицензию либо мотивированный

      ответ – 1 (один) рабочий день;

      5) специалист канцелярии услугодателя выдает услугополучателю переоформленную лицензию либо мотивированный ответ – 30 (тридцать) минут;

      при выдаче дубликата лицензии:

      1) специалист канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов – 30 (тридцать) минут;

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя услугодателя – 4 (четыре) часа;

      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы, готовит дубликат лицензии либо мотивированный ответ и передает руководителю услугодателя для подписания – 1 (один) рабочий день;

      4) руководитель услугодателя подписывает и передает специалисту канцелярии услугодателя дубликат лицензии либо мотивированный ответ – 4 (четыре) часа;

      5) специалист канцелярии услугодателя выдает услугополучателю дубликат лицензии либо мотивированный ответ – 30 (тридцать) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения услугополучателя и последовательности процедур (действий) при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера регистрационного свидетельства ЭЦП услугополучателя, ввод услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения

      государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале правильности данных услугополучателя, зарегистрированных через логин бизнес идентификационный номер (далее – БИН) и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем регламенте государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок" (далее – Регламент), вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;

      6) процесс 4 – оплата государственной услуги на платежный шлюз "Электронного правительства" (далее – ПШЭП), а затем эта информация поступает в информационную систему государственной базы данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование");

      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание государственной услуги;

      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание государственной услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      9) процесс 6 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      10) условие 3 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;

      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;

      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в информационную систему автоматизированное рабочее место государственной базы данных "Е-лицензирование" (далее – ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование");

      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;

      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование";

      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги (электронная лицензия), сформированной ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП услугодателя.

      9. Описание порядка обращения услугополучателя и последовательности процедур (действий) при оказании государственной услуги через услугодателя:

      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;

      2) условие 1 – проверка в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;

      3) процесс 2 – формирование ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;

      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;

      5) процесс 4 – направление запроса через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в государственную базу данных юридических лиц (далее – ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя;

      6) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;

      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;

      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем и прикрепление их к форме запроса;

      9) процесс 7 – регистрация запроса и обработка государственной услуги в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование";

      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;

      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование";

      12) процесс 9 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги, сформированной ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП услугодателя.

      10. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задейственных в оказании государственной услуги через портал приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям 2, 3, 4 к настоящему Регламенту Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на портале, интернет-ресурсе услугодателя.


  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача лицензии на оказание услуг по
складской деятельности с выпуском
зерновых расписок"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал


Условные обозначения:



  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача лицензии на оказание услуг по
складской деятельности с выпуском
зерновых расписок"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок"

Условные обозначения:


  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача лицензии на оказание услуг по
складской деятельности с выпуском
зерновых расписок"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок"

      При переоформлении лицензии



Условные обозначения:



  Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Выдача лицензии на оказание услуг по
складской деятельности с выпуском
зерновых расписок"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок"

      При выдаче дубликата лицензии




Условные обозначения: