"Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлік құқықтарын Қазақстан Республикасының қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 13 шілдедегі № 3/435 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2015 жылғы 12 тамызда № 1191 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2018 жылғы 27 сәуірдегі № 2/169 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 27.04.2018 № 2/169 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2011 жылғы 1 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы", 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 28 қыркүйектегі № 1103 "Cыйға тарту шарты бойынша мемлекеттің мүлік құқығына ие болу қағидасын бекіту туралы" қаулысына сәйкес және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 285 "Мемлекеттік мүлікті есепке алу саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" бұйрығын басшылыққа ала отырып, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлікке құқығын сыйға беру шарты бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен Қазақстан Республикасының қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      Ескерту. 1 тармаққа өзгерістер енгізілді - Алматы қаласы әкімдігінің 30.05.2017 № 2/180 қаулысымен (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      2. Алматы қаласы Қаржы басқармасы осы қаулыны интернет-ресурста орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары М. Құдышевқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласы әкімінің
      міндетін атқарушы Ю. Ильин

  Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 13 шілдедегі
№ 3/435 қаулысымен бекітілген

"Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен сыйға тарту
шарты бойынша мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке
тұлғалардың мүлік құқықтарын Қазақстан Республикасының қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламенттің барлық мәтіні бойынша "Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлік құқықтарын Қазақстан Республикасының қабылдауы" деген сөздер "Мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлікке құқығын сыйға беру шарты бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен Қазақстан Республикасының қабылдауы" деген сөздерімен ауыстырылды - Алматы қаласы әкімдігінің 30.05.2017 № 2/180 қаулысымен (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлікке құқығын сыйға беру шарты бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен Қазақстан Республикасының қабылдауы" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Алматы қаласының әкімдігі "Алматы қаласы Қаржы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі арқылы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беруді көрсетілетін қызметті беруші жүзеге асырады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 285 бұйрығымен бекітілген, "Мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлікке құқығын сыйға беру шарты бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен Қазақстан Республикасының қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес қағаз тасымалдағыштағы сыйға тарту шарты және мүлікті қабылдау-беру актісі (табыстау актісі).

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

      Мемлекеттік қызмет мемлекеттік емес заңды тұлғаларға және жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыдан өтінішті және Стандарттың 9 тармағында қарастырылған мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды мемлекеттік немесе орыс тілдерінде алуы негіз болып табылады.

      4-1. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздеме мыналар:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі болып табылады.

      Ескерту. 4 тармақ 4-1 тармақшасымен толықтырылды - Алматы қаласы әкімдігінің 30.05.2017 № 2/180 қаулысымен (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің тиісті құжаттармен бірге өтінішті қабылдауы және өтінішті тіркеуі (он бес минут минут);

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішіне бұрыштама қойып, көрсетілетін қызметті берушінің маманына қарау үшін береді (бір күн);

      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы құжаттардың Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік органдарға сыйға тарту шарты бойынша мемлекетке мүлік құқықтарын беру жөніндегі бар ұсыныс туралы хабарлайды, ал көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар сәйкес келмеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға дәлелді бас тарту жолданады (жеті күнтізбелік күн);

      5) мемлекеттік органдар сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттің мүлік құқықтарына ие болуының қажеттігі (қажетінің жоқтығы) туралы қорытындылар дайындайды және көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды (отыз күнтізбелік күн);

      6) сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттің мүлік құқықтарына ие болуы орынсыз болған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға дәлелді бас тартуды жолдайды (екі күн);

      7) сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттің мүлік құқықтарына ие болуы орынды болған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші сыйға тарту шарты бойынша мүлікті мемлекеттік меншікке қабылдау туралы тиісті қаулы шығарады (он төрт күнтізбелік күн);

      8) сыйға тарту шартын әзірлейді (жиырма күнтізбелік күн);

      9) шарт жасасқаннан кейін көрсетілетін қызметті беруші мүлікті қабылдау-беру актісін жасайды (сегіз күнтізбелік күн).

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болып табылатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі:

      1) тиісті құжаттармен бірге өтінішті қабылдағаны туралы талон беру және оларды басшыға жіберу;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштама арқылы маманға беруі;

      3) маманның мемлекеттік органға сыйға тарту шарты бойынша мемлекетке мүлік құқықтарын беру жөніндегі бар ұсыныс туралы хаты;

      4) мемлекеттік органның сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттің мүлік құқықтарына ие болуының орындығы (орынсыздығы) туралы жауап хаты;

      5) сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттің мүлік құқықтарын қабылдауы туралы Алматы қаласы әкімдігі қаулысының жобасын енгізу;

      6) сыйға тарту шартын әзірлеу және жасасу;

      7) қабылдау-беру актісін жасау және оған қол қою.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің кызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің кызметкері 15 (он бес) минут ішінде қабылданған құжаттарды тіркеуге алады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға береді, бұл ретте өтініштің төменгі оң жақ бұрышына келіп түскен күні мен кіріс нөмірі көрсетілген мемлекеттік тілде тіркеу мөртабаны қойылады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) күн ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін маманға орындау үшін береді;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы 7 (жеті) күнтізбелік күн ішінде ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді;

      4) құжаттар Стандартың 9 тармағына сәйкес келмеген жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға дәлелді бас тартуды жолдайды;

      5) сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттің мүлік құқықтарына ие болуы орынды болған жағдайларда көрсетілетін қызметті беруші сыйға тарту шарты бойынша мүлікті мемлекеттік меншікке қабылдау туралы тиісті қаулының жобасын енгізеді (он төрт күнтізбелік күн);

      6) сыйға тарту шарты әзірленеді (жиырма күнтізбелік күн);

      7) шарт жасасқаннан кейін көрсетілетін қызметті берушімүлікті қабылдау-беру актісін жасайды (сегіз күнтізбелік күн).

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

      9. Құжаттарды қабылдауды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес дүйсенбіден жұмаға дейінгі күнді қоса алғанда,сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі үзіліспен демалыс және мейрам күндерін қоспағанда, сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін жүзеге асырады.

      Мемлекеттік қызмет алдынала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Стандарттың 4 тармағымен белгіленген және мына сәттен бастап:

      1) көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 3 (үш) ай;

      болашақта сыйға тарту шартына қол қою үшін – 2 (екі) ай;

      болашақта мүліктің қабылдау-беру актісіне қол қою үшін - 2 (екі) айды құрайды;

      2) кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;

      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.

  "Мемлекеттік емес заңды тұлғалардың
және жеке тұлғалардың мүлікке құқығын
сыйға беру шарты бойынша Қазақстан
Республикасының Үкіметі белгілеген
тәртіппен Қазақстан Республикасының
қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

      Ескерту. Қосымшаға өзгерістер енгізілді - Алматы қаласы әкімдігінің 30.05.2017 № 2/180 қаулысымен (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

"Мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлікке құқығын
сыйға беру шарты бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген
тәртіппен Қазақстан Республикасының қабылдауы" мемлекеттік қызмет
көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы





Об утверждении регламента государственной услуги "Принятие Республикой Казахстан прав на имущество негосударственных юридических лиц и физических лиц по договору дарения в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан"

Постановление акимата города Алматы от 13 июля 2015 года № 3/435. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 12 августа 2015 года № 1191. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 27 апреля 2018 года № 2/169

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 27.04.2018 № 2/169 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 сентября 2011 года № 1103 "Об утверждении Правил приобретения государством прав на имущество по договору дарения" и на основании приказа Министра финансов Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 285 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере учета государственного имущества", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Принятие Республикой Казахстан прав на имущество негосударственных юридических лиц и физических лиц по договору дарения в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан".

      Сноска. В пункт 1 внесены изменения на государственном языке, текст на русском языке не меняется постановлением акимата города Алматы от 30.05.2017 № 2/180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Управлению финансов города Алматы обеспечить размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы М. Кудышева.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
      акима города Алматы Ю. Ильин

  Утвержден
постановлением
акимата
города Алматы
от 13 июля 2015 года
№ 3/435

Регламент государственной услуги "Принятие Республикой Казахстан
прав на имущество негосударственных юридических лиц
и физических лиц по договору дарения в порядке, определяемом
Правительством Республики Казахстан"

      Сноска. По всему тексту регламента слова "Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлік құқықтарын Қазақстан Республикасының қабылдауы" заменены словами "Мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлікке құқығын сыйға беру шарты бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен Қазақстан Республикасының қабылдауы" на государственном языке, текст на русском языке не меняется постановлением акимата города Алматы от 30.05.2017 № 2/180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Принятие Республикой Казахстан прав на имущество негосударственных юридических лиц и физических лиц по договору дарения в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) оказывается акиматом города Алматы через коммунальное государственное учреждение "Управление финансов города Алматы" (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются услугодателем.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – договор дарения и акт приема-передачи имущества (передаточный акт) на бумажном носителе, согласно приложению к Стандарту государственной услуги "Принятие Республикой Казахстан прав на имущество негосударственных юридических лиц и физических лиц по договору дарения в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан", утвержденному приказом Министра финансов Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 285 (далее - Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      Государственная услуга оказывается негосударственным юридическим лицам и физическим лицам (далее - услугополучатель) бесплатно.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и необходимых документов на государственном или русском языках для оказания государственной услуги от услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      4-1. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 4 дополнен  подпунктом 4-1 в соответствии с постановлением акимата города Алматы от 30.05.2017 № 2/180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) прием заявления с соответствующими документами канцелярией услугодателя и регистрация заявления (15 минут);

      2) руководитель услугодателя резолюцией отписывает заявление услугополучателя специалисту услугодателя для рассмотрения (один день);

      3) специалист услугодателя осуществляет проверку документов на соответствие пункту 9 Стандарта;

      4) специалист услугодателя уведомляет об имеющемся предложении по передаче государству прав на имущество по договору дарения государственные органы, а в случае несоответствия документов, предоставленных услугополучателем направляет услугополучателю мотивированный отказ (семь календарных дней);

      5) государственные органы готовят заключения о необходимости (отсутствии необходимости) приобретения государством прав на имущество по договору дарения и направляют услугодателю (тридцать календарных дней);

      6) в случае нецелесообразности приобретения государством прав на имущество по договору дарения услугодателем направляется услугополучателю мотивированный отказ (два дня);

      7) в случае целесообразности приобретения государством прав на имущество по договору дарения услугодателем вносится проект соответствующего постановления о принятии имущества в государственную собственность по договору дарения (четырнадцать календарных дней);

      8) услугодателем разрабатывается договор дарения (двадцать календарных дней);

      9) услугодателем после заключения договора составляется акт приема-передачи имущества (восемь календарных дней).

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) выдача талона о принятии заявления с соответствующими документами и передача их руководителю;

      2) отписка руководителя услугодателя на фишке резолюции специалисту;

      3) письмо специалиста в государственный орган об имеющемся предложении по передаче государству прав на имущество по договору дарения;

      4) письмо – ответ государственного органа о целесообразности (нецелесообразности) принятия имущества в государственную собственность;

      5) внесение проекта постановления акимата города Алматы о принятии государством прав на имущество по договору дарения;

      6) разработка и заключение договора дарения;

      7) составление и подписание акта приема-передачи.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) специалист услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут проводит регистрацию полученных заявления и документов и передает на рассмотрение руководителю услугодателя, при этом в правом нижнем углу заявления проставляется регистрационный штамп на государственном языке с указанием даты поступления и входящего номера;

      2) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) дня отписывает заявление услугополучателя специалисту для исполнения;

      3) специалист услугодателя в течение 7 (семи) календарных дней проверяет представленные документы на соответствие пункту 9 Стандарта;

      4) в случае несоответствия документов пункту 9 Стандарта услугодателем направляется услугополучателю мотивированный отказ;

      5) в случае целесообразности приобретения государством прав на имущество по договору дарения услугодателем вносится проект соответствующего постановления о принятии имущества в государственную собственность по договору дарения (четырнадцать календарных дней);

      6) разрабатывается договор дарения (двадцать календарных дней);

      7) услугодателем после заключения договора составляется акт приема-передачи имущества (восемь календарных дней).

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнесс-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

      9. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем - с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      10. Сроки оказания государственной услуги установлены пунктом 4 Стандарта и составляют с момента:

      1) сдачи пакета документов услугополучателем услугодателю –3 (три) месяца;

      для подписания договора дарения в будущем – 2 (два) месяца;

      для подписания акта приема-передачи имущества в будущем – 2 (два) месяца;

      2) максимально допустимое время ожидания в очереди – 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания – 15 (пятнадцать) минут.

  Приложение
к регламенту государственной услуги
"Принятие Республикой Казахстан прав
на имущество негосударственных
юридических
лиц и физических лиц по договору дарения
в порядке, определяемом Правительством
Республики Казахстан"

      Сноска. В приложение внесены изменения на государственном языке, текст на русском языке не меняется постановлением акимата города Алматы от 30.05.2017 № 2/180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Принятие
Республикой Казахстан прав на имущество негосударственных юридических лиц
и физических лиц по договору дарения в порядке, определяемом Правительством
Республики Казахстан"