Алматы қаласында көрсетілетін ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Жаңартылған

Алматы қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 29 қыркүйектегі N 3/570 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2015 жылғы 27 қазанда N 1224 болып тіркелді

      РҚАО-ның ескертпесі.

      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», 2013 жылғы 15 сәуірдегі «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңын басшылыққа алып және Қазақстан Республикасы  Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 06 мамырдағы № 7-1/418 «Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» бұйрығына сәйкес, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттері бекітілсін:
      1) «Мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылау және қадағалау объектілеріне ветеринариялық-санитариялық қорытынды беру»;
      2) «Ветеринариялық анықтама беру»;
      3) «Жануарларды өсіруді, жануарларды, жануарлардан алынатын өнім мен шикізатты дайындауды (союды), сақтауды, өңдеуді және өткізуді жүзеге асыратын өндіріс объектілеріне, сондай-ақ ветеринариялық препараттарды, азықтар мен азықтық қоспаларды өндіру, сақтау және өткізу жөніндегі ұйымдарға есептік нөмірлер беру»;
      4) «Ауыл шаруашылығы жануарларын ветеринариялық паспорт бере отырып бірдейлендіруді жүргізу»;
      5) «Ветеринария саласында кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғаларды аттестаттау».
      2. Осы қаулының қосымшасына сәйкес Алматы қаласы әкімдігінің кейбір қаулыларының күші жойылды деп танылсын.
      3. Алматы қаласы Ауыл шаруашылығы басқармасы осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және интернет-ресурста орналастыруды қамтамасыз етсін.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары Е. Әукеновке жүктелсін.
      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі                    Б. Байбек

Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 29 қыркүйектегі № 3/570
қаулысымен бекітілген

«Мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық
бақылау және қадағалау объектілеріне
ветеринариялық-санитариялық
қорытынды беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті «Алматы қаласы Ауыл шаруашылығы басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 7-1/418 «Мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылау және қадағалау объектілеріне ветеринариялық-санитариялық қорытынды беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет Алматы қаласы, Алмалы ауданы, Қарасай батыр көшесі, 85 мекенжайы бойынша көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушылар) Қазақстан Республикасының 2002 жылғы
10 шілдедегі «Ветеринария туралы» Заңының 35 бабы 2 тармағының 6) тармақшасына сәйкес ақылы түрде (ветеринариялық-санитариялық қорытынды бланкісі үшін) көрсетіледі. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік сатып алу туралы конкурс нәтижесі бойынша айқындалған бланктің құнын екінші деңгейдегі банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы төлейді.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде объектінің ветеринариялық (ветеринариялық-санитариялық) қағидалар мен талаптарға сәйкестігі туралы;
      2) анықталған бұзушылықтарды жоюға ұсынымдар бере отырып, объектінің ветеринариялық (ветеринариялық-санитариялық) қағидалар мен талаптарға сәйкес еместігі туралы (бұдан әрі - ветеринариялық-санитариялық қорытынды);
      3) «электрондық үкіметтің» веб-порталында: www.e.gov.kz (бұдан әрі – портал) – мемлекеттік қызметтің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жолданады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны – қағаз түрінде. Ветеринариялық-санитариялық қорытынды электронды нысанда ресімделеді, арнайы бланкке басып шығарылады, көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылады және мөрмен расталады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсетуді бастау үшін көрсетілетін қызметті берушінің өтініші және  Стандарттың 9 тармағында қарастырылған құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) кіріс хат-хабарларын қабылдау және тіркеу (30 минут);
      2) құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу (30 минут);
      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілеуі (3 сағаттан аспайды);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының құжаттарды қарауы, ұсынылған құжаттардың Стандарттың талаптарына сәйкес толықтығын тексеруі, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындауы (4 күннен аспайды);
      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру (30 минут).
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындаудың басталуына негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:
      1) кіріс нөмірімен тіркелген өтініш;
      2) жауапты орындаушыны белгілеу арқылы басшылықтың бұрыштамасы;
      3) ұсынылған құжаттардың толықтығы мен дұрыстығын анықтау;
      4) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы;
      5) мемлекеттік қызмет көрсетудің қол қойылған нәтижесі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің ҚФБ арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі:
      көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдайды, кіріс хат-хабарларының журналына тіркейді;
      бұрыштама қою үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, әрі қарай көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді – қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты – (30 минут);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хат-хабарларды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты (3 сағаттан аспайды);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы:
      алынған құжаттарды қарайды, ұсынылған құжаттардың толықтығын стандарттың талаптарына сәйкес анықтайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды (4 күннен аспайды);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету жобасын қарайды және оған қол қояды - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты (3 сағаттан аспайды);
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің жауапты орындаушысы: мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты (30 минут). шығыс хат-хабарлар журналына белгі қояды.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес «Мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылау және қадағалау объектілеріне ветеринариялық-санитариялық қорытынды беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

4. Порталмен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен
өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік
қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді
пайдалану тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында көрсетілетін қызметті алушының Халыққа қызмет көрсету орталығына немесе өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну мүмкіндігі қарастырылмаған.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы порталға, немесе көрсетілетін қызметті берушіге өтініш береді;
      Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі Стандарттың 8 тармағында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет Стандарттың 4 тармағында көрсетілген мерзімдерде көрсетіледі.
      Порталдағы көрсетілетін қызметті берушінің адымдық іс-қимылдары мен шешімдері осы Регламенттің 2 қосымшасында берілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығының: 1414 телефоны арқылы қажетті ақпарат және  электрондық қызмет көрсету бойынша кеңес алуға болады.

«Мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық
бақылау және қадағалау объектілеріне
ветеринариялық-санитариялық қорытынды беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
Регламентіне
1 қосымша

«Мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық
бақылау және қадағалау объектілеріне
ветеринариялық-санитариялық қорытынды беру»
мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің

«Мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық
бақылау және қадағалау объектілеріне
ветеринариялық-санитариялық қорытынды беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
Регламентіне
2 қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге
қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара
іс-қимылының № 1 диаграммасы

Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 29 қыркүйектегі № 3/570
қаулысымен бекітілген

«Ветеринариялық анықтама беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті Алматы қаласы Ауыл шаруашылығы басқармасының шаруашылық жүргізу құқығындағы «Алматы қаласының Ветеринария орталығы» коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 7-1/418 бұйрығымен бекітілген «Ветеринариялық анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет: Алматы қаласы, Абай даңғылы 125, Жароков көшесінің қиылысы мекенжайы бойынша көрсетіледі.
      Ескерту. 1 тармақ жаңа редакцияда - Алматы қаласы әкімдігінің  15.01.2016 N 1/12 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде – ветеринариялық анықтама беру немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді түрде бас тарту;
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталында: www.e.gov.kz (бұдан әрі – портал) – мемлекеттік қызметтің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсетуді бастау үшін көрсетілетін қызметті берушінің өтініші және Стандарттың 9 тармағында қарастырылған құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) кіріс хат-хабарларын қабылдау және тіркеу (30 минут);
      2) құжаттарда көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу (30 минут);
      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілеуі (1 сағаттан аспайды);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының құжаттарды қарауы, ұсынылған құжаттардың Стандарттың талаптарына сәйкес толықтығын тексеруі, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындауы (40 минуттан аспайды);
      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру (жүгіну күнінің ішінде).
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындаудың басталуына негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:
      1) кіріс нөмірімен тіркелген өтініш;
      2) жауапты орындаушыны белгілеу арқылы басшылықтың бұрыштамасы;
      3) ұсынылған құжаттардың толықтығы мен дұрыстығын анықтау, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындау;
      4) мемлекеттік қызмет көрсетудің қол қойылған нәтижесі;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып,  көрсетілетін қызметті берушінің ҚФБ арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі:
      көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдайды, кіріс хат-хабарларының журналына тіркейді;
      бұрыштама қою үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, әрі қарай көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді – қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты – (30 минут);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хат-хабарларды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты (1 сағаттан аспайды);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы алынған құжаттарды қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды (40 минуттан аспайды);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету жобасын қарайды және оған қол қояды - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты (1 сағаттан аспайды);
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің жауапты орындаушысы:
      мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты (30 минут);
      шығыс хат-хабарлар журналына белгі қояды.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес «Ветеринариялық анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында  көрсетілген.

4. Порталмен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара
іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік
қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді
пайдалану тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында көрсетілетін қызметті алушының Халыққа қызмет көрсету орталығына немесе өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну мүмкіндігі қарастырылмаған.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы порталға, немесе көрсетілетін қызметті берушіге өтініш береді;
      Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі Стандарттың 8 тармағында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет Стандарттың 4 тармағында көрсетілген мерзімдерде көрсетіледі.
      Порталдағы көрсетілетін қызметті берушінің адымдық іс-қимылдары мен шешімдері осы Регламенттің 2 қосымшасында берілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығының: 1414 телефоны арқылы қажетті ақпарат және  электрондық қызмет көрсету бойынша кеңес алуға болады.

«Ветеринариялық анықтама беру»
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет Регламентіне
1 қосымша

«Ветеринариялық анықтама беру»
мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

«Ветеринариялық анықтама беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
Регламентіне
2 қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы

Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 29 қыркүйектегі № 3/570
қаулысымен бекітілген

«Жануарларды өсіруді, жануарларды,
жануарлардан алынатын өнім мен шикізатты
дайындауды(союды), сақтауды, өңдеуді және
өткізуді жүзеге асыратын өндіріс объектілеріне,
сондай-ақ ветеринариялық препараттарды, азықтар
мен азықтық қоспаларды өндіру, сақтау және
өткізу жөніндегі ұйымдарға есептік нөмірлер
беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті «Алматы қаласы Ауыл шаруашылығы басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 7-1/418 «Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» бұйрығымен бекітілген «Жануарларды өсіруді, жануарларды, жануарлардан алынатын өнім мен шикізатты дайындауды (союды), сақтауды, өңдеуді және өткізуді жүзеге асыратын өндіріс объектілеріне, сондай-ақ ветеринариялық препараттарды, азықтар мен азықтық қоспаларды өндіру, сақтау және өткізу жөніндегі ұйымдарға есептік нөмірлер беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет Алматы қаласы, Алмалы ауданы, Қарасай батыр көшесі, 85 мекенжайы бойынша көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде – жануарларды өсіруді, жануарларды, жануарлардан алынатын өнім мен шикізатты дайындауды (союды), сақтауды, өңдеуді және өткізуді жүзеге асыратын өндіріс объектілеріне, сондай-ақ ветеринариялық препараттарды, азықтар мен азықтық қоспаларды өндіру, сақтау және өткізу жөніндегі ұйымдарға есептік нөмір беру туралы растама (бұдан әрі - растама) немесе мемлекеттік қызмет көрсету Стандартының 10 тармағында көзделген жағдайларда және негіздемелер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді түрде бас тарту.
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталында: www.e.gov.kz (бұдан әрі – портал) – мемлекеттік қызметтің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсетуді бастау үшін көрсетілетін қызметті берушінің өтініші және  Стандарттың 9 тармағында қарастырылған құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) кіріс хат-хабарларын қабылдау және тіркеу (30 минут);
      2) құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу (30 минут);
      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілеуі (3 сағаттан аспайды);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының құжаттарды қарауы, ұсынылған құжаттардың Стандарттың талаптарына сәйкес толықтығын тексеруі, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындауы (4 күннен аспайды);
      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру (30 минут).
6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындаудың басталуына негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:
      1) кіріс нөмірімен тіркелген өтініш;
      2) жауапты орындаушыны белгілеу арқылы басшылықтың бұрыштамасы;
      3) ұсынылған құжаттардың толықтығы мен дұрыстығын анықтау;
      4) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы;
      5) мемлекеттік қызмет көрсетудің қол қойылған нәтижесі;
      6) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      8.Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып,  көрсетілетін қызметті берушінің ҚФБ арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі:
      көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдайды, кіріс хат-хабарларының журналына тіркейді;
      бұрыштама қою үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, әрі қарай көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді – қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты – (30 минут);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хат-хабарларды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты (3 сағаттан аспайды);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы: алынған құжаттарды қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды (4 күннен аспайды);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету жобасын қарайды және оған қол қояды - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты (3 сағаттан аспайды);
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің жауапты орындаушысы:
      мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты – 30 минут; шығыс хат-хабарлар журналына белгі қояды.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес «Жануарларды өсіруді, жануарларды, жануарлардан алынатын өнім мен шикізатты дайындауды (союды), сақтауды, өңдеуді және өткізуді
жүзеге асыратын өндіріс объектілеріне, сондай-ақ ветеринариялық препараттарды, азықтар мен азықтық қоспаларды өндіру, сақтау және өткізу жөніндегі ұйымдарға есептік нөмірлер беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

4. Порталмен және (немесе) өзге де көрсетілетін
қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында көрсетілетін қызметті алушының Халыққа қызмет көрсету орталығына немесе өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну мүмкіндігі қарастырылмаған.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы порталға немесе көрсетілетін қызметті берушіге өтініш береді;
      Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі Стандарттың 8 тармағында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет Стандарттың 4 тармағында көрсетілген мерзімдерде көрсетіледі.
      Порталдағы көрсетілетін қызметті берушінің адымдық іс-қимылдары мен шешімдері, осы Регламенттің 2 қосымшасында берілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығының: 1414 телефоны арқылы қажетті ақпарат және  электрондық қызмет көрсету бойынша кеңес алуға болады.

«Жануарларды өсіруді, жануарларды,
жануарлардан алынатын өнім мен шикізатты
дайындауды (союды), сақтауды, өңдеуді және
өткізуді жүзеге асыратын өндіріс объектілеріне,
сондай-ақ ветеринариялық препараттарды, азықтар
мен азықтық қоспаларды өндіру, сақтау және өткізу
жөніндегі ұйымдарға есептік нөмірлер беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет Регламентіне
1 қосымша

«Жануарларды өсіруді, жануарларды,
жануарлардан алынатын өнім мен шикізатты
дайындауды (союды), сақтауды, өңдеуді және
өткізуді жүзеге асыратын өндіріс объектілеріне,
сондай-ақ ветеринариялық препараттарды, азықтар мен
азықтық қоспаларды өндіру, сақтау және өткізу
жөніндегі ұйымдарға есептік нөмірлер беру» мемлекеттік
қызмет  көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Жануарларды өсіруді, жануарларды,
жануарлардан алынатын өнім мен шикізатты
дайындауды (союды), сақтауды, өңдеуді
және өткізуді жүзеге асыратын өндіріс
объектілеріне, сондай-ақ ветеринариялық
препараттарды, азықтар мен азықтық қоспаларды
өндіру, сақтау және өткізу жөніндегі ұйымдарға
есептік нөмірлер беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет Регламентіне
2 қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге
қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық
өзара іс-қимылының № 1 диаграммасы

Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 29 қыркүйектегі № 3/570
қаулысымен бекітілген

«Ауыл шаруашылығы жануарларын ветеринариялық
паспорт бере отырып бірдейлендіруді жүргізу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті Алматы қаласы Ауыл шаруашылығы басқармасының шаруашылық жүргізу құқығындағы «Алматы қаласының Ветеринария орталығы» коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 7-1/418 «Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» бұйрығымен бекітілген «Ауыл шаруашылығы жануарларын ветеринариялық паспорт бере отырып бірдейлендіруді жүргізу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет Алматы қаласы, Абай даңғылы, 125, Жароков көшесінің қиылысы мекенжайы бойынша көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде – ветеринариялық паспорт бере отырып, ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру тәсілдерінің бірімен жануарларға жеке нөмір беру, телнұсқасын, ветеринариялық паспорттан үзінді көшірме беру.
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталы арқылы – көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында ветеринариялық паспорттан үзінді көшірме алу.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсетуді бастау үшін көрсетілетін қызметті берушінің өтініші және Стандарттың 9 тармағында қарастырылған құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) кіріс хат-хабарларын қабылдау және тіркеу (30 минут);
      2) құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу (30 минут);
      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттар топтамасын  қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілеуі 2 (екі) жұмыс күні ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының құжаттарды қарауы, ұсынылған құжаттардың Стандарттың талаптарына сәйкес толықтығын тексеруі, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындауы 2 (екі) жұмыс күні ішінде;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру (30 минут).
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындаудың басталуына негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:
      1) кіріс нөмірімен тіркелген өтініш;
      2) жауапты орындаушыны белгілеу арқылы басшылықтың бұрыштамасы;
      3) ұсынылған құжаттардың толықтығы мен дұрыстығын анықтау, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындау;
      4) мемлекеттік қызмет көрсетудің қол қойылған нәтижесі;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл
тәртібін сипаттау

7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      8.Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің ҚФБ арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін  сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі:
      көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдайды, кіріс хат-хабарларының журналына тіркейді (30 минут);
      бұрыштама қою үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, әрі қарай көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді – қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты  (30 минут);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хат-хабарларды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты 2 (екі) жұмыс күні ішінде;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы алынған құжаттарды қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды 2 (екі) жұмыс күні ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету жобасын қарайды және оған қол қояды - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты 2 (екі) жұмыс күні ішінде;
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің жауапты орындаушысы:
      мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты ( 30 минут);
      шығыс хат-хабарлар журналына белгі қояды.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес «Ауыл шаруашылығы жануарларын ветеринариялық паспорт бере отырып бірдейлендіруді жүргізу» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

4. Порталмен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара
іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет
көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану
тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында көрсетілетін қызметті алушының Халыққа қызмет көрсету орталығына немесе өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну мүмкіндігі қарастырылмаған.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы порталға немесе көрсетілетін қызметті берушіге өтініш береді;
      Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі Стандарттың 8 тармағында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет Регламенттың 4 тармағында көрсетілген мерзімдерде көрсетіледі.
      Порталдағы көрсетілетін қызметті берушінің адымдық іс-қимылдары мен шешімдері осы Регламенттің 2 қосымшасында берілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығының: 1414 телефоны арқылы қажетті ақпарат және  электрондық қызмет көрсету бойынша кеңес алуға болады.

«Ауыл шаруашылығы жануарларын
ветеринариялық паспорт бере отырып
бірдейлендіруді жүргізу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет Регламентіне
1 қосымша

«Ауыл шаруашылығы жануарларын
ветеринариялық паспорт бере отырып бірдейлендіруді
жүргізу» мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің
анықтамалығы

«Ауыл шаруашылығы жануарларын
ветеринариялық паспорт бере отырып
бірдейлендіруді жүргізу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет Регламентіне
2 қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет
көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің
функционалдық өзара іс-қимылының № 1 диаграммасы

Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 29 қыркүйектегі № 3/570
қаулысымен бекітілген

«Ветеринария саласында кәсіпкерлік
қызметті жүзеге асыратын жеке және заңды
тұлғаларды аттестаттау» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті «Алматы қаласы Ауыл шаруашылығы басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 7-1/418 «Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» бұйрығымен бекітілген «Ветеринария саласында кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғаларды аттестаттау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет Алматы қаласы, Алмалы ауданы, Қарасай батыр көшесі, 85 мекенжайы бойынша көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде – аттестация парағы электрондық нысанда ресімделеді, оған комиссияның төрағасы, мүшелері және хатшысы қол қояды және келесі: аттестатталды, қайта аттестаттауға жатады, аттестатталған деген шешімдердің біреуін көрсете отырып, қағазға басып шығарылады.
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталына – комиссия қабылдаған шешім «электрондық үкіметтің» веб-порталында электрондық түрде ресімделеді.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету
процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсетуді бастау үшін көрсетілетін қызметті берушінің өтініші және Стандарттың 9 тармағында қарастырылған құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.
      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алған сәтке дейін – аттестаттау кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің көрсетудің  рұқсат етілген ең ұзақ уақыты 30 (отыз) минуттан аспайды;
      2) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің  рұқсат етілген ең ұзақ уақыты 30 (отыз) минуттан аспайды.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындаудың басталуына негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:
      1) кіріс нөмірімен тіркелген өтініш;
      2) жауапты орындаушыны белгілеу арқылы басшылықтың бұрыштамасы;
      3) ұсынылған құжаттардың толықтығы мен дұрыстығын анықтау;
      4) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы;
      5) мемлекеттік қызмет көрсетудің қол қойылған нәтижесі;
      6) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету
процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      8.Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып,  көрсетілетін қызметті берушінің ҚФБ арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі:
      көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдайды, кіріс хат-хабарларының журналына тіркейді;
      бұрыштама қою үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, әрі қарай көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді – қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты – (30 минут);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хат-хабарларды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді (3 сағаттан аспайды);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын анықтайды (2 күнен аспайды);
      4) аттестаттау кестесіне сәйкес  комиссиялық түрде аттестаттауды өткізу;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы әрі қарай комиссия қол қоюы үшін комиссия шешімінің жобасын дайындайды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді - қабылданған құжаттар топтамасын беру уақыты (30 минут).
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес «Ветеринария саласында кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғаларды аттестаттау» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      аттестаттау жөніндегі комиссия.

4. Порталмен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара
іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет
көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану
тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында көрсетілетін қызметті алушының Халыққа қызмет көрсету орталығына немесе өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну мүмкіндігі қарастырылмаған.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы порталға, немесе көрсетілетін қызметті берушіге өтініш береді;
      Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі Стандарттың 8 тармағында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет Стандарттың 4 тармағында көрсетілген мерзімдерде көрсетіледі.
      Порталдағы көрсетілетін қызметті берушінің адымдық іс-қимылдары мен шешімдері осы Регламенттің 2 қосымшасында берілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығының: 1414 телефоны арқылы қажетті ақпарат және  электрондық қызмет көрсету бойынша кеңес алуға болады.

«Ветеринария саласында кәсіпкерлік
қызметті жүзеге асыратын жеке
және заңды тұлғаларды аттестаттау»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
Регламентіне
1 қосымша

«Ветеринария саласында кәсіпкерлік
қызметті жүзеге асыратын жеке және заңды
тұлғаларды аттестаттау» мемлекеттік қызмет
көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

«Ветеринария саласында кәсіпкерлік
қызметті жүзеге асыратын жеке және
заңды тұлғаларды аттестаттау»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
Регламентіне
2 қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге
қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық
өзара іс-қимылының № 1 диаграммасы

Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 29 қыркүйектегі
№ 3/570 қаулысына
қосымша

Алматы қаласы әкімдігінің күші жойылды деп танылған
кейбір қаулыларының тізбесі

      1) Алматы қаласы әкімдігінің «Ветеринариялық анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы» 2014 жылғы 28 шілдедегі № 3/627 қаулысы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 1079 болып тіркелген, 2014 жылғы 28 тамызда «Алматы ақшамы» және «Вечерний Алматы» газеттерінде жарияланған);
      2) Алматы қаласы әкімдігінің «Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жүргізу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы» 2014 жылғы 30 шілдедегі № 3/637 қаулысы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 1080 болып тіркелген, 2014 жылғы 28 тамызда «Алматы ақшамы» және «Вечерний Алматы» газеттерінде жарияланған);
      3) Алматы қаласы әкімдігінің «Алматы қаласы әкімдігінің кейбір қаулыларына өзгерістер енгізу туралы» 2015 жылғы 13 сәуірдегі № 2/231  қаулысы(нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 1159 болып тіркелген, 2015 жылғы 5 мамырда «Алматы ақшамы» және «Вечерний Алматы» газеттерінде жарияланған).

Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады