"Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 18 қыркүйектегі № 363 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 30 қазанда N 3436 болып тіркелді. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 16 маусымдағы N 225 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 16.06.2016 N 225 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
       "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Солтүстік Қазақстан облысының
       Әкімі Е. Сұлтанов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 18 қыркүйектегі
№ 363 қаулысымен
бекітілген

"Басым дақылдар өндіруді субсидиялау арқылы өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгі егіс пен егін жинау жұмыстарын жүргізу үшін қажетті басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Басым дақылдар өндіруді субсидиялау арқылы өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгі егіс пен егін жинау жұмыстарын жүргізу үшін қажетті басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті "Басым дақылдар өндіруді субсидиялау арқылы өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгі егіс пен егін жинау жұмыстарын жүргізу үшін қажетті басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 4-3/423 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11705 болып тіркелді) бекітілген "Басым дақылдар өндіруді субсидиялау арқылы өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгі егіс пен егін жинау жұмыстарын жүргізу үшін қажетті басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) негізінде әзірленді.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымшаға сәйкес аудандардың және Петропавл қаласының жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсыну.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдары тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме – келесі құжаттар топтамасын ұсына отырып, осы регламентке 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидияларды алушылардың тізіміне қосуға арналған өтінімнің болуы:
      1) нөмірін көрсете отырып, бір данада банктік шоттың бар болуы туралы екінші деңгейдегі банктің анықтамасын.
      Дәнді және дәнді-бұршақты дақылдарды (күріштен, дәндік жүгеріден басқа) өндірумен айналысатын ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) қосымша:
      2) өткен жылғы ауыспалы егісте танаптардың орналасу картасының (схемасының) (көрсетілетін қызметті алушы куәландырған және көрсетілетін қызметті берушімен келісілген) көшірмесін;
      3) ағымдағы жылғы ауыспалы егісте танаптардың орналасу картасының (схемасының) (көрсетілетін қызметті алушы куәландырған) көшірмесін ұсынады.
      Майлы дақылдардың 1 (бір) тоннасына субсидиялар алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар өтінімде қосымша:
      4) қайта өңдеуші зауытпен жасалған майлы дақылдарды сатып алу-сату және (немесе) алыс-беріс шикізатын қайта өңдеу жөнінде қызметтер көрсету туралы шарттардың;
      5) майлы тұқымды меншікті шағын цехтарында қайта өңдеген кезде – ауыл шаруашылығы тауарын өндірушінің құрылымдық бөлімшелері арасында олардың басшылары қол қойған майлы тұқымды қабылдап алу-беру актісінің бар болуына қатысты мәліметтерді көрсетеді.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) кеңсе қызметкері өтінімді қабылдап, тіркеуді жүзеге асырады – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) ауыл шаруашылығы бөлімінің басшысы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы) өтінімге бұрыштама қойып, ауыл шаруашылығы бөлімінің жауапты орындаушысына (бұдан әрі – бөлімнің жауапты орындаушысы) жолдайды – 30 (отыз) минуттан аспайды;
      3) бөлімнің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды қарап, ведомствоаралық комиссияға (бұдан әрі - ВАК) жолдайды – 3 (үш) жұмыс күнінен аспайды;
      4) ВАК құжаттар топтамасын қарап, субсидиялау бағыттары бойынша субсидиялар алуға үмiткер көрсетілетін қызметті алушылардың тiзiмiн жасайды және субсидиялау көлемiн бөледi – 3 (үш) жұмыс күнінен аспайды. Егістің белгіленген оңтайлы мерзімі аяқталған соң өскiндердiң болуын, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушылардың ауыспалы егісте танаптардың орналасу картасында (схемасында) көрсетілген ауыспалы егістерді сақтауын шолып тексеру мақсатында ВАК мүшелерiнiң көрсетілетін қызметті алушылардың шаруашылықтарына шығуын ұйымдастыру – 14 (он төрт) жұмыс күнінен аспайды. Тексеру қорытындылары бойынша ВАК мүшелерi үш данада егiстiктерді қабылдау актiсiн жасап, аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі бекітеді - 3 (үш) жұмыс күнінен аспайды;
      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі егістіктерді қабылдау актісін бекітіп, субсидиялар алуға арналған көрсетілетін қызметті алушылардың түпкілікті тізімін жасау үшін ВАК-қа жолдайды – 3 (үш) жұмыс күнінен аспайды;
      6) ВАК қабылдау актісі мен құжаттар топтамасының негізінде субсидиялар алуға арналған көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін жасап, көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін аудан (облыстық маңызы бар қала) әкіміне бекітуге ұсынады – 5 (бес) жұмыс күнінен аспайды;
      7) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін бекітеді– 2 (екі) жұмыс күнінен аспайды;
      8) бөлімнің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушылардың бекітілген тізімін "Солтүстік Қазақстан облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі - басқарма) ұсынады – 3 (үш) жұмыс күнінен аспайды;
      9) басқарманың жауапты орындаушысы субсидиялар төлеуге арналған ведомості қалыптастырады – 5 (бес) жұмыс күнінен аспайды, тиесілі бюджеттік субсидияларды көрсетілетін қызметті алушылардың банк шоттарына одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсынады.
      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) қабылданған өтінім және құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау;
      2) бұрыштама қойып, құжаттар топтамасын бөлімнің жауапты қызметкеріне беру;
      3) өтінімді, құжаттар топтамасын ВАК-қа жолдау;
      4) ВАК егістіктерді қабылдау актісін аудан (облыстық маңызы бар қала) әкіміне бекітуге ұсынады;
      5) субсидиялар алуға арналған көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін жасау;
      6) көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін аудан (облыстық маңызы бар қала) әкіміне бекітуге ұсыну;
      7) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін бекітуі;
      8) көрсетілетін қызметті алушылардың бекітілген тізімін басқармаға ұсыну;
      9) бюджеттік субсидияларды төлеуге арналған ведомості, төлем шоттары мен төлем шоттарының тізілімін қалыптастыру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) бөлімнің жауапты орындаушысы;
      4) ВАК;
      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі;
      6) басқарманың жауапты орындаушысы.
      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) кеңсе қызметкері өтінімді қабылдап, тіркеуді жүзеге асырады – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінімге бұрыштама қойып, бөлімнің жауапты қызметкеріне жолдайды – 30 (отыз) минуттан аспайды;
      3) бөлімнің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды қарап, ВАК-қа жолдайды – 3 (үш) жұмыс күнінен аспайды;
      4) ВАК құжаттар топтамасын қарап, субсидиялау бағыттары бойынша субсидиялар алуға үмiткер көрсетілетін қызметті алушылардың тiзiмiн жасайды және субсидиялау көлемiн бөледi – 3 (үш) жұмыс күнінен аспайды. Егістің белгіленген оңтайлы мерзімі аяқталған соң өскiндердiң болуын, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушылардың ауыспалы егісте танаптардың орналасу картасында (схемасында) көрсетілген ауыспалы егістерді сақтауын шолып тексеру мақсатында ВАК мүшелерiнiң көрсетілетін қызметті алушылардың шаруашылықтарына шығуын ұйымдастыру – 14 (он төрт) жұмыс күнінен аспайды. Тексеру қорытындылары бойынша ВАК мүшелерi үш данада егiстiктерді қабылдау актiсiн жасап, аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі бекітеді - 3 (үш) жұмыс күнінен аспайды;
      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі егістіктерді қабылдау актісін бекітіп, субсидиялар алуға арналған көрсетілетін қызметті алушылардың түпкілікті тізімін жасау үшін ВАК-қа жолдайды – 3 (үш) жұмыс күні;
      6) ВАК қабылдау актісі мен құжаттар топтамасының негізінде субсидиялар алуға арналған көрсетілетін қызметті алушылардың түпкілікті тізімін жасап, көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін аудан (облыстық маңызы бар қала) әкіміне бекітуге ұсынады – 5 (бес) жұмыс күнінен аспайды;
      7) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін бекітеді – 2 (екі) жұмыс күнінен аспайды;
      8) бөлімнің жауапты қызметкері көрсетілетін қызметті алушылардың бекітілген тізімін басқармаға ұсынады – 3 (үш) жұмыс күнінен аспайды;
      9) басқарманың жауапты қызметкері ұсынылған құжаттардың Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген талаптарға сәйкестігін тексеріп, субсидиялар төлеуге арналған ведомості қалыптастырады – 5 (бес) жұмыс күнінен аспайды, тиесілі субсидияларды көрсетілетін қызметті алушылардың банк шоттарына аударуды басқарма тиісті жылдың 15 қыркүйегіне дейін жүзеге асырады.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс-қимылдары) реттілігін, өзара іс-қимылдарын толық сипаттау, сондай-ақ өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау осы регламентке 3-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрлігінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнымен және оның аумақтық бөлімшелерімен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану көзделмеген.
      

  "Басым дақылдар өндіруді субсидиялау арқылы өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгі егіс пен егін жинау жұмыстарын жүргізу үшін қажетті басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Аудандардың және Петропавл қаласының жергілікті атқарушы органдарының тізбесі

      1. "Айыртау ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл ауылы, Сыздықов көшесі, 4;
      2. "Ақжар ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Талшық ауылы, Целинная көшесі, 13;
      3. "Аққайың ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирнов ауылы, Народная көшесі, 37;
      4. "Есіл ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы, Явленка ауылы, Ленин көшесі, 10;
      5. "Жамбыл ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Преснов ауылы, Дружба көшесі, 6;
      6. "Мағжан Жұмабаев ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Мағжан Жұмабаев ауданы, Булаев қаласы, Юбилейная көшесі, 56;
      7. "Қызылжар ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл ауылы, Институт көшесі, 1;
      8. "Мамлют ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Мамлют ауданы, Мамлют қаласы, Абай Құнанбаев көшесі, 5;
      9. "Ғабит Мүсірепов атындағы ауданның ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Ғабит Мүсірепов атындағы аудан, Новоишим ауылы, Абылай хан көшесі, 28;
      10. "Тайынша ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша ауданы, Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 197;
      11. "Тимирязев ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Тимирязев ауданы, Тимирязев ауылы, Ш. Уәлиханов көшесі, 1;
      12. "Уәлиханов ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Уәлиханов ауданы, Кішкенекөл ауылы, Жамбыл көшесі, 76;
      13. "Шал ақын ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Победа көшесі, 35;
      14. "Петропавл қаласының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 23.

  "Басым дақылдар өндіруді субсидиялау арқылы өсімдік шаруашылығы өнімінің
  шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгі егіс пен егін жинау жұмыстарын жүргізу үшін қажетті басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

      Нысан
      ____________ ауданының (облыстық маңызы бар қаланың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың)
      ведомствоаралық комиссиясына
      Басым дақылдар өндіруді субсидиялау арқылы өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығы мен сапасын арттыруға, жанар-жағармай материалдарының
      және көктемгі егіс пен егін жинау жұмыстарын жүргізу үшін қажетті басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнына субсидиялар алуға
      өтінім
      _______________________________________________________________________________
      (құрылтай құжаты)
      ___________________________________________________________ негізінде әрекет ететін
      _______________________________________________________________________________
      (ауыл шаруашылығы тауарын өндіруші)
      бірінші басшының атынан ________________________________________________________ _______________________________________________________________________________
      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы)
      _______________________________________________________________________________
      осы арқылы мынадай алаңда ауыл шаруашылығы дақылдарының мына түрлерін өсіру үшін жанар-жағармай материалдарының және көктемгі егіс пен егін жинау жұмыстарын жүргізу үшін қажетті басқа да тауарлық материалдық құндылықтардың құнын арзандатуға субсидия бөлуді сұрайды:
      _________ гектар ____________________ __________ гектар _________________
       (алаңы) (дақыл) (алаңы) (дақыл)
      _________ гектар ____________________ __________ гектар _________________
       (алаңы) (дақыл) (алаңы) (дақыл)
      _________ гектар ____________________ __________ гектар _________________
       (алаңы) (дақыл) (алаңы) (дақыл)

Р/с

 
Деректер көзі*
Қажетті мәліметтер
Деректер
1
2
3
4
.
1.
Мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік** немесе анықтама – заңды тұлға үшін
тіркеу нөмірі
 
тіркеу күні
 
атауы
 
орналасқан жері
 
мемлекеттік тіркеу күні
 
кім берді
 
2.
2.
Жеке басын куәландыратын құжат – жеке тұлға үшін
 
жеке басын куәландыратын құжат нөмірі
 
ЖСН
 
кім берді
 
берілген күні
 
Жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәлік – жеке тұлға үшін
орналасқан жері
 
тіркеу күні
 
кім берді
 
 
3.
Жер учаскесіне арналған сәйкестендіру және (немесе) құқық белгілейтін құжат
акт нөмірі
 
кадастрлық нөмірі
 
барлық алаңы, гектар
 
оның ішінде шабындық
 
нысаналы мақсаты
 
сәйкестендіру құжатының нөмірі және берілген күні, кім берді
 
жер пайдаланушының атауы
 
4.
Тұқымдардың сорттық және егістік сапаларын растайтын құжат.
Өндірушілер берген тұқымға аттестат не тұқымға куәлік (тұқым сатып алынған жағдайда), ал себу үшін өзі өндірген тұқымды пайдаланған жағдайда – тұқымның кондициялығы туралы куәлік
құжаттың атауы
 
нөмірі
 
берілген күні
 
тұқым өндіруші
 
сорт
 
репродукция
 
5.
Қайта өңдеуші зауытымен жасалған қант қызылшасын (шитті мақтаны, майлы тұқымды) сатып алу-сату шарты (өндірілген қант қызылшасының, шитті мақтаның, майлы тұқымның 1 тоннасына субсидиялар алу үшін)
нөмірі
 
өндірушінің атауы
 
салыстыру актісі
 
қант қызылшасының, шитті мақтаның, майлы тұқымның көлемі, тоннамен
 
6.
Алыс-беріс шикізатын қайта өңдеу жөнінде қызметтер көрсету туралы шарт (1 тонна қант қызылшасына, шитті мақтаға, майлы тұқымға субсидиялар алу үшін)
нөмірі
 
өндірушінің атауы
 
салыстыру актісі
 
қант қызылшасының, шитті мақтаның, майлы тұқымның көлемі, тоннамен
 
7.
Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушінің құрылымдық бөлімшелері арасында майлы тұқымды қабылдап алу-беру актісі
нөмірі
 
берілген күні
 
қант қызылшасының, шитті мақтаның, майлы тұқымның көлемі, тоннамен
 
8.
Тұқым сатып алуға арналған лизинг шарты
нөмірі және берілген күні
 
лизинг беруші
 
9.
Ауылдық тұтыну кооперативінің немесе су пайдаланушылардың ауылдық кооперативінің анықтамасы (бар болса)
нөмірі және берілген күні
 
кооператив атауы
 

      
      * Өтініш иесінен көрсетілген құжаттардың түпнұсқаларын және көшірмелерін сұратып алуға тыйым салынады.
      ** "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2012 жылғы 24 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңы қолданысқа енгізілгенге дейін берілген заңды тұлғаны (филиалын, өкілеттігін) мемлекеттік (есептік) тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік заңды тұлға қызметін тоқтатқанға дейін қолданыста болады.
      Ұсынылған ақпараттың шынайылығын растаймын және шынайы емес мәліметтерді ұсынғаным үшін Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес жауапкершілік туралы хабардармын.
      Басшы ________________________      
      ______________________________________________________________________________
(қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын
       куәландыратын құжатта бар болса)
      Мөрдің орны
      20__ жылғы "__"_____________
      
      Көрсетілетін қызметті алушының заңды мекенжайы ________________________________
                                                            (қолы, мөрі)

  "Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  3-қосымша

"Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      Шартты белгілер:
      


Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 18 сентября 2015 года № 363. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 30 октября 2015 года № 3436. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 16 июня 2016 года N 225

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 16.06.2016 N 225 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким Северо-Казахстанской области Е. Султанов

  Утвержден постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 18 сентября 2015 года № 363

Регламент государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"

1. Общие положения

      Регламент государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур" разработан на основании стандарта государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур" (далее - Стандарт), утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 4-3/423 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11705).
      Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами районов и города Петропавловска согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги (далее - услугодатель).
      Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      Результат оказания государственной услуги – предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявки на включение в список получателей субсидий по форме согласно приложению 2 к настоящему регламенту с предоставлением следующего пакета документов:
      справка банка второго уровня о наличии банковского счета с указанием его номера в одном экземпляре.
      Сельхозтоваропроизводители (далее – услугополучатель), занятые производством зерновых и зернобобовых культур (кроме риса, кукурузы на зерно), предоставляют дополнительно:
      2) копию карты (схемы) размещения полей в севообороте (заверенную услугополучателем и согласованную услугодателем) за предыдущий год;
      копию карты (схемы) размещения полей в севообороте (заверенную услугополучателем) за текущий год.
      Для получения субсидий на 1 (одну) тонну масличных культур услугополучатели указывают дополнительно в заявке сведения касательно наличия:
      договоров купли-продажи масличных культур и (или) об оказании услуг по переработке давальческого сырья с перерабатывающим заводом;
      при переработке маслосемян в собственных мини-цехах – акт приема-передачи маслосемян между структурными подразделениями сельскохозяйственного товаропроизводителя, подписанный их руководителями.
      Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      сотрудник канцелярии осуществляет прием, регистрацию заявки – не более 15 (пятнадцати) минут;
      руководитель отдела сельского хозяйства (далее – руководитель услугодателя) накладывает визу на заявку и направляет ответственному исполнителю отдела сельского хозяйства (далее – ответственный исполнитель отдела) – не более 30 (тридцати) минут;
      ответственный исполнитель отдела рассматривает представленные документы и направляет в межведомственную комиссию (далее – МВК) – не более 3 (трех) рабочих дней;
      МВК рассматривает пакет документов, составляет список услугополучателей, претендующих на получение субсидий по направлениям субсидирования и распределяет объемы субсидирования – не более 3 (трех) рабочих дней). После завершения установленного оптимального срока сева организация выезда членов МВК в хозяйства услугополучателей с целью визуальной проверки наличия всходов, а также соблюдения услугополучателями севооборотов, указанных в картах (схемах) размещения полей в севообороте – не более 14 (четырнадцати) рабочих дней. По итогам проверок членами МВК составляется акт приемки посевов в трех экземплярах и утверждается акимом района (города областного значения) – не более 3 (трех) рабочих дней;
      аким района (города областного значения) утверждает акт приемки посевов и направляет МВК для составления окончательного списка услугополучателей на получение субсидий – не более 3 (трех) рабочих дней;
      МВК на основании акта приемки и пакета документов составляет список услугополучателей на получение субсидий и представляет на утверждение списки услугополучателей акиму района (города областного значения) – не более 5 (пяти) рабочих дней;
      аким района (города областного значения) утверждает список услугополучателей – не более 2 (двух) рабочих дней;
       ответственный исполнитель отдела предоставляет в государственное учреждение "Управление сельского хозяйства Северо-Казахстанской области" (далее – управление) утвержденный список услугополучателей – не более 3 (трех) рабочих дней;
       ответственный исполнитель управления формирует ведомость на выплату субсидий – не более 5 (пяти) рабочих дней, предоставляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.
      Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      принятая заявка и направление пакета документов руководителю услугодателя;
      наложение визы, передача пакета документов ответственному работнику отдела;
      направление заявки, пакета документов в МВК;
      МВК представляет на утверждение акт приемки посевов акиму района (города областного значения);
      составление списка услугополучателей на получение субсидий;
      представление на утверждение акиму района (города областного значения) списка услугополучателей;
      утверждение акимом района (города областного значения) списка услугополучателей;
      представление в управление утвержденного списка услугополучателей;
      формирование ведомости на выплату бюджетных субсидий, счета к оплате и реестра счетов к оплате.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель отдела;
      4) МВК;
      5) аким района (города областного значения);
      6) ответственный исполнитель управления.
      Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      сотрудник канцелярии осуществляет прием, регистрацию заявки – не более 15 (пятнадцати) минут;
      руководитель услугодателя накладывает визу на заявку и направляет ответственному работнику отдела – не более 30 (тридцати) минут;
      ответственный работник отдела рассматривает представленные документы и направляет в МВК – не более 3 (трех) рабочих дней;
      МВК рассматривает пакет документов, составляет список услугополучателей, претендующих на получение субсидий по направлениям субсидирования и распределяет объемы субсидирования (не более 3 (трех) рабочих дней). После завершения установленного оптимального срока сева организация выезда членов МВК в хозяйства услугополучателей с целью визуальной проверки наличия всходов, а также соблюдения услугополучателями севооборотов, указанных в картах (схемах) размещения полей в севообороте (не более 14 (четырнадцати) рабочих дней). По итогам проверок членами МВК составляется акт приемки посевов в трех экземплярах и утверждается акимом района (города областного значения) – не более 3 (трех) рабочих дней;
      аким района (города областного значения) утверждает акт приемки посевов и направляет МВК для составления окончательного списка услугополучателей на получение субсидий – 3 (трех) рабочих дня;
      МВК на основании акта приемки и пакета документов составляет окончательный список услугополучателей на получение субсидий и представляет на утверждение списки услугополучателей акиму района (города областного значения) – не более 5 (пяти) рабочих дней;
      аким района (города областного значения) утверждает список услугополучателей – не более 2 (двух) рабочих дней;
      ответственный работник отдела предоставляет в управление утвержденный список услугополучателей – не более 3 (трех) рабочих дней;
      ответственный работник управления проверяет соответствие представленных документов требованиям, установленным законодательством РК, формирует ведомость на выплату субсидий – не более 5 (пяти) рабочих дней, перечисление причитающихся субсидий на банковские счета услугополучателей осуществляется управлением до 15 сентября соответствующего года.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      Взаимодействие с республиканским государственным предприятием на праве хозяйственного ведения Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан "Центр обслуживания населения" и его территориальными подразделениями, и (или) иными услугодателями, а также использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрено.

  Приложение 1 к Регламенту государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"

Перечень местных исполнительных органов районов и города Петропавловска

      1. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства Айыртауского района", адрес: Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица Сыздыкова 4;
      2. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства Акжарского района", адрес: Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Талшик, улица Целинная 13;
      3. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства Аккайынского района", адрес: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица Народная 37;
      4. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства Есильского района", адрес: Северо-Казахстанская область, Есильский район, село Явленка, улица Ленина 10;
      5. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства Жамбылского района", адрес: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 6;
      6. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства района Магжана Жумабаева", адрес: Северо-Казахстанская область, район Магжана Жумабаева, город Булаево, улица Юбилейная 56;
      7. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства Кызылжарского района", адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бесколь, улица Институтская 1;
      8. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства Мамлютского района", адрес: Северо-Казахстанская область, Мамлютский район, город Мамлютка, улица Абая Кунанбаева 5;
      9. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства района имени Габита Мусрепова", адрес: Северо-Казахстанская область, район имени Габита Мусрепова, село Новоишимское, улица Аблай-хана 28;
      10. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства Тайыншинского района", адрес: Северо-Казахстанская область, Тайыншинский район, город Тайынша, улица Конституции Казахстана 197;
      11. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства Тимирязевского района", адрес: Северо-Казахстанская область, Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Шокана Уалихана 1;
      12. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства Уалихановского района", адрес: Северо-Казахстанская область, Уалихановский район, село Кишкенеколь, улица Джамбула 76;
      13. Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства района Шал акына", адрес: Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Победы 35;
      14. Государственное учреждение "Отдел предпринимательства и сельского хозяйства города Петропавловска", адрес: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Конституции Казахстана 23.

  Приложение 2
  к регламенту государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"

      Форма
      Межведомственной комиссии
      __________ района (города областного значения, города республиканского значения, столицы) 
      Заявка
      на получение субсидий на повышение урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(сельскохозяйственный товаропроизводитель)
действующий на основании: _________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
(учредительный документ)
в лице первого руководителя ______________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при наличии), должность)
_____________________________________________________________________________
настоящим просит о выделении субсидии на удешевление стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ для выращивания следующих видов сельскохозяйственных культур на площади:
      _________ гектар ___________________ __________ гектар ____________________
(площадь) (культура) (площадь) (культура)
      _________ гектар ____________________ __________ гектар ____________________
(площадь) (культура) (площадь) (культура)
      _________ гектар ____________________ __________ гектар ____________________
(площадь) (культура) (площадь) (культура)


п/п
Источник данных*
Необходимые сведения
Данные
1
2
3
4
1.
Свидетельство** или справка о государственной регистрации (перерегистрации) – для юридического лица
регистрационный номер
 
дата регистрации
 
наименование
 
местонахождение
 
дата государственной регистрации
 
кем выдано
 
2.
Документ, удостоверяющий личность, – для физического лица
номер, документа удостоверяющий личность
 
ИИН
 
кем выдано
 
дата выдачи
 
Свидетельство о государственной регистрации индивидуального предпринимателя – для физического лица
местонахождение
 
дата регистрации
 
кем выдано
 
3.

Идентификационный и (или) правоустанавливающий документ на земельный участок
номер акта
 
кадастровый номер
 
площадь всего, гектар
 
в том числе пашни
 
целевое назначение
 
номер и дата выдачи идентификационного документа, кем выдан
 
наименование землепользователя
 
4.
Документ, подтверждающий сортовые и посевные качества семян
Аттестат на семена или свидетельство на семена (в случае приобретения семян), выданный производителями, а в случае использования для посева семян собственного производства – удостоверение о кондиционности семян
наименование документа
 
номер
 
дата выдачи
 
производитель семян
 
сорт
 
репродукция
 
5.
Договор купли-продажи сахарной свеклы (хлопка-сырца, маслосемян) с перерабатывающим заводом (для получения субсидий на 1 тонну произведенной сахарной свеклы, хлопка-сырца, маслосемян)
номер
 
наименование производителя
 
акт сверки
 
объем сахарной свеклы хлопка-сырца, маслосемян в тоннах
 
6.
Договор об оказании услуг по переработке давальческого сырья (для получения субсидий на 1 тонну произведенной сахарной свеклы, хлопка-сырца, маслосемян)
номер            
 
наименование производителя
 
акт сверки
 
объем сахарной свеклы, хлопка-сырца, маслосемян в тоннах
 
7.
Акт приема-передачи маслосемян между структурными подразделениями сельскохозяйственного товапроизводителя
номер
 
дата выдачи
 
объем сахарной свеклы, хлопка-сырца, маслосемян в тоннах
 
8.
Договор лизинга на приобретение семян
лизингодатель
 
номер договора
 
9.
Справка сельского потребительского кооператива или сельского кооператива водопользователей (при наличии)
номер и дата выдачи
 
наименование кооператива
 

      
      *Истребование оригиналов и копий указанных документов у заявителя запрещается.
      **свидетельство о государственной (учетной) регистрации (перерегистрации) юридического лица (филиала, представительства), выданное до введения в действие Закона Республики Казахстан от 24 декабря 2012 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам государственной регистрации юридических лиц и учетной регистрации филиалов и представительств", является действительным до прекращения деятельности юридического лица.
      Подтверждаю достоверность представленной информации и осведомлен об ответственности за предоставление недостоверных сведений в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      Руководитель _______________________
      ______________________________________________________________________________
       (подпись) (фамилия, имя, отчество (при наличии в документе,
       удостоверяющем личность)
      Место печати
      "___" ____________ 20__ год
      Юридический адрес услугополучателя: ___________________________________________
(подпись, печать)

  Приложение 3
  к регламенту государственной услуги
  "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"

Справочник

бизнес-процессов оказания государственной услуги

"Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"


            Условные обозначения: