Ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы арқылы электрондық нысанда мемлекеттік және өзге де көрсетілетін қызметтерді алу үшін, ұялы байланыс операторы беретін абоненттің абоненттік нөмірін тіркеу және оны "электрондық үкіметтің" веб-порталының есептік жазбасына қосу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2016 жылғы 25 қаңтардағы № 58 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 24 ақпанда № 13195 болып тіркелді.

      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және коммуникациялар министрінің 09.01.2019 № 3 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 60) тармақшасына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 19.03.2024 № 169/НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы арқылы электрондық нысанда мемлекеттік және өзге де көрсетілетін қызметтерді алу үшін, ұялы байланыс операторы беретін абоненттің абоненттік нөмірін тіркеу және оны "электрондық үкіметтің" веб-порталының есептік жазбасына қосу қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және коммуникациялар министрінің 09.01.2019 № 3 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитеті (Т.Б. Қазанғап):

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмелерін баспа және электрондық түрде күнтізбелік он күн ішінде көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ тіркелген бұйрықты алған күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасы нормативтiк құқықтық актiлерiнiң эталондық бақылау банкiне қосу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 3-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін атқарушы
Ж. Қасымбек

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін
атқарушының
2016 жылғы 25 қаңтардағы
№58 бұйрығымен
бекітілген

Ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы арқылы электрондық нысанда мемлекеттік және өзге де көрсетілетін қызметтерді алу үшін, ұялы байланыс операторы беретін абоненттің абоненттік нөмірін тіркеу және оны "электрондық үкіметтің" веб-порталының есептік жазбасына қосу қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 19.03.2024 № 169/НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы арқылы электрондық нысанда мемлекеттік және өзге де көрсетілетін қызметтерді алу үшін, ұялы байланыс операторы беретін абоненттің абоненттік нөмірін тіркеу және оны "электрондық үкіметтің" веб-порталының есептік жазбасына қосу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 60) тармақшасына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы арқылы электрондық нысанда мемлекеттік және өзге де көрсетілетін қызметтерді алу үшін, ұялы байланыс операторы беретін абоненттің абоненттік нөмірін тіркеу және оны "электрондық үкіметтің" веб-порталының есептік жазбасына қосу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар мен қысқартулар қолданылады:

      1) абоненттік нөмір – шарт жасасу кезінде абоненттің пайдалануына бөлінетін, оның көмегімен басқа абоненттік жабдықпен қосылу орнатылатын және абонентті желіде сәйкестендіруге мүмкіндік беретін нөмір;

      2) ақпараттандыру объектілері – электрондық ақпараттық ресурстар, бағдарламалық қамтылым, интернет-ресурс және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым;

      3) биометриялық аутентификация – физиологиялық және биологиялық өзгермейтін белгілер негізінде жеке басын сәйкестендіретін шаралар кешені;

      4) бір реттік пароль – электрондық нысанда көрсетілетін қызметтерді алу субъектілерін аутентификациялаудың бір ғана сеансы үшін жарамды пароль;

      5) ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы – абонент берген ақпаратты беру немесе қабылдау үшін электр байланысының сигналдарын қалыптастыратын және ұялы байланыс операторының желісіне қосылатын, қызмет көрсетілетін аумақ шеңберінде тұрақты географиялық айқындалатын орны жоқ, ұялы байланыс желілерінде жұмыс істейтін жеке пайдаланылатын байланыс құралы;

      6) "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, бүкіл шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерге және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтеріне қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе;

      7) порталдағы пайдаланушының есептік жазбасы (бұдан әрі – пайдаланушының есептік жазбасы) – пайдаланушыны тану (сәйкестендіру) және "электрондық үкіметтің" веб-порталындағы пайдаланушы кабинетіндегі оның дербес деректері мен баптауларына қол жеткізу үшін қажетті, порталда сақталатын пайдаланушы туралы электрондық ақпараттық ресурстардың жиынтығы;

      8) "электрондық үкіметтің" мобильді қосымшасы – ұялы байланыстың абоненттік құрылғысында орнатылған, іске қосылған және ұялы байланыс пен Интернет арқылы электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге және өзге де қызметтерге қол жеткізуге болатын бағдарламалық өнім;

      9) цифрлық құжаттар сервисі – операторға бекітілген және ақпараттандыру объектілерінен алынған мәліметтер негізінде қалыптастырылған құжаттарды электрондық түрде көрсетуге және пайдалануға арналған "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының объектісі.

      3. Осы Қағидалардың күші жеке тұлғаларға жататын абоненттер үшін қолданылады.

2-тарау. Ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы арқылы электрондық нысанда мемлекеттік және өзге де көрсетілетін қызметтерді алу үшін, ұялы байланыс операторы беретін абоненттің абоненттік нөмірін тіркеу және оны "электрондық үкіметтің" веб-порталының есептік жазбасына қосу тәртібі

      4. "Абоненттік нөмірді порталдың есептік жазбасына қосу" мемлекеттік қызметін алу үшін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жеке тұлғалар (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) портал немесе ақпараттандыру объектілері (мобильді қосымша) арқылы электрондық нысанда сұрау салуды жібереді.

      Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі осы Қағидаларға қосымшада көзделген.

      5. Мемлекеттік қызметті алу үшін портал арқылы жүгінген кезде мынадай іс-әрекеттер жүзеге асырылады:

      1) абонент порталда авторизацияланады;

      2) порталдағы пайдаланушы кабинетінде "Тексеру кодын алу" функциясын басу арқылы абоненттік нөмір енгізіледі, портал қалыптастыратын және жіберген қысқа мәтіндік хабарлама түрінде абоненттік нөмірге бір реттік пароль алады және сұрау салуды электрондық цифрлық қолтаңбамен куәландырады.

      3) Қағидалардың 5-тармағы 2) тармақшасының талаптарын сәтті орындаған кезде сұранысты автоматты түрде өңдеу және абоненттік нөмірді порталдың есептік жазбасына қосу жүзеге асырылады, нәтижесінде тіркелген нөмір туралы мәліметтер абоненттің порталдағы жеке кабинетінде көрсетіледі.

      6. Ақпараттандыру объектісі (мобильді қосымша) арқылы мемлекеттік қызметті алу үшін жүгінген кезде мынадай іс-әрекеттер орындалады:

      1) ақпараттандыру объектісінде (мобильді қосымша) қолда бар электрондық цифрлық қолтаңбаны тіркеу куәліктерін пайдалану немесе жаңа тіркеу куәліктерін шығару жолымен авторландыру әрекетін таңдау жүзеге асырылады;

      2) көрсетілген абоненттік нөмірге портал қалыптастыратын және жіберген қысқа мәтіндік хабарлама түрінде абоненттік нөмір және бір реттік пароль енгізіледі және биометриялық аутентификациядан өтеді;

      3) Қағидалардың 6-тармағының 2) тармақшасының шарттары сәтті орындалған кезде сұранысты автоматты түрде өңдеу және абоненттік нөмірді порталдың есептік жазбасына қосу жүзеге асырылады. Тіркелген нөмір туралы мәліметтер ақпараттандыру объектісінде (мобильді қосымша) абоненттің бейінінде көрсетіледі.

      7. Ұялы байланыс операторы ұсынған абоненттің абоненттік нөмірін порталдың есептік жазбасына тіркеу және қосу ақпараттандыру объектілерінде сақталған нөмір болмаған немесе сәйкес келмеген жағдайда ақпараттандыру объектілерінде (екінші деңгейдегі банктердің мобильді қосымшасында) сақталған нөмірді тексеру, пайдаланушының биометриялық аутентификациясы және қысқа мәтіндік хабарлама түрінде абоненттік нөмірге бір реттік пароль енгізу арқылы тіркелген және порталдың есептік жазбасына қосылған жолымен ақпараттандыру объектілерінде (екінші деңгейдегі банктердің мобильді қосымшасында) цифрлық құжаттарды қарауға рұқсат беру (екінші деңгейдегі банктердің мобильді қосымшасында) кезінде жүзеге асырылады.

      8. Порталдың жеке кабинетінде және ақпараттандыру объектісінің (мобильді қосымша) профилінде тіркелген және порталдың есептік жазбасына қосылған абоненттік нөмірді өзгерту жаңа абоненттік нөмірді және порталда көрсетілген абоненттік нөмірге қалыптастыратын және жіберген қысқа мәтіндік хабарлама түрінде және одан әрі электрондық цифрлық қолтаңбасы бар куәлікпен жаңа абоненттік нөмірді және бір реттік парольді енгізу жолымен жүзеге асырылады.

      9. Абонент абоненттік нөмірге портал қалыптастырған және жіберген қысқа мәтіндік хабарлама түрінде алған бір реттік пароль дұрыс енгізілмеген және/немесе абоненттің биометриялық аутентификациясынан өтпеген жағдайда, ұялы байланыс операторы ұсынған абоненттің абоненттік нөмірін тіркеу және электрондық нысанда мемлекеттік және өзге де қызметтерді алу үшін порталдың есептік жазбасына қосу жүргізілмейді.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешімі, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адам шағым түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалған көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды адам егер 3 (үш) жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім қабылдаса не әрекет жасаса, ол шағымды қарайтын органға шағымды жібермеуге құқылы.

      Көрсетілетін қызметті берушіге келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес, оны тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркелген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа жүгінуге сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жол беріледі.

  "Ұялы байланыстың абоненттік
құрылғысы арқылы электрондық
нысанда мемлекеттік және өзге
де көрсетілетін қызметтерді
алу үшін, ұялы байланыс
операторы беретін абоненттің
абоненттік нөмірін тіркеу және
оны "электрондық үкіметтің"
веб-порталының есептік
жазбасына қосу қағидаларына
қосымша

"Абоненттік нөмірді "электрондық үкіметтің" веб-порталының есептік жазбасына қосу" мемлекеттік қызметін көрсету тәртібі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

1) "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал);
2) ақпараттандыру объектілері ("электрондық үкіметтің" мобильді қосымшасы, екінші деңгейлі банктердің мобильді қосымшалары).

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Қызмет көрсету мерзімі – 10 (он) минут

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электрондық (толық автоматтандырылған)

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Пайдаланушының жеке кабинетіндегі "Электрондық үкімет" веб-порталының есептік жазбасына қосылған абоненттік нөмір туралы мәлімет немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

6

Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Тегін

7

Көрсетілетін қызметті берушінің және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

Портал және ақпараттандыру объектілері ("электрондық үкіметтің" мобильді қосымшасы, екінші деңгейлі банктердің мобильді қосымшалары) – тәулік бойы, жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда.

8

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтер тізбесі

Порталға және ақпараттандыру объектілеріне ("электрондық үкіметтің" мобильді қосымшасы, екінші деңгейлі банктердің мобильді қосымшалары):
абоненттің абоненттік нөмірінің тиесілілігін растау үшін порталмен құрылған және жіберілген қысқа мәтіндік хабарлама түріндегі абоненттік нөмірге бір реттік парольды алу арқылы электрондық сұрау салынады және қызметті алушы электрондық цифрлық қолтаңбамен куәландырады
жеке басты куәландыратын құжаттар туралы мәліметтерді "электрондық үкімет" шлюзы арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден көрсетілетін қызметті беруші алады.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, деректер мен мәліметтердің "Жеке басты куәландыратын құжаттар туралы" және "Сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімдері туралы" Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес келмеуі;
2) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімінің болмауы.

10

Көрсетілетін мемлекеттік қызметті оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері, ескерілген өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері арқылы, сондай-ақ 1414, 8-800-080-7777 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпаратты алуға мүмкіндігі бар.


Об утверждении Правил регистрации и подключения абонентского номера абонента, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи веб-портала "электронного правительства" для получения государственных и иных услуг в электронной форме посредством абонентского устройства сотовой связи

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 января 2016 года № 58. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 февраля 2016 года № 13195.

      Сноска. Заголовок в редакции приказа Министра информации и коммуникаций РК от 09.01.2019 № 3 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 60) статьи 7 Закона Республики Казахстан "Об информатизации" и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности РК от 19.03.2024 № 169/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила регистрации и подключения абонентского номера абонента, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи веб-портала "электронного правительства" для получения государственных и иных услуг в электронной форме посредством абонентского устройства сотовой связи.

      Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра информации и коммуникаций РК от 09.01.2019 № 3 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      2. Комитету связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Қазанғап Т.Б.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего приказа в печатном и электронном виде на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет" в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан, а также в Республиканский центр правовой информации в течение десяти календарных дней со дня получения зарегистрированного приказа для включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 3 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


министра по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

Ж. Касымбек


  Утверждены приказом
исполняющего обязанности
Министра по инвестициям
и развитию
Республики Казахстан
от 25 января 2016 года № 58

Правила регистрации и подключения абонентского номера абонента, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи веб-портала "электронного правительства" для получения государственных и иных услуг в электронной форме посредством абонентского устройства сотовой связи

      Сноска. Правила - в редакции приказа Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности РК от 19.03.2024 № 169/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила регистрации и подключения абонентского номера абонента, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи веб-портала "электронного правительства" для получения государственных и иных услуг в электронной форме посредством абонентского устройства сотовой связи (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 60) статьи 7 Закона Республики Казахстан "Об информатизации", подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" и определяют порядок регистрации и подключения абонентского номера абонента к учетной записи веб-портала "электронного правительства" для получения государственных и иных услуг в электронной форме посредством абонентского устройства сотовой связи.

      2. В настоящих Правилах применяются следующие основные понятия и сокращения:

      1) абонентский номер – номер, предоставляемый в пользование абоненту при заключении договора, с помощью которого устанавливается соединение с другим абонентским оборудованием и позволяющий идентифицировать абонента в сети;

      2) объекты информатизации – электронные информационные ресурсы, программное обеспечение, интернет-ресурс и информационно-коммуникационная инфраструктура;

      3) биометрическая аутентификация – комплекс мер, идентифицирующих личность на основании физиологических и биологических неизменных признаков;

      4) одноразовый пароль – пароль, действительный только для одного сеанса аутентификации субъектов получения услуг в электронной форме;

      5) абонентское устройство сотовой связи – средство связи индивидуального использования, формирующее сигналы электрической связи для передачи или приема заданной абонентом информации и подключаемое к сети оператора сотовой связи, не имеющее постоянного географически определяемого местоположения в рамках обслуживаемой территории, работающее в сетях сотовой связи;

      6) веб-портал "электронного правительства" (далее – портал) –информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к государственным услугам, услугам по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий и услугам субъектов квазигосударственного сектора, оказываемым в электронной форме;

      7) учетная запись пользователя на портале (далее – учетная запись пользователя) – совокупность электронных информационных ресурсов о пользователе, хранящаяся на портале, необходимая для опознавания (аутентификации) пользователя и предоставления доступа к его персональным данным и настройкам в кабинете пользователя на портале;

      8) мобильное приложение "электронного правительства" – программный продукт, установленный и запущенный на абонентском устройстве сотовой связи и предоставляющий доступ к государственным услугам и иным услугам, оказываемым в электронной форме, посредством сотовой связи и Интернет;

      9) сервис цифровых документов – объект информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства", закрепленный за оператором и предназначенный для отображения и использования документов в электронном виде, сформированных на основании сведений из объектов информатизации.

      3. Действие настоящих Правил распространяются для абонентов, относящихся к физическим лицам.

Глава 2. Порядок регистрации и подключения абонентского номера абонента, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи портала для получения государственных и иных услуг в электронной форме посредством абонентского устройства сотовой связи

      4. Для получения государственной услуги "Подключение абонентского номера к учетной записи портала" (далее – государственная услуга) физические лица (далее – услугополучатель) направляют запрос в электронной форме через портал или объекты информатизации (мобильное приложение).

      Порядок оказания государственной услуги предусмотрен в приложении к настоящим Правилам.

      5. При обращении через портал для получения государственной услуги, осуществляются следующие действия:

      1) производится авторизация абонента на портале;

      2) в кабинете пользователя на портале вводится абонентский номер, кликнув на функцию "Получить проверочный код", получает одноразовый пароль на абонентский номер в виде короткого текстового сообщения, формируемого и отправленного порталом и удостоверяет запрос электронной цифровой подписью.

      3) при успешном исполнении условий подпункта 2) пункта 5 Правил осуществляется автоматическая обработка запроса и подключение абонентского номера к учетной записи портала, по итогам сведения о зарегистрированном номере отображается в личном кабинете абонента на портале.

      6. При обращении для получения государственной услуги посредством объекта информатизации (мобильное приложение) выполняются следующие действия:

      1) осуществляется выбор действия авторизации путем использования имеющихся или выпуска новых регистрационных свидетельств электронной цифровой подписи в объекте информатизации (мобильное приложение);

      2) вводится абонентский номер и одноразовый пароль в виде короткого текстового сообщения, формируемого и отправленного порталом на указанный абонентский номер и проходит биометрическую аутентификацию;

      3) при успешном исполнении условий подпункт 2) пункта 6 Правил осуществляется автоматическая обработка запроса и подключение абонентского номера к учетной записи портала. Сведения о зарегистрированном номере отображаются в профиле абонента в объекте информатизации (мобильное приложение).

      7. Регистрация и подключение абонентского номера абонента, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи портала осуществляется при допуске к просмотру цифровых документов на объектах информатизации (мобильных приложении банков второго уровня) путем проверки номера, сохраненного в объектах информатизации (мобильных приложении банков второго уровня) в случае отсутствия или несоответствия номера, сохраненного в объектах информатизации (мобильных приложении банков второго уровня) номеру, зарегистрированному и подключенному к учетной записи портала путем биометрической аутентификации пользователя и ввода одноразового пароля на абонентский номер в виде короткого текстового сообщения.

      8. Изменение абонентского номера, зарегистрированного и подключенного к учетной записи пользователя в личном кабинете портала и профиле объекта информатизации (мобильное приложение) осуществляется путем ввода нового абонентского номера и одноразового пароля в виде короткого текстового сообщения, формируемого и отправленного порталом на указанный абонентский номер и с дальнейшим удостоверением с электронной цифровой подписью.

      9. При неправильном вводе одноразового пароля, полученном абонентом на абонентский номер в виде короткого текстового сообщения, сформированного и отправленного порталом, и/или не прохождении биометрической аутентификации абонента не производится регистрация и подключение абонентского номера абонента, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи портала для получения государственных и иных услуг в электронной форме.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственной услуги

      10. Рассмотрение жалобы по вопросам оказания государственных услуг производится вышестоящим административным органом, должностным лицом, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу) в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Жалоба подается услугодателю и (или) должностному лицу, чье решение, действие (бездействие) обжалуются.

      Услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее 3 (трех) рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу.

      При этом услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, вправе не направлять жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение 3 (трех) рабочих дней примет решение либо иное административное действие, полностью удовлетворяющее требованиям, указанным в жалобе.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах", подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Если иное не предусмотрено законом, обращение в суд допускается после обжалования в досудебном порядке.

  Приложение
к Правилам регистрации
и подключения абонентского
номера абонента,
предоставленного оператором
сотовой связи, к учетной записи
веб-портала "электронного правительства"
для получения государственных
и иных услуг в электронной форме
посредством абонентского
устройства сотовой связи

Порядок оказания государственной услуги
"Подключение абонентского номера к учетной записи веб-портала "электронного правительства"

1

Наименование услугодателя

Министерство цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан

2

Способы представления государственной услуги

1) веб-портал "электронного правительства" (далее – портал);
2) объект информатизации (мобильное приложение "электронного правительства", мобильные приложения банков второго уровня)

3

Срок оказания государственной услуги

Срок оказания услуги – 10 (десять) минут

4

Форма оказания государственной услуги

Электронная (полностью автоматизированная)

5

Результат оказания государственной услуги

Сведения о подключенном абонентском номере к учетной записи веб-портала "электронного правительства" в личном кабинете пользователя или мотивированный отказ в оказании государственной услуги

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Бесплатно

7

График работы услугодателя и объектов информатизации

Портал и объект информатизации (мобильное приложение "электронного правительства", мобильные приложения банков второго уровня) – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением профилактических работ

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

На портал или объект информатизации (мобильное приложение "электронного правительства", мобильные приложения банков второго уровня):
подается электронный запрос, с получением одноразового пароля на абонентский номер в виде короткого текстового сообщения, формируемого и отправленного порталом для подтверждения принадлежности абонентского номера абоненту, и удостоверяется запрос электронной цифровой подписью услугополучателя;
сведения о документах, удостоверяющих личность, услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям Законам Республики Казахстан "О документах, удостоверяющих личность" и "О национальных реестрах идентификационных номеров".
2) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке оказания государственной услуги посредством справочных служб услугодателя, а также в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра 1414, 8 800 080 7777.