"Сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы жобаларды басқару жөніндегі ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2016 жылғы 12 ақпандағы № 74 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 24 ақпанда № 13213 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2021 жылғы 4 ақпандағы № 44 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.02.2021 № 44 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы жобаларды басқару жөніндегі ұйымдарды аккредиттеу жөніндегі қағидалар" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Құрылыс, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері және жер ресурстарын басқару комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік бес күн ішінде оның көшірмесін баспа және электрондық түрде мерзімдік баспасөз басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушы
М. Құсайынов

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2016 жылғы 12 ақпандағы
№ 74 бұйрығымен
бекітілді

"Сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы жобаларды басқару жөніндегі ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

      Ескерту. Стандарт жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 10.07.2019 № 499 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы жобаларды басқару жөніндегі ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының жергілікті атқарушы органдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтініштер қабылдауды және мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижелерін беру "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету мерзімдері 20-40 минут.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған).

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аккредиттеу туралы куәлік беру болып табылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін;

      2) порталдың – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндері өтініш жасаған кезде, өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беруді келесі жұмыс күнінде жүзеге асырады).

      9. Көрсетілетін қызметті алушы өтініш жасаған кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі порталға:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес белгіленген нысан бойынша өтініш;

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес рұқсат беру талаптарына сәйкес мәліметтер мен құжаттарды жібереді.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды тұлғаларының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану үшін осы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына, немесе 010000, Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 8, Министрліктер үйі, 10 кіреберіс, телефон: 8 (7172) 74-19-28, 74-19-45 мекенжайы бойынша Министрлік басшысының атына шағым беріледі.

      Шағым пошта бойынша жазбаша нысанда "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы беріледі, не көрсетілген қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі және орны көрсетілген тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

      Заңды тұлғаның шағымында оның атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі және күні көрсетіледі. Өтінішке көрсетілетін қызметті алушы қол қояды.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы не болмаса Мемлекеттік корпорацияның кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралады.

      11. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету, электрондық нысанда көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, өзге де талаптар

      12. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету орындарының мекенжайлары: Көрсетілетін қызметті берушінің.

      13. Көрсетілетін қызметті алушының қашықтықтан қол жеткізу режимінде Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты алуға мүмкіндігі бар.

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары көрсетілетін қызметті берушінің www.kds.mііd.gov.kz. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: (1414).

  "Сәулет, қала құрылысы және
құрылыс саласындағы
жобаларды басқару жөніндегі
ұйымдарды аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
1-қосымша
  Нысан

АККРЕДИТТЕУ ТУРАЛЫ КУӘЛІК № 00000

      Осы аккредиттеу туралы куәлік _______________________________________________

      __________________________________________________________________________

      (заңды тұлғаның атауы)

      _________________________________________________________________ берілді,

      (заңды мекенжай)

      сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы жобаларды басқару құқығына

АККРЕДИТТЕЛДІ

      және көрсетілетін қызметті берушінің тізіліміне енгізілді

      және уәкілетті органның тізіліміне енгізілді.

      Куәлікті қолдану мерзімі _____________________________________ дейін

      Уәкілетті орган _______________________________________

      қала ___________ 20__ж. " " ___________

  "Сәулет, қала құрылысы және
құрылыс саласындағы
жобаларды басқару жөніндегі
ұйымдарды аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша
  Нысан

ӨТІНІШ

      _________________________________________________________ -ге

      (уәкілетті органның толық атауы)

      ____________________________________________________________-ден

      (заңды тұлғаның толық атауы, бизнес сәйкестендіру нөмірінің деректемелері)

      Сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы жобаларды басқару жөніндегі

      ұйым ретінде аккредиттеуді өтінемін

      Мекенжай ___________________________________________________________

      (индекс, қала, аудан, облыс, көше, үй нөмірі, телефон, факс, е-maіl)

      Филиалдар (өкілдік, объекті, пункті, учаске) ______________________________

      ____________________________________________________________________

      (орналасқан жері және деректемелері)

      Осымен:

      барлық көрсетілген деректердің ресми байланыстар болып табылатыны және оларға куәлік беру немесе беруден бас тарту мәселелері бойынша кез-келген ақпарат жіберілетіні;

      өтініш берушіге қызметтің осы түрімен айналысуға сотпен қойылған шектеуліттер жоқтығы;

      барлық қоса берілген құжаттардың шындыққа сәйкес келетіні және жарамды болып табылатыны;

      өтініш беруші аккредиттеу туралы куәлікті беру кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын қолжетімділігі шектеулі дербес деректерді пайдалануға келісімін бергендігі расталады.

      Басшы _____________ ______________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      Толтырылған күні: 20__ жылғы "__" __________

  "Сәулет, қала құрылысы және
құрылыс саласындағы
жобаларды басқару жөніндегі
ұйымдарды аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
3-қосымша
  Нысан

Сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы жобалармен басқару бойынша ұйымдарға қойылатын рұқсат етілетін талаптар

№ р

Рұқсат етілген талаптар

Рұқсат етілген талаптарға сәйкестігін растайтын құжаттар

Ескерту

1

2

3

4

1

Келесі мамандықтар бойынша бірінші деңгейдегі жауапкершілікті объектілер бойынша техникалық тексерісті жүзеге асыру бойынша ұштен кем емес аттестатталған сарапшылардың бар болуы:
Тіреу және қоршау конструкциялар бөлімінде (бір сарапшыдан кем емес);
Инженерлік желі бөлімінде (бір сарапшыдан кем емес);
Технологиялық жабдықтар бөлімінде (бір сарапшыдан кем емес)

Осы Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес мәліметтер нысаны


2

"Жобаның басты инженері" және/немесе "Басты инженер" мамандығы бойынша аттестатталған инженер-техник жұмыскердің бірден кем емес болуы

Осы Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес мәліметтер нысаны


3

Квалификацияланған инженер-сметшінің бірден кем емес болуы

Осы Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес мәліметтер нысаны


4

Жеке мүліктік немесе басқа да заңдық негізде құқығы бар әкімшілік-тұрмыстық ғимараттың бар болуы

Осы Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес мәліметтер нысаны


5

Материалды-техникалық жабдықтардың бар болуы, жеке алғанда есептер жүргізуді, графикалық және басқа да материалдарды толықтыру және құрастыруды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін орнатылған бағдарламалық қамтамасыз етуі бар жұмыс станциясының бар болуы

Осы Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес мәліметтер нысаны


  "Сәулет, қала құрылысы және
құрылыс саласындағы
жобаларды басқару жөніндегі
ұйымдарды аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
4-қосымша
  Нысан

Мәліметтер нысаны

      1) Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) _______________________________

      2) Лауазымы _________________________________________________________

      3) Осы ұйымда жұмыс жасайды _________________________________________

      (тұрақты немесе уақытша көрсету)

      4) Жұмыс өтілі ______________________________________________________

      (мамандық бойынша және атқаратын лауазымында көрсету)

      5) Оқу орнының атауы ________________________________________________

      6) Бітірген жылы _____________________________________________________

      7) Диплом бойынша біліктілігі _____________________________________

      8) Диплом бойынша мамандығы ______________________________________

      9) Сарапшының аттестаты _____________________________________________

      (берілген күні мен нөмірін көрсету)

      Әкімшілік-тұрмыстық жайлар туралы мәліметтер

      10) Мекенжайы: _____________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      11) Алаңы___________________________________________________________

      12) жеке мүлік немесе басқа заң негізінде құқығы барын растайтын құжат атауы және

      деректемелер____________________________________________________

      Материалдық-техникалық жабдықтар туралы мәліметтер

      13) Атауы:___________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      14) Өлшем бірлігі _____________________________________________________

      15) Саны ____________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      16) Пайдалану мерзімі_________________________________________________

      17) Ескертпе________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

Об утверждении стандарта государственной услуги "Аккредитация организаций по управлению проектами в области архитектуры, градостроительства и строительства"

Приказ и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 12 февраля 2016 года № 74. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 февраля 2016 года № 13213. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 4 февраля 2021 года № 44.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.02.2021 № 44 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Аккредитация организаций по управлению проектами в области архитектуры, градостроительства и строительства".

      2. Комитету по делам строительства, жилищно-коммунального хозяйства и управления земельными ресурсами Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение пяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии в печатном и электронном виде на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет", а также в Республиканский центр правовой информации для внесения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


Министра национальной экономики


Республики Казахстан

М. Кусаинов


  Утвержден
приказом исполняющего
обязанности Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 12 февраля 2016 года № 74

Стандарт государственной услуги
"Аккредитация организаций по управлению проектами в области архитектуры, градостроительства и строительства"

      Сноска. Стандарт в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 10.07.2019 № 499 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аккредитация организаций по управлению проектами в области архитектуры, градостроительства и строительства" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством индустрии и инфраструктурного развитию Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами областей, городов Нур-Султан, Алматы и Шымкент (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – портал).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги 20-40 минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная).

      6. Результат оказания государственной услуги – свидетельство об аккредитации по форме согласно приложениям 1 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      7. Государственная услуга оказывается юридическим лицам (далее – услугополучатель) на бесплатной основе.

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу, с 9.00 до 18.30, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан;

      2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя на портал:

      заявление по установленной форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      сведения и документы в соответствии с разрешительными требованиями согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателей и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственной услуги

      10. Для обжалования решений, действий (бездействий), услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресам указанному в пункте 13, либо на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Нур-Султан, проспект Мәңгілік Ел 8, Дом министерств, 10 подъезд, телефон: 8 (7172) 74-19-28, 74-19-45.

      Жалоба подается в письменной форме по почте, либо нарочно через канцелярию услугодателя или Министерства.

      Подтверждением принятия жалобы является регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя или Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      В жалобе юридического лица – указываются его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Обращение подписывается услугополучателем.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Министерства, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или Министерства.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, рассматривается 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее регистрации.

      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги оказываемой в электронной форме

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах: услугодателя;

      13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      14. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах Министерства: www.miid.gov.kz, услугодателя. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Аккредитация организаций по
управлению проектами в
области архитектуры,
градостроительства и
строительства"
  Форма

                        Свидетельство об аккредитации

                                          N 00000

      Настоящее свидетельство об аккредитации выдано
__________________________________________________________________________
                        (наименование юридического лица)
__________________________________________________________________________,
                              (юридический адрес)

      на право управления проектами в области архитектуры, градостроительства и строительства

            АККРЕДИТОВАНО и внесен в реестр уполномоченного органа

      Срок действия свидетельства до ________________________________________

      Уполномоченный орган ___________

      город ___________ "___" ___________ 20 года

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Аккредитация организаций по
управлению проектами в
  области архитектуры,
градостроительства и
строительства"
  Форма

                                    ЗАЯВЛЕНИЕ

      В ___________________________________________________________________
                  (полное наименование уполномоченного органа)
от_________________________________________________________________________
(полное наименование юридического лица, реквизиты бизнес идентификационного номера)
Прошу аккредитовать в качестве организации по управлению проектами в области
архитектуры, градостроительства и строительства

      Место нахождения юридического лица _____________________________________
      (индекс, город, район, область, улица, номер дома, телефон, факс, почтовый адрес)
Филиалы (представительства, объекты, пункты, участки)
______________________________________________________________________________

                        (местонахождение и реквизиты)

      Прилагаемые документы (с указанием количества листов):

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Прилагается ______ листов.

      Настоящим подтверждается, что:

      все указанные данные являются официальными контактами и на них направляется любая информация по вопросам выдачи или отказа в выдаче свидетельства об аккредитации;

      у заявителя отсутствует ограничения наложенное судом на занятие лицензируемым видом и (или) подвидом деятельности;

      все прилагаемые документы соответствуют действительности и являются действительными;

      заявитель согласен на использование персональных данных ограниченного доступа, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при выдаче свидетельства об аккредитации;

      Руководитель _________ ________________________________________________
                  (подпись)             (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Дата заполнения: "___" ___________ 20__ года

  Приложение 3
к стандарту государственной услуги
"Аккредитация организаций по
управлению проектами в
области архитектуры,
градостроительства и
строительства"
  Форма

Разрешительные требования предъявляемые к организациям по управлению проектами в области архитектуры, градостроительства и строительства

№ п/п

Разрешительные требования

Документы, подтверждающие соответствие разрешительным требованиям

Примечание

1

2

3

4

1.

наличие не менее трех аттестованных экспертов по осуществлению технического надзора по объектам первого уровня ответственности по следующим специализациям:
в части несущих и ограждающих конструкций (не менее одного эксперта);
в части инженерных сетей (не менее одного эксперта);
в части технологического оборудования (не менее одного эксперта)

Форма сведений согласно приложения 4 к настоящему стандарту государственной услуги


2.

наличие не менее одного аттестованного инженерно-технического работника по специализации "Главный инженер проекта" и/или "Главный инженер"

Форма сведений согласно приложения 4 к настоящему стандарту государственной услуги


3.

наличие не менее одного квалифицированного инженера-сметчика

Форма сведений согласно приложения 4 к настоящему стандарту государственной услуги


4.

наличие административно-бытовых помещений на праве собственности или ином законном основании

Форма сведений согласно приложения 4 к настоящему стандарту государственной услуги


5.

наличие материально-технической оснащенности, в частности рабочей станций с установленным программным обеспечением, позволяющим осуществлять выполнение расчетов, составление и оформление графических и иных материалов

Форма сведений согласно приложения 4 к настоящему стандарту государственной услуги


  Приложение 4
к стандарту государственной услуги
"Аккредитация организаций по
управлению проектами в
области архитектуры,
градостроительства и
строительства"
  Форма

                              Форма сведений

      1) Фамилия, имя, отчество (при его наличии)____________________________

      2) Должность ________________________________________________________

      3) Работает в данной организации _______________________________________

                                    (указать постоянно или временно)

      4) Стаж работы _______________________________________________________

                  (указать по специальности и на занимаемой должности)

      5) Наименование учебного заведения____________________________________

      6) Год окончания_____________________________________________________

      7) Квалификация по диплому___________________________________________

      8) Специализация по диплому__________________________________________

      9) Наличие аттестата эксперта __________________________________________

                                    (указать номер и дату выдачи)

                  Сведения об административно-бытовых помещениях

      10) Адрес: __________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      11) Площадь_________________________________________________________

      12) Наименование и реквизиты документа подтверждающего право собственности или иное законное основание_______________________________

      ____________________________________________________________________

Сведения о материально-технической оснащенности

      13) Наименование:____________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      14) Единица измерения________________________________________________

      15) Количество_______________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      16) Срок эксплуатации _______________________________________________

      17) Примечание ______________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________