Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік көрсетілетін қызметтер ұсынатын ұйымдарда киімді және жұмсақ мүкәммалды есепке алу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің м.а. 2016 жылғы 24 ақпандағы № 140 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 28 наурызда № 13544 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің м.а. 2016 жылғы 24 ақпандағы № 140 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің м.а. 24.02.2016 № 140 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" 2008 жылғы 29 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік көрсетілетін қызметтер ұсынатын ұйымдарда киімді және жұмсақ мүкәммалды есепке алу қағидалары бекітілсін.

      2. Әлеуметтік қызметтер департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне орналастыру үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жолдауды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму вице-министрі С.Қ. Жақыповаға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы


Денсаулық сақтау және әлеуметтік


даму министрінің міндетін атқарушы

Б. Нұрымбетов

      КЕЛІСІЛДІ

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

      ____________ Б. Сұлтанов

      2016 жылғы 26 ақпан



  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау және
әлеуметтік даму министрінің
міндетін атқарушының
2016 жылғы 24 ақпандағы
№ 140 бұйрығына қосымша

Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы
әлеуметтік көрсетілетін қызметтер ұсынатын ұйымдарда
киімді және жұмсақ мүкәммалды есепке алу қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік көрсетілетін қызметтер ұсынатын ұйымдарда киімді және жұмсақ мүкәммалды есепке алу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" 2008 жылғы 29 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес әзірленді және халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін мемлекеттік ұйымдарда (бұдан әрі – ұйымдар) киімді және жұмсақ мүкәммалды есепке алу тәртібін айқындайды.

      2. Ұйымдарда киімді және жұмсақ мүкәммалды бухгалтерлік есепке алу Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы "Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу қағидаларын бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6443 болып тіркелген) № 393 (бұдан әрі – № 393 бұйрық) және 2010 жылғы 15 маусымдағы "Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп шоттарының жоспарын бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6314 болып тіркелген) № 281 бұйрықтарына (бұдан әрі – № 281 бұйрық) сәйкес жүзеге асырылады.

      3. Киімге және жұмсақ мүкәммалға төсек-орын жабдықтары, ішкиім, киім және аяқкиім, орамал-шарф бұйымдары, бас киімдер және носки-шұлық бұйымдары жатады.

      4. Ұйымдардағы киімдер мен жұмсақ мүкәммал нормалары Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 26 наурыздағы № 165 бұйрығымен бекітілген (бұдан әрі – № 165 бұйрық) Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарында айқындалған (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11038 болып тіркелген).

      5. Киімді және жұмсақ мүкәммалды есепке алудың негізгі міндеттері:

      1) олардың сақталуын қамтамасыз ету;

      2) олардың қозғалысы мен дұрыс пайдаланылуын бақылау;

      3) белгіленген қолдану мерзімдерінің сақталуы;

      4) қолданылмайтын киім заттары мен жұмсақ мүкәммалды уақтылы анықтау;

      5) киімдер мен жұмсақ мүкәммалдың белгіленген нормаларының сақталуы;

      6) мемлекеттік мекемелердің қоймаларындағы қалдықтар туралы нақты мәліметтер алу болып табылады.

      6. Ұйымның бухгалтериясы қоймадағы киімдер мен жұмсақ мүкәммалдың келіп-түсуіне және жұмсалуына жүйелі түрде мониторингті жүзеге асырады, сондай-ақ қоймадағы материалдарды есепке алу жөніндегі өз жазбасын қоймада жүргізілген жазбамен салыстырып тексереді.

      7. Сатып алынған немесе ұйым шеберханасында әзірленген жаңа киімдер мен жұмсақ мүкәммал қоймаға келіп түседі және оны пайдалануға бергенге дейін қойма меңгерушісінде сақталады.

      8. Бөлімшелердегі пайдалануға берілген киімдер мен жұмсақ мүкәммалды есепке алу шаруашылық бикесіне жүктеледі. Әкімшілік-шаруашылық үй-жайларда пайдалануға арналған киімдер мен жұмсақ мүкәммалды есепке алу қойма меңгерушісіне жүктеледі. Шаруашылық бикесімен және қойма меңгерушісімен Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің міндетін атқарушының "Мемлекеттік мекемелерге арналған бухгалтерлік құжаттама түрлерінің альбомын бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7126 болып тіркелген) 2011 жылғы 2 тамыздағы № 390 бұйрығына (бұдан әрі – Нысандар альбомы) сәйкес жеке материалдық толық жауапкершілік туралы жазбаша шарт жасалады.

      9. Материалды жауапты адамдар жұмыстан босатылған, ауысқан, демалысқа кеткен кезде және олардың киімдері мен жұмсақ мүкәммалдарын тексеру ұйым басшысының бұйрығымен тағайындалған басқа жауапты адамға табыстау туралы акт жасалып жүргізіледі.

      10. Киімдер мен жұмсақ мүкәммалдың сақталуын және дұрыс есепке алынуын қамтамасыз ету мақсатында қоймалық есепке алу ұйымдастырылады. Киімдер мен жұмсақ мүкәммалды сақтау арнайы жасақталған үй-жайларда (қоймаларда) ұйымдастырылады.

2. Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік
қызметтер көрсететін ұйымдарда киімді және жұмсақ мүкәммалды
есепке алу тәртібі
1-параграф. Киімдер мен жұмсақ мүкәммалды қоймада есепке алу

      11. Киімдер мен жұмсақ мүкәммалды қоймада есепке алуды нысандар альбомының М-17 нысанына сәйкес материалдарды қоймалық есепке алу кітабында материалдық жауапты адам жүргізеді.

      12. Қоймада ішкиім, төсек жабдықтары, киімдер және аяқкиімдер қоймалық материалдарды есепке алу кітабында материалдық жауапты адамдарға олардың атаулары, саны бойынша жекелеген топтарға бөлініп, есепке алынады:

      ішкиімдер (іш көйлек, халаттар және басқа ішкиімдер);

      төсек жаймалары мен жабдықтары (жаймалар, көрпе тыстары, жастық тыстары, матрацтар, жастықтар, көрпелер, төсек жапқыштар, сүлгілер және басқа да төсек жаймалары мен жабдықтары);

      киімдер, орамал-шарф бұйымдары, бас киімдер, носки-шұлық бұйымдары (пальто, плащтар, костюмдер, көйлектер, жейделер, кеудешелер, юбкалар, күртелер, шалбарлар, орамалдар, шарфтар, қолғаптар және басқа киімдер);

      арнайы аяқкиімдер (бәтеңкелер, етіктер, сандалийлар, пималар және басқа аяқкиімдер);

      спорттық киімдер және аяқкиімдер (костюмдер, бәтеңкелер және басқа спорттық киімдер мен аяқкиімдер).

      13. Жаңа киімдер мен жұмсақ мүкәммалды қоймаға жеткізушіден (жүк тасушыдан) қабылдауды қойма меңгерушісі тауарлық-көліктік жүкқұжат бойынша Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 18 шілдедегі № 826 қаулысымен бекітілген Автомобиль көлігімен жүк тасымалдау қағидаларына сәйкес жүзеге асырады. Қабылдау кезінде тауарлық-көліктік жүкқұжатта көрсетілген киімдер мен жұмсақ мүкәммалдың саны мен сапасының сәйкестігі тексеріледі.

      14. Егер тауарлық-көліктік жүкқұжат пен жеткізушіден қабылданған тауардың саны арасында алшақтық болмаса, қойма меңгерушісі тауарлық-көліктік жүкқұжатқа қол қояды.

      15. Егер тауарлық-көліктік жүкқұжат пен жеткізушіден қабылданған тауардың саны және сапасы арасында алшақтық болған жағдайда, қойма меңгерушісі мен мүддесіз тараптың қатысуымен (еркін нысанда) қабылданған тауар жөнінде екі данада акт жасалады. Актінің бір данасы қабылданған материалдық құндылықтарды есепке алу үшін, екіншісі жеткізушіге шағым хат ресімдеу үшін қолданылады.

      16. Арнайы киімдердің, жеке пайдаланылатын заттардың және басқа да материалдардың қозғалысын жедел (сандық) есепке алу ведомосі Нысандар альбомының 412 нысаны бойынша жасалады.

      17. Киім заттары мен жұмсақ мүкәммалды маркалау осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес ұйымның басшысы мен бухгалтердің қатысуымен ұйымның атауы көрсетілген заттың сыртқы түсін бүлдірмейтін жуылмайтын бояуы бар арнайы мөртаңбамен жүргізіледі, ал заттарды пайдалануға берген кезде оларды қоймадан берген жылы мен айы қосымша көрсетіледі.

      Маркалайтын мөртаңбалар ұйым басшысының әкімшілік-шаруашылық жұмысы жөніндегі орынбасарында сақталады.

      18. Жүргізілген маркалау туралы бухгалтердің қолы қойылған кіріс құжатта белгі қойылады.

      19. Материалдардың шығысы жөніндегі есепке алу (10 мемориалды ордер) Нысандар альбомының 396 нысаны бойынша материалдардың шығысы жөніндегі жинақ ведомосінде жүргізіледі.

      20. Жұмсақ мүкәммалға тексеру жүргізу кезінде маркалаудың сақталуы бақыланады. Мөртаңба нашар көрінген жағдайда маркалау қайта жүргізіледі.

      21. (Палата) санитарлары:

      1) киімдер мен жұмсақ мүкәммалдың жағдайын қадағалап отырады;

      2) әлеуметтік қызметкерге арнаулы әлеуметтік қызмет алушыларға киімдер мен жұмсақ мүкәммалды ауыстыру қажеттігі туралы хабарлайды;

      3) шаруашылық бикесіне тозған киімдер мен жұмсақ мүкәммалды ауыстыру үшін жинауды және тапсыруды жүргізеді.

      22. Ұйымның әлеуметтік қызметкері арнаулы әлеуметтік қызмет алушылардың киімдер мен жұмсақ мүкәммалға қажеттігіне талдауды жүргізеді, ол шаруашылық бикесіне тапсырылады.

      23. Жеке қолданыстағы киімдер мен жұмсақ мүкәммалды есепке алу "Арнайы киімдерді және жеке пайдаланылатын басқа да заттарды есепке алудың жеке карточкасы" Нысандар альбомының МБ-6 және "Арнайы киімдердің және жеке пайдаланылатын заттардың берілуін (қайтарылу) есепке алу ведомосі" Нысандар альбомының МБ-7 нысандары бойынша жүргізіледі.

      24. Шаруашылық бикесі жаңадан келген қызмет алушыларға немесе тозғандарын ауыстыруға қоймадан жаңа киімдер мен жұмсақ мүкәммалды алу үшін әлеуметтік қызметкер қалыптастырған арнаулы әлеуметтік қызметтер алушылардың тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және қажетті киімдер мен жұмсақ мүкәммал тізбесі көрсетілген қажеттіліктің негізінде еркін нысанда жасалады. Ұйым басшысы қол қойған талап 434-з нысаны және Запастарды қоймалық есепке алу кітабы бойынша Нысандар альбомының М-17 нысаны бойынша запастарды ішкі орын ауыстыруға жүкқұжатты жазып беру үшін бухгалтерияға беріледі.

      25. Жүкқұжат екі данада шығарылып, беріледі, оның біреуі жұмсақ мүкәммалды қойма меңгерушісінің есебінен шығарып, шаруашылық бикесінің кірісіне алу үшін бухгалтерияға табысталады. Жүкқұжатқа ұйымның басшысы мен бас бухгалтері қол қояды. Қойма меңгерушісі мен шаруашылық бикесі жұмсақ мүкәммалды алған және берген кезде қол қояды. Жүкқұжаттың екінші данасы материалдарды қоймалық есепке алу кітабы бойынша есептен шығаруға негіздеме ретінде қоймада қалады.

      26. Егер киімдер және жұмсақ мүкәммалды белгіленген қолдану мерзімінен бұрын тозып қалса немесе басқа себептермен одан әрі жарамсыз болса, онда оны басшының әкімшілік-шаруашылық жұмысы жөніндегі орынбасарының рұқсатымен шаруашылық бикесі ауыстырады.

      27. Ішкі киім мен төсектік жұмсақ мүкәммалды ауыстыру үшін шаруашылық бикесінің қоймасында № 165 бұйрықпен бекітілген қолданыстағы нормалардың шегінде айырбастау қоры болады. Киімдерді және жұмсақ мүкәммалды кезекті ауыстыру кезінде жууға немесе жөндеуге тапсырылғанның орнына арнаулы әлеуметтік қызмет алушыларға саны сондай таза іш киім беріледі.

      28. Киімдерді және жұмсақ мүкәммалды арнаулы әлеуметтік қызмет алушыларға беру осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әрбір тұрушыға шаруашылық бикесі арнаған жеке карточкаға жазу арқылы жүргізіледі.

      29. Психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік ұйымдарда, жалпы үлгідегі медициналық-әлеуметтік ұйымдардың паллиативтік бөлімшелерінде, балалар психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік ұйымдарында киімдер мен жұмсақ мүкәммал бөлмелерде (палаталарда) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қабылдау-тапсыру ведомосі бойынша кезекші санитарларға беріледі.

      30. Жеке карточкалардың бланктары ұйымның бухгалтериясында сақталады. Шаруашылық бикесіне берген кезде жеке карточканы ұйымның бухгалтериясы бекітеді және осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жеке карточкалар тізілімінде тіркеледі және бухгалтердің қолымен ресімделеді.

      31. Ұйымда түгендеу жүргізу "Мемлекеттік мекемелерде түгендеу жүргізу қағидаларын бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7197 болып тіркелген) Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2011 жылғы 22 тамыздағы № 423 бұйрығына сәйкес жүргізіледі.

      32. Киімдерді және жұмсақ мүкәммалды беруді, егер арнаулы әлеуметтік қызметтер алушы сотта іс-әрекетке қабілетсіз болып танылған және денсаулық жағдайына қарай киімдерді және жұмсақ мүкәммалды беруге немесе қайтаруға жеке карточкаға қол қоюға қабілетсіз болған жағдайда қызмет көрсететін (палата) санитары жүргізеді.

      33. Балалар медициналық-әлеуметтік ұйымдарында осындай тәртіпте топтарға бекітілген тәрбиешілер, ал олар болмаған жағдайда (палата) санитарлар жеке карточкаларға қол қояды.

      34. Кезекші (палата) санитарлар ауысқан кезде палаталарда жұмсақ мүкәммал заттарының нақты саны санау арқылы белгіленеді. Палаталардағы жұмсақ мүкәммалды қабылдау және тапсыру туралы кезекші санитарлар, қабылдау-тапсыру ведомосінде жазба жүргізеді.

      35. Егер арнаулы әлеуметтік қызмет алушылар бір ұйымнан екінші ұйымға кеткен немесе ауысқан кезде өзінің жұмсақ мүкәммалды келіп түскенде сақтауға тапсырғаны жеткіліксіз болса немесе ол жыл мезгіліне сәйкес келмесе оған өзіне бекітілген киімдердің, аяқкиімнің және ішкиімнің ішінен жеткіліксіз заты қосымша беріледі.

      36. Киімдердің, аяқкиімнің және ішкиімнің берілгені туралы арнаулы әлеуметтік қызметтер алушы ауысқан ұйымға жеке карточкаға жазып, есепке алып, қабылдау үшін әрбір заттың берілген мерзімі мен саны көрсетіліп хабарланады.

      37. Әкімшілік-шаруашылық үй-жайларында пайдалануға берілген киімдер мен жұмсақ мүкәммалды қойма меңгерушісі ұйым басшысы тағайындаған тиісті лауазымды адамдарға береді.

      38. (Палата) санитарлары денсаулық жағдайына байланысты киімдерін және төсек жаймаларын өз бетімен ауыстыруға қабілетсіз арнаулы әлеуметтік қызмет алушыларға ауыстыруға жәрдемдеседі. Кір киімдер мен ішкиімдерді ауыстыру олардың кірлеуіне қарай, бірақ аптасына кемінде бір рет ауыстырылады.

      39. Жұмсақ мүкәммалды осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес шаруашылық бикесі жууға (немесе жөндеуге) берілген киімнің және жұмсақ мүкәммалдың тізім бойынша жууға тапсырады. Тізім екі данада жасалады, біреуі кір жуатын орынға беріледі, екіншісі шаруашылық бикесінде қалады. Тізімнің бірінші данасына шаруашылық бикесі қабылдағанда, ал кір жуатын орынның меңгерушісі таза киімдер мен жұмсақ мүкәммалды тапсырғанда қол қояды. Тізімнің екінші данасына шаруашылық бикесі тапсырғанда, ал кір жуатын орынның меңгерушісі кір киімдер мен жұмсақ мүкәммалды қабылдағанда қол қояды.

      40. Ұйымға тиесілі киімдер мен жұмсақ мүкәммал жууға тапсырылған кезде және жуудан қабылданған кезде қайта саналады, ондағы ұйымның мөртаңбасы тексеріледі. Кір киімдер мен жұмсақ мүкәммал, арнаулы әлеуметтік қызмет алушының жеке заттарынан басқа, жууға және жуудан мөртаңбасыз қабылданбайды. Егер киімдер мен жұмсақ мүкәммалды жуғаннан кейін мөртаңбалары анық болмаса, кір жуатын орынның меңгерушісі мен шаруашылық бикесі қойма меңгерушісіне осы Қағидаларға 16-тармағына сәйкес қайта маркалау қажеттігі туралы хабарлайды.

      41. Ұйымның өзінің кір жуатын орны болмаса, киімдер мен жұмсақ мүкәммал кір жуу қызметін көрсетуге ұйым бухгалтериясымен жасалған шартқа сәйкес ұйым басшысы тағайындаған тапсыруға жауапты шаруашылық бикесіне жууға тапсырылады.

      42. Киімдер мен жұмсақ мүкәммалды ұзақ мерзім жарамды жағдайда ұстау мақсатында қажеттілігіне қарай жөндеу жүргізіледі. Киімдер мен жұмсақ мүкәммалдың ұсақ жөндеуін тікелей киімдер мен мүкәммал қоймасында (түйме тігу және жамау) шаруашылық бикесі жүргізеді.

      43. Шаруашылық бикесі киімдер мен жұмсақ мүкәммалды шеберханаға жөндеуге қабылдау және тапсыруды осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес жууға (немесе жөндеуге берілген киімдер мен жұмсақ мүкәммал тізімі бойынша ресімдейді.

2-параграф. Жарамсыз киімдер мен жұмсақ мүкәммалды
есептен шығару

      44. Жұмыс процесінде шаруашылық бикесі тозған және жарамсыз күйге келген киімдер мен жұмсақ мүкәммалды анықтайды және іріктейді, заттар бойынша сұрыптайды және стационарлық үлгідегі ұйымдардағы бухгалтер мен мәдени-тұрмыстық комиссияның қатысуымен ұйым басшысы тағайындаған киімдер мен жұмсақ мүкәммалды есептен шығару жөніндегі ұйым комиссия өкілдерінің есептен шығару үшін ұсынады.

      45. Тозған және жарамсыз күйге келген жұмсақ мүкәммалды есептен шығару № 165 бұйрықпен белгіленген киімдер мен жұмсақ мүкәммалдың қолдану мерзімі ескеріліп, жүргізіледі.

      46. Комиссия тізімнен шығаруға ұсынылған барлық киімдер мен жұмсақ мүкәммалды мұқият қарайды және тексереді, нақты қолдану мерзімін белгіленген нормамен салыстырады, мөртаңбаларының болуын тексереді және Нысандар альбомының № 443 нысаны бойынша тізімнен шығаруға акт жасайды. Актінің бір данасы бухгалтерияға беріледі, ал екінші данасы материалды жауапты адамда қалады.

      47. Арнаулы киімдер мен басқа да жеке пайдалану заттарын Нысандар альбомының 443-а нысаны бойынша баланстан шығару актісі негізінде киімдер мен жұмсақ мүкәммал балансынан шығарылады.

      48. Жөнделуге жататын киімдер мен жұмсақ мүкәммал ұйым есебінен шығарылмайды.

      49. Киімдер мен жұмсақ мүкәммал форс-мажорлық жағдайлар кезінде кінәлі адамның жоқтығы мұқият тексерілгеннен кейін ғана шығысқа шығарылады.

3-параграф. Киім мен жұмсақ мүкәммалды ұйым
бухгалтериясында есепке алу

      50. Пайдаланудағы киімдер мен жұмсақ мүкәммалдың талдамалық есебін бухгалтерия түгендеу тізбесіне (салыстыру ведомосі) Нысандар альбомының 402 нысаны бойынша карточкаларда немесе нысандар альбомының 296-а нысаны бойынша қосымша парағында оның құны, заттың атауы, саны топтары және материалдық жауапты адамдар бойынша жүргізеді.

      51. Бухгалтерия мен материалдық жауапты адамдар тоқсанына кемінде бір рет қоймалық есепке алу кітабына шығарылған киімдер мен жұмсақ мүкәммалдың қалғанын бухгалтерлік есепке алу деректерімен салыстырып тексереді.

      52. Кезең-кезеңімен ұйым басшысының бұйрығымен қоймадағы және пайдаланудағы киімдер мен жұмсақ мүкәммалды жоспардан тыс таңдап тексеру тағайындалады.

      53. Киімдер мен жұмсақ мүкәммалдың жетіспеушілігін жасыруды болдырмау мақсатында сақтау орындарының барлығы бір уақытта (бір күнде және бір сағатта) тексеріледі.

      54. Киімдер мен жұмсақ мүкәммалды түгендеу кезінде маркалау мөртаңбалары тексеріледі, маркалау мөртаңбасы жоқ киімдер мен жұмсақ мүкәммал заттары анықталған кезде оның себебі анықталады.

      55. Жүргізілген түгендеу нәтижелері бойынша ұйым басшысының әкімшілік шаруашылық жұмысы жөніндегі орынбасары киімдер мен жұмсақ мүкәммалдың жағдайы мен сапасын жақсарту шараларын қабылдайды.

  Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы
арнаулы әлеуметтік көрсетілетін
қызметтер ұсынатын ұйымдарда киімді
және жұмсақ мүкәммалды есепке алу
қағидаларына 1-қосымша

Киімдер мен жұмсақ мүкәммал заттарын маркалау

Заттардың атауы

Маркалау орны

1

Сүлгі, көрпе, жастық, матрац, жамылғы, дастархан, үстелге арналған майлық орамал

Көлденең, бұрыштарының астында

2

Жастық тысы, ақ жайма, сейсеп

Ішкі жағында, бұрышында

3

Мақта матадан және эластикалық трикотаж жаймадан тiгiлген киiм-кешек бұйымы (бюстгальтер)

Бұйымның ішкі жағында

4

Кальсоны, трусы, панталоны, шалбар, джинсы, юбка, трико, гамаш, колготки, шұлық, носки, гольфы

Бел тұсының ішкі жағында

5

Майка, футболка, жемпір, көйлек, сарафан, халат, жейде, свитер, блузка, кофта

Төменгі ішкі жағында

6

Жакет, пальто, куртка, плащ, жел өткiзбейтiн күрте, костюм, жилет

Оң жақ етектің жоғарғы жағында

7

Бәтеңке, туфли, бөлмеде киетiн тәпiшке, сланцы

Оң жақ қоныштың ішкі жағында

8

Етік, пима, қысқа етік, туфли, қысқа бәтеңке, аяқкиiм, сандалийлар, спорттық аяқкиім

Оң жақ қоныштың жоғарғы ішкі жағында

9

Шарф, шапка, берет, панама, фуражка, кепка, әйелдердің бас орамалы, тақия, қолғап, биялай

Бұйымның ішкі жағында


      Ескертпе

      Маркалау бұйымның сыртқы түрі бүлінбейтін жерге ақ немесе қара (заттың түсіне қарай) жуылмайтын бояумен жүргізіледі. Затты қайта маркалау бұрынғы жазылған күннен алдын жүргізіледі.

  Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы
арнаулы әлеуметтік көрсетілетін
қызметтер ұсынатын ұйымдарда киімді
және жұмсақ мүкәммалды есепке алу
қағидаларына 2-қосымша

      ____________________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

Жеке карточка

      Тізілімге жазылған: бухгалтер _____________ 20__жылғы___ __________

      (қолы)

      Берілген заттарға____________________________________________________

      (арнаулы әлеуметтік қызмет алушының тегі, аты және

      әкесінің аты (бар болса)

Заттың атауы

Берілді

Тапсырылды

Ескертпе

Саны сөзбен

Берілген күні

Арнаулы әлеуметтік қызмет алушының затты алғаны туралы қолы

Шаруашылық бикесінің затты бергені туралы қолы

Саны сөзбен

Тапсырылған күні

Арнаулы әлеуметтік қызмет алушының қолы

Тапсырылған заттарды қабылдағаны туралы шаруашылық бикесінің қолхаты

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11












  Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы
арнаулы әлеуметтік көрсетілетін
қызметтер ұсынатын ұйымдарда киімді
және жұмсақ мүкәммалды есепке алу
қағидаларына 3-қосымша

      _____________________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

Қабылдау-тапсыру ведомосі

      Бөлімше (палата) бойынша №_______ 20 ___ жылғы ____ _____________

Күні

Сағаты

Заттардың атауы мен саны

Қабылдағаны туралы қолы

Тапсырғаны туралы қолы

матрацтар

жастықтар

көрпелер

жаймалар

жастық тыстары

1

2

3

4

5

6

7

8

9










  Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы
арнаулы әлеуметтік көрсетілетін
қызметтер ұсынатын ұйымдарда киімді
және жұмсақ мүкәммалды есепке алу
қағидаларына 4-қосымша

      _____________________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

Жеке карточкалардың тізілімі

Берілген күні

Р/с №

Арнаулы әлеуметтік қызметтер алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Шаруашылық бикесінің карточканы алғаны туралы қолы

1

2

3

4





  Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы
арнаулы әлеуметтік көрсетілетін
қызметтер ұсынатын ұйымдарда киімді
және жұмсақ мүкәммалды есепке алу
қағидаларына 5-қосымша

      _____________________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

Жууға (немесе жөндеуге) берілген киімнің және жұмсақ
мүкәммалдың тізімі

Р/с №

Заттың атауы

Жууға (жөндеуге) берілген саны

Жуудан (жөндеуден) алынған саны

Ескертпе

санмен

жазумен

санмен

жазумен









      Жууға, жөндеуге (керегі сызылсын):

      Тапсырдым (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), мерзімі, қолы)

      _______________________________________________________________

      Қабылдадым (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), мерзімі, қолы)

      _______________________________________________________________

      Жуудан, жөндеуден (керегі сызылсын):

      Тапсырдым (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), мерзімі, қолы)

      _______________________________________________________________

      Қабылдадым (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), мерзімі, қолы)

      _______________________________________________________________

Об утверждении Правил учета одежды и мягкого инвентаря в организациях, предоставляющих специальные социальные услуги в области социальной защиты населения

Приказ и.о. Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 24 февраля 2016 года № 140. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 марта 2016 года № 13544. Утратил силу приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 29 августа 2018 года № 379 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра труда и социальной защиты населения РК от 29.08.2018 № 379 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 8 Закона Республики Казахстан от 29 декабря 2008 года "О специальных социальных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила учета одежды и мягкого инвентаря в организациях, предоставляющих специальные социальные услуги в области социальной защиты населения.

      2. Департаменту социальных услуг в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение пяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление для официального опубликования в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      4) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан Жакупову С.К.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности Министра


здравоохранения и социального развития


Республики Казахстан

Б. Нурымбетов

      СОГЛАСОВАНО

      Министр финансов

      Республики Казахстан

      _____________ Б. Султанов

      26 февраля 2016 года



  Приложение
к приказу исполняющего обязанности
Министра здравоохранения и социального
развития Республики Казахстан
от 24 февраля 2016 года № 140

Правила учета одежды и мягкого инвентаря в организациях,
предоставляющих специальные социальные услуги в области
социальной защиты населения
1. Общие положения

      1. Правила учета одежды и мягкого инвентаря в организациях, предоставляющих специальные социальные услуги в области социальной защиты населения (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан от 29 декабря 2008 года "О специальных социальных услугах" и определяют порядок учета одежды и мягкого инвентаря в государственных организациях, предоставляющих специальные социальные услуги в области социальной защиты населения (далее – организации).

      2. Бухгалтерский учет одежды и мягкого инвентаря в организациях осуществляется согласно приказам Министра финансов Республики Казахстан от 3 августа 2010 года № 393 "Об утверждении Правил ведения бухгалтерского учета в государственных учреждениях" (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 6443) (далее – приказ № 393) и от 15 июня 2010 года № 281 "Об утверждении Плана счетов бухгалтерского учета государственных учреждений" (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 6314) (далее – приказ № 281).

      3. К одежде и мягкому инвентарю относятся постельные принадлежности, белье, одежда и обувь, изделия платочно-шарфовые, головные уборы и носочно-чулочные изделия.

      4. В организациях нормы одежды и мягкого инвентаря определены Стандартами оказания специальных социальных услуг в области социальной защиты населения, утвержденными приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 165 (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11038) (далее – приказ № 165).

      5. Основными задачами учета одежды и мягкого инвентаря являются:

      1) обеспечение их сохранности;

      2) контроль за их движением и правильным использованием;

      3) соблюдение установленных сроков носки;

      4) своевременное выявление неиспользуемых предметов одежды и мягкого инвентаря;

      5) соблюдение установленных норм одежды и мягкого инвентаря;

      6) получение точных сведений об остатках, находящихся на складах государственных учреждений.

      6. Бухгалтерия организации систематически осуществляет мониторинг поступления и расходования одежды и мягкого инвентаря, находящихся на складе, а также сверяет свои записи по учету материалов с записями, ведущимися на складе (кладовой).

      7. Новая одежда и мягкий инвентарь, приобретенные или изготовленные в мастерской организации, поступают на склад и до передачи его в эксплуатацию хранятся у заведующего складом.

      8. Учет одежды и мягкого инвентаря, находящихся в эксплуатации в отделениях, возлагается на сестру-хозяйку. Учет одежды и мягкого инвентаря, предназначенных для эксплуатации в административно-хозяйственных помещениях, возлагается на заведующего складом. С сестрой-хозяйкой и заведующим складом заключается письменный договор о полной индивидуальной материальной ответственности по форме 321 в соответствии с приказом исполняющего обязанности Министра финансов Республики Казахстан от 2 августа 2011 года № 390 "Об утверждении Альбома форм бухгалтерской документации для государственных учреждений" (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 7126) (далее – Альбом форм).

      9. При увольнении, перемещении, уходе в отпуск материально-ответственных лиц производится проверка наличия у них одежды и мягкого инвентаря (произвольная форма) с составлением акта о передаче другому ответственному лицу, назначенному приказом руководителя организации.

      10. В целях обеспечения сохранности и правильной постановки учета одежды и мягкого инвентаря организуется складской учет. Хранение одежды и мягкого инвентаря организовывается в специально приспособленных помещениях (складах).

2. Порядок учета одежды и мягкого инвентаря в организациях,
предоставляющих специальные социальные услуги в области
социальной защиты населения
Параграф 1. Учет одежды и мягкого инвентаря на
складе и в кладовой

      11. Учет одежды и мягкого инвентаря на складе ведется материально-ответственным лицом в книге складского учета материалов согласно форме М-17 Альбома форм.

      12. На складе белье, постельные принадлежности, одежда и обувь учитываются с выделением на отдельные группы по их наименованиям, количеству, материально-ответственным лицам в книге складского учета материалов:

      белье (сорочки, халаты и другое белье);

      постельное белье и принадлежности (простыни, пододеяльники, наволочки, матрацы, подушки, одеяла, покрывала, полотенца, и другое постельное белье и принадлежности);

      одежда, изделия платочно-шарфовые, головные уборы, носочно-чулочные изделия (пальто, плащи, костюмы, платья, кофты, блузки, юбки, куртки, брюки, платки, шарфы, перчатки и другая одежда);

      обувь, включая специальную (ботинки, сапоги, сандалии, валенки и другая обувь);

      спортивная одежда и обувь (костюмы, ботинки и другая спортивная одежда и обувь).

      13. Прием новой одежды и мягкого инвентаря на склад от поставщика (грузоперевозчика) осуществляется заведующим складом по товарно-транспортной накладной в соответствии с Правилами перевозки грузов автомобильным транспортом, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 июля 2011 года № 826. При приемке проверяется соответствие количества и качества одежды и мягкого инвентаря, указанного в товарно-транспортной накладной.

      14. Если отсутствуют расхождения между товарно-транспортной накладной и количеством принятого товара от поставщика, заведующий складом расписывается в товарно-транспортной накладной.

      15. В случае если имеются расхождения между данными товарно-транспортной накладной и фактическим количеством и качеством принятого товара от поставщика, составляется акт (произвольной формы) по принятому товару в двух экземплярах с участием заведующего складом и незаинтересованной стороны. Один экземпляр акта используется для учета принятых материальных ценностей, другой для оформления претензионного письма поставщику.

      16. Ведомость оперативного (количественного) учета движения спецодежды, предметов индивидуального пользования и других материалов, находящихся в эксплуатации составляется по форме 412 Альбома форм.

      17. Маркировка предметов одежды и мягкого инвентаря проводится заведующим складом согласно приложению 1 к настоящим Правилам в присутствии руководителя организации и бухгалтера специальным штампом несмываемой краской без порчи внешнего вида предмета с указанием наименования организации, а при выдаче предметов в эксплуатацию дополнительно обозначаются год и месяц выдачи их со склада.

      Маркировочные штампы хранятся у заместителя руководителя организации по административно-хозяйственной части.

      18. О произведенной маркировке делается отметка в приходном документе за подписью бухгалтера.

      19. Учет операций по расходу материалов ведется в накопительной ведомости по расходу материалов по форме 396 Альбома форм (мемориальный ордер 10).

      20. При осуществлении проверок наличия мягкого инвентаря контролируется сохранность маркировки. В случае слабой видимости штампа производится повторная маркировка.

      21. Санитарки (палатные):

      1) следят за состоянием одежды и мягкого инвентаря;

      2) информируют социального работника о потребности получателей специальных социальных услуг в замене одежды и мягкого инвентаря;

      3) производят сбор и сдачу сестре-хозяйке изношенной одежды и мягкого инвентаря для замены.

      22. Социальным работником организации проводится анализ потребности получателей специальных социальных услуг в одежде и мягком инвентаре, которая передается сестре-хозяйке.

      23. Учет одежды и мягкого инвентаря индивидуального пользования ведется по формам МБ-6 "Личная карточка учета спецодежды и других предметов индивидуального пользования" Альбома форм и по форме МБ-7 "Ведомость учета выдачи (возврата) спецодежды и других предметов индивидуального пользования" Альбома форм.

      24. Сестра-хозяйка для получения со склада новой одежды и мягкого инвентаря для вновь прибывших получателей услуг или для замены изношенных, составляет требование в произвольной форме на основании потребности, сформированной социальным работником с приложением списка получателей специальных социальных услуг с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии) и необходимого перечня одежды и мягкого инвентаря. Требование, подписанное руководителем организации, передается в бухгалтерию для выписки накладной на внутреннее перемещение запасов по форме 434-з и Книгаскладского учета запасов по форме М-17 Альбома форм.

      25. Накладная выписывается в двух экземплярах, один из которых передается в бухгалтерию для списания мягкого инвентаря с заведующего складом и оприходования за сестрой-хозяйкой. Накладная подписывается руководителем и главным бухгалтером организации. Заведующий складом и сестра-хозяйка расписываются при выдаче и получении мягкого инвентаря. Второй экземпляр накладной остается на складе, как основание для списания по книге складского учета материалов.

      26. Если одежда и мягкий инвентарь изношен ранее установленных сроков носки или непригодно для дальнейшей носки по другим причинам, оно заменяется сестрой-хозяйкой с разрешения заместителя руководителя по административно-хозяйственной части.

      27. Для смены нательной одежды и постельного мягкого инвентаря в кладовой сестры-хозяйки имеется обменный фонд в пределах действующих норм, утвержденных приказом № 165. При очередной смене одежды и мягкого инвентаря, взамен сданного в стирку или в ремонт, получателям специальных социальных услуг выдается такое же количество чистого белья.

      28. Выдача одежды и мягкого инвентаря получателям специальных социальных услуг производится с записью в личную карточку, заводимую сестрой-хозяйкой на каждого проживающего по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      29. В психоневрологических медико-социальных организациях, паллиативных отделениях медико-социальных организаций общего типа, детских психоневрологических медико-социальных организациях одежда и мягкий инвентарь в комнатах (палатах) передаются дежурным санитаркам по приемно-сдаточной ведомости по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      30. Бланки личных карточек хранятся в бухгалтерии организации. При выдаче сестре-хозяйке личная карточка закрепляется и регистрируется бухгалтерией организации в реестре личных карточек по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам и оформляется подписью бухгалтера.

      31. Инвентаризация в организации проводится в соответствии с приказом Министра финансов Республики Казахстан от 22 августа 2011 года № 423 "Об утверждении Правил проведения инвентаризации в государственных учреждениях" (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 7197).

      32. Выдача одежды и мягкого инвентаря производится обслуживающей санитаркой (палатной) в случае если получатель специальных социальных услуг признан судом недееспособным, а также по состоянию здоровья не способен подписывать личную карточку за выдачу или возврат одежды и мягкого инвентаря.

      33. В детских медико-социальных организациях в таком же порядке расписываются в личных карточках, закрепленные за группами воспитатели, а в их отсутствие – санитарки (палатные).

      34. При смене дежурных санитарок (палатных) фактическое количество предметов мягкого инвентаря в палатах устанавливается путем подсчета. О сдаче и приеме мягкого инвентаря в палатах производится запись в приемно-сдаточной ведомости дежурными санитарками.

      35. Если при выбытии или переводе получателей специальных социальных услуг из одной организации в другую, собственного мягкого инвентаря, сданного получателем специальных социальных услуг на хранение при поступлении, недостаточно, или оно не соответствует времени года, ему дополнительно выдаются недостающие предметы из числа закрепленной за ним одежды, обуви и белья.

      36. О выдаче одежды, обуви и белья с указанием их количества и даты выдачи каждого предмета, сообщается организации, в которую получатель специальных социальных услуг переводится, для принятия на учет с записью в личную карточку.

      37. Одежда и мягкий инвентарь, выданные для эксплуатации в административно-хозяйственных помещениях передаются заведующим складом соответствующим должностным лицам, назначенным руководителем организации.

      38. Санитарками (палатными) оказывается содействие в смене одежды и постельного белья получателям специальных социальных услуг не способным по состоянию здоровья осуществить смену самостоятельно. Смена грязной одежды и белья производится по мере загрязнения, но не реже одного раза в неделю.

      39. Мягкий инвентарь сдается в стирку сестрой-хозяйкой по списку одежды и мягкого инвентаря, переданного в стирку (или ремонт) согласно приложению 5 к настоящим Правилам. Список составляется в двух экземплярах, из которых первый передается в прачечную, второй остается у сестры-хозяйки. На одном экземпляре списка сестра-хозяйка расписывается в приеме, а заведующий прачечной в сдаче чистой одежды и мягкого инвентаря. На другом экземпляре списка сестра-хозяйка расписывается в сдаче, а заведующий прачечной (прачка) в приеме грязной одежды и мягкого инвентаря.

      40. При сдаче одежды и мягкого инвентаря, принадлежащих организации, в стирку и приеме из стирки одежда и мягкий инвентарь пересчитывается, проверяется наличие на них штампа организации. Грязная одежда и мягкий инвентарь без наличия штампа в стирку и из стирки не принимаются, кроме личных вещей получателя специальных социальных услуг. Если после стирки одежды и мягкого инвентаря штампы стали неясными, заведующий прачечной и сестра-хозяйка сообщают заведующему складом о необходимости проведения повторной маркировки в соответствии с пунктом 16 настоящих Правил.

      41. При отсутствии в организации собственной прачечной, одежда и мягкий инвентарь сдаются в стирку ответственной за сдачу сестрой-хозяйкой, назначенной руководителем организации согласно заключенному бухгалтерией организации договору на оказание прачечных услуг.

      42. С целью поддержания одежды и мягкого инвентаря в годном состоянии длительный срок, по мере необходимости производится ремонт. Мелкий ремонт одежды и мягкого инвентаря производится сестрой-хозяйкой непосредственно в кладовой одежды и мягкого инвентаря (пришивание пуговиц и штопка).

      43. Сдача и приемка одежды и мягкого инвентаря сестрой-хозяйкой для ремонта в мастерскую оформляется по списку одежды и мягкого инвентаря, переданного в стирку (или ремонт) в соответствии с приложением 5 к настоящим Правилам.

Параграф 2. Списание одежды и мягкого инвентаря,
пришедшего в негодность

      44. В процессе работы сестра-хозяйка выявляет и отбирает одежду и мягкий инвентарь, пришедший в ветхость и негодность, сортирует по предметам и предъявляет для списания комиссии организации по списанию одежды и мягкого инвентаря, назначенной руководителем организации, с участием бухгалтера и представителей культурно-бытовой комиссии в организациях стационарного типа.

      45. Списание пришедших в ветхость и негодность одежды и мягкого инвентаря производится с учетом сроков носки одежды и мягкого инвентаря, определенных приказом № 165.

      46. Комиссия тщательно осматривает и проверяет все предъявленные к списанию одежду и мягкий инвентарь, сопоставляет фактический срок носки с установленными нормами, проверяет наличие штампов и составляет акт на списание по форме № 443 Альбома форм. Первый экземпляр акта передается в бухгалтерию, а второй экземпляр остается у материально-ответственного лица.

      47. На основании акта на списание с баланса спецодежды и других предметов индивидуального пользования по форме 443-а Альбома форм, списывается с баланса одежда и мягкий инвентарь.

      48. Одежда и мягкий инвентарь, подлежащие ремонту, не списываются с учета организации.

      49. Одежда и мягкий инвентарь при форс-мажорных обстоятельствах списывается на расходы лишь после тщательной проверки отсутствия виновных лиц.

Параграф 3. Учет одежды и мягкого инвентаря
в бухгалтерии организации

      50. Аналитический учет одежды и мягкого инвентаря, находящихся в эксплуатации, ведется бухгалтерией по наименованиям предметов, количеству, их стоимости, группам и материально-ответственным лицам в карточках по форме 296-а Альбома форм или на вкладных листах по форме 402 Альбома форм к инвентаризационной описи (сличительной ведомости).

      51. Бухгалтерия и материально-ответственные лица не реже одного раза в квартал сверяют остатки одежды и мягкого инвентаря, выведенные в книгах складского учета с данными бухгалтерского учета.

      52. Периодически приказом руководителя организации назначается внеплановая выборочная проверка наличия одежды и мягкого инвентаря, находящихся на складе и в эксплуатации.

      53. Проверку наличия одежды и мягкого инвентаря проводят по всем местам его хранения одновременно (в один день и час) во избежание заимствования в целях сокрытия недостачи.

      54. При инвентаризации одежды и мягкого инвентаря проверяется наличие маркировочных штампов, при выявлении предметов одежды и мягкого инвентаря без маркировочных штампов устанавливаются причины.

      55. По результатам проведенных инвентаризаций заместитель руководителя организации по административно-хозяйственной работе принимает меры по улучшению состояния одежды и мягкого инвентаря и его качества.

  Приложение 1
к Правилам учета одежды и
мягкого инвентаря в организациях,
предоставляющих специальные
социальные услуги в области
социальной защиты населения

Маркировка предметов одежды и мягкого инвентаря

Наименование предметов

Место маркировки

1

Полотенце, одеяло, подушка, матрац, покрывало, скатерть, салфетки для стола

На концах углов, по диагонали

2

Наволочка, простынь, пододеяльник

На внутренней стороне, в углу

3

Предмет туалета из хлопчатобумажных тканей и эластичного трикотажного полотна (бюстгальтер)

На внутренней стороне изделия

4

Кальсоны, трусы, панталоны, брюки, джинсы, юбки, трико, гамаши, колготки, чулки, носки, гольфы

На внутренней стороне на поясной части

5

Майка, футболка, джемпер, платье, сарафан, халат, сорочки, свитер, блузка, кофта

На внутренней стороне предмета внизу

6

Жакет, пальто, куртка, плащ, ветровка, костюм, жилет

На внутренней стороне правой полы

7

Ботинки, туфли, тапочки комнатные, сланцы

На внутренней стороне правой берцы

8

Сапоги, валенки, полусапожки, туфли, полуботинки, босоножки, сандалии, обувь спортивная

На верхней части внутренней стороне правого голенища

9

Шарф, шапка, берет, панама, фуражка, кепи, платок головной женский, тюбетейка, перчатки, варежки

На внутренней стороне изделия

      Примечание

      Маркировка производится черной или белой несмываемой краской (в зависимости от цвета предмета) и на таком месте, чтобы это не портило внешнего вида предмета. Повторная маркировка производится датой ранее обозначенной на предметах.

  Приложение 2
к Правилам учета одежды и
мягкого инвентаря в организациях,
предоставляющих специальные
социальные услуги в области
социальной защиты населения

      ______________________________________________________________

      (наименование организации)

      Личная карточка

      Выписана в реестр: бухгалтер ______________ ___ ____________ 20__года

      (подпись)

      На вещи выданные ____________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество (при его наличии) получателя

      специальных социальных услуг)

Наименование вещей

Выдано

Сдано

Примечание

Кол-во прописью

Дата выдачи

Подпись в получении вещей получателем специальных социальных услуг

Подпись сестры-хозяйки в выдаче вещей

Кол-во прописью

Дата сдачи

Подпись получателя специальных социальных услуг

Расписка сестры-хозяйки в приеме сданных вещей

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11












  Приложение 3
к Правилам учета одежды и
мягкого инвентаря в организациях,
предоставляющих специальные
социальные услуги в области
социальной защиты населения

      ______________________________________________________________

      (наименование организации)

      Приемно-сдаточная ведомость

      По отделению (палате) №_______на ____ _____________ 20 ___ года



Дата



Часы

Наименование предметов и количество


Подпись в приеме


Подпись в сдаче

матрацы

подушки

одеяло

простыни

наволочки

1

2

3

4

5

6

7

8

9










  Приложение 4
к Правилам учета одежды и
мягкого инвентаря в организациях,
предоставляющих специальные
социальные услуги в области
социальной защиты населения

      ________________________________________________________________

      (наименование организации)

Реестр личных карточек

Дата выдачи

№ п/п

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) получателя специальных социальных услуг

Расписка сестры-хозяйки в получении карточки

1

2

3

4





  Приложение 5
к Правилам учета одежды и
мягкого инвентаря в организациях,
предоставляющих специальные
социальные услуги в области
социальной защиты населения

      _______________________________________________________________

      (наименование организации)

Список одежды и мягкого инвентаря, переданного
в стирку (или ремонт)

№ п/п

Наименование предметов

Сдано в стирку (ремонт) количество

Получено из стирки (ремонта) количество

Примечание

цифрами

прописью

цифрами

прописью









      В стирку, на ремонт (нужное подчеркнуть):

      Сдал (Фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата, подпись)

      ____________________________________________________

      Принял (Фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата, подпись)

      __________________________________________________

      Из стирки, ремонта (нужное подчеркнуть):

      Сдал (Фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата, подпись)

      ____________________________________________________

      Принял (Фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата, подпись)

      __________________________________________________