"Отбасы және балалар саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 13 сәуірдегі № 198 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 24 наурыздағы № 210 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 29 сәуірде № 13670 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 158 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Білім және ғылым министрінің 24.04.2020 № 158 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 1-тармағына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983 қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Отбасы және балалар саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 13 сәуірдегі № 198 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11184 тіркелген, 2015 жылғы 18 маусымда "Әділет" ақпараттық-құқықтық актілер жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрыққа 9 және 13 қосымшалар осы бұйрыққа 1 және 2 қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Балалардың құқықтарын қорғау комитеті (З.Ж. Оразалиева) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде және мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялау үшін электрондық тасымалдағышта елтаңбалы мөрмен куәландырылған қағаз данасын қоса бере отырып жолдауды;

      3) тіркелген осы бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі мөрімен расталған және осы бұйрыққа қол қоюға уәкілетті адамның электрондық цифлық қолтаңбасымен куәландырылған баспа және электрондық түрдегі көшірмелерін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жолдауды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының білім және ғылым вице-министріне (Е.Н. Иманғалиевке) жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Білім және ғылым министрі

Е. Сағадиев

      КЕЛІСІЛДІ

      Қазақстан Республикасының

      Инвестициялар және даму министрі

      2016 жылғы 31 наурыз


      ___________________ Ә. Исекешев


      КЕЛІСІЛДІ

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      2016 жылғы 30 наурыз


      ___________________ Е. Досаев


  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 24 наурыздағы
№ 210 бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 13 сәуірдегі
№ 198 бұйрығына
9-қосымша

"Патронат тәрбиешiлерге берiлген баланы (балаларды) асырап-бағуға ақшалай қаражат төлеуді тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер

      1. "Патронат тәрбиешiлерге берiлген баланы (балаларды) асырап-бағуға ақшалай қаражат төлеуді тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды тапсырған сәттен бастап және портал арқылы өтініш берген кезде – бес жұмыс күн;

      2) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды тапсыруы үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 20 минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушідегі қызмет көрсетудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 30 минут.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (толық автоматтандырылған) және (немесе) қағаз жүзінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша патронат тәрбиешілерге баланы (балаларды) күтіп-бағуға бөлінетін ақша қаражатын тағайындау туралы шешім.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесі үшін қағаз жеткізгіште өтініш берген жағдайда электронды нысанда ресімделеді, басып шығарылады, көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының қолымен және мөрімен расталады.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі және сақталады.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіде: 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен дүйсенбіден бастап жұма аралығын қоса алғанда сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі.

      2) порталда: жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күнімен жүзеге асырылады).

      9. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) осы мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ақшалай қаражат төлеуді тағайындау туралы өтініш;

      2) баланың (балалардың) білім беру ұйымында оқуы туралы анықтама;

      3) баланы (балаларды) патронаттық тәрбиеге беру туралы шарттың көшірмесі.

      Салыстырып тексеру үшін құжаттар түпнұсқада ұсынылады, кейін түпнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.

      Құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға мынадай мәліметтерді көрсетіп, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді:

      1) сұраныстың нөмірі мен қабылданған күні;

      2) сұралатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;

      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;

      4) құжаттар берілетін күні (уақыты) және орны;

      5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған көрсетілетін қызметті берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда);

      6) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда) және оның байланыс телефондары.

      Порталда көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұранысы;

      2) баланың (балалардың) білім беру ұйымында оқуы туралы анықтаманың электрондық көшірмесі;

      3) баланы (балаларды) патронаттық тәрбиеге беру туралы шарттың электрондық көшірмесі.

      Жеке басын растайтын құжаттар туралы мәліметтерді, Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есебі бойынша адамның, сондай-ақ жұбайының (зайыбының) қылмыс жасағаны туралы мәліметтің бар немесе жоқтығы туралы анықтамаларды көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйеден алады.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілген қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге мемлекеттік қызмет көрсету кезінде заңмен қорғалатын құпияны қамтитын, ақпараттық жүйедегі мәліметтерді пайдалануға келісімін береді.

      Портал арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сұранысын қабылдау туралы, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күні және уақыты көрсетілген хабарлама мәртебесі жіберіледі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша басшысының атына беріледі.

      Шағымдар жазбаша нысанда пошта не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Жеке тұлғаның арызында оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда), пошталық мекен-жайы, байланыс телефоны көрсетіледі.

      Шағымның қабылдануын растау оның шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімін және орнын көрсете отырып, қызметті берушінің немесе әкімдіктің кеңсесінде (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) тіркелуі болып табылады.

      Портал арқылы өтініш білдіргенде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны бойынша алуға болады.

      Портал арқылы өтініштерді жолдау кезінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінен" көрсетілетін қызметті беруші тарапынан шығымдарды өңдеу барысында (жеткізу, тіркеу, орындалуы туралы белгілер, қарастыру немесе қарастырудан бас тарту туралы жауап) жаңартылып отыратын ақпарат қолжетімді.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелгеннен күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады. Шағымды қарастыру нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады.

      Сондай-ақ, көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны бойынша алуға болады.

      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің, оның ішінде электрондық форматта көрсетілетін қызмет көрсетудің ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.edu.gov интернет-ресурсында орналастырылған.

      13. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда көрсетілетін мемлекеттік қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар.

      14. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен жағдайы туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде, порталдағы "жеке кабинеті", сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 арқылы алу мүмкіндігіне ие.

      15. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурстарында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс-орталығы 1414, 8 800 080 7777.

  "Патронат тәрбиешiлерге берiлген баланы
(балаларды) асырап-бағуға ақшалай
қаражат төлеуді тағайындау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына
1-қосымша

      нысан

      Астана және Алматы қалаларының,

      аудандардың және облыстық маңызы

      бар қалалардың жергілікті атқарушы

      органдарының, "электрондық үкіметтің"

      веб-порталының қағаз түрде берген

      құжаттың шығу нысаны

Патронат тәрбиешілерге баланы (балаларды) күтіп-бағуға
бөлінетін ақша қаражатын тағайындау туралы
шешім

      № ____ 20 ___ жылғы "___" _______________

      _____________________________________________________________________

      (органның атауы)

      Істің № _______

      Азамат(ша) __________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда))

      Жүгінген күні _______________________________________________________

      Баланың туу туралы куәлігі (туу туралы актінің жазылуы)

      № _____________ берген күні _____________________________ баланың туу

      туралы куәлігін (туу туралы актінің жазылуы) берген органның атауы

      _____________________________________________________________________

      Баланың тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда)_______________________

      _____________________________________________________________________

      Баланың туған жылы __________________________________________________

      Патронаттық тәрбиеге баланы беру туралы келісім _____________________

      Бекітілген күні 20 ___ жылғы "___" ______________

      Белгіленген жәрдемақы сомасы

      20____ жылғы "___" __________ 20____ жылғы "___" __________ дейін

      _____________________________________________________ теңге сомасында

      (жазбаша)

      Айлық есептік көрсеткіштің өзгеруімен байланысты тағайындалған

      ақшалай қаражат сомасы:

      Баланың (тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда))_____________________

      жәрдемақы ________________ ден _______________ ға дейін _____________

      теңге сомасында _____________________________________________________

      (жазбаша)

      Ақшалай қаражатты тағайындаудан бас тарту себебі: ___________________

      _____________________________________________________________________

      Ақшалай қаражатты төлеуді тоқтату себебі: ___________________________

      _____________________________________________________________________

      Мөрдің орны (бар болғанда)

      Астана және Алматы қалаларының,

      аудандардың және облыстық маңызы

      бар қалалардың жергілікті атқарушы

      органның басшысы _____________________________

      (қолы) (тегі)

      Астана және Алматы қалаларының,

      аудандардың және облыстық маңызы

      бар қалалардың жергілікті атқарушы

      органдарының, "электрондық үкіметтің"

      веб-порталының қағаз түрде берген

      құжаттың шығу нысаны



Құжат электрондық үкімет жүйесінде құрылған

ЭҮП/ПЭП

Документ сформирован системой электронного правительства

Государственная корпорация/ Мемлекеттік корпорация



Берілген күні

АЖО/АРМ

Дата выдачи





Патронат тәрбиешілерге баланы (балаларды) күтіп-бағуға
бөлінетін ақша қаражатын тағайындау туралы
шешім

      № ____ 20 ___ жылғы "___" _______________

      _____________________________________________________________________

      (органның атауы)

      Істің № _______

      Азамат(ша) __________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда)

      Жүгінген күні _______________________________________________________

      Баланың туу туралы куәлігі (туу туралы актінің жазылуы)

      № _____________ берген күні _____________________________ баланың туу

      туралы куәлігін (туу туралы актінің жазылуы) берген органның атауы

      _____________________________________________________________________

      Баланың тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда)_______________________

      Баланың туған жылы __________________________________________________

      Патронаттық тәрбиеге баланы беру туралы келісім _____________________

      Бекітілген күні 20 ___ жылғы "___" ______________

      Белгіленген жәрдемақы сомасы

      20__ жылғы "___" __________ 20__ жылғы "___" __________ дейін

      _____________________________________________________ теңге сомасында

      (жазбаша)

      Айлық есептік көрсеткіштің өзгеруімен байланысты тағайындалған

      ақшалай қаражат сомасы:

      Баланың (тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда)____________________________________________________________

      жәрдемақы ________________ ден _______________ ға дейін _____________

      теңге сомасында _____________________________________________________

      (жазбаша)

      Ақшалай қаражатты тағайындаудан бас тарту себебі: ___________________

      _____________________________________________________________________

      Ақшалай қаражатты төлеуді тоқтату себебі: ___________________________

      _____________________________________________________________________

      Мөрдің орны (бар болғанда)

      Астана және Алматы қалаларының,

      аудандардың және облыстық маңызы

      бар қалалардың жергілікті атқарушы

      органның басшысы _____________________________

      (қолы) (тегі)

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы № 370-II Қазақстан Республикасы 3анының 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз тасығыштағы құжатқа тең.

      Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 Закон Республики Казахстан от 7 января 2003 года "Об электронном документе и электронный цифровой подписи" равнозначен документу на бумажном носителе.



      *Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған электрондық-цифрлық қолтаңбамен қол қойылған деректерді қамтиды

      Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой "Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью

  "Патронат тәрбиешiлерге берiлген баланы
(балаларды) асырап-бағуға ақшалай
қаражат төлеуді тағайындау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына
2-қосымша

      нысан

      ________________________________

      (органның атауы)

Ақшалай қаражат төлеуді тағайындау туралы
өтініш

      Патронат тәрбиешiлерге берiлген баланы (балаларды) асырап-бағуға ақшалай қаражат төлеуді тағайындауды сұраймын _________

      _____________________________________________________________________

      (баланың (балалардың) тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда),

      туған жылы)

      Патронаттық тәрбиешінің

      Тегі ________________________________ Аты ___________________________

      Әкесінің аты (бар болғанда)__________________________________________

      Мекенжайы ___________________________________________________________

      20 ___ жылғы "___" ______________ патронаттық тәрбиеге баланы

      (балаларды) беру туралы келісімі

      Патронаттық тәрбиешінің жеке басын куәландыратын құжаттың түрі ______

      _____________________________________________________________________

      Сериясы ____________ нөмірі ______________ кім берді ________________

      Жеке сәйкестендіру нөмірі ___________________________________________

      дербес шотының № _____________ Банктің атауы ________________________

      Жеке мәліметтер өзгерген жағдайда 15 жұмыс күн ішінде ол туралы

      міндетті түрде хабарлаймын.

      Дұрыс емес мәліметтер мен жалған құжаттар ұсынғаны үшін

      жауапкершілік туралы ескертілді.

      20__ жылғы "___" _____________ ______________________________________

      (өтініш берушінің қолы)

      Құжаттар қабылданды:

      20__ жылғы "___" _____________

      _____________________________________________________________________

      (қолы) (құжаттарды қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты

      (бар болғанда), қызметі)

      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

      (кесу сызығы)

      Жеке мәліметтер өзгерген жағдайда 15 жұмыс күн ішінде ол туралы

      міндетті түрде хабарлаймын.

      Дұрыс емес мәліметтер мен жалған құжаттар ұсынғаны үшін

      жауапкершілік туралы ескертілді.

      20__ жылғы "___" ______________ азаматтың (ша) ________________

      өтініші қосымша құжаттарымен ____________ данада қабылданды.

      _____________________________________________________________________

      (қолы) (құжаттарды қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты

      (бар болғанда), қызметі)

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 24 наурыздағы
№ 210 бұйрығына
2–қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 13 сәуірдегі
№ 198 бұйрығына
13-қосымша

"Жетім баланы және (немесе) ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы асырап алуға байланысты біржолғы ақшалай төлемді тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер

      1. "Жетім баланы және (немесе) ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы асырап алуға байланысты біржолғы ақшалай төлемді тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлеген.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды тапсырған сәттен бастап және портал арқылы өтініш берген кезде – он жұмыс күн;

      2) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды тапсыруы үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 20 минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушідегі қызмет көрсетудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 30 минут.

      4)

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (толық автоматтандырылған) және (немесе) қағаз жүзінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жетім баланы және (немесе) ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы асырап алуға байланысты біржолғы ақшалай төлемді тағайындау туралы шешім.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесі үшін қағаз жеткізгіште өтініш берген жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі электрондық форматта ресімделеді, қағазға басып шығарылады, көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының қолымен және мөрімен расталады.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат нысанында жіберіледі және сақталады.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіде: 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен дүйсенбіден бастап жұма аралығын қоса алғанда сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі.

      2) порталда: жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күнімен жүзеге асырылады).

      9. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      2) баланы асырап алу туралы заңды күшіне енген сот шешімінің көшірмесі;

      3) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын кәуландыратын құжаттың көшірмесі;

      4) екінші деңгейдегі банкте немесе банк операцияларының жеке түрлерін жүзеге асыруға Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің лицензиясы бар ұйымда бала асырап алушылардың бірінің атына жеке шоттың ашылғаны туралы шарттың көшірмесі.

      Салыстырып тексеру үшін құжаттар түпнұсқада ұсынылады, кейін түпнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.

      Құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға мынадай мәліметтерді көрсетіп, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді:

      1) сұраныстың нөмірі және қабылданған күні;

      2) сұралатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;

      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;

      4) құжаттардың берілетін күні (уақыты) мен орны;

      5) құжаттарды ресімдеуге көрсетілетін қызметті берушінің өтінішті қабылдаған қызметкерінің аты, тегі, сондай-ақ әкесінің аты (бар болғанда);

      6) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, сондай-ақ әкесінің аты (бар болғанда) және оның байланыс телефондары.

      Порталда көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұранысы;

      2) баланы асырап алу туралы заңды күшіне енген сот шешімінің электрондық көшірмесі;

      3) екінші деңгейдегі банкте немесе банк операцияларының жеке түрлерін жүзеге асыруға Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің лицензиясы бар ұйымда бала асырап алушылардың бірінің атына жеке шоттың ашылғаны туралы шарттың электрондық көшірмесі.

      Жеке басын растайтын құжаттар туралы мәліметтерді, Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есебі бойынша адамның, сондай-ақ жұбайының (зайыбының) қылмыс жасағаны туралы мәліметтің бар немесе жоқтығы туралы анықтамаларды көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілген қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге мемлекеттік қызмет көрсету кезінде заңмен қорғалатын құпияны қамтитын, ақпараттық жүйедегі мәліметтерді пайдалануға келісімін береді.

      Портал арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сұранысын қабылдау туралы, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күні және уақыты көрсетілген хабарлама мәртебесі жіберіледі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым көрсетілетін қызметті беруші осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша басшысының атына беріледі.

      Шағым жазбаша нысанда пошта не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

      Жеке тұлғаның арызында оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда), пошталық мекен-жайы, байланыс телефоны көрсетіледі.

      Шағымның қабылдануын растау оның шағымды қабылдаған адамның аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі және орны көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің немесе әкімдіктің кеңсесінде (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) тіркелуі болып табылады.

      Портал арқылы өтініш білдіргенде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының "1414", 8 800 080 7777 телефоны бойынша алуға болады.

      Портал арқылы өтініштерді жолдау кезінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінен" көрсетілетін қызметті беруші тарапынан шығымдарды өңдеу барысында (жеткізу, тіркеу туралы белгілер, қарастыру немесе қарастырудан бас тарту туралы жауап) жаңартылатын өтініш жөніндегі ақпарат қолжетімді.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекен-жайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелгеннен күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады. Шағымды қарастыру нәтижесі туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгінеді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады.

      Сондай-ақ, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының "1414", 8 800 080 7777 телефоны бойынша алуға болады.

      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің, оның ішінде электрондық форматта көрсетілетін қызмет көрсетудің ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекен-жайлары Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.

      13. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда көрсетілетін мемлекеттік қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар.

      14. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен жағдайы туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде, порталдағы "жеке кабинеті", сондай-ақ Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны арқылы алу мүмкіндігіне ие.

      15. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурстарында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс-орталығы 1414, 8 800 080 7777.

  "Жетім баланы және (немесе) ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған баланы асырап алуға
байланысты біржолғы ақшалай төлемді
тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
1-қосымша

      нысан

      Астана және Алматы қалаларының,

      аудандардың және облыстық маңызы

      бар қалалардың жергілікті атқарушы

      органдарының, "электрондық үкіметтің"

      веб-порталының қағаз түрде берген

      құжаттың шығу нысаны

Жетім баланы және (немесе) ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы асырап алуға байланысты біржолғы ақшалай төлемді тағайындау туралы шешім

      № ____ 20 ___ жылғы "___" _______________

      _____________________________________________________________________

      (органның атауы)

      Азамат(ша) __________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда))

      Жүгінген күні _______________________________________________________

      Асырап алынған баланың (тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда)) _____

      _____________________________________________________________________

      Асырап алынған баланың туған күні ___________________________________

      Асырап алынған баланың туу туралы куәлігі (туу туралы актінің

      жазбасы)

      № ______________________ берiлген күнi ______________________________

      баланың туу туралы куәлiгiн (туу туралы актiнің жазбасын) берген

      органның атауы ______________________________________________________

      20 ___ жылғы "____"______________ бала асырап алу туралы соттың

      шешімі.

      Бала асырап алуға байланысты біржолғы ақшалай төлемнің тағайындалған

      сомасы _________________________________ теңгені құрайды

      (сомасы жазбаша)

      ______________________________________________________ себебі бойынша

      біржолғы ақшалай төлем тағайындаудан бас тартылды.

      Мөрдің орны (бар болғанда)

      Астана және Алматы қалаларының,

      аудандардың және облыстық маңызы

      бар қалалардың жергілікті атқарушы

      органның басшысы _____________________________

      (қолы) (тегі)

      Астана және Алматы қалаларының,

      аудандардың және облыстық маңызы

      бар қалалардың жергілікті атқарушы

      органдарының, "электрондық үкіметтің"

      веб-порталының қағаз түрде берген

      құжаттың шығу нысаны



Құжат электрондық үкімет жүйесінде құрылған

ЭҮП/ПЭП

Документ сформирован системой электронного правительства

Государственная корпорация/ Мемлекеттік корпорация



Берілген күні


АЖО/АРМ

Дата выдачи






Жетім баланы және (немесе) ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы асырап алуға байланысты біржолғы ақшалай төлемді тағайындау туралы шешім

      № ____ 20 ___ жылғы "___" _______________

      _____________________________________________________________________

      (органның атауы)

      Азамат(ша) __________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда)

      Жүгінген күні _______________________________________________________

      Асырап алынған баланың (тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда)_______

      _____________________________________________________________________

      Асырап алынған баланың туған күні ___________________________________

      Асырап алынған баланың туу туралы куәлігі (туу туралы актінің

      жазбасы)

      № ______________________ берiлген күнi ______________________________

      баланың туу туралы куәлiгiн (туу туралы актiнің жазбасын) берген

      органның атауы ______________________________________________________

      20 ___ жылғы "____"________________ бала асырап алу туралы соттың

      шешімі.

      Бала асырап алуға байланысты біржолғы ақшалай төлемнің

      тағайындалған сомасы ________________________________ теңгені құрайды

      `(сомасы жазбаша)

      _______________________________________________ себебі бойынша

      біржолғы ақшалай төлем тағайындаудан бас тартылды.

      Мөрдің орны (бар болғанда)

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба

      туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы № 370-II Қазақстан Республикасы

      Заныңын 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз тасығыштағы құжатқа тең.

      Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года

      "Об электронном документе и электронный цифровой подписи" равнозначен

      документу на бумажном носителе



      *Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және

      электрондық-цифрлық қолтаңбамен қол қойылған деректерді қамтиды.

      Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой

      "Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью

  "Жетім баланы және (немесе) ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған баланы асырап алуға
байланысты біржолғы ақшалай төлемді
тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша

      нысан

      ______________________________

      (органның атауы)

Өтініш

      Бала ________________________________________________________________

      (баланың (балалардың) тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда),

      туған күні)

      асырап алуға байланысты біржолы ақшалай төлем тағайындауды сұраймын.

      Тегі ________________________________________________________________

      Аты _______________ Әкесінің аты (бар болғанда) _____________________

      Мекенжайы ___________________________________________________________

      Соттың атауы ________________________________________________________

      Соттың 20___ жылғы "______"_____________ №_______шешімі

      Бала асырап алушының жеке басын куәландыратын құжаттың түрі _________

      _______________ сериясы ____________ нөмірі ____________ кім берген

      _____________________________________________________________________

      Жеке сәйкестендіру нөмірі ___________________________________________

      Жеке шотының № ______________________________________________________

      Банктің атауы _______________________________________________________

      Қосымша:

      1) баланы асырап алу туралы заңды күшіне енген сот шешімінің

      көшірмесі;

      2) бала асырап алушының жеке куәлігінің көшірмесі;

      3) бала асырап алу туралы куәліктің көшірмесі;

      4) асырап алынған баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі;

      5) екінші деңгейдегі банкте немесе банк операцияларының жекелеген

      түрлерін жүзеге асыруға Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің

      лицензиясы бар ұйымда бала асырап алушылардың бірінің атына жеке

      шоттың ашылғаны туралы шарттың көшірмесі.

      Дәйексіз мәліметтер мен жалған құжаттарды ұсынғаным үшін

      жауаптылық туралы ескертілді.

      20 ___ жылғы "_____" ______ Өтiнiш берушiнiң қолы ___________________

      Құжаттар қабылданды: 20___ жылғы "___" ___________

      _______________ _____________________________________________________

      (қолы) (құжаттарды қабылдаған адамның (тегі, аты, әкесінің

      аты (бар болғанда), лауазымы)

      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

      (кесу сызығы)

      20__ жылғы "___" ______________ ___________________ азаматтың

      (ша) өтініші қосымша құжаттарымен _______________ данада қабылданды.

      _____________________________________________________________________

      (қолы) (құжаттарды қабылдаған адамның (тегі, аты, әкесінің аты (бар

      болғанда), қызметі)

О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 13 апреля 2015 года № 198 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере семьи и детей"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 24 марта 2016 года № 210. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 апреля 2016 года № 13670. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 24 апреля 2020 года № 158

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 24.04.2020 № 158 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 сентября 2013 года № 983 "Об утверждении реестра государственных услуг", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 13 апреля 2015 года № 198 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере семьи и детей" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11184, 18 июня 2015 года опубликованный в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      приложения 9 и 13 к указанному приказу изложить в новой редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету по охране прав детей Министерства образования и науки Республики Казахстан (Оразалиева З.Ж.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление копий настоящего приказа для официального опубликования в информационно-правовой системе "Әділет" и периодических печатных изданиях на электронном носителе с приложением бумажного экземпляра, заверенного гербовой печатью;

      3) в течение пяти рабочих дней со дня получения зарегистрированного настоящего приказа направление его копии в печатном и электронном виде, заверенной печатью Министерства образования и науки Республики Казахстан и удостоверенной электронной цифровой подписью лица, уполномоченного подписывать настоящий приказ, для внесения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан;

      5) в течении десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра образования и науки Республики Казахстан (Имангалиева Е.Н.).

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр образования и науки


Республики Казахстан

Е. Сагадиев

      СОГЛАСОВАН

      Министр по инвестициям и

      развитию Республики Казахстан

      31 марта 2016 года


      ___________________ А. Исекешев


      СОГЛАСОВАН

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      30 марта 2016 года


      ___________________ Е. Досаев


  Приложение 1
к приказу
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 24 марта 2016 года № 210
Приложение 9
к приказу
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 13 апреля 2015 года № 198

Стандарт государственной услуги
"Назначение выплаты денежных средств на содержание ребенка
(детей), переданного патронатным воспитателям"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Назначение выплаты денежных средств на содержание ребенка (детей), переданного патронатным воспитателям" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами городов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи документов услугодателю и при обращении на портал – пять рабочих дней;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов у услугодателя – 20 минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания у услугодателя – 30 минут.

      5. Форма оказания государственной услуги – электронная (полностью автоматизированная) и (или) бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – решение о назначении денежных средств, выделяемых патронатным воспитателям на содержание ребенка (детей) по форме, согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная и (или) бумажная.

      В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается, заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется и хранится в "личном кабинете" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      7. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – услугополучатель) бесплатно.

      8. График работы:

      1) услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов. Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      2) портала: круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя к услугодателю:

      1) заявление о назначении денежных средств по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) справка об обучении ребенка (детей) в организации образования;

      3) копия договора о передаче ребенка (детей) на патронатное воспитание.

      Документы представляются в подлинниках для сверки, после чего подлинники возвращаются услугополучателю.

      При приеме документов через услугодателя услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:

      1) номера и даты приема запроса;

      2) вида запрашиваемой государственной услуги;

      3) количества и названия приложенных документов;

      4) даты (времени) и места выдачи документов;

      5) фамилии, имени, отчества (при его наличии) услугодателя, принявшего заявление на оформление документов;

      6) фамилии, имени, отчества (при его наличии) услугополучателя и его контактные телефоны.

      Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя на портал:

      1) запрос в форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП услугополучателя;

      2) электронная копия справки об обучении ребенка (детей) в организации образования;

      3) электронная копия договора о передаче ребенка (детей) на патронатное воспитание.

      Сведения о документах, удостоверяющих личность, справки о наличии либо отсутствии сведений по учетам Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом преступления, а также супруга(-и), услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      Услугополучатель дает согласие услугодателю на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      В случае обращения через портал услугополучателю в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса на государственную услугу, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания
государственных услуг

      10. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресам, указанным в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя.

      В жалобе физического лица указывается его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес, контактный телефон.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя или акимата с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг 1414, 8 800 080 7777.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      Также информацию о порядке обжалования действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц можно получить по телефону Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг 1414, 8 800 080 7777.

      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной
форме

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства www.edu.gov.kz.

      13. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг 1414, 8 800 080 7777.

      15. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах Министерства www.edu.gov.kz, услугодателя. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной
услуги "Назначение выплаты
денежных средств на
содержание ребенка (детей),
переданного патронатным
воспитателям"

      форма

      Форма выходного документа,

      выданная в бумажном виде

      местными исполнительными

      органами городов Астаны и

      Алматы, районов и городов

      областного значения, веб-портал

      "электронного правительства"

      Решение

      о назначении денежных средств, выделяемых патронатным воспитателям

      на содержание ребенка (детей)

      № ___ от "___" ____ 20___ года

      _____________________________________________________________________

      (наименование органа)

      № дела _______

      Гражданин (ка) ______________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

      Дата обращения ______________________________________________________

      Свидетельство о рождении ребенка (запись акта о рождении)

      № _____________ Дата выдачи _____________________________наименование

      органа, выдавшего свидетельство о рождении ребенка (запись акта о

      рождении)___________________________________________________________

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) ребенка ____________________

      Дата рождения ребенка _______________________________________________

      Договор о передаче ребенка на патронатное воспитание_________________

      _____________________________________________________________________

      Дата заключения _______ 20 __ года

      Назначенная сумма денежных средств

      с ______ 20 __ года по _______ 20 __ года

      в сумме ___________________________________________ тенге

      (прописью)

      Назначенная сумма денежных средств в связи с изменением месячного

      расчетного показателя:

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) ребенка

      _____________________________________________________________________

      денежные средства с ___________________по____________________________

      в сумме ____________________________________________________ тенге

      (прописью)

      Отказано в назначении денежных средств по причине:

      _____________________________________________________________________

      Выплата денежных средств прекращена по причине:

      _____________________________________________________________________

      Место печати (при наличии)

      Руководитель местного исполнительного

      органа городов Астаны и Алматы,

      районов и городов областного значения _______________________

      (подпись) (фамилия)

      Форма выходного документа,

      выданная в электронном виде

      местными исполнительными

      органами городов Астаны и

      Алматы, районов и городов

      областного значения, веб-портал

      "электронного правительства"


Құжат электрондық үкімет жүйесінде құрылған

Документ сформирован системой электронного правительства


ЭҮП/ПЭП

Государственная/Мемлекеттік

корпорация корпорация



Берілген күні


АЖО/АРМ

Дата выдачи


      Решение

      о назначении денежных средств, выделяемых патронатным

      воспитателям на содержание ребенка (детей)

      № ___ от "___" ____ 20___ года

      _____________________________________________________________________

      (наименование органа)

      № дела _______

      Гражданин (ка) ______________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

      Дата обращения ______________________________________________________

      Свидетельство о рождении ребенка (запись акта о рождении)

      № _____________ Дата выдачи _____________________________наименование

      органа, выдавшего свидетельство о рождении ребенка (запись акта о

      рождении)____________________________________________________________

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) ребенка_____________________

      Дата рождения ребенка _______________________________________________

      Договор о передаче ребенка на патронатное воспитание_________________

      _____________________________________________________________________

      Дата заключения _______ 20 __ года

      Назначенная сумма денежных средств

      с ______ 20 __ года по _______ 20 __ года

      в сумме ___________________________________________ тенге

      (прописью)

      Назначенная сумма денежных средств в связи с изменением месячного

      расчетного показателя:

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) ребенка

      _____________________________________________________________________

      денежные средства с ___________________ по___________________________

      в сумме _______________________________________________________ тенге

      (прописью)

      Отказано в назначении денежных средств по причине:

      _____________________________________________________________________

      Выплата денежных средств прекращена по причине:

      _____________________________________________________________________

      Место печати (при наличии)

      Руководитель местного исполнительного

      органа городов Астаны и Алматы,

      районов и городов областного значения ___________________

      (подпись) (фамилия)

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба

      туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы № 370-II Қазақстан Республикасы

      3анының 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз тасығыштағы құжатқа тең.

      Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 Закон Республики Казахстан

      от 7 января 2003 года "Об электронном документе и электронной

      цифровой подписи" равнозначен документу на бумажном носителе.



      *Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған

      электрондық-цифрлық қолтаңбамен қол қойылған деректерді қамтиды

      Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой

      "Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью

  Приложение 2
к стандарту государственной
услуги "Назначение выплаты
денежных средств на
содержание ребенка (детей),
переданного патронатным
воспитателям"

      форма

      (наименование органа)

      ____________________________

      Заявление

      о назначении денежных средств

      Прошу назначить денежные средства на содержание ребенка

      (детей), переданного патронатным воспитателям

      _____________________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата рождения, ребенка

      (детей))

      Фамилия _____________________________________________________________

      Имя ___________ Отчество (при его наличии) _________ патронатного

      воспитателя

      Адрес _______________________________________________________________

      Договор о передаче ребенка (детей) на патронатное воспитание

      от "__" ______ 20 ___года

      Вид документа, удостоверяющего личность патронатного воспитателя

      ______________________________

      Серия _______ номер ______ кем выдано _______________________________

      Индивидуальный идентификационный номер _______________________

      № лицевого счета __________ Наименование банка _____________________

      В случае возникновения изменений в личных данных обязуюсь в

      течение 15 рабочих дней сообщить о них.

      Предупрежден(а) об ответственности за предоставление

      недостоверных сведений и поддельных документов.

      "___" _____________ 20 ___года ___________________

      (подпись заявителя)

      Документы приняты:

      "___" _________ 20 __ года

      ____________ ________________________________________________________

      (подпись) (Фамилия, имя, отчество при его наличии), должность

      лица, принявшего документы)

      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ (линия отреза)

      В случае возникновения изменений в личных данных обязуюсь в

      течение 15 рабочих дней сообщить о них.

      Предупрежден(а) об ответственности за предоставление

      недостоверных сведений и поддельных документов.

      Заявление гражданина(-ки) ___________________ с прилагаемыми

      документами в количестве _____ штук принято "___" ________ 20 __ года

      _____________ _______________________________________________________

      (подпись) (Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность

      лица, принявшего документы)

  Приложение 2
к приказу
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 24 марта 2016 года № 210
Приложение 13
к приказу
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 13 апреля 2015 года № 198

Стандарт государственной услуги
"Назначение единовременной денежной выплаты в связи с
усыновлением ребенка-сироты и (или) ребенка, оставшегося без
попечения родителей"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Назначение единовременной денежной выплаты в связи с усыновлением ребенка-сироты и (или) ребенка, оставшегося без попечения родителей" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами городов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи документов услугодателю и при обращении на портал – десять рабочих дней;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов у услугодателя – 20 минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания у услугодателя – 30 минут.

      5. Форма оказания государственной услуги – электронная (полностью автоматизированная) и (или) бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – решение о назначении единовременной денежной выплаты в связи с усыновлением ребенка-сироты и (или) ребенка, оставшегося без попечения родителей по форме, согласно приложение 1 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная и (или) бумажная. В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается, заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется и хранится в "личном кабинете" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы:

      1) услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов. Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      2) портала: круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя к услугодателю:

      1) заявление по форме согласно приложение 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) копия решения суда об усыновлении ребенка, вступившего в законную силу;

      3) копия документа, удостоверяющего личность услугополучателя;

      4) копия договора об открытии лицевого счета на имя одного из усыновителей в банке второго уровня или в организации, имеющей лицензию Национального банка Республики Казахстан, на осуществление отдельных видов банковских операций.

      Документы представляются в подлинниках для сверки, после чего подлинники возвращаются услугополучателю.

      При приеме документов через услугодателя услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:

      1) номера и даты приема запроса;

      2) вида запрашиваемой государственной услуги;

      3) количества и названия приложенных документов;

      4) даты (времени) и места выдачи документов;

      5) фамилии, имени, отчества (при его наличии) услугодателя, принявшего заявление на оформление документов;

      6) фамилии, имени, отчества (при его наличии) услугополучателя и его контактные телефоны.

      Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя на портал:

      1) запрос по форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП услугодателя;

      2) электронная копия решения суда об усыновлении ребенка, вступившего в законную силу;

      3) электронная копия договора об открытии лицевого счета на имя одного из усыновителей в банке второго уровня или в организации, имеющей лицензию Национального банка Республики Казахстан, на осуществление отдельных видов банковских операций.

      Сведения о документах, удостоверяющих личность, справки о наличии либо отсутствии сведений по учетам Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом преступления, а также супруга(-и), услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      Услугополучатель дает согласие услугодателю на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      В случае обращения через портал услугополучателю в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса на государственную услугу, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания
государственных услуг

      10. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресам, указанным в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя.

      В жалобе физического лица указывается его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес, контактный телефон.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя или акимата с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг 1414, 8 800 080 7777.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      Также информацию о порядке обжалования действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц можно получить по телефону Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг 1414, 8 800 080 7777.

      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной
форме

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства www.edu.gov.kz.

      13. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг 1414, 8 800 080 7777.

      15. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах Министерства www.edu.gov.kz, услугодателя. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной
услуги "Назначение
единовременной денежной
выплаты в связи с усыновлением
ребенка-сироты и (или) ребенка,
оставшегося без попечения
родителей
Форма выходного документа,
выданная в бумажном виде
местным исполнительным
органом городов Астаны и
Алматы, районов городов
областного значения

      форма

      Решение

      о назначении единовременной денежной выплаты в связи с усыновлением

      ребенка-сироты и (или) ребенка, оставшегося без попечения родителей

      № ___ от "___" ____ 20___ года

      _____________________________________________________________________

      (наименование органа)

      Гражданин (ка)_______________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

      Дата обращения ______________________________________________________

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) усыновленного ребенка

      _____________________________________________________________________

      Дата рождения усыновленного ребенка__________________________________

      Свидетельство о рождении усыновленного ребенка (запись акта о

      рождении)

      № _____________ Дата выдачи _____________________ наименование

      органа, выдавшего свидетельство о рождении ребенка (запись акта о

      рождении)

      _____________________________________________________________________

      Решение суда об усыновлении "_____" ____________ 20__года

      Назначенная сумма единовременной денежной выплаты в связи с

      усыновлением ребенка составляет __________________________ тенге

      (сумма прописью)

      Отказано в назначении единовременной денежной выплаты

      по причине: _________________________________________________________

      Место печати (при наличии)

      Руководитель местного исполнительного

      органа городов Астаны и Алматы,

      районов и городов областного значения ___________________

      (подпись) (фамилия)

      Форма выходного документа,

      выданная в электронном виде

      местным исполнительным органом

      городов Астаны и Алматы, районов

      городов областного значения


Құжат электрондық үкімет жүйесінде құрылған

Документ сформирован системой электронного правительства


ЭҮП/ПЭП

Государственная/Мемлекеттік

корпорация корпорация



Берілген күні


АЖО/АРМ

Дата выдачи


      Решение

      о назначении единовременной денежной выплаты в связи с усыновлением

      ребенка-сироты и (или) ребенка, оставшегося без попечения родителей

      № ___ от "___" ____ 20___ года

      _____________________________________________________________________

      (наименование органа)

      Гражданин (ка) ______________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

      Дата обращения ______________________________________________________

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) усыновленного ребенка ______

      Дата рождения усыновленного ребенка _________________________________

      Свидетельство о рождении усыновленного ребенка (запись акта о

      рождении)

      № _____________ Дата выдачи _____________________ наименование

      органа, выдавшего свидетельство о рождении ребенка (запись акта о

      рождении)

      _____________________________________________________________________

      Решение суда об усыновлении "_____" ____________ 20__года

      Назначенная сумма единовременной денежной выплаты в связи с

      усыновлением ребенка составляет _______________________________ тенге

      (сумма прописью)

      Отказано в назначении единовременной денежной выплаты

      по причине:__________________________________________________________

      Место печати (при наличии)

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба

      туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы № 370-II Қазақстан Республикасы

      Заныңын 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз тасығыштағы құжатқа тең.

      Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года

      "Об электронном документе и электронный цифровой подписи" равнозначен

      документу на бумажном носителе


*Штрих-код

      *Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және

      электрондық-цифрлық қолтаңбамен қолқойылған деректерді қамтиды.

      Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой

      "Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью

  Приложение 2
к стандарту государственной
услуги "Назначение
единовременной денежной
выплаты в связи с усыновлением
ребенка-сироты и (или) ребенка,
оставшегося без попечения
родителей

      Форма

      __________________________

      (наименование органа)

      Заявление

      Прошу назначить единовременную денежную выплату в связи с

      усыновлением ребенка_________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (Фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата рождения, ребенка

      (детей))

      Фамилия _______________________________________________________

      (усыновителя)

      Имя ________________ Отчество (при наличии) _________________________

      Адрес _________________________________________________________

      Наименование суда _____________________________________________

      Решение суда № ________ от "_____" _____________20 __года

      Вид документа, удостоверяющего личность усыновителя _________________

      Серия _______ номер ______ кем выдано _______________________________

      Индивидуальный идентификационный номер ________________________

      № лицевого счета ______________________________________________

      Наименование банка ____________________________________________

      Приложение:

      1) копия решения суда об усыновлении ребенка, вступившего в

      законную силу;

      2) копия удостоверения личности усыновителя;

      3) копия свидетельства об усыновлении ребенка;

      4) копия свидетельства о рождении усыновленного ребенка;

      5) копия договора об открытии лицевого счета на имя одного из

      усыновителей в банке второго уровня или в организации, имеющей

      лицензию Национального банка Республики Казахстан, на осуществление

      отдельных видов банковских операций.

      Предупрежден(а) об ответственности за предоставление

      недостоверных сведений и поддельных документов.

      "_______" _____________ 20 ___ года Подпись заявителя _________

      Документы приняты:

      "_______" _____________ 20 ___ года

      _________ _____________________________________________________

      (подпись) (Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность

      лица, принявшего документы)

      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

      (линия отреза)

      Заявление гражданина ________________________ с прилагаемыми

      документами в количестве ______ штук принято "___" _______ 20 ___года

      ________ ______________________________________________________

      (подпись) (Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность

      лица, принявшего документы)