Сыртқы мемлекеттік аудитті және қаржылық бақылауды жүргізу кезінде анықталған құқық бұзушылықтар бойынша мемлекеттік аудит материалдарын беру қағидаларын бекіту туралы

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 6-НҚ және Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2016 жылғы 30 наурыздағы № 51, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 19 ақпандағы № 76, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Сыбайлас жеморлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросы (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының 2016 жылғы 26 ақпандағы № 20 бірлескен нормативтік қаулысы және бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 4 мамырда № 13679 болып тіркелді.

      Қазақстан Республикасы Президентінің 2002 жылғы 5 тамыздағы № 917 Жарлығымен бекітілген Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті (бұдан әрі – Есеп комитеті) туралы ереженің 15-тармағының 6) тармақшасына сәйкес, Есеп комитеті ҚАУЛЫ ЕТЕДІ және Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы, Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі және Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросы (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) БҰЙЫРАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған Сыртқы мемлекеттік аудитті және қаржылық бақылауды жүргізу кезінде анықталған құқық бұзушылықтар бойынша мемлекеттік аудит материалдарын беру қағидалары бекітілсін.

      2. Осы бірлескен нормативтік қаулының және бұйрықтың шеңберінде қабылданған шаралар туралы материалдар мен ақпаратты алмасуды уақтылы қамтамасыз ету мақсатында, Сыртқы мемлекеттік аудитті және қаржылық бақылауды жүргізу кезінде анықталған құқық бұзушылықтар бойынша мемлекеттік аудит материалдарын беру қағидаларының ережелерін уақтылы орындау бойынша жауапты адамдар белгіленсін.

      3. Есеп комитетінің Заң бөлімі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен нормативтік қаулының және бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен нормативтік қаулы және бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның мерзімді баспасөз басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануға жіберілуін;

      3) осы бірлескен нормативтік қаулы және бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне орналастыру үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      4) осы бірлескен нормативтік қаулының және бұйрықтың Есеп комитетінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бірлескен нормативтік қаулының және бұйрықтың орындалуын бақылау Есеп комитетінің құқық қорғау және арнаулы органдармен өзара

      іс-қимылын қамтамасыз ететін мүшесіне, Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының орынбасарына, Қазақстан Республикасының Қаржы вице-министріне және Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросы (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы бірлескен нормативтік қаулы және бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Бас Прокуроры

А. Дауылбаев

Республикалық бюджеттің атқарылуын


бақылау жөніндегі есеп комитетінің


Төрағасы

Қ. Жаңбыршин

Қазақстан Республикасының


Қаржы министрі

Б. Сұлтанов

Қазақстан Республикасы


Мемлекеттік қызмет істері


министрлігінің Сыбайлас жемқорлыққа


қарсы іс-қимыл ұлттық бюросы (Сыбайлас


жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасы

Қ. Қожамжаров


  Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің
2016 жылғы 31 наурыздағы
№ 6-НҚ нормативтік қаулысымен
Қазақстан Республикасы
Бас прокурорының
2016 жылғы 30 наурыздағы
№ 51 бұйрығымен
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2016 жылғы 19 ақпандағы
№ 76 бұйрығымен
Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері
министрлігінің Сыбайлас
жемқорлыққа қарсы іс-қимыл
ұлттық бюросы (Сыбайлас
жемқорлыққа қарсы қызмет)
Төрағасының
2016 жылғы 26 ақпандағы
№ 20 бұйрығымен бірлесіп
БЕКІТІЛГЕН

Сыртқы мемлекеттік аудитті және қаржылық бақылауды жүргізу
кезінде анықталған құқық бұзушылықтар бойынша мемлекеттік аудит
материалдарын беру қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Сыртқы мемлекеттік аудитті және қаржылық бақылауды жүргізу кезінде анықталған құқық бұзушылықтар бойынша мемлекеттік аудит материалдарын беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) сыртқы мемлекеттік аудитті және қаржылық бақылауды жүргізу кезінде анықталған құқық бұзушылықтар бойынша Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің (бұдан әрі – Есеп комитеті) мемлекеттік аудит материалдарын (бұдан әрі – мемлекеттік аудит материалдары) Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасын (бұдан әрі – Бас прокуратура) бір мезгілде хабардар ете отырып, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросына (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) (бұдан әрі – сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган) және Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігіне (бұдан әрі – экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті орган) беру кезінде Есеп комитетінің, Бас прокуратураның, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдардың өзара іс-қимыл рәсімдерін регламенттейді.

      2. Осы Қағидалардың мақсаты азаматтардың құқықтарын, бостандығы мен заңды мүдделерін, ұйымдардың меншігін, құқықтары мен заңды мүдделерін, қоғам мен мемлекеттің заңмен қорғалатын мүдделерін қорғау, кінәлі адамдарды жауаптылыққа тарту жөнінде қажетті шараларды қамтамасыз ету болып табылады.

      3. Қағидалар жіберілетін мемлекеттік аудит материалдарының және олар бойынша қабылданған процестік шешімдердің анықтығы мен заңдылығы қағидаттарына негізделеді.

      4. Есеп комитетінің мемлекеттік аудит материалдарын Бас прокуратураны бір мезгілде хабардар ете отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдарға беруіне:

      1) мемлекеттік аудиттің қорытындысы бойынша қылмыстық құқық бұзушылық белгілерін қамтитын бұзушылықтарды (бұдан әрі – бұзушылықтар) Есеп комитетінің анықтауы;

      2) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдарының және Бас прокуратураның сұрау салуы негіз болып табылады.

      5. Есеп комитетіне жіберілетін мемлекеттік аудит материалдарын ұсынуға сұрау салулар осындай сұрау салудың негізін қамтуы тиіс.

      Жеке кәсіпкерлік субъектілері туралы ақпаратты қамтитын, сұратылатын мемлекеттік аудит материалдары прокурордың санкцияланған сұрау салуы, не сотқа дейінгі іс жүргізу шеңберінде тергеу органдарының қаулысы негізінде беріледі.

      6. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдардың және прокуратураның аумақтық органдарының сұрау салулары Есеп комитетіне сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдарының және Бас прокуратураның орталық аппараттары арқылы жіберіледі.

2. Мемлекеттік аудит материалдарын беру тәртібі

      7. Есеп комитеті мемлекеттік аудиттің қорытындысы бойынша бұзушылықтарды анықтаған кезде мемлекеттік аудит материалдары Есеп комитетінің қаулысы қабылданғаннан кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қылмыстық-процестік кодексiнің (бұдан әрі – ҚПК) 181-бабы 3-тармағының талаптары сақтала отырып, мәлімет және қадағалау үшін Бас прокуратураны бір мезгілде хабардар ете отырып, қарау және шешім қабылдау үшін сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органға немесе экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органға жіберіледі.

      8. Мемлекеттік аудит материалдарын беру Электронды құжат айналымының бірыңғай жүйесімен (бұдан әрі – ЭҚАБЖ) және қағаз көшірмелерін пошта байланысымен жіберу арқылы жүзеге асырылады. Мемлекеттік құпияларды құрайтын мәліметтері бар мемлекеттік аудит материалдары Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпиялар туралы заңнамасының талаптары сақтала отырып жіберіледі. Мемлекеттік аудит материалдарының көлемі үлкен болған жағдайда, ілеспе хатқа қосымшаларды тек қағаз жеткізгіштерде жіберуге рұқсат етіледі.

      9. Мемлекеттік аудиттің әрбір материалы бұзушылықтың қысқаша сипаттамасы көрсетілген жеке ілеспе хатпен жіберіледі.

      10. Жүйеленген, тігілген және нөмірленген мемлекеттік аудит материалдарын беру тізімдеме бойынша жүзеге асырылады.

      11. Мемлекеттік аудит материалдары Есеп комитеті куәландырған:

      1) Есеп комитеті қаулысының (нұсқамасының) көшірмесін;

      2) Есеп комитеті мүшесінің аудиторлық қорытындысынан бұзушылықтар фактісіне қатысты үзіндіні;

      3) аудиторлық есептің ажырамас бөлігі болып табылатын, онда тіркелген бұзушылық фактілерін растайтын құжаттар қоса беріле отырып, аудиторлық есептің үзіндісін не көшірмесін;

      4) мемлекеттік аудит объектісі қарсылықтарының, түсіндірмелерінің және оларға Есеп комитеті жауабының (олар болған жағдайда) көшірмелерін қамтиды.

      12. Анықталған фактіге қатысты құжаттардың аудиторлық есепке қоса тіркелмеуі орын алған жағдайда, олардың Есеп комитеті куәландырған көшірмелері берілетін мемлекеттік аудит материалдарына қоса тіркеледі.

      13. Есеп комитеті сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдардың және Бас прокуратураның сұратқан мемлекеттік аудит материалдарын ҚПК-нің 34-бабының талаптарына сәйкес жазбаша сұрау салу келіп түскен және оның ЭҚАБЖ-да тіркелген кезінен бастап үш күн мерзімде жібереді.

      14. Алынған мемлекеттік аудит материалдарында қылмыстық құқық бұзушылық белгілері болған жағдайда, оларды жиырма төрт сағат ішінде Сотқа дейінгі тергеп-тексерудің бірыңғай тізіліміне (бұдан әрі – СДТБТ) тіркеу жөнінде шаралар қабылдана отырып, олар Ақпаратты есепке алу кітабына (бұдан әрі – АЕК) Қазақстан Республикасы Бас прокурорының 2014 жылғы 19 қыркүйектегі № 89 бұйрығымен (Құқықтық мемлекеттік нормативтік актілердің тізілімінде № 9744 тіркелді) бекітілген Қылмыстық құқық бұзушылықтар туралы арыздар мен хабарларды қабылдау және тіркеу, сонымен қатар Сотқа дейінгі тергеп-тексерулердің бірыңғай тізілімін жүргізу қағидаларына 1-қосымшаға сай "АЕК-те есепке алу" К-1 нысаны бойынша тіркеледі.

      15. Жиырма төрт сағат ішінде осы Қағидалардың 11-тармағының талаптарын Есеп комитетінің сақтауы тексеріледі.

      Есеп комитеті осы талаптарды сақтамаған жағдайда сұрау салуды алғаннан кейін үш күнтізбелік күн ішінде оларды толтыру жөнінде шаралар қабылдайды.

      16. Есеп комитетінің мемлекеттік аудит материалдары сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдардың, сондай-ақ қадағалауды жүзеге асыру үшін Бас прокуратураның бақылауға қоюына жатады.

      17. Есеп комитеті мемлекеттік аудитінің тіркелген материалдары бойынша процестік шешімді сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдар не олардың аумақтық бөлімшелері қабылдайды.

3. Берілген мемлекеттік аудит материалдары бойынша процестік
шешімдер қабылдау туралы ақпарат алмасу

      18. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдар Есеп комитетінің мемлекеттік аудит материалдарын АЕК-де, ал одан әрі СДТБТ-да тіркегеннен кейін ҚПК-нің 179 және 180-баптарына сәйкес сотқа дейінгі тергеп-тексеруге кіріседі.

      19. Тиісті қаулының көшірмесі қоса беріле отырып, үш жұмыс күнінен кешіктірмей, Есеп комитеті қабылданған процестік шешім туралы хабардар етіледі.

      20. Бас прокуратура, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдар өз бастамасы тәртібімен сұратылатын Есеп комитетінің мемлекеттік аудит материалдары бойынша тіркелген қылмыстық құқық бұзушылық материалдары туралы Есеп комитетіне хабарлайды.

      21. Осы Қағидалардың 19-тармағына сәйкес:

      қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар фактілерді дербес тіркеу және сотқа дейінгі тергеп-тексеруді жүргізу үшін мемлекеттік аудит материалдарынан бөліп алу жағдайлары;

      сотқа дейінгі тергеп-тексеру барысында анықталған өзге де фактілер бойынша шешімдер қабылдау;

      Есеп комитетінің мемлекеттік аудит материалдарын сотқа дейінгі іс жүргізудің басқа да материалдарына қосу хабардар етілуге жатады.

      22. Қылмыстық құқық бұзушылық белгілерін көрсететін жеткілікті деректер болмаған жағдайда, ҚПК-нің 35-бабына сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдар, сондай-ақ Бас прокуратура (соның ішінде өз бастамасы тәртібімен сұратылатын материалдар) қабылданған шешімдермен кейіннен Есеп комитетін хабардар ету туралы талап қоя отырып, мемлекеттік аудиттің қажетті материалдарын уәкілетті мемлекеттік органдарға береді. Мемлекеттік аудит материалдарын берудің әрбір фактісі туралы Есеп комитетіне жазбаша нысанда хабарланады.

      23. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдар, соның ішінде олардың аумақтық бөлімшелері бір мезгілде Есеп комитетін хабардар ете отырып, өтелген залал (бюджетке өтелген, жұмыстарды орындау, қызмет көрсету, тауарларды жеткізу жолымен қалпына келтірілген және (немесе) есепке алу бойынша көрсетілген кезде) туралы мәліметті осы фактіні растайтын құжаттарымен қоса прокуратура органдарына жібереді.

      24. Прокуратура органдары сотқа дейінгі тергеп-тексерудің тоқтатылуымен келіскен жағдайда, тиісті негіздер болған кезде келтірілген залалды өтеуге (қалпына келтіруге) ден қою шаралары қабылданады.

      25. Бас прокуратура сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдардың процестік шешімін қадағалау тәртібімен жойған жағдайда, осындай шешім қабылданған күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей Есеп комитетіне тиісті ақпарат жібереді.

      26. Есеп комитеті Бас прокуратурамен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдармен бірлесіп, жартыжылдықта бір рет есепті айдан кейінгі айдың 30-нан кешіктірмей, осы Қағидаларға қосымшаға сай нысан бойынша салыстырып тексеру актісіне міндетті түрде қол қоя отырып, берілген мемлекеттік аудит материалдарына қатысты қабылданған процестік шешімдер бойынша салыстырып тексеруді жүзеге асырады.

      27. Салыстырып тексеру актісі Есеп комитетінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдарға берген мемлекеттік аудит материалдары бойынша, Бас прокуратураның, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдардың өз бастамасы тәртібімен сұрататын материалдар бойынша жасалады.

      28. Салыстырып тексеру актісінің жобасын оларды АЕК-де және СДТБТ-да тіркеу және қабылданған процестік шешімдер туралы Бас прокуратураның, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдардың барлық қолда бар хабарламаларын көрсете отырып Есеп комитеті қалыптастырады және есепті айдан кейінгі айдың 5-нен кешіктірмей, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдарға бір мезгілде жібереді.

      29. Салыстырып тексеру актісінің жобасына алдыңғы салыстырып тексеру актілерін жасау кезінде өткен жылдардың түпкілікті процестік шешім қабылданбаған не мұндайды қадағалаушы прокурор жойған материалдары енгізіледі.

      30. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдар келіп түскен салыстырып тексеру актісінің жобасын салыстырып тексеру актісінің жобасы толтырылған күнгі жағдай бойынша материалдарды тіркеу және олардың қозғалысы, қабылданған шешімдер, соның ішінде процестік шешімдер туралы мәліметтермен толықтырады.

      31. Салыстырып тексеру актісінің жобасында осы Қағидалардың 21, 22-тармақтарына сәйкес қабылданған шаралар туралы деректер көрсетіледі.

      32. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдар салыстырып тексеру актісінің жобасын қажетті мәліметтермен толықтырғаннан кейін есепті айдан кейінгі айдың 15 күнінен кешіктірмей Бас прокуратураға жібереді.

      33. Бас прокуратура салыстырып тексеру актісінің жобасы келіп түскен кезден бастап бес күнтізбелік күн ішінде оның толықтығы мен анықтығына, соның ішінде СДТБТ-ның дерекқорын пайдалана отырып тексеру жүргізеді, сондай-ақ оны процестік шешімдердің заңдылығын тексеру нәтижелері туралы мәліметтермен толықтырады.

      34. Бас прокуратура салыстырып тексеру актісінің пысықталған жобасын есепті айдан кейінгі айдың 20-нан кешіктірмей қол қою үшін Есеп комитетіне жібереді.

      35. Салыстырып тексеру актілеріне Есеп комитетінің мүшесі, тиісті мемлекеттік органның бірінші басшысының шешімімен Есеп комитетімен өзара іс-қимыл жасауға жауапты болып белгіленген Бас прокуратураның, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, экономикалық және қаржылық қылмыстарды тергеу жөніндегі уәкілетті органдардың бірінші басшыларының орынбасарлары қол қояды.

      36. Осы Қағидалардың 35-тармағында көрсетілген лауазымды адамдардың ауыстырылғаны туралы Есеп комитеті алдын ала хабардар етіледі.

      37. Салыстырып тексеру актісінде көрсетілуі тиіс мәліметтердің толықтығы қамтамасыз етілмеген жағдайда, жоба үш жұмыс күні ішінде кемшілікке жол берген тиісті орган тарапынан пысықтауға жатады.

      38. Қайта келісу көрсетілген кемшіліктер жойылған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

  Республикалық бюджеттің атқарылуын
бақылау жөніндегі есеп комитетінің
2016 жылғы 31 наурыздағы № 6-НҚ
нормативтік қаулысымен және Қазақстан
Республикасы Бас прокурорының
2016 жылғы 30 наурыздағы № 51,
Қазақстан Республикасы Қаржы
министрінің 2016 жылғы 19 ақпандағы
№ 76, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік
қызмет істері министрлігі Сыбайлас
жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық
бюросы (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы
қызмет) Төрағасының 2016 жылғы
26 ақпандағы № 20 бұйрықтарымен
бірлесіп бекітілген Сыртқы мемлекеттік

      аудитті және қаржылық бақылауды жүргізу

      кезінде анықталған құқық бұзушылықтар

      бойынша мемлекеттік аудит материалдарын

      беру қағидаларына қосымша

      Нысан

Есеп комитеті _______ берген мемлекеттік аудит материалдары
бойынша Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің, Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының,
Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің және Қазақстан
Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігі Сыбайлас
жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросының (Сыбайлас
жемқорлыққа қарсы қызмет) қабылдаған шаралары туралы
САЛЫСТЫРЫП ТЕКСЕРУ АКТІСІ

ЕК толтырады

Р/с

Есеп комитетінің қаулысы (нұсқамасы) (қабылданған күні, нөмірі, толық атауы)

Тексерілген мемлекеттік аудит объектісінің атауы

Материалдарды жіберуге бастамашы

(ЕК, БП, Министрлік және Ұлттық бюро)

Бұзушылық фактісінің сипаттамасы

Берілетін бұзушылық фактісі бойынша сома

(млн. теңге)

Берілетін бұзушылық фактісі сомасынан аудит барысында өтелгені

(млн. теңге)

Материалдарды берудің шығыс № мен күні

___________жылы жіберілген материалдар










      кестенің жалғасы

БП, Қаржымині және Ұлттық бюро толтырады

Материалдарды алудың кіріс № және күні

АЕК № және күні

СДТБТ № және күні

Материалдарды беру қағидаларының 14-т. сәйкес қабылданған өзге де шешімдер

Сотқа дейінгі іс жүргізу тіркелген адамдардың атқаратын лауазымы, АӘТ (болған жағдайда)

ҚР ҚК б. сотқа дейінгі іс жүргізудің сотқа жіберілген күні

Сотқа дейінгі іс жүргізудің ақталмайтын негіздер бойынша тоқтатылған күні

Сотқа дейінгі іс жүргізудің ақталатын негіздер бойынша тоқтатылған күні

Іс жүргізілуде (иә/жоқ)












      кестенің жалғасы

БП, Қаржымині және Ұлттық бюро толтырады

ҚР ҚПК 45-б. тармақтарының тәртібімен сотқа дейінгі іс жүргізуді тергеп-тексеру мерзімдерінің тоқтатылған күні және негізі

Анықталған нұқсанның сомасы (млн. теңге)

Өтелген нұқсанның сомасы (млн. теңге)

Қадағалаушы прокурордың қабылдаған шешімі

кінәлілерді өзге де жауаптылыққа тарту үшін мемлекеттік аудит материалдарын уәкілетті органдарға беру

(хат деректемелері және кімге жіберілді)

11-бағаннан

оның ішінде

ҚР ҚПК 45-бабы 7-бөлігінің 1) тармақшасы бойынша

ҚР ҚПК 45-бабы 7-бөлігінің 2) тармақшасы бойынша

ҚР ҚПК 45-бабы 7-бөлігінің 5) тармақшасы бойынша

ҚР ҚПК 45-бабы 7-бөлігінің 7) тармақшасы бойынша

өзге де негіздер бойынша

әкімшілік жауаптылыққа

тәртіптік жауаптылыққа

___________жылы жіберілген материалдар













      ҚР Бас прокурорының орынбасары _________________

      Есеп комитетінің мүшесі ________________________

      Қаржы вице-министрі ____________________________

      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл

      ұлттық бюросы Төрағасының орынбасары ___________

Об утверждении Правил передачи материалов государственного аудита по выявленным правонарушениям при проведении внешнего государственного аудита и финансового контроля

Совместное нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 31 марта 2016 года № 6-НҚ и приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 30 марта 2016 года № 51, Министра финансов Республики Казахстан от 19 февраля 2016 года № 76, Председателя Национального бюро по противодействию коррупции (Антикоррупционная служба) Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан от 26 февраля 2016 года № 20. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 мая 2016 года № 13679.

      В соответствии с подпунктом 6) пункта 15 Положения о Счетном комитете по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет), утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 5 августа 2002 года № 917, Счетный комитет ПОСТАНОВЛЯЕТ и Генеральная прокуратура Республики Казахстан, Министерство финансов Республики Казахстан, Национальное бюро по противодействию коррупции (Антикоррупционная служба) Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЮТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила передачи материалов государственного аудита по выявленным правонарушениям при проведении внешнего государственного аудита и финансового контроля.

      2. В целях обеспечения обмена материалами и информацией о принятых мерах в рамках настоящего совместного нормативного постановления и приказа определить ответственных лиц по своевременному исполнению положений Правил передачи материалов государственного аудита по выявленным правонарушениям при проведении внешнего государственного аудита и финансового контроля.

      3. Юридическому отделу Счетного комитета в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного нормативного постановления и приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего совместного нормативного постановления и приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего совместного нормативного постановления и приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего совместного нормативного постановления и приказа на интернет-ресурсе Счетного комитета.

      4. Контроль за исполнением настоящего совместного нормативного постановления и приказа возложить на члена Счетного комитета, обеспечивающего взаимодействие с правоохранительными и специальными государственными органами, заместителя Генерального прокурора Республики Казахстан, вице-министра финансов Республики Казахстан и заместителя Председателя Национального бюро по противодействию коррупции (Антикоррупционная служба) Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан.

      5. Настоящее совместное нормативное постановление и приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Генеральный Прокурор


Республики Казахстан

А. Даулбаев

Председатель Счетного комитета


по контролю за исполнением


республиканского бюджета

К. Джанбурчин

Министр финансов


Республики Казахстан

Б. Султанов

Председатель Национального бюро


по противодействию коррупции


(Антикоррупционная служба)


Министерства по делам государственной


службы Республики Казахстан

К. Кожамжаров


  УТВЕРЖДЕНЫ
совместным нормативным
постановлением
Счетного комитета
по контролю за исполнением
республиканского бюджета
от 31 марта 2016 года № 6-НҚ
приказом Генерального Прокурора
Республики Казахстан
от 30 марта 2016 года № 51
приказом Министра финансов
Республики Казахстан
от 19 февраля 2016 года № 76
приказом Председателя
Национального бюро по
противодействию коррупции
(Антикоррупционная служба)
Министерства по делам
государственной службы
Республики Казахстан
от 26 февраля 2016 года № 20

Правила передачи материалов государственного аудита по
выявленным правонарушениям при проведении внешнего
государственного аудита и финансового контроля
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила передачи материалов государственного аудита по выявленным правонарушениям при проведении внешнего государственного аудита и финансового контроля (далее – Правила) регламентируют процедуру взаимодействия Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет), Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее – Генеральная прокуратура), Национального бюро по противодействию коррупции (Антикоррупционная служба) Министерства по делам государственной службы (далее – уполномоченный орган по противодействию коррупции) и Министерства финансов Республики Казахстан(далее – уполномоченный орган по расследованию экономических и финансовых преступлений) при передаче материалов государственного аудита Счетного комитета (далее – материалы государственного аудита) по выявленным правонарушениям при проведении внешнего государственного аудита и финансового контроля в уполномоченные органы по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений с одновременным уведомлением Генеральной прокуратуры.

      2. Целью настоящих Правил является защита прав, свобод и законных интересов граждан, собственности, прав и законных интересов организаций, охраняемых законом интересов общества и государства, обеспечение необходимых мер по привлечению виновных лиц к ответственности.

      3. Правила основаны на принципах достоверности и законности направляемых материалов государственного аудита и принятых по ним процессуальных решений.

      4. Основаниями для передачи материалов государственного аудита Счетного комитета в уполномоченные органы по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений с одновременным уведомлением Генеральной прокуратуры являются:

      1) выявление Счетным комитетом по итогам государственного аудита нарушений, содержащих признаки уголовных правонарушений (далее – нарушения);

      2) запросы уполномоченных органов по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений и Генеральной прокуратуры.

      5. Направляемые в Счетный комитет запросы на предоставление материалов государственного аудита содержат основания такого запроса.

      Запрашиваемые материалы государственного аудита, содержащие информацию о субъектах частного предпринимательства, передаются на основании запроса, санкционированного прокурором, либо постановления следственных органов в рамках досудебного производства.

      6. Запросы территориальных органов уполномоченных органов по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений и прокуратуры направляются Счетному комитету через центральные аппараты уполномоченных органов по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений и Генеральной прокуратуры.

2. Порядок передачи материалов государственного аудита

      7. При выявлении Счетным комитетом по итогам государственного аудита нарушений, материалы государственного аудита в течение десяти рабочих дней после принятия постановления Счетного комитета с соблюдением требований пункта 3 статьи 181 Уголовно-процессуального кодекса Республики Казахстан (далее - УПК) передаются в уполномоченный орган по противодействию коррупции или уполномоченный орган по расследованию экономических и финансовых преступлений для рассмотрения и принятия решений с одновременным уведомлением Генеральной прокуратуры для сведения и надзора.

      8. Передача материалов государственного аудита осуществляется посредством направления через Единую систему электронного документооборота (далее – ЕСЭДО) и бумажной копии почтовой связью. Материалы государственного аудита, содержащие сведения, составляющие государственные секреты, направляются с соблюдением требований законодательства Республики Казахстан о государственных секретах. В случае большого объема материалов государственного аудита допускается направление приложений к сопроводительному письму только на бумажных носителях.

      9. Каждый материал государственного аудита направляется отдельным сопроводительным письмом, в котором указывается краткое описание нарушения.

      10. Передача систематизированных, прошитых и пронумерованных материалов государственного аудита осуществляется по описи.

      11. Материалы государственного аудита содержат заверенные Счетным комитетом:

      1) копию постановления (предписания) Счетного комитета;

      2) извлечение из аудиторского заключения члена Счетного комитета, относящееся к факту нарушения;

      3) извлечение либо копию аудиторского отчета с приобщенными документами, подтверждающими зафиксированные в нем факты нарушений, которые являются неотъемлемой частью аудиторского отчета;

      4) копии возражений, пояснений объекта государственного аудита и ответа Счетного комитета на них (при их наличии).

      12. При наличии не приобщенных к аудиторскому отчету документов, относящихся к выявленному факту, их копии, заверенные Счетным комитетом, приобщаются к передаваемым материалам государственного аудита.

      13. Материалы государственного аудита, запрашиваемые уполномоченными органами по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений и Генеральной прокуратурой, направляются Счетным комитетом в соответствии с требованиями статьи 34 УПК в трехдневный срок с момента поступления письменного запроса и регистрации его в ЕСЭДО.

      14. В случае наличия в полученных материалах государственного аудита признаков уголовного правонарушения, они регистрируются в Книге учета информации (далее – КУИ) по форме К-1 "Учет в КУИ" согласно приложению 1 к Правилам приема и регистрации заявлений и сообщений об уголовных правонарушениях, а также ведения Единого реестра досудебных расследований, утвержденным приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 19 сентября 2014 года № 89 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9744), с принятием мер по их регистрации в течение двадцати четырех часов в Едином реестре досудебных расследований (далее – ЕРДР).

      15. В течение двадцати четырех часов проверяется соблюдение Счетным комитетом требований пункта 11 настоящих Правил.

      В случае несоблюдения данных требований Счетным комитетом принимаются меры по их восполнению в течение трех календарных дней после получения запроса.

      16. Материалы государственного аудита Счетного комитета подлежат постановке на контроль уполномоченными органами по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений, а также Генеральной прокуратурой для осуществления надзора.

      17. Процессуальное решение по зарегистрированным материалам государственного аудита Счетного комитета принимается уполномоченными органами по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений, либо их территориальными подразделениями.

3. Обмен информацией о принятии процессуальных решений по
переданным материалам государственного аудита

      18. Уполномоченные органы по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений после регистрации материалов государственного аудита Счетного комитета в КУИ, а в дальнейшем в ЕРДР, приступает к началу досудебного расследования в соответствии со статьями 179 и 180 УПК.

      19. О принятом процессуальном решении не позднее трех рабочих дней с приложением копии соответствующего постановления уведомляется Счетный комитет.

      20. Генеральная прокуратура, уполномоченные органы по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений информируют Счетный комитет о зарегистрированных уголовных правонарушениях по материалам государственного аудита, запрашиваемым в порядке собственной инициативы.

      21. В соответствии с пунктом 19 настоящих Правил уведомлению подлежат:

      случаи выделения из материалов государственного аудита фактов с признаками уголовного правонарушения для самостоятельной регистрации и производства досудебного расследования;

      принятия решений по иным фактам, установленным в ходе досудебного расследования;

      приобщение материалов государственного аудита Счетного комитета к другим досудебным производствам.

      22. При отсутствии достаточных данных, указывающих на признаки уголовного правонарушения, уполномоченными органами по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений, а также Генеральной прокуратурой (в том числе, материалы запрашиваемые в порядке собственной инициативы) необходимые материалы государственного аудита в соответствии со статьей 35 УПК передаются для рассмотрения в уполномоченные государственные органы с требованием о последующем уведомлении Счетного комитета о принятых решениях. О каждом факте передачи материалов государственного аудита в письменной форме информируется Счетный комитет.

      23. Уполномоченными органами по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений, в том числе их территориальными подразделениями, одновременно с уведомлением Счетного комитета в органы прокуратуры направляются сведения о возмещенном ущербе (при возмещении в бюджет, восстановлении путем выполнения работ, оказании услуг, поставке товаров и (или) отражении по учету) с приложением документов, подтверждающих данный факт.

      24. В случае согласия органов прокуратуры с прекращением досудебного расследования, при наличии соответствующих оснований, принимаются меры реагирования к возмещению (восстановлению) причиненного ущерба.

      25. Генеральная прокуратура в случае отмены в порядке надзора процессуального решения уполномоченных органов по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений направляет соответствующую информацию в Счетный комитет не позднее трех рабочих дней со дня принятия такого решения.

      26. Счетный комитет совместно с Генеральной прокуратурой, уполномоченными органами по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений один раз в полугодие не позднее 30 числа месяца, следующего за отчетным, осуществляет сверку по принятым процессуальным решениям по переданным материалам государственного аудита с обязательным подписанием акта сверки по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      27. Акт сверки составляется по материалам государственного аудита, переданным Счетным комитетом в уполномоченные органы по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений, по материалам, запрашиваемым Генеральной прокуратурой, уполномоченными органами по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений в порядке собственной инициативы.

      28. Проект акта сверки формируется Счетным комитетом с отражением всех имеющихся уведомлений Генеральной прокуратуры, уполномоченных органов по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений об их регистрации в КУИ и ЕРДР и принятых процессуальных решениях и направляется одновременно в уполномоченные органы по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений не позднее 5 числа месяца, следующего за отчетным полугодием.

      29. В проект акта сверки включаются материалы прошлых лет, по которым на момент составления предыдущих актов сверок не было принято окончательного процессуального решения либо таковое отменено надзирающим прокурором.

      30. Уполномоченными органами по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений поступивший проект акта сверки дополняется сведениями о регистрации и движении материалов, принятых решениях, в том числе процессуальных, по состоянию на дату заполнения проекта акта сверки.

      31. В проекте акта сверки указываются данные о принятии мер в соответствии с пунктами 21, 22 настоящих Правил.

      32. После дополнения необходимыми сведениями проект акта сверки не позднее 15 числа месяца, следующего за отчетным, направляется уполномоченными органами по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений в Генеральную прокуратуру.

      33. Генеральная прокуратура в течение пяти календарных дней с момента поступления проекта акта сверки проводит проверку его полноты и достоверности, в том числе с использованием базы данных ЕРДР, а также дополняет его сведениями о результатах проверки законности процессуальных решений.

      34. Отработанный проект акта сверки направляется Генеральной прокуратурой в Счетный комитет для подписания не позднее 20 числа месяца, следующего за отчетным.

      35. Акты сверки подписываются членом Счетного комитета, заместителями первых руководителей Генеральной прокуратуры, уполномоченных органов по противодействию коррупции, расследованию экономических и финансовых преступлений, определенными решением первого руководителя соответствующего государственного органа ответственными по взаимодействию со Счетным комитетом.

      36. О замене указанных в пункте 35 настоящих Правил должностных лиц заблаговременно уведомляется Счетный комитет.

      37. В случае необеспечения полноты сведений, которые должны быть отражены в акте сверки, проект подлежит доработке в течение трех рабочих дней со стороны соответствующего органа, допустившего недостаток.

      38. Повторное согласование осуществляется в течение трех рабочих дней со дня устранения указанных недостатков.

  Приложение к Правилам передачи материалов
государственного аудита по выявленным
правонарушениям при проведении внешнего
государственного аудита и финансового контроля,
утвержденных совместным нормативным постановлением
Счетного комитета по контролю за исполнением
республиканского бюджета № 6-НҚ
от 31 марта 2016 года и приказами Генерального
прокурора Республики Казахстан № 51
от 30 марта 2016 года, Министра финансов
Республики Казахстан № 76 от 19 февраля 2016 года,
Председателя Национального бюро по противодействию
коррупции (Антикоррупционная служба) Министерства
по делам государственной службы Республики Казахстан
№ 20 от 26 февраля 2016 года

      Форма

Акт сверки
Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского
бюджета, Генеральной прокуратуры Республики Казахстан,
Министерства финансов Республики Казахстан и Национального бюро
по противодействию коррупции (Антикоррупционная служба)
Министерства по делам государственной службы Республики
Казахстан о принятых мерах по переданным материалам
государственного аудита Счетного комитета за __________

Заполняется СК

заполняется ГП, МФ и Национальное бюро

№ П/п

Постановление (предписание) Счетного комитета (дата, номер принятия, полное наименование)

наименование проверенного объекта государственного аудита

Инициатор направления материалов (СК, ГП, МФ и Национальное бюро)

Описание факта нарушения

Сумма по передаваемому факту нарушения (млн. тенге)

Из суммы передаваемого факта нарушения возмещено в ходе аудита (млн. тенге)

исх.№ и дата передачи материалов

вх.№ и дата получения материалов

№ КУИ и дата

№ ЕРДР и дата

иные решения принятые согласно п.14 Правила передачи материалов

Занимаемая должность, ФИО (при его наличии)лиц в отношении которых зарегистрировано досудебное производство

Дата направления досудебного производства в суд ст. УК РК

Дата прекращения досудебного производства по не реабилитирующим основаниям

Дата прекращения досудебного производства по реабилитирующим основаниям

Находится в производстве (да/нет)

Дата и основания прерывания сроков расследования досудебного производства в порядке пунктов ст.45 УПК РК

Сумма установленного ущерба (млн. тенге)

Сумма возмещенного ущерба (млн. тенге)

Принятое решение надзирающего прокурора

передача материалов государственного аудита в уполномоченные органы для привлечения виновных к иной ответственности (реквизиты письма и кому адресовано) из 11 графы

из них

по п.п 1) ч.7 ст. 45 УПК РК

по п.п 2) ч.7 ст. 45 УПК РК

по п.п 5) ч.7 ст. 45 УПК РК

по п.п 7) ч.7 ст. 45 УПК РК

по иным основаниям

к административной ответственности

к дисциплинарной ответственности

Материалы, направленные за _______год.






























      Заместитель Генерального прокурора РК _________________

      Член Счетного комитета _________________

      Вице-министр финансов _________________

      Заместитель Председателя Национального

      бюро по противодействию коррупции __________________