Мемлекеттік органдармен мемлекеттік қызмет саласындағы заңнаманы сақтаудағы және мемлекеттік қызметшілермен қызметтік әдепті сақтаудағы тәуекел дәрежесін бағалау мен тексеру парақтарының критерийлерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2016 жылғы 14 сәуірдегі № 76 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 26 сәуірдегі № 186 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 27 мамырда № 13744 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2018 жылғы 31 қазандағы № 252 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 45 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 31.10.2018 № 252 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 31.10.2018 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 29 қазандағы Кәсіпкерлік Кодексінің 141-бабының 3-тармағына және 143-бабының 1-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Қоса берілген:

      1) осы бірлескен бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдармен мемлекеттік қызмет саласындағы заңнаманы сақтаудағы және мемлекеттік қызметшілермен қызметтік әдепті сақтаудағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері;

      2) осы бірлескен бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдармен мемлекеттік қызмет саласындағы заңнаманы сақтаудағы және мемлекеттік қызметшілермен қызметтік әдепті сақтаудағы тексеру парағы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің мемлекеттік қызмет саласындағы бақылау басқармасы:

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның мерзімді баспасөз басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануы үшін жолдануын;

      3) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеу туралы қорытындыны алғаннан кейін бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілердің эталлондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері Вице-министрі А.А. Шайымоваға жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері
министрі
_______________ Т. Донақов

Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика
министрі
_______________ Е. Досаев


      2016 жылғы "___"____________ 2016 жылғы 26 сәуір

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және арнайы

      есепке алу жөнiндегi комитетiнің төрағасы

      ________________ С. Айтпаева

      2016 жылғы "____"__________



  Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері
министрінің
2016 жылғы 14 сәуір
№ 76 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2016 жылғы 26 сәуір
№ 186 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Мемлекеттік органдармен мемлекеттік қызмет саласындағы заңнаманы сақтаудағы және мемлекеттік қызметшілермен қызметтік әдепті сақтаудағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері

      1. Осы Мемлекеттік органдармен мемлекеттік қызмет саласындағы заңнаманы сақтаудағы және мемлекеттік қызметшілермен қызметтік әдепті сақтаудағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері (бұдан әрі – Критерийлер) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік Кодексіне, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы" Заңына (бұдан әрі – Заң), Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің Әдеп кодексіне (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидалары), Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген (бұдан әрі – Әдеп кодексі) сондай-ақ Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері Министрлігімен (бұдан әрі - Министрлік) және оның аумақтық бөлімшелерімен іріктеп тексеруді тағайындау мақсатында тексерілетін субъектілерді тәуекелдің белгіленген тобына жатқызу үшін Мемлекеттік органдардың (Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкін қоспағанда) тәуекелді бағалау жүйесін қалыптастыруы әдістемесіне, міндетті ведомстволық есептіліктің және тексеру парақтарының нысандарына сәйкес қабылданған Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2015 жылғы 25 қарашадағы № 722 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12389 болып тіркелген).

      2. Осы критерийлерде мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) тексерілетін субъектілер – Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары;

      2) тәуекел – мемлекеттік органдар (мемлекеттік қызметшілер) қызметінің нәтижесінде мемлекеттік қызметшілердің, мемлекеттік органдардағы өзге тұлғалардың құқықтары мен заңды қызығушылықтарына, салдардың ауыртпалық деңгейін есептеумен мемлекеттің мүліктік қызығушылығына зардап (шығын) келтіру мүмкіндігі;

      3) тәуекелді бағалау жүйесі – тексерулерді тағайындау мақсатында мемлекеттік қызмет саласындағы және қызметтік әдептің тәуекел деңгейін белгілеу үшін Министрлік және оның аумақтық бөлімшелері жүргізетін іс-шаралар кешені;

      4) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті критерийлері (бұдан әрі – субъективті критерийлер) – қызмет нәтижелеріне байланысты тексерілетін субъектілерді іріктеу үшін пайдаланылатын мемлекеттік қызмет саласындағы және қызметтік әдептің тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері;

      5) өрескел бұзушылық – мемлекеттік қызметшілердің, мемлекеттік органдардағы өзге тұлғалардың құқықтары мен заңды қызығушылықтарын бұзуға әкеп соғатын мемлекеттік қызмет саласындағы және қызметтік әдеп заңнамасымен бекітілген талаптарды бұзу, Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Әдеп жөніндегі уәкіл туралы ереже талаптарын сақтамау, сондай-ақ терiс дәлелдер бойынша мемлекеттік қызметті тоқтату, мемлекеттік қызмет саласындағы және Әдеп кодексінің заңнама талаптарын бұзу туралы жеке және заңды тұлғалардың 5 және одан да көп расталған өтініштері, мемлекеттік қызметке кір келтіретін 5 және одан да көп тәртіптік теріс қылықтар жасау фактілерінің болуы;

      6) елеулі бұзушылық – мемлекеттік қызмет саласындағы заңнамамен бекітілген мемлекеттік қызметшілердің әлеуметтік қорғау шаралары, шектерді қабылдау, еңбек тәртібі, бағалауы, оқытуы, ротациясы, іссапарға жіберуі, көтермелеуі, олардың сынақ мерзімінен өтуі, мемлекеттік органның құрылуы кезінде жұмысқа қабылдануы, арнайы тексерулерден оң нәтижемен өтулері, басшылары тарапынан жүктелген жазбаша тапсырмалар мен міндеттерін орындау бөлігіндегі талаптардың бұзылуы, есептік ақпаратты жеткіліксіз және уақытылы ұсынбау, мемлекеттік қызметкерлерге толық және ішінара расталған шағымдардың болуы, бір жыл ішінде мемлекеттік қызметке кір келтіретін 3-тен 5-ке дейін тәртіптік теріс қылықтар жасау фактілерінің болуы, сондай-ақ 1-ден 3-ке дейін әкімшілік сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық фактілерінің болуы;

      7) болмашы бұзушылық – мемлекеттік қызмет саласындағы заңнамамен бекітілген мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік қызмет өткеруін қамтамасыз ету (соның ішінде құжаттамалық) бөлігіндегі талаптарды сақтамау, сонымен қатар бір жыл ішінде мемлекеттік қызметке кір келтіретін 1-ден 3-ке дейін тәртіптік теріс қылықтар жасау фактілерінің болуы.

      3. Субъективті критерийлер осы Критерийлердің қосымшасында анықталған және төмендегі ақпарат көздері негізінде қалыптастырылады:

      1) алдыңғы тексеріс нәтижелері;

      2) мемлекеттік қызмет саласындағы заңнама талаптарын бұзу және мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдепті сақтамауы бойынша жеке және заңды тұлғалардын шағымдары;

      3) "персоналды басқару" бағыты бойынша мемлекеттік органдар қызметтерінің тиімділігін бағалау нәтижелері;

      4) мемлекеттік органдармен ұсынылатын мәліметтер мен есепті мәлімдемелерді талдау нәтижелері;

      5) бұқаралық ақпарат құралдарынан және басқа да дереккөздерден алынатын ақпараттарды талдау.

      4. Субъективті критерийлерді бұзу дәрежесі осы Критерийлердің қосымшасына сәйкес өрескел, елеулі, болмашы болып бөлінеді және орындалмаған талаптардың (индикаторлардың) үделі салмағын анықтау жолымен тәуекел деңгейінің көрсеткішін есептеу кезінде қолданылады.

      Өрескел дәрежедегі бір және одан да көп талаптың орындалмауы 100 көрсеткішіне теңеледі.

      Өрескел дәрежедегі талаптардың бұзылуы анықталмаған жағдайда, онда тәуекел дәрежесінің көрсеткішін анықтау үшін елеулі және болмашы дәреже бойынша қосынды көрсеткіші есептеледі.

      Елеулі бұзушылықтардың көрсеткішін анықтаған кезде 0,7 коэффициенті қолданылады және мына формула бойынша есептелінеді:


Рз = (

Р2 х 100/

Р1) х 0,7

      мұндағы:


Рз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

Р1 – болмашы бұзушылықтардың жалпы саны;

Р2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны.

      Болмашы бұзушылықтардың көрсеткішін анықтаған кезде 0,3 коэффициенті қолданылады және мына формула бойынша есептелінеді:


Рн = (

Р2 х 100/

Р1) х 0,3

      мұндағы:


Рз – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші;

Р1 – болмашы бұзушылықтардың жалпы саны;

Р2 – анықталған болмашы бұзушылықтардың саны.

      Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (

Р) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мына формулаға сәйкес елеулі және болмашы бұзушылық көрсеткіштерінің қосындысы арқылы анықталады:


      мұндағы:


Р – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;

Рз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

Рн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.

      5. Тексерілетін субьектілердің тізімі келесідей тәртіппен анықталады.

      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 60-тан 100-ге дейін болған кезде және оған қатысты ішінара тексеру жүргізілсе, тексерілетін субъект жоғары тәуекел дәрежесіне жатады.

      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 60-қа дейін болған кезде субъект жоғары тәуекел дәрежесіне жатпайтын болып есептеледі және оған қатысты ішінара тексеру жүргізілмейді.

      6. Іріктеп тексеру жүргізу мерзімі талдау және бағалау өткізу нәтижелері бойынша жарты жылдыққа қалыптастырылатын тізімдер негізінде жылына бір реттен аспауы тиіс.

      7. Іріктеп тексерулердің тізімдері Министрлік және оның аумақтық бөлімшемелерімен:

      1) субъективті критерийлер бойынша тексерілетін субъектілердің тәуекел дәрежесінің көрсеткіші ең жоғарғы;

      2) тексерулерді жүргізетін лауазымдық тұлғаларға жүктеу есебімен құрастырылады.

      8. Министрліктің аумақтық бөлімшемелерімен іріктеп тексерулердің тізімдері есептік кезең басталғанға дейін күнтізбелік 30 күннен кешіктірмей Министрлікке жіберіледі.

      9. Министрліктің және оның аумақтық бөлімшемелерінің қалыптастырылған іріктеп тексерулер жүргізілетін тізімдері тиісті есептік кезең басталғанға дейін күнтізбелік он бес күннен кешіктірмей құқықтық статистика және арнайы есептер бойынша уәкілетті органға жіберіледі.

      10. Әр бақылауға алынған субъектіге тексеру жасалады, онда тексеруді тағайындау туралы актілердің, тексеру парақтарының, тексеру қорытындылары (нәтижелері) туралы актілердің көшірмелері, Қазақстан Республикасының Заңын және өзге де нормативтік құқықтық актілерін бұзушылықпен қабылданған шешімдерді жою туралы лауазымдық тұлғалар мен мемлекеттік органдарға енгізілген ұсыныстардың көшірмелері, тексеру нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы және тексерілетін субъектімен қабылданған ұсыныстар тігіледі, сондай-ақ осы Критерийлердің 3-тармағының 2), 3), 4) және 5) тармақшаларында көрсетілген деректер негізінде талдау ақпараты жиналады.

      11. Осы Критерийдің 10-тармағындағы көрсетілген құжаттардың түпнұсқасы Министрліктің немесе оның құрылымдық бөлімшесінің номенклатурасы бойынша тігіледі.

  Мемлекеттік органдармен мемлекеттік
қызмет саласындағы заңнаманы
сақтаудағы және мемлекеттік
қызметшілермен қызметтік әдепті
сақтаудағы тәуекел дәрежесін
бағалау критерийлеріне
қосымша

Мемлекеттік органдармен мемлекеттік қызмет саласындағы
заңнаманы сақтаудағы және мемлекеттік қызметшілермен
қызметтік әдепті сақтаудағы тәуекел дәрежесін
бағалаудың субъективті критерийлері

Критерийлер

Бұзушылық дәрежесі



Алдыңғы тексеріс нәтижелері (ауырлық дәрежесі төменде көрсетілген талаптарды (индикаторларды) сақтамаған жағдайда белгіленеді)



1

Мемлекеттік қызметке өтетін тұлғалардың "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңымен (бұдар әрі - Заң) белгіленген талаптарға сәйкес келуі

Өрескел

2

Мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік қызметке өткен кезінде Заңға сәйкес шектеулерді қабылдау туралы расталуының болуы

Елеулі

3

Заңға сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызметшілердің жұмыс тәртібі қағидаларының болуы

Елеулі

4

Мемлекеттік қызметшіге мерзімнен тыс жұмыс күндерінде, демалыс және мейрам күніндерінде жұмысқа қосымша қатыстыру, күндерді (сағаттарды) қосқанда, өтемақы беру талаптарының сақталуын қамтамасыз ету

Өрескел

5

Мемлекеттік қызметшімен өзінің тікелей басшысына және өкім берген басшыға жазбаша түрде орындау үшін алынған өкімнің дұрыстығына күдік келтірілгені туралы дереу хабарлау талаптарының сақталуын қамтамасыз ету

Өрескел

6

Мемлекеттік қызметшілермен жоғары тұрған басшыға, ол жұмыс істейтін мемлекеттік органның басшылығына, өкілетті мемлекеттік органдарға сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық, оны басқа тұлғалармен сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылығына тарту жағдайларын дереу жазбаша түрде хабарлау міндеттерінің сақталуын қамтамасыз ету

Өрескел

7

Мемлекеттік органның басшылығы ақпаратты алған күннен бастап бір ай мерзімде мемлекеттік қызметшінің сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары бойынша тиісті шаралар қолдану, оның ішінде тексерулер ұйымдастыру және уәкілетті органдарға өтініштерді жолдау арқылы шаралар қабылдауды сақталуын қамтамасыз ету

Өрескел

8

Егер мүдделер қақтығысы орын алған болса, мемлекеттiк қызметшiнің лауазымдық міндеттерін жүзеге асыруына тыйым салуды сақталуын қамтамасыз ету

Өрескел

9

Мемлекеттiк органның басшылығы мүдделер қақтығысын болғызбау және реттеу жөніндегі шараларды уақытылы қабылдауға, оның iшiнде:

мүдделер қақтығысы соған байланысты туындаған немесе туындауы мүмкiн мәселе бойынша мемлекеттiк қызметшiнiң лауазымдық өкілеттіктерін атқаруды басқа мемлекеттік қызметшіге тапсыруын;

мемлекеттiк қызметшiнiң лауазымдық мiндеттерiн өзгертуінің қабылдануын қамтамасыз ету

Өрескел

10

Мемлекеттік қызметшінің құқығын сақтауды қамтамасыз ету:

мемлекеттік орган қызметшіні заңнамаға сәйкес жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша мемлекеттік тапсырыс шеңберінде оқуға немесе тағылымдамадан өтуге жіберген жағдайларда, сондай-ақ заңдарда көзделген өзге де жағдайларда жұмыс орнының (мемлекеттік лауазымының) сақтауы;

қызметші өзiнiң мемлекеттiк қызмет өткеруiне қатысты материалдармен кедергiсiз танысуға (оның ішінде тәртіптік жазаға тартылған жағдайда), қажет болған жағдайларда мемлекеттік қызметшінің пікірі бойынша негізсіз кінә жабылған кезде қызметтік тексеріс талаптарын беру құқықтарын сақтаулын қамтамасыз ету

Өрескел

11

Мемлекеттiк қызметшiні жыл сайынғы немесе қосымша демалыстан шақырып алған жағдайдағы келісімнің болуы

Өрескел

12

Мемлекеттік органды қайта құру, жабу (жою) жағдайы болса мемлекеттік қызметшілерді әлеуметтік қорғау шараларын қамтамасыз ету немесе мемлекеттік органның штат санын қысқарту бойынша Заңмен белгіленген талаптардың сақталуын қамтамасыз ету

Елеулі

13

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 152 Жарлығымен бекітілген әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің Мемлекеттік қызметшілермен ант беру қағидаларына сәйкес ант беру тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету

Болмашы

14

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 152 Жарлығымен бекітілген әкімшілік мемлекеттік қызметшілерге тәртіптік жаза қолдану тәртіптік жаза қолдану ережелерімен белгеленген тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету

Өрескел

15

Әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің қызметін жыл сайынғы бағалауын жүргізу бойынша Заңмен көзделген талаптарының сақталуын қамтамасыз ету

Елеулі

16

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 152 Жарлығымен бекітілген Мемлекеттік қызметшілерді даярлау, қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру қағидаларында көзделген мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру кезектілігі бойынша талаптардың сақталуын қамтамасыз ету

Елеулі

17

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 12 бұйрығымен бекітілген (Нормативтiк құқықтық актiлерiнiң мемлекеттiк тізілімінде № 12639 болып тіркелген) "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткізу қағидалары талаптарының сақталуын қамтамасыз ету

Өрескел

18

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 152 Жарлығымен бекітілген конкурс өткізусіз ауысу тәртібінде "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу қағидалары талаптарының сақталуын қамтамасыз ету

Өрескел

19

Заңның сынақ мерзімін өту шарттары жөніндегі талаптарының сақталуын қамтамасыз ету

Елеулі

20

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 12 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 12639 болып тіркелген) "Б" корпусындағы әкімшілік мемлекеттік лауазымына тағайындалған тұлғалардың "Б" корпусындағы мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға қойылған Үлгілік біліктілік талаптарымен көзделген "Б" корпусының A, B, C, D, E санатындағы топтардың әкімшілік мемлекеттік лауазымының санаттарындағы біліктілік талаптарына сәйкес келуі

Өрескел

21

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілерді ротациялаудың Заңмен белгіленген талаптарының сақталуын қамтамасыз ету

Елеулі

22

Мемлекеттік қызметшілерді мемлекеттік органдарға немесе мекемелерге іс-сапарландыру тәртібінің Заңмен белгіленген талаптарының сақталуын қамтамасыз ету

Елеулі

23

Мемлекеттік қызметшілерді Заңмен белгіленген көтермелеу тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету

Елеулі

24

Мемлекеттік қызметшілердің негізгі міндеттерін сақтауы, оның ішінде:

мемлекеттік қызметшілер лауазымдық өкілеттіктерін атқаруы кезiнде алатын, азаматтардың жеке өмiрiн, ар-намысы мен қадiр-қасиетiн қозғайтын мәлiметтердi жария етпеуге және Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, олардан мұндай ақпарат берудi талап етпеуге;

өздерін жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша мемлекеттік тапсырыс шеңберінде оқуға жіберген мемлекеттік органда тікелей оқу аяқталғаннан кейін, сондай-ақ уәкiлеттi органның ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Президентi айқындаған тәртіппен және мерзімдерде мемлекеттік қызметте жұмыспен өтеуді сақталуын қамтамасыз ету

Елеулі

25

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдебінің ережелерін) Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызметшілерінің Әдеп кодексінің сақталуын қамтамасыз ету (бұдан әрі – Әдеп кодексі)

Өрескел

26

Мемлекеттік орган құрылу кезінде азаматтарды қызметке тағайындау Заңмен белгіленген талаптарының сақталуын қамтамасыз ету

Елеулі

27

Мемлекеттік қызметшілердің аттестатталуын өткізудің Заңмен белгіленген талаптарының сақталуын қамтамасыз ету

Өрескел

28

Мемлекеттiк қызметшілердің мемлекеттік қызметте болуға байланысты шектеулердің сақталуын қамтамасыз ету

Өрескел

29

Мемлекеттiк қызметшiлердiң әкімшілік мемлекеттiк қызметтi тоқтатуы кезінде Заң нормаларының сақталуын қамтамасыз ету

Өрескел

30

Мемлекеттік қызмет саласында Заңмен белгіленген мемлекеттік қызметке қайта орналастыру тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету

Өрескел

Мемлекеттік қызмет саласындағы заңнама талаптарын бұзу және мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдепті сақтамауы бойынша жеке және заңды тұлғалардын шағымдары

31

Мемлекеттік қызмет саласындағы заңнама талаптарын бұзу туралы жеке және заңды тұлғалардың 5 және одан да көп расталған өтініштерінің бар болуы

Өрескел

32

Мемлекеттік қызмет саласындағы заңнама талаптарын бұзу туралы жеке және заңды тұлғалардың 5 және одан да көп ішінара расталған өтініштердің бар болуы

Елеулі

33

Мемлекеттік қызметшілермен Әдеп кодексінің талаптарын бұзу туралы жеке және заңды тұлғалардың 5 және одан да көп расталған өтініштерінің бар болуы

Өрескел

34

Мемлекеттік қызметшілермен Әдеп кодексінің талаптарын бұзу туралы жеке және заңды тұлғалардың 5 және одан да көп ішінара расталған өтініштердің бар болуы

Елеулі

"Персоналды басқару" бағыты бойынша мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелері

35

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 26 бұйрығымен белгіленген (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 12693 болып тіркелген) Персоналды басқару тиімділігін бағалау әдістемесімен белгіленген "Персоналды басқару" бағытының жыл сайынғы бағалау нәтижелері бойынша мемлекеттік органдар қызметі тиімділігінің төмендігі

Елеулі

36

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 26 бұйрығымен белгіленген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тізілімінде № 12693 болып тіркелген) Персоналды басқару тиімділігін бағалау әдістемесімен белгіленген "Персоналды басқару" бағытының жыл сайынғы бағалау нәтижелері бойынша мемлекеттік органдар қызметінің тиімсіздігі

Өрескел

Мемлекеттік органдармен ұсынылған мәліметтер мен есепті мәлімдемелерді талдау нәтижелері

37

Мемлекеттік қызмет кадрлары ақаулығының мониторингі бойынша есептерді сапалы және уақытылы ұсынбау

Елеулі

38

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өз қызметінің нәтижелері бойынша Әдеп жөніндегі уәкілдерге есептерді сапалы және уақытылы ұсынбау

Елеулі

39

Қайта даярлау мен біліктілікті арттырудан өткен мемлекеттік қызметшілер туралы есепті сапалы және уақытылы ұсынбау

Елеулі

Бұқаралық ақпарат құралдарынан және басқа да дереккөздерден алынатын ақпараттарды талдау

40

Мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілерімен бір жыл ішінде 1-ден 3-ке дейін әкімшілік сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық фактілерінің бар болуы

Елеулі

41

Мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілерімен бір жыл ішінде 3 және одан да көп әкімшілік сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық фактілерінің бар болуы

Өрескел

42

Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексінің

99-бабы 1-бөліміне сәйкес жауапкершілік көзделген мемлекеттік қызмет саласындағы заңнаманы бұзудың бір жыл ішінде 3 және одан да көп фактілерінің бар болуы

Өрескел

43

Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексінің

99-бабы 2-бөліміне сәйкес жауапкершілік көзделген мемлекеттік қызмет саласындағы заңнаманы бұзудың бір жыл ішінде 3 және одан да көп фактілерінің бар болуы

Өрескел

44

Мемлекеттік қызметшілермен мемлекеттік саясат жолын ұстанушының міндеттерін сақтамау және өмірге дәйекті түрде келтіру, өз әрекеттерімен мемлекеттік биліктің беделін бекіту, мемлекеттік қызметтің беделін түсіруге себепті болатын әркеттердің жасалуына жол бермеу

Елеулі

45

Мемлекеттік қызметшілер үшін екі демалыс күнмен бес күндік жұмыс аптасын белгілеу туралы Заң талаптарын бұзу

Болмашы

46

Мемлекеттік қызметшілермен жоғары тұрған басшының жазбаша тапсырылған тапсырмасын орындау (қылмыстық жазаланатын әрекетке жататын іс-қимылға әкеп соқпайтын болса)

Елеулі

47

Демалыс беруге қатысты Заңның 54-бабының 12 және 3-тармақтарымен белгіленген талаптарының сақталмауы

Өрескел

48

Сынақ мерзімінен өту кезеңінде тәлімгерді бекіту жөнінде Заң талаптарын сақтамау

Болмашы

49

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2016 жылғы 11 ақпандағы № 31 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 13461 болып тіркелген) Мемлекеттік қызметшінің қызметтік тізімінің нысанын сақтамау

Болмашы

50

Мемлекеттік органның персоналды басқару қызметінің (кадрлар қызметі) жұмысы Заңмен көзделген талаптарға сәйкес келмеуі

Болмашы

51

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 14 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 12649 болып тіркелген) Мемлекеттік органның қызметшілерді басқару қызметі (кадрлар қызметі) туралы ереженің қызметшілерді басқару қызметі (кадрлар қызметі) туралы үлгілік ережеге сәйкес келмеуі

Болмашы

52

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 9 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 12650 болып тіркелген) Мемлекеттік қызметшілердің лауазымдық нұсқаулықтары Мемлекеттік әкімшілік қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын әзірлеу мен бекіту қағидаларына сәйкес келмеуі

Болмашы

53

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 15 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 12647 болып тіркелген) Әкімшілік мемлекеттік қызметтің кадрлық іс жүргізу құжаттарының Мемлекеттік әкімшілік қызметтің кадрлық іс қағаздарын жүргізу құжаттарының үлгілік нысандарына сәйкес келмеуі

Болмашы

54

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 17 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 12648 болып тіркелген) Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің тағылымдама қағидаларының талаптарын сақтамау

Болмашы

55

Заңмен белгіленген мемлекеттік органдарда саяси партиялардың ұйымдарын құруға тыйым салуды сақтамау

Өрескел

56

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Әдеп жөніндегі уәкіл туралы ережеге Әдеп жөніндегі уәкіл қызметінің сәйкес келмеуі

Өрескел

57

Әдеп жөніндегі уәкіл туралы ақпараттың мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарында және мемлекеттік органдардың ғимараттарында жалпыға бірдей көз шола алатын орындарға орнатпау

Елеулі

58

Жауапты хатшылардың, орталық мемлекеттік органдар аппараттарының басшылары және облыстар, республикалық маңызы бар қалалар мен астаналардың аппараттары қызметінің Заңға сәйкес келмеуі

Елеулі

59

Заңмен белгіленген талаптардың бар болуы бойынша арнайы тексерістердің оң нәтижелерінің болмауы

Елеулі

60

Мемлекеттік қызметке кір келтіретін бір жыл ішінде 1-ден 3-ке дейін тәртіптік теріс қылықтар жасау фактілерінің бар болуы

Болмашы

61

Мемлекеттік қызметке кір келтіретін бір жыл ішінде 3-тен 5-ке дейін тәртіптік теріс қылықтар жасау фактілерінің бар болуы

Елеулі

62

Мемлекеттік қызметке кір келтіретін бір жыл ішінде 5 және одан да көп тәртіптік теріс қылықтар жасау фактілерінің бар болуы

Өрескел

63

Мемлекеттік қызмет саласындағы өткен тексерулер мен басқа нысан бақылау нәтижелері бойынша қайталама бұзу

Өрескел

64

Мемлекеттік органдардың тәртіптік комиссияларының жұмысы туралы есептік мәліметтерде осы Критерийлердегі қаралған жағдайларды ескермегенде мемлекеттік қызметшілерді Әдеп кодексін бұзғаны үшін тәртіптік жауапкершілікте тарту бойынша 5 және одан да көп фактілердің бар болуы

Өрескел

65

Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің немесе оның аумақтық бөлімшелерінің құзыретіне кірмейтін және заңнамада бекітілген тәртіпте қарастыру үшін уәкілетті мемлекеттік органға жолданған, мемлекеттік органдардың әрекетіне жеке және (немесе) заңды тұлғалардың 5 немесе одан да көп расталған шағымдардың бар болуы

Елеулі

  Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері
министрінің
2016 жылғы 14 сәуір
№ 76 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2016 жылғы 26 сәуір
№ 186 бірлескен бұйрығына
2-қосымша

Мемлекеттік органдармен мемлекеттік қызмет саласындағы
заңнаманы сақтаудағы және мемлекеттік қызметшілермен
қызметтік әдепті сақтаудағы тексеру парағы

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік органның атауы

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Тексеруді тағайындау туралы акт _____________________________________

      (№, күні)

      Бақылау субъектісінің атауы

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Тексерілетін субъектінің БСН_________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Орналасқан жердің мекен-жайы ________________________________________

      _____________________________________________________________________

Талаптар тізімі

Қажет

Қажет емес

Талаптарға сәйкес

Талаптарға сәйкес емес

1

Мемлекеттік қызметке өтетін тұлғалардың "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңымен (бұдар әрі - Заң) белгіленген талаптарға сәйкес келуі





2

Мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік қызметке өткен кезінде Заңға сәйкес шектеулерді қабылдау туралы расталуының болуы





3

Заңға сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызметшілердің жұмыс тәртібі қағидаларының болуы





4

Мемлекеттік қызметшіге мерзімнен тыс жұмыс күндерінде, демалыс және мейрам күніндерінде жұмысқа қосымша қатыстыру, күндерді (сағаттарды) қосқанда, өтемақы беру талаптарының сақталуын қамтамасыз ету





5

Мемлекеттік қызметшімен өзінің тікелей басшысына және өкім берген басшыға жазбаша түрде орындау үшін алынған өкімнің дұрыстығына күдік келтірілгені туралы дереу хабарлау талаптарының сақталуын қамтамасыз ету





6

Мемлекеттік қызметшілермен жоғары тұрған басшыға, ол жұмыс істейтін мемлекеттік органның басшылығына, өкілетті мемлекеттік органдарға сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық, оны басқа тұлғалармен сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылығына тарту жағдайларын дереу жазбаша түрде хабарлау міндеттерінің сақталуын қамтамасыз ету





7

Мемлекеттік органның басшылығы ақпаратты алған күннен бастап бір ай мерзімде мемлекеттік қызметшінің сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары бойынша тиісті шаралар қолдану, оның ішінде тексерулер ұйымдастыру және уәкілетті органдарға өтініштерді жолдау арқылы шаралар қабылдауды сақталуын қамтамасыз ету





8

Егер мүдделер қақтығысы орын алған болса, мемлекеттiк қызметшiнің лауазымдық міндеттерін жүзеге асыруына тыйым салуды сақталуын қамтамасыз ету





9

Мемлекеттiк органның басшылығы мүдделер қақтығысын болғызбау және реттеу жөніндегі шараларды уақытылы қабылдауға, оның iшiнде:

мүдделер қақтығысы соған байланысты туындаған немесе туындауы мүмкiн мәселе бойынша мемлекеттiк қызметшiнiң лауазымдық өкілеттіктерін атқаруды басқа мемлекеттік қызметшіге тапсыруын;

мемлекеттiк қызметшiнiң лауазымдық мiндеттерiн өзгертуінің қабылдануын қамтамасыз ету





10

Мемлекеттік қызметшінің құқығын сақтауды қамтамасыз ету:

мемлекеттік орган қызметшіні заңнамаға сәйкес жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша мемлекеттік тапсырыс шеңберінде оқуға немесе тағылымдамадан өтуге жіберген жағдайларда, сондай-ақ заңдарда көзделген өзге де жағдайларда жұмыс орнының (мемлекеттік лауазымының) сақтауы;

қызметші өзiнiң мемлекеттiк қызмет өткеруiне қатысты материалдармен кедергiсiз танысуға (оның ішінде тәртіптік жазаға тартылған жағдайда), қажет болған жағдайларда мемлекеттік қызметшінің пікірі бойынша негізсіз кінә жабылған кезде қызметтік тексеріс талаптарын беру құқықтарын сақтаулын қамтамасыз ету





11

Мемлекеттiк қызметшiні жыл сайынғы немесе қосымша демалыстан шақырып алған жағдайдағы келісімнің болуы





12

Мемлекеттік органды қайта құру, жабу (жою) жағдайы болса мемлекеттік қызметшілерді әлеуметтік қорғау шараларын қамтамасыз ету немесе мемлекеттік органның штат санын қысқарту бойынша Заңмен белгіленген талаптардың сақталуын қамтамасыз ету





13

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 152 Жарлығымен бекітілген әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің Мемлекеттік қызметшілермен ант беру қағидаларына сәйкес ант беру тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету





14

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 152 Жарлығымен бекітілген әкімшілік мемлекеттік қызметшілерге тәртіптік жаза қолдану тәртіптік жаза қолдану ережелерімен белгеленген тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету





15

Әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің қызметін жыл сайынғы бағалауын жүргізу бойынша Заңмен көзделген талаптарының сақталуын қамтамасыз ету





16

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 152 Жарлығымен бекітілген Мемлекеттік қызметшілерді даярлау, қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру қағидаларында көзделген мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру кезектілігі бойынша талаптардың сақталуын қамтамасыз ету





17

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 12 бұйрығымен бекітілген (Нормативтiк құқықтық актiлерiнiң мемлекеттiк тізілімінде № 12639 болып тіркелген) "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткізу қағидалары талаптарының сақталуын қамтамасыз ету





18

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 152 Жарлығымен бекітілген конкурс өткізусіз ауысу тәртібінде "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу қағидалары талаптарының сақталуын қамтамасыз ету





19

Заңның сынақ мерзімін өту шарттары жөніндегі талаптарының сақталуын қамтамасыз ету





20

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 12 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 12639 болып тіркелген) "Б" корпусындағы әкімшілік мемлекеттік лауазымына тағайындалған тұлғалардың "Б" корпусындағы мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға қойылған Үлгілік біліктілік талаптарымен көзделген "Б" корпусының A, B, C, D, E санатындағы топтардың әкімшілік мемлекеттік лауазымының санаттарындағы біліктілік талаптарына сәйкес келуі





21

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілерді ротациялаудың Заңмен белгіленген талаптарының сақталуын қамтамасыз ету





22

Мемлекеттік қызметшілерді мемлекеттік органдарға немесе мекемелерге іс-сапарландыру тәртібінің Заңмен белгіленген талаптарының сақталуын қамтамасыз ету





23

Мемлекеттік қызметшілерді Заңмен белгіленген көтермелеу тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету





24

Мемлекеттік қызметшілердің негізгі міндеттерін сақтауы, оның ішінде:

мемлекеттік қызметшілер лауазымдық өкілеттіктерін атқаруы кезiнде алатын, азаматтардың жеке өмiрiн, ар-намысы мен қадiр-қасиетiн қозғайтын мәлiметтердi жария етпеуге және Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, олардан мұндай ақпарат берудi талап етпеуге;

өздерін жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша мемлекеттік тапсырыс шеңберінде оқуға жіберген мемлекеттік органда тікелей оқу аяқталғаннан кейін, сондай-ақ уәкiлеттi органның ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Президентi айқындаған тәртіппен және мерзімдерде мемлекеттік қызметте жұмыспен өтеуді сақталуын қамтамасыз ету





25

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдебінің ережелерін) Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызметшілерінің Әдеп кодексінің сақталуын қамтамасыз ету





26

Мемлекеттік орган құрылу кезінде азаматтарды қызметке тағайындау Заңмен белгіленген талаптарының сақталуын қамтамасыз ету





27

Мемлекеттік қызметшілердің аттестатталуын өткізудің Заңмен белгіленген талаптарының сақталуын қамтамасыз ету





28

Мемлекеттiк қызметшілердің мемлекеттік қызметте болуға байланысты шектеулердің сақталуын қамтамасыз ету





29

Мемлекеттiк қызметшiлердiң әкімшілік мемлекеттiк қызметтi тоқтатуы кезінде Заң нормаларының сақталуын қамтамасыз ету





30

Мемлекеттік қызмет саласында Заңмен белгіленген мемлекеттік қызметке қайта орналастыру тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету






      Лауазымды тұлға (лар)

      _____________________ ____________ __________________________________

      (лауазымы) (қолы) (тегі, аты-жөні, әкесінің аты

      (болған жағдайда)

      Тексерілген субъектінің басшысы

      _____________________ ____________ __________________________________

      (лауазымы) (қолы) (тегі, аты-жөні, әкесінің аты

      (болған жағдайда)

Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов за соблюдением законодательства в сфере государственной службы государственными органами и за соблюдением служебной этики государственными служащими

Совместный приказ Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 14 апреля 2016 года № 76 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 26 апреля 2016 года № 186. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 мая 2016 года № 13744. Утратил силу совместным приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 31 октября 2018 года № 252 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 октября 2018 года № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы и противодействию коррупции от 31.10.2018 № 252 и Министра национальной экономики РК от 31.10.2018 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 141 и пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан от 29 октября 2015 года, ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) критерии оценки степени риска за соблюдением законодательства в сфере государственной службы государственными органами и за соблюдением служебной этики государственными служащими, согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;

      2) проверочный лист деятельности государственных органов за соблюдением законодательства в сфере государственной службы государственными органами и за соблюдением служебной этики государственными служащими, согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу.

      2. Управлению контроля в сфере государственной службы Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего совместного приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан;

      4) в течение пяти рабочих дней после получения заключения о государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для размещения в эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на Вице-министра по делам государственной службы Республики Казахстан Шаимову А.А.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.


Министр
по делам государственной службы
Республики Казахстан
________________ Т. Донаков

Министр
национальной экономики
Республики Казахстан
________________ Е. Досаев


      "СОГЛАСОВАН"

      Председатель Комитета по правовой

      статистике и специальным учетам

      Генеральной прокуратуры

      Республики Казахстан

      ________________ С. Айтпаева

      "____"__________ 2016 года



  Приложение 1
к совместному приказу
Министра по делам государственной
службы Республики Казахстан
от 14 апреля 2016 года № 76 и
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 26 апреля 2016 года № 186

Критерии оценки степени риска
за соблюдением законодательства в сфере государственной службы
государственными органами и за соблюдением служебной этики
государственными служащими

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска за соблюдением законодательства в сфере государственной службы государственными органами и за соблюдением служебной этики государственными служащими (далее – Критерии) приняты в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" (далее – Закон), Этическим кодексом государственных служащих Республики Казахстан (Правилами служебной этики государственных служащих), утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 153 (далее – Этический кодекс), а также Методикой формирования государственными органами (за исключением Национального Банка Республики Казахстан) системы оценки риска, форм обязательной ведомственной отчетности и проверочных листов, утвержденной приказом и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 25 ноября 2015 года № 722 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12389) для отнесения проверяемых субъектов к определенной группе риска, с целью назначения Министерством по делам государственной службы Республики Казахстан (далее - Министерство) и его территориальными подразделениями выборочных проверок.

      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:

      1) проверяемые субъекты - государственные органы Республики Казахстан;

      2) риск – вероятность причинения вреда (ущерба) в результате деятельности государственных органов (государственных служащих) правам и законным интересам государственных служащих, иных лиц в государственных органах, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;

      3) система оценки рисков – комплекс мероприятий, проводимый Министерством и его территориальными подразделениями, для определения степени риска в сфере государственной службы и служебной этики с целью назначения проверок;

      4) субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска в сфере государственной службы и служебной этики, используемые для отбора проверяемых субъектов в зависимости от результатов их деятельности;

      5) грубое нарушение – нарушение требований, установленных законодательством в сфере государственной службы и служебной этики, влекущее нарушение прав и законных интересов государственных служащих, иных лиц в государственных органах, а равно прекращение государственной службы по отрицательным мотивам, несоблюдение Положения об уполномоченном по этике, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 153 наличие 5-ти и более подтвержденных обращений физических и юридических лиц о нарушении требований законодательства в сфере государственной службы и Этического кодекса, 5-ти и более фактов совершения дисциплинарных проступков, дискредитирующих государственную службу;

      6) значительное нарушение – нарушение требований, установленных законодательством в сфере государственной службы в части мер социальной защиты, принятия ограничений, соблюдения трудового распорядка, оценки, обучения, ротации, прикомандирования, поощрения государственных служащих, прохождения ими испытательного срока, принятия на работу в период создания государственного органа, наличия положительных результатов специальной проверки, исполнения обязанностей, письменных распоряжений руководства, недостоверного и несвоевременного предоставления отчетной информации, наличия полностью или частично подтвержденных жалоб на государственных служащих, наличие в течение года от 3-х до 5-ти фактов совершения дисциплинарных проступков, дискредитирующих государственную службу и нарушений служебной этики, а также от 1 до 3-х фактов совершения административных коррупционных правонарушений;

      7) незначительное нарушение – несоблюдение требований, установленных законодательством в сфере государственной службы в части обеспечения (в том числе документационного) прохождения государственной службы государственными служащими, а также наличия в течение года от 1 до 3-х фактов совершения дисциплинарных проступков, дискредитирующих государственную службу.

      3. Субъективные критерии определены в приложении к настоящим Критериям и формируются на основании следующих источников информации:

      1) результаты предыдущих проверок;

      2) обращения физических и юридических лиц на нарушение требований законодательства в сфере государственной службы и несоблюдение служебной этики государственными служащими;

      3) результаты оценки эффективности деятельности государственных органов по направлению "управление персоналом";

      4) результаты анализа сведений и отчетных данных, предоставляемых государственными органами;

      5) анализ информации, получаемой из средств массовой информации и иных источников.

      4. Степень нарушений субъективных критериев подразделяется на грубые, значительные и незначительные в соответствии с приложением к настоящим Критериям и используется при расчете показателя степени риска путем определения удельного веса невыполненных требований (индикаторов).

      Одно и более невыполненное требование грубой степени приравнивается к показателю 100.

      В случае если грубых нарушений не выявлено, то для определения показателя степени риска рассчитывается суммарный показатель по нарушениям значительной и незначительной степени.

      При определении показателя значительных нарушений применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:



      где:


Рз – показатель значительных нарушений;

Р1– общее количество значительных нарушений;

Р2 - количество выявленных значительных нарушений.

      При определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:



      где:


Рн – показатель незначительных нарушений;

Р1 – общее количество незначительных нарушений;

Р2 - количество выявленных незначительных нарушений.

      Общий показатель степени риска (

Р) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:

Р =

Рз +

Рн

      где:


Р - общий показатель степени риска;

Рз - показатель значительных нарушений;

Рн - показатель незначительных нарушений.

      5. Определение перечня проверяемых субъектов осуществляется в следующем порядке.

      Проверяемый субъект относится к высокой степени риска при показателе степени риска субъективных критериев от 60 до 100 и в отношении него проводится выборочная проверка.

      При показателе степени риска от 0 до 60 проверяемый субъект считается не отнесенным к высокой степени риска и в отношении него выборочная проверка не проводится.

      6. Выборочные проверки проводятся не чаще одного раза в год на основании списков, формируемых на полугодие по результатам проводимого анализа и оценки.

      7. Списки выборочных проверок составляются Министерством и его территориальными подразделениями с учетом:

      1) наибольшего показателя степени риска проверяемых субъектов по субъективным критериям;

      2) нагрузки на должностных лиц, осуществляющих проверки.

      8. Территориальными подразделениями Министерства списки выборочных проверок не позднее 30 календарных дней до начала соответствующего отчетного периода направляются в Министерство.

      9. Сформированные списки выборочных проверок Министерства и его территориальных органов направляются в уполномоченный орган по правовой статистике и специальным учетам в срок не позднее, чем за пятнадцать календарных дней до начала соответствующего отчетного периода.

      10. На каждый подконтрольный субъект заводится проверочное дело, в котором подшиваются копии актов о назначении проверок, проверочных листов, актов об итогах (результатах) проверок, копии внесенных рекомендаций должностным лицам и государственным органам об отмене их решений, принятых с нарушением Закона и иных нормативных правовых актов Республики Казахстан, представлений об устранении нарушений и принятых проверяемым субъектом мер по итогам проверки, а также производится сбор и накопление аналитической информации на основании источников, указанных в подпунктах 2), 3), 4) и 5) пункта 3 настоящих Критериев.

      11. Оригиналы документов, указанных в пункте 10 настоящих Критериев, подшиваются согласно номенклатуре дел Министерства либо его территориального подразделения.

  Приложение
к Критериям оценки степени риска
за соблюдением законодательства
в сфере государственной службы
государственными органами и
за соблюдением служебной этики
государственными служащими

Субъективные критерии оценки степени риска
за соблюдением законодательства в сфере государственной службы
государственными органами и за соблюдением служебной этики
государственными служащими

Критерии

Степень нарушения

Результаты предыдущих проверок (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований (индикаторов)

1

Соответствие лиц, поступающих на государственную службу условиям, установленным Законом "О государственной службе Республики Казахстан" (далее – Закон)

Грубое

2

Наличие подтверждения о принятии государственными служащими ограничений при поступлении на государственную службу в соответствии с Законом

Значительное

3

Наличие Правил трудового распорядка государственных служащих, утверждаемых в соответствии с Законом

Значительное

4

Соблюдение требования по предоставлению государственному служащему дней (часов) отдыха или компенсации в случаях привлечения к сверхурочной работе, к работе в выходные и праздничные дни

Грубое

5

Обеспечение соблюдения государственным служащим требования незамедлительно сообщить о сомнениях в правомерности полученного для исполнения распоряжения в письменной форме своему непосредственному руководителю и руководителю, отдавшему распоряжение

Грубое

6

Обеспечение соблюдения государственными служащими обязанности незамедлительно в письменной форме информировать вышестоящего руководителя, руководство государственного органа, в котором он работает, уполномоченные государственные органы об известной ему информации о коррупционном правонарушении, случаях склонения его другими лицами к совершению коррупционных правонарушений

Грубое

7

Соблюдение руководством государственного органа обязанности в месячный срок со дня получения информации принять меры по заявлениям государственного служащего о коррупционных правонарушениях, случаях склонения его к совершению данных нарушений, в том числе путем организации проверок и направления обращений в уполномоченные органы

Грубое

8

Обеспечение соблюдения запрета государственному служащему осуществлять должностные полномочия, если имеется конфликт интересов

Грубое

9

Принятие мер руководством государственного органа по предотвращению и урегулированию конфликта интересов, в том числе:

поручено другому государственному служащему исполнение должностных полномочий государственного служащего по вопросу, в связи с которым возник или может возникнуть конфликт интересов;

изменены должностные обязанности государственного служащего

Грубое

10

Обеспечение соблюдения прав государственных служащих, в части:

сохранения места работы (государственной должности) в случаях направления государственного служащего государственным органом на обучение в рамках государственного заказа по программам послевузовского образования в соответствии с законодательством или стажировку, а также в иных случаях, предусмотренных законами;

беспрепятственного ознакомления с материалами, касающихся прохождения государственными служащими государственной службы (в том числе при привлечении их к дисциплинарной ответственности) и требования служебного расследования при наличии безосновательных, по мнению государственного служащего обвинений

Грубое

11

Наличие согласия государственного служащего, в случае его отзыва из ежегодного или дополнительного отпуска

Грубое

12

Обеспечение соблюдения требований, установленных Законом, по обеспечению мер социальной защиты государственных служащих в случае реорганизации, упразднения (ликвидации) государственного органа, либо сокращения штатной численности государственного органа

Значительное

13

Обеспечение соблюдения порядка принесения присяги административными государственными служащими в соответствии с Правилами принесения присяги государственными служащими, утвержденными Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 152

Незначительное

14

Обеспечение соблюдения порядка наложения дисциплинарных взысканий на административных государственных служащих, установленных Правилами наложения дисциплинарного взыскания на государственных служащих, утвержденными Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 152

Грубое

15

Обеспечение соблюдения требований по проведению ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих, предусмотренных Законом

Значительное

16

Обеспечение соблюдения требований по периодичности переподготовки и повышения квалификации административных государственных служащих, предусмотренных Правилами подготовки, переподготовки и повышения квалификации государственных служащих, утвержденными Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 152

Значительное

17

Обеспечение соблюдения требований Правил проведения конкурсов на занятие административной государственной должности корпуса "Б", утвержденных приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 12 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12639)

Грубое

18

Обеспечение соблюдения требований Правил занятия административной государственной должности корпуса "Б" без проведения конкурса в порядке перевода, утвержденных Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 152

Грубое

19

Обеспечение соблюдения требований Закона по условиям прохождения испытательного срока

Значительное

20

Соответствие лиц, назначенных на административные государственные должности корпуса "Б", квалификационным требованиям к категориям административных государственных должностей групп категорий А, В, С, D, Е корпуса "Б", предусмотренных Типовыми квалификационными требованиями к административным государственным должностям корпуса "Б", утвержденными приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 12 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12639)

Грубое

21

Обеспечение соблюдения требований ротации административных государственных служащих, установленных Законом

Значительное

22

Обеспечение соблюдения порядка прикомандирования государственных служащих к государственным органам и иным организациям, установленном Законом

Значительное

23

Обеспечение соблюдения требований поощрения государственных служащих, установленных Законом

Значительное

24

Обеспечение соблюдения государственными служащими основных обязанностей, в частности:

не разглашать получаемые при исполнении должностных полномочий сведения, затрагивающие личную жизнь, честь и достоинство граждан, и не требовать от них предоставления такой информации, за исключением случаев, предусмотренных законами Республики Казахстан;

отработать в государственном органе, направившем их на обучение в рамках государственного заказа по программам послевузовского образования, непосредственно после завершения обучения, а также на государственной службе в порядке и сроки, определенные Президентом Республики Казахстан по представлению уполномоченного органа

Значительное

25

Обеспечение соблюдения Этического кодекса государственных служащих Республики Казахстан (Правил служебной этики государственных служащих), утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 153 (далее – Этический кодекс)

Грубое

26

Обеспечение соблюдения требований Закона при приеме на работу граждан в период создания государственного органа

Значительное

27

Обеспечение соблюдения требований Закона при проведении аттестации государственных служащих

Грубое

28

Обеспечение соблюдения государственными служащими ограничений, связанных с пребыванием на государственной службе

Грубое

29

Обеспечение соблюдения норм Закона по прекращению государственной службы административными государственными служащими

Грубое

30

Обеспечение соблюдения порядка восстановления лиц на государственную службу, установленного Законом

Грубое

Обращения физических и юридических лиц на нарушения требований законодательства в сфере государственной службы и на несоблюдение служебной этики государственными служащими

31

Наличие 5-ти и более подтвержденных обращений физических и (или) юридических лиц о нарушении требований законодательства в сфере государственной службы

Грубое

32

Наличие 5-ти и более частично подтвержденных обращений физических и (или) юридических лиц о нарушении требований законодательства в сфере государственной службы

Значительное

33

Наличие 5-ти и более подтвержденных обращений физических и (или) юридических лиц о нарушении государственными служащими требований Этического кодекса

Грубое

34

Наличие 5-ти и более частично подтвержденных обращений физических и (или) юридических лиц о нарушении государственными служащими требований Этического кодекса

Значительное

Результаты оценки эффективности деятельности государственных органов по направлению "управление персоналом"

35

Низкая эффективность деятельности государственных органов по результатам ежегодной оценки по направлению "управление персоналом", установленная Методикой оценки эффективности управления персоналом, утвержденной приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 26 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12693)

Значительное

36

Неэффективная деятельность государственных органов по результатам ежегодной оценки по направлению "управление персоналом", установленная Методикой оценки эффективности управления персоналом, утвержденной приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 26 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12693)

Грубое

Результаты анализа сведений и отчетных данных, предоставляемых государственными органами

37

Недостоверное и несвоевременное предоставление отчетов по мониторингу состояния кадров государственной службы

Значительное

38

Недостоверное и несвоевременное предоставление отчетов уполномоченным по этике по результатам своей деятельности

Значительное

39

Недостоверное и несвоевременное предоставление отчета о государственных служащих, прошедших переподготовку и повышение квалификации

Значительное

Анализ информации, получаемой из средств массовой информации и иных источников

40

Наличие в течение года от 1 до 3-х фактов совершения государственными служащими государственного органа административных коррупционных правонарушений

Значительное

41

Наличие в течение года 3-х и более фактов совершения государственными служащими государственного органа коррупционных правонарушений

Грубое

42

Наличие в течение года 3-х и более фактов совершения административных правонарушений, предусмотренных частью 1 статьи 99 Кодекса об административных правонарушениях

Грубое

43

Наличие в течение года 3-х и более фактов совершения административных правонарушений, предусмотренных частью 2 статьи 99 Кодекса об административных правонарушениях

Грубое

44

Несоблюдение государственными служащими обязанности быть приверженным государственной политике и последовательно проводить ее в жизнь, своими действиями укреплять авторитет государственной власти, не допускать совершения действий, способных дискредитировать государственную службу

Значительное

45

Нарушение требования Закона об установлении для государственных служащих пятидневной рабочей недели с двумя выходными днями

Незначительное

46

Несоблюдение государственным служащим письменно подтвержденного распоряжения вышестоящего руководителя (если выполнение его не влечет действий, которые относятся к уголовно наказуемым деяниям)

Значительное

47

Несоблюдение требований, установленных пунктами 12 и 3 статьи 54 Закона касательно предоставления отпусков

Грубое

48

Несоблюдение требований Закона в части закрепления наставников в период прохождения испытательного срока

Незначительное

49

Несоблюдение формы послужного списка государственного служащего, утвержденной приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 11 февраля 2016 года № 31 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 13461)

Незначительное

50

Несоответствие деятельности службы управления персоналом (кадровой службы) государственного органа требованиям, предусмотренным Законом

Незначительное

51

Несоответствие Положения о службе управления персоналом (кадровой службе) государственного органа Типовому положению о службе управления персоналом (кадровой службе), утвержденному приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 14 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12649)

Незначительное

52

Несоответствие должностных инструкций государственных служащих Правилам разработки и утверждения должностной инструкции административного государственного служащего, утвержденным приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 9 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12650)

Незначительное

53

Несоответствие документов кадрового делопроизводства административной государственной службы Типовым формам документов кадрового делопроизводства административной государственной службы, утвержденным приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 15 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12647)

Незначительное

54

Несоблюдение требований Правил стажировки административных государственных служащих, утвержденных приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 17 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12648)

Незначительное

55

Несоблюдение запрета, установленного Законом, на создание в государственных органах политических партий

Грубое

56

Несоответствие деятельности уполномоченного по этике Положению об уполномоченном по этике, утвержденному Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 153

Грубое

57

Неразмещение информации об уполномоченном по этике на интернет-ресурсе государственного органа и в местах, доступных для всеобщего обозрения в здании государственного органа

Значительное

58

Несоответствие деятельности ответственных секретарей, руководителей аппаратов центральных государственных органов и аппаратов акимов областей, городов республиканского значения и столицы Закону

Значительное

59

Отсутствие положительных результатов специальной проверки, требование по наличию которых установлено Законом

Значительное

60

Наличие в течение года от 1 до 3-х фактов совершения дисциплинарных проступков, дискредитирующих государственную службу

Незначительное

61

Наличие в течение года от 3-х до 5-ти фактов совершения дисциплинарных проступков, дискредитирующих государственную службу

Значительное

62

Наличие в течение года 5-ти и более фактов совершения дисциплинарных проступков, дискредитирующих государственную службу

Грубое

63

Повторные нарушения, выявленные по результатам предыдущих проверок и иных форм контроля в сфере государственной службы

Грубое

64

Наличие в отчетных данных о работе дисциплинарных комиссий государственных органов сведений о 5-ти и более фактах привлечения государственных служащих к дисциплинарной ответственности за нарушения Этического кодекса, за исключением случаев, предусмотренных настоящими Критериями

Грубое

65

Наличие 5-ти и более подтвержденных обращений физических и (или) юридических лиц на действия государственных органов, проверка которых не входит в компетенцию Министерства по делам государственной службы, либо его территориальных подразделений и, которое направлено для рассмотрения в уполномоченный государственный орган в порядке, установленном законодательством

Значительное

  Приложение 2
к совместному приказу
Министра по делам государственной
службы Республики Казахстан
от 14 апреля 2016 года № 76 и
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 26 апреля 2016 года № 186

Проверочный лист
за соблюдением законодательства в сфере государственной службы
государственными органами и за соблюдением служебной этики
государственными служащими

      Государственный орган, назначивший проверку__________________________

      _____________________________________________________________________

      Акт о назначении проверки____________________________________________

      (№, дата)

      Наименование проверяемого субъекта __________________________________

      _____________________________________________________________________

      БИН проверяемого субъекта ___________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Адрес места нахождения ______________________________________________

      _____________________________________________________________________

Перечень требований

Требуется

Не требуется

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

Соответствие лиц, поступающих на государственную службу условиям, установленным Законом "О государственной службе Республики Казахстан" (далее – Закон)





2

Наличие подтверждения о принятии государственными служащими ограничений при поступлении на государственную службу в соответствии с Законом





3

Наличие Правил трудового распорядка государственных служащих, утверждаемых в соответствии с Законом





4

Соблюдение требования по предоставлению государственному служащему дней (часов) отдыха или компенсации в случаях привлечения к сверхурочной работе, к работе в выходные и праздничные дни





5

Обеспечение соблюдения государственным служащим требования незамедлительно сообщить о сомнениях в правомерности полученного для исполнения распоряжения в письменной форме своему непосредственному руководителю и руководителю, отдавшему распоряжение





6

Обеспечение соблюдения государственными служащими обязанности незамедлительно в письменной форме информировать вышестоящего руководителя, руководство государственного органа, в котором он работает, уполномоченные государственные органы об известной ему информации о коррупционном правонарушении, случаях склонения его другими лицами к совершению коррупционных правонарушений





7

Соблюдение руководством государственного органа обязанности в месячный срок со дня получения информации принять меры по заявлениям государственного служащего о коррупционных правонарушениях, случаях склонения его к совершению данных нарушений, в том числе путем организации проверок и направления обращений в уполномоченные органы





8

Обеспечение соблюдения запрета государственному служащему осуществлять должностные полномочия, если имеется конфликт интересов





9

Принятие мер руководством государственного органа по предотвращению и урегулированию конфликта интересов, в том числе:

поручено другому государственному служащему исполнение должностных полномочий государственного служащего по вопросу, в связи с которым возник или может возникнуть конфликт интересов;

изменены должностные обязанности государственного служащего





10

Обеспечение соблюдения прав государственных служащих, в части:

сохранения места работы (государственной должности) в случаях направления государственного служащего государственным органом на обучение в рамках государственного заказа по программам послевузовского образования в соответствии с законодательством или стажировку, а также в иных случаях, предусмотренных законами;

беспрепятственного ознакомления с материалами, касающихся прохождения государственными служащими государственной службы (в том числе при привлечении их к дисциплинарной ответственности) и требования служебного расследования при наличии безосновательных, по мнению государственного служащего обвинений





11

Наличие согласия государственного служащего, в случае его отзыва из ежегодного или дополнительного отпуска





12

Обеспечение соблюдения требований, установленных Законом, по обеспечению мер социальной защиты государственных служащих в случае реорганизации, упразднения (ликвидации) государственного органа, либо сокращения штатной численности государственного органа





13

Обеспечение соблюдения порядка принесения присяги административными государственными служащими в соответствии с Правилами принесения присяги государственными служащими, утвержденными Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 152





14

Обеспечение соблюдения порядка наложения дисциплинарных взысканий на административных государственных служащих, установленных Правилами наложения дисциплинарного взыскания на государственных служащих, утвержденными Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 152





15

Обеспечение соблюдения требований по проведению ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих, предусмотренных Законом





16

Обеспечение соблюдения требований по периодичности переподготовки и повышения квалификации административных государственных служащих, предусмотренных Правилами подготовки, переподготовки и повышения квалификации государственных служащих, утвержденными Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 152





17

Обеспечение соблюдения требований Правил проведения конкурсов на занятие административной государственной должности корпуса "Б", утвержденных приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 12 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12639)





18

Обеспечение соблюдения требований Правил занятия административной государственной должности корпуса "Б" без проведения конкурса в порядке перевода, утвержденных Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 152





19

Обеспечение соблюдения требований Закона по условиям прохождения испытательного срока





20

Соответствие лиц, назначенных на административные государственные должности корпуса "Б", квалификационным требованиям к категориям административных государственных должностей групп категорий А, В, С, D, Е корпуса "Б", предусмотренных Типовыми квалификационными требованиями к административным государственным должностям корпуса "Б", утвержденными приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 12 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12639)





21

Обеспечение соблюдения требований ротации административных государственных служащих, установленных Законом





22

Обеспечение соблюдения порядка прикомандирования государственных служащих к государственным органам и иным организациям, установленном Законом





23

Обеспечение соблюдения требований поощрения государственных служащих, установленных Законом





24

Обеспечение соблюдения государственными служащими основных обязанностей, в частности:

не разглашать получаемые при исполнении должностных полномочий сведения, затрагивающие личную жизнь, честь и достоинство граждан, и не требовать от них предоставления такой информации, за исключением случаев, предусмотренных законами Республики Казахстан;

отработать в государственном органе, направившем их на обучение в рамках государственного заказа по программам послевузовского образования, непосредственно после завершения обучения, а также на государственной службе в порядке и сроки, определенные Президентом Республики Казахстан по представлению уполномоченного органа





25

Обеспечение соблюдения Этического кодекса государственных служащих Республики Казахстан (Правил служебной этики государственных служащих), утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 153





26

Обеспечение соблюдения требований Закона при приеме на работу граждан в период создания государственного органа





27

Обеспечение соблюдения требований Закона при проведении аттестации государственных служащих





28

Обеспечение соблюдения государственными служащими ограничений, связанных с пребыванием на государственной службе





29

Обеспечение соблюдения норм Закона по прекращению государственной службы административными государственными служащими





30

Обеспечение соблюдения порядка восстановления лиц на государственную службу, установленного Законом






Должностное (ые) лицо (а)

_____________________________________________________________________

(должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при наличии)

Руководитель проверяемого субъекта

_____________________________________________________________________

(должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при наличии)