Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігі "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің жұмысын бағалау әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2016 жылғы 7 маусымдағы № 116 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 5 шілдеде № 13885 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2017 жылғы 21 сәуірдегі № 82 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 21.04.2017 № 82 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңының 33-бабы 5-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса берілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің жұмысын бағалау әдістемесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 90 "Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл органдарының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалаудың әдістемесін бекіту туралы" бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11029 санымен тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 20 наурызда жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Министрліктің Персоналды басқару қызметі:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жіберілуін;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде қабылданғаннан кейін бес жұмыс күн ішінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Министрліктің жауапты хатшысы С.Қ. Ахметжановқа жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Мемлекеттік қызмет істері министрі

Т. Донақов


  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері министрінің
2016 жылғы 7 маусымдағы
№ 116 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері
министрлігінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің жұмысын бағалау әдістемесі
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің жұмысын бағалау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 33-бабы 5-тармағына және "Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін бағалаудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 13 бұйрығымен бекітілген "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың үлгілік әдістемесіне сәйкес әзірленді (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12705 санымен тіркелген) және ол Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің (бұдан әрі – Министрлік), оның ведомствосының және аумақтық органдарының "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің жұмысын бағалау алгоритмін анықтайды.

      2. Министрліктің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің (бұдан әрі – қызметшілер) жұмысын бағалау (бұдан әрі – бағалау), олардың жұмысының тиімділігі мен сапасын анықтау үшін жүргізіледі.

      3. Бағалау Министрлік қызметшілерінің атқаратын лауазымындағы жұмысының нәтижелері бойынша:

      1) тоқсан қорытындысы бойынша (тоқсандық бағалау) – келесі есептік тоқсаннан кейінгі айдың онынан кешіктірмей (бағалау оныншы желтоқсаннан кеш емес өткізілетін төртінші тоқсанды қоспағанда);

      2) жыл қорытындысы бойынша (жылдық бағалау) – бағаланып жатқан жылдың жиырма бесінші желтоқсанынан кешіктірмей жүргізіледі.

      Бағалау кезеңінде атқарып отырған лауазымға орналасу мерзімі үш айдан кем болған жағдайда қызметшіні бағалау өткізілмейді.

      Министрліктің жүктілікке және босануға, бала күтіміне байланысты демалыстардағы, сонымен қатар оқу демалыстарындағы қызметшілерін бағалау, жұмысқа шыққаннан кейін, осы Әдістеменің осы тармағында көрсетілген мерзімде жүргізіледі.

      4. Тоқсандық бағалауды тікелей басшы жүргізеді және бағалау қызметшінің лауазымдық міндеттерін орындауына негізделеді.

      Қызметшінің лауазымдық нұсқаулығына сәйкес бағынатын тұлға, оның тікелей басшысы болып табылады.

      5. Жылдық бағалау:

      1) қызметшінің есептік тоқсандардағы орта бағасынан;

      2) қызметшінің жеке жұмыс жоспарын орындау бағасынан;

      3) айналмалы бағалаудан құралады.

      6. Қызметшіні бағалауды өткізу үшін мемлекеттік лауазымға тағайындауға және мемлекеттік лауазымнан босатуға құқығы бар лауазымды тұлға (бұдан әрі – уәкілетті тұлға) Министрліктің орталық аппаратының, оның ведомствосының және аумақтық органдарының персоналды басқару қызметі жұмыс органы болып табылатын Бағалау жөніндегі комиссияны құрады.

      Бағалау жөніндегі комиссия кемінде бес мүшеден тұрады, оның үштен бір бөлігі Министрліктің түрлі құрылымдық бөлімшелерінің өкілдерінен, оның ведомствосы және оның аумақтық органдарынан, оның ішінде төрағадан тұрады.

      7. Құрамының үштен екісінен кем емес мүшесі қатысқан жағдайда ғана Бағалау жөніндегі комиссияның отырысы заңды болып есептеледі.

      Бағалау жөніндегі комиссияның төрағасы немесе мүшесі болмаған жағдайда, оларды алмастыру, Бағалау жөніндегі комиссияны құру туралы бұйрыққа өзгертулер енгізу арқылы уәкілетті тұлғаның шешімі бойынша жүзеге асырылады.

      8. Бағалау жөніндегі комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады.

      9. Дауыс беру қорытындысы Бағалау жөніндегі комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған жағдайда Комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      Персоналды басқару қызметінің қызметшісі Бағалау жөніндегі комиссияның хатшысы болып табылады. Комиссия хатшысы дауыс беруге қатыспайды.

2-тарау. Жеке жұмыс жоспарын құру

      10. Жеке жұмыс жоспары келесі жылдың бірінші қаңтарынан кешіктірілмей, осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысанда қызметшімен және оның тікелей басшысымен бірлесіп жасалады.

      11. Қызметші лауазымға осы Әдістеменің 10-тармағында көрсетілген мерзім өткеннен кейін тағайындалған жағдайда, лауазымды атқарып отырған қызметшінің жеке жұмыс жоспары лауазымға тағайындаған күннен бастап он жұмыс күні ішінде жасалады.

      12. Қызметшінің жеке жұмыс жоспары:

      1) қызметші туралы дербес деректерді (аты, әкесінің аты (болған жағдайда) тегі, атқаратын лауазымы, қызметші жұмыс жасайтын құрылымдық бөлімше атауы);

      2) Министрліктің стратегиялық мақсатына (мақсаттарына) жетуіне бағытталған, ал ол (олар) болмаған жағдайда қызметшінің функционалдық міндеттерінен тұратын, лауазымдық міндеттері аясында қызметші іске асыратын іс-шаралар атауын;

      Іске асатын, шынайы, қызметшінің функционалдық бағытымен байланысты, нақты аяқтау нысанына ие іс-шаралар көрсетіледі.

      Іс шаралардың саны мен күрделілігі Министрліктің құрылымдық бөлімшесі, оның ведомствосы және оның аумақтық органдары бойынша қызметшінің жүргізген іс шараларымен салыстырмалы түрде анықталады.

      3) қызметшінің және оның тікелей басшысының қолдарын, жеке жоспарға қол қою күнін қамтиды.

      13. Жеке жоспар екі данада жасалады. Бір данасы персоналды басқару қызметіне беріледі. Екінші данасы қызметшінің құрылымдық бөлімше басшысында болады.

3-тарау. Бағалауды жүргізуге дайындық

      14. Персоналды басқару қызметі Бағалау жөніндегі комиссия төрағасының келісімі бойынша бағалауды өткізу кестесін қалыптастырады.

      Персоналды басқару қызметі бағалауға жататын қызметші мен бағалауды іске асыратын тұлғаларға бағалау өткізу туралы хабарлауды қамтамасыз етеді және оларға толтыру үшін бағалау парақтарын жібереді.

4-тарау. Лауазымдық міндеттерді орындауды бағалау

      15. Лауазымдық міндеттерді орындауды бағалау базалық, көтермелеу, және айыппұл балдарынан құралады.

      16. Базалық балдар 100 балл деңгейінде белгіленеді.

      17. Көтермелеу балдары осы Әдістеменің 2-қосымшасында көрсетілген қызмет түрлері үшін қойылады.

      18. Көтермеленетін қызмет түрлері "+1"-ден "+5"-ке дейінгі бес деңгейлік шәкіл бойынша бөлінеді. Бұл ретте, көтермеленетін қызмет көрсеткіштері мен түрлерінің санына Электронды құжат алмасудың бірыңғай жүйесінде және мемлекеттік органның Интеранет-порталында белгіленетін де, белгіленбейтін де құжаттар мен іс-шаралар кіруі мүмкін.

      Қызметшіге әр көтермеленетін қызмет түрі үшін оның тікелей басшысымен осы Әдістеменің 2-қосымшасына сәйкес балл беріледі.

      19. Айыппұл балдары орындау және еңбек тәртібін бұзғаны үшін қойылады.

      20. Орындау тәртібін бұзуға:

      1) жоғары тұрған органдардың, Министрліктің, ведомствосының және оның аумақтық органдары басшылығының, тікелей басшының тапсырмалары мен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау мерзімдерін бұзу;

      2) жоғары тұрған органдардың, Министрліктің, ведомствосының және оның аумақтық органдары басшылығының, қызметшінің тікелей басшысының тапсырмалары мен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін сапасыз орындау жатады.

      Жоғары тұрған органнан, құжаттамалық қамтамасыз ету және бақылау қызметінен келіп түскен тапсырмаларды сапасыз және уақытында орындамағаны туралы фактілер орындау тәртібін бұзу туралы ақпараттардың көзі болып табылады.

      21. Еңбек тәртібін бұзуға:

      1) дәлелді себепсіз жұмыста болмау;

      2) дәлелді себепсіз жұмысқа кешігу;

      3) қызметшінің қызметтік әдепті бұзуы жатады.

      Персоналды басқару қызметінің, қызметшінің тікелей басшының, әдеп жөніндегі өкілдің құжатпен дәлелденген мәліметтері еңбек тәртібін бұзу фактілері туралы ақпараттардың көзі болып табылады.

      22. Әр орындау тәртібін бұзу фактісі үшін қызметшіге "-2" балл мөлшерінде айыппұл балдары қойылады.

      Әр еңбек тәртібін бұзу фактісі үшін қызметшіге:

      1) дәлелді себепсіз жұмыста болмағаны үшін "-1";

      2) дәлелді себепсіз жұмысқа кешіккені үшін "-1";

      3) қызметтік әдепті бұзғаны үшін "-1";

      4) мемлекеттік қызметке кір келтіретін тәртіптік теріс қылық жасағаны үшін "-2" мөлшерінде айыппұл балдары қойылады.

      23. Лауазымдық міндеттерінің орындалуы бойынша бағалауды жүргізу үшін, қызметші осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес нысанда толтырылған бағалау парағын өзінің тікелей басшысына келісу үшін жолдайды.

      24. Қызметшінің тікелей басшысы қызметшінің орындау және еңбек тәртібін бұзғаны туралы персоналды басқару қызметінің, әдеп бойынша уәкілдің және құжаттамалық қамтамасыз ету және бақылау қызметінің берген мәліметтерін есепке ала отырып, бағалау парағында берілген деректердің растығын қарап, оған өзгертулер (болған жағдайда) енгізеді және оған келісім береді.

      25. Тікелей басшы келіскеннен кейін, бағалау парағы қызметшімен расталады.

      Қызметшінің қол қоюдан бас тартуы, персоналды басқару қызметінің құжаттарды Бағалау жөніндегі комиссияның отырысына жіберуіне кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда персоналды басқару қызметінің қызметкері мен қызметшінің тікелей басшысы еркін нысанда қол қоюдан бас тарту туралы акт жасайды.

5-тарау. Жеке жұмыс жоспарын орындауды бағалау

      26. Жылдық бағалауды өткізу үшін қызметші өзінің тікелей басшысына келісуге, осы Әдістеменің 4-қосымшасына сәйкес нысанда толтырылған бағалау парағын жолдайды.

      27. Тікелей басшы бағалау парағында берілген мәліметтердің дәйектілігі тұрғысынан қарап, түзету енгізеді (болған жағдайда) және оған келісім береді.

      28. Тікелей басшымен келіскеннен кейін бағалау парағын қызметші растайды.

      Қызметшінің қол қоюдан бас тартуы персоналды басқару қызметінің құжаттарды Бағалау жөніндегі комиссияның отырысына жіберуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда персоналды басқару қызметінің қызметкері мен қызметшінің тікелей басшысы қол қоюдан бас тарту туралы еркін нысанда акт жасайды.

6-тарау. Айналмалы бағалау

      29. Айналмалы бағалау:

      1) тікелей басшынының бағалауынан;

      2) қызметшіні оның бағыныштыларының бағалауынан, бағыныштылар болмаған жағдайда – қызметші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшеде жоғары тұрған, тең немесе төмен тұрған лауазымдарды атқаратын тұлғалардың (олар болған жағдайда) бағалауынан тұрады.

      30. Персоналды басқару қызметі осы Әдістеменің 2) тармақшасында көрсетілген адамдардың тізімін (үштен аспайтын), қызметшінің лауазымдық міндеттері мен қызметтік өзара әрекеттестігіне қарай, бағалау жүргізілгенге дейін бір айдан кешіктірмей анықтайды.

      31. Осы Әдістеменің 29-тармағында көрсетілген тұлғалар осы Әдістеменің 5-қосымшасына сәйкес нысанда айналмалы бағалау парағын толтырады.

      32. Толтырылған бағалау парақтары оларды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде персоналды басқару қызметіне жіберіледі.

      33. Персоналды басқару қызметі айналмалы бағалаудың орта бағасын есептейді.

      34. Айналмалы бағалау жасырын түрде жүргізіледі.

7-тарау. Қорытынды баға

      35. Қызметшінің тоқсандық қорытынды бағасын қызметшінің тікелей басшысы мынадай формула бойынша есептейді:




– тоқсандық баға;

      a – көтермелеу балдары;

      в – айыппұл балдары.

      36. Тоқсандық қорытынды баға мынадай шәкіл бойынша қойылады:

      80 балдан төмен - "қанағаттанарлықсыз"

      80-нен 105 балға дейін – "қанағаттанарлық"

      106-дан 130 балға дейін (қоса алғанда) – "тиімді"

      130 балдан астам – "өте жақсы"

      37. Персоналды басқару қызметі қызметшінің жылдық қорытынды бағасын мына формула бойынша Бағалау жөніндегі комиссияның отырысына дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей есептейді:




– жылдық баға;

– есептік тоқсандардың орта бағасы (орта арифметикалық мән). Бұл ретте, тоқсандық бағалардың орта арифметикалық мәні, осы Әдістеменің 36-тармағында көрсетілген шәкілдерді есепке ала отырып, бес балдық бағалар жүйесіне келтіріледі, атап айтқанда:

      "қанағаттанарлықсыз" мәнге (80 балдан төмен) – 2 балл,

      "қанағаттанарлық" мәнге (80-нен 105 балға дейін) – 3 балл,

      "тиімді" мәнге (106-дан 130 балға (қоса алғанда) дейін) – 4 балл,

      "өте жақсы" мәнге (130 балдан астам) – 5 балл қойылады;


– жеке жұмыс жоспарын орындау бағасы (орта арифметикалық мән);

а – айналмалы бағалау (орта арифметикалық мән).

      38. Жылдың қорытынды бағасы мынадай шәкіл бойынша қойылады:

      3 балдан төмен – "қанағаттанарлықсыз";

      3 балдан бастап 4 балға дейін – "қанағаттанарлық;

      4 балдан бастап 5 балға дейін – "тиімді";

      5 балл – "өте жақсы".

8-тарау. Комиссияның бағалау нәтижелерін қарауы

      39. Персоналды басқару қызметі бағалау нәтижелерін қарау бойынша Комиссияның отырысын Комиссия төрағасымен келісілген кестеге сәйкес өткізуді қамтамасыз етеді.

      Персоналды басқару қызметі Комиссияның отырысына мынадай құжаттарды:

      1) толтырылған бағалау парақтарын;

      2) толтырылған айналмалы бағалау парағын (жылдық бағалау үшін);

      3) қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын;

      4) осы Әдістеменің 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Комиссия отырысы хаттамасының жобасын ұсынады.

      40. Комиссия бағалау нәтижелерін қарайды және мына шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) бағалау нәтижелерін бекіту;

      2) бағалау нәтижелерін қайта қарау.

      Комиссия келесі жағдайларда бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылдайды және келесі жағдайларда хаттамаға тиісті түсіндірме енгізіп, бағаны түзетеді:

      1) бағалау нәтижесінен қызметші қызметінің тиімділігі көп болған жағдайда, бұл ретте қызметшінің жұмыс нәтижесіне құжаттамалық растау беріледі;

      2) қызметшіні бағалау нәтижесін есептеуде персоналды басқару қызметі қате жіберген жағдайда бағаны түзетеді.

      41. Персоналды басқару қызметі бағалау нәтижелерімен қызметшіні бағалау аяқталғаннан кейін екі жұмыс күні ішінде таныстырады.

      Қызметшіні бағалау нәтижелерімен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.

      Қызметшінің бағалау нәтижелерімен танысудан бас тартуы бағалау нәтижелерін қызметтік тізіміне енгізуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда персоналды басқару қызметінің қызметкері танысудан бас тарту туралы еркін нысанда акт жасайды.

      42. Осы Әдістеменің 39-тармағында көрсетілген құжаттар, сондай-ақ комиссия отырысының қол қойылған хаттамасы персоналды басқару қызметінде сақталады.

9-тарау. Бағалау нәтижелері бойынша шешім қабылдау

      43. Бағалау нәтижелері бонус төлеу және оқыту (біліктілігін арттыру) бойынша шешім қабылдауға негіз болып табылады.

      44. Бонустар "өте жақсы" және "тиімді" бағалау нәтижелері бар қызметшілерге төленеді.

      45. Оқыту (біліктілігін арттыру) жылдық бағалаудың қорытындылары бойынша қызметшінің қанағаттанарлықсыз болып танылған қызмет бағыты бойынша жүргізіледі.

      46. Комиссия қызметшінің қызметін жылдық бағалаудың нәтижелерін бекіткеннен кейін, оны үш ай ішінде біліктілікті жоғарылату курстарына жіберіледі.

      47. "Қанағаттанарлықсыз" деген баға алған қызметші мемлекеттік әкімшілік лауазымға алғаш рет қабылданған тұлғаларға тәлемгер ретінде бекітілмейді.

      48. "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшісінің қатарынан екі жыл қорытындысы бойынша "қанағаттанарлықсыз" мәндегі бағалау нәтижесі бойынша біліктілік талаптарына сәйкес келген және төмен тұрған өзге бос мемлекеттік лауазым болған жағдайда ол мемлекеттік лауазымынан төмендетіледі.

      Төмен тұрған бос лауазым болмаған жағдайда, мемлекеттік қызметшіге басқа бос мемлекеттік лауазым, оның ішінде уақытша мемлекеттік лауазым ұсынылады.

      Бос мемлекеттік лауазым болмаған жағдайда немесе мемлекеттік қызметші ұсынылған лауазымнан бас тартқан жағдайда ол мемлекеттік лауазымынан босатылады.

      49. Қызметшілердің қызметін бағалаудың нәтижелері олардың қызметтік тізімдеріне енгізіледі.

10-тарау. Бағалау нәтижелеріне шағым жасау

      50. Бағалау жөніндегі комиссияның шешіміне жоғары тұрған лауазымдық тұлғаға жүгіну, шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

      51. Қызметшінің шағымын қарау оның түскен күнінен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады және осы Әдістеменің талаптарын бұзу анықталған жағдайда, осы Әдістеменің 50-тармағында көрсетілген лауазымды тұлға Бағалау жөніндегі комиссияның шешімін жою туралы ұсыныс жасайды.

      52. Қызметші бағалау нәтижелеріне сотта шағымдануға құқылы.

  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері
министрлігінің "Б" корпусының
мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің
жұмысын бағалаудың әдістемесіне
1-қосымша

      Нысан

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері
министрлігінің "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік
қызметшісінің жеке жұмыс жоспары

      ____________________________________________жыл

      (жеке жоспар құрылатын кезең)

      Қызметшінің аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі: ______________

      Қызметшінің лауазымы: _______________________________________________

      Қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы: __________________________

№ р/с

Іс-шаралардың атауы*

Іс-шаралар нәтижесі

1

Іс-шара


2

Іс-шара


3

Іс-шара


4



      Ескертпе:

      *- іс-шаралар мемлекеттік органның стратегиялық мақсатына (мақсаттарына) жетуіне, олар болмаған жағдайда қызметшінің функционалдық міндеттеріне сәйкестігін есепке ала отырып анықталады. Іс-шаралардың саны мен күрделілігі құрылымдық бөлімше бойынша салыстырмалы болуы тиіс.

Қызметші

аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі

__________________________________

күні______________________________

қолы______________________________

Тікелей басшы

аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі

__________________________________

күні______________________________

қолы______________________________

  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері
министрлігінің "Б" корпусының
мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің
жұмысын бағалаудың әдістемесіне
2-қосымша

      Нысан

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері
министрлігінің "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің көтермеленетін қызмет түрлеріне балл шәкілдері

Балдары

Көтермеленетін қызмет түрлері

Министрліктің орталық аппараты мен оның ведомствосы үшін

5 балл

заңдардың, мемлекеттің стратегиялық және бағдарламалық құжаттарының жобаларына, нормативтік құқықтық актілердің, меморандумдардың, келісімдердің жобаларына тұжырымдар әзірлеу

заңдардың, мемлекеттің стратегиялық және бағдарламалық құжаттарының жобаларына, халықаралық шарттардың, келісімдер жобаларының тұжырымдарына құқықтық сараптама жүргізу

Тізілімге енгізу үшін анықталған және тиісті мемлекеттік органдарға жіберілген мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне енгізу

Қазақстан Республикасы Мемлекет басшысының, Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Парламентінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Кеңсесінің шұғыл тапсырмаларын орындау

Қазақстан Республикасының Президентінің, Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Үкіметіне баяндамалар (оның ішінде Ұлттық баяндаманы) дайындау және жинақтау

жоғары тұрған органдарға жіберілетін жинақ есептерді, талдамалық ақпараттарды сапалы және мерзімінде дайындау

Министрліктің беделін арттыруға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру (халықаралық конференциялар, форумдар, дөңгелек үстелдер және басқалар)

мемлекеттік органдардың, ұйымдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметіндегі сыбайлас жемқорлық қатерлеріне жасалған сыртқы талдау нәтижесі бойынша берілген ұсыныстарды орындауларын қамтамасыз ету

ЭЫДҰ-ның сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша іс-әрекеттің Стамбулдық жоспарының ұсыныстарын орындау жөнінде орталық мемлекеттік органдардың ведомствоаралық үйлестіруін жүзеге асыру

Қазақстанның халықаралық беделіне әсерін тигізетін елдік зертеулер жүргізетін халықаралық сарапшылардың сұраныстары бойынша ақпараттар дайындау

оқытуға жататын Министрліктің мемлекеттік қызметшілерін оқытуды толық қамтуды қамтамасыз ету (дайындау, қайта дайындау, арттыру)

Министрліктің мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалауды мерзімінде және толық қамтамасыз ету

Министрлік қызметшілерінің арасындағы мемлекеттік әкімшілік лауазымға алғаш қабылданғандардың лауазымға тағайындалғаннан кейін жұмыстан шығу санының өсуіне бірінші жыл ағымында жол бермеуге бағытталған шараларды ұйымдастыру

4 балл

Министрліктің құрылымдық бөлімшелері және басқа мемлекеттік органдар әзірлеген заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерге құқықтық сараптама жүргізу

келісімдерге, шарттарға, оларға қосымша келісімдерге, техникалық ерекшеліктерге құқықтық сараптама жүргізу

лауазымдық міндеттерін тікелей орындауда мемлекеттік және (немесе) шет тілін қолдану

қосымша зерделеуді және тексеруді қажет ететін өтініштерді қарау

Министрліктің құрылымдық бөлімшелері және (немесе) аумақтық органдары, мемлекеттік органдар ұйымдастырған және жүргізген тексеру іс-шараларына қатысу

Министрліктің, ведомствосының басшылығына баяндамалар мен ұсыныстар дайындау

мемлекеттік қызмет, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамалардың ережелеріне түсініктеме беруде БАҚ-та сөз сөйлеу

мемлекеттік органдардың қызметіндегі сыбайлас жемқорлық қатерлеріне жүргізілген сыртқы талдау нәтижесі бойынша нормативтік құқықтық актілерге өзгертулер енгізу

ішкі аудит бойынша тоқсандық есепті уәкілетті органның қабылдауы

Министрліктің, ведомствосының 3 жылдық кезеңінің бюджеттік өтінімдерін уәкілетті органның ескертусіз қабылдауы

Министрліктің, ведомствоның қызметін реттеуші құқықтық актілерді әзірлеу

3 балл

Министрліктің, ведомствосының, құрылымдық бөлімшелерінің жұмыс жоспарының іс шараларын мерзімінде орындау

Министрліктің, ведомство басшылығының шұғыл тапсырмаларын орындау

нәтижесінде анықталған бұзушылықтарды жою бойынша қабылданған шаралар жөнінде бақылау іс-шараларын жүргізу

Министрліктің алқа және кеңестері отырыстарын өткізуді ұйымдастыру және материалдарын дайындау

Министрліктің кеңестері мен комиссиялары отырыстарын өткізуді ұйымдастыру және материалдарын дайындау

лауазымдарды қоса атқару және уақытша жұмыста болмаған мемлекеттік қызметшілердің міндеттерін орындау

мемлекеттік органдарда, ұйымдарда, сонымен қатар Министрліктің және ведомствосының қызметшілеріне оқыту семинарларын, дәрістер, түсініктеме жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу

лауазымдарды қоса атқару және уақытша жұмыста болмаған мемлекеттік қызметшілердің міндеттерін орындау

тағылымдамалық қызметті жүзеге асыру

2 балл

Министрліктің, ведомствоның қызметін реттейтін құқықтық актілерге ұсыныстар енгізу

бейнежазба және тыңдалым сценарийлерін әзірлеу, Министрліктің қызметі туралы авторлық мақалалар және шығарылымдар дайындау

БАҚ-қа жариялау үшін ақпараттарды дайындау

мемлекеттік органдарда және ұйымдарда дәрістер, түсіндірме жұмыстарын жүргізу

жоғары тұрған ұйымдардың құжаттарын қабылдау және Министрліктің, ведомствоның шұғыл құжаттарын жіберу үшін жұмыстан тыс уақытта кезекшілік ету

Министрліктің, ведомствоның интернет-сайттарында жариялауға жататын ақпараттық материалдарды мерзімінде орналастыруды қамтамасыз ету

Министрліктің, ведомствоның мемлекеттік сатып алу шарттарына техникалық ерекшеліктердің жобасын әзірлеу

1 балл

қосымша зерделеуді және тексеруді талап етпейтін өтініштерді қарау

мемлекеттік құпиялардан тұратын мәліметтері бар құжаттармен жұмыс жасау

"қызмет бабында пайдалану үшін" белгісі бар құжаттармен жұмыс жасау

жұмыс тобында жұмыс жасауға қатысу

ұжымның қоғамдық жұмысына қатысу (ұжымның спорттық және мәдени іс шараларына)

Министрліктің аумақтық органдары және оның ведомствосы үшін

5 балл

*Министрлік әзірлеген нормативтік құқықтық актілердің жобаларына ұсыныстар енгізу

Министрліктің беделін арттыруға бағытталған іс шараларды (форумдар, конференциялар, дөңгелек үстелдер және басқалар) ұйымдастыру және қатысу

Министрліктің, ведомствоның шұғыл және көлемді тапсырмаларын орындау

Департаменттің, құрылымдық бөлімшелердің жұмыс жоспарының іс шараларын мерзімінде орындау

басқа құрылымдық бөлімшелер және (немесе) Министрліктің аумақтық органдары, басқа мемлекеттік органдар ұйымдастырған және өткізген тексеру іс шараларына қатысу

Министрлікке, ведомствоның мекен-жайына жіберілетін есептерді, талдамалық ақпараттарды сапалы және мерзімінде дайындау

оқытуға жататын Департаменттің мемлекеттік қызметшілерін оқытуды толық қамтуды қамтамасыз ету (дайындау, қайта дайындау, арттыру)

Департаменттің мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалауды мерзімінде және толық қамтамасыз ету

Департамент қызметшілерінің арасындағы мемлекеттік әкімшілік лауазымға алғаш қабылданғандардың лауазымға тағайындалғаннан кейін жұмыстан шығу санының өсуіне бірінші жыл ағымында жол бермеуге бағытталған шараларды ұйымдастыру

4 балл

қосымша зерделеуді және тексеруді талап ететін өтініштерді қарау

мемлекеттік қызмет туралы заңнамалардың ережелеріне түсініктеме беруде БАҚ-та сөз сөйлеу

функционалдық міндеттерін орындау барысында мемлекеттік және (немесе) шет тілін қолдану

лауазымдарды қоса атқару және уақытша жұмыста болмаған мемлекеттік қызметшілердің міндеттерін орындау

Департаменттің 3 жылдық кезеңінің бюджеттік өтінімін уәкілетті органның ескертусіз қабылдауы

Департамент басшылығының баяндамалары мен ұсыныстарын дайындау

3 балл

бейне жазба және тыңдалым сценарийлерін әзірлеу, Департаменттің қызметі туралы авторлық мақалалар және шығарылымдар дайындау

БАҚ-қа жариялау үшін ақпараттарды дайындау

мемлекеттік органдарда және ұйымдарда, оның ішінде Департаментте дәрістер, түсіндірме жұмыстарын жүргізу

Департаменттің кеңесі мен комиссиясы отырыстарын өткізуді ұйымдастыру және материалдарын дайындау

тағылымдамалық қызметті жүзеге асыру

2 балл

мемлекеттік құпиялардан тұратын мәліметтері бар құжаттармен жұмыс жасау

"қызмет бабында пайдалану үшін" белгісі бар құжаттармен жұмыс жасау

Департаменттің мемлекеттік сатып алу шарттарына техникалық ерекшеліктердің жобасын әзірлеу

1 балл

қосымша зерделеуді және тексеруді талап етпейтін өтініштерді қарау

ұжымның қоғамдық жұмысына қатысу (ұжымның спорттық және мәдени іс шараларына)


      Ескерту:

      *- осы көрсеткіш үшін балдар, енгізілген ұсыныстар қабылданған және нормативтік құқықтық актілерде айқындалған жағдайда қойылады.

  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері
министрлігінің "Б" корпусының
мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің
жұмысын бағалаудың әдістемесіне
3-қосымша

      Нысан

Бағалау парағы

      _____________________тоқсан_____жыл

      (бағаланатын кезең)

      Бағаланатын қызметшінің аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі ___

      _____________________________________________________________________

      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: ___________________________________

      Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы: ______________

      _____________________________________________________________________

      Лауазымдық міндеттерді орындау бағасы:

№ р/с

Қызметшінің өзін-өзі бағалауы

Тікелей басшының бағалауы

Ескерту

Көтермеленетін көрсеткіштер мен қызмет түрлері туралы мәліметтер

Орындау тәртібін бұзу туралы мәліметтер

Еңбек тәртібін бұзу туралы мәліметтер

Көтермеленетін көрсеткіштер мен қызмет түрлері туралы мәліметтер

Орындау тәртібін бұзу туралы мәліметтер

Еңбек тәртібін бұзу туралы мәліметтер

1








2








3









Өзін-өзі бағалау нәтижесі:

Бағалау нәтижесі:



Қызметші

аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі

__________________________________

күні______________________________

қолы______________________________

Тікелей басшы

аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі

__________________________________

күні______________________________

қолы______________________________

  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері
министрлігінің "Б" корпусының
мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің
жұмысын бағалаудың әдістемесіне
4-қосымша

      Нысан

Бағалау парағы

      _________________________________________________ жыл

      (бағаланатын жыл)

      Бағаланатын қызметшінің аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі ___

      _____________________________________________________________________

      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: ___________________________________

      Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы: ______________

      _____________________________________________________________________

      Жеке жоспарды орындау бағасы:

р/с

Атауы

Маңызы

Қызметшінің өзін-өзі бағалау нәтижелері

Басшының бағалау нәтижелері

Ескерту

1

Іс-шара

2-ден 5-ке дейін




2

Іс-шара

2-ден 5-ке дейін




3

Іс-шара

2-ден 5-ке дейін




4






Қызметші

аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі

__________________________________

күні______________________________

қолы______________________________

Тікелей басшы

аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі

__________________________________

күні______________________________

қолы______________________________

  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері
министрлігінің "Б" корпусының
мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің
жұмысын бағалаудың әдістемесіне
5-қосымша

      Нысан

Айналмалы бағалау нәтижелері

      __________________________________________________ жыл

      (бағаланатын жыл)

      Бағаланатын қызметшінің аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі ___

      _____________________________________________________________________

      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: ___________________________________

      Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы: ______________

      _____________________________________________________________________

№ р/с

Құзырет атауы

Маңызы

Баға (балдары)

Тікелей басшы

1.

Бастамашылығы

2-ден 5-ке дейін


2.

Бірігіп жұмыс істеуге икемділігі

2-ден 5-ке дейін


3.

Қызметтік әдепті сақтауы

2-ден 5-ке дейін



БАРЛЫҒЫ:


Бағынышты адам

1.

Жұмысты жоспарлай білуі

2-ден 5-ке дейін


2.

Жұмысын негіздей білуі

2-ден 5-ке дейін


3.

Қызметтік әдепті сақтауы

2-ден 5-ке дейін



БАРЛЫҒЫ:


Әріптесі

1.

Топта жұмыс істей білуі

2-ден 5-ке дейін


2.

Қызметтік әдепті сақтауы

2-ден 5-ке дейін



БАРЛЫҒЫ:


  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері
министрлігінің "Б" корпусының
мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің
жұмысын бағалаудың әдістемесіне
6-қосымша

      Нысан

Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы

      ______________________________________________________

      (мемлекеттік органның атауы)

      _____________________________________________________________

      (бағалау түрі: тоқсандық /жылдық және бағаланатын кезең

      (тоқсан және (немесе) жыл)

Бағалау нәтижелері

р/с

Қызметшілердің аты, әкесінің аты (болған жағдайда) тегі

Бағалау нәтижелері туралы мәлімет

Бағалау нәтижелерін комиссияның түзетуі (болған жағдайда)

Комиссияның ұсыныстары

1.





2.





...






      Комиссия қорытындысы:

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Тексерілді:

      Комиссия хатшысы: ________________________________ Күні: ______

      (аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі, қолы)

      Комиссия төрағасы: _______________________________ Күні: ______

      (аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі, қолы)

      Комиссия мүшесі: _________________________________ Күні: ______

      (аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі, қолы)

Об утверждении Методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан

Приказ Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 7 июня 2016 года № 116. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 июля 2016 года № 13885. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 21 апреля 2017 года № 82 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы и противодействию коррупции от 21.04.2017 № 82 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Методику оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан (далее – Министерство).

      2. Признать утратившим силу приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 26 марта 2015 года № 90 "Об утверждении Методики ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" органов по делам государственной службы и противодействию коррупции" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11029, опубликованный в информационно-правовой системе "Әділет" от 20 марта 2015 года).

      3. Службе управления персоналом Министерства обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) в течение пяти рабочих дней со дня получения настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на ответственного секретаря Министерства Ахметжанова С.К.

      5. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

Министр по делам


государственной службы


Республики Казахстан

Т. Донаков


  Утверждена
приказом Министра по делам
государственной службы
Республики Казахстан
от 7 июня 2016 года № 116

Методика оценки деятельности административных
государственных служащих корпуса "Б" Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан
Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан (далее – Методика) разработана в соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и Типовой методикой оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б", утвержденной приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 13 "О некоторых вопросах оценки деятельности административных государственных служащих" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12705), и определяет алгоритм оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан, его ведомства и их территориальных органов(далее – Министерство).

      2. Оценка деятельности (далее – оценка) административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства (далее - служащие) проводится для определения эффективности и качества их работы.

      3. Оценка проводится по результатам деятельности служащих Министерства на занимаемой должности:

      1) по итогам квартала (квартальная оценка) – не позднее десятого числа месяца, следующего за отчетным кварталом (за исключением четвертого квартала, оценка которого проводится не позднее десятого декабря);

      2) по итогам года (годовая оценка) – не позднее двадцать пятого декабря оцениваемого года.

      Оценка служащего не проводится в случаях, если срок пребывания на занимаемой должности в оцениваемом периоде составляет менее трех месяцев.

      Служащие Министерства, находящиеся в отпусках по беременности и родам, уходу за ребенком, а также в учебных отпусках проходят оценку после выхода на работу в сроки, указанные в настоящем пункте настоящей Методики.

      4. Квартальная оценка проводится непосредственным руководителем и основывается на оценке исполнения служащим должностных обязанностей.

      Непосредственным руководителем служащего является лицо, которому он подчиняется согласно своей должностной инструкции.

      5. Годовая оценка складывается из:

      1) средней оценки служащего за отчетные кварталы;

      2) оценки выполнения служащим индивидуального плана работы;

      3) круговой оценки.

      6. Для проведения оценки должностным лицом, имеющим право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности служащего (далее – уполномоченное лицо), создается Комиссия по оценке, рабочим органом которой являются служба управления персоналом центрального аппарата Министерства, его ведомства и их территориальных органов.

      Комиссия по оценке состоит не менее чем из пяти членов, треть из которых должна состоять из представителей различных структурных подразделений Министерства, его ведомства и их территориальных органов, в том числе председателя.

      7. Заседание Комиссии по оценке считается правомочным, если на нем присутствовали не менее двух третей ее состава.

      Замена отсутствующего члена или председателя Комиссии по оценке осуществляется по решению уполномоченного лица путем внесения изменения в приказ о создании комиссии по оценке.

      8. Решение Комиссии по оценке принимается открытым голосованием.

      9. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии по оценке. При равенстве голосов голос председателя Комиссии является решающим.

      Секретарем Комиссии по оценке является работник службы управления персоналом. Секретарь Комиссии по оценке не принимает участие в голосовании.

Глава 2. Составление индивидуального плана работы

      10. Индивидуальный план работы составляется не позднее первого января следующего года служащим и его непосредственным руководителем совместно по форме, согласно приложению 1 к настоящей Методике.

      11. При назначении служащего на должность по истечении указанного в пункте 10 настоящей Методики срока, индивидуальный план работы служащего на занимаемой должности составляется в течение десяти рабочих дней со дня назначения его на должность.

      12. Индивидуальный план работы служащего содержит:

      1) персональные данные о служащем (Ф.И.О. (при его наличии), занимаемая должность, наименование структурного подразделения, в котором работает служащий);

      2) наименование мероприятий, осуществляемых служащим в рамках должностных обязанностей, направленных на достижение стратегической цели (целей) Министерства, а в случае ее (их) отсутствия, исходя из его функциональных обязанностей.

      Мероприятия указываются достижимые, реалистичные, связанные с функциональным направлением работы служащего, имеющие конкретную форму завершения.

      Количество и сложность мероприятий определяется в сопоставлении с мероприятиями, проводимыми служащими по структурному подразделению Министерства, его ведомства и их территориальных органов.

      3) подписи служащего и его непосредственного руководителя, дату подписания индивидуального плана.

      13. Индивидуальный план составляется в двух экземплярах. Один экземпляр передается в службу управления персоналом. Второй экземпляр находится у руководителя структурного подразделения служащего.

Глава 3. Подготовка к проведению оценки

      14. Служба управления персоналом формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии по оценке.

      Служба управления персоналом обеспечивает уведомление служащего, подлежащего оценке, и лиц, осуществляющих оценку, о проведении оценки и направляет им оценочные листы для заполнения.

Глава 4. Оценка исполнения должностных обязанностей

      15. Оценка исполнения должностных обязанностей складывается из базовых, поощрительных и штрафных баллов.

      16. Базовые баллы устанавливаются на уровне 100 баллов.

      17. Поощрительные баллы выставляются за виды деятельности, указанные в приложении 2 к настоящей Методике.

      18. Поощряемые виды деятельности распределены по пятиуровневой шкале от "+1" до "+5" баллов. При этом в число поощряемых показателей и видов деятельности могут входить как фиксируемые, так и не фиксируемые в Единой системе электронного документооборота и Интранет-портале государственных органов документы и мероприятия.

      За каждый поощряемый вид деятельности служащему непосредственным руководителем присваиваются баллы согласно приложению 2 к настоящей Методике.

      19. Штрафные баллы выставляются за нарушения исполнительской и трудовой дисциплины.

      20. К нарушениям исполнительской дисциплины относится:

      1) нарушение сроков исполнения поручений вышестоящих органов, руководства Министерства, ведомства и его территориальных органов, непосредственного руководителя служащего, обращений физических и юридических лиц;

      2) некачественное исполнение поручений вышестоящих органов, руководства Министерства, ведомства и его территориальных органов, непосредственного руководителя служащего, обращений физических и юридических лиц.

      Источниками информации о нарушении исполнительской дисциплины служат сведения о фактах некачественного и несвоевременного исполнения поручений, поступившие из вышестоящих органов, службы документационного обеспечения и контроля.

      21. К нарушениям трудовой дисциплины относятся:

      1) отсутствие на работе без уважительной причины;

      2) опоздания на работу без уважительной причины;

      3) нарушения служащими служебной этики.

      Источниками информации о фактах нарушения трудовой дисциплины служат документально подтвержденные сведения служб управления персоналом, непосредственного руководителя служащего, уполномоченного по этике.

      22. За каждое нарушение исполнительской дисциплины служащему выставляются штрафные баллы в размере "–2" балла за каждый факт нарушения.

      За каждый факт нарушения трудовой дисциплины служащему выставляются штрафные баллы в размере:

      1) "–1" балл за отсутствие на работе без уважительной причины;

      2) "–1" балл за опоздания на работу без уважительной причины;

      3) "–1" балл за нарушения служебной этики;

      4) "–2" балла за совершение дисциплинарного проступка, дискредитирующего государственную службу.

      23. Для проведения оценки исполнения должностных обязанностей служащий направляет для согласования заполненный оценочный лист непосредственному руководителю по форме согласно приложению 3 к настоящей Методике.

      24. Непосредственный руководитель с учетом представленных службой управления персоналом, уполномоченным по этике и службами документационного обеспечения и контроля сведений о фактах нарушения служащим трудовой и исполнительской дисциплины, рассматривает оценочный лист на предмет достоверности представленных в нем сведений, вносит в него корректировки (в случае наличия) и согласовывает его.

      25. После согласования непосредственным руководителем оценочный лист заверяется служащим.

      Отказ служащего от подписания оценочного листа не может служить препятствием для направления документов службой управления персоналом на заседание Комиссии по оценке. В этом случае работником службы управления персоналом и непосредственным руководителем служащего в произвольной форме составляется акт об отказе от подписи.

Глава 5. Оценка выполнения индивидуального плана работы

      26. Для проведения годовой оценки служащий направляет для согласования заполненный оценочный лист непосредственному руководителю по форме, согласно приложению 4 к настоящей Методике.

      27. Непосредственный руководитель рассматривает оценочный лист на предмет достоверности представленных в нем сведений, вносит в него корректировки (в случае наличия) и согласовывает его.

      28. После согласования непосредственным руководителем оценочный лист заверяется служащим.

      Отказ служащего от подписания оценочного листа не может служить препятствием для направления документов службой управления персоналом на заседание Комиссии по оценке. В этом случае работником службы управления персоналом и непосредственным руководителем служащего в произвольной форме составляется акт об отказе от подписи.

Глава 6. Круговая оценка

      29. Круговая оценка представляет собой оценки:

      1) непосредственного руководителя;

      2) подчиненных служащего, а в случае отсутствия подчиненных – лиц, занимающих вышестоящие, равнозначные или нижестоящие должности в структурном подразделении, в котором работает служащий (в случае их наличия).

      30. Перечень лиц (не более трех), указанных в подпункте 2) пункта 29 настоящей Методики, определяется службой управления персоналом не позднее одного месяца до проведения оценки, исходя из должностных обязанностей и служебных взаимодействий служащего.

      31. Лица, указанные в пункте 29 настоящей Методики, заполняют оценочный лист круговой оценки по форме, согласно приложению 5 к настоящей Методике.

      32. Заполненные оценочные листы направляются в службу управления персоналом в течение двух рабочих дней со дня их получения.

      33. Служба управления персоналом осуществляет расчет среднего значения круговой оценки.

      34. Круговая оценка осуществляется анонимно.

Глава 7. Итоговая оценка

      35. Итоговая квартальная оценка служащего вычисляется непосредственным руководителем по следующей формуле:


,

      где

– квартальная оценка;

      а – поощрительные баллы;

      в – штрафные баллы.

      36. Итоговая квартальная оценка выставляется по следующей шкале:

      менее 80 баллов – "неудовлетворительно",

      от 80 до 105 баллов – "удовлетворительно",

      от 106 до 130 (включительно) баллов – "эффективно",

      свыше 130 баллов – "превосходно".

      37. Итоговая годовая оценка служащего вычисляется службой управления персоналом не позднее пяти рабочих дней до заседания Комиссии по оценке по следующей формуле:


,

      где

– годовая оценка;

– средняя оценка за отчетные кварталы (среднеарифметическое значение). При этом полученное среднеарифметическое значение квартальных оценок с учетом шкалы, указанной в пункте 36 настоящей Методики, приводится к пятибалльной системе оценок, а именно:

      значению "неудовлетворительно" (менее 80 баллов) присваиваются

      2 балла,

      значению "удовлетворительно" (от 80 до 105 баллов) – 3 балла,

      значению "эффективно" (от 106 до 130 (включительно) баллов) –

      4 балла,

      значению "превосходно" (свыше 130 баллов) – 5 баллов;


– оценка выполнения индивидуального плана работы (среднеарифметическое значение);

– круговая оценка (среднеарифметическое значение).

      38. Итоговая годовая оценка выставляется по следующей шкале:

      до 3 баллов – "неудовлетворительно",

      от 3 до 4 баллов – "удовлетворительно",

      от 4 до 5 баллов – "эффективно",

      5 баллов – "превосходно".

Глава 8. Рассмотрение результатов оценки Комиссией

      39. Служба управления персоналом обеспечивает проведение заседания Комиссии по рассмотрению результатов оценки в соответствии с графиком, согласованным с председателем Комиссии.

      Служба управления персоналом предоставляет на заседание Комиссии следующие документы:

      1) заполненные оценочные листы;

      2) заполненный лист круговой оценки (для годовой оценки);

      3) должностная инструкция служащего;

      4) проект протокола заседания Комиссии по форме, согласно

      приложению 6 к настоящей Методике.

      40. Комиссия рассматривает результаты оценки и принимает одно из следующих решений:

      1) утвердить результаты оценки;

      2) пересмотреть результаты оценки.

      Комиссия принимает решение о пересмотре результатов оценки и корректирует оценку с соответствующим пояснением в протоколе в следующих случаях:

      1) если эффективность деятельности служащего превышает результат оценки. При этом представляется документальное подтверждение результатов работы служащего;

      2) при допущении ошибки службой управления персоналом при расчете результата оценки служащего.

      41. Служба управления персоналом ознакамливает служащего с результатами оценки в течение двух рабочих дней со дня ее завершения.

      Ознакомление служащего с результатами оценки осуществляется в письменной или электронной форме.

      Отказ служащего от ознакомления не может служить препятствием для внесения результатов оценки в его послужной список. В этом случае работником службы управления персоналом в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.

      42. Документы, указанные в пункте 39 настоящей Методики, а также подписанный протокол заседания Комиссии хранятся в службе управления персоналом.

Глава 9. Принятие решений по результатам оценки

      43. Результаты оценки являются основанием для принятия решений по выплате бонусов и направлению на обучение (повышение квалификации).

      44. Бонусы выплачиваются служащим с результатами оценки "превосходно" и "эффективно".

      45. Обучение (повышение квалификации) служащего проводится по направлению деятельности служащего, которое по итогам годовой оценки признано неудовлетворительным.

      46. Служащий направляется на курсы повышения квалификации в течение трех месяцев после утверждения Комиссией результатов годовой оценки его деятельности.

      47. Служащий, получивший оценку "неудовлетворительно", не закрепляется наставником за лицами, впервые принятыми на административные государственные должности.

      48. Получение административным государственным служащим корпуса "Б" по результатам оценки в течение двух лет подряд неудовлетворительных оценок влечет понижение его в государственной должности при соответствии его квалификационным требованиям и наличии вакантной нижестоящей государственной должности.

      При отсутствии вакантной нижестоящей государственной должности государственному служащему предлагается другая вакантная государственная должность.

      При отсутствии вакантной государственной должности или отказе государственного служащего от предложенной государственной должности государственный служащий увольняется с занимаемой государственной должности.

      49. Результаты оценки деятельности служащих вносятся в их послужные списки.

Глава 10. Обжалование результатов оценки

      50. Обжалование решения Комиссии по оценке вышестоящему должностному лицу осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решения.

      51. Рассмотрение жалобы служащего осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня ее поступления и в случае обнаружения нарушений требований настоящей Методики должностным лицом, указанным в пункте 50 настоящей Методики рекомендуется отменить решение Комиссии по оценке.

      52. Служащий вправе обжаловать результаты оценки в суде.

  Приложение 1
к Методике оценки
деятельности административных
государственных служащих корпуса "Б"
Министерства по делам государственной
службы Республики Казахстан

      Форма

Индивидуальный план работы административного
государственного служащего корпуса "Б"
Министерства по делам государственной службы
Республики Казахстан

      _____________________________________________________ год

      (период, на который составляется индивидуальный план)

      Ф.И.О. (при его наличии) служащего: _________________________________

      Должность служащего: ________________________________________________

      Наименование структурного подразделения служащего:

      _____________________________________________________________________

п/п

Наименование мероприятий *

Результат мероприятия

1

Мероприятие


2

Мероприятие


3

Мероприятие


4



      _________________________________

      Примечание:

      * - мероприятия определяются с учетом их направленности на достижение стратегической цели (целей) государственного органа, а в случае ее (их) отсутствия, исходя из функциональных обязанностей служащего.

      Количество и сложность мероприятий должны быть сопоставимы по структурному подразделению.

Служащий

Ф.И.О. (при его наличии) _____________

дата _____________________________

подпись __________________________

Непосредственный руководитель

Ф.И.О. (при его наличии) ____________

дата ____________________________

подпись _________________________

  Приложение 2
к Методике оценки
деятельности административных
государственных служащих корпуса "Б"
Министерства по делам государственной
службы Республики Казахстан

Шкала баллов за поощряемые виды деятельности
административных государственных служащих корпуса "Б"
Министерства по делам государственной службы
Республики Казахстан

Баллы

Поощряемые виды деятельности

Для центрального аппарата Министерства и его ведомства

5 баллов

разработка концепций к проектам законов, стратегических и программных документов государства, проектов нормативных правовых актов, меморандумов, соглашений

проведение правовой экспертизы концепций к проектам законов, стратегических и программных документов государства, проектов международных договоров, соглашений

включение государственных услуг в Реестр государственных услуг, выявленных и направленных в соответствующие государственные органы для внесения в Реестр

исполнение срочных поручений Главы государства, Администрации Президента Республики Казахстан, Парламента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан

подготовка и свод доклада (в том числе Национального) в адрес Администрации Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан

качественная и своевременная подготовка сводных отчетов, аналитических информаций, направляемых в вышестоящие органы

организация мероприятий, направленных на повышение имиджа Министерства (международные конференций, форумы, круглые столы и другие)

обеспечение исполнения государственными органами, организациями, субъектами квазигосударственного сектора рекомендаций, данных по результатам внешнего анализа коррупционных рисков их деятельности

осуществление межведомственной координации центральных государственных органов по исполнению рекомендаций Стамбульского плана действий по борьбе с коррупцией ОЭСР

подготовка информации по запросам экспертов международных организаций, осуществляющих страновые исследования, влияющие на международный имидж Казахстана

обеспечение полного охвата обучением (подготовка, переподготовка, повышение) государственных служащих Министерства подлежащих обучению

обеспечение своевременного и полного охвата оценкой деятельности административных государственных служащих Министерства

организация мероприятий, направленных на недопущение роста количества увольнений в течение первого года после назначения на должность среди служащих Министерства, впервые принятых на административную государственную должность

4 балла

проведение правовой экспертизы подзаконных нормативных правовых актов, разработанных структурными подразделениями Министерства и иными государственными органами

проведение правовой экспертизы соглашений, договоров, дополнительных соглашений к ним, технических спецификаций

применение государственного и (или) иностранного языка при непосредственном выполнении должностных обязанностей

рассмотрение обращений, требующих дополнительного изучения или проверки

участие в проверочных мероприятиях, организованных

и проводимых структурными подразделениями и (или) территориальными органами Министерства, иными государственными органами

подготовка докладов и выступлений, в том числе на сессиях и заседаниях международных организаций для руководства Министерства, ведомства

выступление в СМИ с разъяснением положений законодательства о государственной службе, противодействии коррупции

внесение изменений в нормативные правовые акты по результатам проведения внешнего анализа коррупционных рисков в деятельности государственных органов

принятие квартального отчета уполномоченным органом по внутреннему аудиту без замечаний

принятие бюджетной заявки министерства, ведомства на 3-х летний период уполномоченным органом без замечаний



разработка правовых актов, регламентирующих деятельность Министерства, ведомства

3 балла

своевременное исполнение мероприятий плана работы Министерства, ведомства, структурного подразделения

выполнение срочных поручений руководства Министерства, ведомства

проведение контрольных мероприятий, по итогам которых приняты меры по устранению выявленных нарушений

организация проведения и подготовка материалов для заседаний коллегий и совещаний Министерства

организация проведения и подготовка материалов для заседаний советов и комиссий Министерства

организация и проведение обучающих семинаров, лекций, разъяснений в государственных органах, организациях, а также для служащих Министерства и ведомства

совмещение должностей и выполнение обязанностей временно отсутствующего государственного служащего

осуществление наставнической деятельности

2 балла

внесение предложений в правовые акты, регламентирующие деятельность Министерства, ведомства

разработка видео и аудио сценариев, подготовка авторских статей и публикаций о деятельности Министерства

подготовка информации для опубликования в СМИ

дежурство во внерабочее время для приема документов вышестоящих организаций и отправки срочных документов Министерства, ведомства

обеспечение своевременного размещения информационных материалов, подлежащих опубликованию, на интернет-сайте Министерства, ведомства

разработка проектов технических спецификаций к договорам государственных закупок Министерства, ведомства

1 балл

рассмотрение обращений, не требующих дополнительного изучения или проверки

работа с документами, содержащими сведения, составляющие государственные секреты

работа с документами, имеющими пометку "Для служебного пользования"

участие в работе рабочих групп

участие в общественной жизни коллектива (в спортивных и культурных мероприятиях коллектива)

Для территориальных органов Министерства и его ведомства

5 баллов

внесение предложений в проекты нормативных правовых актов, разработанных Министерством*

организация и участие в мероприятиях, направленных на повышение имиджа Министерства (форумы, конференции, круглые столы и другие)

выполнение срочных и объемных поручений Министерства, ведомства

своевременное исполнение мероприятий плана работы Департамента, структурного подразделения

участие в проверочных мероприятиях, организованных

и проводимых другими структурными подразделениями и (или) территориальными органами Министерства, иными государственными органами

качественная и своевременная подготовка отчетов, аналитических информаций, направляемых в адрес Министерства, ведомства

обеспечение полного охвата обучением (подготовка, переподготовка, повышение) государственных служащих Департамента подлежащих обучению

обеспечение своевременного и полного охвата оценкой деятельности административных государственных служащих Департамента

организация мероприятий, направленных на недопущение роста количества увольнений в течение первого года после назначения на должность среди служащих Департамента, впервые принятых на административную государственную должность

4 балла

рассмотрение обращений, требующих дополнительного изучения или проверки

выступление в СМИ с разъяснением положений законодательства о государственной службе

применение государственного и (или) иностранного языка при выполнении функциональных обязанностей

совмещение должностей и выполнение обязанностей временно отсутствующего государственного служащего

принятие бюджетной заявки Департамента на 3-х летний период уполномоченным органом без замечаний

подготовка докладов и выступлений для руководства Департамента

3 балла

разработка видео и аудио сценариев, подготовка авторских статей и публикаций о деятельности Департамента

подготовка информации для опубликования в СМИ

проведение лекций, разъяснений в государственных органах и организациях, в том числе в Департаменте

организация проведения и подготовка материалов для заседаний советов и комиссий Департамента

осуществление наставнической деятельности

2 балла

работа с документами, содержащими сведения, составляющие государственные секреты

работа с документами, имеющими пометку "Для служебного пользования"

разработка проектов технических спецификаций к договорам государственных закупок Департамента

1 балл

рассмотрение обращений, не требующих дополнительного изучения или проверки

участие в общественной жизни коллектива (в спортивных и культурных мероприятиях коллектива)

      _________________________________

      Примечание:

      * - баллы за данный показатель выставляются в случае принятия и отражения в нормативных правовых актах внесенных предложений.

  Приложение 3
к Методике оценки
деятельности административных
государственных служащих корпуса "Б"
Министерства по делам государственной
службы Республики Казахстан

      Форма

Оценочный лист

      ___________________ квартал ____ года

      (оцениваемый период)

      Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего:_____________________

      Должность оцениваемого служащего: ___________________________________

      Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:

      _____________________________________________________________________

      Оценка исполнения должностных обязанностей:

№ п/п

Самооценка служащего

Оценка непосредственного руководителя

Примечание

Сведения о поощряемых показателях и видах деятельности

Сведения о фактах нарушения исполнительской дисциплины

Сведения о фактах нарушения трудовой дисциплины

Сведения о поощряемых показателях и видах деятельности

Сведения о фактах нарушения исполнительской дисциплины

Сведения о фактах нарушения трудовой дисциплины

1








2








3









Результат самооценки:

Результат оценки:



Служащий

Ф.И.О. (при его наличии) ______________

дата _______________________

подпись ____________________

Непосредственный руководитель

Ф.И.О. (при его наличии) ____________

дата ________________

подпись _____________________

  Приложение 4
к Методике оценки
деятельности административных
государственных служащих корпуса "Б"
Министерства по делам государственной
службы Республики Казахстан

      Форма

Оценочный лист

      ___________________ квартал ____ года

      (оцениваемый период)

      Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего:_____________________

      Должность оцениваемого служащего: ___________________________________

      Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:

      _____________________________________________________________________

      Оценка исполнения должностных обязанностей:

№ п/п

Наименование

Значение

Результаты самооценки служащего

Результаты оценки руководителя

Примечание

1

Мероприятие

от 2 до 5




2

Мероприятие

от 2 до 5




3

Мероприятие

от 2 до 5




4






Служащий

Ф.И.О. (при его наличии) ______________

дата _______________________

подпись ____________________

Непосредственный руководитель

Ф.И.О. (при его наличии) ____________

дата ________________

подпись _____________________

  Приложение 5
к Методике оценки
деятельности административных
государственных служащих корпуса "Б"
Министерства по делам государственной
службы Республики Казахстан

      Форма

Лист круговой оценки

      ________________________________________________ год

      (оцениваемый год)

      Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего:_____________________

      Должность оцениваемого служащего: ___________________________________

      Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:

      _____________________________________________________________________

№ п/п

Наименование компетенции

Значение

Оценка (баллы)

Непосредственный руководитель

1.

Инициативность

от 2 до 5


2.

Способность к сотрудничеству

от 2 до 5


3.

Соблюдение служебной этики

от 2 до 5



ИТОГО:


Подчиненный

1.

Умение планировать работу

от 2 до 5


2.

Умение мотивировать к работе

от 2 до 5


3.

Соблюдение служебной этики

от 2 до 5



ИТОГО:


Коллега

1.

Умение работать в команде

от 2 до 5


2.

Соблюдение служебной этики

от 2 до 5



ИТОГО:


  Приложение 6
к Методике оценки
деятельности административных
государственных служащих корпуса "Б"
Министерства по делам государственной
службы Республики Казахстан

      Форма

Протокол заседания Комиссии по оценке

      ______________________________________________________

      (наименование государственного органа)

      _________________________________________________________

      (вид оценки: квартальная/годовая и оцениваемый период

      (квартал и (или) год)

      Результаты оценки

п/п

Ф.И.О. (при его наличии) служащих

Сведения о результатах оценки

Корректировка Комиссией результатов оценки (в случае наличия)

Рекомендации Комиссии

1.





2.





...






      Заключение Комиссии:

      _____________________________________________________________________

      Проверено:

      Секретарь Комиссии: _______________________ Дата: _____________

      (Ф.И.О (при его наличии), подпись)

      Председатель Комиссии: _____________________ Дата: ____________

      (Ф.И.О (при его наличии), подпись)

      Член Комиссии: _____________________________ Дата:_____________

      (Ф.И.О (при его наличии), подпись)