Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесін бекіту туралы

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2016 жылғы 3 тамыздағы № 10-НҚ нормативтік қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 2 қыркүйекте № 14202 болып тіркелді. Күші жойылды - Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті Төрағасының 2017 жылғы 7 сәуірдегі № 2-НҚ нормативтік қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті Төрағасының 07.04.2017№ 2-НҚ нормативтік қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңының 33-бабының 5-тармағына сәйкес Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті (бұдан әрі - Есеп комитеті) ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Есеп комитетінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесі бекітілсін.

      2. "Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу әдістемесін бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2014 жылғы 2 қазандағы № 4-НҚ нормативтік қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9850 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2014 жылғы 18 қарашада жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Заң бөлімі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы нормативтік қаулының Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы нормативтік қаулы Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің басылып шыққан және электрондық түрінде мерзімді баспасөз басылымдарында, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін тіркелген нормативтік қаулыны алған күннен бастап бес жұмыс күн ішінде Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберілуін;

      3) осы нормативтік қаулының Есеп комитетінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы нормативтік қаулының орындалуын бақылау Есеп комитетінің аппарат басшысына жүктелсін.

      5. Осы нормативтік қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Республикалық бюджеттің


атқарылуын бақылау жөніндегі


есеп комитетінің Төрағасы

Қ. Жаңбыршин


  Республикалық бюджеттің атқарылуын
бақылау жөніндегі есеп комитетінің
2016 жылғы 3 тамыздағы № 10-НҚ
нормативтік қаулысымен бекітілген

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп
комитетінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңының 33-бабының 5-тармағына, "Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін бағалаудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 13 бұйрығымен бекітілген "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың үлгілік әдістемесіне (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12705 болып тіркелді) сәйкес әзірленді және Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің (бұдан әрі – қызметшілер) қызметін бағалау алгоритімін айқындайды.

      2. Қызметшілердің қызметін бағалау (бұдан әрі – бағалау) олардың жұмыс тиімділігі мен сапасын анықтау үшін жүргізіледі.

      3. Бағалау қызметшінің атқаратын лауазымындағы қызметінің нәтижелері бойынша:

      1) тоқсан қорытындысы бойынша (тоқсандық бағалау) – есепті тоқсаннан кейінгі айдың оныншы күнінен кешіктірмей (бағалануы оныншы желтоқсаннан кешіктірілмей жүргізілетін төртінші тоқсанды қоспағанда);

      2) жыл қорытындысы бойынша (жылдық бағалау) – бағаланып жатқан жылдың жиырма бесінші желтоқсанынан кешіктірмей жүргізіледі.

      Қызметшіні бағалау атқарып отырған лауазымында болу мерзімі бағалау жүргізілетін кезеңде үш айдан кем болған жағдайларда жүргізілмейді.

      Әлеуметтік демалыстардағы қызметшілер бағалаудан жұмысқа шыққаннан кейін осы тармақта көрсетілген мерзімдерде өтеді.

      4. Тоқсандық бағалауды осы тармақта көрсетілген адамдар (бұдан әрі - тікелей басшы) есептейді және қызметшінің лауазымдық міндеттерін атқаруын бағалауға негізделеді.

      Бөлім меңгерушісінің орынбасарын, сектор меңгерушісін тоқсандық бағалауды бөлім меңгерушісі, ол болмаған жағдайда (соның ішінде, егер бөлім меңгерушісінің лауазымы штат кестесінде көзделмеген болса), Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің (бұдан әрі – Есеп комитеті) аппарат басшысы не оны алмастыратын адам есептейді.

      Бас консультантты, бас сарапшыны және сарапшыны тоқсандық бағалауды сектор меңгерушісі, ол болмаған жағдайда (соның ішінде, егер сектор меңгерушісінің лауазымы штат кестесінде көзделмеген болса), бөлім меңгерушісі не оны алмастыратын адам есептейді.

      Бағалау парағын толтырған, сондай-ақ атқарушылық және еңбек тәртібін бұзу фактісі туралы ақпаратты ұсынған адамдар көрсетілген және (немесе) ұсынылған мәліметтердің анықтығы үшін жеке жауаптылықта болады.

      5. Жылдық бағалау:

      1) қызметшінің есепті тоқсандардағы орта бағасынан;

      2) қызметшінің жеке жұмыс жоспарын орындау бағасынан;

      3) айналмалы бағалаудан құралады.

      6. Тоқсандық және жылдық бағалауды жүргізу үшін Есеп комитетінің аппарат басшысы Бағалау жөніндегі комиссияны (бұдан әрі – Комиссия) құрады, Есеп комитеті аппарат басшысының бұйрығымен айқындалған құрылымдық бөлімше оның жұмыс органы (бұдан әрі – жұмыс органы) болып табылады.

      7. Бағалау жөніндегі комиссияның отырысы егер оған оның құрамының кемінде үштен екісі қатысқан жағдайда өкілетті болып есептеледі.

      Бағалау жөніндегі комиссияның жоқ мүшесін немесе төрағасын алмастыру бағалау жөніндегі комиссияны құру туралы бұйрыққа өзгеріс енгізу арқылы Есеп комитеті аппарат басшысының шешімі бойынша жүзеге асырылады.

      8. Бағалау жөніндегі комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады.

      9. Дауыс беру нәтижесі Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған кезде Комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      Жұмыс органының қызметкері Комиссияның хатшысы болып табылады. Комиссияның хатшысы дауыс беруге қатыспайды.

2. Жеке жұмыс жоспарын жасау

      10. Қызметшінің жеке жұмыс жоспарын қызметші өзінің тікелей басшысымен бірлесіп, келесі жылдың бірінші қаңтарынан кешіктірмей осы Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жасайды.

      11. Қызметші лауазымға осы Әдістеменің 10-тармағында көрсетілген мерзім өткеннен кейін тағайындалған жағдайда, атқаратын лауазымдағы қызметшінің жеке жұмыс жоспары оны лауазымға тағайындаған күннен бастап он жұмыс күні ішінде жасалады.

      12. Қызметшінің жеке жұмыс жоспары:

      1) қызметші туралы дербес деректерді (Т.А.Ә. (болған жағдайда), атқаратын лауазымы, қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы);

      2) қызметшінің Есеп комитеті меморандумының түйінді нысаналы индикаторларына қол жеткізуге бағытталған, сондай-ақ қызметшінің функционалдық міндеттеріне қарай жұмысы іс-шараларының атауын;

      Іс-шаралар қолжетімді, іске асатын, қызметші жұмысының функционалдық бағытымен байланысты, нақты аяқталу нысаны бар болып көрсетіледі.

      Қызметші жүзеге асыратын іс-шаралардың саны мен күрделілігі Есеп комитеті қызметшісінің лауазымдық нұсқаулықтарында бекітілген іс-шаралардың санымен және күрделілігімен салыстырылуы тиіс.

      3) қызметшінің және оның тікелей басшысының қолдарын, жеке жоспарға қол қою күнін қамтиды.

      13. Жеке жоспар екі данада жасалады. Оның бір данасы жұмыс органына беріледі. Екінші данасы қызметшінің тікелей басшысында болады.

3. Бағалауды жүргізуге дайындалу

      14. Жұмыс органы Комиссия төрағасымен келісім бойынша бағалау жүргізу кестесін қалыптастырды.

      Жұмыс органы бағалауға жататын қызметшіні және бағалауды жүзеге асыратын адамдарды бағалау жүргізу туралы уақытылы хабардар етуді қамтамасыз етеді және оларға бағалау парақтарын толтыру үшін жібереді.

4. Лауазымдық міндеттердің орындалуын бағалау

      15. Лауазымдық міндеттердің орындалуын бағалау негізгі, көтермелеу және айыппұл балдарынан құралады.

      16. Негізгі балдар 100 балл деңгейінде белгіленеді.

      17. Көтермелеу балдары ағымдағы жұмыстың орташа көлемінен асатын қызмет көрсеткіштері, сондай-ақ мазмұндық және/немесе ұйымдастырушылық жағынан күрделі болып табылатын қызмет түрлері үшін қойылады.

      18. Көтермеленетін қызмет көрсеткіштері мен түрлері мыналарға:

      - мемлекеттік аудит жүргізуге;

      - сапа бақылауын және ішкі аудит жүргізуге, құқықтық қамтамасыз етуге, жоспарлау, талдау және есептілікке, әдіснамалық қамтамасыз етуге, ұйымдастыру-бақылау және кадр жұмысына жауапты құрылымдық бөлімшелер бөлінісінде Есеп комитеті аппарат басшысының бұйрығымен айқындалады және жүзеге асырылған жұмыстың көлемі мен күрделілігінің өсу тәртібімен бес деңгейлік шәкіл бойынша бөлінеді. Бұл ретте көтермеленетін қызмет көрсеткіштері мен түрлеріне Электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесінде және мемлекеттік органдардың Интранет-порталында тіркелетін де, тіркелмейтін де құжаттар мен іс-шаралар кіреді.

      Әр көтермеленетін қызмет көрсеткіші немесе түрі үшін қызметшіге оның тікелей басшысы бекітілген шәкілге сәйкес "0"-ден "+5" балға дейін береді.

      19. Айыппұл балдары атқарушылық және еңбек тәртібін бұзғаны үшін қойылады.

      20. Атқарушылық тәртіпті бұзуға Қазақстан Республикасы Президентінің және оның Әкімшілігінің, Есеп комитеті басшылығының, қызметшінің тікелей басшысының тапсырмаларын, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін орындау мерзімдерін бұзу және (немесе) сапасыз орындау жатады.

      21. Еңбек тәртібін бұзуға:

      1) дәлелді себепсіз жұмыста болмауы;

      2) дәлелді себепсіз жұмысқа кешігу (бес минуттан артық);

      3) қызметшілердін қызметтік әдепті бұзуы жатады.

      Атқарушылық және еңбек тәртібін бұзу фактілері туралы ақпараттың дереккөздері ретінде әдеп жөніндегі уәкілдің, сапа бақылауын және ішкі аудитті жүргізуге, ұйымдастыру-бақылау және кадр жұмысына жауапты құрылымдық бөлімшелердің, қызметшінің тікелей басшысының құжаттамамен расталған мәліметтері жатады.

      22. Әрбір атқарушылық және еңбек тәртібін бұзғаны үшін қызметшіге әрбір бұзушылық фактісі үшін "-2" балл мөлшерінде айыппұл балдары қойылады.

      23. Лауазымдық міндеттерінің атқарылуына бағалау жүргізу үшін қызметші тікелей басшысына осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған бағалау парағын келісуге жібереді.

      24. Қызметшінің бағаланатын кезеңде атқарушылық және еңбек тәртібін бұзуы туралы мәліметтерді оның тікелей басшысына осы Әдістеменің 21-тармағында көрсетілген адамдар мен құрылымдық бөлімшелер есепті тоқсаннан кейінгі айдың бесінші күнінен кешіктірмей (бесінші желтоқсаннан кешіктірілмей жіберілетін төртінші тоқсанды қоспағанда) жібереді.

      25. Тікелей басшы қызметшінің бағалау парағында көрсетілген мәліметтердің анықтығын тексереді, оған түзетулер (қажет болған жағдайда) енгізеді және оған келісім береді.

      26. Тікелей басшымен келіскеннен кейін қызметші бағалау парағын растайды.

      Қызметшінің бас тартуы құжаттарды Комиссияның отырысына жіберуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда жұмыс органының қызметкері және қызметшінің тікелей басшысы танысудан бас тарту туралы еркін нысанда акт жасайды.

      27. Тікелей басшымен келісілген және қызметші растаған бағалау парағы жұмыс органына есепті тоқсаннан кейінгі айдың алтыншы күнінен кешіктірмей (алтыншы желтоқсаннан кешіктірілмей жіберілетін төртінші тоқсанды қоспағанда) жіберіледі.

5. Жеке жұмыс жоспарының орындалуын бағалау

      28. Жылдық бағалауды жүргізу үшін қызметші тікелей басшысына келісу үшін осы Әдістемеге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған бағалау парағын бағаланатын жылдың оныншы желтоқсанынан кешіктірмей жібереді.

      29. Тікелей басшы қызметшінің бағалау парағында көрсетілген мәліметтердің анықтығын тексереді, оған түзетулер (қажет болған жағдайда) енгізеді және оған келісім береді.

      30. Тікелей басшымен келіскеннен кейін қызметші бағалау парағын растайды.

      Қызметшінің бас тартуы құжаттарды Комиссияның отырысына жіберуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда жұмыс органының қызметкері және қызметшінің тікелей басшысы танысудан бас тарту туралы еркін нысанда акт жасайды.

      31. Тікелей басшымен келісілген және мемлекеттік қызметші растаған бағалау парағы жұмыс органына он үшінші желтоқсаннан кешіктірілмей жіберіледі.

      32. Жұмыс органы қызметшілерді жылдық бағалау бойынша мәліметтерді жинақтауды жүзеге асырады және материалдарды Комиссияның қарауына жиырмасыншы желтоқсаннан кешіктірмей жібереді.

6. Айналмалы бағалау

      33. Айналмалы бағалау:

      1) тікелей басшыны;

      2) бағынысты қызметшілерді;

      3) бағынысты қызметшілер болмаған жағдайда – қызметші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшеде лауазымдарды атқаратын адамдарды (олар болған кезде) бағалау болып табылады.

      34. Осы Әдістеменің 33-тармағының 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген адамдардың (үштен аспайтын) тізбесін Жұмыс органы Комиссия төрағасымен келісім бойынша бағалау жүргізу күніне дейін бір айдан кешіктірмей айқындайды.

      35. Толтырылған бағалау парақтары оларды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде жұмыс органына жіберіледі.

      36. Жұмыс органы айналмалы бағалаудың орташа мәнін есептеуді жүзеге асырады.

7. Қорытынды бағалау

      37. Қызметшінің тоқсандық қорытынды бағасын тікелей басшы мына формула бойынша есептейді:


= 100+а-в,

      мұнда

– тоқсандық баға;

      а – көтермелеу балдары;

      в – айыппұл балдары.

      38. Тоқсандық қорытынды баға мынадай шәкіл бойынша қойылады:

      80 балдан төмен - "қанағаттанарлықсыз",

      80-нен 105 балға дейін – "қанағаттанарлық",

      106-дан 130 балға дейін – "тиімді",

      130 балдан жоғары – "өте жақсы".

      39. Қызметшінің жылдық қорытынды бағасын жұмыс органы мына формула бойынша есептейді:


жыл=0,3*

т.+0,6*

ЖЖ+0,1*

а,

      мұнда

жыл – жылдық баға;

т. – есепті тоқсандардың орта бағасы (орта арифметикалық мән).

      Бұл ретте тоқсандық бағалардың алынған орта арифметикалық мәні осы Әдістеменің 41-тармағында көрсетілген шәкілді есепке ала отырып, бес балдық бағалау жүйесіне келтіріледі, атап айтқанда:

      "қанағаттанарлықсыз" деген мәнге (80 балдан төмен) – 2 балл,

      "қанағаттанарлық" деген мәнге (80-нен 105 балға дейін) – 3 балл,

      "тиімді" деген мәнге (106-дан 130 балға дейін) – 4 балл,

      "өте жақсы" деген мәнге (130 балдан бастап жоғары) – 5 балл беріледі;


ЖЖ – жеке жұмыс жоспарын орындау бағасы (орта арифметикалық мән);

а – айналмалы бағалау (орта арифметикалық мән).

      40. Жылдық қорытынды баға мынадай шәкіл бойынша қойылады:

      5 балдан төмен –– "қанағаттанарлықсыз";

      5-тен 9 балға дейін қоса алғанда – "қанағаттанарлық";

      9-дан 13 балға дейін қоса алғанда – "тиімді",

      13 балдан бастап және одан жоғары – "өте жақсы".

8. Комиссияның бағалау нәтижелерін қарауы

      41. Жұмыс органы Комиссия төрағасымен келісілген кестеге сәйкес Комиссияның отырысын өткізуді қамтамасыз етеді.

      Жұмыс органы Комиссияның отырысына мынадай құжаттарды:

      1) толтырылған бағалау парақтарын;

      2) толтырылған айналмалы бағалау парағын;

      3) қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын;

      4) осы Әдістемеге 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Комиссия отырысы хаттамасының жобасын ұсынады.

      42. Комиссия бағалау нәтижелерін қарастырады және мынадай шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) бағалау нәтижелерін бекітеді;

      2) бағалау нәтижелерін қайта қарайды.

      Бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылданған жағдайда Комиссия хаттамада тиісті түсіндірмемен мынадай жағдайларда бағаны түзетеді:

      қызметшінің жұмыс нәтижелерін растайтын қосымша құжаттар берілген кезде;

      қызметшінің бағасын есептеу кезінде жұмыс органы және (немесе) қызметші, не (немесе) қызметшінің тікелей басшысы қате жіберген кезде.

      43. Жұмыс органы бағалау нәтижелерімен қызметшіні ол аяқталған күннен бастап, екі жұмыс күні ішінде жазбаша не электронды нысанда таныстырады.

      Қызметшінің танысудан бас тартуы бағалау нәтижелерін оның қызметтік тізіміне енгізуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда жұмыс органының қызметкері танысудан бас тарту туралы еркін нысанда акт жасайды.

      44. Осы Әдістеменің 43-тармағында көрсетілген құжаттар, сондай-ақ Комиссия отырысының қол қойылған хаттамасы жұмыс органында сақталады.

9. Бағалау нәтижелеріне шағымдану

      45. Қызметшінің мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық департаментіне қызметшіні бағалау жөніндегі іс-қимылдарға шағымдануы Комиссияның шешімі шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

      46. Есеп комитетіне мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органнан келіп түскен Бағалау жөніндегі комиссияның шешіміне қызметшінің шағымдануын қараудың қорытындысы бойынша ұсынымдарды Есеп комитеті мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органды хабардар ете отырып, екі апта ішінде қарайды.

      47. Қызметші бағалау нәтижелеріне сотта шағымдануға құқылы.

10. Бағалау нәтижелері бойынша шешімдер қабылдау

      48. Бағалау нәтижелері бонус төлеу және оқыту бойынша шешімдер қабылдауға негіз болып табылады.

      49. Бонустар "өте жақсы" және "тиімді" деген бағалау нәтижелері бар қызметшілерге төленеді.

      50. Қызметшіні оқыту (біліктілігін арттыру) жылдық бағалау қорытындылары бойынша қызметшінің қанағаттанарлықсыз деп танылған қызмет бағыты бойынша жүргізіледі.

      Қызметші оның қызметінің жылдық бағалау нәтижелерін Комиссия бекіткеннен кейін бір жыл ішінде осы мақсаттарға Есеп комитеті бөлген қаражат шегінде және (немесе) Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы көздеген жоспар - кестеге сәйкес біліктілікті арттыру курстарына жіберіледі.

      51. "Қанағаттанарлықсыз" деген баға алған қызметші мемлекеттік әкімшілік лауазымға алғаш рет қабылданған адамдарға тәлімгер ретінде бекітілмейді.

      52. Қызметшінің қатарынан екі жыл бойы қанағаттанарлықсыз бағалар алуы оның лауазымын төмендету туралы шешім қабылдау үшін негіз болып табылады.

      Төмен тұрған бос мемлекеттік лауазым болмаған кезде мемлекеттік қызметшіге басқа бос мемлекеттік лауазым ұсынылады.

      Бос мемлекеттік лауазым болмаған немесе мемлекеттік қызметші ұсынылған мемлекеттік лауазымнан бас тартқан кезде мемлекеттік қызметші атқаратын мемлекеттік лауазымынан шығарылады.

      53. Қызметшілердің қызметін бағалау нәтижелері олардың қызметтік тізімдеріне енгізіледі.

  Республикалық бюджеттің атқарылуын
бақылау жөніндегі есеп комитетінің
"Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін
бағалау әдістемесіне 1-қосымша

      Нысан

"Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшісінің
____________________________________ жылға
(жеке жоспар жасалатын кезең)
арналған жеке жұмыс жоспары

      Қызметшінің Т.А.Ә. (болған жағдайда):________________________________

      Қызметшінің лауазымы: _______________________________________________

      Қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:

Р/с

Іс-шаралардың атауы*

Іс-шараның нәтижесі

1



2



3




Қызметші

Т.А.Ә. (болған жағдайда)_____________________

күні _________________________

қолы _________________________

Тікелей басшы

Т.А.Ә. (болған жағдайда)______________

күні _________________________________

қолы _________________________________


      Ескертпе:

      * - іс-шаралар олардың Есеп комитеті меморандумының түйінді нысаналы индикаторларына қол жеткізуге бағытталғандығын ескере отырып, сондай-ақ қызметшінің функционалдық міндеттеріне қарай айқындалады. Қызметші жүзеге асыратын іс-шаралардың саны мен күрделілігі Есеп комитеті қызметшісінің лауазымдық нұсқаулықтарында бекітілген іс-шаралардың санымен және күрделілігімен салыстырылуы тиіс.

  Республикалық бюджеттің атқарылуын
бақылау жөніндегі есеп комитетінің
"Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін
бағалау әдістемесіне 2-қосымша

      Нысан

      _____жылғы _________________тоқсанға

      (бағаланатын кезең)

бағалау парағы

      Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә. (болған жағдайда): ___________________

      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: ___________________________________

      Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:

      _____________________________________________________________________

      Лауазымдық міндеттердің орындалуын бағалау:

Р/с №

Қызметшінің өзін-өзі бағалауы

Тікелей басшының бағалауы

Ескертпе

Көтермеленетін қызмет көрсеткіштері мен түрлері туралы мәліметтер

Атқарушылық тәртіпті бұзу фактілері туралы мәліметтер

Еңбек тәртібін бұзу фактілері туралы мәліметтер

Көтермеленетін қызмет көрсеткіштері мен түрлері туралы мәліметтер

Атқарушылық тәртіпті бұзу фактілері туралы мәліметтер

Еңбек тәртібін бұзу фактілері туралы мәліметтер

1








2








3









Өзін-өзі бағалау нәтижесі:

Бағалау нәтижесі:



Қызметші

Т.А.Ә. (болған жағдайда)_________

күні ____________________________

қолы ____________________________

Тікелей басшы

Т.А.Ә. (болған жағдайда)_______

күні __________________________

қолы __________________________

  Республикалық бюджеттің атқарылуын
бақылау жөніндегі есеп комитетінің
"Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін
бағалау әдістемесіне 3-қосымша

      Нысан

      ___________________________________ жылға

      (бағаланатын кезең)

бағалау парағы

      Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә. (болған жағдайда): ___________________

      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: ___________________________________

      Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:

      _____________________________________________________________________

      Жеке жоспардың орындалуын бағалау:

Р/с №

Атауы

Мәні

Қызметшінің өзін-өзі бағалау нәтижелері

Басшының бағалау нәтижелері

Ескертпе

1


0-ден 5-ке дейін




2


0-ден 5-ке дейін




3


0-ден 5-ке дейін





Қызметші

Т.А.Ә. (болған жағдайда)______________________

күні __________________________

қолы __________________________

Тікелей басшы

Т.А.Ә. (болған жағдайда)_____________________

күні _________________________

қолы _________________________

  Республикалық бюджеттің атқарылуын
бақылау жөніндегі есеп комитетінің
"Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін
бағалау әдістемесіне 4-қосымша

      Нысан

      ___________________________________ жылға

      (бағаланатын кезең)

айналмалы бағалау парағы

      Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә. (болған жағдайда): ___________________

      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: ___________________________________

      Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:

Р/с №

Құзыреттіліктің атауы

Мәні

Баға (балдар)

Тікелей басшы

1.

Бастамашылығы

0-ден 5-ке дейін


2.

Әрекеттестікке қабілеттілігі

0-ден 5-ке дейін


3.

Қызметтік әдепті сақтауы

0-ден 5-ке дейін



ЖИЫНЫ:


Бағынысты қызметкер

1.

Жұмысты жоспарлай білуі

0-ден 5-ке дейін


2.

Жұмысқа ынталандыра білуі

0-ден 5-ке дейін


3.

Қызметтік әдепті сақтауы

0-ден 5-ке дейін



ЖИЫНЫ:


Әріптес

1.

Топта жұмыс істей білуі

0-ден 5-ке дейін


2.

Қызметтік әдепті сақтауы

0-ден 5-ке дейін



ЖИЫНЫ:


  Республикалық бюджеттің атқарылуын
бақылау жөніндегі есеп комитетінің
"Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін
бағалау әдістемесіне 5-қосымша

      Нысан

      ______________________________________________________

      (мемлекеттік органның атауы)

Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы

      _____________________________________________________________

      (бағалау түрі: тоқсандық /жылдық және бағаланатын кезең

      (тоқсан және (немесе) жыл)

Бағалау нәтижелері

Р/с №

Қызметшілердің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Бағалау нәтижелері туралы мәлімет

Комиссияның бағалау нәтижелерін түзетуі (болған жағдайда)

Комиссияның ұсынымдары

1.





2.










      Комиссия қорытындысы:

      _____________________________________________________________________

      Тексерілді:

      Комиссия төрағасы: _____________________ Күні: ________________

      (Т.А.Ә. (болған жағдайда), қолы)

      Комиссия мүшесі: ________________________Күні: ______________________

      (Т.А.Ә. (болған жағдайда), қолы)

      Комиссия хатшысы: ______________________Күні: _______________________

      (Т.А.Ә. (болған жағдайда), қолы)

Об утверждении Методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета

Нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 3 августа 2016 года № 10-НҚ. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 сентября 2016 года № 14202. Утратило силу нормативным постановлением Председателя Счетного комитета по контролю за исполнением Республиканского бюджета от 7 апреля 2017 года № 2-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу нормативным постановлением Председателя Счетного комитета по контролю за исполнением Республиканского бюджета от 07.04.2017 № 2-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" ПОСТАНОВЛЯЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Методику оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет).

      2. Признать утратившим силу нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 2 октября 2014 года № 4-НҚ "Об утверждении Методики ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9850, опубликованное 18 ноября 2014 года в Информационно-правовой системе "Әділет").

      3. Юридическому отделу в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего нормативного постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего нормативного постановления в печатном и электронном виде на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет" в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан, а также в Республиканский центр правовой информации в течение десяти календарных дней со дня получения зарегистрированного нормативного постановления для включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего нормативного постановления на интернет-ресурсе Счетного комитета.

      4. Контроль за исполнением настоящего нормативного постановления возложить на руководителя аппарата Счетного комитета.

      5. Настоящее нормативное постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Председатель


Счетного комитета


по контролю за исполнением


республиканского бюджета

К. Джанбурчин


  Утверждена
нормативным постановлением
Счетного комитета по
контролю за исполнением
республиканского бюджета
от 3 августа 2016 года
№ 10-НҚ

Методика оценки деятельности административных
государственных служащих корпуса "Б" Счетного комитета
по контролю за исполнением республиканского бюджета
Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Методика) разработана в соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и Типовой методикой оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б", утвержденной приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 13 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12705) и определяет методику оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – служащие).

      2. Оценка деятельности служащих (далее – оценка) проводится для определения эффективности и качества их работы.

      3. Оценка проводится по результатам деятельности служащего на занимаемой должности:

      1) по итогам квартала (квартальная оценка) – не позднее десятого числа месяца, следующего за отчетным кварталом (за исключением четвертого квартала, оценка которого проводится не позднее десятого декабря);

      2) по итогам года (годовая оценка) – не позднее двадцать пятого декабря оцениваемого года.

      Оценка служащего не проводится в случаях, если срок пребывания на занимаемой должности в оцениваемом периоде составляет менее трех месяцев.

      Служащие, находящиеся в социальных отпусках, проходят оценку после выхода на работу в сроки, указанные в настоящем пункте.

      4. Квартальная оценка вычисляется лицами, указанными в настоящем пункте (далее – непосредственный руководитель), и основывается на оценке исполнения служащим должностных обязанностей.

      Квартальная оценка заместителя заведующего отделом, заведующего сектором вычисляется заведующим отделом, а в случае его отсутствия (в том числе, если должность заведующего отделом не предусмотрена в штатном расписании) руководителем аппарата Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет) либо лицом, его замещающим.

      Квартальная оценка главного консультанта, главного эксперта и эксперта вычисляется заведующим сектором, а в случае его отсутствия (в том числе, если должность заведующего сектором не предусмотрена в штатном расписании) заведующим отделом либо лицом, его замещающим.

      Лица, заполнившие оценочные листы, а также представившие информацию о фактах нарушения исполнительской и трудовой дисциплины несут персональную ответственность за достоверность указанных и (или) представленных сведений.

      5. Годовая оценка складывается из:

      1) средней оценки служащего за отчетные кварталы;

      2) оценки выполнения служащим индивидуального плана работы;

      3) круговой оценки.

      6. Для проведения квартальной и годовой оценки руководителем аппарата Счетного комитета создается Комиссия по оценке (далее – Комиссия), рабочим органом которой является структурное подразделение, определенное приказом руководителя аппарата Счетного комитета (далее – рабочий орган).

      7. Заседание Комиссии по оценке считается правомочным, если на нем присутствовали не менее двух третей ее состава.

      Замена отсутствующего члена или председателя Комиссии по оценке осуществляется по решению руководителя аппарата Счетного комитета путем внесения изменения в приказ о создании комиссии по оценке.

      8. Решение Комиссии по оценке принимается открытым голосованием.

      9. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии. При равенстве голосов голос председателя Комиссии является решающим.

      Секретарем Комиссии является работник рабочего органа. Секретарь Комиссии не принимает участие в голосовании.

Глава 2. Составление индивидуального плана работы

      10. Индивидуальный план работы административного государственного служащего корпуса "Б" составляется служащим совместно с его непосредственным руководителем не позднее первого января следующего года по форме, согласно приложению 1 к настоящей Методике.

      11. При назначении служащего на должность по истечении указанного в пункте 10 настоящей Методики срока, индивидуальный план работы служащего на занимаемой должности составляется в течение десяти рабочих дней со дня назначения его на должность.

      12. Индивидуальный план работы служащего содержит:

      1) персональные данные о служащем (Ф.И.О. (при его наличии), занимаемая должность, наименование структурного подразделения служащего);

      2) наименование мероприятий работы служащего, направленных на достижение ключевых целевых индикаторов меморандума Счетного комитета, а также исходя из функциональных обязанностей служащего.

      Мероприятия указываются достижимые, реалистичные, связанные с функциональным направлением работы служащего, имеющие конкретную форму завершения.

      Количество и сложность мероприятий, осуществляемых служащим, должны быть сопоставимы с количеством и сложностью мероприятий, закрепленных в должностных инструкциях служащего Счетного комитета;

      3) подписи служащего и его непосредственного руководителя, дата подписания индивидуального плана.

      13. Индивидуальный план составляется в двух экземплярах. Один экземпляр передается в рабочий орган. Второй экземпляр находится у непосредственного руководителя служащего.

Глава 3. Подготовка к проведению оценки

      14. Рабочий орган формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии.

      Рабочий орган обеспечивает своевременное уведомление служащего, подлежащего оценке, и лиц, осуществляющих оценку, о проведении оценки и направляет им оценочные листы для заполнения.

Глава 4. Оценка исполнения должностных обязанностей

      15. Оценка исполнения должностных обязанностей складывается из базовых, поощрительных и штрафных баллов.

      16. Базовые баллы устанавливаются на уровне 100 баллов.

      17. Поощрительные баллы выставляются за показатели деятельности, превышающие средние объемы текущей работы, а также виды деятельности, являющиеся сложными в содержательном и/или организационном плане.

      18. Поощряемые показатели и виды деятельности определяются приказом руководителя аппарата Счетного комитета в разрезе структурных подразделений, ответственных за:

      1) проведение государственного аудита;

      2) проведение контроля качества и внутреннего аудита, правовое обеспечение, планирование, анализ и отчетность, методологическое обеспечение, организационно-контрольную и кадровую работу, и распределяются по пятиуровневой шкале в порядке возрастания объема и сложности осуществляемой работы. При этом в число поощряемых показателей и видов деятельности входят как фиксируемые, так и нефиксируемые в Единой системе электронного документооборота и Интранет-портале государственных органов документы и мероприятия.

      За каждый поощряемый показатель или вид деятельности служащему непосредственным руководителем присваиваются в соответствии с утвержденной шкалой от "0" до "+5" баллов.

      19. Штрафные баллы выставляются за нарушения исполнительской и трудовой дисциплины.

      20. К нарушениям исполнительской дисциплины относятся нарушения сроков исполнения и (или) некачественное исполнение поручений Президента Республики Казахстан и его Администрации, руководства Счетного комитета, непосредственного руководителя служащего, обращений физических и юридических лиц.

      21. К нарушениям трудовой дисциплины относятся:

      1) отсутствие на работе без уважительной причины;

      2) опоздания на работу (более пяти минут) без уважительной причины;

      3) нарушения служащими служебной этики.

      Источниками информации о фактах нарушения исполнительской и трудовой дисциплины служат документально подтвержденные сведения уполномоченного по этике, структурных подразделений, ответственных за проведение контроля качества и внутреннего аудита, организационно-контрольную и кадровую работу, непосредственного руководителя служащего.

      22. За каждое нарушение исполнительской и трудовой дисциплины служащему выставляются штрафные баллы в размере "-2" балла за каждый факт нарушения.

      23. Для проведения оценки исполнения должностных обязанностей служащий направляет для согласования заполненный оценочный лист непосредственному руководителю по форме, согласно приложению 2 к настоящей Методике.

      24. Сведения о фактах нарушения служащим исполнительской и трудовой дисциплины за оцениваемый период предоставляются его непосредственному руководителю лицами структурными подразделениями, указанными в пункте 21 настоящей Методики, не позднее пятого числа месяца, следующего за отчетным кварталом (за исключением четвертого квартала - не позднее пятого декабря).

      25. Непосредственный руководитель проверяет достоверность сведений, указанных в оценочном листе служащего, вносит в него корректировки (при необходимости) и согласовывает его.

      26. После согласования непосредственным руководителем оценочный лист заверяется служащим.

      Отказ служащего не является препятствием для направления документов на заседание Комиссии. В этом случае работником рабочего органа и непосредственным руководителем служащего в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.

      27. Оценочный лист, согласованный непосредственным руководителем и заверенный служащим, передается в рабочий орган не позднее шестого числа месяца, следующего за отчетным кварталом (за исключением четвертого квартала - не позднее шестого декабря).

Глава 5. Оценка выполнения индивидуального плана работы

      28. Для проведения годовой оценки служащий не позднее десятого декабря оцениваемого года направляет для согласования заполненный оценочный лист непосредственному руководителю по форме, согласно приложению 3 к настоящей Методике.

      29. Непосредственный руководитель проверяет достоверность сведений, указанных в оценочном листе служащего, вносит в него корректировки (при необходимости) и согласовывает его.

      30. После согласования непосредственным руководителем оценочный лист заверяется служащим.

      Отказ служащего не является препятствием для направления документов на заседание Комиссии. В этом случае работником рабочего органа и непосредственным руководителем служащего в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.

      31. Оценочный лист, согласованный непосредственным руководителем и заверенный государственным служащим, передается в рабочий орган не позднее тринадцатого декабря.

      32. Рабочий орган осуществляет свод сведений по годовой оценке служащих и не позднее двадцатого декабря передает материалы на рассмотрение Комиссии.

Глава 6. Круговая оценка

      33. Круговая оценка представляет собой оценки:

      1) непосредственного руководителя;

      2) подчиненных служащего;

      3) в случае отсутствия подчиненных – лиц, занимающих должности в структурном подразделении, в котором работает служащий (при их наличии).

      Лист круговой оценки указанными лицами заполняется анонимно по форме, согласно приложению 4 к настоящей Методике.

      34. Перечень лиц (не более трех), указанных в подпунктах 2) и 3) пункта 33 настоящей Методики, определяется рабочим органом по согласованию с председателем Комиссии не позднее одного месяца до дня проведения оценки.

      35. Заполненные оценочные листы направляются в рабочий орган в течение двух рабочих дней со дня их получения.

      36. Рабочий орган осуществляет расчет среднего значения круговой оценки.

Глава 7. Итоговая оценка

      37. Итоговая квартальная оценка служащего вычисляется непосредственным руководителем по следующей формуле:


= 100+а-в,

      где

– квартальная оценка;

      а – поощрительные баллы;

      в – штрафные баллы.

      38. Итоговая квартальная оценка выставляется по следующей шкале:

      менее 80 баллов – "неудовлетворительно",

      от 80 до 105 баллов – "удовлетворительно",

      от 105 до 130 баллов – "эффективно",

      от 130 баллов и выше – "превосходно".

      39. Итоговая годовая оценка служащего вычисляется рабочим органом по следующей формуле:


год=0,3*

кв.+0,6*

ИП+0,1*

к,

      где

год – годовая оценка;

кв. – средняя оценка за отчетные кварталы (среднеарифметическое значение).

      При этом полученное среднеарифметическое значение квартальных оценок с учетом шкалы, указанной в пункте 41 настоящей Методики, приводится к пятибальной системе оценок, а именно:

      значению "неудовлетворительно" (менее 80 баллов) присваиваются 2 балла,

      значению "удовлетворительно" (от 80 до 105 баллов) – 3 балла,

      значению "эффективно" (от 105 до 130 баллов) – 4 балла,

      значению "превосходно" (от 130 баллов и выше) – 5 баллов;


ИП – оценка выполнения индивидуального плана работы (среднеарифметическое значение);

к – круговая оценка (среднеарифметическое значение).

      40. Итоговая годовая оценка выставляется по следующей шкале:

      менее 5 баллов – "неудовлетворительно",

      от 5 до 9 баллов – "удовлетворительно",

      от 9 до 13 балов – "эффективно",

      от 13 баллов и выше – "превосходно".

Глава 8. Рассмотрение результатов оценки Комиссией

      41. Рабочий орган обеспечивает проведение заседания Комиссии в соответствии с графиком, согласованным с председателем Комиссии.

      Рабочий орган предоставляет на заседание Комиссии следующие документы:

      1) заполненные оценочные листы;

      2) заполненный лист круговой оценки;

      3) должностная инструкция служащего;

      4) проект протокола заседания Комиссии по оценке по форме, согласно приложению 5 к настоящей Методике.

      42. Комиссия рассматривает результаты оценки и принимает одно из следующих решений:

      1) утвердить результаты оценки;

      2) пересмотреть результаты оценки.

      В случае принятия решения о пересмотре результатов оценки Комиссия корректирует оценку с соответствующим пояснением в протоколе в следующих случаях:

      при предоставлении Комиссии дополнительных документов, подтверждающих результаты работы служащего;

      при допущении ошибки рабочим органом и (или) служащим, и (или) непосредственным руководителем служащего при вычислении оценки служащего.

      43. Рабочий орган ознакамливает служащего с результатами оценки в письменной и (или) электронной форме в течение двух рабочих дней со дня ее завершения.

      Отказ служащего от ознакомления не является препятствием для внесения результатов оценки в его послужной список. В этом случае работником рабочего органа в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.

      44. Документы, указанные в пункте 43 настоящей Методики, а также подписанный протокол заседания Комиссии хранятся в рабочем органе.

Глава 9. Обжалование результатов оценки

      45. Обжалование служащим в уполномоченном органе по делам государственной службы или его территориальном департаменте действий по оценке служащего осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня вынесения Комиссией решения.

      46. Поступившие в Счетный комитет рекомендации от уполномоченного органа по делам государственной службы по итогам рассмотрения жалобы служащего на решение Комиссии по оценке, рассматриваются Счетным комитетом в течение двух недель с информированием уполномоченного органа по делам государственной службы.

      47. Служащий вправе обжаловать результаты оценки в суде.

Глава 10. Принятие решений по результатам оценки

      48. Результаты оценки являются основаниями для принятия решений по выплате бонусов и обучению.

      49. Бонусы выплачиваются служащим с результатами оценки "превосходно" и "эффективно".

      50. Обучение (повышение квалификации) служащего проводится по направлению, по которому деятельность служащего по итогам годовой оценки признана неудовлетворительной.

      Служащий направляется на курсы повышения квалификации в течение одного года после утверждения Комиссией результатов годовой оценки его деятельности в пределах средств, выделенных на эти цели Счетному комитету и (или) в соответствии с планами-графиками переподготовки и повышения квалификации государственных служащих в Академии государственного управления при Президенте Республики Казахстан, формируемыми в порядке, предусмотренном Правилами подготовки, переподготовки и повышения квалификации государственных служащих, утвержденных Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 152.

      51. Служащий, получивший оценку "неудовлетворительно", не закрепляется наставником за лицами, впервые принятыми на административные государственные должности.

      52. Получение служащим в течение двух лет подряд неудовлетворительных оценок является основанием для принятия решения о понижении его в должности.

      При отсутствии вакантной нижестоящей государственной должности государственному служащему предлагается другая вакантная государственная должность.

      При отсутствии вакантной государственной должности или отказе государственного служащего от предложенной государственной должности государственный служащий увольняется с занимаемой государственной должности.

      53. Результаты оценки деятельности служащих вносятся в их послужные списки.

  Приложение 1
к Методике оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса "Б" Счетного
комитета по контролю за исполнением
республиканского бюджета

      Форма

Индивидуальный план работы административного
государственного служащего корпуса "Б"

      __________________________год

      (период, на который составляется индивидуальный план)

      Ф.И.О. (при его наличии) служащего:

      _________________________________________________

      Должность служащего: _____________________________________________

      Наименование структурного подразделения служащего:

      __________________________________________________________________

№ п/п

Наименование мероприятий*

Результат мероприятия

1



2



3



Служащий

Ф.И.О. (при его наличии)________

дата __________________________

подпись _______________________

Непосредственный руководитель

Ф.И.О. (при его наличии)_______

дата __________________________

подпись _______________________


      Примечание:

      * - мероприятия определяются с учетом их направленности на достижение ключевых целевых индикаторов меморандума Счетного комитета, а также исходя из функциональных обязанностей служащего. Количество и сложность мероприятий, осуществляемых служащим, должны быть сопоставимы с количеством и сложностью мероприятий, закрепленных в должностных инструкциях служащих Счетного комитета.

  Приложение 2
к Методике оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса "Б" Счетного
комитета по контролю за исполнением
республиканского бюджета

      Форма

Оценочный лист

      _____________________квартал ______ года

      (оцениваемый период)

      Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего:

      ________________________________________________

      Должность оцениваемого служащего: _________________________________

      Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:

      ___________________________________________________________________

      Оценка исполнения должностных обязанностей:

№ п/п

Самооценка служащего

Оценка непосредственного руководителя

Примечание

Сведения о поощряемых показателях и видах деятельности

Сведения о фактах нарушения исполнительской дисциплины

Сведения о фактах нарушения трудовой дисциплины

Сведения о поощряемых показателях и видах деятельности

Сведения о фактах нарушения исполнительской дисциплины

Сведения о фактах нарушения трудовой дисциплины

1








2








3









Результат самооценки:

Результат оценки:


Служащий

Ф.И.О. (при его наличии)_______

дата __________________________

подпись _______________________

Непосредстенный руководитель

Ф.И.О. (при его наличии)_______

дата __________________________

подпись _______________________

  Приложение 3
к Методике оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса "Б" Счетного
комитета по контролю за исполнением
республиканского бюджета

      Форма

Оценочный лист

      ____________________________________ год

      (оцениваемый год)

      Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего:

      ____________________________________

      Должность оцениваемого служащего: _________________________________

      Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:

      ___________________________________________________________________

      Оценка выполнения индивидуального плана:

№ п/п

Наименование

Значение

Результаты самооценки служащего

Результаты оценки руководителя

Примечание

1


от 0 до 5




2


от 0 до 5




3


от 0 до 5




Служащий

Ф.И.О. (при его наличии)_______

дата __________________________

подпись _______________________

Непосредственный руководитель

Ф.И.О. (при его наличии)_______

дата __________________________

подпись _______________________

  Приложение 4
к Методике оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса "Б" Счетного
комитета по контролю за исполнением
республиканского бюджета

      Форма

Лист круговой оценки

      _________________________________________ год

      (оцениваемый год)

      Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего:

      ___________________________________

      Должность оцениваемого служащего: ________________________________

      Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:

      __________________________________________________________________

п/п

Наименование компетенции

Значение

Оценка (баллы)

Непосредственный руководитель

1.

Инициативность

от 0 до 5


2.

Способность к сотрудничеству

от 0 до 5


3.

Соблюдение служебной этики

от 0 до 5



ИТОГО:


Подчиненный

1.

Умение планировать работу

от 0 до 5


2.

Умение мотивировать к работе

от 0 до 5


3.

Соблюдение служебной этики

от 0 до 5



ИТОГО:


Коллега

1.

Умение работать в команде

от 0 до 5


2.

Соблюдение служебной этики

от 0 до 5



ИТОГО:


  Приложение 5
к Методике оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса "Б" Счетного
комитета по контролю за исполнением
республиканского бюджета

      Форма

Протокол заседания Комиссии по оценке

      ___________________________________________________________

      (наименование государственного органа)

      ___________________________________________________________

      (вид оценки: квартальная/годовая и оцениваемый период

      (квартал и (или) год)

      Результаты оценки

п/п

Ф.И.О.

(при его наличии)

служащих

Сведения о результатах оценки

Корректировка Комиссией результатов оценки (в случае наличия)

Рекомендации Комиссии

1.





2.










      Заключение Комиссии:

      _________________________________________________________

      Проверено:

      Председатель Комиссии: ___________________________ Дата: ____________

      (Ф.И.О.(при его наличии), подпись)

      Член Комиссии: ___________________________________ Дата: ____________

      (Ф.И.О.(при его наличии), подпись)

      Секретарь Комиссии: ______________________________ Дата: ____________

      (Ф.И.О.(при его наличии), подпись)