Мемлекеттік әкімшілік қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын әзірлеу мен бекіту қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 21 қазандағы № 20 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылғы 24 қарашада № 14454 болып тіркелді.

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 2-тармағының 13) тармақшасына және 31-бабына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік әкімшілік қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын әзірлеу мен бекіту қағидалары бекітілсін.

      2. "Мемлекеттік әкімшілік қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын әзірлеу мен бекіту қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 9 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12650 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 15 қаңтарда жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Мемлекеттік қызмет департаменті заңмен белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкінде орналастыру үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығының" шаруашылық жүргізу құқығындағы Республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      4) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының мемлекеттік қызмет мәселелеріне жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы


Мемлекеттік қызмет істері және


сыбайлас жемқорлыққа қарсы


іс-қимыл агенттігінің төрағасы

Қ. Қожамжаров


  Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері және
сыбайлас жемқорлыққа қарсы
іс-қимыл агенттігі төрағасының
2016 жылғы 21 қазандағы
№ 20 бұйрығымен
бекітілген

Мемлекеттік әкімшілік қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын
әзірлеу мен бекіту қағидалары
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік әкімшілік қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын әзірлеу мен бекіту қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңының 5-бабы 2-тармағының 13) тармақшасына және 31-бабына сәйкес әзірленді және лауазымдық нұсқаулықтарды әзірлеу, бекіту тәртібін айқындайды.

      2. Лауазымдық нұсқаулық Қазақстан Республикасының Конституциясында, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңымен және өзге де заңнамасында белгіленгендерден туындайтын, біліктілік талаптары негізінде айқындалатын әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің лауазымдық өкілеттіктер мен жауаптылықты көрсетеді және мемлекеттік лауазымға жүктелетін нақты функциялар тізбесін қамтиды.

      3. Лауазымдық нұсқаулық мемлекеттік органның стратегиялық жоспарын іске асыруға және әкімшілік мемлекеттік қызметшінің жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшесіне тікелей қатысы бар қойылған міндеттерге әкімшілік мемлекеттік қызметшінің міндеттер мен индикаторларға қол жеткізуге бағытталған ережелерді қамтиды.

2-тарау. Лауазымдық нұсқаулықты әзірлеу және бекіту тәртібі

      4. Лауазымдық нұсқаулық мемлекеттік әкімшілік қызметші жұмыс істейтін мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшесімен әзірленеді.

      5. Лауазымдық нұсқаулық жобасының әрбір парағына мемлекеттік әкімшілік қызметшінің тікелей басшысы қол қояды.

      Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) лауазымдық нұсқаулықты әзірлеу жөніндегі жалпы үйлестіруді қамтамасыз етеді, сондай-ақ оны мемлекеттік лауазымға тағайындауға және мемлекеттік лауазымнан босатуға құқығы бар лауазымды адамға бекітуге енгізеді.

      6. Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) мемлекеттік әкімшілік қызметші лауазымға тағайындалғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде мемлекеттік әкімшілік қызметшіні оның лауазымдық нұсқаулығымен таныстырып, сондай-ақ, лауазымдық нұсқаулық жаңа редакцияда бекітілгеннен кейін немесе лауазымдық нұсқаулыққа енгізілген өзгерістер мен толықтырулар бекітілгеннен кейін үш жұмыс күні ішінде мемлекеттік әкімшілік қызметшіге лауазымдық нұсқаулықтың, лауазымдық нұсқаулыққа өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы актінің көшірмесін беріп, онымен таныстырады және қол қойғызады.

      7. Құрылымдық бөлімше лaуазымдық нұсқаулықты тиісті түзетулер енгізу қажеттілігі тұрғысынан тұрақты негізде қарайды.

      8. Лауазымдық нұсқаулыққа өзгерістер мемлекеттік орган басшысының тапсырмасымен немесе құрылымдық бөлімшенің бастамасымен дайындалады және мемлекеттік лауазымға тағайындауға және мемлекеттік лауазымнан босатуға құқығы бар лауазымды адаммен бекітіледі.

      9. Егер мемлекеттік әкімшілік қызметшінің лауазымдық міндеттерін атқару басқа адамға, соның ішінде негізгі мемлекеттік әкімшілік қызметшінің демалыс уақытына жүктелсе, онда персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) осы адамды мемлекеттік әкімшілік қызметшінің міндетін атқару жүктелген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде мемлекеттік әкімшілік қызметшінің лауазымдық нұсқаулығымен қол қойғызып таныстырады.

3-тарау. Лауазымдық нұсқаулықтың мазмұны

      10. Лауазымдық нұсқаулық осы Қағидалардың қосымшасына сәйкес нысан бойынша ресімделеді.

      Лауазымдық нұсқаулықта мемлекеттік органның, құрылымдық бөлімшенің, лауазымның атауы және осы нұсқаулықты бекіту туралы құжаттың деректемелері көрсетіледі.

      11. "Жалпы ережелер" бөлімінде:

      1) мемлекеттік әкімшілік қызметші өз қызметін жүзеге асыруда және өкілеттіктерін іске асыруда негізге алатын ұйымдастыру-құқықтық құжаттар;

      2) осы мемлекеттік әкімшілік қызметшіге тікелей бағынатын құрылымдық бөлімшелер мен лауазымдар тізбесі (болған жағдайда);

      3) негізгі қызметкер уақытша болмаған кезде бірін-бірі ауыстыру тәртібі көрсетіледі.

      12. "Құқықтары" бөлімінде мемлекеттік әкімшілік қызметшінің белгілі бір іс-әрекеттерді жасау, өзіне жүктелген тапсырмалар мен міндеттерді орындау барысында басқа тұлғалардан белгілі бір мінез-құлықты (іс-әрекеттерді немесе іс-әрекеттер жасамауды) талап ету мүмкіндігі түсінілетін құқығы көрсетіледі.

      Бөлімде мемлекеттік әкімшілік қызметшінің өзіне жүктелген міндеттерді орындау кезінде ие болатын құқықтары көрсетіледі, соның ішінде келесі функцияларды іске асыруға бағытталған шараларды жүзеге асыру бойынша:

      1) ұйымдастыру-өкімдік;

      2) әкімшілік-шаруашылық;

      3) билік өкілі;

      4) тексеру және бақылау іс-шаралары;

      5) бюджет қаражатын бөлу туралы шешімдерді дайындау және қабылдау жөніндегі;

      6) мемлекеттік сатып алуларды жүзеге асыру жөніндегі;

      7) рұқсат құжаттарын беру жөніндегі;

      8) төлемдер туралы шешімдер қабылдау және дайындау жөніндегі;

      9) мемлекеттік қызметтер көрсету жөніндегі.

      Мемлекеттік әкімшілік қызметші атқаратын лауазымдық міндеттердің ерекшелігі ескеріліп, оның құқықтарын нақтылауға жол беріледі.

      13. "Міндеттері" бөлімінде мемлекеттік әкімшілік қызметшінің мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшесінің міндеттері мен функцияларын жүзеге асыру, өзіне берілген құқықтарды іске асыру мақсатында, оларды орындауы міндетті болып табылатын іс-әрекеттерінің ауқымы көрсетіледі, сондай-ақ мемлекеттік әкімшілік қызметшінің белгілі бір іс-әрекеттерді жасамау жөніндегі міндеттері көрсетіледі.

      Мемлекеттік әкімшілік қызметші мемлекеттік қызметтер көрсету жұмыстарын атқарған кезде оның лауазымдық нұсқаулығында мемлекеттік қызмет көрсетудің тиісті стандарттары мен регламенттерін сақтау, әкімшілік рәсімдерді сақтау жөнінде міндеттері көрсетіледі.

      14. "Жауаптылық" бөлімінде мемлекеттік әкімшілік қызметшінің өзіне қойылған міндеттерді және жүктелген өкілеттіктерді ұйымдастыруға және орындауға, мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп нормаларын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметінде болумен байланысты шектеулерді сақтауға, оларды уақтылы, сапалы және тиісті орындамағаны және әр түрлі заңды жауаптылық тудыратындай бұзушылық және/немесе оларды сақтамағаны үшін дербес жауап беретін міндеті көрсетіледі.

  Мемлекеттік әкімшілік
қызметшінің лауазымдық
нұсқаулығын әзірлеу мен
бекіту қағидаларына
қосымша
  Нысан

      "БЕКІТІЛДІ"
____________________________
(мемлекеттік лауазымға
тағайындауға және мемлекеттік
лауазымнан босатуға құқығы
бар лауазымды адамның
Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)
____________________________
(мемлекеттік органның атауы,
актінің датасы, нөмірі)

Лауазымдық нұсқаулық

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 30.09.2020 № 151 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

_________________________________________________________________________ (штат кестесі бойынша мемлекеттік әкімшілік қызметші лауазымының және мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшесінің толық атауы)

      1. Жалпы ережелер

      2.________________________________ құқықтары

                  (лауазымның атауы)

      3.________________________________ міндеттері

                  (лауазымның атауы)

      4.________________________________ жауаптылығы

                  (лауазымның атауы)

      Атқарып отырған лауазымнан босатылған кезде мен жұмыс беруші сеніп тапсырған мүлікті, істер номенклатурасына және жоғарыда аталған міндеттерге сәйкес, сондай-ақ аяқталған және ағымдағы жобалар бойынша қолда бар қызметтік құжаттаманы тікелей басшы айқындайтын мемлекеттік қызметшіге тапсыратын боламын.

      Таныстым:

      _____________________________________________________________________

      (мемлекеттік әкімшілік қызметшінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда),

      қолы, датасы)

Об утверждении Правил разработки и утверждения должностной инструкции административного государственного служащего

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 21 октября 2016 года № 20. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 ноября 2016 года № 14454.

      В соответствии с подпунктом 13) пункта 2 статьи 5 и статьей 31 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки и утверждения должностной инструкции административного государственного служащего.

      2. Признать утратившим силу приказ Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 9 "Об утверждении Правил разработки и утверждения должностной инструкции административного государственного служащего" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12650, опубликованный 15 января 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      3. Департаменту государственной службы Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции, курирующего вопросы государственной службы.

      5. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

Председатель Агентства


Республики Казахстан по делам


государственной службы и


противодействию коррупции

К. Кожамжаров


  Утверждены
приказом Председателя
Агентства Республики Казахстан
по делам государственной службы
и противодействию коррупции
от 21 октября 2016 года № 20

Правила
разработки и утверждения должностной инструкции
административного государственного служащего
Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки и утверждения должностной инструкции административного государственного служащего (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 13) пункта 2 статьи 5 и статьей 31 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяют порядок разработки, утверждения должностной инструкции.

      2. Должностная инструкция отражает вытекающие из установленных Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и иным законодательством Республики Казахстан должностные полномочия и ответственность административных государственных служащих, определяемых на основе квалификационных требований, и содержит конкретный перечень функций, исполнение которых возлагается на государственную должность.

      3. Должностная инструкция включает в себя положения, направленные на реализацию административным государственным служащим стратегического плана государственного органа и достижение поставленных в нем целей, задач и индикаторов, имеющих непосредственное отношение к структурному подразделению, в котором состоит административный государственный служащий.

Глава 2. Порядок разработки и утверждения должностной
инструкции

      4. Должностная инструкция разрабатывается структурным подразделением государственного органа, в котором осуществляет деятельность административный государственный служащий.

      5. Проект должностной инструкции полистно парафируется непосредственным руководителем административного государственного служащего.

      Служба управления персоналом (кадровая служба) обеспечивает общую координацию по разработке должностной инструкции, а также вносит ее на утверждение должностному лицу, имеющему право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности.

      6. Служба управления персоналом (кадровая служба) ознакамливает административного государственного служащего с его должностной инструкцией под роспись в течение трех рабочих дней после занятия должности административным государственным служащим, а также в течение трех рабочих дней после утверждения должностной инструкции в новой редакции или утверждения изменений и дополнений, внесенных в должностную инструкцию, с предоставлением административному государственному служащему копии должностной инструкции, акта о внесении изменений и дополнений в должностную инструкцию.

      7. Должностная инструкция на постоянной основе рассматривается структурным подразделением на предмет необходимости внесения соответствующих поправок.

      8. Поправки в должностную инструкцию готовятся структурным подразделением по поручению руководства государственного органа либо по инициативе структурного подразделения и утверждаются лицом, имеющим право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности.

      9. При возложении исполнения должностных обязанностей административного государственного служащего на другое лицо, в том числе на период отпуска основного административного государственного служащего, данное лицо ознакамливается службой управления персоналом (кадровой службой) с должностной инструкцией административного государственного служащего под роспись в течение трех рабочих дней со дня возложения на него исполнения обязанностей административного государственного служащего.

Глава 3. Содержание должностной инструкции

      10. Должностная инструкция оформляется по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      В должностной инструкции указываются наименования государственного органа, структурного подразделения, должности, реквизиты документа об утверждении данной инструкции.

      11. В разделе "Общие положения" указываются:

      1) основополагающие организационно-правовые документы, на основании которых административный государственный служащий осуществляет свою деятельность и реализует свои полномочия;

      2) перечень структурных подразделений и должностей, непосредственно подчиненных данному административному государственному служащему (при наличии);

      3) взаимозаменяемость при временном отсутствии основного работника.

      12. В разделе "Права" указывается возможность совершать административным государственным служащим определенные действия, требовать определенного поведения (действий или воздержания от совершения действий) от других лиц в процессе своей деятельности по выполнению возложенных на него задач и обязанностей.

      В разделе отражаются права административного государственного служащего, которыми он обладает при исполнении возложенных на него обязанностей, в том числе по осуществлению мероприятий, направленных на реализацию следующих функций:

      1) организационно-распорядительных;

      2) административно-хозяйственных;

      3) представителя власти;

      4) контроля и проверочных мероприятий;

      5) по подготовке и принятию решений о распределении бюджетных средств;

      6) по осуществлению государственных закупок;

      7) по выдаче разрешительных документов;

      8) по подготовке и принятию решений о выплатах;

      9) по предоставлению государственных услуг.

      Допускается конкретизация прав административного государственного служащего с учетом специфики выполняемых им должностных обязанностей.

      13. В разделе "Обязанности" указывается круг действий административного государственного служащего, выполнение которых обязательно данным лицом, в целях реализации задач и функций структурного подразделения государственного органа, реализации предоставленных ему прав, а также указываются обязанности административного государственного служащего по воздержанию от совершения определенных действий.

      При выполнении работ по оказанию государственных услуг административным государственным служащим в его должностной инструкции отражаются обязанности по соблюдению соответствующих стандартов и регламентов оказания государственных услуг, соблюдению административных процедур.

      14. В разделе "Ответственность" отражается обязанность административного государственного служащего персонально отвечать за организацию и исполнение поставленных перед ним задач и возложенных на него полномочий, соблюдению норм служебной этики государственных служащих, ограничений, связанных с пребыванием на государственной службе Республики Казахстан, за несвоевременное, некачественное и ненадлежащее исполнение либо нарушение и/или несоблюдение которых наступают различные виды юридической ответственности.

  Приложение
к Правилам разработки и 
утверждения должностной 
инструкции административного
  государственного служащего
  Форма
  "УТВЕРЖДАЮ"
____________________________
(Ф.И.О. (при его наличии)
должностного лица, имеющего
право назначения на
государственную должность и
освобождения от
государственной должности)
____________________________
(наименование, дата, номер акта
государственного органа)

                              Должностная инструкция

      Сноска. Приложение - в редакции приказа Председателя Агентства РК по делам государственной службы от 30.09.2020 № 151 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      ________________________________________________________________________
      (полное наименование должности административного государственного служащего и
      структурного подразделения государственного органа по штатному расписанию)

      1. Общие положения

      2. Права __________________________________________________________________
                              (наименование должности)
3. Обязанности __________________________________________________________________
                              (наименование должности)
4. Ответственность ______________________________________________________________
                              (наименование должности)

      При увольнении с занимаемой должности вверенное работодателем имущество, имеющаяся служебная документация согласно номенклатуре дел и перечисленным выше обязанностям, а также по завершенным и текущим проектам будут переданы мною государственному служащему, определяемому непосредственным руководителем.

      Ознакомлен(а):
_______________________________________________________________________________
      (фамилия, имя, отчество (при его наличии) административного государственного
                              служащего, подпись, дата)