"Бюджеттік мониторинг жүргізу нұсқауын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2009 жылғы 16 ақпандағы № 68 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 26 қазандағы № 567 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылғы 25 қарашада № 14459 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 30 қарашадағы № 629 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрінің 30.11.2016 № 629 бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Бюджеттік мониторинг жүргізу нұсқауын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2009 жылғы 16 ақпандағы № 68 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5574 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетiлген бұйрықпен бекiтiлген Бюджеттiк мониторинг жүргiзу нұсқауында:

      мынадай мазмұндағы 19-1-тармақпен толықтырылсын:

      "19-1. Бюджетті атқару жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдар тиісті қаржы жылындағы республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуы туралы талдамалық есепті дайындау кезінде мынадай құрылымдық бөлімшелер ұсынған деректерді пайдаланады:

      есепті жылдан кейінгі жылдың 20 қаңтарына дейін:

      мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын бөлімше – жоспарларды асыра орындау немесе орындамау себептерін талдаумен төлеушілер бөлінісінде дивидендтер төлеу жоспарын орындау бойынша талдамалық ақпаратты;

      бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның кірістерді талдау функцияларын жүзеге асыратын бөлімшесі - есепті жылда республикалық бюджетке түсетін салықтар мен төлемдердің түсім жоспарларының асыра орындалуы немесе орындалмауы себептеріне факторлық талдауды (сыртқы сауда айналымы көлемінің өзгеруі, минералдық шикізатқа әлемдік бағаның өзгеруі, салық салу базасының өзгеруі, жүйелік сипаттағы салықтық және кедендік заңнамадағы өзгерістер және басқа да факторлар).

      бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органның бөлімшесі – есепті жылда жергілікті бюджетке түсетін салықтар мен төлемдердің түсім жоспарларының асыра орындалуы немесе орындалмауы себептеріне факторлық талдауды;

      есепті жылдан кейінгі жылдың 1 ақпанына дейін:

      салық, кеден және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің толық және уақтылы түсуін қамтамасыз ету жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын бөлімше:

      ұйымдар бөлінісінде бересінің төмендеу немесе ұлғаюына әсер еткен факторлар мен бересіні төмендету және кірістерді әкімшілендіруді жақсарту бойынша қабылданған шаралар туралы салықтар мен төлемдер бөлінісінде республикалық және жергілікті бюджеттерге түсетін түсімдер бойынша бересі сомасының өзгерістерін алдыңғы жылмен салыстырма талдауды;

      кірістерді әкімшілендіруді жақсарту бойынша қабылданған шаралар тұралы ақпаратты пайдаланады.

      Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері салықтардың, кедендік және бюджетке басқа да міндетті төлемдердің түсуін қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органға есепті жылдан кейінгі жылдың 1 ақпанынан кешікпейтін мерзімде жеке сәйкестендiру нөмiрдерін (бизнес-сәйкестендiру нөмiрдерін) көрсете отырып, мемлекеттік қолдау алған кәсіпкерлік субъектілерінің тізбесін жібереді.

      Бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның салықтық, салықтық емес түсімдерді, өндiрiп алуға жауапты ведомстволары олардан алынған тізімдердің негізінде 5 ақпаннан кешіктірмей көрсетілген кәсіпкерлік субъектілерінен бюджет түскен түсімдер туралы ақпаратты ұсынады.".

      4-бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) іске асырылуын талдау

      43. Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері қаржы жылының қорытындылары бойынша бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) іске асырылуы туралы есепті осы Нұсқаудың 14-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жасайды.

      Бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) іске асырылуы туралы есеп ағымдағы қаржы жылының 15 ақпанына дейінгі мерзімде әрбір бюджеттік бағдарламаның (кіші бағдарламаның) бөлінісінде оған түсіндірме жазба мен қағаз және магнитті (электрондық) тасығыштарда бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға немесе бюджетті атқару жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органға беріледі.

      44. Осы Нұсқауға 14-қосымшада көрсетілген өткен қаржы жылындағы бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру туралы есеп былайша толтырылады:

      "Бюджеттiк бағдарлама әкiмшiсiнiң коды мен атауы" деген жолда бірыңғай бюджетттік сыныптамаға сәйкес бюджеттiк бағдарлама әкiмшiсiнiң толық атауы және оның коды көрсетіледі;

      "Бюджеттiк бағдарламаның коды мен атауы" деген жолда бірыңғай бюджеттік сыныптамаға сәйкес бюджеттік бағдарламаның коды және атауы көрсетіледі;

      "Бюджеттiк бағдарламаның түрi" деген жолда "мемлекеттiк басқару деңгейiне қарай", "мазмұнына қарай", "iске асыру тәсiлiне қарай" "ағымдағы/даму" деген жолдар бойынша Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы № 195 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10176 болып тіркелген) бекітілген Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидалары және олардың мазмұнына қойылатын талаптарына сәйкес әзірленген бекітілген (қайта бекітілген) бюджеттік бағдарламадан (бұдан әрі – бекітілген (қайта бекітілген) бюджеттік бағдарлама) деректер көрсетіледі;

      "Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты" деген жолда бюджеттiк бағдарламаны орындау кезiнде қол жеткiзу болжанатын мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының стратегиялық мақсаттарымен, аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттарымен, мемлекеттік органдардың ережелерінде және басқа да нормативтік құқықтық актілерде айқындалған өкілеттіктермен байланыстырылған белгiлi бiр нәтиже келтіріледі (бекітілген (қайта бекітілген) бюджеттік бағдарламаға (кіші бағдарламаға) сәйкес);

      "Бюджеттік бағдарламаның сипаттамасы (негіздемесі)" деген жол бекітілген (қайта бекітілген) бюджеттік бағдарламаға (кіші бағдарламаға) сәйкес толтырылады;

      "Бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстарының жиыны" деген жолда есепті қаржы жылындағы жоспарлы және нақты бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстардың қорытынды сомасы мың теңгеде көрсетіледі;

      "Бюджеттiк бағдарламаның түпкілікті нәтижелері" деген жолда мемлекеттік орган қызметінің тікелей нәтижелеріне қол жеткізумен негізделген стратегиялық жоспардың, аумақтарды дамыту бағдарламасының және (немесе) бюджеттік бағдарламаның мақсаттарына қол жеткізуді сандық өлшейтін бюджеттік бағдарлама көрсеткіштері көрсетіледі. Жоспарлы көрсеткіштер бекітілген (қайта бекітілген) бюджеттік бағдарламаға (кіші бағдарламаға) сәйкес толтырылады.

      "Бюджеттiк кіші бағдарламаның коды мен атауы" деген жолда бірыңғай бюджеттік сыныптамаға сәйкес бюджеттiк кіші бағдарламаның коды және атауы көрсетіледі.

      Бюджеттік бағдарламада кіші бағдарламалар болмаған жағдайда, бюджеттік бағдарламада бұл жол көрсетілмейді;

      "Бюджеттік кіші бағдарламаның түрі" деген жолда мазмұнына байланысты бюджеттік кіші бағдарламаның түрі көрсетіледі, сондай-ақ ағымдағы кіші бюджеттiк бағдарлама не кіші бюджеттiк даму бағдарламасы көрсетіледі;

      "Бюджеттік кіші бағдарламаның сипаттамасы (негіздемесі)" деген жолда кіші бағдарламаның қысқаша сипаттамасы және кіші бағдарламаны іске асырудың бюджеттік бағдарламаның мақсаты мен түпкілікті нәтижелеріне қол жеткізуге ықпалын бағалау келтіріледі.

      Бюджеттiк кіші бағдарламаның сипаттамасы (негiздемесі) бюджеттік бағдарламаның сипаттамасын (негiздемесін) қайталамауы тиіс.

      Бюджеттік бағдарламада кіші бағдарламалар болмаған жағдайда, бюджеттік бағдарламада бұл жол көрсетілмейді;

      "Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi" деген кестеде қол жеткізілуі осы функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыратын немесе қызмет көрсететін мемлекеттік органның қызметіне толық тәуелді болатын, көзделген бюджет қаражаты шегінде атқарылатын мемлекеттік функциялар, өкілеттіктер мен мемлекеттік көрсетілетін қызметтер көлемінің санмен өлшенетін сипаттамасы көрсетіледі. Жоспарлы көрсеткіштер бекітілген (қайта бекітілген) бюджеттік бағдарламаға (кіші бағдарламаға) сәйкес толтырылады.

      Бюджеттік бағдарламада кіші бағдарламалар болған жағдайда, бұл кесте бекітілген (қайта бекітілген) бюджеттік бағдарламаға (кіші бағдарламаға) сәйкес әрбір кіші бағдарлама бойынша толтырылады.

      Жоғары тұрған бюджеттен нысаналы даму трансферттері есебінен іс-шараларды іске асыруға бағытталған жергілікті бюджеттік бағдарламалар бойынша тікелей нәтиже көрсеткіштері жергілікті бюджеттік инвестициялар бөлінісінде көрсетіледі.

      "Бюджеттік кіші бағдарлама бойынша шығыстар жиыны" деген жолда бюджеттік кіші бағдарлама бойынша есепті қаржы жылындағы жоспарлы және нақты шығыстардың қорытынды сомасы мың теңгеде көрсетіледі;

      Қажет болған кезде бюджеттік кіші бағдарлама бойынша шығыстар бекітілген (қайта бекітілген) бюджеттік бағдарламаға (кіші бағдарламаға) сәйкес бағыттар бөлінісінде көрсетілуі мүмкін.

      45. Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру туралы есеппен бір уақытта ұсынылатын түсіндірме жазба мыналарды қамтиды:

      1) бюджеттік бағдарламаның атауы;

      2) бюджеттік бағдарлама бойынша есепті жылдағы төлемдері бойынша қаржыландыру жоспарының атқарылуы, төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарынан міндеттемелердің ауытқуы; бюджет қаражатын үнемдеу сомасы, игерілмеу себептері көрсетілген игерілмеу сомасы;

      3) бюджеттік бағдарламаның нәтиже көрсеткіштері:

      бюджеттік даму бағдарламалары бойынша бюджеттік инвестициялық жобалар (бұдан әрі - БИЖ) бөлінісіндегі ағымды бюджеттік бағдарламалар бойынша көздеген қаражаттар пайдаланылған іс шаралар;

      қол жеткізілген тікелей, түпкiлiктi нәтиже көрсеткiштерiн сипаттай отырып, сондай-ақ қол жеткізілмеген немесе асыра орындалған көрсеткiштерi себептерін көрсете отырып,қол жеткізілмеген немесе асыра орындалған көрсеткіштердің бюджеттік бағдарламасының нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізуді талдау;

      бюджеттік бағдарлама бойынша бюджет қаражатының игерілу пайызына қатысты нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізуді талдау, нәтижелер мен бюджет қаражатының игерілу пайызында алшақтық болған жағдайда себептерiне түсініктеме беру және тиісті ұйғарым жасау;

      болған жағдайда бюджеттік бағдарламаны тиімсіз басқару туралы ақпаратты келтіру.

      Республикалық бюджеттiк бағдарлама әкiмшiлері, өткен жылмен салыстырғанда өзгерістер серпінін ескере отырып ел, өңір, сала дамуына, экономикалық-әлеуметтік саласына, халықтың тұрмыс деңгейiне бюджеттік бағдарлама шеңберінде орындалған іс-шаралардың ыкпал етуі туралы ақпарат қосымша ұсынылады, атап айтқанда:

      субсидия беруге бағытталған бюджеттік бағдарламалар бойынша:

      есепті жылы субсидия алған кәсiпорындар бөлінісінде төленген салықтардың жалпы сомасы;

      құрылған жұмыс орнының саны, оның ішінде тұрақты;

      оңалту рәсімінен өткен кәсіпорындар саны;

      өз қаржылық-экономикалық көрсеткіштерін жақсартқан кәсіпорындар саны;

      субсидияланатын қызметтермен қамтылған халықтың саны;

      субсидиялаумен қамтылған өндірілген өнімінің көлемі (алдыңғы жылмен салыстырғанда төмендеу немесе ұлғайу);

      қолданбалы және іргелі ғылымның дамуына бағытталған бюджеттік бағдарламалар бойынша:

      ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру (ғылыми зерттеулер нәтижелерінің практикалық тұрғыдан жүзеге асырылуы, өнеркәсіп арасындағы байланыс);

      басқа дамыған елдерімен салыстырғанда ғылыми нәтижелердің деңгейі (рейтингтік ғылыми журналдардағы жарияланымдар бойынша);

      жоғары оқу орындары мен ғылыми-зерттеу институттарының белсене қатысуы арқылы экономиканы инновациялық дамыта отырып, ғылымды синхрондау;

      зертханаларды жарақтандыру шеңберінде сатып алынған құрал-жабдықтардың тиімділігі;

      БИЖ іске асыруға бағытталған бюджеттік бағдарламалар бойынша:

      іске асырылған БИЖ-дердің, оның ішінде есепті жылда пайдалануға берілген объектілердің саны;

      құрылған жұмыс орнының саны (БИЖ іске асыру кезінде және /немесе объектіні пайдалануға енгізгеннен кейін);

      БИЖ-ді іске асырудан негізгі пайда алушыларды көрсете отырып, ел, өңір, саланың негізгі әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштеріне есепті кезеңде іске асырылатын БИЖ-дің ықпал етуі.

      жарғылық капиталын ұлғайтуға бағытталған бюджеттік бағдарламалар бойынша:

      жұмсаудың басым бағыттары, яғни инвестициялық жобалар (іс-шаралар) бөлінісінде;

      квазимемлекеттік сектор субъектілермен жобаларды (іс-шараларды) іске асырудан әлеуметтік-экономикалық нәтиже, ел, өңір, саланың дамуына ықпал етуі (төленген салықтардың жалпы сомасы, құрылған жұмыс орнының саны, нәтижеде қандай өңірлік (ғаламдық) мәселелер шешілді);

      олардың пайдаланылмау себептерін көрсете отырып, ағымдағы жыл мен өткен жылдардың қалдықтарына бөле отырып квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қолма-қол ақшаны бақылау шоттарындағы (бұдан әрі – ҚҚАБШ) қаражат қалдықтары;

      квазимемлекеттік сектор субъектілерінің екiншi деңгейдегі банктердегі депозиттерге орналастырған республикалық бюджеттен бөлінген қаражаты туралы ақпарат;

      квазимемлекеттік сектор субъектілерінің борышы, оның ішінде сыртқы борышы туралы ақпарат;

      квазимемлекеттік сектор субъектілерінің соңғы үш жылдағы бюджеттен бөлiнген қаражатты пайдалану бойынша серпіні;

      бюджеттік кредиттеуге бағытталған бюджеттік бағдарламалар бойынша:

      квазимемлекеттік сектор субъектілеріне бюджеттік кредит беру арқылы іс- шараларды іске асырудын экономикалық және әлеуметтік тиімділігі;

      бюджеттік кредит есебінен іске асырылатын іс-шаралардың өзін-өзі ақтауы;

      облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен берілетін ағымдағы нысаналы трансферттер мен нысаналы даму трансферттері есебінен іске асырылатын бюджеттік бағдарламалар бойынша;

      іске асырылған БИЖ-дердің, оның ішінде есепті жылда пайдалануға берілген объектілердің саны;

      құрылған жұмыс орнының саны (БИЖ іске асыру кезінде және /немесе объектіні пайдалануға енгізгеннен кейін);

      өңірдің негізгі әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштеріне әсер.

      4) соңғы үш жылда бюджеттік бағдарламалар бойынша бюджет қаражатын игеру серпіні;

      5) бюджет тәртібінің жағдайы туралы (жылдың басымен салыстырғанда дебиторлық және кредиторлық берешектердің болуы туралы (пайда болған берешектердің себептерін көрсете отырып, ұлғаюын немесе төмендеуін, оның ішінде өткен жылдар берешегі және дебиторлық және кредиторлық берешектерді өтеу бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің қабылдайтын шаралары);

      6) бақылау органдары жүргізген (тексерулер бөлінісінде) бюджет қаражатын пайдаланудың атаулылығы мен нысаналы сипаттығы, Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуы, бұзушылықтарды жою жөнінде қабылданған шараларды баяндай отырып, бюджеттік бағдарламаларды іске асыру тиімділігі тұрғысынан) тексерулер бойынша ақпарат;

      46. Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ұсынған ақпараты, ішкі бақылау қызметтерінің материалдары, сондай-ақ ішкі және сыртқы факторлардың әсерін анықтау негізінде негізінде бюджеттік бағдарламаның нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізу жөнінде талдау жүргізеді;

      47. Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган оның негізінде алынған ақпаратты тиісті бюджеттің атқарылуы туралы талдамалық есепке енгізу үшін бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізуге талдауды жүзеге асырады.";

      14 және 21-қосымшалар осы бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті (З.А. Ерназарова) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оның "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрық Қазақстан Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап он күнтізбелік күн ішінде Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне орналастыру үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      4) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Б. Сұлтанов

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министріні
  2016 жылғы 26 қазандағы
№ 567 бұйрығына
1-қосымша
  Бюджеттік мониторинг
жүргізу нұсқауына
14-қосымша
  нысан

_____ қаржы жылында бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуы туралы есеп

      Бюджеттiк бағдарлама әкiмшiсiнiң коды мен атауы ____________________________________________________________________

      Бюджеттiк бағдарламаның коды мен атауы ____________________________________________________________________

      Бюджеттiк бағдарламаның түрi: мемлекеттiк басқару деңгейiне қарай________________________________________________________________

      мазмұнына қарай ________________________________________________

      iске асыру тәсiлiне қарай _________________________________________

      ағымдағы/даму _____________________ ____________________________

      Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты______________________________________

      Бюджеттiк бағдарламаның сипаттамасы (негiздемесі) _______________________

Бюджеттік бағдарламаның шығыстары

Өлшем бірлігі

Жоспар

Іс жүзiнде

Ауытқуы (4бағ. 3-бағ. шегеру)

Көрсеткіштердің орындалу пайызы (4-баған 3баған*100)

Нәтижелерге қол жеткізе алмау/оларды асыра орындау және бюджеттiк бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері

1

2

3

4

5

6

7

мың теңге






Бюджеттік бағдарламаның шығыстары, жиыны

мың теңге






Бюджеттiк бағдарламаның түпкілікті нәтижесі








      Бюджеттiк кіші бағдарламаның коды мен атауы ____________________________________________________________________

      Бюджеттік кіші бағдарламаның түрі:

      мазмұнына қарай : _____________________________________________

      ағымдағы/даму ________________________________________________

      Бюджеттік кіші бағдарламаның сипаттамасы (негіздеме) _______________________________________________________________

Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi

Өлшем бірлігі

Жоспар

Іс жүзiнде

Ауытқуы (4бағ. 3-бағ. шегеру)

Көрсеткіштердің орындалу пайызы (4-баған 3баған*100)
 

Нәтижелерге қол жеткізе алмау/оларды асыра орындау және бюджеттiк бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері

1

2

3

4

5

6

7













Бюджеттік кіші бағдарламаның шығыстары

Өлшем бірлігі

Жоспар

Іс жүзiнде

Ауытқуы (4бағ. 3-бағ. шегеру)

Көрсеткіштердің орындалу пайызы (4-баған 3баған*100)

Нәтижелерге қол жеткізе алмау/оларды асыра орындау және бюджеттiк бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері

мың теңге






Бюджеттік кіші бағдарламаның шығыстары, жиыны

мың теңге







      Бюджеттiк кіші бағдарламаның коды мен атауы ____________________________________________________________________

      Бюджеттік кіші бағдарламаның түрі:

      мазмұнына қарай : ______________________________________________

      ағымдағы/даму _________________________________________________

      Бюджеттік кіші бағдарламаның сипаттамасы (негіздеме) ____________________________________________________________________

Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi

Өлшем бірлігі

Жоспар

Іс жүзiнде

Ауытқуы (4бағ. 3-бағ. шегеру)

Көрсеткіштердің орындалу пайызы (4-баған 3баған*100)

Нәтижелерге қол жеткізе алмау/оларды асыра орындау және бюджеттiк бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері

1

2

3

4

5

6

7













Бюджеттік кіші бағдарламаның шығыстары

Өлшем бірлігі

Жоспар

Іс жүзiнде

Ауытқуы (4бағ. 3-бағ. шегеру)

Көрсеткіштердің орындалу пайызы (4-баған 3баған*100)

Нәтижелерге қол жеткізе алмау/оларды асыра орындау және бюджеттiк бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері

мың теңге






Бюджеттік кіші бағдарламаның шығыстары, жиыны

мың теңге







      Бюджеттік бағдарламалар

      әкімшісінің басшысы/

      Мәслихат хатшысы/

      тексеру комиссиясының төрағасы __________ _____________________

       (қолы) (қолды таратып жазу)

      Бас бухгалтер __________ _____________________

       (қолы) (қолды таратып жазу)

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2016 жылғы 26 қазандағы
№ 567 бұйрығына
2-қосымша
  Бюджеттік мониторинг
жүргізу нұсқауына
21-қосымша
  нысан

__________жылы _________________________бюджет қаражатының тиімсіз жұмсалуы туралы деректер

Негізгі көрсеткіштері

Сомасы, мың тенге

1

2

БАРЛЫҒЫ, онын ішінде:


- тиісті бюджет бойынша бюджет қаражатының игерілмеуі


- нысаналы мақсатта пайдаланылмаған нысаналы трансферттерді қайтару


- пайдаланылмаған (толық пайдаланылмаған) нысаналы трансферттерді қайтару


- өткен қаржы жылында бөлінген Қазақстан Республикасының Үкіметі немесе жергілікті уәкілетті органдарының шешімдері бойынша толық пайдалануға рұқсат берілген пайдаланылмаған (толық пайдаланылмаған) нысаналы даму трансферттерін қайтару


- нысаналы мақсатта пайдаланылмаған бюджеттік кредиттерді қайтару


- республикалық немесе жергілікті бюджеттен бөлінген пайдаланылмаған бюджеттік кредиттерді қайтару


- республикалық немесе жергілікті бюджеттен бөлінген облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) бюджеттерінен пайдаланылмаған бюджеттік кредиттерді қайтару


- есепті қаржы жылында жарғылық капиталын қалыптастырылуға және ұлғайтуға бөлінген және есепті кезеңде пайдаланылмай қалған квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қолма-қол ақшаны бақылау шотындағы қаражат қалдықтары


- есепті қаржы жылында мемлекеттік тапсырманы орындауға бөлінген және есепті кезеңде пайдаланылмай қалған квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қолма-қол ақшаны бақылау шотындағы қаражат қалдықтары



О внесении изменений и дополнения в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 16 февраля 2009 года № 68 "Об утверждении Инструкции по проведению бюджетного мониторинга"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 26 октября 2016 года № 567. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 ноября 2016 года № 14459. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 30 ноября 2016 года № 629.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 30.11.2016 № 629.

      ПРИКАЗЫВАЮ:
       1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 16 февраля 2009 года № 68 "Об утверждении Инструкции по проведению бюджетного мониторинга" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 5574) следующие изменения и дополнение:
      в Инструкции по проведению бюджетного мониторинга, утвержденной указанным приказом:
      дополнить пунктом 19-1 следующего содержания:
      "19-1. Центральный и местные уполномоченные органы по исполнению бюджета используют при подготовке аналитического отчета об исполнении республиканского и местных бюджетов за соответствующий финансовый год данные, представленные следующими структурными подразделениями:
      до 20 января, следующего за отчетным годом:
      подразделением, осуществляющим функции по управлению государственным имуществом – аналитическую информацию по выполнению плана выплаты дивидендов в разрезе плательщиков с анализом причин перевыполнения или неисполнения планов;
      подразделением центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, осуществляющим функции анализа доходов – факторный анализ причин перевыполнения или неисполнения планов поступлений налогов и платежей в республиканский бюджет за отчетный год (изменение объема внешнеторгового оборота, изменение мировой цены на минеральное сырье, изменение налогооблагаемой базы, изменения в налоговом и таможенном законодательствах, разовые платежи, носящие несистемный характер и другие факторы);
      подразделением местного уполномоченного органа по исполнению бюджета – факторный анализ причин перевыполнения или неисполнения планов поступлений налогов и платежей в местный бюджет за отчетный год;
      до 1 февраля, следующего за отчетным годом:
      подразделением, осуществляющим функции по обеспечению полноты и своевременности поступлений налогов, таможенных и других обязательных платежей в бюджет:
      сравнительный с предыдущим годом анализ изменения сумм недоимки по поступлениям в республиканский и местные бюджеты в разрезе налогов и платежей с указанием факторов, повлиявших на общее снижение или увеличение недоимки в разрезе должников, имеющих наибольшие суммы недоимки, и информации о предпринимаемых мерах по снижению недоимки;
      информацию о принятых мерах по улучшению администрирования доходов.
      Администраторы республиканских бюджетных программ направляют в ведомство центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, ответственное за взимание налоговых, неналоговых поступлений, в срок не позднее 1 февраля, следующего за отчетным годом, списки субъектов предпринимательства, получивших государственную поддержку, с указанием индивидуального идентификационного номера (бизнес-идентификационного номера).
      Ведомство центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, ответственное за взимание налоговых, неналоговых поступлений, не позднее 5 февраля представляет администраторам республиканских бюджетных программ, на основании полученных от них списков, информацию о поступлениях в бюджет от указанных субъектов предпринимательства.";
      раздел 4 изложить в следующей редакции:
      "4. Анализ реализации бюджетных программ (подпрограмм)
      43. Администраторы бюджетных программ по итогам финансового года составляют отчет о реализации бюджетных программ (подпрограмм) по форме согласно приложению 14 к настоящей Инструкции.
      Отчет о реализации бюджетных программ (подпрограмм) представляется в центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета или соответствующий местный уполномоченный орган по исполнению бюджета до 15 февраля текущего финансового года в разрезе каждой бюджетной программы (подпрограммы) с пояснительной запиской к нему на бумажном и магнитном (электронных) носителях.
      44. Отчет о реализации бюджетных программ (подпрограмм) за истекший финансовый год, указанный в приложении 14 к настоящей Инструкции, заполняется следующим образом:
      в строке "Код и наименование администратора бюджетной программы" указываются полное наименование администратора бюджетной программы и его код в соответствии с единой бюджетной классификацией;
      в строке "Код и наименование бюджетной программы" указываются код и наименование бюджетной программы в соответствии с единой бюджетной классификацией;
      в строке "Вид бюджетной программы" по строкам "в зависимости от уровня государственного управления", "в зависимости от содержания", "в зависимости от способа реализации", "текущая/развитие" указываются данные из утвержденной (переутвержденной) бюджетной программе, разработанной согласно Правилам разработки и утверждения (переутверждения) бюджетных программ (подпрограмм) и требования к их содержанию, утвержденным приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 декабря 2014 года № 195 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10176) (далее – утвержденная (переутвержденная) бюджетная программа (подпрограмма));
      в строке "Цель бюджетной программы" приводится определенный результат в увязке со стратегическими целями стратегического плана государственного органа, целями программы развития территории, полномочиями, определенными положениями государственных органов и другими нормативными правовыми актами, который предполагается достичь при выполнении бюджетной программы (в соответствии с утвержденной (переутвержденной) бюджетной программой (подпрограммой));
      строка "Описание (обоснование) бюджетной программы" заполняется в соответствии с утвержденной (переутвержденной) бюджетной программой (подпрограммой);
      в строке "Итого расходы по бюджетной программе" указываются итоговая сумма расходов по бюджетной программе в тысячах тенге, запланированная и фактическая за отчетный финансовый год;
      в строке "Конечные результаты бюджетной программы" указываются показатели бюджетной программы, количественно измеряющие достижение цели стратегического плана, программы развития территории и (или) бюджетной программы, обусловленные достижением прямых результатов деятельности государственного органа. Плановые показатели заполняются в соответствии с утвержденной (переутвержденной) бюджетной программой (подпрограммой);
      в строке "Код и наименование бюджетной подпрограммы" указываются код и наименование бюджетной подпрограммы в соответствии с единой бюджетной классификацией.
      В случае отсутствия в бюджетной программе подпрограмм данная строка в бюджетной программе не отражается;
      в строке "Вид бюджетной подпрограммы" указывается вид бюджетной подпрограммы в зависимости от содержания, а также указывается текущая бюджетная подпрограмма либо бюджетная подпрограмма развития;
      в строке "Описание (обоснование) бюджетной подпрограммы" излагается краткое описание подпрограммы и оценка влияния реализации подпрограммы на достижение цели и конечных результатов бюджетной программы.
      Описание (обоснование) бюджетной подпрограммы не должно дублировать описание (обоснование) бюджетной программы.
      В случае отсутствия в бюджетной программе подпрограмм данная строка в бюджетной программе не отражается;
      в таблице "Показатели прямого результата" указываются количественно измеримые характеристики объема выполняемых государственных функций, полномочий и оказываемых государственных услуг в пределах предусмотренных бюджетных средств, достижение которых полностью зависит от деятельности государственного органа, осуществляющего данные функции, полномочия или оказывающего услуги. Плановые показатели заполняются в соответствии с утвержденной (переутвержденной) бюджетной программой (подпрограммой).
      В случае наличия в бюджетной программе подпрограмм данная таблица заполняется по каждой подпрограмме в соответствии с утвержденной (переутвержденной) бюджетной программой (подпрограммой).
      По местным бюджетным программам, направленным на реализацию мероприятий за счет целевых трансфертов на развитие из вышестоящего бюджета, показатели прямого результата указываются в разрезе местных бюджетных инвестиций;
      в строке "Итого расходы по бюджетной подпрограмме" указываются итоговая сумма расходов по бюджетной подпрограмме в тысячах тенге, запланированная и фактическая за отчетный финансовый год.
      При необходимости расходы по бюджетной подпрограмме могут указываться в разрезе направлений в соответствии с утвержденной (переутвержденной) бюджетной программой (подпрограммой).
      45. Представляемая одновременно с отчетом о реализации бюджетных программ (подпрограмм) пояснительная записка содержит:
      1) наименование бюджетной программы;
      2) исполнение плана финансирования по платежам за отчетный год по бюджетной программе, отклонение сумм оплаченных обязательств от плана финансирования по платежам, сумма экономии бюджетных средств, сумма неосвоения, с указанием причин неосвоения;
      3) показатели результата бюджетной программы:
      мероприятия, на которые были использованы предусмотренные средства по текущим бюджетным программам, в разрезе бюджетных инвестиционных проектов (далее - БИП) по бюджетным программам развития;
      анализ достижения показателей результатов бюджетной программы с описанием достигнутых показателей прямого, конечного результата, а также не достигнутых или перевыполненных показателей, с указанием причин не достижения или перевыполнения результата;
      анализ достижения показателей результатов в соотношении к проценту освоения бюджетных средств по бюджетной программе, в случае расхождения результатов и процента освоения бюджетных средств объяснить причины и сделать соответствующие выводы;
      в случае наличия привести информацию о неэффективном управлении бюджетной программой.
      Администраторами республиканских бюджетных программ дополнительно предоставляется информация о влиянии выполненных мероприятий в рамках бюджетной программы на развитие отрасли, региона, страны, социально-экономическую сферу, уровень жизни населения, с учетом динамики изменения по сравнению с прошлым годом, в частности:
      по бюджетным программам, направленным на предоставление субсидий:
      общая сумма уплаченных налогов в разрезе предприятий, получивших субсидии в отчетном году;
      количество созданных рабочих мест, в том числе постоянных;
      количество предприятий, прошедших процедуру оздоровления;
      количество предприятий, улучшивших свои финансово-экономические показатели;
      количество населения, охваченного субсидируемыми услугами;
      объем произведенной продукции, охваченный субсидированием (рост или уменьшение по сравнению с предыдущим годом);
      по бюджетным программам, направленным на развитие прикладной и фундаментальной науки:
      коммерциализация научных разработок (практическая реализация результатов научных исследований, связь с промышленностью);
      уровень научных результатов по сравнению с другими развитыми странами (по публикациям в рейтинговых научных журналах);
      синхронизация науки с инновационным развитием экономики через активное участие вузов и научно исследовательских институтов;
      эффективность приобретенного оборудования, в рамках оснащения лабораторий;
      по бюджетным программам, направленным на реализацию БИП:
      количество реализованных БИП, из них объектов, введенных в эксплуатацию в отчетном году;
      количество созданных рабочих мест (во время реализации БИП и/или после ввода объекта в эксплуатацию);
      влияние реализуемого в отчетном периоде БИП на основные социально-экономические показатели отрасли, региона, страны, с указанием основных выгодополучателей от реализации БИП;
      по бюджетным программам, направленным на увеличение уставного капитала:
      направления расходования, в разрезе инвестиционных проектов (мероприятий);
      социально-экономический эффект от реализации проектов (мероприятий) субъектами квазигосударственного сектора, влияние на развитие отрасли, региона, страны (общая сумма уплаченных налогов, количество созданных рабочих мест, какие региональные (глобальные) вопросы были решены в результате);
      остатки средств на контрольных счетах наличности субъектов квазигосударственного сектора (далее - КСН СКС), с разделением на остатки текущего года и прошлых лет, с указанием причин их неиспользования;
      информация о средствах субъектов квазигосударственного сектора, выделенных из республиканского бюджета, размещенных на депозитах в банках второго уровня;
      информация о долге субъектов квазигосударственного сектора, в том числе о внешнем долге;
      динамика по использованию бюджетных средств за последние три года субъектами квазигосударственного сектора;
      по бюджетным программам, направленным на бюджетное кредитование:
      экономическая и социальная эффективность реализации мероприятий посредством бюджетного кредитования субъектов квазигосударственного сектора;
      окупаемость мероприятий, реализуемых за счет бюджетного кредита;
      по бюджетным программам, реализуемым за счет целевых текущих трансфертов и целевых трансфертов на развитие из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы:
      количество реализованных БИП, из них объектов, введенных в эксплуатацию в отчетном году;
      количество созданных рабочих мест (во время реализации БИП и/или после ввода объекта в эксплуатацию);
      влияние на основные социально-экономические показатели региона;
      4) динамику освоения бюджетных средств по бюджетным программам за три последних года;
      5) о состоянии бюджетной дисциплины (о наличии дебиторской и кредиторской задолженностей в сравнении с началом года (увеличение или уменьшение, с указанием причины, в том числе задолженности прошлых лет и предпринимаемые меры администраторами бюджетных программ по погашению дебиторской и кредиторской задолженности);
      6) информацию по проведенным органами контроля проверкам (в разрезе проверок) на предмет адресности и целевого характера использования бюджетных средств, соблюдения законодательства Республики Казахстан, эффективности реализации бюджетных программ с изложением принятых мер по устранению нарушений.
      46. Уполномоченный орган по исполнению бюджета на основании представленной информации администраторами бюджетных программ, материалов служб внутреннего контроля, а также определения влияния внутренних и внешних факторов, проводит анализ по достижению показателей результата бюджетной программы (подпрограммы).
      47. Уполномоченный орган по исполнению бюджета осуществляет анализ достижения показателей результата бюджетных программ (подпрограмм) для включения полученной на его основе информации в Аналитический отчет об исполнении соответствующего бюджета.";
      приложения 14 и 21 изложить в редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему приказу.
      2. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан (Ерназарова З.А.) в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";
      3) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;
      4) размещение настоящего приказа на интернет - ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.
      3. Настоящий приказ вводится в действие после дня его государственной регистрации.
 

      Министр финансов
Республики Казахстан

Б. Султанов



Приложение 1
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан
от 26 октября 2016 года № 567


Приложение 14
к Инструкции по проведению
бюджетного мониторинга


Форма

            Отчет о реализации бюджетных программ (подпрограмм) за _____ финансовый год

      Код и наименование администратора бюджетной программы ________________________________________
Код и наименование бюджетной программы ______________________________________________________
Вид бюджетной программы: в зависимости от уровня государственного управления ____________________
      в зависимости от содержания _____________________________________________________________
      в зависимости от способа реализации ______________________________________________________
      текущая/развитие ________________________________________________________________________
Цель бюджетной программы____________________________________________________________________
Описание бюджетной программы________________________________________________________________
 

Расходы по бюджетной программе
 

Единица измерения
 

План
 

Факт
 

Отклонение (графа.4 минус графа 3
 

Процент выполнения показателей (графа 4 /графа 3*100)
 

Причины недостижения/ перевыполнения результатов и неосвоения средств бюджетной программы
 

1
 

2
 

3
 

4
 

5
 

6
 

7
 


 

тысяч тенге
 






Итого расходы по бюджетной программе
 

тысяч тенге
 






Конечный результат бюджетной программы
 







       Код и наименование бюджетной подпрограммы _______________________________________________
Вид бюджетной подпрограммы:
      в зависимости от содержания: _________________________________________________________
      текущая/развития ____________________________________________________________________
Описание бюджетной подпрограммы ________________________________________________________
 

Показатели прямого результата:
 

Ед. изм.
 

План
 

Факт
 

Отклонение (графа.4 минус графа 3)
 

Процент выполнения показателей (графа 4 /графа 3*100)
 

Причины недостижения/ перевыполнения результатов и неосвоения средств бюджетной программы/подпрограммы
 

1
 

2
 

3
 

4
 

5
 

6
 

7
 


 








 







Расходы по бюджетной подпрограмме
 

Ед. изм.
 

План
 

Факт
 

Отклонение (графа.4 минус графа 3
 

Процент выполнения показателей (графа 4 /графа 3*100)
 

Причины недостижения/ перевыполнения результатов и неосвоения средств бюджетной подпрограммы
 


 

Тыс. тенге
 






Итого расходы по бюджетной подпрограмме
 

Тыс. тенге
 






       Код и наименование бюджетной подпрограммы_________________________________________________________________
Вид бюджетной подпрограммы:
      в зависимости от содержания: ________________________________________ __________________________________
      текущая/развития ____________________________________________________ _________________________________
Описание бюджетной подпрограммы__________________________________________________________________________
 

Показатели прямого результата:
 

Ед. изм.
 

План
 

Факт
 

Отклонение (графа.4 минус графа 3
 

Процент выполнения показателей (графа 4 /графа 3*100)
 

Причины недостижения/ перевыполнения результатов и неосвоения средств бюджетной программы/подпрограммы
 

1
 

2
 

3
 

4
 

5
 

6
 

7
 


 








 







Расходы по бюджетной подпрограмме
 

Ед. изм.
 

План
 

Факт
 

Отклонение (графа.4 минус графа 3
 

Процент выполнения показателей (графа 4 /графа 3*100)
 

Причины недостижения/ перевыполнения результатов и неосвоения средств бюджетной подпрограммы
 


 

Тыс. тенге
 






Итого расходы по бюджетной подпрограмме
 

Тыс. тенге
 






      Руководитель администратора
бюджетных программ /
секретарь Маслихата /
председатель ревизионной комиссии ___________ ___________________________
(подпись) (расшифровка подписи)

      Главный бухгалтер ___________ ___________________________
(подпись) (расшифровка подписи)



Приложение 2
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан
от 26 октября 2016 года № 567


Приложение 21
к Инструкции по проведению
бюджетного мониторинга


форма

Данные о неэффективном расходовании средств _____________
                  бюджета за ______________________год

Основные показатели
 

Сумма, тыс.тенге
 
 

1
 

2
 

ВСЕГО, в том числе:
 


- неосвоение бюджетных средств по соответствующему бюджету
 


- возврат, использованных не по целевому назначению целевых трансфертов
 


- возврат неиспользованных (недоиспользованных) целевых трансфертов
 


- возврат неиспользованных (недоиспользованных) целевых трансфертов на развитие, выделенных в истекшем финансовом году, разрешенных доиспользовать по решению Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов
 


- возврат, использованных не по целевому назначению бюджетных кредитов
 


- возврат неиспользованных бюджетных кредитов, выданных из республиканского или местного бюджета
 


-возврат из нижестоящего бюджета неиспользованных бюджетных кредитов, выданных из вышестоящего бюджета
 


- остатки средств на КСН СКС, выделенные в отчетном финансовом году на формирование (пополнение) уставного капитала и оставшиеся неиспользованными в отчетном периоде
 


- остатки средств на КСН СКС, выделенные в отчетном финансовом году на выполнение государственного задания и оставшиеся неиспользованными в отчетном периоде