"Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің жұмысын бағалау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрінің 2016 жылғы 22 тамыздағы № 105 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрінің 2016 жылғы 28 қарашадағы № 261 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылғы 14 желтоқсанда № 14527 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрінің 2017 жылғы 2 наурыздағы № 81 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ақпарат және коммуникациялар министрінің 02.03.2017 № 81 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі).

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрінің 2016 жылғы 22 тамыздағы № 105 "Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің жұмысын бағалау әдістемесін бекіту туралы" ("Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 7 қазанда жарияланған, Нормативтiк құқықтық актiлерді мемлекеттiк тіркеу тізілімінде № 14260 болып тіркелген) бұйрығына мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесінде:

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Бағалау "Б" корпусы қызметшісі атқаратын лауазымындағы қызметінің нәтижелері бойынша:

      1) тоқсан қорытындысы бойынша (тоқсандық бағалау) – есептік тоқсаннан кейінгі айдың онынан кешіктірмей (бағалануы оныншы желтоқсаннан кешіктірілмей өткізілетін төртінші тоқсанды қоспағанда);

      2) жыл қорытындысы бойынша (жылдық бағалау) – бағаланып жатқан жылдың жиырма бесінші желтоқсанынан кешіктірмей жүргізіледі.

      "Б" корпусы қызметшілерін бағалау кезеңінде атқаратын лауазымда болу мерзімі үш айдан кем болған жағдайда, бағалау өткізілмейді.

      Әлеуметтік демалыстағы және есептік (бағаланатын) кезеңде 1 айдан көп жұмыс жасаған "Б" корпусының қызметшілері нақты жұмыс істеген уақыты ескеріле отырып бағаланады.

      Әлеуметтік демалыстағы "Б" корпусы қызметшілерін бағалауды жұмысқа шыққаннан кейін осы тармақта көрсетілген мерзімде өтеді. Бұл ретте, атқаратын лауазымда үш және одан көп уақыт болған және есептік кезеңде бір айдан көп жұмыс істеген "Б" корпусының қызметшілері жұмысқа шыққаннан кейін нақты жұмыс істеген уақыты ескеріле отырып бағалаудан өтеді.";

      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Көтермелеу балдары "Б" корпусының қызметшісіне мыналар үшін қойылады:

      1) Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмаларын уақтылы және сапалы орындағаны үшін – әрбір құжатқа "+3"-тен "+5" балға дейін.

      Қазақстан Республикасы Президентінің екі немесе одан да көп тапсырмаларын орындаған жағдайда, көтермелеу балы 3-ке көбейтіледі, бұл ретте көрсетілген құжаттардың орындалу сапасы мен уақтылығы ескеріледі;

      2) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік хатшысының, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшысының тапсырмаларын уақтылы және сапалы орындағаны үшін – әрбір құжатқа "+2"-ден "+4" балға дейін.

      Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік хатшысының, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшысының екі және одан да көп тапсырмаларын орындаған жағдайда, көтермелеу балы 2-ге көбейтіледі, бұл ретте көрсетілген құжаттардың орындалу сапасы мен уақтылығы ескеріледі;

      Осы тармақтың 1)-2) тармақшаларында көрсетілген, кемінде 3 жұмыс күні мерзімі бар әрбір орындалған құжат үшін көтермелеу балы 2-ге көбейтіледі.

      Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің құзыретіне кірмейтін Үкімет мүшелерінің дауыс беруге жолдаған құжаттар бойынша көтермелеу балы қойылмайды.

      Аталған тармақша бойынша "Б" корпусы қызметшісінің жалпы көтермелеу балы әрбір көрсетілген тармақша үшін "+30" балдан аса алмайды;

      3) Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Басшысы орынбасарының, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі орынбасарының, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі бөлімінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесі Басшысының және оның орынбасарының тапсырмаларын, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Парламенті депутаттарының сауалдарына жауапты уақтылы және сапалы орындағаны үшін – әрбір құжатқа "+1"-ден "+3" балға дейін.

      Осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларындағы құжаттарды дайындауда елеулі үлес әрі жүйелі ұсыныстар қосқан, оның ішінде Министрлік ішінде бірлесіп орындаушыға "+1" балл қойылады. Тапсырмалардың орындалу уақтылығы және сапасы ескеріледі; сондай-ақ, оларға ағымдағы тармақтың 2) тармақшасында көрсетілген талаптар қолданылады.

      Аталған критерий бойынша "Б" корпусы қызметшісінің жалпы көтермелеу балы "+10" балдан аса алмайды.

      Осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген тапсырмалар тиісті органдарға екінші рет және одан да көп енгізілсе, әрбір факті бойынша көтермелеу балы 0,5 коэффициенткіне көбейтіледі;

      4) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін уақтылы және сапалы қарастырғаны үшін. Балл "Б" корпусы қызметшісінің есептік кезеңде қарастырған жеке және заңды тұлғалардың өтініштер санына байланысты қойылады:

      20-дан 30-ға дейін – "+2" балл;

      31-ден 40-қа дейін – "+4" балл;

      40-тан жоғары – "+5" балл;

      5) Министрдің блогына келіп түскен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін уақтылы және сапалы қарастырғаны үшін. Балл "Б" корпусы қызметшісінің есептік кезеңде қарастырған өтініштер санына байланысты қойылады:

      10-нан 20-ға дейін – "+2" балл;

      21-ден 30-ға дейін – "+4" балл;

      30-дан жоғары – "+5" балл;

      6) Мемлекеттік органдар келісуге жолдаған нормативтік құқықтық актілердің жобаларын уақтылы және сапалы қарастырғаны үшін. Балл "Б" корпусы қызметшісінің есептік кезеңде қарастырған нормативтік құқықтық актілер санына байланысты қойылады:

      10-нан 15-ке дейін – "+3" балл;

      16-дан 20-ға дейін – "+5" балл;

      "Б" корпусының қызметшісі 20-дан жоғары нормативтік құқықтық актілерді уақтылы және сапалы қарастырған кезде аталған критерий бойынша жоғарғы көтермелеу балы 2-ге көбейтіледі. Егер, аталған тармақ бойынша Заң департаментінің қызметкерлері бірлесіп орындаушы болса, оларға көтермелеу балының жартысы қойылады;

      7) осы тармақтың 1) - 5) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды есептемегенде, бақылаудағы кіріс хат-хабарларды уақтылы және сапалы орындағаны үшін. Балл "Б" корпусы қызметшісінің есептік кезеңде орындаған кіріс құжаттар санына байланысты қойылады:

      30-дан 40-қа дейін – "+1" балл;

      41-ден 50-ге дейін – "+2" балл;

      51-ден 60-қа дейін – "+3" балл;

      61-ден 70-ке дейін – "+4" балл;

      70-тен жоғары – "+5" балл.

      Кемінде 3 күн орындалу мерзімі бар әрбір құжатқа "Б" корпусы қызметшісіне олардың санына қарамастан қосымша "+2" көтермелеу балы қойылады;

      8) осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген тұлғалардың тапсырмаларында көзделмеген құқықтық актілердің жобаларын әзірлегені үшін әрбір құжатқа көтермелеу "+2" балы қойылады. Аталған критерий бойынша "Б" корпусы қызметшісінің жалпы көтермелеу балы "+10" балдан аса алмайды;

      9) әзірлеу күрделілігі, еңбек шығыны және мазмұнының жаңалығы сияқты белгілері бар, Министрліктің салаларын немесе қызметтерін дамытудың өзекті мәселелерін шешуге бағытталған нормативтік құқықтық актілердің жобаларын Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесінен қайтарусыз сапалы дайындаған кезде нормативтік құқықтық акті жобасының негізгі орындаушысына және құжатты бірлесіп орындаған Заң департаментінің қызметкеріне әрбір құжат үшін "+3"-тен "+5"-ке дейін көтермелеу балдары қойылады, ал Әділет министрлігінен мемлекеттік тіркеуден қайтарусыз орындаған әрбір құжат үшін "+1"-ден "+3"-ке дейін көтермелеу балдары қойылады. Аталған критерий бойынша "Б" корпусы қызметшісінің жалпы көтермелеу балы "+10" балдан аса алмайды. Аталған көрсеткіш бойынша көтермелеу балдары құжаттарды көрсетілген мемлекеттік органдарға бірінші рет ұсынған жағдайда ғана есептеледі;

      10) жоғары тұрған мемлекеттiк органдардың тапсырмаларына жауап жобаларының, нормативтік құқықтық актілер, ұйымдық-өкімдік құжаттар және Министрліктің қызметінде құрылатын басқа да құжаттар жобаларының қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерінің теңтүпнұсқалығын сапалы тексергені үшін. Балл "Б" корпусы қызметшісінің есептік кезеңде редакциялаған құжаттардың баспа парақтар санына байланысты қойылады:

      1000-нан – 1300-ге дейін баспа парақ - "+2" балл

      1301-ден – 1600-ге дейін баспа парақ - "+3" балл

      1601-ден – 2000-ға дейін баспа парақ - "+5" балл

      Парақ саны 2000-нан асқан жағдайда, аталған критерий бойынша ең жоғарғы балл 2-ге көбейтіледі;

      11) Министрмен немесе оның міндеттерін атқарушы адаммен, жауапты хатшымен және вице министрлермен бекітілген хаттамалық тапсырмаларын және іс-шаралар жоспарларын уақтылы және сапалы орындағаны үшін. Балл "Б" корпусы қызметшісінің есептік кезеңде орындаған тапсырмалар санына байланысты қойылады:

      10-нан 20-ға дейін – "+1" балл;

      21-ден 30-ға дейін – "+2" балл;

      31-ден 40-қа дейін – "+3" балл;

      41-ден 50-ге дейін – "+4" балл;

      50-ден жоғары – "+5" балл;

      12) конкурстық комиссия мүшелерінің, сондай-ақ конкурстық комиссия хатшысының әлеуетті өнім берушілердің конкурстық өтінімдерін уақтылы және сапалы қарастырғаны үшін. Балл есептік кезеңде әрбір лотқа бөлек ұсынған өтінімдер санына байланысты қойылады:

      10-нан 15-ке дейін – "+1" балл;

      16-дан 20-ға дейін – "+2" балл;

      21-ден 25-ке дейін – "+3" балл;

      26-дан 30-ға дейін – "+4" балл;

      30-дан жоғары – "+5" балл;

      13) "Б" корпусы қызметшісінің техникалық ерекшеліктерді уақтылы және сапалы әзірлегені және қарастырғаны үшін. Балл есептік кезеңде құжаттар санына байланысты қойылады:

      10-нан 15-ке дейін – "+1" балл;

      16-дан 20-ға дейін – "+2" балл;

      21-ден 25-ке дейін – "+3" балл;

      26-дан 30-ға дейін – "+4" балл;

      30-дан жоғары – "+5" балл;

      14) мемлекеттік сатып алу және мемлекеттік тапсырмалар шеңберінде орындалған жұмыс актілерін, сараптамаларды уақтылы және сапалы тексергені үшін. Балл есептік кезеңде мемлекеттік сатып алу және мемлекеттік тапсырмалар шеңберінде орындалған жұмыс актілерінің және сараптамалардың санына байланысты қойылады:

      5-тен 10-ға дейін – "+2" балл;

      11-ден 15-ке дейін – "+3" балл;

      16-дан 20-ға дейін – "+4" балл;

      20-дан жоғары – "+5" балл;

      15) заңнамалық актілердің талаптарын іске асыру шеңберінде салалық қорытындыларды уақтылы және сапалы бергені үшін. Балл есептік кезеңде заңнамалық актілердің талаптарын іске асыру шеңберінде берілген салалық қорытындылардың санына байланысты қойылады:

      5-тен 10-ға дейін – "+1" балл;

      11-ден 15-ке дейін – "+2" балл;

      16-дан 20-ға дейін – "+3" балл;

      21-ден 25-ке дейін – "+4" балл;

      25-тен жоғары – "+5" балл;

      16) аудит қорытындысы бойынша бұзушылық тізілімінде көрсетілген сома көлемін аудитпен қамтылғанның пайыздық қатынастағы бұзушылықтар сомасын анықтағаны үшін. Балл есептік кезеңде аудитпен қамтылған бұзушылық тізілімінде көрсетілген сома көлеміне байланысты қойылады:

      10%-дан - 15%-ға дейін - "+3" балл;

      15 %-дан - 30 %-ға дейін - "+4" балл;

      30% -дан жоғары - "+5" балл;

      17) ішкі аудит барысында республикалық бюджетке немесе ведомстволық бағынысты ұйымдардың бюджетіне өтеуге жататын соманы өтеуді қамтамасыз еткені үшін. Балл "Б" корпусы қызметшісінің есептік кезеңде өтелген соманың пайызына байланысты қойылады:

      10%-дан - 15%-ға дейін - "+3" балл;

      15%-дан - 30%-ға дейін - "+4" балл;

      30%-дан жоғары - "+5" балл.

      Бұл ретте ішкі аудит барысында өтеу сомасы кемінде 1 миллион теңге болған жағдайда, көтермелеу балы қойылады.

      18) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшысының және оның орынбасарларының, Премьер-Министрдің және оның орынбасарларының қатысуымен мемлекеттік органдар басшыларын, азаматтық қоғам өкілдерін, Парламент депутаттарын, шетел делегаттарын, бұқаралық ақпарат құралдарын шақыра отырып, ірі іс-шараларды ұйымдастырып, сәтті өткізгені үшін, сондай-ақ Бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы арнайы ақпараттық жобалар үшін – "+1"-ден "+5" балға дейін. Көтермелеу балы іс-шараны ұйымдастыруға және өткізуге тікелей жұмылдырылған "Б" корпусы қызметшісіне қойылады; Аталған критерий бойынша "Б" корпусы қызметшісінің жалпы көтермелеу балы "+15" балдан аса алмайды.

      Бағалау кезінде іс-шараны ұйымдастыру сапасы, оның ішінде материалдардың сапасы және дайындау уақтылығы, іс-шараға қатысушылар тарапынан ескертулердің болмауы, іс-шараларда қабылданған шешімдердің өзектілігі және Министрліктің салаларын немесе қызметтерін дамыту үшін нәтижелердің тиімділігі ескеріледі;

      19) құрылымдық бөлімше жұмысының және "Б" корпусы қызметшісінің функционалдық міндеттерінің ерекшелігіне байланысты тікелей басшымен белгіленген (расталған) күрделілігі, еңбек шығыны сияқты белгілері бар өзге де жүйелі жұмыс үшін – "+1"-ден "+5" балға дейін. Аталған критерий бойынша "Б" корпусы қызметшісінің жалпы көтермелеу балы "+5" балдан аса алмайды. Критерий Министрліктің мақсаттарына жету мен міндеттерін іске асыруда "Б" корпусы қызметшісінің пайдалылығы мен жұмысының оң әсерін көрсетуге тиіс.

      Осы тармақтың 4 - 9) және 15) тармақшаларында көзделген "ескертулер мен ұсыныстар жоқ", жоспарланған іс-шараларға қатысу үшін кандидатуралардың тізімін растау не ұсыну, сондай-ақ ұйымдастыру мәселелері бойынша жауап қайтарған құжаттар үшін көтермелеу балы жоғарыда көрсетілген тармақшаның талаптарына сәйкес қойылады."

      18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "18. Әрбір көтермелеу көрсеткіші немесе қызмет түрі үшін "Б" корпусы қызметшісіне тікелей басшысы бекітілген шәкілге сәйкес "+1"-ден "+5" -ке дейін балдар қояды.

      Сыйақы есептеу үшін қызметкерлердің тиімділік коэффициенті келесі схема бойынша жалпы көтермелеу балдарына байланысты анықталады:

      100 балдан төмен – 0,75

      100-109 балл – 0,8

      110-119 балл – 0,85

      120-129 балл – 0,9

      130-139 балл – 0,95

      140 балл және одан жоғары – 1 және айыппұл балдарын ескере отырып, қорытынды бағалау нәтижесіне көбейтіледі.".

      19, 20 және 21-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "19. Айыппұл балдары орындау және еңбек тәртібін бұзғаны үшін қойылады және жалпы көтермелеу балдарынан шегеріледі.

      20. Айыппұл балдары шегерілген қорытынды көтермелеу балы 40 балдан аса алмайды.

      21. Орындау тәртібін бұзуға мыналар жатады:

      1) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік хатшысының, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшысының, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің тапсырмаларын орындамау, орындау мерзімдерін бұзу, орындау мерзімдерін ұзарту, сапасыз орындау фактілері енгізбегенге, уақтылы енгізбегенге, не жоғарыда аталған тапсырмалар бойынша жинақтауды жүзеге асыратын мемлекеттік органға сапасыз ақпарат енгізгенге тең.

      Аталған фактілер екі және одан да көп болған жағдайда, әрбір бұзушылық фактісі үшін айыппұл балы 20-ға көбейтіледі;

      2) Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшысының орынбасарларының, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасарларының, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесі Басшысының тапсырмаларын орындамау, орындау мерзімдерін бұзу, орындау мерзімдерін ұзарту, сапасыз орындау фактілері енгізбегенге, уақтылы енгізбегенге, не жоғарыда аталған тапсырмалар бойынша жинақтауды жүзеге асыратын мемлекеттік органға сапасыз ақпарат енгізгенге тең. Айыппұл балы аталған критерий бойынша кемінде үш жұмыс күн (қоса алғанда) орындау мерзімі бар құжаттарға қойылмайды;

      Аталған бұзушылық фактілері екі және одан да көп болған жағдайда, әрбір бұзушылық фактісі үшін айыппұл балы 5-ке көбейтіледі;

      3) Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі бөлімдерінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесі Басшысының орынбасарларының тапсырмаларын орындамау, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Парламенті депутаттарының сауалдарына жауаптарын қайтармау, орындау мерзімдерін бұзу, орындау мерзімдерін ұзарту, сапасыз орындау фактілері енгізбегенге, уақтылы енгізбегенге, не жоғарыда аталған тапсырмалар бойынша жинақтауды жүзеге асыратын мемлекеттік органға сапасыз ақпарат енгізгенге тең. Айыппұл балы аталған критерий бойынша кемінде үш жұмыс күн (қоса алғанда) орындау мерзімі бар құжаттарға қойылмайды;

      4) осы тармақтың 1-3) тармақшаларында көрсетілген тапсырмалар бойынша жинақтауды жүзеге асыратын Министрліктің құрылымдық бөлімшесіне ақпарат енгізбеу, орындау мерзімдерін бұзу не сапасыз ақпарат енгізу фактілері;

      5) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрінің блогына келіп түскен өтініштерді қарастыру мерзімдерін бұзу фактілері.

      Аталған бұзушылық фактілері екі және одан да көп болған жағдайда, әрбір бұзушылық фактісі үшін айыппұл балы 20-ға көбейтіледі;

      6) мемлекеттік органдар келісуге жолдаған нормативтік құқықтық актілердің жобаларын қарастыру Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің регламентімен көзделген мерзімдерін бұзу фактілері;

      7) осы тармақтың 1) - 6) тармақшаларына жатпайтын кіріс хат-хабарларды орындау мерзімдерін бұзу фактілері;

      8) Министрліктің ішінде бірлесіп орындаушымен негізгі орындаушыға электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесі/мемлекеттік органдардың интранет порталы арқылы негізгі орындаушының орындау тәртібін бұзуына әкелетін ақпаратты уақтылы енгізбеу және/немесе сапасыз енгізу фактілері. Негізгі орындаушыға айыппұл балы қойылмайды;

      9) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне нормативтік құқықтық актілер жобаларын, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеуге енгізу мерзімдерінің бұзылу фактілері;

      10) нормативтік құқықтық актілердің Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес келмеуі себебінен мемлекеттік тіркеуден бас тартқан жағдайда, айыппұл балы сондай көлемде нормативтік құқықтық акті жобасын келіскен Заң департаментінің қызметкеріне қойылады;

      11) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесінен және Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінен нормативтік құқықтық акті заңнама талаптарына сәйкес ескертулермен қайтарылған жағдайда, айыппұл балы негізгі орындаушыға қойылады, ал Қазақстан Республикасының Конституциясына және Қазақстан Республикасының заңанамасына, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамаға сәйкес келмеуіне қатысты ескертулер болған жағдайда, айыппұл балы Заң департаменті қызметкерлеріне қойылады.

      Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесінен нормативтік құқықтық акті екі және одан да көп кері қайтарылған жағдайда, айыппұл балы 3-ке көбейтіледі, ал Әділет министрлігінен екі және одан да көп кері қайтарылған жағдайда, айыппұл балы 2-ге көбейтіледі;

      12) жоғарғы тұрған мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық актілер жобалары мәтіндерінің теңтүпнұсқалығы мәніне және қазақ тілінің грамматикалық ережелеріне сәйкестігіне мемлекеттік тілді дамытуға жауапты "Б" корпусы қызметшісінің ескертулер алу фактілері;

      13) жауапты орындаушының 3 және одан да көп бақылау құжаттарының орындалу карточкаларын уақтылы және сапасыз жабу фактілері болған жағдайда, әрбір факті бойынша "-2" айыппұл балы қойылады;

      14) Министрмен немесе оның міндеттерін атқарушы адаммен, жауапты хатшымен және вице министрмен бекітілген хаттамалық тапсырмаларын және іс-шаралар жоспарларын уақтылы және/немесе сапалы орындамау фактілері;

      15) құрылымдық бөлімшеге бөлінген жалпы қаражатты субъективті себептер бойынша бюджет құралдарын уақтылы игермеу:

      2 %-ға дейін – "-2" балл;

      2,1% - 5% – айыппұл балы 2-ге көбейтіледі;

      5,1% - 10% – айыппұл балы 3-ке көбейтіледі;

      10%-дан жоғары – айыппұл балы 10-ға көбейтіледі;

      16) субъективті себептер бойынша ерекшеліктер арасында сомаларды ауыстыру, ағымдағы айдан алдағы айға ерекшелік сомасын ауыстыру немесе бағдарлама/кіші бағдарлама шеңберінде басқа іс-шараларға бюджет құралдарын қайта бөлу бөлігінде қаржыландыру жоспарларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу фактілері.

      Аталған тармақ бойынша екі және одан да көп бұзушылық фактілері болған жағдайда, айыппұл балы 2,5-ке көбейтіледі;

      17) мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу мәселелері бойынша ішкі актімен белгіленген рәсімдер мен мерзімді бұзу фактілері.

      Бұзушылық фактілері 3-тен көп болған жағдайда, айыппұл балы 5-ке көбейтіледі;

      18) заңнамамен белгіленген мемлекеттік сатып алу веб-порталында дауыс беру, мемлекеттік сатып алу туралы хаттамаға қол қою мерзімдерін бұзу фактілері. Бұзушылық фактілері 3-тен көп болған жағдайда, айыппұл балы 5-ке көбейтіледі;

      19) заңнама актілерінің талаптарын іске асыру шеңберінде салалық қорытындылар берудің мерзімдерін бұзу фактілері. Бұзушылық фактілері 3-тен көп болған жағдайда, айыппұл балы 5-ке көбейтіледі;

      20) есептік кезеңде бақылаушы не жоғары тұрған органдармен тексеру іс-шараларының қорытындысы бойынша анықталған және Министрлікпен қабылданған бюджет және өзге де заңнамаларының бұзылу фактілері;

      21) Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Қазынашылық комитетінен және оның аумақтық бөлімшелерінен төлем шоттары және заңнамада белгіленген тәртіппен бұзылып ресімделген басқа да қаржы құжаттарын қайтару фактілері. Айыппұл балы осы құжаттарды ресімдеуге жауапты қызметкерлерге қойылады;

      22) заңнама талаптарына сәйкес құпиялылық режимін бұзу фактілері (рұқсатсыз шетелге шығу, рұқсатты ресімдеуге құжаттарды уақтылы тапсырмау, Министрлікте шетел азаматтарын қабылдау бойынша ішкі тәртіпті сақтамау, жұмыс компьютерлерінде құпия файл құжаттармен жұмыс істеу және сақтау және тағы басқа). Аталған тармақ бойынша екі және одан көп бұзушылықтар болған жағдайда, айыппұл балы 5-ке көбейтіледі;

      23) есептік кезеңде Министрлікке берілген және талап қоюшы пайдасына сотпен қанағаттандырылған, не Министрліктің пайдасына Министрлікпен берілген және сотпен қанағаттандырылмаған талаптардың болуы;

      24) Министрліктің құрылымдық бөлімшелерімен нормативтік құқықтық актілерінің құқықтық мониторингін уақтылы немесе сапалы өткізілмеуі;

      25) "Б" корпусы қызметшісі тікелей қызмет көрсеткен жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарында және регламенттерінде көзделген мерзімдерін бұзу фактілері;

      26) Министрліктің ресми интернет-ресурсын толықтыру үшін ақпараттық материалдарды уақтылы ұсынбау, не сапасыз ұсыну фактілері;

      27) тікелей басшысының тапсырмаларын уақтылы және (немесе) сапалы орындамау фактілері.";

      22-тармақта:

      2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      2) дәлелді себепсіз жұмысқа кешігу; жұмысқа 5 реттен көп кешігу болған жағдайда немесе жиынтық уақыты 60 минуттан асқан жағдайда, әрбір бұзушылық фактісі үшін айыппұл балы 3-ке көбейтіледі.";

      25-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "25. Құрылымдық бөлімшенің басшысы персоналды басқару қызметі және әдеп жөніндегі уәкіл ұсынған "Б" корпусы қызметшісінің еңбек тәртібін бұзу фактілері туралы мәліметтерді ескере отырып, ұсынылған мәліметтердің шынайылығы мәніне бағалау парағын қарайды, оған түзетулер енгізеді (болған жағдайда) және оны келіседі.

      Құрылымдық бөлімшенің басшысы әрбір "Б" корпусы қызметшісіне жеке көтермелеу ("+1"-ден - "+5" балға дейін) және айыппұл ("-2" балл) балдарын қояды. Бұл ретте Министрліктің мақсаттарына жету мен міндеттерін іске асыруда "Б" корпусы қызметшісінің пайдалылығы мен жұмысының оң әсері, есептік кезеңде жұмыс жүктемесі және оның іскерлік қасиеттері ескеріледі. Бұл ретте осы балдар айыппұл балдары шегерілгеннен кейін қойылады. Орындау немесе еңбек тәртібін бес және одан да көп бұзу фактілері болған жағдайда, осы тармақ бойынша көтермелеу балы қойылмайды. Аталған критерий бойынша "Б" корпусы қызметшісінің жалпы көтермелеу балы "+15" балдан аса алмайды.";

      42-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бағалау жөніндегі комиссия қызметшіге көтермелеу балын негізсіз қою фактілерін анықтаған жағдайда, аталған балл қызметшіден алынады.".

      2. Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің Персоналды басқару департаменті (А.Ә. Рахымбаев) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне орналастыру үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің жауапты хатшысына

      (Ж.М. Қожахметов) жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Ақпарат және коммуникациялар


министрі

Д. Абаев


О внесении изменений в приказ Министра информации и коммуникаций Республики Казахстан от 22 августа 2016 года № 105 "Об утверждении Методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан"

Приказ Министра информации и коммуникаций Республики Казахстан от 28 ноября 2016 года № 261. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 декабря 2016 года № 14527. Утратил силу приказом Министра информации и коммуникаций Республики Казахстан от 2 марта 2017 года № 81 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра информации и коммуникаций РК от 02.03.2017 № 81 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра информации и коммуникаций Республики Казахстан от 22 августа 2016 года № 105 "Об утверждении Методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14260, опубликованный 7 октября 2016 года в Информационно-правовой системе "Әділет"), следующие изменения:

      в Методике оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан, утвержденную указанным приказом:

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Оценка проводится по результатам деятельности служащего корпуса "Б" на занимаемой должности:

      1) по итогам квартала (квартальная оценка) – не позднее десятого числа месяца, следующего за отчетным кварталом (за исключением четвертого квартала, оценка которого проводится не позднее десятого декабря);

      2) по итогам года (годовая оценка) – не позднее двадцать пятого декабря оцениваемого года.

      Оценка служащего корпуса "Б" не проводится в случаях, если срок пребывания на занимаемой должности в оцениваемом периоде составляет менее трех месяцев.

      Служащие корпуса "Б", находящиеся в социальных отпусках и проработавшие в отчетном (оцениваемом) периоде более 1 месяца, оцениваются с учетом фактически отработанного времени.

      Служащие корпуса "Б", находящиеся в социальных отпусках, проходят оценку после выхода на работу в сроки, указанные в настоящем пункте. При этом, служащие корпуса "Б" находящиеся на занимаемой должности три и более месяцев и проработавшие в отчетном периоде более одного месяца после выхода на работу проходят оценку с учетом фактически отработанного времени.";

      пункт 17 изложить в следующей редакции:

      "17. Поощрительные баллы выставляются служащему корпуса "Б" за:

      1) своевременное и качественное исполнение поручений Президента Республики Казахстан от "+3" до "+5" баллов за каждый документ.

      В случае исполнения двух и более поручений Президента Республики Казахстан поощрительный балл умножается на 3, при этом учитывается качество и своевременность исполнения указанных документов;

      2) своевременное и качественное исполнение поручений Премьер-Министра Республики Казахстан, Государственного секретаря Республики Казахстан, Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан от "+2" до "+4" баллов за каждый документ.

      В случае исполнения двух и более поручений Премьер-Министра Республики Казахстан, Государственного секретаря Республики Казахстан, Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан поощрительный бал умножается на 2, при этом учитывается качество и своевременность исполнения указанных документов.

      За каждый исполненный документ со сроком менее 3 рабочих дней указанный в подпунктах 1) и 2) настоящего пункта поощрительный балл умножается на 2.

      По документам, направленным на голосование членов Правительства, не входящих в компетенцию Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан, поощрительный балл не выставляется.

      По данному подпункту общий поощрительный балл служащему корпуса "Б" не может превышать "+30" баллов за каждый указанный подпункт;

      3) своевременное и качественное исполнение поручений заместителя Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан, заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан, отдела Администрации Президента Республики Казахстан, Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан и его заместителя, а также подготовка ответов на запросы депутатов Парламента Республики Казахстан от "+1" до "+3" баллов за каждый документ.

      Соисполнителям, в том числе внутри Министерства внесшим значительный вклад и системные предложения в подготовку документа по подпунктам 1), 2) и 3) настоящего пункта, выставляется "+1" балл. Учитывается своевременность и качество исполнения поручения; а также на них распространяются условия, указанные в подпункте 2) текущего пункта.

      По данному подпункту общий поощрительный балл служащему корпуса "Б" не может превышать "+10" баллов;

      Если поручения указанные в подпунктах 1), 2) и 3) настоящего пункта занесены в соответствующие органы во второй раз и более, поощрительный балл по каждому факту умножается на коэффициент 0,5;

      4) своевременное и качественное рассмотрение обращений физических и юридических лиц. Балл выставляется в зависимости от количества рассмотренных служащим корпуса "Б" обращений физических и юридических лиц в отчетном периоде:

      от 20 до 30 – "+2" балла;

      от 31 до 40 – "+4" балла;

      свыше 40 – "+5" баллов;

      5) своевременное и качественное рассмотрение обращений физических и юридических лиц поступивших на блог Министра. Балл выставляется в зависимости от количества рассмотренных служащим корпуса "Б" обращений в отчетном периоде:

      от 10 до 20 – "+2" балла;

      от 21 до 30 – "+4" балла;

      свыше 30 – "+5" баллов;

      6) своевременное и качественное рассмотрение проектов нормативных правовых актов, направленных на согласование государственными органами. Балл выставляется в зависимости от количества рассмотренных служащим корпуса "Б" проектов нормативных правовых актов в отчетном периоде:

      от 10 до 15 – "+3" балла;

      от 16 до 20 – "+5" баллов;

      При своевременном и качественном рассмотрении служащим корпуса "Б" свыше 20 нормативных правовых актов максимальный поощрительный балл данного критерия умножается на 2. В случае если сотрудники Юридического департамента являются соисполнителями по данному пункту, им выставляется половина поощрительного балла;

      7) своевременное и качественное исполнение входящей контрольной корреспонденции, за исключением документов, указанных в подпунктах 1) - 5) настоящего пункта. Балл выставляется в зависимости от количества исполненных служащим корпуса "Б" входящих документов в отчетном периоде:

      от 30 до 40 – "+1" балл;

      от 41 до 50 – "+2" балла;

      от 51 до 60 – "+3" балла;

      от 61 до 70 – "+4" балла;

      свыше 70 – "+5" баллов.

      За каждый документ со сроком исполнения менее трех рабочих дней независимо от количества документов, служащему корпуса "Б" дополнительно присваивается "+2" поощрительных балла.

      8) разработку проектов правовых актов, не предусмотренных в поручениях лиц указанных в подпунктах 1), 2) и 3) настоящего пункта, присваивается поощрительные "+2" балла за каждый документ. По данному критерию общий поощрительный балл служащему корпуса "Б" не может превышать "+10" баллов;

      9) при качественной подготовке проектов нормативных правовых актов, имеющих такие признаки как сложность, трудозатратность разработки и новизну содержания, направленных на решение актуальных вопросов развития отрасли или деятельности Министерства без возвратов с Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан основному исполнителю проекта нормативного правового акта и сотруднику Юридического департамента – соисполнителю документа выставляются поощрительные баллы от "+3" до "+5" за каждый документ, а с Министерства юстиции без возврата в государственной регистрации от "+1" до "+3" баллов. По данному критерию общий поощрительный балл служащему корпуса "Б" не может превышать "+10" баллов; Поощрительные баллы по данному показателю засчитываются только при внесении документов в указанные государственные органы в первый раз;

      10) качественную проверку аутентичности текстов проектов ответов на поручения вышестоящих государственных органов, проектов нормативных правовых актов, организационно-распорядительных документов и других документов создаваемых в деятельности Министерства на казахском и русском языках. Балл выставляется в зависимости от количества редактированных служащим корпуса "Б" печатных листов документов в отчетном периоде:

      от 1000 до 1300 печатных листов - "+2" балла

      от 1301 до 1600 печатных листов - "+3" балла

      от 1601 до 2000 печатных листов - "+5" баллов

      свыше 2000 печатных листов максимальный поощрительный балл по данному критерию умножается на 2;

      11) своевременное и качественное исполнение протокольных поручений и планов мероприятий, утвержденных Министром или лицом исполняющим его обязанности, ответственным секретарем и вице министрами. Балл выставляется в зависимости от количества исполненных служащим корпуса "Б" поручений в отчетном периоде:

      от 10 до 20 – "+1" балл;

      от 21 до 30 – "+2" балла;

      от 31 до 40 – "+3" балла;

      от 41 до 50 – "+4" балла;

      свыше 50 – "+5" баллов;

      12) своевременное и качественное рассмотрение конкурсных заявок от потенциальных поставщиков, членами конкурсной комиссии, а также секретарем конкурсной комиссии. Балл выставляется в зависимости от количества поданных заявок на каждый лот в отдельности в отчетном периоде:

      от 10 до 15 заявок – "+1" балл;

      от 16 до 20 – "+2" балла;

      от 21 до 25 – "+3" балла;

      от 26 до 30 – "+4" балла;

      свыше 30 – "+5" баллов;

      13) своевременную и качественную разработку и согласование служащим корпуса "Б" технических спецификаций. Балл выставляется в зависимости от количества документов в отчетном периоде:

      от "10" до "15" - "+1" балл;

      от "16" до "20" - "+2" балла;

      от "21" до "25" - "+3" балла;

      от "26" до "30" - "+4" балла;

      свыше 30 – "+5" баллов;

      14) своевременную и качественную проверку экспертиз, актов выполненных работ в рамках государственных закупок и государственных заданий. Балл выставляется в зависимости от количества экспертиз и актов выполненных работ в рамках государственных закупок и государственных заданий в отчетном периоде:

      от 5 до 10 – "+2" балла;

      от 11 до 15 – "+3" балла;

      от 16 до 20 – "+4" балла;

      свыше 20 – "+5" баллов;

      15) своевременную и качественную выдачу отраслевых заключений в рамках реализации требований законодательных актов. Балл выставляется в зависимости от количества выданных отраслевых заключений в рамках реализации требований законодательных актов в отчетном периоде:

      от 5 до 10 - "+1" балл;

      от 11 до 15 - "+2" балла;

      от 16 до 20 - "+3" балла;

      от 21 до 25 - "+4" балла;

      свыше 25 – "+5" баллов;

      16) выявление по итогам аудита суммы нарушений в процентном соотношении от охваченного аудитом объема суммы, указанные в реестре нарушений. Балл выставляется в зависимости от охваченного аудитом объема суммы, указанные в реестре нарушений в отчетном периоде:

      от 10% до 15% - "+3" балла;

      от 15 % до 30 % - "+4" балла;

      свыше 30% - "+5" баллов;

      17) обеспечение возмещения в ходе внутреннего аудита в республиканский бюджет или в бюджет подведомственной организации суммы, подлежащей возмещению. Балл выставляется в зависимости от процентов возмещенной суммы служащим корпуса "Б" в отчетном периоде:

      от 10% до 15% - "+3" балла;

      от 15 % до 30 % - "+4" балла;

      свыше 30% - "+5" баллов.

      При этом поощрительный балл выставляется, в случае если сумма возмещения в ходе внутреннего аудита составила не менее 1 миллиона тенге;

      18) организация и успешное проведение крупных мероприятий с участием Президента Республики Казахстан, Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан и его заместителей, Премьер-Министра и его заместителей с приглашением руководителей государственных органов, представителей гражданского общества, депутатов Парламента, иностранных делегатов, средств массовой информации – от "+1" до "+5" баллов за мероприятие, а также специальные информационные проекты в области Средств массовой информации. Поощрительный балл выставляется служащему корпуса "Б", непосредственно задействованному в организации и проведении мероприятия; По данному критерию общий поощрительный балл служащему корпуса "Б" не может превышать "+15" баллов;

      При оценке учитываются качество организации мероприятия, в том числе качество и своевременность подготовки материалов, отсутствие нареканий со стороны участников мероприятия, актуальность принятых на мероприятии решений и эффективность результатов для развития отрасли или деятельности Министерства.

      19) иную системную работу, имеющую такие признаки, как сложность, трудозатратность, устанавливаемая (подтвержденная) непосредственным руководителем в зависимости от специфики работы структурного подразделения и функциональных обязанностей служащего корпуса "Б" – от "+1" до "+5" баллов. По данному критерию общий поощрительный балл служащему корпуса "Б" не может превышать "+5" баллов. Критерий должен отражать полезность и позитивный эффект работы служащего корпуса "Б" в достижении целей и реализации задач Министерства;

      За документы, предусмотренные подпунктами 4) – 9) и 15) настоящего пункта, с информацией "без замечаний и предложений", подтверждения либо предоставления списка кандидатур для участия в планируемых мероприятиях, а также ответы по организационным вопросам поощрительный балл засчитывается в соответствии с требованиями вышеуказанных подпунктов."

      пункт 18 изложить в следующей редакции:

      "18. За каждый поощряемый показатель или вид деятельности служащему корпуса "Б" непосредственным руководителем присваиваются в соответствии с утвержденной шкалой от "+1" до "+5" баллов.

      Коэффициент эффективности сотрудника для расчета премирования определяется в зависимости от общих поощрительных баллов по следующей схеме:

      менее 100 баллов – 0,75

      100-109 баллов – 0,8

      110-119 баллов – 0,85

      120-129 баллов – 0,9

      130-139 баллов – 0,95

      140 баллов и выше – 1 и умножается к итоговому результату оценки с учетом штрафных баллов.".

      пункты 19, 20 и 21 изложить в следующей редакции:

      "19. Штрафные баллы выставляются за нарушения исполнительской и трудовой дисциплины и вычитаются от общих поощрительных баллов.

      20. Итоговый поощрительный балл с вычетом штрафных баллов не может превышать 40 баллов.

      21. К нарушениям исполнительской дисциплины относятся:

      1) факт неисполнения, нарушения сроков исполнения, продления сроков исполнения, некачественного исполнения поручений Президента Республики Казахстан, Государственного секретаря Республики Казахстан, Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан равно как не внесение, несвоевременное внесение, либо внесение некачественной информации в государственный орган, осуществляющий свод по вышеуказанным поручениям;

      При наличии указанных фактов два и более раз, за каждый факт нарушения штрафной балл умножается на 20;

      2) факт неисполнения, нарушения сроков исполнения, продления сроков исполнения, некачественного исполнения поручений заместителей Администрации Президента Республики Казахстан, заместителей Премьер-Министра Республики Казахстан, Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан равно как не внесение, несвоевременное внесение, либо внесение некачественной информации в государственный орган, осуществляющий свод по вышеуказанным поручениям. Штрафной балл по данному критерию не выставляется по документам со сроком исполнения менее трех рабочих дней (включительно);

      При наличии указанных фактов нарушения два и более раз, за каждый факт нарушения штрафной балл умножается на 5;

      3) факт неисполнения, нарушения сроков исполнения, продления сроков исполнения, некачественного исполнения поручений отделов Администрации Президента Республики Казахстан, заместителей Руководителя Канцелярии Премьер-Министра, а также ответов на запросы депутатов Парламента Республики Казахстан равно как не внесение, несвоевременное внесение, либо внесение некачественной информации в государственный орган, осуществляющий свод по вышеуказанным поручениям. Штрафной балл по данному критерию не выставляется по документам со сроком исполнения менее трех рабочих дней (включительно);

      4) факт не внесения, несвоевременного внесения, либо внесения некачественной информации в структурное подразделение Министерства, осуществляющий свод по поручениям указанных в подпунктах 1-3) настоящего пункта;

      5) факт нарушения сроков рассмотрения обращений физических и юридических лиц, в том числе обращений поступивших на блог Министра информации и коммуникаций Республики Казахстан;

      При наличии указанных фактов нарушения два и более раз, за каждый факт нарушения штрафной балл умножается на 20;

      6) факт нарушения сроков предусмотренных регламентом Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан рассмотрения проектов правовых актов, направленных на согласование государственными органами;

      7) факт нарушения сроков исполнения входящей корреспонденции, не относящейся к подпунктам 1) - 6) настоящего пункта;

      8) факт несвоевременного внесения и/или внесения некачественной информации посредством единой системы электронного документооборота государственных органов/интернет-портала государственных органов, соисполнителем основному исполнителю внутри Министерства, повлекшее нарушение исполнительской дисциплины. Основному исполнителю штрафной балл не выставляется;

      9) факт нарушения сроков внесения в Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан проектов нормативных правовых актов, а также в Министерство юстиции Республики Казахстан нормативных правовых актов на государственную регистрацию;

      10) в случае отказа в государственной регистрации нормативного правового акта, по причине несоответствия действующему законодательству Республики Казахстан, штрафной балл в том же размере выставляется сотрудникам Юридического департамента, согласовавшим проект нормативного правового акта;

      11) в случае возврата нормативного правового акта с Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан и Министерства юстиции Республики Казахстан с замечаниями в соответствии с требованиями законодательства, штрафной балл выставляется основному исполнителю, а при наличии юридических замечаний относительно несоответствия Конституции Республики Казахстан и законодательству Республики Казахстан, в том числе законодательству в сфере противодействия коррупции штрафной балл выставляется сотрудникам Юридического департамента.

      В случае возврата нормативного правового акта с Канцелярии Премьер-Министра два и более раз, штрафной балл умножается на 3, а с Министерства юстиции штрафной балл умножается на 2;

      12) факт получения нареканий вышестоящих государственных органов на предмет аутентичности текстов проектов нормативных правовых актов и соответствия грамматическим правилам казахского языка на служащего корпуса "Б", ответственного за развитие государственного языка;

      13) несвоевременное и некачественное закрытие карточек исполнения контрольных документов ответственному исполнителю при наличии 3 и более фактов выставляется штрафной балл "-2" за каждый факт;

      14) факт несвоевременного и/или некачественного исполнения протокольного поручения и планов мероприятий, утвержденных министром или лицом исполняющим его обязанности, ответственным секретарем и вице-министром;

      15) несвоевременное освоение бюджетных средств по субъективным причинам от общего объема выделенных средств структурному подразделению:

      до 2 % – "-2" балла;

      2,1% - 5% – штрафной балл умножается на 2;

      5,1% - 10% – штрафной балл умножается на 3;

      свыше 10% – штрафной балл умножается на 10;

      16) факт внесения изменений и дополнений в планы финансирования в части переноса сумм между спецификами, переноса сумм специфик с текущего месяца на предстоящие месяцы или перераспределение бюджетных средств на другие мероприятия в рамках программ/подпрограмм по субъективным причинам.

      При наличии двух и более фактов нарушений по данному пункту, штрафной балл умножается на 2,5;

      17) факт нарушения процедур и сроков, установленных внутренним актом по вопросам организации и проведения государственных закупок.

      В случае наличия более 3 фактов нарушений штрафной балл умножается на 5;

      18) факт нарушения установленного законодательством сроков голосования на веб-портале государственных закупок, подписание протоколов по государственным закупкам. В случае наличия более 3 фактов нарушений штрафной балл умножается на 5;

      19) факт нарушения сроков выдачи отраслевых заключений в рамках реализации требований законодательных актов. В случае наличия более 3 фактов нарушений штрафной балл умножается на 5;

      20) факт нарушения бюджетного и иного законодательства, выявленных по итогам проверочных мероприятий контролирующими либо вышестоящими органами и принятых Министерством в отчетном периоде;

      21) факт возвратов из Комитета Казначейства Министерства финансов Республики Казахстан и его территориальных подразделений счетов к оплате и иных финансовых документов, оформленных в нарушение установленных законодательством порядка. Штрафной балл выставляется сотрудникам ответственным за оформление указанных документов;

      22) факт нарушения режима секретности (несанкционированный выезд за границу, не своевременная сдача документов на оформление допусков, не соблюдение внутреннего распорядка по приему иностранцев в Министерстве, отработка и хранение файловых секретных документов на рабочих компьютерах) в соответствии с требованиями законодательства. За нарушения два и более раз по данному пункту, штрафной балл умножается на 5;

      23) наличие исков, поданных на Министерство и удовлетворенных судом в пользу истца, либо поданных Министерством и не удовлетворенных судом в пользу Министерства в отчетном периоде;

      24) несвоевременное или некачественное проведение правового мониторинга нормативных правовых актов структурными подразделениями Министерства;

      25) факт нарушения сроков, предусмотренных стандартами и регламентами оказания государственных услуг, в случае их оказания непосредственно служащим корпуса "Б";

      26) факт несвоевременного предоставления либо предоставления некачественных информационных материалов для наполнения официального интернет-ресурса Министерства;

      27) факт несвоевременного и (или) некачественного исполнения поручения непосредственного руководителя.";

      в пункте 22:

      подпункт 2) изложить в следующей редакции:

      "2) опоздания на работу без уважительной причины; При опоздании на работу без уважительной причины свыше 5 раз или суммарно свыше 60 минут за каждый факт нарушения штрафной балл умножается на 3.";

      пункт 25 изложить в следующей редакции:

      "25. Непосредственный руководитель с учетом представленных службой управления персоналом и уполномоченным по этике сведений о фактах нарушения служащим корпуса "Б" трудовой дисциплины, рассматривает оценочный лист на предмет достоверности представленных в нем сведений, вносит в него корректировки (в случае наличия) и согласовывает его.

      Руководитель структурного подразделения индивидуально по каждому служащему корпуса "Б" может выставлять поощрительные ("+1" - "+5" баллов) и штрафные ("-2" балла). При этом учитывается полезность и позитивный эффект работы служащего корпуса "Б" в достижении целей и реализации задач Министерства, загруженность сотрудников в оцениваемый период и его деловые качества. При этом, эти баллы выставляются после вычета штрафных баллов. При наличии фактов нарушений по исполнительской или трудовой дисциплине пять и более раз, поощрительный балл по данному пункту не выставляется. По данному критерию общий поощрительный балл служащему корпуса "Б" не может превышать "+15" баллов.";

      часть вторую пункта 42 изложить в следующей редакции:

      "В случае выявления Комиссией по оценке фактов необоснованно выставленных поощрительных баллов служащему, данный балл снимается со служащего.".

      2. Департаменту управления персоналом Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (Рахимбаев А.А.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего приказа на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет" в течение десяти календарных дней после дня его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      3) направление копии настоящего приказа в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на ответственного секретаря Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (Кожахметов Ж.М.).

      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

Министр


информации и коммуникаций


Республики Казахстан

Д. Абаев