Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2016 жылғы 22 желтоқсандағы № 1179 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 20 қаңтарда № 14702 болып тіркелді.

      "Құқықтық актілер туралы" 2016 жылғы 6 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 50-бабына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Учаскелік полиция пунктінің жұмысын ұйымдастыруға жауапты учаскелік полиция инспекторларының, учаскелік полиция инспекторлары мен олардың көмекшілерінің қызметін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 1095 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13004 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 11 ақпанда жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Учаскелік полиция пунктінің жұмысын ұйымдастыруға жауапты учаскелік полиция инспекторларының, учаскелік полиция инспекторлары мен олардың көмекшілерінің қызметін ұйымдастыру қағидаларында:

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Учаскелік инспектор және оның көмекшісі:

      1) рецидивтік, тұрмыстық, алкогольдік қылмыстық құқық бұзушылықтардың профилактикасын, оларға ықпал еткен себептер мен жағдайларды анықтауды жүзеге асырады;

      2) адам мен азаматтың құқықтарын, бостандығы мен заңды мүдделерін заңсыз қол сұғушылықтардан қорғауды қамтамасыз етеді;

      3) ішкі істер органдарында профилактикалық есепте тұрған адамдарға (бұдан әрі – профилактикаланатын адамдар) қатысты құқық бұзушылықтарға жеке профилактика жүргізеді;

      4) әкімшілік учаскеде маңызы бар ақпаратты жинауды жүзеге асырады және оны ІІО-ның мүдделі бөліністеріне, сондай-ақ басқа да мемлекеттік органдарға береді;

      5) қылмыстық теріс қылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды анықтайды, оларды жоюға бағытталған шараларды қабылдайды;

      6) құқыққа қарсы қол сұғушылықтан, оқиғалардан және жазатайым оқиғалардан зардап шеккендерге, сондай-ақ дәрменсіз не олардың өмірі мен денсаулығына қауіпті өзге де жағдайдағы адамдарға көмек көрсетеді;

      7) қоғамдық орындарда, адамның қадір-қасиетін және қоғамдық адамгершілікті қорлайтын, масаң күйде жүрген адамдарды медициналық ұйымдарға немесе ішкі істер органдарына жеткізеді;

      8) құқық бұзушылықты анықтайды және жолын кеседі;

      9) заңнамада белгіленген құзыреті шегінде әкімшілік өндірісті және сотқа дейінгі тергеп-тексеруді жүзеге асырады;

      10) оқиғалар, жасалған немесе дайындалып жатқан қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы өтініштер немесе хабарламаларды қабылдайды, тіркейді және қарайды, заңнамамен белгіленген тәртіпте қабылданған шешім туралы арызданушыға хабарлайды;

      11) қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық жасаған адамдарды ұстайды;

      12) жеке және заңды тұлғалардан Қазақстан Республикасының заңнамаларын сақтауды, құқыққа қарсы әрекеттерді тоқтатуды талап етеді, ал осы талаптарды орындамаған жағдайда тиісті мәжбүрлеу шараларын қолданады;

      13) жеке тұлғалардың, олардың жеке басын куәландыратын құжаттарын, сондай-ақ олардың орындалуын бақылау ІІО-ға жүктелген, белгіленген қағидаларды сақтауды, оның ішінде жеке тұлғалардың көші-қон заңнамасын сақтауын тексеру үшін қажетті басқа да құжаттарды тексереді;

      14) өндірістегі материалдар мен істер бойынша жеке адамдарды және заңды тұлғалардың өкілдерін ІІО-ға шақырады, олардан түсініктемелер мен көрсетпелер, құжаттар, олардың көшірмелерін алады, ал келмеген жағдайда белгіленген тәртіпте мәжбүрлеп әкеледі;

      15) жеке және заңды тұлғалар орындауы үшін міндетті қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылықтар жасауға ықпал еткен себептер мен жағдайларды жою туралы ұйғарымдар мен ұсынымдар енгізеді;

      16) қоғамдық, топтық немесе жеке мүдделер мен наразылық білдірудің заңсыз нысандарының жолын кеседі;

      17) психоактивті зат пайдалану және мас күйде болу фактілерін анықтау мәніне адамдарды куәландыруды жүргізеді, ол мүмкін болмаған жағдайда – куәландыру үшін медициналық мекемелерге жеткізеді;

      18) қылмыстық құқық бұзушылық жасады деп күдік келтірген адамдардың ізіне түсу, оқиға орнына бару, төтенше немесе соғыс жағдайы қолданылған кезеңде, қарулы қақтығыс жағдайында, төтенше жағдайларды жою кезінде, сондай-ақ меншік иелеріне материалдық залал келтірілген жағдайда Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған тәртіппен оның орнын толтыра отырып, егер кiдiрту адамдардың өмірі мен денсаулығына нақты қатер төндіруі мүмкін болатын болса, жедел медициналық көмекке мұқтаж адамдарды медицина ұйымдарына жеткiзу үшiн көліктің кез келген түрін (дипломатиялық иммунитетi бар шет мемлекеттер өкiлдiктерi мен халықаралық ұйымдардың көлік құралдарынан басқа) пайдаланады;

      19) әкімшілік құқық бұзушылық жасағаны үшін жеке тұлғаларды ІІО-ға жеткізеді;

      20) қаруды, оқ-дәрілерді, есірткі құралдарын, психотроптық заттарды және прекурсорларды, сондай-ақ өзге де тыйым салынған бұйымдар мен заттарды алып қояды;

      21) жеке тұлғалардың қауiпсiздiгiне қатер төндiретiн қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылықтар жасауға күдіктілерді ізіне түсу кезінде, не сол жерде қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық жасалды немесе жасалуда, жазатайым оқиға болды деп ұйғаруға жеткiлiктi деректер болған кезде, дүлей зілзалалар, апаттар, авариялар, эпидемиялар, эпизоотиялар және жаппай тәртiпсiздiктер кезiнде жеке тұлғалардың жеке басының қауiпсiздiгi мен қоғамдық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету үшiн тұрғын және өзге де үй-жайларға, аумақтарға және жер учаскелерiне (дипломатиялық иммунитетi бар шет мемлекеттер өкiлдiктерi мен халықаралық ұйымдардан басқа) кедергiсiз кiреді, оларды қарап тексереді;

      22) қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылықтар жасалу фактілерін және ІІО қызметкерлерінің әрекеттерін тіркеу үшін техникалық құралдарды пайдаланады;

      23) профилактикалық есептерде тұрған адамдарды криминалистік есепке қою үшін ІІО-ға жеткізеді, суретке түсiреді, дактилоскопия жасайды, дыбыс жазбасын, кино- және бейне түсiрiлiм жүргізеді;

      24) дербес деректерді жинауды және өңдеуді жүзеге асырады;

      25) қызмет көрсететін әкімшілік учаскеде тұратын деструктивті діни ағымды ұстанатын адамдардың есебін жүргізеді және әр күнтізбелік он күн сайын экстремизмге қарсы іс-қимыл жөніндегі бөлініске, мұндай бөлініс болмаған жағдайда – экстремизмге қарсы іс-қимыл бойынша функциялар жүктелген криминалдық полиция қызметкеріне ақпарат жолдайды.

      Ақпарат мынадай мәліметтерді қамтуы тиіс: оның нақты тұратын мекенжайы және тіркелу орны бойынша мекенжайы, отбасының құрамы, оның өмір сүру салты мен мінез-құлқы, сондай-ақ жедел қызығушылық тудыратын өзге де мәліметтер.

      Деструктивті діни ағымды ұстанатын адамның тұрғылықты жері бойынша болмау фактісі анықталған жағдайда шұғыл түрде (телефон, факс немесе өзге байланыспен) Жедел басқару орталығының, ІІО-ның кезекші бөлімінің жедел кезекшісіне (аға инспекторына) хабарлайды және тәулік ішінде ІІО бастығына жазбаша баянатпен баяндайды.

      Жолданған ақпараттардың (баянаттың) көшірмелері учаскелік полиция пунктінде сақталатын жинақтау ісіне тігіледі;

      26) Қазақстан Республикасының заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де іс-әрекетті жүзеге асырады.

      18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "18. Учаскелік инспектор өз құзыреті шегінде қылмыскерлерді, хабар-ошарсыз кеткен адамдарды іздестіру, құқық бұзушылық профилактикасы және қоғамдық тәртіпті қамтамасыз ету мәселелері бойынша криминалдық полиция, экстремизмге қарсы іс-қимыл, тергеу, анықтау, пробация қызметі бөліністерінің қызметкерлерімен өзара іс-қимылды жүзеге асырады, сондай-ақ ІІО-ның жедел бөліністерімен қылмыстарды анықтау, алдын алу және жолын кесу, оның ішінде деструктивті діни ағымды ұстанатын адамдар бойынша жедел маңызы бар ақпаратпен алмасуды жүзеге асырады.";

      24-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "24. Әкімшілік учаскенің ерекшеліктері туралы хабардар болуды арттыру мақсатында учаскелік инспектор әкімшілік учаскені тұрақты зерделейді:

      1) Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жағдай бойынша өтелмеген немесе алынбаған соттылығы бар бұрын сотталған адамдардың;

      2) Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша кәмелетке толмағандардың жыныстық қол сұғылмаушылығына қарсы қылмыстары үшін бұрын сотталған адамдардың;

      3) Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша алкогольдік ішімдіктерді асыра пайдаланушы ретінде денсаулық сақтау органдарында диспансерлік есепте тұратын адамдардың;

      4) Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша есірткі құралдарын, психотроптық және уытты заттарды медициналық емес пайдалануға жол беретіндер ретінде денсаулық сақтау органдарында диспансерлік есепте тұратын адамдардың;

      5) Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоғамдық қауіп төндіретін мінез-құлқы асоциалды бағыттағы психикалық сырқаттардың, денсаулық сақтау органдарында диспансерлік есепте тұратын адамдардың;

      6) Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ішкі істер органдарында кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі бөліністерде есепте тұрған адамдардың;

      7) Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоғамнан оқшаулаумен байланысты емес жазалау, сондай-ақ шартты немесе жазалауды мерзімінен кейін өтеу тағайындалған адамдардың;

      8) Қағидаларға 12-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әкімшілік учаскеде уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдардың тізімдері бар;

      Адам неғұрлым маңызды санатта тек бір тізімге қосылуға жатады, бұл ретте "Ерекше белгілер" бағанында қосымша санат көрсетіледі (мысалы, "есірткі құралдарын медициналық емес қолдануға жол береді"). Тізімдер тоқсанына кемінде бір рет жаңартылып тұрады. Барлық растайтын және өзге де материалдар әрбір санат бойынша жинақтау папкаларына жеке тігіледі.

      Одан басқа, Қағидаларға 13-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әкімшілік учаскеде жалға алынған пәтерлерде (үйлерде) тұратын азаматтарды есепке алу журналын, Қағидаларға 14-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әкімшілік учаскеде тұратын адамдарды есепке алудың электрондық журналын жүргізеді.

      9) Қағидаларға 15-қосымшаға сәйкес нысан бойынша экстремизмге қарсы іс-қимыл бөліністерімен, мұндай бөлініс болмаған жағдайда – экстремизмге қарсы іс-қимыл функциялары жүктелген криминалдық полиция қызметкерлерімен айына бір рет салыстырылатын деструктивті діни ағымды ұстанатын адамдардың;

      10) Қағидаларға 16-қосымшаға сәйкес нысан бойынша террористік тұрғыдан осал объектілердің тізімдері бар";

      осы бұйрыққа 1 және 2-қосымшаға сәйкес Ішкі істер органдарының учаскелік полиция инспекторларының және олардың көмекшілерінің қызметін ұйымдастыру жөніндегі қағидалар 15 және 6-қосымшалармен толықтырылсын;

      25-тармақтың 2-бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "АІК-ЛЦ осы Қағидалардың 24-тармағы 9) тармақшасында көрсетілген адамдарды қоспағанда, профилактикалық есепте тұрған адамдарға, сондай-ақ тізімдік есепте тұрған адамдарға толтырылады".

      2. "Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының жедел басқару орталықтары мен кезекші бөлімдерінің қызметін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 17 шілдедегі № 439 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9697 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 15 желтоқсанда жарияланған) мынадай толықтырулар енгізілсін:

      Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының жедел басқару орталықтары мен кезекші бөлімдерінің қызметін ұйымдастыру қағидаларында:

      35-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "35. Жедел кезекші (аға инспектор) жеделхаттар, телефонограммалар, факсимильдік хабарламалар келіп түскен (жөнелтілген) кезде:

      1) келіп түскен (жөнелтілген) жеделхаттарды, телефонограммаларды, факсимильдік хабарламаларды осы Қағидаларға 7, 8, 9, 10-қосымшаларға сәйкес Кіріс және шығыс факсимильдік хабарламаларды, жеделхаттарды, телефонограммаларды және құжаттарды есепке алу журналдарында тіркейді;

      2) жасалған қылмыс (оқиға) туралы жеделхаттарды, телефонограммаларды, факсимильдік хабарламаларды ІІО бастығына және оның орынбасарларына дереу баяндайды және алынған нұсқауларды орындауды ұйымдастырады.

      ІІО басшылығы болмаған жағдайда, құжаттың мазмұнына байланысты, дереу тиісті қызметтердің басшыларын таныстыруға шаралар қабылдайды;

      3) ІІО бастығына немесе оны алмастыратын адамға келіп түскен криминалдық сипаты жоқ жеделхаттарды, телефонограммаларды, факсимильдік хабарламаларды баяндайды, осыдан кейін Кіріс және шығыс жеделхаттарды, телефонограммаларды, факсимильдік хабарламаларды есепке алу журналдарына қол қойғызумен орындаушыға тапсыру үшін ІІО кеңсесіне береді.

      4) деструктивті діни ағымды ұстанатын адамдар туралы ІІО бастығына немесе оны алмастыратын адамға дереу баяндайды.

      ІІО-ның басшылығы болмағанда экстремизмге қарсы іс-қимыл бөліністерінің басшыларына, мұндай бөлініс болмаған жағдайда – криминалдық полиция басшысына таныстыруға дереу шаралар қабылдайды.".

      3. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Әкімшілік полиция комитеті (И.В. Лепеха) заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      1) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы тіркелген бұйрықты алған күнінен бастап он жұмыс күні ішінде оның көшірмесінің мемлекеттік және орыс тілдеріндегі бір данасын баспа және электрондық түрде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынға жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің ресми интернет-ресурсына және мемлекеттік органдардың интранет-порталына орналастыруды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шараларды орындау туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің орынбасары полиция генерал-майоры Е.З. Тургумбаевқа және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Әкімшілік полиция комитетіне (И.В. Лепеха) жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр
полиция генерал-полковнигі
Қ. Қасымов

  "Қазақстан Республикасы Ішкі
істер министрінің кейбір
бұйрықтарына өзгерістер мен
толықтырулар енгізу туралы"
Ішкі істер министрінің
2016 жылғы 22 желтоқсандағы
№ 1179 бұйрығына
1-қосымша
  Ішкі істер органдарының
учаскелік полиция
инспекторлары және олардың
көмекшілерінің қызметін
ұйымдастыру жөніндегі
қағидаларға
15-қосымша
Нысан

20__ "___" _____________ жағдай бойынша
деструктивті діни ағымды ұстанатын адамдардың тізімі

р/с №

Аты-жөні, тегі (ол болған жағдайда)

Туған күні, айы, жылы

Тұратын жері

Жұмыс орны, лауазымы, қызметтік, жұмыс телефоны

Тізімге енгізілген күн

Тізімнен алынған күн

Айрықша белгілер

















      Учаскелік инспектор_____________________

  "Қазақстан Республикасы Ішкі
істер министрінің кейбір
бұйрықтарына өзгерістер мен
толықтырулар енгізу туралы"
Ішкі істер министрінің
  2016 жылғы 22желтоқсандағы
№ 1179 бұйрығына
2-қосымша
  Ішкі істер органдарының
учаскелік полиция
инспекторлары және олардың
көмекшілерінің қызметін
ұйымдастыру жөніндегі
қағидаларға
16-қосымша
Нысан

20__ "___" _____________ жағдайы бойынша
террористік тұрғыдан осал объектілердің тізімі

р/с

Атауы

Меншік нысаны

Аты-жөні, тегі (ол болған жағдайда), қызметтік және жұмыс телефоны, басшысының (бастығының) тұратын жерінің мекенжайы (қарандашпен толтырылады)

Жұмыс уақыты

Күзет түрі, күзет, өрт дабылдарының болуы

1

2

3

4

5

6







      Учаскелік инспектор_____________________

О внесении изменений и дополнений в некоторые приказы Министра внутренних дел Республики Казахстан

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 22 декабря 2016 года № 1179. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 января 2017 года № 14702.

      О внесении изменений и дополнений в некоторые приказы Министра внутренних дел Республики Казахстан

      В соответствии со статьей 50 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел № 1095 от 29 декабря 2015 года "Об утверждении Правил организации деятельности участковых инспекторов полиции, ответственных за организацию работы участкового пункта полиции, участковых инспекторов полиции и их помощников" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13004, опубликованный в информационно-правовой системе "Әділет" 11 февраля 2016 года) следующие изменения и дополнение:

      в Правилах организации деятельности участковых инспекторов полиции, ответственных за организацию работы участкового пункта полиции, участковых инспекторов полиции и их помощников, утвержденных указанным приказом:

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. Участковый инспектор и его помощник:

      1) осуществляет профилактику правонарушений рецидивной, бытовой, алкогольной преступности, выявление причин и условий, им способствующих;

      2) обеспечивает защиту прав, свобод и законных интересов человека и гражданина от противоправных посягательств;

      3) проводит индивидуальную профилактику правонарушений в отношении лиц, состоящих на профилактическом учете (далее – профилактируемые лица) в органах внутренних дел;

      4) осуществляет сбор значимой информации на административном участке и передает ее в заинтересованные подразделения ОВД, а также в другие государственные органы;

      5) устанавливает причины и условия, способствующие совершению уголовных проступков, принимает меры, направленные на их устранение;

      6) оказывает помощь физическим лицам, пострадавшим от противоправных посягательств, происшествий и несчастных случаев, а также находящимся в беспомощном либо ином состоянии, опасном для их жизни и здоровья;

      7) доставляет в медицинские организации или органы внутренних дел лиц, находящихся в общественных местах в состоянии опьянения, оскорбляющем человеческое достоинство и общественную нравственность;

      8) выявляет и пресекает правонарушения;

      9) осуществляет административное производство и досудебное расследование в пределах компетенции, установленной законодательством;

      10) принимает, регистрирует и рассматривает заявления или сообщения о происшествии, совершенном или готовящемся уголовном или административном правонарушении, информирует заявителя о принятом решении в установленном законодательством порядке;

      11) задерживает лиц, совершающих уголовные или административные правонарушения;

      12) требует от физических и юридических лиц соблюдения законодательства Республики Казахстан, прекращения противоправных действий, а в случае невыполнения этих требований применять соответствующие меры принуждения;

      13) проверяет у физических лиц документы, удостоверяющие их личность, а также другие документы, необходимые для проверки соблюдения установленных правил, контроль за выполнением которых возложен на ОВД, в том числе по соблюдению физическими лицами миграционного законодательства;

      14) вызывает в ОВД физических лиц и представителей юридических лиц по находящимся в производстве материалам и делам, получать от них объяснения и показания, документы, их копии, а при неявке подвергать в установленном порядке приводу;

      15) вносит физическим и юридическим лицам обязательные для исполнения предписания, представления об устранении причин и условий, способствующих совершению уголовных или административных правонарушений;

      16) пресекает незаконные формы выражения общественных, групповых или личных интересов и протеста;

      17) проводит освидетельствование лиц на предмет установления факта употребления психоактивного вещества и состояния опьянения, а при невозможности – доставляет в медицинские учреждения для освидетельствования;

      18) использует любой вид транспорта (кроме транспортных средств представительств иностранных государств и международных организаций, обладающих дипломатическим иммунитетом) для преследования лиц, подозреваемых в совершении уголовного правонарушения, прибытия к месту происшествия, в период действия чрезвычайного или военного положения, в условиях вооруженного конфликта, при ликвидации чрезвычайных ситуаций, а также для доставления лиц, нуждающихся в экстренной медицинской помощи, в медицинские организации, если промедление может создать реальную угрозу жизни или здоровью людей, с возмещением материального ущерба собственникам в случае его причинения в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан;

      19) доставляет в ОВД физических лиц за совершение административных правонарушений;

      20) изымает оружия, боеприпасы, наркотические средства, психотропные вещества и прекурсоры, а также иные запрещенные предметы и вещества;

      21) входит беспрепятственно, осматривает жилые и иные помещения, территории и земельные участки (кроме представительств иностранных государств и международных организаций, обладающих дипломатическим иммунитетом) при преследовании подозреваемых в совершении уголовных или административных правонарушений, угрожающих безопасности физических лиц, либо при наличии достаточных данных полагать, что там совершено или совершается уголовное или административное правонарушение, произошел несчастный случай, для обеспечения личной безопасности физических лиц и общественной безопасности при стихийных бедствиях, катастрофах, авариях, эпидемиях, эпизоотиях и массовых беспорядках;

      22) использует технические средства для фиксации фактов совершения уголовных или административных правонарушений и действий сотрудников ОВД;

      23) доставляет в ОВД для постановки на криминалистические учеты лиц, состоящих на профилактических учетах, фотографирует, дактилоскопирует, производит звукозапись, кино- и видеосъемку;

      24) осуществляет сбор и обработку персональных данных;

      25) ведет учет лиц, придерживающихся деструктивных религиозных течений, проживающих на обслуживаемом административном участке, и каждые десять календарных дней направляет информацию в подразделение по противодействию экстремизму, при отсутствии такого подразделения – сотруднику криминальной полиции, на которого возложены функции по противодействию экстремизму.

      Информация должна содержать следующие сведения: адрес его фактического проживания и адрес по месту регистрации, состав семьи, образ его жизни и поведения, а также иные сведения представляющие оперативный интерес.

      В случае установления факта отсутствия лица, придерживающегося деструктивных религиозных течений по месту проживания, незамедлительно (телефонной, факсимильной или иной связью) информирует оперативного (старшего инспектора) дежурного Центра оперативного управления, дежурной части ОВД и в течении суток письменно докладывает рапортом начальнику ОВД.

      Копии направляемых информации (рапорта) подшиваются в накопительное дело, которое хранится в участковом пункте полиции;

      26) осуществляет иные действия, предусмотренные законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан.

      пункт 18 изложить в следующей редакции:

      "18. Участковый инспектор в пределах своей компетенции осуществляет взаимодействие с сотрудниками подразделений криминальной полиции, по противодействию экстремизму, следствия, дознания, службы пробации, по вопросам розыска уголовных преступников, безвести пропавших лиц, профилактики правонарушений и обеспечения общественного порядка, а также осуществляет обмен информацией с оперативными подразделениями ОВД, имеющей оперативную значимость в выявлении, предупреждении и пресечении преступлений, в том числе по лицам, придерживающихся деструктивных религиозных течений.";

      пункт 24 изложить в следующей редакции:

      "24. В целях повышения информированности об особенностях административного участка, участковый инспектор постоянно изучает административный участок, имеет списки:

      1) лиц, ранее судимых с непогашенной или неснятой судимостью по состоянию, по форме согласно приложению 5 к Правилам;

      2) лиц, ранее судимых за преступления против половой неприкосновенности несовершеннолетних, по форме согласно приложению 6 к Правилам;

      3) лиц, состоящих на диспансерном учете в органах здравоохранения как злоупотребляющие алкогольными напитками, по форме согласно приложению 7 к Правилам;

      4) лиц, состоящих на диспансерном учете в органах здравоохранения допускающих немедицинское употребление наркотических средств, психотропных и токсических веществ, по форме согласно приложению 8 к Правилам;

      5) лиц, психически больных с асоциальной направленностью поведения, представляющих общественную опасность, состоящих на диспансерном учете в органах здравоохранения, по форме согласно приложению 9 к Правилам;

      6) лиц, состоящих на учете в подразделении по делам несовершеннолетних органов внутренних дел, по форме согласно приложению 10 к Правилам;

      7) лиц, которым назначено наказание, не связанное с изоляцией от общества, а также условно или с отсрочкой отбывания наказания по форме согласно приложению 11 к Правилам;

      8) иностранцев и лиц без гражданства, временно пребывающих на административном участке по форме согласно приложению 12 к Правилам.

      Лицо подлежит включению только в один список наиболее значимой категории, при этом в графе "Особые отметки" указывается дополнительная категория (к примеру "допускает немедицинское потребление наркотических средств"). Списки обновляются не реже одного раза в квартал. Все подтверждающие и иные материалы подшиваются в папки-накопители по каждой категории отдельно.

      Помимо этого, ведет журнал учета граждан, проживающих в арендных квартирах (домах) на административном участке по форме, согласно приложению 13 к Правилам, электронный журнал учета лиц, проживающих на административном участке по форме согласно приложению 14 к Правилам;

      9) лиц, придерживающихся деструктивных религиозных течений, по форме согласно приложению 15 к Правилам, который один раз в месяц сверяется с подразделениями по противодействию экстремизму, при отсутствии такого подразделения - с сотрудниками криминальной полиции, на которых возложены функции по противодействию экстремизму;

      10) объектов, уязвимых в террористическом отношении, по форме согласно приложению 16 к Правилам.";

      дополнить приложениями 15 и 16 к Правилам по организации деятельности участковых инспекторов полиции органов внутренних дел и их помощников, согласно приложению 1 и 2 к настоящему приказу;

      часть второй пункта 25 изложить в следующей редакции:

      "ИПК-ЛЦ заполняются на лиц, состоящих на профилактическом учете, а также на лиц, состоящих на списочном учете, за исключением лиц, указанных в подпункте 9 пункта 24 настоящих Правил.".

      2. Внести в приказ Министра внутренних дел № 439 от 17 июля 2014 года "Об утверждении Правил организации деятельности Центров оперативного управления и дежурных частей органов внутренних дел Республики Казахстан" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9697, опубликованный в информационно-правовой системе "Әділет" 15 декабря 2016 года) следующее дополнение:

      в Правилах организации деятельности Центров оперативного управления и дежурных частей органов внутренних дел Республики Казахстан:

      пункт 35 изложить в следующей редакции:

      "35. Оперативный (старший инспектор) дежурный при поступлении (отправлении) телеграмм, телефонограмм, факсимильных сообщений:

      1) регистрирует поступившие (отправленные) факсимильные сообщения, телеграммы, телефонограммы, факсимильные сообщения в Журналах учета входящих и исходящих факсимильных сообщений, телеграмм, телефонограмм и корреспонденции согласно приложениям 7, 8, 9, 10 к настоящим Правилам;

      2) немедленно докладывает телеграмму, телефонограмму, факсимильное сообщение о совершенном преступлении (происшествии) начальнику ОВД и его заместителям и организует выполнение полученных указаний.

      В отсутствие руководства ОВД немедленно принимает меры к ознакомлению, в зависимости от содержания документа руководителей соответствующих служб;

      3) докладывает начальнику ОВД или лицу, его замещающему поступившую телеграмму, телефонограмму, факсимильное сообщение не носящую криминальный характер, после чего передает ее под расписку в Журналах учета входящих и исходящих телеграмм, телефонограмм, факсимильных сообщений в канцелярию ОВД для вручения исполнителю;

      4) о лицах, придерживающихся деструктивных религиозных течений незамедлительно докладывает начальнику ОВД или лицу, его замещающему.

      В отсутствии руководства ОВД немедленно принимает меры к ознакомлению, руководителей подразделений по противодействию экстремизму, при отсутствии такого подразделения – руководителя криминальной полиции.".

      3. Комитету административной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Лепеха И.В.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти рабочих дней со дня получения зарегистрированного настоящего приказа направление его копии в печатном и электронном виде в одном экземпляре на государственном и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан генерал-майора полиции Тургумбаева Е.З. и Комитет административной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Лепеха И.В.).

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр
генерал-полковник полиции
К. Касымов

  Приложение 1
к приказу Министра внутренних дел
О внесении изменений и дополнений в
некоторые приказы в приказы Министра
внутренних дел Республики Казахстан
от 22 декабря 2016 года № 1179
  Приложение 15
к Правилам по организации
деятельности участковых
инспекторов полиции
органов внутренних дел
и их помощников

      Форма

Список лиц, придерживающихся деструктивных религиозных течений
                  по состоянию на "___"___________ 201__г.

№ п/п

Ф.И.О. (при его наличии)

Число, месяц и год рождения

Место жительства

Место работы, должность, служебный, домашний телефон

Дата внесения в список

Дата исключения из списка

Особые отметки

















      Участковый инспектор __________________________________________

  Приложение 2
к приказу Министра внутренних дел
О внесении изменений и дополнений в
некоторые приказы в приказы Министра
внутренних дел Республики Казахстан
от 22 декабря 2016 года
  Приложение 16
к Правилам по организации
деятельности участковых
инспекторов полиции
органов внутренних дел
и их помощников

      Форма

Список объектов уязвимых в террористическом отношении
            по состоянию на "___"___________ 201__г.

п/п

Наименование

Форма собственности

Ф.И.О. (при его наличии) служебный и домашний телефоны, адрес места жительства руководителя (начальника) (заполняется карандашом)

Режим работы

Вид охраны, наличие охранной, пожарной сигнализации

1

2

3

4

5

6







      Участковый инспектор __________________________________________