"Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 19 ақпандағы № А-2/66 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2016 жылғы 29 қаңтардағы № А-2/42 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 4 наурызда № 5275 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2016 жылғы 17 мамырдағы № А-6/219 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 17.05.2016 № А-6/219 (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 19 ақпандағы № А-2/66 қаулысына (Нормативтік-құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4715 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 10 сәуірде жарияланған) келесі өзгеріс енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген "Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ережеге:
      15-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:
      "15. Функциялары:
      1) агроөнеркәсіптік кешен субъектілерiн "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына және осы саладағы басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес мемлекеттiк қолдау жөнiнде ұсыныстар әзiрлеу;
      2) агроөнеркәсiптiк кешенді дамыту саласындағы мемлекеттiк техникалық инспекцияны жүзеге асыру;
      3) өндірілген өнiм түрлерi бойынша өңiрлiк көрмелер, жәрмеңкелер ұйымдастыру;
      4) "Агроөнеркәсіп кешеніндегі үздік кәсіп иесі" конкурсын өткізу;
      5) азық-түлік қауіпсіздігі жай-күйінің және агроөнеркәсіптік кешен өнімдері нарықтарының мониторингін жүргізу;
      6) агроөнеркәсіптiк кешен саласында инновациялық тәжiрибенi тарату және енгізу жөнiндегі іс-шараларды әзірлеу және іске асыру;
      7) агроөнеркәсіптiк кешен саласында инновациялық жобаларды іріктеуді ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы қаулының жобасын әзірлеу;
      8) ауыл шаруашылығы жануарларын қолдан ұрықтандыратын, мал шаруашылығы өнiмi мен шикiзатын дайындайтын мемлекеттік пункттердi, сою алаңдарын (ауыл шаруашылығы жануарларын сою алаңдарын), пестицидтердi, улы химикаттарды және олардың ыдыстарын арнайы сақтау орындарын (көмінділерді) салуды, күтіп-ұстауды және реконструкциялауды қамтамасыз ету;
      9) жоғары сыныпты асыл тұқымды малды сатып алуды, ұстауды және кең ауқымда өз төлi есебінен өсiру үшін мал басын молықтыратын төл өсiрудi ұйымдастыру;
      10) отандық ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлерге өткiзiлген бiрiншi, екiншi және үшiншi репродукциялы тұқымдардың құнын арзандатуды қамтамасыз ету;
      11) Қазақстан Республикасының Үкіметімен айқындалған тізбе мен тәртіпке сәйкес зиянды организмдерге қарсы күрес жөнінде іс-шаралар жүргізуді қамтамасыз ету;
      12) агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің несиелерін сақтандыру кезінде несиелерді және сақтандыру сыйақыларының бөлігін кепілдендіру барысында комиссия бөлігін өтеу;
      13) инвестициялық салынымдар кезінде жұмсалған агроөнеркәсіптік кешен субъектісі шығыстарының бөлігін өтеу;
      14) қайта өңдеу кәсіпорындарының ауыл шаруашылығы өнімін тереңдете қайта өңдеп өнім шығаруы үшін оны сатып алу шығындарын субсидиялау;
      15) мыналар:
      агроөнеркәсіптiк кешен салаларына инвестициялар мен екiншi деңгейдегi банктердің кредиттерiн тарту;
      бәсекеге қабiлеттi өндiрiстердi қалыптастыру және дамыту, оларды жаңғырту және сапа менеджментiнiң халықаралық жүйесiне көшiру үшiн жағдай жасау;
      мамандандырылған мал шаруашылығы қожалықтарының өсуi үшiн жағдай жасау бойынша iс-шаралар әзiрлеу;
      16) бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылатын, агроөнеркәсіптік кешенді дамыту жөніндегі басым жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалардың тізбесін жасау;
      17) агроөнеркәсiптiк кешеннiң ақпараттық-маркетингтiк жүйесiнiң жұмыс iстеуi мен дамуы үшін жағдай жасау;
      18) ішкі және сыртқы азық-түлiк нарықтарындағы ахуалды зерделеу және агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің тиісті ақпаратқа қол жеткізуін қамтамасыз ету;
      19) агроөнеркәсіптік кешеннің жай-күйi мен дамуы туралы ақпаратты агроөнеркәсіптiк кешендi дамыту мәселелерi жөнiндегі уәкілеттi мемлекеттiк органдарға беру;
      20) агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдар қызметінің мониторингін жүзеге асыру;
      21) агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарға аккредиттеу жүргізу;
      22) агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарға есептелген қосылған құн салығы шегінде бюджетке төленген қосылған құн салығы сомасын субсидиялау;
      23) агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен және мерзімдерде өзінің интернет-ресурсына агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдар тізбесін орналастыру;
      24) астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсету жөніндегі қызметті лицензиялау;
      25) табиғи-климаттық жағдайларды және нарық конъюнктурасын ескере отырып, астық өндірісі құрылымын оңтайландыру, астық өндірудің, сақтаудың және өткізудің жаңа озық технологияларын жетілдіру және енгізу;
      26) бюджеттік бағдарламаларға сәйкес отандық ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге минералдық тыңайтқыштардың, тұқым улағыштар мен гербицидтердің құнын арзандатуды жүзеге асыру;
      27) ішкі нарықтың мұнай өнімдеріне қажеттіліктерін уақытылы қамтамасыз ету жөнінде қажетті шаралар қабылдау;
      28) облыста техникалық реттеу саласында сәйкестікті растау бойынша қызметтер көрсету жөнінде бәсекелестік ортаны құру бойынша шаралар қабылдау;
      29) астық қабылдау кәсіпорындарын:
      бекітілген кестелерге сәйкес астықты қабылдау кәсіпорындарын жаңа өнімнің астығын қабылдауға дайындығын жыл сайын тексеру;
      астық қабылдау кәсіпорындарының тексеру актілерін рәсімдеуді қамтитын бақылау;
      30) Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамасында қарастырылған тәртіппен астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсету бойынша қызметті жүзеге асыру құқығына лицензияның қолданылуын тұтастай немесе жекелеген операцияларды жүзеге асыру бөлігінде алты айға дейінгі мерзімге тоқтата тұру;
      31) Астық қабылдау кәсіпорындарының: Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес астықтың сандық-сапалық есебін жүргізу; астықты сақтау; астық қолхаттарын беру, олардың айналымы және оларды өтеу қағидаларын сақтауын бақылау;
      32) Қазақстан Республикасының астық туралы заңнамасының бұзылуы туралы нұсқамалар беру, Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамасына сәйкес әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарау;
      33) облыс шегінде астық нарығының мониторингін жүзеге асыру;
      34) астық қауiпсiздiгi мен сапасын мемлекеттік бақылау;
      35) "Астық туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 28-бабындағы 2-тармағында көзделген негіздер болған кезде астық қабылдау кәсіпорнынан астықты көліктің кез келген түрімен тиеп жөнелтуге тыйым салу;
      36) астық қолхаттары тізілімінің деректеріне сәйкес астықтың сандық-сапалық есебін жүргізу және астықтың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі талаптарды сақтау тұрғысынан астық қабылдау кәсіпорындарының қызметін инспекциялау (тексеру);
      37) астық қабылдау кәсіпорнын уақытша басқаруды енгізу және мерзімінен бұрын аяқтау туралы сотқа арыз беру;
      38) астық нарығына қатысушылардың астығының нақты бар-жоғы мен сапасын және оның есепті деректерге сәйкестігін тексеру;
      39) астықтың сандық-сапалық жай-күйін бақылау;
      40) астық қолхаттарын ұстаушыларға астық қабылдау кәсіпорнын уақытша басқару жөніндегі комиссияның құрамына енгізу үшін кандидатуралар ұсыну туралы хабарлама жіберу;
      41) астық қолхаттарын бере отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсету жөніндегі қызметті жүзеге асыру құқығына лицензияның қолданысын тоқтата тұру және (немесе) одан айыру туралы ұсынысты облыстың жергілікті атқарушы органына енгізу;
      42) астық қабылдау кәсіпорнын уақытша басқаруды енгізу жөнінде ұсыныстар енгізу;
      43) тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;
      44) уәкілетті органның қарауына элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарының элиталық тұқымдарды өндіру мен өткізу көлемі жөнінде ұсыныстар енгізу;
      45) тұқым шаруашылығы субъектілеріне және тұқым сапасына сараптама жүргізу жөніндегі зертханаларға уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен тиісті куәлік бере отырып, оларды аттестаттауды жүргізу;
      46) рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімін жүргізу;
      47) облыс бойынша тұқымдар баланстарын жасау;
      48) ауыл шаруашылығы саласындағы уәкілетті органға ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқым шаруашылығы саласындағы қажетті ақпарат беруді қамтамасыз ету;
      49) құзыреті шегінде ауыл шаруашылығы тауарларын өндірушілердің сақтық және ауыспалы тұқым қорларын қалыптастыруына жәрдемдесу;
      50) бастапқы, элиталық тұқым шаруашылығын жүргізу және ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқымдарын жаппай көбейту схемалары мен әдістері бойынша ұсыныстар енгізу;
      51) сұрыптық және тұқымдық бақылауды жүзеге асыру, сұрыптық егiстіктердi байқаудан өткiзуді, жерге егiп бағалауды, зертханалық сұрыптық сынақтарды, тұқым сапасына сараптама жүргізу тәртібінің орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
      52) "Тұқым шаруашылығы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6-1-бабындағы 12) тармақшасына сәйкес айқындалатын квоталар шегінде субсидиялауға жататын тұқымдарды өткізудің шекті бағасын белгілеу жөнінде ұсыныстар енгізу;
      53) субсидиялауға жататын тұқымдардың әрбір түрі бойынша жыл сайынғы квоталарды анықтау жөнінде ұсыныстар енгізу:
      тұқым шаруашылығы саласында аттестатталған әрбір субъект үшін – бірегей тұқымдар бойынша;
      әрбір әкімшілік-аумақтық бірлік үшін – элиталық тұқымдар бойынша;
      54) субсидияланған бiрегей және элиталық тұқымдардың мақсатты пайдаланылуын бақылау;
      55) байқаудан өткiзушiлер мен тұқым сарапшылары кадрларын даярлауды және бiлiктiлiгiн арттыруды ұйымдастыру;
      56) ауыл шаруашылығы өсiмдiктерi тұқымдарының сұрыптық және егістік сапасына сараптама жүргiзу жөнiндегi нормативтiк құқықтық актiлердiң сақталуына бақылауды жүзеге асыру;
      57) тұқым шаруашылығы жөнiндегi мемлекеттiк инспектордың ұсынысы негізінде тоқтата тұру:
      субъектiнiң тұқым шаруашылығы саласындағы қызметтi жүзеге асыруға құқығын куәландыратын аттестаттау туралы куәлігінің қолданысын;
      тұқымдардың сұрыптық және егістік сапаларына сараптама жүргiзу жөніндегі қызметті;
      58) қоршаған ортаны қорғау және денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті мемлекеттік органдармен келісім бойынша пестицидтерді (улы химикаттарды) залалсыздандыру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру;
      59) арнайы сақтау орындарын (көмінділерді) салу, тиісті жағдайда күтіп-ұстау және қолдау;
      60) мыналар:
      пестицидтерді (улы химикаттарды) өндіру (формуляциялау);
      пестицидтерді (улы химикаттарды) өткізу;
      пестицидтерді (улы химикаттарды) аэрозольдық және фумигациялық тәсілдермен қолдану жөніндегі қызметті лицензиялау;
      61) карантинді объектілердің таралуының есебін жүргізеді және уәкілетті орган мен мүдделі тұлғаларға ақпарат беру;
      62) өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау объектілерінде осы объектілердің иелері – жеке және заңды тұлғалардың, сондай-ақ мемлекеттік басқару органдарының өсімдіктер карантині жөніндегі іс-шараларды жүргізуін ұйымдастыру;
      63) уәкiлеттi органның ұсынуы бойынша тиiстi аумақтарда карантиндiк режимдi енгiзе отырып, карантиндi аймақты белгiлеу немесе оның күшiн жою туралы ұсыныс енгізу;
      64) Қазақстан Республикасының өсімдік шаруашылығы саласындағы заңнамасының сақталуына мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;
      65) агенттің, қоғамның қызметін, олардың Қазақстан Республикасының өсімдік шаруашылығындағы міндетті сақтандыру туралы заңнамасын сақтауын бақылауды жүзеге асыру;
      66) сақтанушылардың міндетті сақтандыру шарттарын жасасудан жалтаруы туралы және қоғамның Қазақстан Республикасының өзара сақтандыру туралы заңнамасының және "Өсімдік шаруашылығындағы міндетті сақтандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының талаптарын сақтамауы туралы істерді қарау;
      67) сақтанушыдан, сақтандырушыдан, агенттен және қоғамнан өздерінің бақылау функцияларын жүзеге асыру үшін қажетті ақпараттар пен құжаттарды сұрау және алу;
      68) өздерiнiң бақылау функцияларын жүзеге асыру үшiн қажеттi ақпарат пен құжаттарды сақтанушының, сақтандырушының, агенттің және қоғамның ұсыну нысаны мен мерзiмдерiн белгiлеу туралы шешімдердің жобаларын дайындау;
      69) асыл тұқымды малдың мемлекеттік тіркелімін жүргізу және басып шығару;
      70) ірi қара мал тұқымдары жөніндегі республикалық палаталардың және мал шаруашылығы саласындағы қызметті жүзеге асыратын өзге де қоғамдық бірлестіктердің ұсыныстарын ескере отырып, көрсетілген мақсаттарға көзделген бюджет қаражаты шегінде асыл тұқымдық өнiмге (материалға) арналған субсидияларды бөлу;
      71) бекітілген нысандар бойынша асыл тұқымды мал шаруашылығы саласындағы деректердің есебін жүргізу;
      72) құндылығы жоғары асыл тұқымды малды тиімді пайдалануды ынталандыру мақсатында бағалау туралы деректерді қорытады және оның нәтижелері туралы мүдделі тұлғаларды хабардар ету;
      73) асыл тұқымды малдың, оның ішінде тектік қоры шектеулі тұқымдардың тектік қорын сақтауға және қалпына келтіруге бағытталған іс-шараларды субсидиялауды жүзеге асыру;
      74) облыс аумағында бал ара шаруашылығының дамуын және қорғалуын бақылау;
      75) Қазақстан Республикасының асыл тұқымды мал шаруашылығы туралы заңнамасына сәйкес селекциялық-асыл тұқымдық жұмысты үйлестіруді және бал ара шаруашылығындағы асыл тұқымдық істерді мемлекеттік қолдауды ұйымдастыру;
      76) мемлекеттік қызметтерді көрсету;
      77) ауыл шаруашылығы кооперативтерін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қолдау бойынша ұсыныстарды әзірлеу және іс-шараларды жүзеге асыру;
      78) ауыл шаруашылығы кооперативтерін құру және қызметін атқару тәжірибесін енгізу және тарату бойынша іс-шараларды әзірлеу және іске асыру;
      79) ауыл шаруашылығы кооперацияларын дамыту үшін қаржылық ұйымдардың инвестициялары мен кредиттерін тарту, сондай-ақ бәсекеге қабілетті өндірісті қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасау, оларды жаңарту және сапа менеджментінің халықаралық жүйесіне ауысуы бойынша іс-шараларды әзірлеу;
      80) ауыл шаруашылығы кооперациясының ақпараттық-маркетингтік жүйесінің жұмыс істеуіне және дамуына жағдай жасау.".
      2. "Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ережеге енгізілетін өзгерістің қоса ұсынылып отырған мәтіні бекітілсін.
      3. "Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте және мерзімдерде енгізілген өзгеріс туралы әділет органдарына хабарлауды қамтамасыз етсін.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің бірінші орынбасары Қ.М.Отаровқа жүктелсін.
      5. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
      Ақмола облысының әкімі С.Кулагин

  Ақмола облысы әкімдігінің
2016 жылғы 29 қаңтардағы
№ А-2/42 қаулысымен
бекітілген

"Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы
ережеге енгізілетін өзгерістің мәтіні

      15-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:
      "15. Функциялары:
      1) агроөнеркәсіптік кешен субъектілерiн "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына және осы саладағы басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес мемлекеттiк қолдау жөнiнде ұсыныстар әзiрлеу;
      2) агроөнеркәсiптiк кешенді дамыту саласындағы мемлекеттiк техникалық инспекцияны жүзеге асыру;
      3) өндірілген өнiм түрлерi бойынша өңiрлiк көрмелер, жәрмеңкелер ұйымдастыру;
      4) "Агроөнеркәсіп кешеніндегі үздік кәсіп иесі" конкурсын өткізу;
      5) азық-түлік қауіпсіздігі жай-күйінің және агроөнеркәсіптік кешен өнімдері нарықтарының мониторингін жүргізу;
      6) агроөнеркәсіптiк кешен саласында инновациялық тәжiрибенi тарату және енгізу жөнiндегі іс-шараларды әзірлеу және іске асыру;
      7) агроөнеркәсіптiк кешен саласында инновациялық жобаларды іріктеуді ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы қаулының жобасын әзірлеу;
      8) ауыл шаруашылығы жануарларын қолдан ұрықтандыратын, мал шаруашылығы өнiмi мен шикiзатын дайындайтын мемлекеттік пункттердi, сою алаңдарын (ауыл шаруашылығы жануарларын сою алаңдарын), пестицидтердi, улы химикаттарды және олардың ыдыстарын арнайы сақтау орындарын (көмінділерді) салуды, күтіп-ұстауды және реконструкциялауды қамтамасыз ету;
      9) жоғары сыныпты асыл тұқымды малды сатып алуды, ұстауды және кең ауқымда өз төлi есебінен өсiру үшін мал басын молықтыратын төл өсiрудi ұйымдастыру;
      10) отандық ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлерге өткiзiлген бiрiншi, екiншi және үшiншi репродукциялы тұқымдардың құнын арзандатуды қамтамасыз ету;
      11) Қазақстан Республикасының Үкіметімен айқындалған тізбе мен тәртіпке сәйкес зиянды организмдерге қарсы күрес жөнінде іс-шаралар жүргізуді қамтамасыз ету;
      12) агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің несиелерін сақтандыру кезінде несиелерді және сақтандыру сыйақыларының бөлігін кепілдендіру барысында комиссия бөлігін өтеу;
      13) инвестициялық салынымдар кезінде жұмсалған агроөнеркәсіптік кешен субъектісі шығыстарының бөлігін өтеу;
      14) қайта өңдеу кәсіпорындарының ауыл шаруашылығы өнімін тереңдете қайта өңдеп өнім шығаруы үшін оны сатып алу шығындарын субсидиялау;
      15) мыналар:
      агроөнеркәсіптiк кешен салаларына инвестициялар мен екiншi деңгейдегi банктердің кредиттерiн тарту;
      бәсекеге қабiлеттi өндiрiстердi қалыптастыру және дамыту, оларды жаңғырту және сапа менеджментiнiң халықаралық жүйесiне көшiру үшiн жағдай жасау;
      мамандандырылған мал шаруашылығы қожалықтарының өсуi үшiн жағдай жасау бойынша iс-шаралар әзiрлеу;
      16) бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылатын, агроөнеркәсіптік кешенді дамыту жөніндегі басым жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалардың тізбесін жасау;
      17) агроөнеркәсiптiк кешеннiң ақпараттық-маркетингтiк жүйесiнiң жұмыс iстеуi мен дамуы үшін жағдай жасау;
      18) ішкі және сыртқы азық-түлiк нарықтарындағы ахуалды зерделеу және агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің тиісті ақпаратқа қол жеткізуін қамтамасыз ету;
      19) агроөнеркәсіптік кешеннің жай-күйi мен дамуы туралы ақпаратты агроөнеркәсіптiк кешендi дамыту мәселелерi жөнiндегі уәкілеттi мемлекеттiк органдарға беру;
      20) агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдар қызметінің мониторингін жүзеге асыру;
      21) агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарға аккредиттеу жүргізу;
      22) агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарға есептелген қосылған құн салығы шегінде бюджетке төленген қосылған құн салығы сомасын субсидиялау;
      23) агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен және мерзімдерде өзінің интернет-ресурсына агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдар тізбесін орналастыру;
      24) астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсету жөніндегі қызметті лицензиялау;
      25) табиғи-климаттық жағдайларды және нарық конъюнктурасын ескере отырып, астық өндірісі құрылымын оңтайландыру, астық өндірудің, сақтаудың және өткізудің жаңа озық технологияларын жетілдіру және енгізу;
      26) бюджеттік бағдарламаларға сәйкес отандық ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге минералдық тыңайтқыштардың, тұқым улағыштар мен гербицидтердің құнын арзандатуды жүзеге асыру;
      27) ішкі нарықтың мұнай өнімдеріне қажеттіліктерін уақытылы қамтамасыз ету жөнінде қажетті шаралар қабылдау;
      28) облыста техникалық реттеу саласында сәйкестікті растау бойынша қызметтер көрсету жөнінде бәсекелестік ортаны құру бойынша шаралар қабылдау;
      29) астық қабылдау кәсіпорындарын:
      бекітілген кестелерге сәйкес астықты қабылдау кәсіпорындарын жаңа өнімнің астығын қабылдауға дайындығын жыл сайын тексеру;
      астық қабылдау кәсіпорындарының тексеру актілерін рәсімдеуді қамтитын бақылау;
      30) Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамасында қарастырылған тәртіппен астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсету бойынша қызметті жүзеге асыру құқығына лицензияның қолданылуын тұтастай немесе жекелеген операцияларды жүзеге асыру бөлігінде алты айға дейінгі мерзімге тоқтата тұру;
      31) Астық қабылдау кәсіпорындарының: Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес астықтың сандық-сапалық есебін жүргізу; астықты сақтау; астық қолхаттарын беру, олардың айналымы және оларды өтеу қағидаларын сақтауын бақылау;
      32) Қазақстан Республикасының астық туралы заңнамасының бұзылуы туралы нұсқамалар беру, Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамасына сәйкес әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарау;
      33) облыс шегінде астық нарығының мониторингін жүзеге асыру;
      34) астық қауiпсiздiгi мен сапасын мемлекеттік бақылау;
      35) "Астық туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 28-бабындағы 2-тармағында көзделген негіздер болған кезде астық қабылдау кәсіпорнынан астықты көліктің кез келген түрімен тиеп жөнелтуге тыйым салу;
      36) астық қолхаттары тізілімінің деректеріне сәйкес астықтың сандық-сапалық есебін жүргізу және астықтың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі талаптарды сақтау тұрғысынан астық қабылдау кәсіпорындарының қызметін инспекциялау (тексеру);
      37) астық қабылдау кәсіпорнын уақытша басқаруды енгізу және мерзімінен бұрын аяқтау туралы сотқа арыз беру;
      38) астық нарығына қатысушылардың астығының нақты бар-жоғы мен сапасын және оның есепті деректерге сәйкестігін тексеру;
      39) астықтың сандық-сапалық жай-күйін бақылау;
      40) астық қолхаттарын ұстаушыларға астық қабылдау кәсіпорнын уақытша басқару жөніндегі комиссияның құрамына енгізу үшін кандидатуралар ұсыну туралы хабарлама жіберу;
      41) астық қолхаттарын бере отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсету жөніндегі қызметті жүзеге асыру құқығына лицензияның қолданысын тоқтата тұру және (немесе) одан айыру туралы ұсынысты облыстың жергілікті атқарушы органына енгізу;
      42) астық қабылдау кәсіпорнын уақытша басқаруды енгізу жөнінде ұсыныстар енгізу;
      43) тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;
      44) уәкілетті органның қарауына элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарының элиталық тұқымдарды өндіру мен өткізу көлемі жөнінде ұсыныстар енгізу;
      45) тұқым шаруашылығы субъектілеріне және тұқым сапасына сараптама жүргізу жөніндегі зертханаларға уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен тиісті куәлік бере отырып, оларды аттестаттауды жүргізу;
      46) рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімін жүргізу;
      47) облыс бойынша тұқымдар баланстарын жасау;
      48) ауыл шаруашылығы саласындағы уәкілетті органға ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқым шаруашылығы саласындағы қажетті ақпарат беруді қамтамасыз ету;
      49) құзыреті шегінде ауыл шаруашылығы тауарларын өндірушілердің сақтық және ауыспалы тұқым қорларын қалыптастыруына жәрдемдесу;
      50) бастапқы, элиталық тұқым шаруашылығын жүргізу және ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқымдарын жаппай көбейту схемалары мен әдістері бойынша ұсыныстар енгізу;
      51) сұрыптық және тұқымдық бақылауды жүзеге асыру, сұрыптық егiстіктердi байқаудан өткiзуді, жерге егiп бағалауды, зертханалық сұрыптық сынақтарды, тұқым сапасына сараптама жүргізу тәртібінің орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
      52) "Тұқым шаруашылығы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6-1-бабындағы 12) тармақшасына сәйкес айқындалатын квоталар шегінде субсидиялауға жататын тұқымдарды өткізудің шекті бағасын белгілеу жөнінде ұсыныстар енгізу;
      53) субсидиялауға жататын тұқымдардың әрбір түрі бойынша жыл сайынғы квоталарды анықтау жөнінде ұсыныстар енгізу:
      тұқым шаруашылығы саласында аттестатталған әрбір субъект үшін – бірегей тұқымдар бойынша;
      әрбір әкімшілік-аумақтық бірлік үшін – элиталық тұқымдар бойынша;
      54) субсидияланған бiрегей және элиталық тұқымдардың мақсатты пайдаланылуын бақылау;
      55) байқаудан өткiзушiлер мен тұқым сарапшылары кадрларын даярлауды және бiлiктiлiгiн арттыруды ұйымдастыру;
      56) ауыл шаруашылығы өсiмдiктерi тұқымдарының сұрыптық және егістік сапасына сараптама жүргiзу жөнiндегi нормативтiк құқықтық актiлердiң сақталуына бақылауды жүзеге асыру;
      57) тұқым шаруашылығы жөнiндегi мемлекеттiк инспектордың ұсынысы негізінде тоқтата тұру:
      субъектiнiң тұқым шаруашылығы саласындағы қызметтi жүзеге асыруға құқығын куәландыратын аттестаттау туралы куәлігінің қолданысын;
      тұқымдардың сұрыптық және егістік сапаларына сараптама жүргiзу жөніндегі қызметті;
      58) қоршаған ортаны қорғау және денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті мемлекеттік органдармен келісім бойынша пестицидтерді (улы химикаттарды) залалсыздандыру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру;
      59) арнайы сақтау орындарын (көмінділерді) салу, тиісті жағдайда күтіп-ұстау және қолдау;
      60) мыналар:
      пестицидтерді (улы химикаттарды) өндіру (формуляциялау);
      пестицидтерді (улы химикаттарды) өткізу;
      пестицидтерді (улы химикаттарды) аэрозольдық және фумигациялық тәсілдермен қолдану жөніндегі қызметті лицензиялау;
      61) карантинді объектілердің таралуының есебін жүргізеді және уәкілетті орган мен мүдделі тұлғаларға ақпарат беру;
      62) өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау объектілерінде осы объектілердің иелері – жеке және заңды тұлғалардың, сондай-ақ мемлекеттік басқару органдарының өсімдіктер карантині жөніндегі іс-шараларды жүргізуін ұйымдастыру;
      63) уәкiлеттi органның ұсынуы бойынша тиiстi аумақтарда карантиндiк режимдi енгiзе отырып, карантиндi аймақты белгiлеу немесе оның күшiн жою туралы ұсыныс енгізу;
      64) Қазақстан Республикасының өсімдік шаруашылығы саласындағы заңнамасының сақталуына мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;
      65) агенттің, қоғамның қызметін, олардың Қазақстан Республикасының өсімдік шаруашылығындағы міндетті сақтандыру туралы заңнамасын сақтауын бақылауды жүзеге асыру;
      66) сақтанушылардың міндетті сақтандыру шарттарын жасасудан жалтаруы туралы және қоғамның Қазақстан Республикасының өзара сақтандыру туралы заңнамасының және "Өсімдік шаруашылығындағы міндетті сақтандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының талаптарын сақтамауы туралы істерді қарау;
      67) сақтанушыдан, сақтандырушыдан, агенттен және қоғамнан өздерінің бақылау функцияларын жүзеге асыру үшін қажетті ақпараттар пен құжаттарды сұрау және алу;
      68) өздерiнiң бақылау функцияларын жүзеге асыру үшiн қажеттi ақпарат пен құжаттарды сақтанушының, сақтандырушының, агенттің және қоғамның ұсыну нысаны мен мерзiмдерiн белгiлеу туралы шешімдердің жобаларын дайындау;
      69) асыл тұқымды малдың мемлекеттік тіркелімін жүргізу және басып шығару;
      70) ірi қара мал тұқымдары жөніндегі республикалық палаталардың және мал шаруашылығы саласындағы қызметті жүзеге асыратын өзге де қоғамдық бірлестіктердің ұсыныстарын ескере отырып, көрсетілген мақсаттарға көзделген бюджет қаражаты шегінде асыл тұқымдық өнiмге (материалға) арналған субсидияларды бөлу;
      71) бекітілген нысандар бойынша асыл тұқымды мал шаруашылығы саласындағы деректердің есебін жүргізу;
      72) құндылығы жоғары асыл тұқымды малды тиімді пайдалануды ынталандыру мақсатында бағалау туралы деректерді қорытады және оның нәтижелері туралы мүдделі тұлғаларды хабардар ету;
      73) асыл тұқымды малдың, оның ішінде тектік қоры шектеулі тұқымдардың тектік қорын сақтауға және қалпына келтіруге бағытталған іс-шараларды субсидиялауды жүзеге асыру;
      74) облыс аумағында бал ара шаруашылығының дамуын және қорғалуын бақылау;
      75) Қазақстан Республикасының асыл тұқымды мал шаруашылығы туралы заңнамасына сәйкес селекциялық-асыл тұқымдық жұмысты үйлестіруді және бал ара шаруашылығындағы асыл тұқымдық істерді мемлекеттік қолдауды ұйымдастыру;
      76) мемлекеттік қызметтерді көрсету;
      77) ауыл шаруашылығы кооперативтерін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қолдау бойынша ұсыныстарды әзірлеу және іс-шараларды жүзеге асыру;
      78) ауыл шаруашылығы кооперативтерін құру және қызметін атқару тәжірибесін енгізу және тарату бойынша іс-шараларды әзірлеу және іске асыру;
      79) ауыл шаруашылығы кооперацияларын дамыту үшін қаржылық ұйымдардың инвестициялары мен кредиттерін тарту, сондай-ақ бәсекеге қабілетті өндірісті қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасау, оларды жаңарту және сапа менеджментінің халықаралық жүйесіне ауысуы бойынша іс-шараларды әзірлеу;
      80) ауыл шаруашылығы кооперациясының ақпараттық-маркетингтік жүйесінің жұмыс істеуіне және дамуына жағдай жасау.".

О внесении изменения в постановление акимата Акмолинской области от 19 февраля 2015 года № А-2/66 "Об утверждении положения о государственном учреждении "Управление сельского хозяйства Акмолинской области"

Постановление акимата Акмолинской области от 29 января 2016 года № А-2/42. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 4 марта 2016 года № 5275. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 17 мая 2016 года № А-6/219

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 17.05.2016 № А-6/219 (вводится в действие со дня подписания).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республики Казахстан", акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Акмолинской области "Об утверждении положения о государственном учреждении "Управление сельского хозяйства Акмолинской области" от 19 февраля 2015 года № А-2/66 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4715, опубликовано 10 апреля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:
      в положении о государственном учреждении "Управление сельского хозяйства Акмолинской области", утвержденным указанным постановлением:
      пункт 15 изложить в новой редакции:
      "15. Функции:
      1) разработка предложений по государственной поддержке субъектов агропромышленного комплекса в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий" и нормативными правовыми актами в данной сфере;
      2) осуществление государственной технической инспекции в области развития агропромышленного комплекса;
      3) организация региональных выставок, ярмарок по ассортименту выпускаемой продукции;
      4) проведение конкурса "Лучший по профессии в агропромышленном комплексе";
      5) проведение мониторинга состояния продовольственной безопасности и рынков продукции агропромышленного комплекса;
      6) разработка и реализация мероприятий по распространению и внедрению инновационного опыта в области агропромышленного комплекса;
      7) подготовка проекта постановления об утверждении правил организации отбора инновационных проектов в области агропромышленного комплекса;
      8) обеспечение строительства, содержания и реконструкции государственных пунктов искусственного осеменения сельскохозяйственных животных, заготовки животноводческой продукции и сырья, убойных площадок (площадок по убою сельскохозяйственных животных), специальных хранилищ (могильников) пестицидов, ядохимикатов и тары из-под них;
      9) организация приобретения, содержания высококлассных племенных животных и выращивания ремонтного молодняка для расширенного воспроизводства;
      10) обеспечение удешевления стоимости семян первой, второй и третьей репродукций, реализованных отечественным сельскохозяйственным товаропроизводителям;
      11) обеспечение проведения мероприятий по борьбе с вредными организмами в соответствии с перечнем и порядком, определяемыми Правительством Республики Казахстан;
      12) возмещение части комиссии при гарантировании займов и части страховых премий при страховании займов субъектов агропромышленного комплекса;
      13) возмещение части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях;
      14) субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки;
      15) разработка мероприятий по:
      привлечению инвестиций и кредитов банков второго уровня в отрасли агропромышленного комплекса;
      созданию условий для становления и развития конкурентоспособных производств, их модернизации и переходу на международные системы менеджмента качества;
      созданию условий для роста специализированных животноводческих хозяйств;
      16) формирование перечня приоритетных местных бюджетных инвестиционных проектов по развитию агропромышленного комплекса, финансируемых за счет бюджетных средств;
      17) создание условий для функционирования и развития информационно-маркетинговой системы агропромышленного комплекса;
      18) изучение ситуации на внутреннем и внешнем продовольственных рынках и обеспечение доступа к соответствующей информации субъектов агропромышленного комплекса;
      19) предоставление информации о состоянии и развитии агропромышленного комплекса в уполномоченные государственные органы по вопросам развития агропромышленного комплекса;
      20) осуществление мониторинга деятельности заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса;
      21) проведение аккредитации заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса;
      22) субсидирование заготовительным организациям в сфере агропромышленного комплекса суммы налога на добавленную стоимость, уплаченного в бюджет, в пределах исчисленного налога на добавленную стоимость;
      23) размещение на собственном интернет-ресурсе перечня заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса в порядке и сроки, установленные уполномоченным органом в области развития агропромышленного комплекса;
      24) лицензирование деятельности по оказанию услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок;
      25) оптимизация структуры зернового производства с учетом природно-климатических условий и рыночной конъюнктуры, совершенствование и внедрение новых прогрессивных технологий производства, хранения и реализации зерна;
      26) осуществление удешевления отечественным сельскохозяйственным товаропроизводителям стоимости минеральных удобрений, протравителей семян и гербицидов в соответствии с бюджетными программами;
      27) принятие необходимых мер по своевременному обеспечению потребностей внутреннего рынка в нефтепродуктах;
      28) принятие мер по созданию в области конкурентной среды по оказанию услуг по подтверждению соответствия в области технического регулирования;
      29) контроль за хлебоприемными предприятиями, включающий:
      ежегодное обследование хлебоприемных предприятий на предмет готовности к приему зерна нового урожая в соответствии с утвержденными графиками;
      оформление актов обследований хлебоприемных предприятий;
      30) приостановление действия лицензии на право осуществления деятельности по оказанию услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок в целом или в части осуществления отдельных операций на срок до шести месяцев в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях;
      31) контроль за соблюдением хлебоприемными предприятиями правил: ведения количественно-качественного учета зерна; хранения зерна; выдачи, обращения и погашения зерновых расписок в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан;
      32) выдача предписаний о нарушении законодательства Республики Казахстан о зерне, рассмотрение дел об административных правонарушениях в соответствии с законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях;
      33) осуществление мониторинга зернового рынка в пределах области;
      34) государственный контроль безопасности и качества зерна;
      35) наложение запрета на отгрузку любым видом транспорта зерна с хлебоприемного предприятия при наличии оснований, предусмотренных пунктом 2 статьи 28 Закона Республики Казахстан "О зерне";
      36) инспектирование (проверка) деятельности хлебоприемных предприятий на предмет соблюдения требований по ведению количественно-качественного учета и обеспечению сохранности зерна в соответствии с данными реестра зерновых расписок;
      37) подача в суд заявления о введении и досрочном завершении временного управления хлебоприемным предприятием;
      38) проверка фактического наличия и качества зерна у участников зернового рынка и соответствия его отчетным данным;
      39) контроль количественно-качественного состояния зерна;
      40) направление держателям зерновых расписок уведомления о представлении кандидатур для включения в состав комиссии по временному управлению хлебоприемным предприятием;
      41) внесение предложения в местный исполнительный орган области о приостановлении действия и (или) лишении лицензии на право осуществления деятельности по оказанию услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок;
      42) внесение предложений по введению временного управления хлебоприемным предприятием;
      43) осуществление государственного контроля в области семеноводства;
      44) внесение на рассмотрение в уполномоченный орган предложений по объемам производства и реализации элитно-семеноводческими хозяйствами элитных семян;
      45) проведение аттестации субъектов семеноводства и лабораторий по экспертизе качества семян с выдачей соответствующего свидетельства в порядке, определяемом уполномоченным органом;
      46) ведение государственного электронного реестра разрешений и уведомлений;
      47) составление балансов семян по области;
      48) обеспечение предоставления в уполномоченный орган в сфере сельского хозяйства необходимой информации в области семеноводства сельскохозяйственных культур;
      49) содействие в пределах своей компетенции формированию сельскохозяйственными товаропроизводителями страховых и переходящих фондов семян;
      50) внесение предложений по схемам и методам ведения первичного, элитного семеноводства и массового размножения семян сельскохозяйственных культур;
      51) осуществление контроля за исполнением порядка осуществления сортового и семенного контроля, проведения апробации сортовых посевов, грунтовой оценки, лабораторных сортовых испытаний, экспертизы качества семян;
      52) внесение предложения по установлению предельной цены реализации на подлежащие субсидированию семена в пределах квот, определяемых в соответствии с подпунктом 12) статьи 6-1 Закона Республики Казахстан "О семеноводстве";
      53) внесение предложения по определению ежегодных квот по каждому виду семян, подлежащих субсидированию:
      по оригинальным семенам – для каждого аттестованного субъекта в области семеноводства;
      по элитным семенам – для каждой административно-территориальной единицы;
      54) контролирование целевого использования просубсидированных оригинальных и элитных семян;
      55) организация подготовки и повышения квалификации кадров апробаторов и семенных экспертов;
      56) осуществление контроля за соблюдением нормативных правовых актов по проведению экспертизы сортовых и посевных качеств семян сельскохозяйственных растений;
      57) на основании предложения государственного инспектора по семеноводству приостановление:
      действий свидетельства об аттестации, удостоверяющего право субъекта на осуществление деятельности в области семеноводства;
      деятельности по проведению экспертизы сортовых и посевных качеств семян;
      58) организация работ по обезвреживанию пестицидов (ядохимикатов) по согласованию с уполномоченными государственными органами в области охраны окружающей среды и здравоохранения;
      59) строительство, содержание и поддержание в надлежащем состоянии специальных хранилищ (могильников);
      60) лицензирование деятельности по:
      производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов);
      реализации пестицидов (ядохимикатов);
      применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами;
      61) ведение учета распространения карантинных объектов и представление информации уполномоченному органу и заинтересованным лицам;
      62) на объектах государственного контроля и надзора в области карантина растений организация проведения мероприятий по карантину растений физическими и юридическими лицами – владельцами этих объектов, а также органами государственного управления;
      63) внесение предложения об установлении карантинной зоны с введением карантинного режима или его отмене на соответствующих территориях по представлению уполномоченного органа;
      64) осуществление государственного контроля за соблюдением законодательства Республики Казахстан в области растениеводства;
      65) осуществление контроля за деятельностью агента, общества, соблюдением ими законодательства Республики Казахстан об обязательном страховании в растениеводстве;
      66) рассмотрение дел об уклонении от заключения договоров обязательного страхования страхователями и несоблюдении обществом требований законодательства Республики Казахстан о взаимном страховании и Закона Республики Казахстан "Об обязательном страховании в растениеводстве";
      67) запрашивание и получение от страхователя, страховщика, агента и общества информации и документов, необходимых для осуществления им своих контрольных функций;
      68) подготовка проекта постановления об установлении форм и сроков предоставления страхователем, страховщиком, агентом и обществом информации и документов, необходимых для осуществления им контрольных функций;
      69) ведение и издание государственного регистра племенных животных;
      70) распределение с учетом предложений республиканских палат по породам крупного рогатого скота и иных общественных объединений, осуществляющих деятельность в области животноводства, субсидии на племенную продукцию (материал) в пределах бюджетных средств, предусмотренных на указанные цели;
      71) ведение учета данных в области племенного животноводства по утвержденным формам;
      72) обобщение данных о бонитировке и информирование заинтересованных лиц о ее результатах в целях стимулирования эффективного использования высокоценных племенных животных;
      73) осуществление субсидирования мероприятий, направленных на сохранение и восстановление генофонда племенных животных, в том числе пород с ограниченным генофондом;
      74) контроль за развитием и охраной пчеловодства на территории области;
      75) координация селекционно-племенной работы и организация государственной поддержки племенного дела в пчеловодстве в соответствии с законодательством Республики Казахстан о племенном животноводстве;
      76) оказание государственных услуг;
      77) разработка предложений и осуществление мероприятий по государственной поддержке сельскохозяйственных кооперативов в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      78) разработка и реализация мероприятий по распространению и внедрению опыта создания и деятельности сельскохозяйственных кооперативов;
      79) разработка мероприятий по привлечению инвестиций и кредитов финансовых организаций для развития сельскохозяйственной кооперации, а также созданию условий для становления и развития конкурентоспособных производств, их модернизации и переходу на международные системы менеджмента качества;
      80) создание условий для функционирования и развития информационно-маркетинговой системы сельскохозяйственной кооперации.".
      2. Утвердить прилагаемый текст вносимого изменения в положение о государственном учреждении "Управление сельского хозяйства Акмолинской области".
      3. Государственному учреждению "Управление сельского хозяйства Акмолинской области" обеспечить извещение органов юстиции о внесенном изменении в порядке и сроки, установленные законодательством Республики Казахстан.
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима Акмолинской области Отарова К.М.
      5. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.
      Аким Акмолинской области С.Кулагин

  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 29 января 2016 года
№ А-2/42

Текст вносимого изменения в положение о государственном учреждении
"Управление сельского хозяйства Акмолинской области"

      пункт 15 изложить в новой редакции:
      "15. Функции:
      1) разработка предложений по государственной поддержке субъектов агропромышленного комплекса в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий" и нормативными правовыми актами в данной сфере;
      2) осуществление государственной технической инспекции в области развития агропромышленного комплекса;
      3) организация региональных выставок, ярмарок по ассортименту выпускаемой продукции;
      4) проведение конкурса "Лучший по профессии в агропромышленном комплексе";
      5) проведение мониторинга состояния продовольственной безопасности и рынков продукции агропромышленного комплекса;
      6) разработка и реализация мероприятий по распространению и внедрению инновационного опыта в области агропромышленного комплекса;
      7) подготовка проекта постановления об утверждении правил организации отбора инновационных проектов в области агропромышленного комплекса;
      8) обеспечение строительства, содержания и реконструкции государственных пунктов искусственного осеменения сельскохозяйственных животных, заготовки животноводческой продукции и сырья, убойных площадок (площадок по убою сельскохозяйственных животных), специальных хранилищ (могильников) пестицидов, ядохимикатов и тары из-под них;
      9) организация приобретения, содержания высококлассных племенных животных и выращивания ремонтного молодняка для расширенного воспроизводства;
      10) обеспечение удешевления стоимости семян первой, второй и третьей репродукций, реализованных отечественным сельскохозяйственным товаропроизводителям;
      11) обеспечение проведения мероприятий по борьбе с вредными организмами в соответствии с перечнем и порядком, определяемыми Правительством Республики Казахстан;
      12) возмещение части комиссии при гарантировании займов и части страховых премий при страховании займов субъектов агропромышленного комплекса;
      13) возмещение части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях;
      14) субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки;
      15) разработка мероприятий по:
      привлечению инвестиций и кредитов банков второго уровня в отрасли агропромышленного комплекса;
      созданию условий для становления и развития конкурентоспособных производств, их модернизации и переходу на международные системы менеджмента качества;
      созданию условий для роста специализированных животноводческих хозяйств;
      16) формирование перечня приоритетных местных бюджетных инвестиционных проектов по развитию агропромышленного комплекса, финансируемых за счет бюджетных средств;
      17) создание условий для функционирования и развития информационно-маркетинговой системы агропромышленного комплекса;
      18) изучение ситуации на внутреннем и внешнем продовольственных рынках и обеспечение доступа к соответствующей информации субъектов агропромышленного комплекса;
      19) предоставление информации о состоянии и развитии агропромышленного комплекса в уполномоченные государственные органы по вопросам развития агропромышленного комплекса;
      20) осуществление мониторинга деятельности заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса;
      21) проведение аккредитации заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса;
      22) субсидирование заготовительным организациям в сфере агропромышленного комплекса суммы налога на добавленную стоимость, уплаченного в бюджет, в пределах исчисленного налога на добавленную стоимость;
      23) размещение на собственном интернет-ресурсе перечня заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса в порядке и сроки, установленные уполномоченным органом в области развития агропромышленного комплекса;
      24) лицензирование деятельности по оказанию услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок;
      25) оптимизация структуры зернового производства с учетом природно-климатических условий и рыночной конъюнктуры, совершенствование и внедрение новых прогрессивных технологий производства, хранения и реализации зерна;
      26) осуществление удешевления отечественным сельскохозяйственным товаропроизводителям стоимости минеральных удобрений, протравителей семян и гербицидов в соответствии с бюджетными программами;
      27) принятие необходимых мер по своевременному обеспечению потребностей внутреннего рынка в нефтепродуктах;
      28) принятие мер по созданию в области конкурентной среды по оказанию услуг по подтверждению соответствия в области технического регулирования;
      29) контроль за хлебоприемными предприятиями, включающий:
      ежегодное обследование хлебоприемных предприятий на предмет готовности к приему зерна нового урожая в соответствии с утвержденными графиками;
      оформление актов обследований хлебоприемных предприятий;
      30) приостановление действия лицензии на право осуществления деятельности по оказанию услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок в целом или в части осуществления отдельных операций на срок до шести месяцев в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях;
      31) контроль за соблюдением хлебоприемными предприятиями правил: ведения количественно-качественного учета зерна; хранения зерна; выдачи, обращения и погашения зерновых расписок в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан;
      32) выдача предписаний о нарушении законодательства Республики Казахстан о зерне, рассмотрение дел об административных правонарушениях в соответствии с законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях;
      33) осуществление мониторинга зернового рынка в пределах области;
      34) государственный контроль безопасности и качества зерна;
      35) наложение запрета на отгрузку любым видом транспорта зерна с хлебоприемного предприятия при наличии оснований, предусмотренных пунктом 2 статьи 28 Закона Республики Казахстан "О зерне";
      36) инспектирование (проверка) деятельности хлебоприемных предприятий на предмет соблюдения требований по ведению количественно-качественного учета и обеспечению сохранности зерна в соответствии с данными реестра зерновых расписок;
      37) подача в суд заявления о введении и досрочном завершении временного управления хлебоприемным предприятием;
      38) проверка фактического наличия и качества зерна у участников зернового рынка и соответствия его отчетным данным;
      39) контроль количественно-качественного состояния зерна;
      40) направление держателям зерновых расписок уведомления о представлении кандидатур для включения в состав комиссии по временному управлению хлебоприемным предприятием;
      41) внесение предложения в местный исполнительный орган области о приостановлении действия и (или) лишении лицензии на право осуществления деятельности по оказанию услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок;
      42) внесение предложений по введению временного управления хлебоприемным предприятием;
      43) осуществление государственного контроля в области семеноводства;
      44) внесение на рассмотрение в уполномоченный орган предложений по объемам производства и реализации элитно-семеноводческими хозяйствами элитных семян;
      45) проведение аттестации субъектов семеноводства и лабораторий по экспертизе качества семян с выдачей соответствующего свидетельства в порядке, определяемом уполномоченным органом;
      46) ведение государственного электронного реестра разрешений и уведомлений;
      47) составление балансов семян по области;
      48) обеспечение предоставления в уполномоченный орган в сфере сельского хозяйства необходимой информации в области семеноводства сельскохозяйственных культур;
      49) содействие в пределах своей компетенции формированию сельскохозяйственными товаропроизводителями страховых и переходящих фондов семян;
      50) внесение предложений по схемам и методам ведения первичного, элитного семеноводства и массового размножения семян сельскохозяйственных культур;
      51) осуществление контроля за исполнением порядка осуществления сортового и семенного контроля, проведения апробации сортовых посевов, грунтовой оценки, лабораторных сортовых испытаний, экспертизы качества семян;
      52) внесение предложения по установлению предельной цены реализации на подлежащие субсидированию семена в пределах квот, определяемых в соответствии с подпунктом 12) статьи 6-1 Закона Республики Казахстан "О семеноводстве";
      53) внесение предложения по определению ежегодных квот по каждому виду семян, подлежащих субсидированию:
      по оригинальным семенам – для каждого аттестованного субъекта в области семеноводства;
      по элитным семенам – для каждой административно-территориальной единицы;
      54) контролирование целевого использования просубсидированных оригинальных и элитных семян;
      55) организация подготовки и повышения квалификации кадров апробаторов и семенных экспертов;
      56) осуществление контроля за соблюдением нормативных правовых актов по проведению экспертизы сортовых и посевных качеств семян сельскохозяйственных растений;
      57) на основании предложения государственного инспектора по семеноводству приостановление:
      действий свидетельства об аттестации, удостоверяющего право субъекта на осуществление деятельности в области семеноводства;
      деятельности по проведению экспертизы сортовых и посевных качеств семян;
      58) организация работ по обезвреживанию пестицидов (ядохимикатов) по согласованию с уполномоченными государственными органами в области охраны окружающей среды и здравоохранения;
      59) строительство, содержание и поддержание в надлежащем состоянии специальных хранилищ (могильников);
      60) лицензирование деятельности по:
      производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов);
      реализации пестицидов (ядохимикатов);
      применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами;
      61) ведение учета распространения карантинных объектов и представление информации уполномоченному органу и заинтересованным лицам;
      62) на объектах государственного контроля и надзора в области карантина растений организация проведения мероприятий по карантину растений физическими и юридическими лицами – владельцами этих объектов, а также органами государственного управления;
      63) внесение предложения об установлении карантинной зоны с введением карантинного режима или его отмене на соответствующих территориях по представлению уполномоченного органа;
      64) осуществление государственного контроля за соблюдением законодательства Республики Казахстан в области растениеводства;
      65) осуществление контроля за деятельностью агента, общества, соблюдением ими законодательства Республики Казахстан об обязательном страховании в растениеводстве;
      66) рассмотрение дел об уклонении от заключения договоров обязательного страхования страхователями и несоблюдении обществом требований законодательства Республики Казахстан о взаимном страховании и Закона Республики Казахстан "Об обязательном страховании в растениеводстве";
      67) запрашивание и получение от страхователя, страховщика, агента и общества информации и документов, необходимых для осуществления им своих контрольных функций;
      68) подготовка проекта постановления об установлении форм и сроков предоставления страхователем, страховщиком, агентом и обществом информации и документов, необходимых для осуществления им контрольных функций;
      69) ведение и издание государственного регистра племенных животных;
      70) распределение с учетом предложений республиканских палат по породам крупного рогатого скота и иных общественных объединений, осуществляющих деятельность в области животноводства, субсидии на племенную продукцию (материал) в пределах бюджетных средств, предусмотренных на указанные цели;
      71) ведение учета данных в области племенного животноводства по утвержденным формам;
      72) обобщение данных о бонитировке и информирование заинтересованных лиц о ее результатах в целях стимулирования эффективного использования высокоценных племенных животных;
      73) осуществление субсидирования мероприятий, направленных на сохранение и восстановление генофонда племенных животных, в том числе пород с ограниченным генофондом;
      74) контроль за развитием и охраной пчеловодства на территории области;
      75) координация селекционно-племенной работы и организация государственной поддержки племенного дела в пчеловодстве в соответствии с законодательством Республики Казахстан о племенном животноводстве;
      76) оказание государственных услуг;
      77) разработка предложений и осуществление мероприятий по государственной поддержке сельскохозяйственных кооперативов в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      78) разработка и реализация мероприятий по распространению и внедрению опыта создания и деятельности сельскохозяйственных кооперативов;
      79) разработка мероприятий по привлечению инвестиций и кредитов финансовых организаций для развития сельскохозяйственной кооперации, а также созданию условий для становления и развития конкурентоспособных производств, их модернизации и переходу на международные системы менеджмента качества;
      80) создание условий для функционирования и развития информационно-маркетинговой системы сельскохозяйственной кооперации.".