Ақсу ауданында мүгедектер қатарындағы кемтар балаларды жеке оқыту жоспары бойынша үйде оқытуға жұмсаған шығындарын өндіріп алу мөлшерін және тәртібін айқындау туралы

Алматы облысы Ақсу аудандық мәслихатының 2016 жылғы 22 тамыздағы № 7-28 шешімі. Алматы облысы Әділет департаментінде 2016 жылы 15 қыркүйекте № 3958 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы Ақсу аудандық мәслихатының 2021 жылғы 28 желтоқсандағы № 17-64 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы Ақсу аудандық мәслихатының 28.12.2021 № 17-64 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Кемтар балаларды әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" 2002 жылғы 11 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 4) тармақшасына және "Әлеуметтік-еңбек саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің бұйрығына сәйкес, Ақсу аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      Мүгедектер қатарындағы кемтар балалардың (бұдан әрі – кемтар балалар) ата-аналарының және өзге де заңды өкілдерінің жеке оқыту жоспары бойынша үйде оқытуға жұмсаған шығындарын өндіріп алу (бұдан әрі – оқытуға жұмсаған шығындарын өндіріп алу) тоқсан сайын сегіз айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айқындалсын.
      Келесі тәртіп айқындалсын:
      1) оқытуға жұмсаған шығындарын өндіріп алуды "Ақсу аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен жүргізіледі;
      2) оқытуға жұмсаған шығындарын өндіріп алу кемтар балалардың ата-анасының біреуіне немесе өзге де заңды өкілдеріне (бұдан әрі – алушы) беріледі;
      3) оқытуға жұмсаған шығындарын өндіріп алу үшін алушы келесі құжаттарды ұсынады:
      өтініш, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 бұйрығымен бекітілген "Мүгедек балаларды үйде оқытуға жұмсалған шығындарды өтеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша;
      алушының жеке басын куәландыратын құжат;
      тұрғылықты тұратын жері бойынша тіркелгенін растайтын құжат (мекенжай анықтамасы немесе ауыл әкімінің анықтамасы);
      психологиялық – медициналық – педагогикалық консультацияның қорытындысы;
      "Медициналық – әлеуметтік сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 44 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша мүгедектігі туралы анықтама;
      банкте шоттың болуы туралы құжат;
      Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мүгедек баланы үйде оқыту фактісін растайтын оқу орнының анықтамасы;
      4) оқытуға жұмсаған шығындарын өндіріп алу психологиялық – медициналық – педагогикалық консультацияның қорытындысында көрсетілгендей, кемтар баланы үйде оқытудың қажеттілігі танылған сәттен бастап бір жылға тағайындалады және көрсетілген кезеңге тоқсан сайын төленеді;
      5) алғашқы тағайындалған жағдайда оқытуға жұмсаған шығындарын өндіріп алу өтiнiш берген күннен бастап төленеді.
      3. Ақсу аудандық мәслихатының 2014 жылғы 3 қарашадағы "Ақсу ауданында мүгедектер қатарындағы кемтар балаларды жеке оқыту жоспары бойынша үйде оқытуға жұмсаған шығындарын өндіріп алу мөлшерін және тәртібін айқындау туралы" № 35-226 шешімінің (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2014 жылдың 25 қарашасында № 2925 тіркелген, "Ақсу өңірі" газетінде 2014 жылдың 6 желтоқсанында № 49 (9734) жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      4. "Ақсу ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесінің басшысына (келісім бойынша Қ. Бекбаланов) осы шешімді әділет органдарында мемлекеттік тіркелгеннен кейін ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған интернет-ресурста және аудандық мәслихаттың интернет-ресурсында жариялау жүктелсін.
      5. Осы шешімнің орындалуын бақылау Ақсу аудандық мәслихатының "Бюджет және әлеуметтік-мәдениет салаларын дамыту, жастар саясаты, заңдылық және құқық қорғау мәселелері жөніндегі" тұрақты комиссиясына жүктелсін.
      6. Осы шешім әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ақсу аудандық мәслихатының
      сессия төрағасы Т. Баулыбаев
      Ақсу аудандық мәслихатының
      хатшысы Б. Сүлейменов

Об определении размера и порядка возмещения затрат на обучение на дому детей с ограниченными возможностями из числа инвалидов по индивидуальному учебному плану в Аксуском районе

Решение Аксуского районного маслихата Алматинской области от 22 августа 2016 года № 7-28. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 15 сентября 2016 года № 3958. Утратило силу решением Аксуского районного маслихата Алматинской области от 28 декабря 2021 года № 17-64

      Сноска. Утратило силу решением Аксуского районного маслихата Алматинской области от 28.12.2021 № 17-64 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с подпунктом 4) статьи 16 Закона Республики Казахстан от 11 июля 2002 года "О социальной и медико-педагогической коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями" и приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 279 "Об утверждении стандартов государственных услуг в социально-трудовой сфере", Аксуский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Определить возмещение затрат на обучение на дому (далее – возмещение затрат на обучение) родителей и иных законных представителей детей с ограниченными возможностями из числа инвалидов (далее – дети с ограниченными возможностями) по индивидуальному учебному плану ежеквартально в размере восьми месячных расчетных показателей.
      2. Определить следующий порядок:
      1) возмещение затрат на обучение производится государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Аксуского района";
      2) возмещение затрат на обучение предоставляется одному из родителей или иным законным представителям детей с ограниченными возможностями (далее – получатель);
      3) для возмещения затрат на обучение получатель представляет следующие документы:
      заявление, по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Возмещение затрат на обучение на дому детей инвалидов", утвержденного приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 279 (далее – Стандарт);
      документ, удостоверяющий личность получателя;
      документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства (адресная справка или справка сельского акима);
      заключение психолого-медико-педагогической консультации;
      справка об инвалидности по форме, утвержденной приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 30 января 2015 года № 44 "Об утверждении Правил проведения медико-социальной экспертизы";
      документ, подтверждающий сведения о номере банковского счета;
      справка из учебного заведения, подтверждающая факт обучения ребенка-инвалида на дому, по форме согласно приложению 2 к Стандарту;
      4) возмещение затрат на обучение назначается на один год с момента признания необходимости обучения ребенка с ограниченными возможностями на дому, указанного в заключении психолого-медико-педагогической консультации и выплачивается ежеквартально за указанный период;
      5) в случае первоначального назначения возмещение затрат на обучение выплачивается со дня обращения.
      3. Признать утратившим силу решение Аксуского районного маслихата от 3 ноября 2014 года № 35-226 "Об определении размера и порядка возмещения затрат на обучение на дому детей с ограниченными возможностями из числа инвалидов по индивидуальному учебному плану в Аксуском районе" (зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов от 25 ноября 2014 года № 2925, опубликованного в районной газете "Аксу онири" от 6 декабря 2014 года № 49 (9734)).
      4. Возложить на руководителя государственного учреждения "Отдел занятости и социальных программ Аксуского района" (по согласованию К. Бекбаланов) опубликование настоящего решения после государственной регистрации в органах юстиции в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе районного маслихата.
      5. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на постоянную комиссию Аксуского районного маслихата "По вопросам развития бюджета и социально-культурной отрасли, молодежной политики, защиты прав и законности"..
      6. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии Аксуского
      районного маслихата Т. Баулыбаев
      Секретарь Аксуского
      районного маслихата Б. Сулейменов