Қоршаған ортаны қорғау саласында мемлекеттік көрсетілген қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2016 жылғы 28 сәуірдегі № 158 қаулысы. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2016 жылғы 8 маусымда № 3107 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2017 жылғы 21 тамыздағы № 186 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 21.08.2017 № 186 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік 10 күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "II, III және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсаттар беру" мемлекеттік қызмет регламенті;

      2) "II, III және IV санаттардағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы қаулыдан туындайтын басқа да шаралардың қабылдануын қамтамасыз етсін.

      3. "Қоршаған ортаны қорғау саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 шілдесіндегі № 165 қаулысының (Нормативтiк құқықтық актiлердiң мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде № 2741 болып тiркелген, 2015 жылдың 12 қыркүйегінде "Ақ жол" газетiнде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары А.Нұралиевке жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2016 жылғы "28" сәуірдегі
№158 қаулысымен бекітілген

"ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі –мемлекеттік қызмет) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – қызмет берушімен) көрсетіледі.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) қызмет берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі мемлекеттік корпорациясы);

      3) www.e.gov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.

      Қазақстан Республикасы Энергетика Министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 301 бұйрығымен бекітілген "ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет стандарты негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Стандарт).

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – II, III және IV санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат, рұқсатты қайта ресімдеу не мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10 тармағымен көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық.

      Қызмет алушы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алу үшін қағаз түрінде өтінімді ұсынса, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық түрде ресімделеді, қағазға басылады және қызмет берушінің уәкілетті адамның қолы мен мөрімен расталады.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қойылған электрондық құжаттар нысанында "жеке кабинетке" жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға негіздеме:

      1) мемлекеттік қызмет Стандартының 1 қосымшасына сәйкес өтінім болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) қызмет берушінің кеңсе маманы түскен өтінімді кіріс құжаттардың журналына тіркейді, және қызмет берушібасшысының қарауына жолдайды 15 (он бес) минуттың ішінде;

      2) қызмет берушінің басшысы қызмет алушының өтінімін қарайды және басшы орынбасарының қарауына бұрыштама қояды 2 (екі) сағаттың ішінде;

      3) қызмет берушінің басшы орынбасары өтінімді қарайды және бөлім басшысының қарауына бұрыштама қояды 2 (екі) сағаттың ішінде;

      4) бөлім басшысы өтінімді қарап бөлім маманына орындау үшін бұрыштама қояды 2 (екі) сағат ішінде;

      5) бөлім маманы өтінімді қарайды және рұқсатты беруге рәсімдейді II санаттағы объектілер үшін 28 (жиырма сегіз) күнтізбелік күннің ішінде, III санаттағы объектілер үшін 8 (сегіз) жұмыс күннің ішінде, IV санаттағы объектілер үшін 3 (үш) жұмыс күннің ішінде. Ұсынылған құжаттар толық емес және дәйексіз болған жағдайда дәлелді бас тарту хатын әзірлейді 13 (он үш) күнтізбелік күннің ішінде II санаттағы объектілер үшін, 3 (үш) күнтізбелік күннің ішінде III және IV санаттағы объктілер үшін және бөлім басшысына жолдайды;

      6) бөлім басшысы рұқсатты немесе дәлелді бас тарту хатын тексереді және басшы орынбасарына жолдайды 2 (екі) сағаттың ішінде;

      7) басшы орынбасары рұқсатты немесе дәлелді бас тарту хатын келіседі және қызмет берушінің басшысына жолдайды 2 (екі) сағат ішінде;

      8) қызмет берушінің басшысы рұқсатқа немесе дәлелді бас тарту хатына қол қояды және кеңсеге тіркеуге жолдайды 2 (екі) сағаттың ішінде;

      9) қызмет берушінің кеңсесі рұқсатты немесе дәлелді бас тарту хатын тіркейді және қызмет алушы келген кезде береді 30 (отыз) минуттың ішінде.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) қызмет алушының өтінімін тіркеу;

      2) қызмет берушінің басшысының бұрыштамасы;

      3) қызмет берушінің басшы орынбасарының бұрыштамасы;

      4) қызмет берушінің бөлім басшысының бұрыштамасы;

      5) бөлім маманының өтінімді қарауы;

      6) қызмет берушінің бөлім басшысымен тексеру;

      7) қызмет берушінің басшы орынбасарымен келісу;

      8) қызмет берушінің басшысымен қол қою;

      9) қызмет берушінің кеңсесінде тіркеу және қызмет алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) қызмет берушінің кеңсесі;

      2) қызмет берушінің басшысы;

      3) қызмет берушінің басшы орынбасары;

      4) бөлім басшысы;

      5) бөлім маманы

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (жұмыскерлердің) арасында рәсімдердің (іс-қимылдың) бірізділігін сипаттау қызмет беруші арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың №1 диаграммасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген:

      1) құжаттарды қабылдау кезінде қызмет берушінің кеңсе маманы қажетті құжаттардың тізімін өтінімді қарайтын маманымен қабылдайтын құжаттардың толықтығын қамтамасыз ету үшін сәйкестігін тексереді және өтінімді тіркейді 15 (он бес) минуттың ішінде;

      2) қызмет берушінің басшысы қызмет алушының өтінімін қарайды және басшы орынбасарының қарауына бұрыштама қояды 2 (екі) сағаттың ішінде;

      3) қызмет берушінің басшы орынбасары өтінімді қарайды және бөлім басшысының қарауына бұрыштама қояды 2 (екі) сағаттың ішінде;

      4) бөлім басшысы өтінімді қарап бөлім маманына орындау үшін бұрыштама қояды 2 (екі) сағат ішінде;

      5) бөлім маманы өтінімді қарайды және рұқсатты беруге рәсімдейді II санаттағы объектілер үшін 28 (жиырма сегіз) күнтізбелік күннің ішінде, III санаттағы объектілер үшін 8 (сегіз) жұмыс күннің ішінде, IV санаттағы объектілер үшін 3 (үш) жұмыс күннің ішінде. Ұсынылған құжаттар толық емес және дәйексіз болған жағдайда дәлелді бас тарту хатын әзірлейді 13 (он үш) күнтізбелік күннің ішінде II санаттағы объектілер үшін, 3 (үш) күнтізбелік күннің ішінде III және IV санаттағы объктілер үшін және бөлім басшысына жолдайды;

      6) қызмет берушінің бөлім басшысы рұқсатты немесе дәлелді бас тарту хатын тексереді және басшы орынбасарына жолдайды 2 (екі) сағаттың ішінде;

      7) қызмет берушінің басшы орынбасары рұқсатты немесе дәлелді бас тарту хатын келіседі және қызмет берушінің басшысына жолдайды 2 (екі) сағат ішінде;

      8) қызмет берушінің басшысы рұқсатқа немесе дәлелді бас тарту хатына қол қояды және кеңсеге тіркеуге жолдайды 2 (екі) сағаттың ішінде;

      9) кеңсе рұқсатты немесе дәлелді бас тарту хатын тіркейді және қызмет алушы келген кезде береді 30 (отыз) минуттың ішінде.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясына және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушіге жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеудің ұзақтығы мемлекеттік корпорациясы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген:

      1) 1-үдеріс – мемлекеттік корпорациясыақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнында қызметкерімен қызмет көрсету үшiн логин және паролін енгiзу (авторизациялау процесi);

      2) 2-үдеріс – мемлекеттік корпорациясы қызметкерімен осы регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау нысанын шығару және "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы қызметкерімен қызмет алушының деректерін толтыру;

      3) 3-үдеріс - электрондық үкіметінің шлюзы арқылы жеке тұлға мемлекеттік дерек қоры немесе заңды тұлға мемлекеттік дерек қоры қызмет алушының деректерін, өкілінің сенім хат деректері туралы сұрауды жолдау;

      4) 1-шарт – қызметті алушы деректерiнiң жеке тұлғалардың мемлекеттік дерек қоры/заңды тұлғалардың мемлекеттік дерек қорында бар болуын, бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесін қызмет алушының өкілінің сенім хаты туралы деректерін тексеру;

      5) 4-үдеріс - қызмет беруші деректерiнiң жеке тұлғалар мемлекеттік дерек қорында/заңды тұлғалар дерек қорында, бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесінде жоқ болуына байланысты деректердi алудың мүмкiн еместiгi туралы хабарламаны құру;

      6) 5-үдеріс - мемлекеттік корпорациясы қызметкерімен құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгiсi бөлiгiнде сұрау нысанын толтыру және қызмет берушінің қызметкерімен қажетті құжаттарды сканерлеу, қызмет көрсету сұрауына (енгізілген деректер) сұрау нысанын тіркеу және электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландыру;

      7) 6 үдеріс - электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған (расталған) "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесі электрондық үкімет шлюзы арқылы электрондық құжатты жолдау (қызмет алушының сұранысы);

      8) 7 үдеріс - "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесінде электрондық құжатты тіркеу:

      9) 2 шарт – Стандарттың 9 тармағына сәйкес қызмет алушының ұсынылған құжаттарын қызмет берушімен тексеру (өңдеу);

      10) 8 үдеріс- қызмет алушының деректерiнде бұзушылықтардың бар болуына байланысты қызмет беруден бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесін құру;

      11) 9 үдеріс – мемлекеттік корпорациясы қызметкері арқылы қызмет алушымен "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесінде құрылған қызмет нәтижесін (рұқсат) алу;

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін мемлекеттік корпорациясы арқылы алу процесінің сипаттамасы, оның ұзақтығы

      1) Мемлекеттік корпорацияда мемлекеттік көрсетілетін қызметтің дайын тәтижесін оның қызметкері қолхат негізінде, жеке басты куәландыратын құжатты және (немесе) сенім білдірілген адамның өкілеттілігін растайтын құжатты ұсынған кезде (көрсетілетін қызметті алушының немесе сенім білдірілген адамның жеке басын сәйкестендіру үшін) 15 (он бес) минут ішінде береді.

      11. Жүгіну тәртібін және "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кеінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрстілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігін сипаттау электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы қызметтік өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы осы Регламенттің 1- қосымшасында келтірілген:

      1) қызмет алушы электрондық үкіметінің порталына тіркелуді компьютердің интернет-браузеріне сақталған өзінің электрондық цифрлық қолтаңба тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (электрондық үкіметінің порталында тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1 үдеріс – қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігін компьютердің интернет-браузеріне бекітуі, мемлекеттік қызметті алу үшін қызмет алушылардың электрондық үкіметінің порталындағы парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);

      3) 1 шарт – электрондық үкімет порталында логин (жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі) және пароль арқылы тіркелген қызмет алушы туралы деректердің дұрыстығын тексеру;

      4) 2 үдеріс – қызмет алушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты, электрондық үкіметінің порталында авторландырудан бас тарту хабарламасын қалыптастыру;

      5) 3 үдеріс – қызмет алушының "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпаратық жүйе веб-порталынан осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, қызмет алушымен нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу);

      6) 4 үдеріс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасын тіркеу куәлігін таңдауы;

      7) 2 шарт – электрондық үкіметінің веб-порталында электрондық цифрлык қолтаңбаны тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сауалда және электрондық цифрлык қолтаңбаның тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі арасындағы сәйкестендірме деректерге сәйкес келуін тексеру;

      8) 5 үдеріс – қызмет алушының электрондық цифрлык қолтаңбаның түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9) 6 үдеріс – қызмет алушының электрондық цифрлык қолтаңбасы көмегімен сауалдың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) және оған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің электрондық түрде бекітілген құжаттарын куәландыруы (қол қоюы);

      10) 7 үдеріс - "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында электрондық құжатты (қызмет алушының сұранысын) тіркеу және "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қорының ақпараттық жүйесіндегі сұранысын өңдеу;

      11) 3 шарт – қызмет алушының квалификациялық талаптарына және қорытынды беру негіздеріне сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі;

      12) 8 үдеріс - "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында қызмет алушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;

      13) 9 үдеріс – қызмет алушының "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесінде қалыптастырған (рұқсат) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлык қолтаңбасын пайдаланумен құрастырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілерменөзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында 2 - қосымшада көрсетіледі.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметінің бизнес-процес анықтамасы қызмет берушінің интернет–ресурсында (http//dpr_taraz@mail.ru) және Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсындаhttp//www.zhambyl.gov.kz) орналастырылады.

  "II, III и IV санат объектілер
үшін қоршаған ортаға
эмиссияларға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Қызмет беруші арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың №1 диаграммасы

     


"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының ақпараттық жүйесі арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі № 2 диаграммасы

     


"Электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы

     


Шартты белгілері:



  "ІІ, ІІІ және IV санат
объектілері үшін қоршаған
ортаға эмиссияларға рұқсат
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2- қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсат беру

А. Қызмет берушінің кеңсесі арқылы келіп түскен


Б. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету

     


В. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету


Шартты белгілер

     


  Жамбыл облысы әкімдігінің
2016 жылғы "28" сәуірдегі
№158 қаулысымен бекітілген

"II, III және IV санаттағы объектілерге мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "II, III және IV санаттағы объектілерге мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру"мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі –мемлекеттік қызмет) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – қызмет беруші) көрсетіледі.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) қызмет берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы;

      3) www.e.gov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.

      Қазақстан Республикасы Энергетика Министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 301 бұйрығымен бекітілген "ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет стандарты негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Стандарт).

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – II, III және IV санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат, рұқсатты қайта ресімдеу не мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10 тармағымен көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық.

      Қызмет алушы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алу үшін қағаз түрінде өтінімді ұсынса, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық түрде ресімделеді, қағазға басылады және қызмет берушінің уәкілетті адамның қолы мен мөрімен расталады.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қойылған электрондық құжаттар нысанында "жеке кабинетке" жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға негіздеме:

      1) мемлекеттік қызмет стандартының 1 қосымшасына сәйкес өтінім болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) қызмет берушінің кеңсе маманы өтінімді кіріс құжаттардың журналына тіркейді және қызмет берушінің қарауына жолдайды 15 (он бес) минуттың ішінде;

      2) қызмет берушінің басшысы қызмет алушының өтінімін қарайды және басшы орынбасарының қарауына бұрыштама қояды 2 (екі) сағаттың ішінде;

      3) қызмет берушінің басшы орынбасары өтінімді қарайды және бөлім басшысының қарауына бұрыштама қояды 2 (екі) сағаттың ішінде;

      4) бөлім басшысы өтінімді қарап бөлім маманына орындау үшін бұрыштама қояды 2 (екі) сағат ішінде;

      5) бөлім маманы өтінімді қарайды және экологиялық сараптама қорытындысын беруге рәсімдейді 28 (жиырма сегіз) күнтізбелік күннің ішінде II санаттағы объектілер үшін, 8 (сегіз) жұмыс күннің ішінде III және IV санаттағы объектілер үшін. Ұсынылған құжаттар толық емес болған жағдайда дәлелді бас тарту қорытындысын әзірлейді 2 (екі) жұмыс күннің ішінде. Қайталама келіп түскен құжаттарды 8 ( сегіз) жұмыс күннің ішінде II санаттағы объектілер ұшін, 3 (үш) жұмыс күннің ішінде III және IV санаттағы объектілер үшін қарайды. Қайталама қарау және экологиялық сараптама қорытындысын рәсімдеу 8 (жұмыс) күннің ішінде II санаттағы объектілер үшін, 3 (8үш) жұмыс күннің ішінде III және IV санаттағы объектілер үшін жүзеге асырылады, және бөлім басшысына жолданады;

      6) бөлім басшысы экологиялық сараптама қорытындысын немесе дәлелді бас тарту қорытындысын тексереді, қол қояды және кеңсеге жолдайды үш сағаттың ішінде;

      7) қызмет берушінің кеңсесі экологиялық сараптама қорытындысын немесе дәлелді бас тарту қорытындысын тіркейді және қызмет алушы келген кезде береді 30 (отыз) минутттың ішінде.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) қызмет алушының өтінімін тіркеу;

      2) қызмет берушінің басшысының бұрыштамасы;

      3) қызмет берушінің басшы орынбасарының бұрыштамасы;

      4) қызмет берушінің бөлім басшысының бұрыштамасы;

      5) бөлім маманының өтінімді қарауы;

      6) қызмет берушінің бөлім басшысымен тексеру және қол қою;

      7) қызмет берушінің кеңсесінде тіркеу жәнеқызмет алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) қызмет берушінің кеңсесі;

      2) қызмет берушінің басшысы;

      3) қызмет берушінің басшы орынбасары;

      4) бөлім басшысы;

      5) бөлім маманы

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (жұмыскерлердің) арасында рәсімдердің (іс-қимылдың) бірізділігін сипаттау қызмет беруші арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың №1 диаграммасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген:

      1) құжаттарды қабылдау кезінде қызмет берушінің кеңсе маманы қажетті құжаттардың тізімін өтінімді қарайтын маманымен қабылдайтын құжаттардың толықтығын қамтамасыз ету үшін сәйкестігін тексереді және өтінімді тіркейді 15 (он бес) минуттың ішінде;

      2) қызмет берушінің басшысы қызмет алушының өтінімін қарайды және басшы орынбасарының қарауына бұрыштама қояды 2 (екі) сағаттың ішінде;

      3) қызмет берушінің басшы орынбасары өтінімді қарайды және бөлім басшысының қарауына бұрыштама қояды 2 (екі) сағаттың ішінде;

      4) бөлім басшысы өтінімді қарап бөлім маманына орындау үшін бұрыштама қояды 2 (екі) сағат ішінде;

      5) бөлім маманы өтінімді қарайды және рұқсатты беруге рәсімдейді II санаттағы объектілер үшін 28 (жиырма сегіз) күнтізбелік күннің ішінде, III және IV санаттағы санаттағы объектілер үшін 8 (сегіз) жұмыс күннің ішінде объектілер үшін 3 (үш) жұмыс күннің ішінде. Ұсынылған құжаттар толық емес және дәйексіз болған жағдайда дәлелді бас тарту хатын әзірлейді 2 (екі) жұмыс күннің ішінде. Қайта қарау және экологиялық сааптама қорытындысын рәсімдеу II санаттағы объектілер үшін 8 (сегіз) жұмыс күннің ішінде, III және IV санаттағы объктілер үшін 3 (үш) жұмыс күннің ішінде және бөлім басшысына жолдайды;

      6) қызмет берушінің бөлім басшысы экологиялық сараптама қорытындысын немесе дәлелді бас тарту хатын тексереді, қол қояды және кеңсеге жолдайды 3 (үш) сағаттың ішінде;

      7) қызмет берушінің кеңсесі экологиялық сараптама қорытындысыннемесе дәлелді бас тарту хатын тіркейді және қызмет алушы келген кезде береді 30 (отыз) минуттың ішінде.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясына және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушіге жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеудің ұзақтығы мемлекеттік корпорациясы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың №2 диаграммасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген:

      1) 1-үдеріс – мемлекеттік корпорациясыақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнында қызметкерімен қызмет көрсету үшiн логин және паролін енгiзу (авторизациялау процесi);

      2) 2-үдеріс – мемлекеттік корпорациясықызметкерімен осы регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау нысанын шығару және "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясықызметкерімен қызмет алушының деректерін толтыру;

      3) 3-үдеріс - электрондық үкіметінің шлюзы арқылы жеке тұлға мемлекеттік дерек қоры немесе заңды тұлға мемлекеттік дерек қоры қызмет алушының деректерін, өкілінің сенім хат деректері туралы сұрауды жолдау;

      4) 1-шарт – қызметті алушы деректерiнiң жеке тұлғалардың мемлекеттік дерек қоры/заңды тұлғалардың мемлекеттік дерек қорында бар болуын, бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесін қызмет алушының өкілінің сенім хаты туралы деректерін тексеру;

      5) 4-үдеріс - қызмет беруші деректерiнiң жеке тұлғалар мемлекеттік дерек қорында/заңды тұлғалар дерек қорында, бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесінде жоқ болуына байланысты деректердi алудың мүмкiн еместiгi туралы хабарламаны құру;

      6) 5-үдеріс - мемлекеттік корпорациясықызметкерімен құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгiсi бөлiгiнде сұрау нысанын толтыру және қызмет берушінің қызметкерімен қажетті құжаттарды сканерлеу, қызмет көрсету сұрауына (енгізілген деректер) сұрау нысанын тіркеу және электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландыру;

      7) 6 үдеріс - электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған (расталған) "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесі электрондық үкімет шлюзы арқылы электрондық құжатты жолдау (қызмет алушының сұранысы);

      8) 7 үдеріс - "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесінде электрондық құжатты тіркеу:

      9) 2 шарт – Стандарттың 9 тармағына сәйкес қызмет алушының ұсынылған құжаттарын қызмет берушімен тексеру (өңдеу);

      10) 8 үдеріс- қызмет алушының деректерiнде бұзушылықтардың бар болуына байланысты қызмет беруден бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесін құру;

      11) 9 үдеріс – мемлекеттік корпорациясықызметкері арқылы қызмет алушымен "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесінде құрылған қызмет нәтижесін (рұқсат) алу;

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін мемлекеттік корпорациясы арқылы алу процесінің сипаттамасы, оның ұзақтығы

      1) Мемлекеттік корпорацияда мемлекеттік көрсетілетін қызметтің дайын тәтижесін оның қызметкері қолхат негізінде, жеке басты куәландыратын құжатты және (немесе) сенім білдірілген адамның өкілеттілігін растайтын құжатты ұсынған кезде (көрсетілетін қызметті алушының немесе сенім білдірілген адамның жеке басын сәйкестендіру үшін) 15 (он бес) минут ішінде береді.

      11. Жүгіну тәртібін және "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кеінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрстілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігін сипаттау электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы қызметтік өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы осы Регламенттің 1- қосымшасында келтірілген:

      1) қызмет алушы электрондық үкіметінің порталына тіркелуді компьютердің интернет-браузеріне сақталған өзінің электрондық цифрлық қолтаңба тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (электрондық үкіметінің порталында тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1 үдеріс – қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігін компьютердің интернет-браузеріне бекітуі, мемлекеттік қызметті алу үшін қызмет алушылардың электрондық үкіметінің порталындағы парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);

      3) 1 шарт – электрондық үкімет порталында логин(жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі)және пароль арқылы тіркелген қызмет алушы туралы деректердің дұрыстығын тексеру;

      4) 2 үдеріс – қызмет алушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты, электрондық үкіметінің порталында авторландырудан бас тарту хабарламасын қалыптастыру;

      5) 3 үдеріс – қызмет алушының "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпаратық жүйе веб-порталынан осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, қызмет алушымен нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу);

      6) 4 үдеріс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасын тіркеу куәлігін таңдауы;

      7) 2 шарт – электрондық үкіметінің веб-порталында электрондық цифрлык қолтаңбаны тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сауалда және электрондық цифрлык қолтаңбаның тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі арасындағы сәйкестендірме деректерге сәйкес келуін тексеру;

      8) 5 үдеріс – қызмет алушының электрондық цифрлык қолтаңбаның түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9) 6 үдеріс – қызмет алушының электрондық цифрлык қолтаңбасы көмегімен сауалдың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) және оған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің электрондық түрде бекітілген құжаттарын куәландыруы (қол қоюы);

      10) 7 үдеріс - "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында электрондық құжатты (қызмет алушының сұранысын) тіркеу және "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қорының ақпараттық жүйесіндегі сұранысын өңдеу;

      11) 3 шарт – қызмет алушының квалификациялық талаптарына және қорытынды беру негіздеріне сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі;

      12) 8 үдеріс - "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында қызмет алушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;

      13) 9 үдеріс – қызмет алушының "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесінде қалыптастырған (рұқсат) алуы.

      Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлык қолтаңбасын пайдаланумен құрастырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілерменөзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында 2 - қосымшада көрсетіледі.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметінің бизнес-процес анықтамасы қызмет берушінің интернет – ресурсында (http//dpr_taraz@mail.ru) және Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсындаhttp//www.zhambyl.gov.kz) орналастырылады.

  "II, III и IV санат объектілер
үшін қоршаған ортаға
эмиссияларға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Қызмет беруші арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың №1 диаграммасы

     


"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының ақпараттық жүйесі арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі № 2 диаграммасы

     


"Электрондық үкіметттің" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы

     


Шартты белгілері:

     


  "ІІ, ІІІ және IV санаттағы
объектілерге мемлекеттік
экологиялық сараптама
қорытындысын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2- қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "ІІ, ІІІ және IV санаттағы объектілерге мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру"

А. Көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі арқылы келіп түскен

     


Б. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету

     


В. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету

     


Шартты белгілер

     


Об утверждении регламентов государственных услуг в области охраны окружающей среды

Постановление акимата Жамбылской области от 28 апреля 2016 года № 158. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 8 июня 2016 года № 3107. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 21 августа 2017 года № 186

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 21.08.2017 № 186 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1.Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории";

      2) регламент государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов для объектов II, III и IV категории";

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области;

      4) принятие иных мер, вытекающих из настоящего постановления.

      3. Признать утратившим силу постановление акимата Жамбылской области от 27 июля 2015 года № 165 "Об утверждении регламентов оказания государственных услуг в области охраны окружающей среды" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2741, опубликовано 12 сентября 2015 года в газете "Знамя труда").

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области А.Нуралиева.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области К. Кокрекбаев

  Утвержден
постановлением акимата
Жамбылской области
№ 158 от "28" апреля 2016 г.

Регламент государственной услуги

"Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории" (далее – государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управлением природных ресурсов и регулирования природопользования" (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      3) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      Услуга предоставляется на основании стандарта государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории", утвержденного приказом Министра энергетики Республики Казахстан № 301 от 23 апреля 2015 года (далее – Стандарт).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги - разрешение, переоформление разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III, IV категорий либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги.

      Форма представления результата оказания государственной услуги электронная.

      В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги:

      1) заявка на получение разрешения на эмиссии в окружающую среду согласно приложения 1 к Стандарту.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя с момента поступления заявки регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции, и передает его на рассмотрение руководителю услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает заявку услугополучателя и ставит резолюцию для рассмотрения заместителем руководителя в течение 2 (двух) часов;

      3) заместитель руководителя ставит резолюцию для рассмотрения руководителем отдела в течение 2 (двух) часов;

      4) руководитель отдела ставит резолюцию для рассмотрения специалистом отдела в течение 2 (двух) часов;

      5) специалист отдела рассматривает заявку и оформляет разрешение к выдаче в течение 28 (двадцати восьми) календарных дней для объектов II категории, в течение 8 (восьми) рабочих дней для объектов III категории, в течение 3 (трех) рабочих дней для объектов IV категории. В случае неполноты и недостоверности представленных документов готовит мотивированный отказ в течение 13 (тринадцати) календарных дней для объектов II категории, в течение 3 (трех) календарных дней для объектов III и IV категории и направляет руководителю отдела;

      6) руководитель отдела проверяет разрешение либо мотивированный отказ и направляет заместителю руководителя в течение 2 (двух) часов;

      7) заместитель руководителя согласовывает разрешение либо мотивированный отказ и направляет руководителю услугодателя в течение 2 (двух) часов;

      8) руководитель услугодателя подписывает разрешение либо мотивированный отказ и направляет в канцелярию для регистрации в течение 2 (двух) часов;

      9) канцелярия услугодателя регистрирует разрешение либо мотивированный отказ и выдает его при явке услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация заявки услугополучателя;

      2) резолюция руководителя услугодателя;

      3) резолюция заместителя руководителя услугодателя;

      4) резолюция руководителя отдела услугодателя;

      5) рассмотрение заявки специалистом отдела;

      6) проверка руководителем отдела услугодателя;

      7) согласование заместителем руководителя услугодателя;

      8) подписание руководителем услугодателя;

      9) регистрация в канцелярии услугодателя и выдача услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя

      2) руководитель услугодателя

      3) заместитель руководителя услугодателя

      4) руководитель отдела

      5) специалист отдела

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указано в диаграмме № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги в приложении 1 к настоящему Регламенту:

      1) при принятии документов сотрудник канцелярии услугодателя сверяет список необходимых документов с работником, осуществляющим рассмотрение заявки, для обеспечения полноты принимаемого пакета документов и регистрирует заявку в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя при рассмотрении заявки ставит резолюцию для рассмотрения заместителем руководителя услугодателя в течение 2 (двух) часов;

      3) заместитель руководителя услугодателя ставит резолюцию для рассмотрения руководителем отдела в течение 2 (двух) часов;

      4) руководитель отдела ставит резолюцию для рассмотрения специалистом отдела в течение 2 (двух) часов;

      5) специалист отдела рассматривает заявку и оформляет разрешение к выдаче в течение 28 (двадцати восьми) календарных дней для объектов II категории, в течение 8 (восьми) рабочих дней для объектов III категории, в течение 3 (трех) рабочих дней для объектов IV категории. В случае неполноты и недостоверности представленных документов готовит мотивированный отказ в течение 13 (тринадцати) календарных дней для объектов II категории, в течение 3 (трех) календарных дней для объектов III и IV категории и направляет руководителю отдела;

      6) руководитель отдела услугодателя проверяет и согласовывает оформленное разрешение или мотивированный отказ и передает заместителю руководителя услугодателя в течение 2 (двух) часов;

      7) заместитель руководителя услугодателя проверяет и согласовывает разрешение или мотивированный отказ и передает руководителю услугодателя в течение 2 (двух) часов;

      8) руководитель услугодателя подписывает разрешение или мотивированный отказ и направляет для регистрации в канцелярию в течение 2 (двух) часов;

      9) канцелярия регистрирует разрешение либо мотивированный отказ и выдает его при явке услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию "Правительство для граждан" и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услгополучателя указано в диаграмме № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги в приложении 1 к настоящему Регламенту:

      1) процесс 1 – ввод работника Государственной корпорации в автоматизированном рабочем месте информационной системы - логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;

      2) процесс 2 – выбор работника "Государственной корпорации, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод работника Государственной корпорации данных услугополучателя;

      3) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства в государственной базе данных физических лиц либо в государственной базе данных юридических лиц о данных услугополучателя, о данных доверенности представителя услугополучателя;

      4) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в государственной базе данных физические лица/ государственной базе данных юридические лица, данных доверенности в единой нотариальной информационной системе;

      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в государственной базе данных физические лица/ государственной базе данных юридические лица, данных доверенности в единой нотариальной информационной системе;

      6) процесс 5 – заполнение работника Государственной корпорации формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством электронной цифровой подписи заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью работника Государственной корпорации через шлюз электронного правительства в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";

      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";

      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта и основаниям для оказания услуги;

      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";

      11) процесс 9 – получение услугополучателем через работника Государственной корпорации результата услуги (разрешение) сформированной в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование".

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, его длительность:

      1) выдача готового результата государственной услуги осуществляется его работником на основании расписки, при предъявлении документа, удостоверяющего личность и (или) документа, удостоверяющего полномочия доверенного лица (для идентификации личности услугополучателя или доверенного лица) в течение 15 (пятнадцати) минут.

      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через веб-портал "электронного правительства" приведено в диаграмме № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги в приложении 1 к настоящему Регламенту:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале электронного правительства с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале электронного правительства);

      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале электронного правительства для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале электронного правительства подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (индивидуальный идентификационный номер/бизнес идентификационный номер и пароль;

      4) процесс 2 – формирование в портале электронного правительства сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги в веб-портал информационной системы государственной базы данных "Е-лицензирование", указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;

      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;

      7) условие 2 – проверка на портале электронного правительства срока действия регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между индивидуальным идентификационным номером/бизнес идентификационным номером, указанным в запросе, и индивидуальным идентификационным номером/бизнес идентификационным номером, указанным в регистрационном свидетельстве электронной цифровой подписи);

      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности электронной цифровой подписи услугополучателя;

      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством электронной цифровой подписи услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование" и обработка запроса в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";

      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;

      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";

      13) процесс 9 – получение услугополучателем результата услуги (разрешения), сформированной информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием электронной цифровой подписи уполномоченного лица услугодателя.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействии структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложения 2 к настоящему Регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет – ресурсе услугодателя (http/dpr_taraz@mail.ru) и акимата Жамбылской области (http/www.zhambyl.gov.kz).

  Приложение 1
к Регламенту государственной услуги "Выдача разрешений на
эмиссии в окружающую
среду для объектов II, III и IV
категории"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через услугодателя

     


Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через информационную систему Государственной корпорации "Правительство для граждан"

     


Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства"

     


Условные обозначения

     


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги "Выдача разрешений на
эмиссии в окружающую
среду для объектов II, III и IV
категории

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

"Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории

А. При оказании государственной услуги через услугодателя


Б. При оказании государственной услуги через Государственную корпорацию "Правительство для граждан"


В. При оказании государственной услуги через портал


Условные обозначения

     


  Утвержден
постановлением акимата
Жамбылской области №158 от "28" апреля 2016 г.

Регламент государственной услуги

"Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий" (далее – государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управлением природных ресурсов и регулирования природопользования" (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      3) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      Услуга предоставляется на основании стандарта государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории", утвержденного приказом Министра энергетики Республики Казахстан № 301 от 23 апреля 2015 года (далее – Стандарт).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги - разрешение, переоформление разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III, IV категорий либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги.

      Форма представления результата оказания государственной услуги электронная.

      В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги:

      1) заявка на получение разрешения на эмиссии в окружающую среду согласно приложения 1 к стандарту государственной услуги

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя с момента поступления заявления регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции, и передает его на рассмотрение руководителю услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает заявление услугополучателя и ставит резолюцию для рассмотрения заместителем руководителя в течение 2 (двух) часов;

      3) заместитель руководителя рассматривает заявление и ставит резолюцию для рассмотрения руководителем отдела в течение 2 (двух) часов;

      4) руководитель отдела рассматривает заявление и ставит резолюцию для исполнения специалистом отдела в течение 2 (двух) часов;

      5) специалист отдела рассматривает заявление услугополучателя и оформляет заключение экологической экспертизы в течение 28 (двадцати восьми) календарных дней для объектов II категории, в течение 8 (восьми) рабочих дней для объектов III и IV категории. В случае неполного предоставления необходимых документов специалист готовит мотивированный отказ в течение 2 (двух) рабочих дней. Повторное рассмотрение и оформление заключения экологической экспертизы осуществляется в течение 8 (восьми) рабочих дней для объектов II категории, 3 (трех) рабочих дней для объектов III и IV категории и передается на проверку руководителю отдела;

      6) руководитель отдела проверяет заключение экологической экспертизы либо мотивированный отказ, подписывает и направляет в канцелярию в течение 3 (трех) часов;

      7) канцелярия услугодателя регистрирует заключение экологической экспертизы либо мотивированный отказ и выдает его при явке услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация заявления услугополучателя;

      2) резолюция руководителя услугодателя;

      3) резолюция заместителя руководителя услугодателя;

      4) резолюция руководителя отдела услугодателя;

      5) рассмотрение заявления специалистом отдела;

      6) проверка и подписание руководителем отдела услугодателя;

      7) регистрация в канцелярии услугодателя и выдача услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя

      2) руководитель услугодателя

      3) заместитель руководителя услугодателя

      4) руководитель отдела

      5) специалист отдела

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указано в диаграмме № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги в приложении 1 к настоящему Регламенту:

      1) при принятии документов сотрудник канцелярии услугодателя сверяет список необходимых документов с работником, осуществляющим рассмотрение заявления, для обеспечения полноты принимаемого пакета документов в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает заявление услугополучателя и ставит резолюцию для рассмотрения заместителем руководителя в течение 2 (двух) часов;

      3) заместитель руководителя рассматривает заявление и ставит резолюцию для рассмотрения руководителем отдела в течение 2 (двух) часов;

      4) руководитель отдела рассматривает заявление и ставит резолюцию для исполнения специалистом отдела в течение 2 (двух) часов;

      5) специалист отдела рассматривает заявление услугополучателя и оформляет заключение экологической экспертизы в течение 28 (двадцати восьми) календарных дней для объектов II категории, в течение 8 (восьми) рабочих дней для объектов III и IV категории. В случае неполного предоставления необходимых документов специалист готовит мотивированный отказ в течение 2 (двух) рабочих дней. Повторное рассмотрение и оформление заключения экологической экспертизы осуществляется в течение 8 (восьми) рабочих дней для объектов II категории, 3 (трех) рабочих дней для объектов III и IV категории и передается на проверку руководителю отдела;

      6) руководитель отдела проверяет заключение экологической экспертизы либо мотивированный отказ, подписывает и направляет в канцелярию в течение 3 (трех) часов;

      7) канцелярия услугодателя регистрирует заключение экологической экспертизы либо мотивированный отказ и выдает его при явке услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию "Правительство для граждан" и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя указано в диаграмме № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги в приложении к настоящему Регламенту:

      1) процесс 1 – ввод работника Государственной корпорации в автоматизированном рабочем месте информационной системы - логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;

      2) процесс 2 – выбор работника "Государственной корпорации, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод работника Государственной корпорации данных услугополучателя;

      3) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства в государственной базе данных физических лиц либо в государственной базе данных юридических лиц о данных услугополучателя, о данных доверенности представителя услугополучателя;

      4) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в государственной базе данных физические лица/ государственной базе данных юридические лица, данных доверенности в единой нотариальной информационной системе;

      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в государственной базе данных физические лица/ государственной базе данных юридические лица, данных доверенности в единой нотариальной информационной системе;

      6) процесс 5 – заполнение работника Государственной корпорации формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством электронной цифровой подписи заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью работника Государственной корпорации через шлюз электронного правительства в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";

      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";

      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта и основаниям для оказания услуги;

      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";

      11) процесс 9 – получение услугополучателем через работника Государственной корпорации результата услуги (разрешение) сформированной в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование".

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, его длительность:

      1) выдача готового результата государственной услуги осуществляется его работником на основании расписки, при предъявлении документа, удостоверяющего личность и (или) документа, удостоверяющего полномочия доверенного лица (для идентификации личности услугополучателя или доверенного лица) в течение 15 (пятнадцати) минут.

      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через веб-портал "электронного правительства" приведено в диаграмме № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги в приложении 1 к настоящему Регламенту:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале электронного правительства с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале электронного правительства);

      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале электронного правительства для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале электронного правительства подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (индивидуальный идентификационный номер/бизнес идентификационный номер и пароль;

      4) процесс 2 – формирование в портале электронного правительства сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги в веб-портал информационной системы государственной базы данных "Е-лицензирование", указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;

      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;

      7) условие 2 – проверка на портале электронного правительства срока действия регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между индивидуальным идентификационным номером/бизнес идентификационным номером, указанным в запросе, и индивидуальным идентификационным номером/бизнес идентификационным номером, указанным в регистрационном свидетельстве электронной цифровой подписи);

      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности электронной цифровой подписи услугополучателя;

      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством электронной цифровой подписи услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование" и обработка запроса в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";

      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;

      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";

      13) процесс 9 – получение услугополучателем результата услуги (разрешения), сформированной информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием электронной цифровой подписи уполномоченного лица услугодателя.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействии структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложения 2 к настоящему Регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет – ресурсе услугодателя (http/dpr_taraz@mail.ru) и акимата Жамбылской области (http/www.zhambyl.gov.kz).

  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Выдача заключений
государственной экологической
экспертизы для объектов II, III и
IV категории"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через услугодателя

     


Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через информационную систему Государственной корпорации "Правительство для граждан"

     


Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через портал "электронного правительства"

     


Условные обозначения

     


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача заключений
государственной экологической
экспертизы для объектов II, III и
IV категории"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

"Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категории"

А. При оказании государственной услуги через услугодателя

     


Б. При оказании государственной услуги через портал

В. При оказании государственной услуги через Государственную корпорацию "Правительство для граждан"