Қарағанды облысының жасыл екпелерді күтіп-ұстау және қорғау, қалалардың және елді мекендердің аумақтарын абаттандырудың Қағидаларын бекіту туралы

Қарағанды облыстық мәслихатының 2016 жылғы 28 сәуірдегі II сессиясының № 32 шешімі. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 1 маусымда № 3838 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облыстық мәслихатының 2017 жылғы 29 қыркүйектегі № 222 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облыстық мәслихатының 29.09.2017 № 222 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң колданысқа енгізіледі) шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6 бабына сәйкес облыстық мәслихат ШЕШІМ ЕТТІ:

      1. Қарағанды облысының жасыл екпелерді күтіп-ұстау және қорғау, қалалардың және елді мекендердің аумақтарын абаттандырудың Қағидалары осы шешімге қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. Келесі шешімдердің күші жойылды деп танылсын:

      1) Қарағанды облыстық мәслихатының 2013 жылғы 14 наурыздағы "Қарағанды облысының қалалары мен елді мекендерінің аумақтарын көріктендіру ережелерін бекіту туралы" № 130 шешімінің (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тіілімінде № 2281 болып тіркелген, 2013 жылғы 09 сәуірдегі № 55 (21481) "Орталық Қазақстан" және 2013 жылғы 09 сәуірдегі № 45-46 (21378-21379) "Индустриальная Караганда" газеттерінде жарияланған);

      2) Қарағанды облыстық мәслихатының 2013 жылғы 12 желтоқсандағы XXII сессиясының "Қарағанды облысының елді мекендеріндегі жасыл желектерді күтіп-ұстау және қорғау Қағидаларын бекіту туралы" № 246 шешімінің (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2505 болып тіркелген, 2014 жылғы 21 қаңтардағы № 10 (21644) "Орталық Қазақстан" және 2014 жылғы 21 қаңтардағы № 7 (21528) "Индустриальная Караганда" газеттерінде, "Әділет" апараттық–құқықтық жүйесінде 2014 жылдың 24 қаңтарында жарияланған).

      3. Осы шешімнің орындалуын бақылау облыстық мәслихаттың құрылыс, көлік және коммуналдық шаруашылық жөніндегі тұрақты комиссиясына (Иманов Н.И.) жүктелсін.

      4. Осы шешім оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы С. Әдекенов
      Облыстық мәслихаттың хатшысы Р. Әбдикеров

  Қарағанды облыстық мәслихатының
2016 жылғы 28 сәуірдегі II
сессиясының № 32 шешімімен
бекітілген

Қарағанды облысының жасыл екпелерді күтіп - ұстау және қорғау, қалалардың және елді мекендердің аумақтарын абаттандырудың Қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Бұл Қарағанды облысының жасыл екпелерді күтіп-ұстау және қорғау, қалалардың және елді мекендердің аумақтарын абаттандырудың Қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) 2003 жылғы 20 маусымдағы Қазақстан Республикасының Жер кодексіне, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, 2007 жылғы 9 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Экологиялық кодексінің 19 бабына және Қазақстан Республикасының басқа нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес әзірленді.

      2. Қағидалар Қарағанды облысы аумағындағы жер учаскелерінің, ғимараттардың, құрылыстардың меншік иелері және (немесе) пайдаланушылары болып табылатын жеке және заңды тұлғалар үшін жасыл екпелерді күтіп-ұстау және қорғау, аумақтарды абаттандыру саласындағы тәртіпті аңықтайды, қатынасын және талапатарын реттейді.

      3. Аумақтың абаттандыру және санитарлық күту жұмыстарын ұйымдастыру тиісті елді – мекендердің әкімдеріне, қарауында сәулет, қала құрылысы және құрылыс, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушы тасымалы және автокөлік жолдары, кондоминиум нысанадарын басқару мақсатымен құрылған көп қабатты тұрғын үйлердегі үй-жай (пәтер) иелерінің бейкоммерциялық бірлестіктерінің, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, ғимарат, құрылыс, жер телімдері мен жер пайдаланушы бар сұрақтарын қамтитын қала мен ауданның мемлекеттік мекемелеріне жүктеледі.

      4. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) абаттандыру – сол немесе өзге аумақты құрылыс, мақсаты бойынша қалыпты пайдалану үшін жарамды жағдайға келтіру, халықтың дені сау, жайлы және мәдениетті өмір сүру жағдайын жасау мақсатында жүзеге асырылатын жұмыстардың және іс-шаралардың жиынтығы;

      2) ғимараттың қасбетi – ғимараттың немесе құрылыстың сыртқы жағы;

      3) жасарту – қаңқалы және жартылай қаңқалы бұтақтарды қатты қысқарту, өркендерді сирету және реттеу, бас жағы мен бұталардың құрғау салдарынан өзінің декоративтік сапасын жоғалтқан, сау діңді және сүңгекті жасарту үшін жарамды ересек ағаштардың кемінде 3,5 метр биіктіктегі діңдерін кесу;

      4) жасыл алқап – түрлік құрамына қарамастан кемінде 0,125 га аумақта кемінде 50 дана ағашы бар көгалдандырылған аумақ;

      5) жасыл екпелер – азаматтық заңнамаға сәйкес жылжымайтын мүлік болып табылатын және қаланың бірыңғай жасыл қорын құрайтын табиғи өскен және жасанды егілген ағаш бұтақты және шөпті өсімдіктер;

      6) жасыл екпелерді жою – жасыл екпелердің өсуінің тоқтауына әкелетін зақымдану;

      7) жасыл екпелерді күтіп-ұстау және қорғау – жасыл екпелерді, көгалдандырылған аумақтар мен жасыл алқаптарды құруға, сақтауға және өсіруге (оның ішінде жойылған немесе зақымдалған жасыл екпелерді өтемдік қалпына келтіруге) бағытталған құқықтық, әкімшілік, ұйымдық және экономикалық шаралар жүйесі;

      8) жасыл екпелерді сақтау – абаттандыру және құрылыс жұмыстарының нүктесіне түсетін, аса құнды екпелердің тұқымдарын сақтауға бағытталған іс-шаралар кешені;

      9) жалпы пайдаланымдағы жерлер – алаңдар, көшелер, тротуарлар, өтпе жолдар, жолдар, жағалаулар, саябақтар, скверлер, қала ормандары, бульварлар, су айдындары, жағажайлар, зираттар және халықтың мұқтажын қанағаттандыруға арналған өзге де объектілер (жалпы пайдаланымдағы инженерлік жүйелер) үшін алынған және арналған жерлер;

      10) көгал – шөптер, гүлдер, ағаштар мен бұталарды көшеттеудi қамтитын көрiктендiрудiң жасанды құрылған элементi;

      11) көгалдандырылған аумақ – табиғи жолмен өнiп шыққан өсiмдiктер орналасқан, жасанды жолмен жасалған бау-саябақ кешендерi және объектiлер, бульварлар, скверлер, көгалдар, гүлдер орналасқан жер учаскесі;

      12) қатты тұрмыстық қалдықтар – қатты түрдегі коммуналдық қалдықтар;

      13) өтемдiк көгалдандыру – жойылған немесе зақымданған жасыл екпелердің орнына жасыл екпелерді отырғызу;

      14) өтпе жол – тұрғын үйлер мен қоғамдық ғимараттарға, мекемелерге, кәсіпорындарға, шағын аудандар, орамдар, елді мекендер ішіндегі құрылыс объектілеріне көлік құралдарының кіруін қамтамасыз ететін жол элементі;

      15) тротуар – жаяу жүргіншілердің жүруіне арналған, жолдың жүру бөлігімен шектесетін немесе одан көгалмен немесе арық жүйесімен бөлінген жолдың элементі;

      16) уәкілетті орган - табиғатты пайдалануды, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын реттеу саласындағы функцияларды жүзеге асыратын жергілікті атқарушы орган;

      17) ұйым – жүргізілетін жұмысқа қажетті қызметті жүзеге асыратын, материалдық және білікті еңбек ресурстары бар жеке кәсіпкерлік субъектісі немесе дауыс беретiн акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан астам пайызы мемлекетке тиесiлi заңды тұлға және олармен үлестес заңды тұлғалар;

      18) шағын сәулеттік нысандар – декоративтік сипаттағы және іс жүзінде пайдаланылатын объектілер (мүсiндер, субұрқақтар, барельефтер, гүл құмыралары, павильондар, күркелер, отырғыштар, құтылар, балалар ойындары және ересектердiң демалысына арналған жабдықтар мен конструкциялар);

      19) іргелес аумақ – ғимараттар, құрылыстар, қоршаулар, құрылыс алаңшаларының, сауда, жарнама объектілеріне және заңды немесе жеке тұлғалардың балансындағы, меншігіндегі, иелігіндегі, жалға алуындағы басқа объектілер шекараларына тікелей (периметрі бойынша 5 метр шекарадағы) жанасып жатқан аумақ.

2. Жасыл екпелерді күтіп-ұстау және қорғау

      5. Республикалық және жергілікті маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарда, жеке тұрғын үй және жеке меншік қосалқы шаруашылық аумақтарында, саяжайлар учаскелерінде және коммуналдық қызметтердің қарауына жататын зираттардың учаскелерінде өсетін жасыл екпелерді қоспағанда барлық жасыл екпелер бiрыңғай жасыл қор құрайды және қорғалуға жатады. Жасыл желектердің барлық түрлері есепке алынуға жатады. Жасыл желектердің есебі осы ережелердің қосымшасына сәйкес реестіріне кіргізілген есеп нысананың шеңберінде орналасқан инвентаризация мен лесопатологиялық тексеріс арқылы жүзеге асырылады.

      6. Көгалдандырылған аумақтарды дамыту елді мекенді көгалдандырудың ұзақ мерзiмдi кешендi схемасына сәйкес жүргiзiледi.

      7. Көгалдандыру бойынша барлық жұмыстың түрлерiн жұмыс сызбаларына сәйкес бекітілген жобалар бойынша орындаған жөн. Көгалдандыру және абаттандыру бойынша жұмыстарды жүргiзу кезiнде орындалатын жұмыстардың сапасына және бекiтiлген жобаға, жұмыс сызбаларына сәйкес келуіне "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 16 шілдедегі Заңына сәйкес авторлық қадағалау жүргізіледі.

      8. Жасыл екпелерді күтіп-ұстау көгалдандыру бойынша жұмыстардың негізгі түрлерін қамтиды:

      1) жасыл екпелерді отырғызу;

      2) ағаштардың діңгек қуысын орнатумен қыртыстарды қопсыту, ағаштарды ақтау;

      3) гүлдерді, көгалдарды орналастыру, арамшөптерді отау, шөптерді шабу;

      4) барлық вегетациялық кезеңде жасыл екпелерді суару;

      5) жасыл екпелерді қырқу, қайта отырғызу, кесу (апаттық, құрғаған, жасамыс ағаштарды және бұтақтарды санитариялық кесу);

      6) тыңайтқыштарды салу;

      7) жасыл екпелердің зиянкестерімен және ауруларымен күресу.

      9. Жасыл екпелерді қайта отырғызу жыл ішінде арнайы қайта отырғызу технологиясы сақталған жағдайда жүзеге асырылады. Жапырақты және қылқан жапырақты ағаштардың тиімді ұласып өсуі мақсатында оларды күз түскен кезеңнен бастап көктемнің бас кезіне дейін отырғызу ұсынылады.

      10. Ағаштарды жасарту және қалың өскен ағаштарды сирету жұмыстары вегетация басталғанға дейін немесе күздің соңында жүргізіледі.

      11. Құрылыс-монтаждау жұмыстарын жүргізу кезінде осы учаскеде сақтауға жататын барлық екпелер олардың тиімді қорғалуын қамтамасыз ететін арнайы қорғаныш қоршауларымен механикалық және өзге де зақымданулардан қорғалады.

      12. Құрылыс салуға немесе басқа жұмыстар жүргiзуге бөлiнетін учаскелерде жасыл екпелерді сақтау мүмкiн болмаған жағдайда, жасыл екпелерді кесу немесе қайта отырғызу жүргізіледі.

      13. Жасыл екпелерді кесу мынадай:

      1) бекітілген және келісілген қала құрылысы құжаттамасында көзделген құрылыстың объектілерін орналастыру үшін жағдай жасауды қамтамасыз ету;

      2) инженерлік абаттандыру объектілеріне, жер үсті коммуникацияларына қызмет көрсету;

      3) апаттық және төтенше жағдайларды жою, оның ішінде инженерлік абаттандыру объектілерінде жою;

      4) жасыл екпелердің сапалық және түрлік құрамын жақсарту қажеттілігі;

      5) адамның өмірі мен денсаулығы қауіпсіздігіне қауіп төндіретін, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың мүлкіне залал келтіруі мүмкін ескі екпелерді санитариялық кесу жағдайларында жүзеге асырылуы мүмкін.

      14. Ағаштардың барлық түрлерін амаласыз жою немесе санитарлық кесуіне рұқсаттама Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 16 мамырдағы "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Заңына сәйкес беріледі.

      15. Жалпы пайдаланылатын жерлердегі және ғимараттар, құрылыстар, көп қабатты тұрғын үйлер аумақтарында желдің және табиғи сипаттағы өзге де оқиғалардың, жол-көлік апаттары нәтижесінде ағаштар апатты құлаған жағдайда құлаған ағаштарды жинау, құлаған жерлерді уақтылы санитариялық тазалау және ағаш қалдықтарын шығару жер пайдалану құқығы шекарасындағы, сол аумақ тиесілі ұйымға немесе қызмет көрсететін учаскелері бойынша ұйымдарға жүктеледі.

      16. Өскен немесе зақымдалған жасыл екпелер өздігінен құлаған жағдайда, кінәлі тұлғаларды анықтау мүмкін болмаған кезде жасыл екпелерді қалпына келтіру жергілікті бюджет қаражаты есебінен жүргізіледі.

      17. Қаланың және елді мекеннің аумақтарында өтемдік отырғызу жүргізу үшін уәкілетті орган арнайы учаскелерді айқындайды.

3. Тазалық пен тәртіпті қамтамасыз ету

      18. Жергілікті жерлерді ағымдағы санитариялық күтіп-ұстауды осы саладағы қызметті жүзеге асыратын ұйымдар жүзеге асырады.

      19. Барлық ұйымдық-құқықтық нысандардың жеке және заңды тұлғалары, оның iшiнде күрделі және уақытша объектілердің иелерi мыналарды:

      1) дербес өз қаражаты есебінен немесе ұйымдармен шарттар жасасу жолымен бөлінген аумақты санитариялық күтіп-ұстауды және абаттандыруды қамтамасыз етеді;

      2) кез келген меншік объектілеріне ұқыпты қарайды, мемлекеттік меншік объектілеріне залал келтірген жағдайлар туралы тиісті органдарды хабардар етеді;

      3) көшелер және үй нөмірлері көрсетілген тақталарды техникалық дұрыс жағдайда және тазалықта ұстайды;

      4) қоршауларды (шарбақтарды) және шағын сәулет нысандарын тиісті жағдайда (қоршаудың (шарбақтың) сыртқы жағын бояу, әктеу) күтіп-ұстайды.

      20. Облыстың елді мекен аумақтарында жол берілмейді:

      1) жалпыға ортақ пайдаланылатын алаңдар мен демалыс аймақтарын, көшелерін ластауға;

      2) кез келген елді мекендердің аумағын ластауға;

      3) адамдарға шомылуға арналған жерлерде жануарларды жуу және кір жууға;

      4) меншік иесінің және (немесе) нысана қолданушының келісімінсіз, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте қарастырылған қажетті рұқсаттама немесе келісу қағазын алмай және ондай мақсаттарға тағайындалмаған жерлерге жарнамаларды, плакаттарды, үндеулерді, әртүрлі ақпараттық материал орналастыруға, жазуларды және графикалық бейнелерді салуға;

      5) арнайы тағайындалған орындарынан тыс, тұрғын орымдарында және жалпы пайдалану жерлерінің, су бөлетін мұнараларының, су қоймасының, көпшілік демалу орындарының, тұрғын үй кіреберіс жанында көліктерді жуу, тазарту және жөндеуге (апаттық жөндеуді есептемегенде);

      6) топырақты, қоқысты, себінді құрылыс материалдарын, жеңіл ыдыстарды, жапырақтарды брезент немесе басқа материалмен жабусыз көшіру;

      7) автомобиль жолдарының жүру бөлiгiне қоқыс, қозғалысқа қауiп келтiретiн заттарды тастауға;

      8) ғимараттардың, құрылыстардың және тұрғын үйлердiң терезелерiнен қоқыс лақтыруға;

      9) әртүрлі бағыттағы нысандарды орналастыруға (олардың қажеттілігін есептемегенде), сонымен қатар көгалдарда, гүлзарларда, балалар және ойын алаңдарында автокөлікті қоюға;

      10) тұрақ үшiн арнайы бөлiнген орындардан басқа, сондай-ақ олардың орналасқан жерiне қарамастан бөлшектенген көлiк тұрағы, арнайы автокөлiктiң өтуiне кедергi келтiретiн аула аумақтарының өтпежолдарында баған, блок және басқа да аумақ қоршауларын тұрғызуға және орнатуға.

      21. Инженерлік коммуникациялардың иелері:

      1) коммуникацияларды күтіп-ұстау, жөндеу және құдықтар мен коллекторлардың тазалауды жүзеге асырады;

      2) коммуникациялардың жұмыс атқаруымен байланысты апаттардың салдарын жоюды қамтамасыз етеді, бұзылған жол жабындыны, жаяужолды, көгалды және абаттандырудың басқа элементтерін нысаналы мақсатқа сәйкес пайдалану үшін жарамды қалыпқа келтіруді қамптамасыз етеді.

4. Аумақтарды жинауды ұйымдастыру

      22. Жалпыға ортақ пайдаланылатын орындарды жинау және күтіп-ұстау мынадай жұмыс түрлерін қамтиды:

      1) ұсақ және тұрмыстық қоқыстар мен қалдықтарды жинау және шығару;

      2) ірі көлемді қоқыстар мен қалдықтарды жинау және шығару;

      3) сыпыру;

      4) қамысты, қурайды, шөптерді және басқа да жабайы өсімдіктерді шабу және шығару;

      5) қоршаулар мен шағын сәулет нысандарын жөндеу және сырлау.

      23. Жалпыға ортақ пайдаланылатын аумақтарда орналасқан парктерді, скверлерді, бульварларды, су айдындарын, жағажайларды, зираттарды, оның ішінде оларда орналасқан тротуарларды, жаяу жүргіншілер аймақтарын, саты баспалдақтарын жинауды заңды және жеке тұлғалар мен осы объектілерге қызмет көрсететін және пайдаланатын аумақтарды бекіту субъектілері жүргізеді.

      24. Объектілердің меншік иелері заңнамалық тәртіпте берілген жапсарлас аумақтарда (автотұрақтар, боксты гараждар, ангарлар, қосалқы қойма құрылыстары, ғимараттар, сауда және қызмет көрсету объектілері) коммуналдық шаруашылық ұйымдарымен келісім-шарт негізінде санитариялық тазалауды және жинауды қамтамасыз етеді немесе оны өз бетінше жүргізеді.

      25. Көшелер мен өтпе жолдардың бойында орналасқан тротуарларды, жолаушылар көлігінің аялдама алаңын жинауды жүру бөліктерін жинауға және күтіп-ұстауға жауапты ұйымдар жүргізеді.

      26. Сауданы жүзеге асыратындар уақытша дала сауда орындары, сауда нысаналарға (базар, сауда павильондары, тез салынатын сауда комплекстері, дүкен, киосктер) іргелес аумақты өздігінен тазартады. Іргелес көгалдардың үстінде, сауда шатырларының үстінде, киоск пен басқа сауда нысандардың үстінде ыдыстарды сақтауға рұқсат етілмейді.

      27. Сыртқы жарнама (көрнекі) нысандары "Елді мекендерде сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орналастыру ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 7 ақпандағы N 121 Қаулысымен бекітілген Елді мекендерде сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орналастыру ережесіне сәйкес орнатылады.

      28. Аялдама кешендерін және қоғамдық жолаушылар көлігінің аялдама алаңында оларға іргелес аумақтарды, ақылы автотұрақтар, гараждардың аумақтарын, сондай-ақ кіреберіс жолдарды, іргелес аумақтарды жинауды және жууды олардың иелері жүзеге асырады.

      29. Жол жөндеу жұмыстарын жүргізген кезде құрылыс қоқыстарын осы жұмыстарды жүргізген ұйымдар шығарады.

      30. Су ағатын желілерде ластануды болдырмау үшін су ағатын коллекторларда, жауын суын қабылдайтын құдықтарда және арық жүйесінде қоқыстардың тасталуына жол берілмейді.

      31. Жерүстi инженерлік құрылыстарын пайдаланушы ұйымдар мен иелері инженерлiк желілердің қорғалатын аймақтарының шекарасында іргелес аумақтардың санитариялық күтіп-ұсталуын қамтамасыз етеді.

      32. Қыс мезгiлiнде ғимарат, құрылыс иелерi уақытында шатырларды қар мен мұздан, сүңгiлерден тазарту жұмыстарын ұйымдастыруды қамптамасыз етеді.

      33. Ғимарат жабындарын тазалау қатерлі үлескілерде алдын ала қоршау орнатқан кезде, тек тәуліктің жарық мезгілінде орындалады. Жабынның көшеге қарап тұрған жағындағы ылдиы бетіндегі қар, қызылсу мұзы аяқжолдарға, жабынның басқа ылдиларынан, сонымен қатар жайпақ жабындардан аула ішіндегі жерлерге түсіру орындалады. Ғимараттардан түсірілген қар мен қызылсу мұзы уақытылы шығарылуы тиіс.

      34. Қарды, мұзды, қоқысты су ағызатын құбыр шұңқырларына тастауға жол берілмейді.

      35. Саябақтардағы, орман саябақтарындағы, бақтардағы, скверлердегi, бульварлардағы, аллеялардағы жолдарды тазалау кезiнде ерiген суды қайтаруды қамтамасыз ету шартымен құрамында химиялық реагенттерi мен қоқысы жоқ қарды уақытша жинауға жергілікті атқарушы органдарымен белгіленген арнайы алаң дайындалып, сонымен қатар жасыл желектердің астында, тротуарларды, көгалдарды, жасыл көшеттерді қоспағанда сақтауға рұқсат етіледі.

      36. Көшелер мен өтпе жолдардан құрамында химиялық реагенттері жоқ қарды шығару арнайы жергілікті атқарушы органдарымен дайындалған және қоршаған ортаны қорғау, төтенше жағдай, санитарлық-эпидемиологиялық қызметтерімен және басқа коммуналдық қызметтегі уәкілетті органдарымен келісілген алаңдарда жүзеге асырылады. Жергілікті атқарушы органдармен келісілмеген орындарға қарды шығаруға жол берілмейді.

      37. Көшелерден және өтпе жолдардан қарды шығару екi кезеңде жүзеге асырылады:

      1) автомобиль жолдарынан, жолаушы көлігі аялдамасы, жер үстiлiк жаяу өтпе жолдардағы, көпiрлердегi және жол өткелдерiндегi, көпшiлiк баратын орындардағы (iрi әмбебап дүкендер, базарлар, қонақ үйлер, вокзалдар, театрлар), ауруханалардың аумағына және әлеуметтiк маңызды объектiлердiң кiреберiс жолдарда бiрiншi кезекте (таңдаулы) қарды шығару қар жауғаннан кейiн 48 сағат iшiнде жүзеге асырылады;

      2) соңғы (жаппай) қарды шығару бiрiншi кезектi шығару аяқталғаннан кейiн кезекпен, тапсырыс берушi анықтаған кезектiлiкке сәйкес шығарылады.

      38. Жеке тұрғын үйлердің иелерін қоса алғанда, заңды жән жеке тұлғаларға өздігінен заңнамалық тәртіпте берілген іргелес аумақтарын тазарту ұсынылады.

      Қар ерігеннен кейін қарды уақытша жинайтын орындар қоқыстан тазаланып, көріктендірілуі тиіс.

      Минималды көлемі 6 метрді құрайтын көгал ретінде орналастырылған бөлу жолағында, қалалық жолдардың жағалау бөлігінде шөп төсемдерінің биіктігі 15 сантиметрден аспау керек. Әртүрлі қоқыстармен жолақтың ластануына жол берілмейді.

      Қар үйіндісін жинауға жол берілмейді:

      1) барлық жолдардың, көшелердің және өтпе жолдардың тоғысуында;

      2) жаяу жүргіншілер өтпе жолдарынан 5 метр жақын жерде;

      3) қоғамдық көлік аялдамаларынан 10 метр жақын жерде;

      4) тротуарларда.

5. Қалдықтарды жинау және шығару

      39. Жеке және заңды тұлғалар, олардың қызметі нәтижесінде пайда болған өндіріс және тұтыну қалдықтары пайда болған кезінен бастап қалдықтармен қауіпсіз жұмыс істеуді қамтамасыз етеді. Жеке және заңды тұлғалар қатты тұрмыстық қалдықтарға арналған контейнерлерде қатты тұрмыстық қалдықтарды жинақтайды.

      40. Қатты тұрмыстық қалдықтарды шығаруды уәкілетті орган белгілеген бекітілген кестеге сәйкес жергілікті атқарушы органдардың өткізген қалдықтары шығару бойынша конкурсты (тендерді) ұтып алған ұйым жүзеге асырады. Кестелер қатты тұрмыстық қалдықтарды жинау алаңдарында ілінеді.

      41. Заңды тұлғалар кәсіпорын аумағының қоршалуы мен ҚТҚ сақтауына арналған арнайы аумақтардың бар болған жағдайда ҚТҚ өздігінен шығаруды жүзеге асыра алады. Жоғарыда аталған заңды тұлғалар үшін ҚТҚ кәдеге жарату (көму) шартының болуы қажет.

      42. Құрылыстарды және (немесе) жылжымайтын объектілерді жөндеуді жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғалар құрылыс қоқысын кәдеге жарату шарттарын жасасуы қажет, оны белгіленген орынға өз бетінше немесе қоқыс шығаруды жүзеге асыратын ұйымдармен шарт бойынша шығарады.

      43. Үй иелерінің аумағында мамандандырылған көлік үшін ыңғайлы кірме жолдармен контейнерлерді орналастыруға арналған арнайы алаңдар болады. Контейнерлерді орнатуға арналған алаңдардың бетонды немесе асфальтты жабыны және қоршауы болады. Қатты тұрмыстық қалдықтарды жинау үшін жапқыштары бар контейнерлерді қолданған жөн.

      44. Қатты тұрмыстық қалдықтарға арналған контейнерлерге және контейнерлік алаңдарда күл тастауға және жинауға жол берілмейді.

      45. Қатты тұрмыстық қалдықтар қоқыс шығаратын көліктермен, үй иелерінің кәрізденбеген сұйық қалдықтары ассенизациялы вакуумдық көліктермен шығарылады.

      46. Сұйық қалдықтар мамандандырылған автокөлікпен арнайы бөлінген орындарға шығарылады. Контейнерлер босатылғаннан кейін орындар дезинфекциялайтын ерітінділермен өңделеді немесе босатылған орындарда өңдеуден өткен тазаларына ауыстырылады. Контейнерлерді өңдеу орындары тазалауға, жууға және дезинфекциялауға арналған, ыстық және суық су өткізілген, судың ағып кетуі ұйымдастырылған құрылғылармен жабдықталуы тиіс.

      47. Сұйық тұрмыстық қалдықтар мен ірі көлемді қоқыстарды қоқыс шығару құбырына тастауға жатпайды.

      48. Қоқыс шығару құбырын пайдалануды иелігінде тұрғын үй орналасқан пайдаланушы ұйым жүзеге асырады.

      49. Жеке тұлғалар контейнер алаңдары аумағында орналасқан, құрамында сынап бар шамдар мен аспаптарды жинау үшін арнайы контейнерлерде істен шыққан құрамында сынап бар шамдар мен аспаптарды қауіпсіз жинауды қамтамасыз етеді.

      50. Контейнерлік алаңдарды және контейнерлерді пайдаланатын және оларға қызмет көрсететін ұйымдар мыналарды:

      1) контейнерлік алаңдарды және оған іргелес аумақтарды тиісті санитариялық күтіп-ұстауды қамтамасыз етеді;

      2) контейнерлерге уақтылы жөндеу жүргізеді және одан әрі пайдалануға жарамсыздарды ауыстырады;

      3) қоқыс қабылдайтын камералардың, алаңдардың, сондай-ақ қалдық жинағыштардың тұрақты жуылуын, дезинфекциялануын, шыбындарға, кеміргіштерге қарсы дезинсекциялануын, дератизациялануын қамтамасыз ету бойынша шараларды қабылдайды;

      4) контейнерлік алаңшалар маңайындағы жатқан аумақтарға қоқыстарды шығармау үшін жаппай қоршалуы тиіс;

      5) контейнерлердегі тұрмыстық қалдықтарды жағуға жол бермеуге;

      6) жылдың қысқы мерзімінде контейнерлік алаңшаға арнайы автокөліктің жұмысына және тұрғындардың пайдалануына қолайлы жағдай туғызу мақсатында кіреберістер мен оларға өтетін жолдарды қар мен мұздан тазарылуын қамтамасыз етуі керек.

      51. Контейнерлерден қоқыс шығаратын машинаға тиеу кезінде шашылып қалған қоқыстарды қатты тұрмыстық қалдықтарды шығаруды жүзеге асыратын ұйымдардың жұмысшылары шығарады.

      52. Құтыларды орнатуды, тазартуды және жууды аумақты пайдаланатын ұйымдар немесе аумаққа иелік ететін немесе пайдаланатын ұйымдар жүргізеді. Құтылар толу шамасына қарай, бiрақ күніне бір реттен кем емес тазартылады. Құтылар ластану деңгейіне қарай, бiрақ аптасына бір реттен кем емес жуылады.

6. Көшелерді, тұрғын үй орамдарын және шағын аудандарды абаттандыру

      53. Шағын аудандар мен орамдардың тұрғын үй аймақтары қоқыс контейнерлерін қоятын, кір кептіретін, демалатын, балалар ойнайтын, спортпен айналысатын, үй жануарларын серуендетуге арналған алаңдармен, автотұрақтармен, орынтұрақтармен, жасыл аймақтармен жабдықталады.

      54. Алаңдардың саны, орналасуы мен жабдықталуы құрылыс және санитариялық нормаларға сәйкес болуы тиіс.

7. Ғимараттар мен құрылыстардың қасбеттерін күтіп-ұстау

      55. Қарамағында ғимараттар мен құрылыстар бар жеке және заңды тұлғалар, ғимараттар мен құрылыстардың меншік иелері көрсетілген объектілердің қасбеттерін және олардың жекелеген элементтерін (балкондар, лоджиялар, су ағатын құбырлар) қалпына келтіру, жөндеу және бояу бойынша жұмыстарды уақтылы жүргізуді қамтамасыз етеді, сондай-ақ қасбеттерде орналастырылған ақпараттық тақтайшаларды, ескерткіш тақтайларды таза және дұрыс жағдайда ұстайды. Дүкендер мен кеңселердің көшелерге қасбеттермен шығатын витриналары жарықпен безендіріледі.

      56. Өз еркімен ғимараттардың қасбеттерін және олардың конструктивтік элементтерін қайта жабдықтауға жол берілмейді.

      57. Жергілікті қаптауыштардың, сылақтардың, фактуралық және сырлау қабаттарының қирауы, сылақтардағы жарықтарды, қаптауыштардың, кірпіш және кішігірім блок қалауының жік ерітіндісінен бояуын, толығымен жиналған ғимараттардың герметизациялық жіктердің қирауы, қабырғалардағы шығып тұрған бөліктерінің металл қаптауларының бүлінуі немесе тозуы, су ағызатын құбырлардың қирауы, су және тотықты дақтар, ағып түскен із және күл тұнбасы, жалпы бетінің кірленуі, жақтауларының қирауы мен басқа ұқсас қиратулардың ары қарай дамуын болдырмау мақсатында ғимарат және (немесе) құрылыс иесімен және (немесе) пайдаланушымен анықталған кезінде жойылуы қажет.

      58. Ғимарат пен құрылыстардың алдын ала архитектуралық бөліктерін қалпына келтірмей қасбетін бояуға жол берілмейді.

      59. Көп қабатты тұрғын үйлердің қасбетінде спутникалық антеналардың орнатуына жол берілмейді.

      60. Архитектуралық бөліктерінде, декор элементерінде, бағалы архитектуралық әрлеу беттерінде, сонымен қатар архитектуралық беттер бекіткіштерінің бүлінуіне әкеліп соғатын сыртқы блоктарда кондиционер және вентиляция жүйелерін орнатуға жол берілмейді.

8. Сыртқы жарықтандыруды және субұрқақтарды күтіп-ұстау

      61. Көшелердің, жолдардың, алаңдардың, жағалаулардың және басқа жарықтандырылатын объектілердің сыртқы жарығын қосу жергілікті атқарушы орган бекіткен кесте бойынша табиғи жарық деңгейінің азаюы кезінде кешкі ымырт кезінде 20 люкске дейін, ал сөнуі - таңғы күңгіртте 10 люкске дейін артуы кезінде жүргізіледі.

      62. Сыртқы жарық құрылғылары мен байланыс желілерінің элементтері, металл бағаналары, кронштейндер тазалықта ұсталып, тот басу ошағы болмай, сырлануы қажет. Жанып кеткен шамдарды ауыстыруды тиісті ұйымдар жүзеге асырады.

      63. Істен шыққан құрамында сынап бар газ разрядты шамдар осы мақсаттарға арналған арнайы бөлінген үй-жайларда сақталады және олар кәдеге жарату үшін арнайы кәсіпорындарға шығарылады. Көрсетілген шамдардың түрлері полигонға шығарылмайды.

      64. Электрлендірілген көліктің жарық және байланыс желілерінің құлап қалған бағаналарын шығаруды негізгі магистральдарда бағана иелері тез жүзеге асырады; басқа аумақтарда, сондай-ақ бөлшектелген бағаналар - тәулік ішінде шығарылады.

      65. Уәкілетті орган коммуналдық меншіктегі субұрқақтардың тиісті жағдайын және пайдаланылуын қамтамасыз етеді.

      66. Субұрқақтарды қосу мерзімін, олардың жұмыс істеу режимін, тостағандарын жуу және тазарту кестесін, технологиялық үзілістерін және жұмыс істеуінің аяқталуын уәкілетті орган айқындайды.

      67. Субұрқақтар жұмыс істеп тұрған кезеңде судың беті күн сайын қоқыстан тазартылады. Пайдаланушы ұйымдар субұрқақтардың тазалығын жұмысы тоқтаған кезеңде де, оларды тазалықта ұстайды.

  Қарағанды облысының жасыл
екпелерді күтіп-ұстау және қорғау,
қалалардың және елді мекендердің
аумақтарын абаттандырудың
Қағидаларына қосымша

      нысан

      20___жылдың 1 қаңтарына дейінгi жасыл желектердің

      тізілімi

      Жасыл желек нысандарының (учаскелерін) алаңының жер санаты, өсімдік түрлері және функционалдық мақсаты бойынша бөлу

      Кент, қала атауы

      Әкімшілік аудан: (код)________________________________

      Иесі:_________________________________________

      Жасыл желектер тізілімі

№ р/н, жасыл желек паспортының түгендеу №

Жердің функционалдық мақсаты, (жасыл желектер санаты)

Жіктемелік код

АҒАШ ӨСІМДІГІ

Жекелеген ағаштар,дана

Топтар, куртиналар,
дана

Тоғайлар, алқаптар,дана

Бағытты көшеттер,дана

Барлығы:
дана

















      Кестенің жалғасы

БҰТА ӨСІМДІКТЕРІ

Жекелеген,
дана

Жасыл қоршау,
кұма метр

Қатарлық отырғызулар,
дана

Топтық отырғызулар,
дана

Барлығы:
кұма метр дана












      Кестенің жалғасы

АШЫҚ КЕҢІСТІК

ГҮЛЗАРЛАР

Жаздық,
дана

Көпжылдық,
дана

Контейнерлік, дана

Вазон,
дана

Альпинарий, рокарий,
дана

Барлығы:
дана








      Кестенің жалғасы

КӨКЖЕЛЕКТЕР

Партерлік,
метр

Кәдімгі,
метр

Топырақ беті
жамылғысы, метр

Барлығы:
метр






Об утверждении Правил содержания и защиты зеленых насаждений, благоустройства территорий городов и населенных пунктов Карагандинской области

Решение II сессии Карагандинского областного маслихата от 28 апреля 2016 года № 32. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 1 июня 2016 года № 3838. Утратило силу решением Карагандинского областного маслихата от 29 сентября 2017 года № 222

      Сноска. Утратило силу решением Карагандинского областного маслихата от 29.09.2017 № 222 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" областной маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила содержания и защиты зеленых насаждений, благоустройства территорий городов и населенных пунктов Карагандинской области.
      2. Признать утратившими силу следующие решения:
      1) решение XII сессии Карагандинского областного маслихата от 14 марта 2013 года № 130 "Об утверждении правил благоустройства территорий городов и населенных пунктов Карагандинской области" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных провавых актов № 2281, опубликовано 09 апреля 2013 года в газете "Индустриальная Караганда" № 45-46 (21378-21379) и 09 апреля 2013 года в газете "Орталық Қазақстан" № 55 (21481);
      2) решение XХII сессии Карагандинского областного маслихата от 12 декабря 2013 года № 246 "Об утверждении Правил содержания и защиты зеленых насаждений в населенных пунктах Карагандинской области" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных провавых актов № 2505, опубликовано 21 января 2014 года в газете "Индустриальная Караганда" № 7 (21528) и 21 января 2014 года в газете "Орталық Қазақстан" № 10 (21644), в информационно-правовой системе "Әділет" 24 января 2014 года).
      3. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на постоянную комиссию по строительству, транспорту и коммунальному хозяйству (Иманов Н.И.).
      4. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии С. Адекенов
      Секретарь областного маслихата Р. Абдикеров

  Утверждены
решением II сессии
областного маслихата
от 28 апреля 2016 года № 32

Правила
содержания и защиты зеленых насаждений, благоустройства территорий городов и населенных пунктов Карагандинской области

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила содержания и защиты зеленых насаждений, благоустройства территорий городов и населенных пунктов Карагандинской области (далее - Правила) разработаны в соответствии Земельным кодексом Республики Казахстан от 20 июня 2003 года, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" от 23 января 2001 года, статьей 19 Экологического Кодекса Республики Казахстан от 9 января 2007 года и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.
      2. Правила определяют порядок, регулируют отношения и требования в сфере содержания и защиты зеленых насаждений, благоустройства территорий для физических и юридических лиц, являющихся собственниками и (или) пользователями земельных участков, зданий, сооружений на территории Карагандинской области, вне зависимости от формы собственности.
      3. Организация работ по благоустройству и санитарному содержанию территории возлагается на акимов соответствующих населенных пунктов, государственные учреждения городов и районов, в ведении которых находятся вопросы архитектуры, градостроительства и строительства, жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог, некоммерческие объединения собственников помещений (квартир) в многоквартирных жилых домах, созданных с целью управления объектом кондоминиума, органы местного самоуправления, собственников и (или) пользователей зданий, строений, сооружений, земельных участков и землепользователей.
      4. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) благоустройство – совокупность работ и мероприятий, осуществляемых в целях приведения той или иной территории в состояние, пригодное для строительства, нормального использования по назначению, созданию здоровых, удобных и культурных условий жизни населения;
      2) фасад - наружная сторона здания или сооружения;
      3) омолаживание – сильное укорачивание скелетных и полускелетных ветвей, прореживание и регулирование побегов, обрезка ствола на высоте не менее 3,5 метров у взрослых деревьев, пригодных для омолаживания со здоровыми штамбами и стволами, потерявшими свои декоративные качества вследствие усыхания вершин и ветвей;
      4) зеленый массив – озелененная территория, насчитывающая не менее 50 экземпляров деревьев на территории не менее 0,125 га, независимо от видового состава;
      5) зеленые насаждения – древесно-кустарниковая и травянистая растительность естественного происхождения и искусственно высаженные, которые в соответствии с гражданским законодательством являются недвижимым имуществом и составляют единый городской зеленый фонд;
      6) уничтожение зеленых насаждений – повреждение зеленых насаждений, повлекшее их гибель;
      7) содержание и защита зеленых насаждений – система правовых, административных, организационных и экономических мер, направленных на создание, сохранение и воспроизводство зеленых насаждений (в том числе компенсационное восстановление зеленых насаждений взамен уничтоженных или поврежденных), озелененных территорий и зеленых массивов;
      8) сохранение зеленых насаждений – комплекс мероприятий, направленный на сохранение особо ценных пород насаждений, попадающих под пятно благоустройства и строительных работ;
      9) земли общего пользования – земли занятые и предназначенные для занятия площадями, улицами, тротуарами, проездами, дорогами, набережными, парками, скверами, городскими лесами, бульварами, водоемами, пляжами, кладбищами и объектами, предназначенными для удовлетворения нужд населения (инженерные системы общего пользования);
      10) газон - искусственно созданный элемент благоустройства, включающий в себя посадку травы, цветников, деревьев и кустарников;
      11) озелененные территории – участок земли, на котором располагается растительность естественного происхождения, искусственно созданные садово-парковые комплексы и объекты, бульвары, скверы, газоны, цветники;
      12) твердые бытовые отходы – коммунальные отходы в твердой форме;
      13) компенсационная посадка – посадка зеленых насаждений взамен уничтоженных или поврежденных;
      14) проезд – элемент дороги, обеспечивающий подъезд транспортных средств к жилым и общественным зданиям, учреждениям, предприятиям, объектам застройки внутри микрорайонов, кварталов, населенных пунктов;
      15) тротуар – элемент дороги, предназначенный для движения пешеходов, примыкающий к проезжей части или отделенный от нее газоном или арычной системой;
      16) уполномоченный орган – местный исполнительный орган, осуществляющий функции в сфере регулирования природопользования, жилищно-коммунального хозяйства;
      17) организация – субъект частного предпринимательства, осуществляющий необходимую для проводимых работ деятельность, имеющее материальные и квалифицированные трудовые ресурсы либо юридическое лицо, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат государству, и аффилированные с ними юридические лица;
      18) малые архитектурные формы – объекты декоративного характера и практического использования (скульптуры, фонтаны, барельефы, вазы для цветов, павильоны, беседки, скамьи, урны, оборудование и конструкции для игр детей и отдыха взрослого населения);
      19) прилегающая территория – территория (в границах 5 метров по периметру), непосредственно примыкающая к границам здания, сооружения, ограждения, строительной площадки, к объектам торговли, рекламы и иным объектам, находящимся в собственности, владении, аренде, на балансе у юридических или физических лиц.

2. Содержание и защита зеленых насаждений

      5. Все зеленые насаждения, за исключением зеленых насаждений, произрастающих на особо охраняемых природных территориях республиканского и местного значения, территориях индивидуального жилья и личного подсобного хозяйства, на дачных участках и на участках кладбищ, находящихся в ведении коммунальных служб, образуют единый зеленый фонд и подлежат защите. Учету подлежат все виды зеленых насаждений. Учет зеленых насаждений, осуществляется посредством их инвентаризации и лесопатологического обследования, расположенных в границах учетного объекта, которые заносятся в реестр согласно приложению к настоящим правилам.
      6. Развитие озелененных территорий производится в соответствии с долгосрочной комплексной схемой озеленения населенного пункта.
      7. Все виды работ по озеленению следует выполнять по утвержденным проектам, в соответствии с рабочими чертежами. При ведении работ по озеленению и благоустройству, за качеством и соответствием выполняемых работ утвержденному проекту, рабочим чертежам ведется авторский надзор в соответствии с Законом Республики Казахстан от 16 июля 2001 года "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан".
      8. Содержание зеленых насаждений включает в себя основные виды работ по озеленению:
      1) посадка зеленых насаждений;
      2) рыхление почвы с устройством приствольных лунок, побелка деревьев;
      3) устройство цветников, газонов, прополка сорняков, покос травы;
      4) полив зеленых насаждений на протяжении всего вегетационного периода;
      5) обрезка, пересадка, снос (санитарная рубка аварийных, сухостойных, перестойных деревьев и кустарников) зеленых насаждений;
      6) внесение удобрений;
      7) борьба с вредителями и болезнями зеленых насаждений.
      9. Пересадка зеленых насаждений осуществляется в течение года при условии соблюдения специальных технологий пересадок. В целях эффективной приживаемости деревьев лиственных и хвойных пород их пересадку рекомендуется проводить в период с наступлением осени до ранней весны.
      10. Работы по омолаживанию деревьев и прореживание густо произрастающих деревьев проводятся до начала вегетации или поздней осенью.
      11. При производстве строительно-монтажных работ все насаждения, подлежащие сохранению на данном участке, предохраняются от механических и других повреждений специальными защитными ограждениями, обеспечивающими эффективность их защиты.
      12. В случае невозможности сохранения зеленых насаждений на участках, отводимых под строительство или производство других работ, производится вырубка или пересадка зеленых насаждений.
      13. Вырубка зеленых насаждений осуществляется в случаях:
      1) обеспечения условий для размещения объектов строительства, предусмотренных утвержденной и согласованной градостроительной документацией;
      2) обслуживания объектов инженерного благоустройства, надземных коммуникаций;
      3) ликвидации аварийных и чрезвычайных ситуаций, в том числе на объектах инженерного благоустройства;
      4) необходимости улучшения качественного и видового состава зеленых насаждений;
      5) санитарной вырубки старых насаждений, создающих угрозу безопасности здоровью и жизни людей, а также могущих повлечь ущерб имуществу физическому и юридическому лицу.
      14. Разрешение на вынужденный снос или санитарную рубку всех пород деревьев выдается согласно Закону Республики Казахстан от 16 мая 2014 года "О разрешениях и уведомлениях".
      15. В случае аварийного падения деревьев, в результате ветровала и других случаев природного характера, дорожно-транспортных происшествий, уборка упавшего дерева, своевременная санитарная очистка места падения и вывоз древесных остатков на землях общего пользования и на территориях зданий, сооружений, многоэтажных жилых домов возлагается на организации по обслуживаемым участкам или на организации, которым принадлежит данная территория, в границах права землепользования.
      16. В случае естественного падения произрастающих или поврежденных зеленых насаждений, при невозможности установления виновных лиц, восстановление зеленых насаждений производится за счет средств местного бюджета.
      17. Для проведения компенсационных посадок на территории города и населенного пункта уполномоченным органом определяются специальные участки.

3. Обеспечение чистоты и порядка

      18. Текущее санитарное содержание местности осуществляется организациями, осуществляющими деятельность в данной сфере.
      19. Физические и юридические лица всех организационно-правовых форм, в том числе владельцы капитальных и временных объектов:
      1) обеспечивают санитарное содержание и благоустройство отведенной территории;
      2) бережно относятся к объектам любой собственности, информируют соответствующие органы о случаях причинения ущерба объектам государственной собственности;
      3) содержат в технически исправном состоянии и чистоте таблички с указанием улиц и номеров домов;
      4) содержат ограждения (заборы) и малые архитектурные формы в надлежащем состоянии (покраска, побелка с внешней стороны ограждения (забора).
      20. На территории населенных пунктов области не допускаются:
      1) засорение улиц, площадей и территорий зон отдыха общего пользования;
      2) засорения любой территорий населенных пунктов;
      3) стирать белье, купать животных в местах, предназначенных для купания людей;
      4) размещение объявлений, плакатов, листовок, различных информационных материалов, нанесение надписей и графических изображений без согласия собственника и (или) пользователя объекта и вне отведенных для этих целей мест, а равно без предусмотренных законодательством Республики Казахстан необходимых разрешений или согласований, полученных в установленном порядке;
      5) мойка, очистка и ремонт транспортных средств (за исключением аварийного ремонта) вне специально отведенных мест, внутри жилых кварталов и на землях общего пользования, у водоразборных колонок, на водоемах, в местах массового отдыха людей, у подъездов жилых домов;
      6) перевозка грунта, мусора, сыпучих строительных материалов, легкой тары, листвы без покрытия их брезентом или другим материалом;
      7) выбрасывать на проезжую часть автомобильных дорог мусор, предметы, создающие опасность для движения;
      8) выбрасывать из окон зданий, сооружений и жилых домов мусор;
      9) размещение объектов различного назначения (за исключения необходимых для их существования), а также парковка автотранспортных средств на тротуарах, газонах, детских и игровых площадках;
      10) возведение и установка на проездах дворовых территорий балок, блоков и иных ограждений территорий, препятствующих проезду спецавтотранспорта, а также стоянка разукомплектованных транспортных средств независимо от места их расположения, кроме специально отведенных для стоянки мест.
      21. Владельцы инженерных коммуникаций:
      1) осуществляют содержание, ремонт коммуникаций и очистку колодцев и коллекторов;
      2) обеспечивают ликвидацию последствий аварий, связанных с функционированием коммуникаций, проводят восстановление нарушенного дорожного покрытия, тротуара, газона и других элементов благоустройства в состоянии, пригодное для дальнейшего их использования в соответствии с целевым назначением.

4. Организация уборки территорий

      22. Уборка и содержание мест общего пользования включают в себя следующие виды работ:
      1) уборка и вывоз мелкого и бытового мусора и отходов;
      2) уборка и вывоз крупногабаритного мусора и отходов;
      3) подметание;
      4) покос и вывоз камыша, бурьяна, травы и иной дикорастущей растительности;
      5) ремонт и окраска ограждений и малых архитектурных форм.
      23. Уборка территорий общего пользования, занятых парками, скверами, бульварами, пляжами, кладбищами, в том числе расположенными на них тротуарами, пешеходными зонами, лестничными сходами производится физическими и юридическими лицами и субъектами закрепления территорий, у которых данные объекты находятся на обслуживании и эксплуатации.
      24. Собственники объектов обеспечивают санитарную очистку и уборку прилегающей территории, предоставленной в установленном законодательством порядке (автостоянки, боксовые гаражи, ангары, складские подсобные строения, сооружения, объекты торговли и услуг) организациями коммунального хозяйства на основании заключенного договора или же производят ее самостоятельно.
      25. Уборка тротуаров, расположенных вдоль улиц и проездов, остановочных площадок пассажирского транспорта производится организациями, ответственными за уборку и содержание проезжей части.
      26. Лицами, осуществляющие торговлю, уборка мест временной уличной торговли, территорий прилегающих к объектам торговли (рынка, торговые павильоны, быстровозводимые торговые комплексы, палатки, киоски) осуществляется самостоятельно. Не допускается складирование тары на прилегающих газонах, крышах торговых палаток, киосков и других объектов торговли.
      27. Объекты наружной (визуальной) рекламы размещаются в соответствии с Правилами размещения объектов наружной (визуальной) рекламы в населенных пунктах, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 февраля 2008 года № 121 "Об утверждении Правил размещения объектов наружной (визуальной) рекламы в населенных пунктах".
      28. Уборка и мойка остановочных комплексов и прилегающих к ним территорий на остановочных площадках общественного пассажирского транспорта, территорий платных автостоянок, гаражей, а также подъездных путей, прилегающей территории осуществляются их владельцами.
      29. Вывоз строительного мусора при проведении дорожно-ремонтных работ производится организациями, производящими эти работы.
      30. Во избежание засорения водосточной сети не допускается сброс мусора в водосточные коллекторы, дождеприемные ливнҰвые колодцы и арычную систему.
      31. Владельцы и эксплуатирующие организации надземных инженерных сооружений обеспечивают санитарное содержание прилегающей территории в границах охранных зон инженерных сетей.
      32. В зимнее время собственниками зданий и сооружений обеспечивается своевременная очистка кровель от снега, наледи и сосулек.
      33. Очистка кровель зданий допускается только в светлое время суток с предварительной установкой ограждения опасных участков. Сброс снега и наледи с поверхности ската кровли, обращенной в сторону улицы, производится на тротуары, с остальных скатов кровли, а также плоских кровель - на территории внутри дворов. Сброшенный с кровель зданий снег и наледь подлежат своевременному вывозу.
      34. Не допускается сбрасывание снега, льда и мусора в воронки водосточных труб.
      35. При уборке дорог в парках, лесопарках, садах, скверах, бульварах, аллеях допускается складирование снега, не содержащего химических реагентов и мусора, на заранее определенные местными исполнительными органами для этих целей площадки, а также под зелеными насаждениями, на газонах, на свободных территориях, за исключением тротуаров, газонов, при условии обеспечения оттока талых вод.
      36. Вывоз снега с улиц и проездов содержащего химические реагенты должно осуществляться на специально подготовленные площадки местными исполнительными органами согласованные с уполномоченными органами в области охраны окружающей среды, чрезвычайных ситуации, санитарно-эпидемиологической службы и иными коммунальными службами. Не допускается вывоз снега в не согласованные в установленном порядке места.
      37. Вывоз снега с улиц и проездов осуществляется в два этапа:
      1) первоочередной (выборочный) вывоз снега организациями с автомобильных дорог, от остановок пассажирского транспорта, наземных пешеходных переходов, с мостов и путепроводов, проездам к местам массового посещения населения (крупных универсальных магазинов, рынков, гостиниц, вокзалов, театров), въездов на территорию больниц и социально важных объектов, и прилегающих территорий осуществляется в течении 48 часов после окончания снегопада;
      2) окончательный (сплошной) вывоз снега производится по окончании первоочередного вывоза в соответствии с очередностью, определяемой заказчиком.
      38. Юридическим и физическим лицам, включая собственников частных жилых домов, рекомендуется самостоятельно проводить очистку прилегающей территории, предоставленной в установленном законодательством порядке.
      Места временного складирования снега после снеготаяния должны быть очищены от мусора и благоустроены.
      В полосе отвода городских дорог, минимальный размер, которой составляет 6 метров, высота травяного покрова по обочинам, а также разделительным полосам, выполненным в виде газонов, не должна превышать 15 сантиметров. Не допускается засорение полосы различным мусором.
      Формирование снежных валов не допускается: 
      1) на пересечениях всех дорог и улиц и проездов; 
      2) ближе 5 метров от пешеходного перехода; 
      3) ближе 10 метров от остановочного пункта общественного транспорта; 
      4) на тротуарах.

5. Сбор и вывоз отходов

      39. Физические и юридические лица, в результате деятельности которых образуются отходы производства и потребления обеспечивают безопасное обращение с отходами с момента их образования. Физические и юридические лица складируют твердые бытовые отходы в контейнеры для твердых бытовых отходов или специальные места хранения.
      40. Вывоз твердых бытовых отходов осуществляется организациями выигравшими конкурс (тендер) по вывозу отходов, проводимым местным исполнительным органом, согласно утвержденному графику, установленного уполномоченным органом. Графики вывешиваются на площадках по сбору твердых бытовых отходов.
      41. Юридические лица могут осуществлять вывоз ТБО своими силами и ресурсами, при условии наличия огражденной территории предприятия юридического лица и обустроенных на данной территории специальных мест для складирования ТБО. Необходимо наличие договора на утилизацию (захоронение) ТБО для таких юридических лиц.
      42. Физическим и юридическим лицам, осуществляющим строительство и (или) ремонт недвижимых объектов, необходимо заключать договоры на утилизацию строительного мусора, производить его вывоз самостоятельно на определенные места или по договору с организацией, осуществляющей вывоз мусора.
      43. На территории домовладений располагаются специальные площадки для размещения контейнеров с удобными подъездами для специализированного транспорта. Площадки для установки контейнеров имеют бетонное или асфальтированное покрытие и ограждение. Для сбора твердых бытовых отходов следует применять контейнеры с крышками.
      44. Не допускается сброс и складирование золы в контейнеры для твердых бытовых отходов и на контейнерные площадки.
      45. Твердые бытовые отходы вывозятся мусоровозным транспортом, жидкие отходы из не канализованных домовладений - ассенизационным вакуумным транспортом.
      46. Вывоз жидких отходов производится на специализированном автотранспорте в специально отведенные места. Контейнеры после опорожнения обрабатываются дезинфицирующим раствором или заменяются чистыми, прошедшими обработку на местах опорожнения. Места обработки контейнеров необходимо оборудовать установками для чистки, мойки и дезинфекции с подводкой холодной воды, организацией стока.
      47. Жидкие бытовые отходы и крупногабаритный мусор не подлежит сбросу в мусоропровод.
      48. Эксплуатацию мусоропровода осуществляет эксплуатирующая организация, в ведении которой находится жилой дом.
      49. Физические лица обеспечивают безопасный сбор отработанных ртутьсодержащих ламп и приборов в специальные контейнеры для сбора ртутьсодержащих ламп и приборов, расположенных на территории контейнерных площадок.
      50. Организация, эксплуатирующие и обслуживающие контейнерные площадки и контейнеры:
      1) обеспечивают надлежащее санитарное содержание контейнерных площадок и прилегающих к ним территорий;
      2) производят своевременный ремонт контейнеров и замену непригодных к дальнейшему использованию;
      3) принимают меры по обеспечению регулярной мойки, дезинфекции, дезинсекции, дератизации против мух, грызунов мусороприемных камер, площадок, а также сборников отходов;
      4) контейнерные площадки должны быть огорожены сплошным ограждением, исключающим распространение мусора на прилегающие территории;
      5) не допускать сжигание бытовых отходов в контейнерах; 
      6) обеспечить в зимнее время года - очистку от снега и наледи подходов и подъездов к контейнерным площадкам с целью создания нормальных условий для работы специализированного автотранспорта и пользования населением.
      51. Уборку мусора, просыпавшегося при выгрузке из контейнеров в мусоровоз, производят работники организации, осуществляющей вывоз твердых бытовых отходов.
      52. Установка, очистка и мойка урн производятся организациями, эксплуатирующими территории, либо во владении или пользовании которых находятся территории. Очистка урн производится по мере их заполнения, но реже одного раза в день. Мойка урн производится по мере их загрязнения, но не реже одного раза в неделю.

6. Благоустройство улиц, жилых кварталов и микрорайонов

      53. Жилые зоны микрорайонов и кварталов оборудуются площадками для мусорных контейнеров, сушки белья, отдыха, игр детей, занятий спортом, выгула домашних животных, автостоянками, парковками, зелеными зонами.
      54. Количество, размещение и оборудование площадок должны соответствовать строительным и санитарным нормам.

7. Содержание фасадов зданий и сооружений

      55. Физические и юридические лица, в ведении которых находятся здания и сооружения, собственники зданий и сооружений обеспечивают своевременное производство работ по реставрации, ремонту и покраске фасадов указанных объектов и их отдельных элементов (балконы, лоджии, водосточные трубы), а также поддерживают в чистоте и исправном состоянии расположенные на фасадах информационные таблички, памятные доски. Производится световое оформление витрин магазинов и офисов, выходящих фасадами на улицы.
      56. Самовольное переоборудование фасадов зданий и конструктивных элементов не допускается.
      57. Местные разрушения облицовки, штукатурки, фактурного и окрасочного слоев, трещины в штукатурке, выкрашивание раствора из швов облицовки, кирпичной и мелкоблочной кладки, разрушение герметизирующих заделок стыков полносборных зданий, повреждение или износ металлических покрытий на выступающих частях стен, разрушение водосточных труб, мокрые и ржавые пятна, потеки и высолы, общее загрязнение поверхности, разрушение парапетов и иные подобные разрушения должны устраняться по мере выявления собственником и (или) пользователем здания и (или) сооружения, не допуская их дальнейшего развития.
      58. Не допускается производство окраски фасадов зданий и сооружений без предварительного восстановления архитектурных деталей.
      59. На фасадах жилых домов многоэтажного сектора не допускается размещение спутниковых антенн.
      60. Не допускается размещение наружных блоков систем кондиционирования и вентиляции на архитектурных деталях, элементах декора, поверхностях с ценной архитектурной отделкой, а также их крепление, которое ведҰт к повреждению архитектурных поверхностей.

8. Содержание наружного освещения и фонтанов

      61. Включение наружного освещения улиц, дорог, площадей, набережных и иных освещаемых объектов производится при снижении уровня естественной освещенности в вечерние сумерки до 20 люкс, а отключение в утренние сумерки при ее повышении до 10 люкс по графику, утвержденному местным исполнительным органом.
      62. Элементы устройств наружного освещения и контактной сети, металлические опоры, кронштейны содержатся в чистоте, не имеют очагов коррозии и окрашиваются. Замена перегоревших светильников и ламп осуществляется соответствующими организациями.
      63. Вышедшие из строя газоразрядные лампы, содержащие ртуть хранятся в специально отведенных для этих целей помещениях и вывозятся на специальные предприятия для их утилизации. Указанные типы ламп на полигон не вывозятся.
      64. Вывоз сбитых опор освещения и контактной сети электрифицированного транспорта осуществляется владельцем опоры на основных магистралях незамедлительно; на остальных территориях, а также демонтируемых опор – в течение суток.
      65. Уполномоченный орган обеспечивает надлежащее состояние и эксплуатацию фонтанов находящийся в коммунальной собственности.
      66. Сроки включения фонтанов, режимы их работы, график промывки и очистки чаш, технологические перерывы и окончание работы определяются уполномоченным органом.
      67. В период работы фонтанов очистка водной поверхности от мусора производится ежедневно. Эксплуатирующие организации содержат фонтаны в чистоте также в период их отключения.

  Приложение
к Правилам содержания
и защиты зеленых насаждений,
благоустройства территорий городов и
населенных пунктов Карагандинской области

      форма

Реестр
зеленых насаждений ___________________на 1 января ____ года

      Распределение площади объектов (участков) зеленых насаждений по категориям земель, типам растительности и функциональному назначению
      Наименование поселка, города: ____________________________
Административный район: (код)____________________________
Владелец:_______________________________________________
Реестр зеленых насаждений

№ п/п, инвентарный № паспорта зеленого насаждения

Функциональное назначение земель (категория насаждений)

Классификационный код

ДРЕВЕСНАЯ РАСТИТЕЛЬНОСТЬ

Единичные деревья, штук

Группы, куртины, штук

Рощи, сады, штук

Линейные насажде-ния, штук

Итого, штук

















      продолжение таблицы

КУСТАРНИКОВАЯ РАСТИТЕЛЬНОСТЬ

Единичные, штук

Живая изгородь, погонные метры

Рядовые посадки, штук

Групповые посадки, штук

Всего погонные метры штук











      продолжение таблицы

ОТКРЫТЫЕ ПРОСТРАНСТВА

ЦВЕТНИКИ

Летники, штук

Многолетники, штук

Контейнерные, штук

Вазон, штук

Альпинарий, рокарий, штук

Итого: штук







      продолжение таблицы

ГАЗОНЫ

Партерные, метры

Обыкновенные, метры

Напочвенныйпокров, метры

Итого:метры