"Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Маңғыстау облысы Жаңаөзен қалалық мәслихатының 2016 жылғы 12 қазандағы № 6/65 шешімі. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2016 жылғы 24 қарашада № 3192 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы Жаңаөзен қалалық мәслихатының 2020 жылғы 10 маусымдағы № 45/511 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы Жаңаөзен қалалық мәслихатының 10.06.2020 № 45/511(алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін - өзі басқару туралы" және 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңдарына сәйкес, Жаңаөзен қалалық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған "Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы бекітілсін.

      2. Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппарат басшысы (А.Ермұханов) осы шешімнің әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның бұқаралық ақпарат құралдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы шешімнің орындалуын бақылау Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппарат басшысына (А.Ермұханов) жүктелсін.

      4. Осы шешім әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы,
      қалалық мәслихат хатшысы С. Мыңбай

  Жаңаөзен қалалық мәслихатының
  2016 жылғы 12 қазандағы
  № 6/65 шешімімен бекітілген

"Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы 1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары (бұдан әрі – қызметтік куәлікті беру Қағидасы) және оның сипаттамасы Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 30 бабының 4 тармағына сәйкес әзірленді және "Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру тәртібін және оның сипаттамасын айқындайды.

      2. Қызметтік куәлік (бұдан әрі - куәлік) мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің "Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінде атқаратын қызметін растайтын ресми құжат болып табылады.

      3. Куәлік Жаңаөзен қалалық мәслихаты хатшысының қолымен беріледі.

      4. Куәлік лауазымға тағайындаған, ауыстырған (қайта тағайындаған), бүлінген, жоғалған кезде беріледі.

      5. Атқарып отырған лауазымынан босатылған, қызметтен босатылған, ауыстырылған (қайта тағайындалған) кезде, қызметкерлер өкімнің шыққан күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде куәлікті алған жеріне тапсырады.

      6. Куәліктердің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды осы Қағиданың 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша нөмірленетін және тігілетін, куәліктерді беру және қайтару журналында жүзеге асырылады.

      7. Куәліктердің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды мәслихат аппаратының басшысы жүргізеді.

      8. Куәліктерді есептен шығаруды және жоюды осы Қағиданың 2 қосымшасына сәйкес нысан бойынша куәліктерді есептен шығаруға және жоюға арналған тиісті актіні жасай отырып, мәслихат аппаратының басшысы жүргізеді.

      9. Куәлікті жоғалтқан немесе бүлдірген жағдайда қызметкер үш жұмыс күні ішінде жазбаша түрде мәслихат аппаратының басшысына хабарлайды.

      10. Куәлікті жоғалтқан адам жоғалған куәліктің жарамсыздығы туралы хабарламаны бұқаралық ақпарат құралдарына жариялауға жібереді.

      11. Қызметтік куәлікті дұрыс сақтамау нәтижесінде болған жоғалту, бүлдіру, сондай-ақ қызметтік куәлікті басқа тұлғаларға беру, қызметтік куәлікті

      жеке басы үшін қызметтен тыс мақсаттарда пайдаланудың әрбір фактісі бойынша аппарат басшысы қызметтік тексеру жүргізу қажеттігі тұрғысынан қарайды.

      12. Қызметкер кінәсінен жоғалған немесе бүлінген куәлікті қызметкер өз қаражаты есебінен қалпына келтіреді.

2. Қызметтік куәліктің сипаттамасы

      13. Қызыл түсті жасанды былғарыдан жасалған куәліктің сыртқы беті Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесінен және мемлекеттік және орыс тілдерінде "Куәлік" деген жазбадан тұрады. Ашылған түрінде куәліктің мөлшері 65x195 миллиметр болады. Ішкі жағында көгілдір түсте тангир торының аясында күннің астында қалықтаған бүркіт бейнесі орындалған. Жоғарғы бөлігінде мемлекеттік және орыс тілдерінде "Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі деген жазулар орналастырылған.

      14. Сол жағында: көлемі 3х4 сантиметр фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), жанында мемлекеттік тілде қызметтік куәліктің нөмірі, аты, әкесінің аты (бар болса), тегі, лауазымы көрсетіледі.

      15. Оң жағында: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында көгілдір жасыл түсті "Қазақстан" деген жазу, жанында орыс тілінде қызметтік куәліктің нөмірі, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы көрсетіледі. Одан төмен куәліктің берілген күні көрсетіледі.

      16. Куәлік қалалық мәслихат хатшысының қолымен куәландырылады және елтаңбалы мөрмен расталады.

  "Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты"
  мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру
  Қағидалары және оның сипаттамасына
  1 қосымша
  нысан

Куәліктерді беру және қайтару журналы


р/с

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Атқаратын
лауазымы

Куәлік

Беру
күні

Куәлік
берілген
қызметкер
дің
қолы

Тапсыру
күні

Куәлікті
тапсырған
қызметкер
дің
қолы

      Ескертпе: журнал тігілген, нөмірленген болуы тиіс.

  "Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты"
  мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру
  Қағидалары және оның сипаттамасына
  2 қосымша
  нысан

Ұйымның атауы АКТІ № ______

      __________________ ______________
жасалу орны                                                             күні

      Біз, төменде қол қойғандар (кемінде 3 қызметкер, тегін, атын, әкесінің атын (бар болса), атқаратын лауазымын көрсету керек), қызметтік куәлікті беру қағидаларының 7 тармағының негізінде "Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің жұмыстан босатылуына, басқа қызметке ауысуына байланысты қызметтік куәліктерін жою және есептен шығару бойынша осы актіні жасадық.

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) лауазымның атауы қолы

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) лауазымның атауы қолы

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) лауазымның атауы қолы

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Жанаозенского городского маслихата" и его описание

Решение Жанаозенского городского маслихата Мангистауской области от 12 октября 2016 года № 6/65. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области от 24 ноября 2016 года № 3192. Утратило силу решением Жанаозенского городского маслихата Мангистауской области от 10 июня 2020 года № 45/511

      Сноска. Утратило силу решением Жанаозенского городского маслихата Мангистауской области от 10.06.2020 № 45/511(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", Жанаозенский городской маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Жанаозенского городского маслихата" и его описание.

      2. Руководителю аппарата Жанаозенского городского маслихата (Ермуханов А.) обеспечить государственную регистрацию настоящего решения в органах юстиции, его официальное опубликование в средствах массовой информации и в информационно-правовой системе "Әділет".

      3. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на руководителя аппарата Жанаозенского городского маслихата (Ермуханов А.).

      4. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии,
      секретарь городского маслихата Мынбай С.

  Утверждены решением
Жанаозенского городского
маслихата от 12 октября
2016 года № 6/65

Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Жанаозенского городского маслихата" и его описание 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Жанаозенского городского маслихата" (далее - Правила выдачи служебного удостоверения) и его описание разработана в соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Жанаозенского городского маслихата" и его описание.

      2. Служебное удостоверение (далее - удостоверение) является официальным документом, подтверждающим занимаемую административным государственным служащим должность в государственном учреждении "Аппарат Жанаозенского городского маслихата".

      3. Удостоверение выдается за подписью секретаря Жанаозенского городского маслихата.

      4. Удостоверения выдаются при назначении на должность, перемещении (переназначении), порче, утере.

      5. При освобождении от занимаемой должности, увольнении, перемещении (переназначении), работники, в течение трех рабочих дней со дня издания распоряжения сдают удостоверения по месту его получения.

      6. Учет выдачи и возврата удостоверений осуществляется в журнале выдачи и возврата удостоверений, который пронумеровывается и прошнуровывается, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      7. Учет выдачи и возврата удостоверений ведется руководителем аппарата маслихата.

      8. Списание и уничтожение удостоверений производится руководителем аппарата маслихата с составлением акта на списание и уничтожение удостоверений по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      9. В случае утраты или порчи удостоверения работник в течение трех рабочих дней в письменной форме сообщает руководителю аппарата маслихата.

      10. Лицо, утратившее удостоверение, направляет на опубликование в средствах массовой информации объявление о недействительности утраченного удостоверения.

      11. По каждому факту утери, порчи служебного удостоверения, произошедшего в результате недобросовестного его хранения, а также передачи служебного удостоверения другим лицам, использования служебного удостоверения в личных внеслужебных целях, руководителем аппарата рассматривается необходимость проведения служебного расследования.

      12. Утраченное или испорченное удостоверение по вине работника работник восстанавливает за счет собственных средств.

2. Описание служебного удостоверения

      13. На лицевой стороне удостоверения с обложкой из кожзаменителя красного цвета с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и с надписью "Удостоверение" на государственном и русском языках. В развернутом виде удостоверение имеет размер 65х195 миллиметра. Внутренняя сторона выполнена в голубом цвете с изображением парящего орла под солнцем на фоне тангирной сетки. В верхней части размещены надписи государственное учреждение "Аппарат Жанаозенского городского маслихата" на государственном и русском языках.

      14. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 3х4 сантиметров, рядом указываются номер служебного удостоверения, имя, отчество (при наличии), фамилия, должность на государственном языке.

      15. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан, под гербом надпись лазурного цвета "Қазақстан", рядом указываются номер служебного удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), должность на русском языке. Ниже указывается дата выдачи удостоверения.

      16. Удостоверения заверяются подписью секретаря городского маслихата и скрепляются гербовой печатью.

  Приложение 1
к Правилам выдачи служебного удостоверения
  государственного учреждения "Аппарат
  Жанаозенского городского маслихата"
  и его описание
  форма

Журнал выдачи и возврата удостоверений


п/п

Фамилия, имя, отчество (при наличии)

Занимаемая должн
ость

№ удос
товерения

Дата выдачи

Роспись работни
ка, кому выдано удостоверение

Дата сдачи

Роспись работни
ка, кто сдал удостоверение

      Примечание: журнал должен быть прошнурован, пронумерован.

  Приложение 2
к Правилам выдачи служебного удостоверения
  государственного учреждения "Аппарат
  Жанаозенского городского маслихата"
  и его описание
  форма

Наименование организации АКТ № ________

      _________________ ______________
место составления дата

      Мы, нижеподписавшиеся (не менее 3 работников, указать фамилию, имя, отчество (при наличии), занимаемую должность), составили настоящий акт по списанию и уничтожению служебных удостоверений работников государственного учреждения "Аппарат Жанаозенского городского маслихата" на основании пункта 7 Правила выдачи служебного удостоверения, в связи с увольнением, переводом на другую должность.

      Фамилия, имя, отчество (при наличии) наименование должности подпись

      Фамилия, имя, отчество (при наличии) наименование должности подпись

      Фамилия, имя, отчество (при наличии) наименование должности подпись