Аудандық мәслихаттың 2015 жылғы 24 желтоқсандағы № 350 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасын бекіту туралы" шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Атырау облысы Махамбет ауданы мәслихатының 2016 жылғы 23 желтоқсандағы № 121 шешімі. Атырау облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 17 қаңтарда № 3766 болып тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы Махамбет аудандық мәслихатының 2017 жылғы 26 мамырдағы № 147 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы Махамбет аудандық мәслихатының 26.05.2017 № 147 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 6-бабына, "Кұқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі Заңының 26-бабына, "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы қаулысына сәйкес, аудандық мәслихат ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      1. Аудандық мәслихаттың 2015 жылғы 24 желтоқсандағы "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасын бекіту туралы" № 350 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеудің тізілімінде № 3431 санымен тіркелген, аудандық "Жайық шұғыласы" газетінде 2016 жылғы 23 қаңтарда жарияланған) шешіміне келесі өзгерістер пен толықтырулар енгізілсін:
      әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларында:
      1) әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларының 4-қосымшасы, осы шешімінің 1-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда мазмұндалсын.
      2) әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларының 22 тармағы жаңа редакцияда мазмұндалсын:
      "Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде өтініш берушіге осы қағидалардың 8-қосымшасына сәйкес "Өрлеу" жобасына қатысуға өтініш берушінің материалдық жағдайын учаскелік комиссияның тексеру актісін жүргізеді, осы қағидалардың 9-қосымшасына сәйкес өтініш берушінің "Өрлеу" жобасына қатысуына учаскелік комиссияның қорытындысын дайындайды және оларды уәкілетті органға немесе кент, ауылдық округ әкіміне жібереді".
      3) келесі редакциядағы 22-1 тармақпен толықтырылсын:
      "Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша осы қағидалардың 20, 21-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акті жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкілетті органға немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне жібереді.
      Кент, ауыл, ауылдық округ әкімі учаскелік комиссияның актісі мен қорытындысын алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде оларды қоса берілген құжаттармен уәкілетті органға жібереді".
      4) осы шешімнің 2, 3-қосымшаларына сәйкес әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидалары 20, 21- қосымшаларымен толықтырылсын.
      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау аудандық мәслихаттың заңдылықты сақтау, экономика, бюджет және қаржы мәселелері жөніндегі тұрақты комиссияға (Р. Тұрдағали) жүктелсін.
      3. Осы шешім әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді, ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап туындаған құқықтық қатынастарға таралады.
      Аудандық мәслихаттың кезекті
8-сессиясының төрағасы
Б. Рахметов
      Аудандық мәслихат хатшысы М. Мырзашев

  Аудандық мәслихаттың 2016 жылғы 23 желтоқсандағы № 121 шешіміне 1-қосымша
  Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидасына 4-қосымша

      нысан
      Отбасыны тіркеу нөмірі ____________

Өтініш берушінің отбасы құрамы туралы мәліметтер

      _________________________                        ________________________
(Өтініш берушінің Т.А.Ә.)                               (үйінің мекенжайы, тел.)

Р/с

Отбасы мүшелерінің Т.А.Ә.
Өтініш берушіге туыстық қатынасы
Туған жылы
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

       Өтініш берушінің қолы __________________ Күні ______________
       Отбасының құрамы туралы мәліметтерді куәландыруға уәкілетті органның лауазымды адамының Т.А.Ә. _____________________
       (қолы)

  Аудандық мәслихаттың 2016 жылғы 23 желтоқсандағы № 121 шешіміне 2-қосымша
  Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидасына 20-қосымша

      нысан

Өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты адамның (отбасының) мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру
АКТІСІ

      20__ ж. "___" ___________                                    ____________________
      (елді мекен)
      1. Өтініш берушінің Т.А.Ә._______________________________________
      2. Тұратын мекен-жайы _________________________________________
      3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған өмірлік қиын жағдай __________________________________________________________
      4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі) ___ адам, оның ішінде:

Р/с

Т.А.Ә
Туған күні
Өтініш берушіге туыстық қатынасы
Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)      
Жұмыспен қамтылмау себебі
Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайта даярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтудың белсенді шараларына қатысуы туралы мәліметтер      
Өмірлік қиын жағдай
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      
       Еңбекке жарамды барлығы _________________________________ адам.
       Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендері ____ адам. Балалардың саны: ______________________________________________
       жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ______адам, оқу құны жылына ______ теңге.
       Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы мүгедектерінің, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілгендердің, зейнеткерлердің, 80 жастан асқан қарт адамдардың, әлеуметтік маңызы бар аурулары (қатерлі ісіктер, туберкулез, адамның иммунитет тапшылығы вирусы) бар адамдардың, мүгедектердің, мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты
      қосу керек) ________________________________________________________
      5. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзгеше – көрсету керек): ____________________________________________
      Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар:
       ____________________________________________________________________
       Отбасының табысы:

Р/с

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) Т.А.Ә.
Табыс түрі
Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)
Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер
тоқсанға
 
орта есеппен айына
 
 
 
 
 
 
 

      
      6. Мыналардың:
       автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін құжат, оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс) ___________________________ қазіргі уақытта өздері тұрып жатқаннан бөлек өзге де тұрғын үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс) ______________________________
      7. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі):
       ____________________________________________________________________
      8. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі):
       ____________________________________________________________________
      9. Балалардың мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен қамтамасыз етілуі ___________________________________________________
      10. Тұратын жерінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы ____________________________________________________________________
       Комиссия төрағасы:
       _______________________ ________________________
       Комиссия мүшелері:
       ________________________ ________________________
       ________________________ ________________________
       ________________________ ________________________
       ________________________ ________________________
       (қолдары) (Т.А.Ә.)
      Жасалған актімен таныстым: _________________________________________
                                     (Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы)
      Тексеру жүргізілуден бас тартамын _____________________________ өтініш
      берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А.Ә. және қолы, күні
       ____________________________________________________________________
       (өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)

  Аудандық мәслихаттың 2016 жылғы 23 желтоқсандағы № 121 шешіміне 3-қосымша
  Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидасына 21-қосымша

      нысан

Учаскелік комиссияның № ______ қорытындысы

      20__ ж. ___ ______
      Учаскелік комиссия Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларына сәйкес өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамның (отбасының)
      _______________________________________________________________
                   (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)
      өтінішін және оған қоса берілген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттар және өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің негізінде
      ____________________________________________________________
                   (қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы)
      адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек ұсыну туралы қорытынды шығарады.
      Комиссия төрағасы: __________________ _______________________
      Комиссия мүшелері: __________________ _______________________
                   __________________ _______________________
                   __________________ _______________________
                                     (қолдары)       (Т.А.Ә.)
      Қорытынды
      қоса берілген құжаттармен ___ данада
       20__ ж. "___" ___________ қабылданды
      
      Құжаттарды қабылдаған кент, ауылдық округ әкімінің немесе уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы __________

О внесении изменений и дополнений в решение районного маслихата от 24 декабря 2015 года № 350 "Об утверждении правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан"

Решение Махамбетского районного маслихата Атырауской области от 23 декабря 2016 года № 121. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 17 января 2017 года № 3766. Утратило силу решением Махамбетского районного маслихата Атырауской области от 26 мая 2017 года № 147

      Сноска. Утратило силу решением Махамбетского районного маслихата Атырауской области от 26.05.2017 № 147 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", cо статьей 26 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах", c постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Внести в решение районного маслихата от 24 декабря 2015 года № 350 "Об утверждении правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" (зарегистрировано в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3431, опубликовано 23 января 2016 года в газете "Жайық шұғыласы") следующие изменения и дополнения:

      в правилах оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан:

      1) приложение 4 к Правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему решению.

      2) пункт 22 Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан изложить в новой редакции:

      "Участковые комиссии в течение трех рабочих дней со дня поступления документов проводят обследование материального положения заявителя, составляют акт обследования участковой комиссией материального положения заявителя на участие в проекте "Өрлеу", согласно приложению 8 к настоящим Правилам, готовят заключение участковой комиссии на участие заявителя в проекте "Өрлеу", согласно приложению 9 к настоящим Правилам, и передают его в уполномоченный орган или акиму поселка, сельского округа.".

      3) дополнить пунктом 22-1 в следующей редакции:

      "Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 20, 21 к настоящим правилам и направляет их в уполномоченный орган или акиму поселка, села, сельского округа.

      Аким поселка, села, сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.".

      4) дополнить приложениями 20, 21 Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан согласно приложениям 2, 3 к настоящему решению.

       2. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на постоянную комиссию районного маслихата по вопросам соблюдения законодательства, экономики, бюджета и финансов (Р. Турдагали).

      3. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции, вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяется на правовые отношения, возникшие с 1 января 2016 года.

      Председатель очередной 8-сессии
районного маслихата
Б. Рахметов
      Секретарь районного маслихата М. Мырзашев

  Приложение 1 к решению районного маслихата № 121 от "23" декабря 2016 года
  Приложение 4 к Правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

      форма

      Регистрационный номер семьи _______

Сведения о составе семьи заявителя

      _________________________ ___________________________
(Ф.И.О. заявителя)                                           (домашний адрес, тел.)


п/п

Ф.И.О. членов семьи

Родственное отношение к
заявителю

Год рождения













      Подпись заявителя ____________________ Дата ______________

       Ф.И.О. должностного лица органа,
уполномоченного заверять
сведения о составе семьи _____________________
(подпись)

  Приложение 2 к решению районного маслихата № 121 от "23" декабря 2016 года
  Приложение 20 к Правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

      форма

АКТ
обследования для определения нуждаемости лица (семьи) в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

      от "___" ________ 20___г.                              ________________

                                                 (населенный пункт)

       1. Ф.И.О. заявителя ___________________________________________

       2. Адрес места жительства______________________________________

       3. Трудная жизненная ситуация, в связи с наступлением которой заявитель обратился за социальной помощью____________________________

       4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) ________ человек, в том числе:


п/п

Ф.И.О

Дата рождения

Родственное отношение к заявителю

Занятость (место работы, учебы)

Причина незанятости

Сведения об участии в общественных работах, профессиональной подготовке (переподготовке, повышении квалификации) или в активных мерах содействия занятости

Трудная жизненная ситуация
 










       Всего трудоспособных _________ человек.

       Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости ___ человек.

       Количество детей: _______обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе _______ человек, стоимость обучения в год _______ тенге;

       Наличие в семье Участников Великой Отечественной войны, инвалидов Великой Отечественной войны, приравненных к участникам Великой Отечественной войны и инвалидам Великой Отечественной войны, пенсионеров, пожилых лиц, старше 80-ти лет,

      лиц, имеющих социально-значимые заболевания (злокачественные новообразования, туберкулез, вирус иммунодефицита человека), инвалидов, детей-инвалидов (указать или добавить иную категорию) ___________________________________________

       5. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье, служебное жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное-указать) __________________________________________________

       Расходы на содержание жилья___________________________________

       Доходы семьи:

№ п/п

Ф.И.О. членов семьи (в т.ч. заявителя), имеющих доход

Вид дохода

Сумма дохода за предыдущий квартал (тенге)

Сведения о личном подсобном хозяйстве (приусадебный участок, скот и птица), дачном и земельном участке (земельной доли)

за квартал

в среднем
за месяц
 







      6. Наличие: автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ, заявленные доходы от его эксплуатации) ___________________________________________ иного жилья, кроме занимаемого в настоящее время, (заявленные доходы от его эксплуатации) ____________________________________________________________________

       7. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник):

      ________________________________________________________________

       8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник):

      _________________________________________________________________

       9. Обеспеченность детей школьными принадлежностями, одеждой,

      обувью:_____________________________________________________________

       10. Санитарно-эпидемиологические условия проживания:

      ____________________________________________________________________

      Председатель комиссии: _________________________

      Члены комиссии:       ________________________ ______________________

            ________________________ ______________________

                  (подписи)                         (Ф.И.О.)

      С составленным актом ознакомлен(а): _________________________________

                               (Ф.И.О. и подпись заявителя)

      От проведения обследования отказываюсь

       _________________________________________________________________

       Ф.И.О. и подпись заявителя (или одного из членов семьи), дата

       _______________________________________________________________

       (заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)

  Приложение 3 к решению районного маслихата № 121 от "23" декабря 2016 года
  Приложение 21 к Правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

      форма

Заключение участковой комиссии № __

      __ _________ 20__ г.

      Участковая комиссия в соответствии с Правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы лица (семьи), обратившегося за предоставлением социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации _______________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество заявителя)

       На основании представленных документов и результатов обследования материального положения заявителя (семьи) выносит заключение о ____________________________________________________________________

       (необходимости, отсутствии необходимости)

       предоставления лицу (семье) социальной помощи с наступлением трудной жизненной ситуации.

      Председатель комиссии:      ________________________________________

       члены комиссии:            ___________________ _______________________

      ___________________ _______________________

             ___________________ _______________________

             ___________________ _______________________

            (подписи)                   (Ф.И.О.)

      Заключение с прилагаемыми документами в количестве ____ штук принято "__"________ 20__ г.

      _______________________________________________________________

      Ф.И.О., должность, подпись работника, акима поселка, сельского округа или уполномоченного органа, принявшего документы