"Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 18 қыркүйектегі № 284 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Оңтүстік Қазақстан облыстық әкімдігінің 2016 жылғы 1 сәуірдегі № 94 қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 27 сәуірде № 3729 болып тіркелді. Күші жойылды - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 2019 жылғы 5 маусымдағы № 113 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 05.06.2019 № 113 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабы 1 және 3-тармақтарына сәйкес, Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 18 қыркүйектегі № 284 "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3368 болып тіркелген, 2015 жылғы 28 қазанда "Оңтүстік Қазақстан" газетінде жарияланған) қаулысына мынадай өзгерістер енгізілсін:
      көрсетілген қаулының "Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі регламенті деген 1-қосымшасы осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      көрсетілген қаулының "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі регламенті деген 2-қосымшасы осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. "Оңтүстік Қазақстан облысы Әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіпте:
      1) осы қаулыны Оңтүстік Қазақстан облысының аумағында таратылатын мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануын;
      2) осы қаулыны Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсына орналастыруын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күннен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Қ.Тұяқбаевқа жүктелсін.

      Облыс әкімі Б. Атамқұлов
      Д. Сатыбалды
      Б. Жылқышиев
      С.Қаныбеков
      Е. Садыр
      Ұ. Сәдібеков
      С. Тұяқбаев
      А. Абдуллаев
      К. Меңдебаев

  Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің 2016 жылғы
1 сәуір № 94 қаулысына
1-қосымша

"Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) кенттің, ауылдың, ауылдық округтің әкімдерімен (бұдан әрi – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтінімді қабылдау және мемлекеттiк көрсетілетін қызмет нәтижесін беру:
      1) көрсетiлетiн қызметті берушінің кеңсесі;
      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен (бұдан әрі-Мемлекеттік корпорация);
      3) "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 3-2/378 бұйрығымен бекітілген "Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекетінің тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-әрекеттің) басталуы үшін көрсетілетін қызметті берушіге, Мемлекеттік корпорацияға және портал арқылы жүгінген кезде Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны және оның нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 10 (он) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарын тапсырған кезден бастап, қабылдау және оларды тіркеуді жүргізеді және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қоюға жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде кіріс құжаттарымен танысады және мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 10 (он) минут ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды, нәтиже жобасын электронды нысанда әзірлейді, қағазға шығарады және басшының қол қоюына жолдайды. Басшы қол қояды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 5 (бес) минут ішінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға табыстайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекетінің тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) орындалу ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін сипаттау осы регламенттің 2-бөлімі 5-тармағында көрсетілген.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік корпорацияға әр рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтылығын көрсете отырып, жүгіну тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш тапсырған соң, Мемлекеттік корпорация жұмысшысы ақпараттық жүйеден мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қағазға шығарады және Стандарттың 4-тармағында көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға табыстайды.
      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі жолығу тәртібін және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ паролінің (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін іске асырылады) көмегімен порталда тіркеледі;
      2) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушымен порталда ЖСН/БСН және паролін (авторизациялау үдерісі) енгізу;
      3) 1-шарт – ЖСН/БСН және пароль арқылы порталда, тіркелген көрсетілетін қызметті алушы деректерінің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болғандығына байланысты портал авторизациялаудан бас тарту жөнінде хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушымен осы регламентте көрсетілген қызметті таңдау, қызметті көрсету үшін экранға сұраныс нысанын шығару және де пішімді талаптарының және оның құрылымын ескере отырып, көрсетілетін қызмет алушымен нысанды (деректерді енгізу) толтыру, Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың электрондық түріндегі көшірмелерін сұраныс нысанына бекіту, сондай-ақ сұранысты куәләндіру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушымен ЭЦҚ тіркеу куәлігін алу;
      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасын) тексеру;
      7) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ расталмауына байланысты сұратылып жатқан қызметтен бас тарту жөнінде хабарлама қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушімен көрсетілетін қызметті алушының сұранысын өңдеу үшін ЭҮШ арқылы көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәләндырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарын (көрсетілетін қызметті алушының сұранысы) ЭҮАШ АЖО жолдау;
      9) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушымен қоса берілген Стандартта көрсетілген құжаттарының сәйкестігін және негіздемелерін тексеру;
      10) 6-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты, сұратылып отырған қызметтен бас тарту жөнінде хабарламаны қалыптастыру;
      11) 7-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушымен порталмен қалыптастырылған қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысаны бойынша хабарлама) алу. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ куәләндырылған электрондық құжат түрінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.
      10. Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісiнде ақпараттық жүйелердi қолдану тәртiбi осы регламенттiң 1-қосымшасында ұсынылады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес процестерінің анықтамалығы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

  "Жеке қосал шаруашылықтың
бар екендігі туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісiнде ақпараттық жүйелердi қолдану тәртiбi


  "Жеке қосалқы шаруашылықтың
бар екендігі туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы

1

2

Көрсетілетін қызметті алушы

Мемлекеттік корпорация жұмысшысы

Өтініш тапсырады

Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш тапсырған соң, ақпараттық жүйеден мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қағазға шығарады және Стандарттың 4-тармағында көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға табыстайды


  Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің 2016 жылғы
1 сәуір № 94 қаулысына
2-қосымша

"Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Оңтүстік Қазақстан облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – Басқарма) ұсынылады.
      Өтінімді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру:
      1) аудандар және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының ауыл шаруашылығы саласындағы функцияларын жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшелерінің (бұдан әрі - Бөлім) кеңсесімен;
      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен (бұдан әрі-Мемлекеттік корпорация);
      3) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 3-2/378 бұйрығымен бекітілген "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі стандартының (бұдан әрі -Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша субсидия алуға өтінімді қарастыру нәтижелері туралы хабарлама болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекетінің тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-әрекеттің) басталуы үшін Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінім негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны:
      1) Бөлім субсидиялар алуға өтінімдерді тіркейді және Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2014 жылғы 19 қарашадағы № 3-1/600 бұйрығымен бекітілген Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларының (бұдан әрі-Қағида) 3-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген субсидиялау бағыттары бойынша өтінім беруге негіз пайда болған сәттен бастап 12 айдан аспаған, Қағидалардың 3-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген бағыттар бойынша үш айдан аспаған өтінімдерді қабылдайды;
      2) Бөлім субсидия алуға берілген өтінімді алған сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде қызметті алушының құжаттар топтамасын Қағидаларға 6, 7, 8-тармақтарындағы көрсетілген талаптарға сәйкестігіне тексереді. Мынадай жағдайларда Бөлім көрсетілген мерзім ішінде қызметті алушының қызмет орнына зоотехникалық есепті жүргізудің алғашқы құжаттарын (малдың қозғалысы туралы есепті, өнім өндіру журналын қоса алғанда) салыстырып тексеру үшін жол жүруді жүзеге асырады:
      2.1) жеке бағыт бойынша алғашқы рет субсидия алуға өтінім беру;
      2.2) өндіріс деңгейін арттыру өткен айда субсидия алу өтінімен салыстырғанда;
      2.3) жеке бағыт бойынша берілген өтінім көлемдерінің өткен айдың өтінімдерінен жиырма пайыздан аса артық болғанда. Қағидалардың 2 және 3-қосымшаларында көрсетілген өлшемдер мен талаптарға сәйкес еместігі анықталған, сондай-ақ субсидиялар алуға берілген өтініш құжаттарының топтамасы толық емес ұсынылған жағдайда екі жұмыс күні ішінде қызметті алушыға ілеспе хат арқылы барлық сәйкессіздіктерді көрсетіп дәлелді негіздемемен қайтарады. Қызмет алушы түзетілген немесе толықтырылған субсидия алу өтінімін қайта енгізе алады;
      3) ұсынылған құжаттар Қағидаларда белгіленген өлшемдер мен талаптарға сәйкес келген және өтінімдерді қайтарып беруге негіздер болмаған жағдайда, Бөлім қызмет алушы субсидия алуға өтінімде ұсынған деректерді екі жұмыс күні ішінде тексеруді жүргізеді;
      4) Бөлім субсидиялауға өтінім берген қызмет алушыны салыстырып тексеруді жүзеге асырады;
      5) Бөлім қызмет алушының субсидия алуға өтінімдерін субсидиялау бағыттары бойынша Қағидалардың 23-тармағында көрсетілген құжаттармен толықтырады. Бөлім қызмет алушының Қағидаларға 3-қосымшада көрсетілген тиісті өндіріс деңгейіне сәйкестігін айқындайды және Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аудан бойынша жиынтық акт жасайды және оны аудан әкімімен бекітеді. Бекітілген аудан бойынша жиынтық акт және егер субсидия алуға арналған өтінімдер болған жағдайда, субсидия алуға арналған өтінімдердің электрондық (сканерленген) көшірмелері Басқармаға екі аптада бір рет ұсынылады;
      6) Басқарма аудан бойынша жиынтық актілерді асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға және мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруға субсидиялау бағыттары бойынша жекелеген журналдарға тіркейді. Басқарма үш жұмыс күні ішінде Бөлім ұсынған аудан бойынша жиынтық актілерді деректердің бар-жоғы және толықтығы тұрғысынан қарастырады. Сәйкес келмеу белгіленген жағдайда, Басқарма оларды тіркеген күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей, аудан бойынша жиынтық актілерді қайтарып беру себептерін көрсете отырып, пысықтау үшін Бөлімге қайтарып береді;
      7) Бөлім бес жұмыс күні ішінде түзетілген және толықтырылған жиынтық актіні Басқармаға қайта енгізеді, ал мүмкін болмаған жағдайда, көрсетілген мерзім ішінде қайтарып беру себептерін көрсете отырып, субсидия алуға арналған өтінімді қызмет алушыға қайтарады;
      8) Сәйкес болған жағдайда, Басқарма аудандар бойынша жиынтық актілерді мал шаруашылығын субсидиялау мәселелері жөніндегі облыстық комиссияға (бұдан әрі-Комиссия) өткізілетін күні комиссияның қарауына жібереді;
      9) Комиссия отырыстың қорытындысы бойынша Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызмет алушыға тиесілі субсидиялардың көлемін көрсете отырып, облыс бойынша жиынтық акті жасайды. Бұрын мақұлданған, бірақ қаржыландырылмаған немесе ішінара қаржыландырылған өтінімдерді қоса алғанда, басым бағыттардың біреуі бойынша өтінімдерді қанағаттандыру үшін қаражат толық көлемде жетіспеген жағдайда Комиссия жетпеген қаражатты Қағидалардың 10-тармағында көрсетілген басымдылығы кемірек бағыттардан жетіспейтін қаражатты қайта бөлу туралы ұсыныс енгізеді;
      10) Комиссия субсидиялау бағыттары бойынша субсидия алуға өтінімдерді басымдылығы жоғарырақ бағыттар бойынша қайта бөлу үшін қажетті қаражатты есепке ала отырып, қанағаттандырады.Комиссия төрағасы комиссия ұсынған облыс бойынша жиынтық актіні үш жұмыс күні ішінде бекітеді. Басқарма қызметті алушылардың банк шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды аударуды қазынашылықтың аумақтық бөлімшелеріне төлем шоттарын үш жұмыс күні ішінде беруі арқылы жүзеге асырады;
      11) Басқарма Бөлімге Қағидаларға 13-қосымшаға сәйкес 2-нысан бойынша мал шаруашылығын субсидиялау мәселелері жөніндегі облыстық комиссияның қызметті алушылардың өтінімдерін қарастыру нәтижесі бойынша ақпаратты жолдайды;
      12) Бөлім алынған ақпарат бойынша кейіннен қызметті алушыға беру үшін Комиссияның шешімін қысқаша баяндай отырып, әрбір қызметті алушыға жеке Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес субсидия алуға өтінімді қарастыру нәтижелері туралы хабарлама қалыптастырады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекетінің тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) тізбесі:
      1) Бөлім;
      2) Басқарма;
      3) Комиссия.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) орындалу ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін сипаттау осы регламенттің 2-бөлімі 5-тармағында көрсетілді.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес Мемлекеттік корпорацияға өтініш тапсырады:
      1) Мемлекеттік корпорацияның жұмысшысы өтінішті тіркейді, қызметті алушыға Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны жөнінде қолхат береді және қабылданған құжаттарды Мемлекеттік корпорацияның жинақтау секторына табыстайды. Мемлекеттік корпорацияның жинақтау секторы сол жұмыс күні ішінде құжаттарды Бөлімге жолдайды;
      2) Бөлім субсидиялар алуға өтінімдерді тіркейді және Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2014 жылғы 19 қарашадағы № 3-1/600 бұйрығымен бекітілген Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларының (бұдан әрі-Қағида) 3-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген субсидиялау бағыттары бойынша өтінім беруге негіз пайда болған сәттен бастап 12 айдан аспаған, Қағидалардың 3-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген бағыттар бойынша үш айдан аспаған өтінімдерді қабылдайды;
      3) Бөлім субсидия алуға берілген өтінімді алған сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде қызметті алушының құжаттар топтамасын Қағидаларға 6, 7, 8-тармақтарындағы көрсетілген талаптарға сәйкестігіне тексереді. Мынадай жағдайларда Бөлім көрсетілген мерзім ішінде қызметті алушының қызмет орнына зоотехникалық есепті жүргізудің алғашқы құжаттарын (малдың қозғалысы туралы есепті, өнім өндіру журналын қоса алғанда) салыстырып тексеру үшін жол жүруді жүзеге асырады:
      3.1) жеке бағыт бойынша алғашқы рет субсидия алуға өтінім беру;
      3.2) өндіріс деңгейін арттыру өткен айда субсидия алу өтінімен салыстырғанда;
      3.3) жеке бағыт бойынша берілген өтінім көлемдерінің өткен айдың өтінімдерінен жиырма пайыздан аса артық болғанда. Қағидалардың 2 және 3-қосымшаларында көрсетілген өлшемдер мен талаптарға сәйкес еместігі анықталған, сондай-ақ субсидиялар алуға берілген өтініш құжаттарының топтамасы толық емес ұсынылған жағдайда екі жұмыс күні ішінде қызметті алушыға ілеспе хат арқылы барлық сәйкессіздіктерді көрсетіп дәлелді негіздемемен қайтарады. Қызмет алушы түзетілген немесе толықтырылған субсидия алу өтінімін қайта енгізе алады;
      4) ұсынылған құжаттар Қағидаларда белгіленген өлшемдер мен талаптарға сәйкес келген және өтінімдерді қайтарып беруге негіздер болмаған жағдайда, Бөлім қызмет алушы субсидия алуға өтінімде ұсынған деректерді екі жұмыс күні ішінде тексеруді жүргізеді;
      5) Бөлім субсидиялауға өтінім берген қызмет алушыны салыстырып тексеруді жүзеге асырады;
      6) Бөлім қызмет алушының субсидия алуға өтінімдерін субсидиялау бағыттары бойынша Қағидалардың 23-тармағында көрсетілген құжаттармен толықтырады. Бөлім қызмет алушының Қағидаларға 3-қосымшада көрсетілген тиісті өндіріс деңгейіне сәйкестігін айқындайды және Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аудан бойынша жиынтық акт жасайды және оны аудан әкімімен бекітеді. Бекітілген аудан бойынша жиынтық акт және егер субсидия алуға арналған өтінімдер болған жағдайда, субсидия алуға арналған өтінімдердің электрондық (сканерленген) көшірмелері Басқармаға екі аптада бір рет ұсынылады;
      7) Басқарма аудан бойынша жиынтық актілерді асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға және мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруға субсидиялау бағыттары бойынша жекелеген журналдарға тіркейді. Басқарма үш жұмыс күні ішінде Бөлім ұсынған аудан бойынша жиынтық актілерді деректердің бар-жоғы және толықтығы тұрғысынан қарастырады. Сәйкес келмеу белгіленген жағдайда, Басқарма оларды тіркеген күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей, аудан бойынша жиынтық актілерді қайтарып беру себептерін көрсете отырып, пысықтау үшін Бөлімге қайтарып береді;
      8) Бөлім бес жұмыс күні ішінде түзетілген және толықтырылған жиынтық актіні Басқармаға қайта енгізеді, ал мүмкін болмаған жағдайда, көрсетілген мерзім ішінде қайтарып беру себептерін көрсете отырып, субсидия алуға арналған өтінімді қызмет алушыға қайтарады;
      9) сәйкес болған жағдайда, Басқарма аудандар бойынша жиынтық актілерді мал шаруашылығын субсидиялау мәселелері жөніндегі облыстық комиссияға (бұдан әрі-Комиссия) өткізілетін күні комиссияның қарауына жібереді;
      10) Комиссия отырыстың қорытындысы бойынша Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызмет алушыға тиесілі субсидиялардың көлемін көрсете отырып, облыс бойынша жиынтық акті жасайды. Бұрын мақұлданған, бірақ қаржыландырылмаған немесе ішінара қаржыландырылған өтінімдерді қоса алғанда, басым бағыттардың біреуі бойынша өтінімдерді қанағаттандыру үшін қаражат толық көлемде жетіспеген жағдайда Комиссия жетпеген қаражатты Қағидалардың 10-тармағында көрсетілген басымдылығы кемірек бағыттардан жетіспейтін қаражатты қайта бөлу туралы ұсыныс енгізеді;
      11) Комиссия субсидиялау бағыттары бойынша субсидия алуға өтінімдерді басымдылығы жоғарырақ бағыттар бойынша қайта бөлу үшін қажетті қаражатты есепке ала отырып, қанағаттандырады.Комиссия төрағасы комиссия ұсынған облыс бойынша жиынтық актіні үш жұмыс күні ішінде бекітеді. Басқарма қызметті алушылардың банк шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды аударуды қазынашылықтың аумақтық бөлімшелеріне төлем шоттарын үш жұмыс күні ішінде беруі арқылы жүзеге асырады;
      12) Басқарма Бөлімге Қағидаларға 13-қосымшаға сәйкес 2-нысан бойынша мал шаруашылығын субсидиялау мәселелері жөніндегі облыстық комиссияның қызметті алушылардың өтінімдерін қарастыру нәтижесі бойынша ақпаратты жолдайды;
      13) Бөлім алынған ақпарат бойынша кейіннен қызметті алушыға беру үшін Комиссияның шешімін қысқаша баяндай отырып, әрбір қызметті алушыға жеке Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес субсидия алуға өтінімді қарастыру нәтижелері туралы хабарлама қалыптастырады және оны Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.
      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі жүгіну тәртібін және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ паролінің (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін іске асырылады) көмегімен порталда тіркеледі;
      2) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушымен порталда ЖСН/БСН және паролін (авторизациялау үдерісі) енгізу;
      3) 1-шарт – ЖСН/БСН және пароль арқылы порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушы деректерінің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болғандығына байланысты портал авторизациялаудан бас тарту жөнінде хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушымен осы регламентте көрсетілген қызметті таңдау, қызметті көрсету үшін экранға сұраныс нысанын шығару және де пішімді талаптарының және оның құрылымын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушымен нысанды (деректерді енгізу) толтыру, Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың электрондық түріндегі көшірмелерін сұраныс нысанына бекіту, сондай-ақ сұранысты куәләндіру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушымен электрондық цифрлық қолтаңбасының (бұдан әрі – ЭЦҚ) тіркеу куәлігін алу;
      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасын) тексеру;
      7) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ расталмауына байланысты сұратылып жатқан қызметтен бас тарту жөнінде хабарлама қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушімен көрсетілетін қызметті алушының сұранысын өңдеу үшін электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәләндырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарын (көрсетілетін қызметті алушының сұранысы) электрондық үкіметтің аумақтық шлюзі ақпараттық жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖО) жолдау;
      9) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушымен қоса берілген Стандартта көрсетілген құжаттардың сәйкестігін және негіздемелерін тексеру;
      10) 6-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты, сұратылып отырған қызметтен бас тарту жөнінде хабарламаны қалыптастыру;
      11) 7-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушымен порталмен қалыптастырылған қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысаны бойынша хабарлама) алу. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ куәләндырылған электрондық құжат түрінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.
      10. Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісiнде ақпараттық жүйелердi қолдану тәртiбi осы регламенттiң 1-қосымшасында ұсынылады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

  "Асыл тұқымды мал шаруашылығын
дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің
өнімділігін және сапасын арттыруды cубсидиялау"
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуде әрекет ететін ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттесуінің диаграммасы


  "Асыл тұқымды мал шаруашылығын
дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің
өнімділігін және сапасын арттыруды cубсидиялау"
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы

1

2

3

4

5

6

Мемлекеттік корпорацияның жұмысшысы

Бөлім

Бөлім

Бөлім

Бөлім

Бөлім

Өтінішті тіркейді, қызметті алушыға Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны жөнінде қолхат береді және қабылданған құжаттарды Мемлекеттік корпорацияның жинақтау секторына табыстайды. Мемлекеттік корпорацияның жинақтау секторы сол жұмыс күні ішінде құжаттарды Бөлімге жолдайды

Субсидиялар алуға өтінімдерді тіркейді және Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2014 жылғы 19 қарашадағы № 3-1/600 бұйрығымен бекітілген Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларының (бұдан әрі-Қағида) 3-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген субсидиялау бағыттары бойынша өтінім беруге негіз пайда болған сәттен бастап 12 айдан аспаған, Қағидалардың 3-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген бағыттар бойынша үш айдан аспаған өтінімдерді қабылдайды

Субсидия алуға берілген өтінімді алған сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде қызметті алушының құжаттар топтамасын Қағидаларға 6, 7, 8-тармақтарындағы көрсетілген талаптарға сәйкестігіне тексереді. Мынадай жағдайларда Бөлім көрсетілген мерзім ішінде қызметті алушының қызмет орнына зоотехникалық есепті жүргізудің алғашқы құжаттарын (малдың қозғалысы туралы есепті, өнім өндіру журналын қоса алғанда) салыстырып тексеру үшін жол жүруді жүзеге асырады

Ұсынылған құжаттар Қағидаларда белгіленген өлшемдер мен талаптарға сәйкес келген және өтінімдерді қайтарып беруге негіздер болмаған жағдайда, қызмет алушы субсидия алуға өтінімде ұсынған деректерді екі жұмыс күні ішінде тексеруді жүргізеді

Субсидиялауға өтінім берген қызмет алушыны салыстырып тексеруді жүзеге асырады

Қызмет алушының субсидия алуға өтінімдерін субсидиялау бағыттары бойынша Қағидалардың 23-тармағында көрсетілген құжаттармен толықтырады. Бөлім қызмет алушының Қағидаларға 3-қосымшада көрсетілген тиісті өндіріс деңгейіне сәйкестігін айқындайды және Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аудан бойынша жиынтық акт жасайды және оны аудан әкімімен бекітеді. Бекітілген аудан бойынша жиынтық акт және егер субсидия алуға арналған өтінімдер болған жағдайда, субсидия алуға арналған өтінімдердің электрондық (сканерленген) көшірмелері Басқармаға екі аптада бір рет ұсынылады

7

8

9

10

11

12

Басқарма

Бөлім

Басқарма

Комиссия

Комиссия

Басқарма

Аудан бойынша жиынтық актілерді асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға және мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруға субсидиялау бағыттары бойынша жекелеген журналдарға тіркейді. Басқарма үш жұмыс күні ішінде Бөлім ұсынған аудан бойынша жиынтық актілерді деректердің бар-жоғы және толықтығы тұрғысынан қарастырады. Сәйкес келмеу белгіленген жағдайда, Басқарма оларды тіркеген күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей, аудан бойынша жиынтық актілерді қайтарып беру себептерін көрсете отырып, пысықтау үшін Бөлімге қайтарып береді

Бес жұмыс күні ішінде түзетілген және толықтырылған жиынтық актіні Басқармаға қайта енгізеді, ал мүмкін болмаған жағдайда, көрсетілген мерзім ішінде қайтарып беру себептерін көрсете отырып, субсидия алуға арналған өтінімді қызмет алушыға қайтарады

Сәйкес болған жағдайда, аудандар бойынша жиынтық актілерді мал шаруашылығын субсидиялау мәселелері жөніндегі облыстық комиссияға (бұдан әрі-Комиссия) өткізілетін күні комиссияның қарауына жібереді

Отырыстың қорытындысы бойынша Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызмет алушыға тиесілі субсидиялардың көлемін көрсете отырып, облыс бойынша жиынтық акті жасайды. Бұрын мақұлданған, бірақ қаржыландырылмаған немесе ішінара қаржыландырылған өтінімдерді қоса алғанда, басым бағыттардың біреуі бойынша өтінімдерді қанағаттандыру үшін қаражат толық көлемде жетіспеген жағдайда Комиссия жетпеген қаражатты Қағидалардың 10-тармағында көрсетілген басымдылығы кемірек бағыттардан жетіспейтін қаражатты қайта бөлу туралы ұсыныс енгізеді

Субсидиялау бағыттары бойынша субсидия алуға өтінімдерді басымдылығы жоғарырақ бағыттар бойынша қайта бөлу үшін қажетті қаражатты есепке ала отырып, қанағаттандырады.Комиссия төрағасы комиссия ұсынған облыс бойынша жиынтық актіні үш жұмыс күні ішінде бекітеді. Басқарма қызметті алушылардың банк шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды аударуды қазынашылықтың аумақтық бөлімшелеріне төлем шоттарын үш жұмыс күні ішінде беруі арқылы жүзеге асырады

Бөлімге Қағидаларға 13-қосымшаға сәйкес 2-нысан бойынша мал шаруашылығын субсидиялау мәселелері жөніндегі облыстық комиссияның қызметті алушылардың өтінімдерін қарастыру нәтижесі бойынша ақпаратты жолдайды

13

Бөлім

Алынған ақпарат бойынша кейіннен қызметті алушыға беру үшін Комиссияның шешімін қысқаша баяндай отырып, әрбір қызметті алушыға жеке Стандартқа 1-қосымшасына сәйкес субсидия алуға өтінімді қарастыру нәтижелері туралы хабарлама қалыптастырады және оны Мемлекеттік корпорацияға жолдайды


О внесении изменений в постановление акимата Южно-Казахстанской области от 18 сентября 2015 года № 284 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области животноводства"

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 1 апреля 2016 года № 94. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 27 апреля 2016 года № 3729. Утратило силу постановлением акимата Туркестанской области от 5 июня 2019 года № 113

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Туркестанской области от 05.06.2019 № 113 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении", пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Южно-Казахстанской области от 18 сентября 2015 года № 284 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области животноводства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3368, опубликовано 28 октября 2015 года в газете "Южный Казахстан") следующие изменения:
      приложение 1 "Регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" к указанному постановлению изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      приложение 2 "Регламент государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства" к указанному постановлению изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению.
      2. Государственному учреждению "Аппарат Акима Южно-Казахстанской области" в порядке, установленном законодательными актами Республики Казахстан, обеспечить:
      1) направление настоящего постановления на официальное опубликование в периодических печатных изданиях, распространяемых на территории Южно-Казахстанской области и информационно-правовой системе "Әділет";
      2) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Южно-Казахстанской области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Туякбаева С.К.

      Аким области Б. Атамкулов
      Сатыбалды Д.
      Садыр Е.
      Садибеков У.
      Туякбаев С.
      Абдуллаев А.
      Мендебаев К.

  Приложение 1
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской области
от 1 апреля 2016 года № 94

Регламент государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее - государственная услуга) оказывается акимами поселков, сел, сельских округов (далее - услугодатель).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) Государственную корпорацию "Правительство для граждан" (далее-Государственная корпорация);
      3) веб-портал "электронного правительства" (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная) или бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является справка о наличии личного подсобного хозяйства согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства", утвержденному приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 3-2/378 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животноводства" (далее – Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
      4. Описание порядка действия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги
      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является при обращении к услугодателю, в Государственную корпорацию и через портал заявление по форме согласно приложению 2 к Стандарту.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги и его результат:
      1) ответственный исполнитель услугодателя с момента подачи необходимых документов услугополучателем, указанных в пункте 9 Стандарта, в течение 10 (десяти) минут осуществляет прием и их регистрацию и направляет документы на резолюцию руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут ознакамливается с входящими документами и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги и направляет необходимые документы для оказания государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 10 (десяти) минут рассматривает поступившие документы, готовит проект результата в электронной форме, распечатывает и направляет на подпись руководителю услугодателя. Руководитель подписывает результат государственной услуги;
      4) ответственный исполнитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги.
      7. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги
      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководитель услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя.
      9. Описание последовательности процедур (действия) структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указано в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента.
      10. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги.
      11. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) после подачи заявления услугополучателем согласно приложению 2 к Стандарту работник Государственной корпорации распечатывает из информационной системы результат оказания государственной услуги и выдает услугополучателю в сроки, указанные в пункте 4 Стандарта.
      12. Описание порядка обращения при оказании государственной услуги через портал и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес–идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 к Стандарту, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и оснований для оказания услуги;
      10) процесс 6 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного порталом. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      13. Порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через портал представляется в приложении 1 к настоящему регламенту.
      14. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через портал


  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1

2

Услугополучатель

Работник Государственной корпорации

Подает заявление

После подачи заявления услугополучателем согласно приложению 2 к Стандарту распечатывает из информационной системы результат оказания государственной услуги и выдает услугополучателю в сроки, указанные в пункте 4 Стандарта


  Приложение 2
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской области
от 1 апреля 2016 года № 94

Регламент государственной услуги
"Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение
продуктивности и качества продукции животноводства"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Южно-Казахстанской области" (далее – Управление).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию структурных подразделений, осуществляющих функции в сфере сельского хозяйства, местных исполнительных органов районов и городов областного значения (далее – Отдел);
      2) Государственную корпорацию "Правительство для граждан" (далее-Государственная корпорация);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) или бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства", утвержденному приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 3-2/378 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животноводства" (далее – Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

2. Описание порядка действия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявка по форме согласно приложению 2 к Стандарту.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) Отдел регистрирует заявки на получение субсидий и принимает заявки на получение субсидий, по которым с момента возникновения оснований для ее подачи прошло не более 12 месяцев – по направлениям субсидирования, указанным в подпункте 1) пункта 3 Правил субсидирования развития племенного животноводства, повышения продуктивности и качества продукции животноводства, утвержденных приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 19 ноября 2014 года № 3-1/600 (далее - Правила), не более трех месяцев по направлениям, указанным в подпункте 2) пункта 3 Правил;
      2) Отдел в течение пяти рабочих дней с момента получения заявки на получение субсидий проверяет пакет документов услугополучателя на предмет соответствия требованиям, указанным в пунктах 678 к Правилам. Отдел в течение указанного срока осуществляет выезд на место деятельности услугополучателя для проведения сверки первичных документов зоотехнического учета (включая отчет о движении скота, журнал производства продукции) в следующих случаях:
      2.1) подачи заявки на получение субсидий по отдельному направлению впервые;
      2.2) повышения уровня производства в сравнении с заявкой на получение субсидий прошлого месяца;
      2.3) превышения заявленных объемов по отдельному направлению от заявки прошлого месяца более чем на двадцать процентов. В случае выявления несоответствия критериям и требованиям согласно приложениям 2 и 3 Правил, а также представления неполного пакета документов заявка на получение субсидий в течение двух рабочих дней возвращается услугополучателю сопроводительным письмом с мотивированным обоснованием всех несоответствий. Услугополучатели могут повторно вносить исправленную или дополненную заявку на получение субсидий;
      3) в случае соответствия представленных документов критериям и требованиям, установленным Правилами и отсутствия оснований для отклонения, Отдел в течение двух рабочих дней проверяет данные, представленные услугополучателем в заявке на получение субсидий;
      4) Отдел осуществляет сверку услугополучателей, подавших заявку на субсидирование;
      5) Отдел дополняет заявки на получение субсидий услугополучателей документами, указанными в пункте 23 Правил по направлениям субсидирования. Отдел определяет соответствие услугополучателя соответствующему уровню производства, указанному в приложении 3 к Правилам, составляет сводный акт по району по форме согласно приложению 11 к Правилам и утверждает акимом района. Утвержденный сводный акт по району и электронные (сканированные) копии заявок на получение субсидий не реже одного раза в две недели представляются в Управление в случае наличия заявок на получение субсидий;
      6) Управление регистрирует сводные акты по району в отдельные журналы по направлениям субсидирования на развитие племенного животноводства и повышение продуктивности и качества продукции животноводства. Управление рассматривает в течение трех рабочих дней представленные Отделами сводные акты по районам на предмет наличия и полноты всех данных. В случае установления несоответствия, Управление не позднее трех рабочих дней со дня их регистрации возвращает представленные сводные акты по районам в Отдел на доработку с указанием причин возврата;
      7) Отдел в течение пяти рабочих дней повторно вносит в Управление исправленный и дополненный сводный акт, а в случае невозможности - в течение указанного срока возвращает заявку на получение субсидий услугополучателю с письменным указанием причин возврата;
      8) в случае соответствия, Управление направляет сводные акты по районам на рассмотрение в областную комиссию по вопросам субсидирования животноводства (далее-Комиссия) в день проведения Комиссии;
      9) Комиссия по итогам заседания составляет сводный акт по области по форме согласно приложению 11 к Правилам с указанием объемов причитающихся субсидий услугополучателям. В случае нехватки средств для удовлетворения заявок на получение субсидий по одному из приоритетных направлений в полном объеме, включая ранее одобренные, но не профинансированные или частично профинансированные заявки на получение субсидий, Комиссия вносит предложение о перераспределении недостающих средств с менее приоритетных направлений, указанных в пункте 10 Правил;
      10) Комиссия удовлетворяет заявки на получение субсидий по направлениям субсидирования с учетом необходимых средств для перераспределения на более приоритетные направления. Председатель Комиссии утверждает представленный Комиссией сводный акт по области в течение трех рабочих дней. Перечисление причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей осуществляется Управлением путем предоставления в территориальное подразделение казначейства счетов к оплате в течение трех рабочих дней;
      11) Управление направляет в Отдел информацию по итогам рассмотрения заявок услугополучателей областной Комиссией по вопросам субсидирования животноводства по форме 2 согласно приложению 13 к Правилам;
      12) Отдел по полученной информации формирует уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий согласно приложению 1 к Стандарту индивидуально по каждому услугополучателю с кратким описанием решения Комиссии для последующей передачи услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) Отдел;
      2) Управление;
      3) Комиссия.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указано в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Услугополучатель подает заявление по форме согласно приложению 2 к Стандарту в Государственную корпорацию:
      1) работник Государственной корпорации проводит регистрацию заявления и выдает услугополучателю расписку о приеме документов, указанных в пункте 9 Стандарта, и передает полученные документы в накопительный сектор Государственной корпорации. Накопительный сектор Государственной корпорации в тот же рабочий день отправляет документы в Отдел;
      2) Отдел регистрирует заявки на получение субсидий и принимает заявки на получение субсидий, по которым с момента возникновения оснований для ее подачи прошло не более 12 месяцев – по направлениям субсидирования, указанным в подпункте 1) пункта 3 Правил, не более трех месяцев - по направлениям, указанным в подпункте 2) пункта 3 Правил;
      3) Отдел в течение пяти рабочих дней с момента получения заявки на получение субсидий проверяет пакет документов услугополучателя на предмет соответствия требованиям, указанным в пунктах 678 к Правилам. Отдел в течение указанного срока осуществляет выезд на место деятельности услугополучателя для проведения сверки первичных документов зоотехнического учета (включая отчет о движении скота, журнал производства продукции) в следующих случаях:
      3.1) подачи заявки на получение субсидий по отдельному направлению впервые;
      3.2) повышения уровня производства в сравнении с заявкой на получение субсидий прошлого месяца;
      3.3) превышения заявленных объемов по отдельному направлению от заявки прошлого месяца более чем на двадцать процентов. В случае выявления несоответствия критериям и требованиям, согласно приложениям 2 и 3 к Правилам, а также представления неполного пакета документов, заявка на получение субсидий в течение двух рабочих дней возвращается услугополучателю сопроводительным письмом с мотивированным обоснованием всех несоответствий. Услугополучатели могут повторно вносить исправленную или дополненную заявку на получение субсидий;
      4) в случае соответствия представленных документов критериям и требованиям, установленным Правилами и отсутствия оснований для отклонения, Отдел в течение двух рабочих дней проверяет данные, представленные услугополучателем в заявке на получение субсидий;
      5) Отдел осуществляет сверку услугополучателей, подавших заявку на субсидирование;
      6) Отдел дополняет заявки на получение субсидий услугополучателей документами, указанными в пункте 23 Правил по направлениям субсидирования. Отдел определяет соответствие услугополучателя соответствующему уровню производства, указанному в приложении 3 к Правилам и составляет сводный акт по району по форме согласно приложению 11 к Правилам и утверждает акимом района. Утвержденный сводный акт по району и электронные (сканированные) копии заявок на получение субсидий не реже одного раза в две недели представляются в Управление в случае наличия заявок на получение субсидий;
      7) Управление регистрирует сводные акты по району в отдельные журналы по направлениям субсидирования на развитие племенного животноводства и повышение продуктивности и качества продукции животноводства. Управление рассматривает в течение трех рабочих дней представленные Отделами сводные акты по районам на предмет наличия и полноты всех данных. В случае установления несоответствия, Управление не позднее трех рабочих дней со дня их регистрации возвращает представленные сводные акты по районам в Отдел на доработку с указанием причин возврата;
      8) Отдел в течение пяти рабочих дней повторно вносит в Управление исправленный и дополненный сводный акт, а в случае невозможности - в течение указанного срока возвращает заявку на получение субсидий услугополучателю с письменным указанием причин возврата;
      9) в случае соответствия Управление направляет сводные акты по районам на рассмотрение в областную комиссию по вопросам субсидирования животноводства (далее-Комиссия) в день проведения Комиссии;
      10) Комиссия по итогам заседания составляет сводный акт по области по форме согласно приложению 11 к Правилам с указанием объемов причитающихся субсидий услугополучателям. В случае нехватки средств для удовлетворения заявок на получение субсидий по одному из приоритетных направлений в полном объеме, включая ранее одобренные, но не профинансированные или частично профинансированные заявки на получение субсидий, Комиссия вносит предложение о перераспределении недостающих средств с менее приоритетных направлений, указанных в пункте 10 Правил;
      11) Комиссия удовлетворяет заявки на получение субсидий по направлениям субсидирования с учетом необходимых средств для перераспределения на более приоритетные направления. Председатель Комиссии утверждает представленный Комиссией сводный акт по области в течение трех рабочих дней. Перечисление причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей осуществляется Управлением путем предоставления в территориальное подразделение казначейства счетов к оплате в течение трех рабочих дней;
      12) Управление направляет в Отдел информацию по итогам рассмотрения заявок услугополучателей областной Комиссией по вопросам субсидирования животноводства по форме 2 согласно приложению 13 к Правилам;
      13) Отдел по полученной информации формирует уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий согласно приложению 1 к Стандарту индивидуально по каждому услугополучателю с кратким описанием решения Комиссии для последующей передачи услугополучателю и отправляет в Государственную корпорацию.
      9. Описание порядка обращения при оказании государственной услуги через портал и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес–идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в автоматизированном рабочем месте регионального шлюза электронного правительства (далее – АРМ РШЭП) для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основании для оказания услуги;
      10) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного порталом. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      10. Порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через портал представляется в приложении 1 к настоящему регламенту.
      11. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту государственной
услуги "Субсидирование на развитие племенного
животноводства, повышение продуктивности
и качества продукции животноводства"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал


  Приложение 2 к регламенту государственной
услуги "Субсидирование на развитие племенного
животноводства, повышение продуктивности
и качества продукции животноводства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1

2

3

4

5

6

Работник Государственной корпорации

Отдел

Отдел

Отдел

Отдел

Отдел

Проводит регистрацию заявления и выдает услугополучателю расписку о приеме документов, указанных в пункте 9 Стандарта, и передает полученные документы в накопительный сектор Государственной корпорации. Накопительный сектор Государственной корпорации в тот же рабочий день отправляет документы в Отдел

Регистрирует заявки на получение субсидий и принимает заявки на получение субсидий, по которым с момента возникновения оснований для ее подачи прошло: не более 12 месяцев – по направлениям субсидирования, указанным в подпункте 1) пункта 3 Правил; не более трех месяцев - по направлениям, указанным в подпункте 2) пункта 3 Правил

В течение пяти рабочих дней с момента получения заявки на получение субсидий проверяет пакет документов услугополучателя на предмет соответствия требованиям, указанным в пунктах 678 к Правилам. Отдел в течение указанного срока осуществляет выезд на место деятельности услугополучателя для проведения сверки первичных документов зоотехнического учета

в случае соответствия представленных документов критериям и требованиям, установленным Правилами и отсутствия оснований для отклонения, в течение двух рабочих дней проверяет данные, представленные услугополучателем в заявке на получение субсидий

Осуществляет сверку услугополучателей, подавших заявку на субсидирование

Дополняет заявки на получение субсидий услугополучателей документами, указанными в пункте 23 Правил, по направлениям субсидирования. Отдел определяет соответствие услугополучателя соответствующему уровню производства, указанному в приложении 3 к Правилам, и составляет сводный акт по району по форме согласно приложению 11 к Правилам и утверждает акимом района. Утвержденный сводный акт по району и электронные (сканированные) копии заявок на получение субсидий не реже одного раза в две недели представляются в Управление в случае наличия заявок на получение субсидий

7

8

9

10

11

12

Управление

Отдел

Управление

Комиссия

Комиссия

Управление

Регистрирует сводные акты по району в отдельные журналы по направлениям субсидирования на развитие племенного животноводства и повышение продуктивности и качества продукции животноводства. Управление рассматривает в течение трех рабочих дней представленные Отделами сводные акты по районам на предмет наличия и полноты всех данных. В случае установления несоответствия, Управление не позднее трех рабочих дней со дня их регистрации возвращает представленные сводные акты по районам в Отдел на доработку с указанием причин возврата

В течение пяти рабочих дней повторно вносит в Управление исправленный и дополненный сводный акт, а в случае невозможности - в течение указанного срока возвращает заявку на получение субсидий услугополучателю с письменным указанием причин возврата

В случае соответствия направляет сводные акты по районам на рассмотрение в областную комиссию по вопросам субсидирования животноводства (далее-Комиссия) в день проведения Комиссии

По итогам заседания составляет сводный акт по области по форме согласно приложению 11 к Правилам с указанием объемов причитающихся субсидий услугополучателям. В случае нехватки средств для удовлетворения заявок на получение субсидий по одному из приоритетных направлений в полном объеме, включая ранее одобренные, но не профинансированные или частично профинансированные заявки на получение субсидий, Комиссия вносит предложение о перераспределении недостающих средств с менее приоритетных направлений, указанных в пункте 10 Правил

Удовлетворяет заявки на получение субсидий по направлениям субсидирования с учетом необходимых средств для перераспределения на более приоритетные направления. Председатель Комиссии утверждает представленный Комиссией сводный акт по области в течение трех рабочих дней. Перечисление причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей осуществляется Управлением путем предоставления в территориальное подразделение казначейства счетов к оплате в течение трех рабочих дней

Направляет в Отдел информацию по итогам рассмотрения заявок услугополучателей областной Комиссией по вопросам субсидирования животноводства по форме 2 согласно приложению 13 к Правилам

13

Отдел

По полученной информации формирует уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий согласно приложению 1 к Стандарту индивидуально по каждому услугополучателю с кратким описанием решения Комиссии для последующей передачи услугополучателю и отправляет в Государственную корпорацию