"Қаратөбе аудандық мәслихаты аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы Қаратөбе аудандық мәслихатының 2016 жылғы 21 желтоқсандағы № 9-6 шешімі. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 13 қаңтарда № 4659 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Қаратөбе аудандық мәслихатының 2020 жылғы 9 шілдедегі № 44-2 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Қаратөбе аудандық мәслихатының 09.07.2020 № 44-2 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес, Қаратөбе аудандық мәслихат ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) осы шешімнің 1-қосымшасына сәйкес "Қаратөбе аудандық мәслихаты аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары;
      2) осы шешімнің 2-қосымшасына сәйкес "Қаратөбе аудандық мәслихаты аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы бекітілсін.
      2. Қаратөбе аудандық мәслихаты аппаратының басшысы (Ж.Жанғазиев) осы шешімнің әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы Қ. Жұмағалиев
      Аудандық мәслихат хатшысы Қ. Сүйеуғалиев

  Қаратөбе аудандық мәслихатының
2016 жылғы 21 желтоқсандағы
№9-6 шешіміне
1-қосымша

"Қаратөбе аудандық мәслихатының аппараты"
мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Қаратөбе аудандық мәслихаты аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары (бұдан әрі-Қағидалар) Қаратөбе аудандық мәслихат аппаратының мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәліктерін беру тәртібін белгілейді.
      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі- Қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымы мен лауазымдық өкілеттіктерін растайтын құжат болып табылады.
      3. Қызметтік куәлік бекітілген сипаттамаға сәйкес келеді.
      4. Тиісінше рәсімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған куәлік жарамсыз болып саналады.

2. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      5. Қызметтік куәлік қолданыстағы заңнамаға сәйкес, осы лауазымға тағайындауға құқығы бар лауазымды тұлғаның (басшының) қолы қойылып беріледі.
      6. Қызметтік куәлік мемлекеттік қызметшілеріне лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан, мерзімі өткен, жоғалған, сондай-ақ бүлінген жағдайда 2 жыл мерзіміне беріледі.
      Мемлекеттік қызметшілер алған қызметтік куәлік үшін осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша Мемлекеттік қызметшілерге қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына (бұдан әрі-есеп журналы) қол қояды.
      7. Қызметтік куәліктер және есеп журналы аудандық мәслихат аппараты басшысының сейфінде сақталады.
      8. Мемлекеттік қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде оны пайдалану және сақтау тәртібі жөнінде түсіндіру жүргізіледі.
      Осы Қағидалардың 6- тармағында көзделген қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде бұрын берілген қызметтік куәлікті аудандық мәслихат аппаратының басшысы қайтарып алады.
      9. Аудандық мәслихат аппараты басшысы жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша қызметтік куәліктердің есептік деректерге сәйкестігін салыстырып тексеру жүргізеді.
      10. Қызметтік куәліктерді толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды аудандық мәслихат аппараты басшысы жүзеге асырады.
      11. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі дереу аудандық мәслихат аппараты басшысына жазбаша (еркін) нысанда хабарлайды, бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.
      12. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша аудандық мәслихат аппараты басшысы қызметтік тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселесін қарайды.
      13. Жоғалғанның орнына жаңа қызметтік куәлік қызметтік тексеру жүргізілгеннен кейін, аудандық мәслихат аппаратымен беріледі.
      14. Мемлекеттік қызметші жұмыстан босатылған кезде қызметтік куәлікті аудандық мәслихат аппараты басшысына тапсырады.
      Куәлікті тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беруге жауапты адамның қолы қойылады.
      15. Мемлекеттік қызметшілер жұмыстан босатылған не бүлінген кезде тапсырған қызметтік куәліктер еркін нысандағы жою туралы тиісті акт жасала отырып, бір жылда бір рет жойылуға жатады.

  "Қаратөбе аудандық
мәслихаты аппараты"
мемлекеттік мекемесінің қызметтік
куәлігін беру Қағидаларына
қосымша
нысан

"Қаратөбе аудандық мәслихаты аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілердің қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы

Қызметтік куәліктің нөмірі

Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болған жағдайда)

Атқаратын лауазымы

Берілген күні

Алғаны жөніндегі жеке қолы

Қызметтік куәлікті ауыстырғаны және тапсырғаны (тағайындалуы, лауазымының өзгеруі, мерзімінің өтуі, жұмыстан босатылуы, жоғалуы) туралы белгі

Қызметтік куәлікті жою (актінің нөмірі мен күні)

Ескертпе














































      Ескертпе: "Қаратөбе аудандық мәслихаты аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілердің қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы тігіледі, нөмірленеді және аудандық мәслихат аппараты басшысының қолымен және аудандық мәслихат аппаратының мөрімен расталады.

  Қаратөбе аудандық мәслихатының
2016 жылғы 21 желтоқсандағы
№ 9-3 шешіміне
2-қосымша

"Қаратөбе аудандық мәслихаты аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Қызметтік куәліктің мұқабасы көлемі 19 х 6,5 сантиметр (ашып көрсетілген түрінде), күрең қызыл түсті экобылғарыдан немесе жоғары сапалы жасанды былғарыдан тұрады.
      2. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының алтын түсті бейнесі орналасқан, одан төмен типографиялық қаріппен "ҚАРАТӨБЕ АУДАНДЫҚ МӘСЛИХАТЫ АППАРАТЫ" мемлекеттік мекемесі деген жазу жазылған.
      3. Куәліктің ішкі жағында ақ түс аясында шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып көгілдір түсті қорғаныштық тангир бейнеленген. Жоғары бөлігінде "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ, ҚАРАТӨБЕ АУДАНЫ", "РЕСПУБЛИКА КАЗАХСТАН ЗАПАДНО–КАЗАХСТАНСКАЯ ОБЛАСТЬ, КАРАТОБИНСКИЙ РАЙОН" деген жазулар, одан төмен, мәтіннен қызыл түсті үзік жолақпен бөлектелген "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген жазулар орналастырылған.
      4. Сол жағында: көлемі 2,5 х 3,5 сантиметр фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), осы лауазымға тағайындауға құқығы бар лауазымды тұлғаның (басшының) қолымен және елтаңбалы мөрмен расталған қазақ тіліндегі мәтін - тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) және лауазымы.
      5. Оң жағында: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында көгілдір жасыл түсті "ҚАЗАҚСТАН" деген жазу және орыс тіліндегі мәтін - тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) және лауазымы. Төменгі жағында куәліктің жарамдылық мерзімі көрсетіледі.

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Каратобинского районного маслихата" и его описания

Решение Каратобинского районного маслихата Западно-Казахстанской области от 21 декабря 2016 года № 9-6. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 13 января 2017 года № 4659. Утратило силу решением Каратобинского районного маслихата Западно-Казахстанской области от 9 июля 2020 года № 44-2

      Сноска. Утратило силу решением Каратобинского районного маслихата Западно-Казахстанской области от 09.07.2020 № 44-2 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" Каратобинский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить:
      1) Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Каратобинского районного маслихата" согласно приложению 1 к настоящему решению;
      2) Описание служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Каратобинского районного маслихата" согласно приложению 2 к настоящему решению.
      2. Руководителю аппарата Каратобинского районного маслихата (Ж.Жангазиев) обеспечить государственную регистрацию данного решения в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации.
      3. Настоящее решение вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Председатель сессии К. Жумагалиев
      Секретарь районного маслихата К. Суйеугалиев

  Приложение 1
к решению Каратобинского
районного маслихата
от 21 декабря 2016 года № 9-6

Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения
"Аппарат Каратобинского районного маслихата"

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Каратобинского районного маслихата" (далее – Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственным служащим аппарата Каратобинского районного маслихата.
      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – Служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.
      3. Служебное удостоверение соответствует утвержденному описанию.
      4. Удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      5. В соответствии с действующим законодательством служебное удостоверение выдается за подписью должностного лица (руководителя) имеющего право на назначение.
      6. Служебное удостоверение выдается государственным служащим при назначении на должность, изменении должности, по истечении срока, утере, а также порчи ранее выданного удостоверения сроком на 2 года.
      За полученное служебное удостоверение государственные служащие расписываются в журнале учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих аппарата Каратобинского районного маслихата (далее – журнал учета) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.
      7. Служебные удостоверения и журнал учета хранятся в сейфе руководителя аппарата районного маслихата.
      8. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядке его хранения.
      При замене служебного удостоверения, предусмотренного пунктом 6 настоящих Правил, ранее выданное служебное удостоверение изымается руководителем аппарата районного маслихата.
      9. Ежегодно, по состоянию на 1 января, руководителем аппарата районного маслихата проводится сверка соответствия служебных удостоверений с их учетными данными.
      10. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляет руководитель аппарата районного маслихата.
      11. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме руководителя аппарата районного маслихата, подает объявление в средства массовой информации.
      12. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, руководитель аппарата районного маслихата проводит служебное расследование, по результатам которого рассматривает вопрос о привлечении виновных к дисциплинарной ответственности.
      13. Взамен утерянного служебного удостоверения новое служебное удостоверение выдается аппаратом районного маслихата после проведения служебного расследования.
      14. При увольнении государственный служащий сдает служебное удостоверение руководителю аппарата районного маслихата.
      На обходном листе при сдаче удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.
      15. Служебные удостоверения, сданные государственными служащими при увольнении либо порче, один раз в год подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

  Приложение
к Правилам выдачи
служебного удостоверения
государственного учреждения
"Аппарат Каратобинского
районного маслихата"
форма

Журнал учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Каратобинского районного маслихата"

Номер служебного удостоверения

Фамилия, Имя, Отчество (при наличии)

Занимаемая должность

Дата выдачи

Личная роспись о получении

Отметка о замене и сдачи служебного удостоверения (назначение, изменение должности, истечение срока, увольнение, утеря)

Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)

Примечание














































      Примечание: Журнал учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Каратобинского районного маслихата" прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью руководителя аппарата районного маслихата и печатью аппарата районного маслихата.

  Приложение 2
к решению Каратобинского
районного маслихата
от 21 декабря 2016 года № 9-6

Описание служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Каратобинского районного маслихата"

      1. Обложка служебного удостоверения состоит из экокожи или кожзаменителя высокого качества бордового цвета, размером 19 х 6,5 сантиметров (в развернутом состоянии).
      2. На лицевой стороне удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись государственного учреждения "АППАРАТ КАРАТОБИНСКОГО РАЙОННОГО МАСЛИХАТА".
      3. На внутренней стороне удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части размещены надписи "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ, БАТЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ, ҚАРАТӨБЕ АУДАНЫ", "РЕСПУБЛИКА КАЗАХСТАН, ЗАПАДНО-КАЗАХСТАНСКАЯ ОБЛАСТЬ, КАРАТОБИНСКИЙ РАЙОН"; под ними, отделяющиеся от текста красной отбивочной полосой, надписи "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ".
      4. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 2,5 х 3,5 сантиметра, текст на казахском языке - фамилия, имя, отчество (при наличии) и должность, заверенные подписью должностного лица (руководителя) имеющего право на назначение и гербовой печатью.
      5. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан, под гербом надпись лазурного цвета "ҚАЗАҚСТАН" и текст на русском языке - фамилия, имя, отчество (при наличии) и должность. Ниже указывается срок действия удостоверения.