"Тасқала аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы Тасқала аудандық мәслихатының 2016 жылғы 25 қарашадағы № 8-2 шешімі. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 27 желтоқсанда № 4637 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Тасқала аудандық мәслихатының 2021 жылғы 29 қазандағы № 12-5 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Тасқала аудандық мәслихатының 29.10.2021 № 12-5 шешімімен (оның алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" және 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңдарына сәйкес, Тасқала аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) осы шешімнің 1-қосымшасына сәйкес "Тасқала аудандық мәслихаты аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары;
      2) осы шешімнің 2-қосымшасына сәйкес "Тасқала аудандық мәслихаты аппараты" мемлекеттік мекемесі қызметтік куәлігінің сипаттамасы бекітілсін.
      2. Тасқала аудандық мәслихаты аппаратының басшысы (Т. Ержігітова) осы шешімнің әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы Д. Ғазез
      Аудандық мәслихат хатшысы С. Рахимов

  Аудандық мәслихаттың
2016 жылғы 25 қарашадағы
№ 8-2 шешіміне
№ 1 қосымша

"Тасқала аудандық мәслихаты аппараты"
мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Тасқала аудандық мәслихаты аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Тасқала аудандық мәслихат аппаратының мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәліктерін беру тәртібін белгілейді.
      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі – Қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымы мен лауазымдық өкілеттіліктерін растайтын құжат болып табылды.
      3. Қызметтік куәлік бекітілген сипаттамаға сәйкес келеді.
      4. Тиісінше ресімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған куәлік жарамсыз болып саналады.

2. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      5. Қызметтік куәлік қолданыстағы заңнамаға сәйкес, осы лауазымға тағайындауға құқығы бар лауазымды тұлғаның (басшының) қолы қойылып беріледі.
      6. Қызметтік куәлік мемлекеттік қызметшілерге лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан, мерзімі өткен, жоғалған, сондай-ақ бүлінген жағдайда 2 жыл мерзімге беріледі.
      Мемлекеттік қызметшілер алған қызметтік куәліктер үшін осы Қағидалардың қосымшасына сәйкес нысан бойынша Мемлекеттік қызметшілерге қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына (бұдан әрі – есеп журналы) қол қояды.
      7. Қызметтік куәліктер және есеп журналы аудандық мәслихат аппараты басшысының сейфінде сақталады.
      8. Мемлекеттік қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде оны пайдалану және сақтау тәртібі жөнінде түсіндіру жүргізіледі.
      Осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде бұрын берілген қызметтік куәлікті аудандық мәслихат аппаратының басшысы қайтарып алады.
      9. Аудандық мәслихат аппаратының басшысы жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша қызметтік куәліктердің есептік деректерге сәйкестігін салыстырып тексеру жүргізеді.
      10. Қызметтік куәліктерді толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды аудандық мәслихат аппаратының басшысы жүзеге асырады.
      11. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі дереу аудандық мәслихат аппаратының басшысына жазбаша (еркін) нысанда хабарлайды, бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.
      12. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша аудандық мәслихат аппаратының басшысы қызметтік тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселені қарайды.
      13. Жоғалғанның орнына жаңа қызметтік куәлік қызметтік тексеру жүргізілгеннен кейін, аудандық мәслихат аппаратымен беріледі.
      14. Мемлекеттік қызметші жұмыстан босатылған кезде қызметтік куәлікті аудандық мәслихат аппаратының басшысына тапсырады.
      Куәлікті тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беруге жауапты адамның қолы қойылады.
      15. Мемлекеттік қызметшілер жұмыстан босатылған не бүлінген кезде тапсырған қызметтік куәліктер еркін нысандағы жою туралы тиісті акт жасала отырып, бір жылда бір рет жойылуға жатады.

  "Тасқала аудандық
мәслихатының аппараты"
мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлігін беру
Қағидаларына
қосымша

      нысан

"Тасқала аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы

Қызметтік куәліктің нөмірі

Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болған жағдайда)

Атқаратын лауазымы

Берілген күні

Алғаны жөніндегі жеке қолы

Қызметтік куәлікті ауыстырғаны және тапсырғаны (тағайындалуы, лауазымының өзгеруі, мерзімінің өтуі, жұмыстан босатылуы, жоғалуы) туралы белгі

Қызметтік куәлікті жою (актінің нөмірі мен күні)

Ескертпе

1









2









...









      Ескертпе: "Тасқала аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі мемлекеттік қызметшілердің қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы тігіледі, нөмірленеді және аудандық мәслихат аппараты басшысының қолымен және аудандық мәслихат аппаратының мөрімен расталады.

  Аудандық мәслихаттың
2016 жылғы 25 қарашадағы
№ 8-2 шешіміне
№ 2 қосымша

"Тасқала аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Куәліктің мұқабасының көлемі 19 х 6,5 сантиметр (ашып көрсетілген түрінде), көгілдір түсті жоғары сапалы жасанды былғарыдан болуы тиіс.
      2. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында алтын түсті Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, одан төменде баспа қарпімен "КУӘЛІК УДОСТОВЕРЕНИЕ" жазбасы жазылады.
      3. Куәліктің ішкі оң және сол беттерінде белгіленген үлгіде көгілдір түсті қорғаныштық тангир торы реңкінде күн астында қалықтап бара жатқан қыранның бейнесі орындалған.
      4. Куәліктің ішкі сол бетінде:
      жоғарғы бөлігінде қызыл түсті "ТАСҚАЛА АУДАНДЫҚ МӘСЛИХАТЫНЫҢ АППАРАТЫ" МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ" деген жазу, одан төмен қызыл түсті үзік жолақпен бөлектелген "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген жазулар орналастырылған;
      Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында қара түсті "ҚАЗАҚСТАН" деген жазу;
      ортасында қызыл түспен "№..... КУӘЛІК" жазуы, мемлекеттік тілде қызметшінің аты, әкесінің аты, тегі және атқаратын лауазымы орналастырылады;
      төменгі бөлігінде куәліктің берілген мерзімі көрсетіледі.
      5. Куәліктің ішкі оң бетінде:
      жоғарғы бөлігінде қызыл түсті "ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "АППАРАТ ТАСКАЛИНСКОГО РАЙОННОГО МАСЛИХАТА" жазуы, төменде жолақпен бөлектелген "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген жазулар орналастырылған;
      көлемі 3х4см түрлі-түсті фотосуреті;
      ортасында қызыл түспен "УДОСТОВЕРЕНИЕ №....." жазуы, орыс тілінде қызметшінің аты, әкесінің аты, тегі және атқаратын лауазымы;
      төменгі бөлігінде куәліктің жарамдылық мерзімі орналастырылады.
      6. Қызметтік куәлік аудандық мәслихат хатшысының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталады.

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Таскалинского районного маслихата" и его описания

Решение Таскалинского районного маслихата Западно-Казахстанской области от 25 ноября 2016 года № 8-2. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 27 декабря 2016 года № 4637. Утратило силу решением Таскалинского районного маслихата Западно-Казахстанской области от 29 октября 2021 года № 12-5

      Сноска. Утратило силу решением Таскалинского районного маслихата Западно-Казахстанской области от 29.10.2021 № 12-5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", Таскалинский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Таскалинского районного маслихата" согласно приложению 1 к настоящему решению;
      2) Описание служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Таскалинского районного маслихата" согласно приложению 2 к настоящему решению.
      2. Руководителю аппарата Таскалинского районного маслихата (Ержигитова Т.) обеспечить государственную регистрацию данного решения в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации.
      3. Настоящее решение вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Председатель сессии Газез Д.
      Секретарь районного маслихата Рахимов С.

  Приложение 1
к решению районного маслихата
от 25 ноября 2016 года № 8-2

Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения
"Аппарат Таскалинского районного маслихата"

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Таскалинского районного маслихата" (далее – Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственным служащим аппарата Таскалинского районного маслихата.
      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – Служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.
      3. Служебное удостоверение соответствует утвержденному описанию.
      4. Удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      5. В соответствии с действующим законодательством служебное удостоверение выдается за подписью должностного лица (руководителя) имеющего право на назначение.
      6. Служебное удостоверение выдается государственным служащим при назначении на должность, изменении должности, по истечении срока, утере, а также порчи ранее выданного удостоверения сроком на 2 года.
      За полученное служебное удостоверение государственные служащие расписываются в журнале учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих аппарата Таскалинского районного маслихата (далее – журнал учета) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.
      7. Служебные удостоверения и журнал учета хранятся в сейфе руководителя аппарата районного маслихата.
      8. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядке его хранения.
      При замене служебного удостоверения, предусмотренного пунктом 6 настоящих Правил, ранее выданное служебное удостоверение изымается руководителем аппарата районного маслихата.
      9. Ежегодно, по состоянию на 1 января, руководителем аппарата районного маслихата проводится сверка соответствия служебных удостоверений с их учетными данными.
      10. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляет руководитель аппарата районного маслихата.
      11. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме руководителя аппарата районного маслихата, подает объявление в средства массовой информации.
      12. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, руководитель аппарата районного маслихата проводит служебное расследование, по результатам которого рассматривает вопрос о привлечении виновных к дисциплинарной ответственности.
      13. Взамен утерянного служебного удостоверения новое служебное удостоверение выдается аппаратом районного маслихата после проведения служебного расследования.
      14. При увольнении государственный служащий сдает служебное удостоверение руководителю аппарата районного маслихата.
      На обходном листе при сдаче удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.
      15. Служебные удостоверения, сданные государственными служащими при увольнении либо порче, один раз в год подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

  Приложение
к Правилам выдачи служебного
удостоверения государственного
учреждения "Аппарат
Таскалинского районного
маслихата"

      форма

Журнал учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Таскалинского районного маслихата"

Номер служебного удостоверения

Фамилия, Имя, Отчество (при наличии)

Занимаемая должность

Дата выдачи

Личная роспись о получении

Отметка о замене и сдачи служебного удостоверения (назначение, изменение должности, истечение срока, увольнение, утеря)

Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)

Примечание

1









2


















      Примечание: Журнал учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Таскалинского районного маслихата" прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью руководителя аппарата районного маслихата и печатью аппарата районного маслихата.

  Приложение 2
к решению районного маслихата
от 25 ноября 2016 года № 8-2

Описание служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Таскалинского районного маслихата"

      1. Обложка удостоверения должен быть из кожозаменителя высокого качества голубого цвета, размером 19 х 6,5 сантиметров (в развернутом состоянии).
      2. На лицевой стороне удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "КУӘЛІК УДОСТОВЕРЕНИЕ".
      3. На внутренний правой и левой стороне удостоверения изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге.
      4. На левой внутренней стороне удостоверения размещаются:
      в верхний части надпись красного цвета "ТАСҚАЛА АУДАНДЫҚ МӘСЛИХАТЫНЫҢ АППАРАТЫ" МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ", под ними надпись "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ", отделяющиеся от текста красной отбивочной полосой;
      изображение Государственного Герба Республики Казахстан, в нижней части герба надпись черного цвета "ҚАЗАҚСТАН";
      в середине красным цветом надпись "№..... КУӘЛІК", на государственном языке имя, отчество, фамилия и исполняемая должность служащего;
      в нижней части дата выдачи удостоверения.
      5. На правой внутренней стороне удостоверения размещаются:
      в верхний части надпись красного цвета "ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "АППАРАТ ТАСКАЛИНСКОГО РАЙОННОГО МАСЛИХАТА", под ним надпись "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ", отделяющиеся от текста красной отбивочной полосой;
      цветной фотоснимок размером 3х4;
      в середине красным цветом надпись "УДОСТОВЕРЕНИЕ №.....", на русском языке имя, отчество, фамилия и исполняемая должность;
      в нижней части срок годности удостоверения.
      6. Служебное удостоверение заверяется подписью секретаря районного маслихата и печатью.