Шығыстары Тараптар мемлекеттерінің тиісті шекара маңы субъектілерінің бюджеті есебінен субсидиялауға жататын теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушыларды айқындау бойынша конкурс өткізу қағидаларын бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2017 жылғы 27 қарашадағы № 594 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 13 желтоқсанда № 7371 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2020 жылғы 24 қаңтардағы № 22 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 24.01.2020 № 22 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 15 шiлдедегі № 1114 "Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметiнiң арасындағы темiржол көлiгi кәсiпорындарының мекемелерi мен ұйымдарының қызметiн құқықтық реттеудiң ерекшелiктерi туралы келiсiмдi бекiту туралы" қаулысына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Шығыстары Тараптар мемлекеттерінің тиісті шекара маңы субъектілерінің бюджеті есебінен субсидиялауға жататын теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушыларды айқындау бойынша конкурс өткізу қағидалары бекітілсін.

      2. "Қостанай облысы әкімдігінің жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесі:

      1) осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және енгізу үшін жіберуді;

      3) осы қаулыны ресми жарияланғаннан кейін Қостанай облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Қостанай облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қостанай облысының әкімі А. Мұхамбетов

  Әкімдіктің
2017 жылғы 27 қарашадағы
№ 594 қаулысымен бекітілген

Шығыстары Тараптар мемлекеттерінің тиісті шекара маңы субъектілерінің бюджеті есебінен субсидиялауға жататын теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушыларды айқындау бойынша конкурс өткізу қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Шығыстары Тараптар мемлекеттерінің тиісті шекара маңы субъектілерінің бюджеті есебінен субсидиялауға жататын теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушыларды айқындау бойынша конкурс өткізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 15 шiлдедегі № 1114 "Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметiнiң арасындағы темiржол көлiгi кәсiпорындарының мекемелерi мен ұйымдарының қызметiн құқықтық реттеудiң ерекшелiктерi туралы келiсiмдi бекiту туралы" қаулысына сәйкес әзірленген және Шығыстары Тараптар мемлекеттерінің тиісті шекара маңы субъектілерінің бюджеті есебінен субсидиялауға жататын теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушыларды айқындау бойынша конкурс (бұдан әрі – конкурс) өткізу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай анықтамалар пайдаланылады:

      1) конкурстық өтінім – Конкурсты ұйымдастырушыға конкурсқа қатысушы ұсынған, Конкурсты ұйымдастырушының және осы Қағидалардың 15-тармағында көрсетілген құжаттар жиынтығын қоса отырып, осы Қағидалардың талаптарына сәйкес ресімделген өтінім;

      2) Ұлттық инфрақұрылым операторы – акцияларының бақылау пакеті Ұлттық теміржол компаниясына тиесілі, магистральдық теміржол желісін пайдалануды, күтіп-ұстауды, жаңғыртуды, салуды жүзеге асыратын және магистральдық теміржол желісі қызметтерін көрсететін заңды тұлға;

      3) Ұлттық жолаушылар тасымалдаушы – Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын, жолаушыларды, багажды, жүк-багажды, почта жөнелтілімдерін тасымалдау бойынша қызметтер көрсететін, оның ішінде арнайы және әскери тасымалдауларды орындайтын заңды тұлға;

      4) Конкурсты ұйымдастырушы – Қостанай облысының бюджетінен қаржыландырылатын, Қостанай облысының әкімдігі теміржол көлігімен жолаушылар тасымалын ұйымдастыруға уәкілеттік берген атқарушы орган.

2. Конкурсты өткізу тәртібі, конкурстық құжаттаманы әзірлеу мен бекіту тәртібі және комиссияны құру

      3. Конкурс субсидиялау туралы шарт мерзімі өткен және мерзімінен бұрын бұзылған жағдайда өткізіледі. Бұл ретте, конкурс Шығыстары Тараптар мемлекеттерінің тиісті шекара маңы субъектілерінің бюджет қаражаты есебінен субсидиялауға және тасымалдаушымен теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыру құқығына өткізіледі.

      4. Конкурсты өткізу туралы шешім Конкурс ұйымдастырушымен осы Қағидалардың 8-тармағына сәйкес конкурстық құжаттаманы бекіту жолымен қабылданады.

      5. Конкурсты өткізу туралы шешімді қабылдағаннан кейін конкурс ұйымдастырушының интернет-ресурсы арқылы тиісті конкурс өткізу туралы хабарландыру (бұдан әрі – хабарландыру) беріледі. Хабарландыру конкурс өткізілген күнге дейін күнтізбелік 15 күннен, сондай-ақ қайта өткізілген жағдайда күнтізбелік 7 күннен кешіктірілмей беріледі. Конкурс субсидиялау туралы жасалған шарттардың мерзімі аяқталуына дейін күнтізбелік 60 күннен кешіктірілмей өткізіледі.

      6. Конкурс өткізу туралы хабарланғаннан кейін конкурсқа қатысуға ниет білдірген тасымалдаушылар осы Қағидаларға сәйкес Конкурс ұйымдастырушының атына конкурстық өтінімдерді ұсынады.

      7. Конкурсқа қатысуға арналған өтінімдерді қабылдау өтінімдерді тіркеу журналына (тігілген, нөмірленген, комиссия хатшысымын қол қойылған және мөрмен бекітілген) енгізу жолымен комиссия хатшысымен жүзеге асырылады және конкурстық өтінімдерді ашу күніне дейін күнтізбелік бір күн ішінде аяқталады.

      8. Конкурстық құжаттама Конкурс ұйымдастырушысымен әзірленеді және бекітіледі және мыналардан тұрады:

      1) хабарландыру;

      2) лоттар бөлігінде теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырудың негізгі шарттары (бұдан әрі – жолаушыларды тасымалдаудың негізгі шарттары);

      3) теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалын дамытудың негізгі шарттары (бұдан әрі – тасымалдаудың негізгі шарттары);

      4) жылдар және лоттар шамасындағы теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылар шығыстарын субсидиялаудың жоспарланған көлемі және теміржол қатынасы бойынша жолаушылар тасымалы қызметіне бағаның (тарифтердің) шекті деңгейі (бұдан әрі – субсидиялаудың жоспарланған деңгейі және бағаны жоғарылатудың шекті деңгейі);

      5) жылдар және лоттар бөлігінде тіркемелі және тікелей қатынайтын вагондарды есепке ала отырып, теміржол қатынастары бойынша жолаушылар айналымының жоспарланған көлемі (бұдан әрі – жоспарланған жолаушылар айналымының көлемі).

      9. Конкурсқа шығарылатын лоттар теміржол қатынастары бойынша қатынауға жоспарланған поездар бойынша құрылады. Тіркемелі және тікелей қатынайтын вагондар бойынша лоттар теміржол қатынастары бойынша жол жүру кезінде оларды тіркеу бірінші жоспарланған құрамға поезбен бір лотта құралады.

      10. Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асыру мерзімі халықтың осындай тасымалдауға тәуелділігіне байланысты бес жылдан жиырма жылға дейінгі мерзімде Конкурсты ұйымдастырушы анықталады.

      11. Конкурсқа арналған конкурстық құжаттамасы Конкурс ұйымдастырушының бірінші басшысымен, не ол болмаған жағдайда оның міндетін атқарушы тұлғамен бекітіледі.

      12. Конкурсты өткізуді қамтамасыз ету, қатысушылардың конкурстық өтінімдерін қарастыру және жеңімпазды анықтау үшін комиссия (бұдан әрі – Комиссия) құрылады. Комиссия құрамы Конкурс ұйымдастырушының бірінші басшысымен, не ол болмаған жағдайда оның міндетін атқарушы тұлғамен бекітіледі, бұл ретте комиссия мүшелерінің жалпы саны тақ санды құрауы және үш адамнан кем болмауы тиіс. Комиссияны комиссия төрағасы, ал ол болмаған жағдайда төрағаның орынбасары басқарады. Комиссия хатшысы комиссияның мүшесі болып табылмайды және комиссиямен шешімдер қабылдау кезінде дауыс беруге құқығы жоқ.

      13. Конкурс ұйымдастырушыға өтеусіз негізде жолаушыларды тасымалдау жөніндегі қызметтер ұсыну бойынша жұмыс тәжірибесі бар өзге де мамандарды сарапшылар ретінде жұмыс істеу үшін тартуға рұқсат етіледі. Сарапшы комиссияның мүшесі болып табылмайды және комиссия шешімдер қабылдау кезінде дауыс беруге құқығы жоқ.

      14. Сарапшылар қатысушылардың конкурстық өтінімдерінің конкурстық құжаттама талаптарына, осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келуіне сараптамалық қорытынды береді. Сарапшылардың қорытындысы ұсынылған конкурстық өтінімдерді салыстыру және бағалау, жеңімпаздарды анықтау кезінде ескеріледі. Сараптамалық қорытынды жазбаша түрде ресімделеді, оған сарапшылар қол қояды және комиссия отырысының хаттамасына қоса тіркеледі.

3. Тасымалдаушыларға және ұсынылған құжаттарға қойылатын талаптар

      15. Конкурсқа қатысу үшін Конкурс ұйымдастырушының атына мынадай құжаттар ұсынылады:

      1) конкурсқа қатысуға өтінім;

      2) Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес алынған жеке кәсіпкер немесе заңды тұлғаның мемлекеттік тіркеуі туралы анықтаманың немесе нотариалдық куәландырған куәліктің көшірмесі;

      3) нысан бойынша конкурсқа мәлімделген лоттар бойынша меншіктегі және (немесе) сенімгерлік басқарудағы, мүліктік жалдау немесе өзге де заңды негіздемелермен пайдаланатын теміржол жолаушылар вагондар паркісімен қамсыдандыру туралы тасымалдаушының ұсыныстары;

      4) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 333 "Жылжымалы құрамды және оның кепілін мемлекеттік тіркеу қағидаларын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11119 болып тіркелген) жылжымалы құрамды және оның кепілін мемлекеттік тіркеу Қағидаларының 7-қосымшаға сәйкес жылжымалы құрамды мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктерінің нотариалдық куәландырылған немесе "электрондық үкімет" веб-порталынан алынған көшірмелері;

      Бұл ретте, үлгiлерi (жалпы, плацкарт, купе) бойынша көрсетiлген жолаушылар вагондарының саны талап етiлетiн вагондар санынан кемiнде 30 %, ал электр-дизель поездар вагондарының саны – 100 % құруы тиiс;

      5) қызмет көрсетудің бірінші жылының соңына дейінгі мерзімде ұсынылған конкурсқа мәлімделген, тасымалдаушының меншік құқығын немесе жолаушылар теміржол жылжымалы құрамын жалға алуын растайтын құжаттардың нотариалдық куәландырған көшірмелері;

      6) конкурсқа мәлімделген теміржол жолаушылар вагондарына техникалық куәліктердің нотариалдық куәландырылған көшірмелері;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес төлеу мерзімі кейінге қалдырған жағдайларды қоспағанда, конкурстық өтінімдер және/немесе шарттың мерзімін ұзартуға арналған өтінімдерді Конкурсты ұйымдастырушының қабылдау күнінің алдындағы бір айдан астам мерзімге салық берешегінің және міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары, әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқ (бар) екендігі туралы бірінші басшының немесе қол қою құқығы бар (осы құқығын растайтын тиісті құжатты қоса ұсыну) тұлғаның қолы қойылған Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2008 жылғы 29 желтоқсандағы № 622 "Дербес шоттарды жүргізу ережелерін бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5446 болып тіркелген) дербес шоттарды жүргізу Қағидаларының 18-қосымшасына сәйкес нысаны бойынша мәліметтер;

      8) лоттар шамасындағы жолаушылар тасымалдаудың негізгі шарттарын қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар;

      9) дамытудың негізгі шарттарын қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар;

      10) жоспарланған субсидиялаудың көлемін және бағаның жоғарылауының шекті деңгейін қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар;

      11) жолаушылар айналымының жоспарланған көлемін қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар;

      12) тіркемелі және тікелей қатынайтын вагондарды есепке ала отырып, бұрын қызмет көрсеткен теміржол маршруттарға поезд бригадалары қызметкерлерінің жеке білікті штатының болуы туралы мәліметтер. Бұрын басқа тасымалдаушылар қызмет көрсеткен маршруттарға өтініш берген кезде нормативтік саны шектерінде тіркемелі және тікелей қатынайтын вагондарды есепке ала отырып, бұрын теміржол бойынша маршруттарға қызмет көрсеткен тасымалдаушының поезд бригадалары қызметкерлерінің білікті штатын жұмысқа қабылдау туралы кепілді міндеттеме-хат.

      13) тасымалдаушыда конкурс өткізілген бұдан бұрынғы айдың соңғы 12 ай ішінде ағымдағы айдың бірінші күніне берілген тасымалдаушының және бірінші басшының мөрлерімен бекітілген, қолдарымен расталған Ұлттық инфрақұрылым операторының, локомотивтік тарту операторының және үй-жайларды жалдау бойынша қызметтер және вокзалдарда анықтамалық-ақпараттық қызметтер көрсететін теміржол ұйымдарының берешегі бойынша өзара есеп айырылысуларды салыстыру актісі. Берешек болған жағдайда, бірінші басшылар қол қойған, мөрлермен бекітілген берешекті кепілді өтеу кестесін қамтитын екі жақты келісім немесе төлем жасау туралы банк белгі қойған берешектің өтелуін растайтын төлем тапсырмасының түпнұсқалары;

      14) тасымалдаушыда банктен (терден) мәлімделген лот бойынша бірінші жылда қызмет көрсетуге қарастырылған субсидия көлемінен конкурс өткізетін айдың алдындағы соңғы үш айға мәлімделген қатынаста көзделген жылдық субсидиялардың көлемінен кемінде 5% құрайтын меншікті ақшалай қаражаты айналымының анықтамалар;

      15) конкурсқа қатысу үшін өтінімді қамтамасыз етуді растайтын құжат.

      16. Конкурсқа қатысу үшін талап етілетін құжаттар екі данада мемлекеттік немесе орыс тілдерінде (түпнұсқа және көшірмесі) ұсынылады, беттері нөмірленіп, тігілген болуы тиіс, соңғы бетінің айналым жағы заңды тұлғаның немесе жеке кәсіпкердің мөрімен (болған жағдайда) куәландырылады. Тасымалдаушы конкурстық өтінімді конвертке салып желімдейді, онда тасымалдаушының атауы мен мекенжайы көрсетіледі. Конвертте "ТҮПНҰСҚА" және "КӨШІРМЕ" белгілері қойылады. Осыдан кейін екі конверт бір сыртқы конвертке салынып жабылады. Бұл ретте, банктік кепілдеме түпнұсқасы, оны конкурсқа қатысуға берілген өтінімді қамтамасыз ету үшін берілген болса, онда ол тігілмейді және бөлек конвертпен конкурсқа қатысуға талап етілетін құжаттармен бірге беріледі.

      17. Конкурстық өтінім ешқандай түзетулерсіз және өшірулерсіз немесе басқа да қосып жазуларсыз ұсынылатын болады.

      18. Конверттер Конкурс ұйымдастырушыға: "Шығыстары Тараптар мемлекеттерінің тиісті шекара маңы субъектілерінің бюджеті есебінен субсидиялауға жататын теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушыларды айқындау бойынша конкурсқа арналған конкурстық өтінім" деген белгісімен жолданылады.

      19. Тасымалдаушы конкурстық өтінімдерді ұсынудың соңғы мерзімі өткенге дейін өзінің конкурстық өтінімін өзгерте немесе кері қайтарып ала алады. Өзгерту өтінімнің өзі сияқты дайындалуы, салынуы және ұсынылуы тиіс. Мұндай өзгерту немесе қайтып алу туралы хабарлама, егер оны Конкурсты ұйымдастырушы конкурстық өтінімдерді ұсынудың соңғы мерзімдері өткенге дейін алса, жарамды болып табылады. Өтінімдерді тапсырудың соңғы мерзімдері өткеннен кейін өтінімдерге ешқандай өзгерістер енгізуге жол берілмейді.

      20. Тасымалдаушы конкурс жеңімпазы болып жарияланған жағдайда, ол конкурстық өтінімді қамтамасыз етуді конкурстық құжаттамада көзделген субсидиялау туралы шартты жасауға кепіл ретінде енгізеді.

      21. Конкурстық өтінімді қамтамасыз ету мәлімделген лот бойынша бірінші қызмет ету жылына қарастырылған субсидия сомасынан 3% мөлшерінде енгізіледі.

      22. Тасымалдаушы конкурстық өтінімді қамтамасыз етудің мынадай түрлерінің біреуін таңдайды:

      1) Конкурс ұйымдастырушының банктік шотына аударылатын кепілдік ақша жарнасы;

      2) қағаз түріндегі банктік кепілдеме.

      23. Конкурс ұйымдастырушысы тасымалдаушының ресми сұрау салуымен конкурстық өтінімді қамтамасыз етуді мынадай жағдайлардың бірі болған күннен бастап 5 (бес) банктік күн ішінде қайтарады:

      1) конкурсқа қатысуға беретін өтінімдерді ұсынудың соңғы мерзімі аяқталғанға дейін аталған тасымалдаушының конкурсқа қатысуға берген өз өтінімін кері қайтарып алу;

      2) субсидиялау туралы шартқа қол қою;

      3) осы Қағидалардың 33-тармағына сәйкес тасымалдаушының конкурстық өтінімін қайтару;

      4) тасымалдаушының конкурсқа қатысуға берген конкурстық өтінімінің қолданылу мерзімінің аяқталуы.

4. Конкурстық ұсыныстарға баға беру және жеңiмпаз(дар)ды анықтау

      24. Комиссия конкурстық өтінімдер салынған конверттерді қатысушылар немесе олардың өкілеттігінде комиссияның отырысына қатысуға құқық беретін сенімхатпен расталған уәкілетті өкілдерінің қатысуымен ашады.

      25. Конкурстық өтінімдер салынған конверттерді ашқан кезде комиссия хатшысы қатысып отырған адамдарға конкурсқа қатысатын тасымалдаушылардың атауы мен тұрғылықты жерін, әр конкурстық өтінімді құрайтын құжаттардың болуы немесе болмауы туралы ақпаратты хабарлайды.

      26. Конкурстық өтінімдер салынған конверттерді ашқан күннен кейінгі бір жұмыс күнінен кешіктірмей комиссия конверттерді ашу хаттамасын жасайды және хаттамаға конверттерді ашу рәсіміне қатысқандар, комиссия мүшелері, сондай-ақ комиссия хатшысы қол қояды.

      27. Конкурсты ұйымдастырушы конкурстық өтінімдер салынған конверттерді ашқан күннен кейінгі бес жұмыс күнінен кешіктірмей тасымалдаушыларға не олардың уәкілетті өкілдеріне өтінімдер салынған конверттерді ашу хаттамасының көшірмесін ұсынады, сондай-ақ өтінімдер салынған конверттерді ашу хаттамасының қол қойылған мәтінін интернет-ресурстарында жариялайды.

      28. Конкурстық өтінімдер салынған конверттерді ашу рәсімі кезінде болмаған тасымалдаушыларға олардың жазбаша сұрауы салуы бойынша немесе олардың уәкілетті өкілдерінің жазбаша сұрауы салуы бойынша Конкурсты ұйымдастырушының осындай сұрау салуды алған күнінен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей конверттерді ашу хаттамасының көшірмесі ұсынылады.

      29. Конкурстық өтінімдерді қарау кезінде және конкурстық өтінімдерде көрсетілген мәліметтерді нақтылау мақсатында, комиссия жазбаша түрде тиісті мемлекеттік органдардан, жеке және заңды тұлғалардан қажетті ақпарат сұратады. Егер көрсетілген ақпарат комиссияның шешім қабылдауы үшін негіз болып саналған жағдайларда конкурстың қорытындылары туралы хаттамаға қоса беріледі.

      30. Осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес комиссия конкурстық өтінімдердің бағалау шкаласына сәйкес теміржол жолаушыларын тасымалдауын жүзеге асыру бойынша конкурстық өтінімдерді бағалау парағында (бұдан әрі-бағалау парағы) конкурсқа қойылған лоттар бойынша баллдарды қояды. Әрбір лот бойынша бағалау парағы конкурстың нәтижесі туралы хаттамаға қоса беріледі.

      31. Қарастырудан, конкурстық өтінімдерді бағалаудан кейін, комиссия хатшысы тасымалдаушылар бойынша конкурстық өтінімдерді бағалау парағында лоттар бөлігінде жалпы балды жинақтайды және конкурстың қорытындысы туралы хаттамада көрсетілетін ортақ сомалық балды анықтайды.

      32. Комиссия конкурсқа қатысу үшін қарастыруға қабылданған конкурстық өтінімдердің бағалау парағына сәйкес сомалық балды бағалайды және салыстырады және әрбір лот бойынша конкурста жеңген тасымалдаушыны (тасымалдаушыларды) анықтайды.

      33. Комиссия, егер:

      1) тасымалдаушы, осы Қағидалардың 15-тармағының талаптарына сәйкес келмесе не болмаса талапқа сай ресімделмесе немесе құжаттар топтамасын толық емес ұсынса;

      2) тасымалдаушының ұсынған теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдаына арналған бағаның (тарифтің) жоғарылауының шекті деңгейі конкурстық құжаттамада көрсетілген деңгейден асып түссе;

      3) тасымалдаушының ұсынған субсидиялаудың жоспарланған көлемі конкурстық құжатта көрсетілген деңгейден асып түссе;

      4) тасымалдаушы ұсыныстары жолаушыларды тасымалдаудың негізгі шартын қамтамасыз етпесе;

      5) тасымалдаушының ұсынысы жолаушылар тасымалын дамытудың негізгі талаптарын қамтамасыз етпесе;

      6) тасымалдаушының ұсынысы жоспарланған жолаушылар айналымының көлемін қамтамасыз етпесе;

      7) тасымалдаушының ұсынған конкурстық өтінімде жалған мәліметтерді беру фактісі анықталса, конкурстық өтінімді қайтарады.

      34. Егер конкурсқа қойылатын бір лот бойынша конкурстың шарттарына жауап беретін және осы Қағидаларға сәйкес конкурсқа қатысу құжаттарын конкурсқа тапсырған кемінде екі тасымалдаушы өтінім берген болса, конкурс өткізілді деп танылады.

      35. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және комиссия мүшелерінің жалпы санының көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп есептеледі. Дауыстар тең болған жағдайда комиссия төрағасы дауыс берген шешім қабылданған болып есептеледі. Дауыс беру рәсіміне комиссия мүшелерінің жалпы санының кемінде үштен екісі қатысқан кезде комиссияның шешімі заңды деп танылады.

      36. Конкурс қорытындысын шығарған кезде комиссияның кез келген мүшесінің және хатшысының болмауына дәлелді себептер болған кезде осы фактіні растайтын құжатты ұсыну арқылы жол беріледі.

      37. Комиссия конкурстың қорытындылары туралы хаттаманы ресімдей отырып, конверттер ашылған күннен бастап 15 жұмыс күнінен аспайтын мерзімде конкурстың қорытындыларын шығарады, оған комиссияның мүшелері мен комиссия хатшысы қолдарын қояды. Комиссияның әрбір мүшесі конкурстың қорытындысы туралы хаттамаға қоса тіркелетін өзінің ұстанымын жазбаша жаза алады.

      38. Конкурсты ұйымдастырушы конкурс қорытындылары туралы хаттамаға қол қойылған күннен кейінгі бес жұмыс күнінен кешіктірмей конкурсқа қатысушыларға конкурстың қорытындылары туралы хаттаманың көшірмесін жібереді, сондай-ақ, конкурстың қорытындылары туралы қол қойылған хаттама мәтінін интернет-ресурста жариялайды.

      39. Бағалық шәкілге сәйкес жоғарырақ баллдар санын жинаған және:

      1) жолаушыларды тасымалдаудың негізгі шарттарын;

      2) дамудың негізгі шарттарын;

      3) субсидиялаудың жоспарланған көлемін;

      4) жолаушылар айналымының жоспарланған көлемін қамтамасыз еткен тасымалдаушы жеңімпаз болып танылады.

      40. Екі немесе одан да көп қатысушы бірдей сомалық балл жинаса, тасымалдаушыға келесі негіздер бойынша басымдылық беріледі:

      1) вагондардың көп бөлігі тасымалдаушының меншігіне жатады;

      2) теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушының вагондары вагондарды пайдаланудың ең аз мерзіміне ие;

      3) бағаның (тарифтің) шекті деңгейі шегінде теміржол жолаушылары тасымалы жүзеге асырылуына сәйкес қызмет көрсетудің алғашқы үш жылында жүріп тұруға бағаның жоғарылауының ең аз орташа деңгейін ұсынған тасымалдаушы;

      4) тасымалдаушыда әр құрамға арнаған кресло-арбалармен қозғалатын мүгедектерге мамандандырылған орындармен және отырғызып-түсіру үшін көтеретін құрылғылармен жабдықталған вагондары бар;

      5) тасымалдаушыда Қазақстан Республикасы аумағында теміржол көлігімен жолаушылар тасымалын ұйымдастыру тәжірибесі неғұрлым көп.

      41. Комиссия конкурстың қорытындыларын шығару кезінде конкурс жеңімпазынан басқа әрбір лот бойынша конкурстың жеңімпазынан кейін бағалау шәкіліне сәйкес балдардың неғұрлым жоғары санын жинаған әлеуетті қатысушыны анықтайды.

      42. Конкурстық қорытындылары туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде конкурстың жеңімпазы мен Конкурсты ұйымдастырушы арасында субсидиялау туралы шарт жасасылады.

      43. Конкурс жеңімпазының конкурстық ұсыныстары онымен субсидиялау туралы жасасылатын шарттың ажырағысыз бөлімі болып табылады.

      44. Жеңімпаз субсиядиялау туралы шарт жасасудан бас тартқан кезде, Конкурсты ұйымдастырушы конкурс жеңімпазынан кейін бағалау шкаласына сәйкес балдардың неғұрлым көп санын алған тасымалдаушымен субсиядиялау туралы шарт жасасады. Бұл ретте Конкурсты ұйымдастырушы конкурстық өтінімді қамтамасыз ету сомасын субсиядиялау туралы шарт жасасудан бас тартқан тасымалдаушыға қайтармайды. Конкурс жеңімпазынан кейін бағалау шкаласына сәйкес балдардың неғұрлым көп санын алған тасымалдаушы субсидиялау туралы шарт жасасудан бас тартқан жағдайда, конкурс өтпеді деп танылады.

      45. Егер конкурс өтпеді деп танылған жағдайда, комиссия конкурсты қайта өткізу туралы шешім қабылдайды. Конкурсқа қатысуға бір ғана тасымалдаушы жіберілуі себепті екінші қайтара конкурс өтпеді деп танылған жағдайда, комиссия онымен субсиядиялау туралы шарт жасасу шешімін қабылдайды. Субсиядиялау туралы жасасылған шарттың бағасы бөлінген субсидиялар сомасынан аспауы тиіс.

      Егер, конкурсқа қатысуға жіберілген тасымалдаушылардың болмауына байланысты екінші қайтара конкурс өтпеді деп танылған болса, онда субсиядиялау туралы шарт бұрын аталған маршрутта қызмет көрсеткен жұмыскерлерді (жолсеріктер және поезд бастықтары) жұмысқа орналастыра отырып, тиісті кезеңге бюджеттен бөлінген субсидиялар сомасынан аспайтын сома шектерінде Ұлттық жолаушыларды тасымалдаушымен жасасылады.

      46. Конкурстың жеңімпазымен субсидиялау туралы шарт мерзімінен бұрын бұзылған жағдайда, тасымалдаушыны айқыңдағанға дейін субсиядиялау туралы шарт бұрын аталған маршрутта қызмет көрсеткен жұмыскерлерді (жолсеріктер және поезд бастықтары) жұмысқа орналастыра отырып, тиісті кезеңге бюджеттен бөлінген субсидиялар сомасынан аспайтын сома шектерінде Ұлттық жолаушыларды тасымалдаушымен жасасылады.

  Шығыстары Тараптар
мемлекеттерінің тиісті шекара
маңы субъектілерінің бюджеті
есебінен субсидиялауға жататын
теміржол жолаушылар
тасымалын жүзеге асыратын
тасымалдаушыларды айқындау
бойынша конкурс өткізу
қағидаларына 1-қосымша

Конкурстық өтiнiмдердi бағалау шкаласы

Р/с №

Көрсеткiш

Балдар саны

1

Меншiкте және (немесе) сенiмдi басқарудағы мүлiктiк жалдау немесе өзге де заңды негiздерде тасымалдаушының конкурсқа мәлімдеген маршруттар бойынша пайдаланылатын теміржол жолаушы вагондарымен қамтамасыз ету жөніндегі ұсыныстарына сәйкес вагондарды пайдаланудың орташа мерзiмi:

5 жылға дейiн

25

5,1-ден 9 жылға дейiн

20

9,1-ден 15 жылға дейiн

15

15,1-ден 20 жылға дейiн

10

20,1-ден және жоғары

5

2

Конкурстық өтінімде көрсетілген және темiржол жолаушылары тасымалын қамтамасыз ету үшін тасымалдаушының вагондарының үлесі, жолаушылар тасымалдарын жүзеге асырудың негізгі шарттарында көрсетілген түрлері (купе, плацкарт, жалпы): бойынша вагондардың жалпы көлемінде

Балдар саны

31%-дан 40% -ға дейiн

2

41-ден 50%-ға дейiн

5

51-ден 60%-ға дейiн

8

61-ден 70%-ға дейiн

11

71-ден 80%-ға дейiн

14

81-ден 90%-ға дейiн

17

91-ден 100%-ға дейiн

20

3

Жолаушылар тасымалын жүзеге асырудың негiзгi шарттарында көрсетiлген вагондардың түрлерi (купе, плацкарт, жалпы) бойынша 7% үлесінен асатын көлемдегі үлесте резервте вагондардың болуы:

5

4

Жолаушылар тасымалын жүзеге асыруының негiзгi шарттарында көрсетiлген вагондардың жалпы көлемiндегі тасымалдалаушының жеке меншiгiндегi вагондар үлесi

Балдар саны

10%-ға дейiн

1

11-ден 20%-ға дейiн

2

21-ден 30%-ға дейiн

3

31-ден 40%-ға дейiн

4

41-ден 50%-ға дейiн

5

51-ден 60%-ға дейiн

6

61-ден 70%-ға дейiн

7

71-ден 80%-ға дейiн

8

81-ден 90%-ға дейiн

9

91-ден 100%-ға дейiн

10

5

Тасымалдаушының ұсынған жолаушылар тасымалына бағаның (тарифтiң) көтерiлуi деңгейіненнiң шектi орташа деңгейi, %

Қызмет көрсетудiң бiрiншi жылында

Қызмет көрсетудiң екiншi жылында

Қызмет көрсетудiң үшiншi жылында

0

5

5

5

0,1-ден 3-ке дейiн

4

4

4

3,1-ден 5-ке дейiн

3

3

3

5,1-ден 7-ге дейiн

2

2

2

7,1-ден жоғары

1

1

1

6.

Балдардың барлығы

100 ұпайдан жоғары емес болады

      ескертпелер:

      * электр-дизель поездарымен жолаушылар тасымалын жүзеге асыру жағдайында аталған шкала бағаланбайды;

      ** тiркелмелi және жолдан түспейтiн вагондар/электросекция және дизель поездар бойынша қызмет көрсету үшiн вагондардың жалпы шкала санынан мәлімделген вагондардың 100% санын ұсынған жағдайда аталған шкала бағаланады.

Об утверждении Правил проведения конкурса по определению перевозчиков, осуществляющих железнодорожные пассажирские перевозки, расходы которых подлежат субсидированию за счет бюджетов соответствующих приграничных субъектов государств Сторон

Постановление акимата Костанайской области от 27 ноября 2017 года № 594. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 13 декабря 2017 года № 7371. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 24 января 2020 года № 22

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 24.01.2020 № 22 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июля 1997 года № 1114 "Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения конкурса по определению перевозчиков, осуществляющих железнодорожные пассажирские перевозки, расходы которых подлежат субсидированию за счет бюджетов соответствующих приграничных субъектов государств Сторон.

      2. Государственному учреждению "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Костанайской области" обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Костанайской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Костанайской области.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Костанайской области А. Мухамбетов

  Утверждены
постановлением акимата
от 27 ноября 2017 года № 594

Правила проведения конкурса по определению перевозчиков, осуществляющих железнодорожные пассажирские перевозки, расходы которых подлежат субсидированию за счет бюджетов соответствующих приграничных субъектов государств Сторон

1. Общие положения

      1. Правила проведения конкурса по определению перевозчиков, осуществляющих железнодорожные пассажирские перевозки, расходы которых подлежат субсидированию за счет бюджетов соответствующих приграничных субъектов государств Сторон (далее – Правила) разработаны в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июля 1997 года № 1114 "Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта" и определяют порядок проведения конкурса по определению перевозчиков, осуществляющих железнодорожные пассажирские перевозки, расходы которых подлежат субсидированию за счет бюджетов соответствующих приграничных субъектов государств Сторон (далее – конкурс).

      2. В настоящих Правилах используются следующие определения:

      1) конкурсная заявка – заявка, предоставленная участником конкурса Организатору конкурса и оформленная в соответствии с требованиями Организатора конкурса и настоящих Правил с приложением комплекта документов, указанных в пункте 15 настоящих Правил;

      2) Национальный оператор инфраструктуры – юридическое лицо, контрольный пакет акций которого принадлежит Национальной железнодорожной компании, осуществляющее эксплуатацию, содержание, модернизацию, строительство магистральной железнодорожной сети и оказывающее услуги магистральной железнодорожной сети;

      3) Национальный перевозчик пассажиров – юридическое лицо, определяемое Правительством Республики Казахстан, оказывающее услуги по перевозке пассажиров, багажа, грузобагажа, почтовых отправлений, обеспечивающее реализацию плана формирования поездов на всей магистральной железнодорожной сети, в том числе по специальным и воинским перевозкам.

      4) Организатор конкурса – исполнительный орган, финансируемый из бюджета Костанайской области, уполномоченный акиматом Костанайской области на организацию пассажирских перевозок железнодорожным транспортом.

2. Порядок проведения конкурса, разработки, утверждения конкурсной документации и формирование комиссии.

      3. Конкурс проводится по окончании срока действия договора о субсидировании и в случае его досрочного расторжения. При этом, конкурс проводится на право осуществления перевозчиком железнодорожных пассажирских перевозок и субсидирования его расходов за счет бюджетов соответствующих приграничных субъектов государств Сторон.

      4. Решение о проведении конкурса принимается Организатором конкурса путем утверждения конкурсной документации в соответствии с пунктом 8 настоящих Правил.

      5. После принятия решения о проведении конкурса, через интернет-ресурс Организатора конкурса подается соответствующее объявление о проведении конкурса (далее – объявление). Объявление подается не менее чем за 15 календарных дней до даты проведения конкурса, в случае повторного проведения конкурса – за 7 календарных дней. Конкурс проводится не менее чем за 60 календарных дней до окончания сроков заключенных договоров о субсидировании.

      6. После объявления о проведении конкурса перевозчики, желающие принять участие в конкурсе, представляют конкурсные заявки в адрес Организатора конкурса в соответствии с настоящими Правилами.

      7. Прием заявок на участие в конкурсе осуществляется секретарем комиссии путем занесения в журнал регистрации заявок (прошитый, пронумерованный, запарафированный секретарем комиссии и скрепленный печатью) и завершается за один календарный день до даты вскрытия конкурсных заявок.

      8. Конкурсная документация разрабатывается и утверждается Организатором конкурса и содержит:

      1) объявление;

      2) основные условия осуществления перевозок пассажиров по железнодорожным сообщениям (далее – основные условия перевозок пассажиров) в разрезе лотов;

      3) основные условия развития перевозок пассажиров по железнодорожным сообщениям (далее – основные условия развития);

      4) планируемый объем субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок, и предельный уровень повышения цен (тарифов) на услуги по перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям (далее – планируемый объем субсидирования и предельный уровень повышения цен) в разрезе годов и лотов;

      5) планируемый объем пассажирооборота по железнодорожным сообщениям с учетом прицепных и беспересадочных вагонов (далее – планируемый объем пассажирооборота) в разрезе годов и лотов.

      9. Выставляемые на конкурс лоты формируются по поездам, планируемым к курсированию по железнодорожным сообщениям. Лоты по прицепным и беспересадочным вагонам формируются в одном лоте с поездом, в составе которого планируется их прицепка первым пунктом формирования в пути следования по железнодорожному сообщению.

      10. Срок осуществления перевозок пассажиров по железнодорожным сообщениям в основных условиях перевозок определяется Организатором конкурса в зависимости от потребности в таких перевозках населения со сроком от пяти до двадцати лет.

      11. Конкурсная документация к конкурсу утверждается первым руководителем Организатора конкурса либо в случае его отсутствия, лицом, исполняющим его обязанности.

      12. Для обеспечения проведения конкурса, рассмотрения конкурсных заявок участников и определения победителя, формируется комиссия (далее – Комиссия). Состав комиссии утверждается первым руководителем Организатора конкурса либо в случае его отсутствия, лицом, исполняющим его обязанности, при этом общее количество членов комиссии должно составлять нечетное число и быть не менее трех человек. Комиссию возглавляет председатель комиссии, а при его отсутствии – заместитель председателя. Секретарь комиссии не является членом комиссии и не имеет права голоса при принятии комиссией решений.

      13. Организатором конкурса допускается привлечение иных специалистов, имеющих опыт работы по предоставлению услуг по перевозке пассажиров на безвозмездной основе для работы в качестве экспертов. Эксперт не является членом комиссии и не имеет права голоса при принятии комиссией решений.

      14. Эксперты дают экспертное заключение о соответствии конкурсных заявок участников требованиям конкурсной документации, требованиям настоящих Правил. Заключение экспертов учитывается при оценке и сопоставлении представленных конкурсных заявок, определении победителя. Экспертное заключение оформляется в письменном виде, подписывается экспертами и прилагается к протоколу заседания комиссии.

3. Требования к перевозчикам и представляемым документам

      15. Для участия в конкурсе в адрес Организатора конкурса предоставляются следующие документы:

      1) заявка на участие в конкурсе;

      2) нотариально засвидетельствованная копия свидетельства или справки о государственной регистрации индивидуального предпринимателя или юридического лица, полученная в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      3) предложения перевозчика по обеспечению железнодорожным пассажирским парком вагонов, находящихся в собственности и (или) доверительном управлении, имущественном найме или используемых на иных законных основаниях по заявленным на конкурс лотам по форме;

      4) нотариально засвидетельствованные копии или полученные с веб-портала "электронного правительства" свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) подвижного состава по форме согласно приложению 7 к Правилам государственной регистрации подвижного состава и его залога, утвержденным приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 333 "Об утверждении Правил государственной регистрации подвижного состава и его залога" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11119);

      При этом, количество указанных пассажирских вагонов по типам (купе, плацкарт, общий), должно составлять не менее 30%, а электро-дизель поездов 100% от требуемого количества вагонов;

      5) нотариально засвидетельствованные копии документов, подтверждающих право собственности перевозчика или аренды пассажирского железнодорожного подвижного состава, заявленного на конкурс, предоставленного на срок не менее чем до конца первого года обслуживания;

      6) нотариально засвидетельствованные копии технических паспортов на железнодорожные пассажирские вагоны, заявленные на конкурс;

      7) сведения об отсутствии (наличии) налоговой задолженности, задолженности по обязательным пенсионным взносам, обязательным профессиональным пенсионным взносам и социальным отчислениям, по состоянию не более чем за месяц, предшествующий последней дате принятия Организатором конкурса конкурсных заявок по форме согласно приложению 18 к Правилам ведения лицевых счетов, утвержденным приказом Министра финансов Республики Казахстан от 29 декабря 2008 года № 622 "Об утверждении Правил ведения лицевых счетов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5446), за исключением случаев, когда срок уплаты отсрочен в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      8) предложения по обеспечению основных условий перевозок пассажиров в разрезе лотов;

      9) предложения по обеспечению основных условий развития;

      10) предложения по обеспечению планируемого объема субсидирования и предельного уровня повышения цен;

      11) предложения по обеспечению планируемого объема пассажирооборота;

      12) сведения о наличии собственного квалифицированного штата работников поездных бригад на ранее обслуживаемые железнодорожные маршруты с учетом прицепных и беспересадочных вагонов. При подаче заявления на маршруты, ранее обслуживаемые другими перевозчиками, гарантийное письмо-обязательство о приеме на работу квалифицированного штата работников поездных бригад перевозчика, ранее обслуживавшего железнодорожный маршрут, с учетом прицепных и беспересадочных вагонов в пределах нормативной численности;

      13) акт сверки взаиморасчетов между перевозчиком и Национальным оператором инфраструктуры, оператором локомотивной тяги и железнодорожными организациями, оказывающими услуги по доступу пассажиров к помещениям общего пользования и справочно-информационные услуги на вокзалах, на первое число месяца, предшествующего месяцу проведения конкурса, за последние 12 месяцев, скрепленные печатями, заверенные подписями перевозчика и первого руководителя. При наличии задолженности двустороннее соглашение, включающее график гарантированного погашения задолженности, скрепленное печатями, подписанное первыми руководителями, или оригиналы платежных поручений, подтверждающие погашение задолженности, с отметками банка о проведении платежа;

      14) справка (и) с банка(ов) об объемах оборота денежных средств по счетам перевозчика, составляющих не менее 5% от объема субсидий, предусмотренного на первый год обслуживания по заявленному лоту, за последние три месяца, предшествующие месяцу проведения конкурса;

      15) документ, подтверждающий обеспечение заявки на участие в конкурсе.

      16. Требуемые для участия в конкурсе документы предоставляются на государственном или русском языках в двух экземплярах (оригинал и копия), должны быть прошиты, страницы пронумерованы, оборотная сторона последней страницы заверяется печатью юридического лица или индивидуального предпринимателя (при наличии). Перевозчик запечатывает конкурсную заявку с пакетом документов в конверт, на котором указываются наименование и адрес перевозчика. На конверте проставляется отметка "ОРИГИНАЛ" и "КОПИЯ". После этого два конверта запечатываются в один внешний конверт. При этом, оригинал банковской гарантии, в случае ее предоставления в качестве обеспечения заявки на участие в конкурсе, не прошивается и предоставляется отдельно в конверте с требуемыми для участия в конкурсе документами.

      17. Конкурсная заявка предоставляется без помарок и исправлений, каких-либо иных записей.

      18. Конверты направляются Организатору конкурса с пометкой: "Конкурсная заявка на конкурс по определению перевозчиков, осуществляющих железнодорожные пассажирские перевозки, расходы которых подлежат субсидированию за счет бюджетов соответствующих приграничных субъектов государств Сторон".

      19. Перевозчик может изменить или отозвать свою конкурсную заявку до истечения окончательного срока представления конкурсных заявок. Изменение подготавливается, запечатывается и представляется так же, как и сама заявка. Такое изменение или уведомление об отзыве является действительным, если оно получено Организатором конкурса до истечения окончательного срока представления конкурсных заявок. Внесение изменений в заявки после истечения окончательного срока представления заявок не допускается.

      20. Обеспечение конкурсной заявки вносится перевозчиком в качестве гарантии того, что он заключит договор о субсидировании, предусмотренный конкурсной документацией, в случае объявления его победителем конкурса.

      21. Обеспечение конкурсной заявки вносится в размере 3% от объема субсидий, предусмотренного на первый год обслуживания по заявленному лоту.

      22. Перевозчик выбирает один из следующих видов обеспечения конкурсной заявки:

      1) гарантийный денежный взнос, который вносится на банковский счет Организатора конкурса;

      2) банковскую гарантию на бумажном носителе.

      23. Организатор конкурса возвращает перевозчику внесенное им обеспечение заявки на участие в конкурсе в течение 5 (пяти) банковских дней по его официальному запросу со дня наступления одного из следующих случаев:

      1) отзыва перевозчиком конкурсной заявки до истечения окончательного срока представления заявок на участие в конкурсе;

      2) подписания договора о субсидировании;

      3) отклонения конкурсной заявки перевозчика в соответствии с пунктом 33 настоящих Правил;

      4) истечения срока действия конкурсной заявки перевозчика на участие в конкурсе.

4. Оценка конкурсных предложений и определения победителя(лей)

      24. Комиссия вскрывает конверты с конкурсными заявками в присутствии участников или их уполномоченных представителей, полномочия которых подтверждены доверенностью на право участия в заседании комиссии.

      25. При процедуре вскрытия конвертов с конкурсными заявками секретарь комиссии объявляет присутствующим лицам наименования и местонахождение перевозчиков, участвующих в конкурсе, информацию о наличии или отсутствии документов, составляющих конкурсную заявку по каждой заявке.

      26. Не позднее одного рабочего дня, следующего за днем вскрытия конвертов с конкурсными заявками, комиссия составляет протокол вскрытия конвертов с конкурсными заявками, который подписывается присутствующими на процедуре вскрытия конвертов членами комиссии, а также секретарем комиссии.

      27. Организатор конкурса не позднее пяти рабочих дней, следующих за днем вскрытия конвертов, направляет либо представляет копию протокола вскрытия конвертов с конкурсными заявками перевозчикам либо их уполномоченным представителям, а также опубликовывает на интернет-ресурсе текст подписанного протокола вскрытия конвертов с конкурсными заявками.

      28. Перевозчикам, отсутствовавшим при процедуре вскрытия конвертов с конкурсными заявками, копия протокола вскрытия конвертов представляется по их письменному запросу либо по письменному запросу их уполномоченных представителей в срок не позднее пяти рабочих дней со дня получения Организатором конкурса такого запроса.

      29. При рассмотрении конкурсных заявок и в целях уточнения сведений, содержащихся в конкурсных заявках, комиссия в письменной форме запрашивает необходимую информацию у соответствующих государственных органов, физических и юридических лиц. Указанная информация прилагается к протоколу об итогах конкурса в случаях, если она явилась основанием для принятия решений комиссией.

      30. Комиссия в соответствии с оценочной шкалой конкурсных заявок согласно приложению 1 к настоящим Правилам проставляет баллы в листе оценки конкурсных заявок по осуществлению железнодорожных пассажирских перевозок по лотам, выставленным на конкурс (далее – лист оценки). Лист оценки по каждому лоту прилагается к протоколу об итогах конкурса.

      31. После рассмотрения, оценки конкурсных заявок секретарь комиссии суммирует итоговые баллы в разрезе лотов в листе оценки конкурсных заявок по перевозчикам и определяет общий суммарный балл, который указывается в протоколе об итогах конкурса.

      32. Комиссия оценивает и сопоставляет суммарные баллы согласно листам оценки конкурсных заявок, которые были приняты к рассмотрению для участия в конкурсе, и определяет перевозчика (перевозчиков), победившего в конкурсе по каждому лоту.

      33. Комиссия отклоняет конкурсную заявку, если:

      1) перевозчик, не соответствует требованиям пункта 15 настоящих Правил, либо предоставил неполный или ненадлежаще оформленный пакет документов;

      2) предлагаемый перевозчиком предельный уровень повышения цен (тарифов) на перевозки пассажиров по железнодорожным сообщениям превышает уровень, указанный в конкурсной документации;

      3) предлагаемый перевозчиком планируемый объем субсидирования превышает объем, указанный в конкурсной документации;

      4) предложения перевозчика не обеспечивают основные условия перевозок пассажиров;

      5) предложения перевозчика не обеспечивают основные условия развития пассажирских перевозок.

      6) предложения перевозчика не обеспечивают планируемый объем пассажирооборота;

      7) выявлены факты предоставления перевозчиком заведомо ложных сведений в предоставленной конкурсной заявке.

      34. Конкурс признается состоявшимся, если по одному выставляемому на конкурсе лоту допущено к участию в конкурсе не менее двух перевозчиков, отвечающих условиям конкурса и представивших документы для участия в конкурсе в соответствии с настоящими Правилами.

      35. Решение комиссии принимается открытым голосованием и считается принятым, если за него подано большинство голосов от общего количества членов комиссии. В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал председатель комиссии. Решение комиссии признается легитимным при присутствии на процедуре голосования не менее двух третьей от общего количества членов комиссии.

      36. Отсутствие любого члена и секретаря комиссии при подведении итогов конкурса допускается при наличии уважительных причин с предоставлением документа, подтверждающего данный факт.

      37. Комиссия подводит итоги конкурса в срок не более 15 рабочих дней со дня вскрытия конвертов с оформлением протокола об итогах конкурса, который подписывается членами комиссии и секретарем комиссии. Каждый член комиссии может письменно изложить свое особое мнение, которое прилагается к протоколу об итогах конкурса.

      38. Организатор конкурса не позднее пяти рабочих дней, следующих за днем подписания протокола об итогах конкурса направляет участникам конкурса копию протокола об итогах конкурса, а также опубликовывает на интернет-ресурсе текст подписанного протокола об итогах конкурса.

      39. Победителем признается перевозчик, набравший наибольшее количество баллов согласно оценочной шкале и обеспечивающий:

      1) основные условия перевозок пассажиров;

      2) основные условия развития;

      3) планируемый объем субсидирования;

      4) планируемый объем пассажирооборота.

      40. В случае, если два и более участников набрали одинаковый суммарный балл, предпочтение отдается перевозчику согласно следующей приоритетности:

      1) наибольшее количество вагонов находится в собственности перевозчика;

      2) вагоны перевозчика, которыми будут осуществляться железнодорожные пассажирские перевозки, имеют наименьший срок эксплуатации вагонов;

      3) перевозчик, предложивший наименьший средний уровень повышения цен на проезд в первые три года обслуживания, согласно которому будут осуществляться железнодорожные пассажирские перевозки в рамках предельного уровня цен (тарифов);

      4) у перевозчика имеются вагоны на каждый состав с подъемными устройствами для посадки и высадки и со специализированными местами для лиц, передвигающихся на инвалидных кресло-колясках;

      5) у перевозчика наибольший опыт организации перевозок пассажиров железнодорожным транспортом на территории Республики Казахстан.

      41. При подведении итогов конкурса комиссия помимо победителя конкурса по каждому лоту определяет потенциального участника, набравшего наибольшее количество баллов согласно оценочной шкале после победителя конкурса.

      42. Между победителем конкурса и Организатором конкурса в течение пятнадцати рабочих дней со дня подписания протокола об итогах конкурса заключается договор о субсидировании.

      43. Конкурсные предложения победителя конкурса являются неотъемлемой частью заключаемого с ним договора о субсидировании.

      44. При отказе победителя от заключения договора о субсидировании, Организатор конкурса заключает договор о субсидировании с перевозчиком, набравшим наибольшее количество баллов согласно оценочной шкале после победителя конкурса. При этом сумма обеспечения конкурсной заявки на участие в конкурсе организатором конкурса не возвращается перевозчику, отказавшемуся от заключения договора о субсидировании. В случае отказа перевозчика, набравшего наибольшее количество баллов согласно оценочной шкале после победителя конкурса, от заключения договора о субсидировании, конкурс признается несостоявшимся.

      45. В случае, если конкурс признается комиссией несостоявшимся, принимается решение о повторном проведении конкурса. В случае, если повторный конкурс признается несостоявшимся в связи с тем, что к участию в конкурсе допущен только один перевозчик, то комиссия принимает решение заключить с ним договор о субсидировании. Цена заключенного договора о субсидировании не должна превышать сумму выделенных субсидий.

      В случае, если повторный конкурс признается несостоявшимся в связи с отсутствием перевозчиков, допущенных к участию в конкурсе, то договор о субсидировании заключается с Национальным перевозчиком пассажиров в пределах суммы, не превышающей суммы выделенных субсидий из бюджета на соответствующий период, с трудоустройством работников, ранее обслуживавших данный маршрут (проводников и начальников поездов).

      46. В случае досрочного расторжения договора о субсидировании с победителем конкурса, до определения перевозчика договор о субсидировании заключается с Национальным перевозчиком пассажиров в пределах суммы, не превышающей суммы выделенных субсидий из бюджета на соответствующий период, с трудоустройством работников, ранее обслуживавших данный маршрут (проводников и начальников поездов).

  Приложение 1
к Правилам проведения
конкурса по определению
перевозчиков, осуществляющих
железнодорожные пассажирские
перевозки, расходы которых
подлежат субсидированию за
счет бюджетов
соответствующих приграничных
субъектов государств Сторон

Оценочная шкала конкурсных заявок

№ п/п

Показатель

Количество баллов

1.

Средний срок эксплуатации вагонов в соответствии с предложениями перевозчика по обеспечению железнодорожными пассажирскими вагонами, находящимися в собственности и (или) в доверительном управлении, имущественном найме или используемыми на иных законных основаниях, по заявленным на конкурс маршрутам:

до 5 лет

25

от 5,1 до 9 лет

20

от 9,1 до 15 лет

15

от 15,1 до 20 лет

10

от 20,1 и выше

5

2.

Доля вагонов перевозчика, указанных в конкурсной заявке и предложенных для обеспечения железнодорожных пассажирских перевозок, в общем объеме вагонов по типам (купе, плацкарт, общий), указанных в основных условиях осуществления перевозок пассажиров:

Количество баллов

от 31% до 40%

2

от 41 до 50%

5

от 51 до 60%

8

от 61 до 70%

11

от 71 до 80%

14

от 81 до 90%

17

от 91 до 100%

20

3.

Наличие резервных вагонов в объеме, превышающем 7 % долю от общего объема вагонов по типам (купе, плацкарт, общий), указанных в основных условиях осуществления перевозок пассажиров

5

4.

Доля вагонов, находящихся в собственности перевозчика, в общем объеме вагонов, указанных в основных условиях осуществления перевозок пассажиров:

Количество баллов

до 10%

1

от 11 до 20%

2

от 21 до 30%

3

от 31% до 40%

4

от 41 до 50%

5

от 51 до 60%

6

от 61 до 70%

7

от 71 до 80%

8

от 81 до 90%

9

от 91 до 100%

10

5.

Средний уровень предложенного перевозчиком предельного уровня повышения цен (тарифов) на перевозки пассажиров, в %

В первый год обслуживания

Во второй год обслуживания

В третий год обслуживания

0

5

5

5

от 0,1 до 3

4

4

4

от 3,1 до 5

3

3

3

от 5,1 до 7

2

2

2

свыше 7,1

1

1

1

6.

Всего баллов

Не более 100 баллов

      примечания:

      * данная шкала не оценивается в случае осуществления перевозок пассажиров электро-дизель поездами;

      ** данная шкала оценивается в случае предоставления 100% количества заявленных вагонов от общего количества вагонов для обслуживания прицепных и беспересадочных вагонов /по электросекциям и дизельным поездам.