"Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Павлодар облысы Ақтоғай аудандық мәслихатының 2017 жылғы 26 қаңтардағы № 71/13 шешімі. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 24 ақпанда № 5390 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақтоғай аудандық мәслихатының 2020 жылғы 17 тамыздағы № 316/65 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақтоғай аудандық мәслихатының 17.08.2020 № 316/65 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қантардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 8-бабы 3-тармағына 7) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 30-бабы 4-тармағына сәйкес, Ақтоғай аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. "Актоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы бекітілсін.

      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау Ақтоғай аудандық мәслихаттың аппарат басшысына жүктелсін.

      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы В.В. Макеев
      Мәслихат хатшысы Ж.Ш. Ташенев

  Ақтоғай аудандық
мәслихатының 2017 жылғы
26 қантардағы № 71/13
бекітілген

"Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы (бұдан әрі - Қағидалар) "Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - аппарат) қызметтік куәлігін беру тәртібін белгілейді.

      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі - қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымын растайтын құжат болып табылады.

      3. Қызметтік куәлік осы шешіммен бекітілген сипаттамаға сәйкес.

      4. Тиісінше ресімделмеген, түзетілген және тазартылған куәлік жарамсыз болып саналады.

2-тарау. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      5. Қызметтік куәлік "Б" корпусының әкімшілік мемлекеттік қызметшілеріне Ақтоғай аудандық мәслихаты хатшысының қолы қойылып беріледі.

      6. Қызметтік куәлік қызметкерлерге лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан, жоғалған, сондай-ақ бұған дейін берілген куәлік бүлінген жағдайда беріледі. Қызметкерлер қызметтік куәлікті алу барысында осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аппараттың мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына (бұдан әрі - есепке алу журналы) қол қояды.

      7. Мемлекеттік қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде оны пайдалану және сақтау тәртібі бойынша түсіндіру жүргізіледі. Осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде "Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің ұйымдастырушылық-құжаттамалық бөлімінің басшысы бұрын берілген қызметтік куәлікті қайтарып алады.

3-тарау. Қызметтік куәліктің сипаттамасы

      8. Куәлік мұқабасы бумвинилдан жасалған кітапшадан тұрады. Қызметтік куәліктің тысы көк түсті, көлемі 7 х 10 сантиметр, ашып көрсетілген түрінде 19 х 6,5 сантиметр.

      9. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының алтын түсті бейнесі орналасқан, одан төмен типографиялық қаріппен мемлекеттік және орыс тілінде "Куәлік" және "Удостоверение" деген жазу жазылған.

      10. Куәліктің ішкі жағында ақ түс аясында шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып көгілдір түсті қорғаныштық тангир бейнеленген. Жоғарғы бөлігінде "Павлодар облысы "Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесі, Павлодарская область государственное учреждение "Аппарат Актогайского районного маслихата" деген қызыл түсті жазулар орналастырылған.

      11. Сол жағында: көлемі 3х4 сантиметр фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), жанында қызметтік куәліктің нөмірі, аты, әкесінің аты (бар болса), тегі, атқаратын лауазымы көрсетіледі. Мәтін мемлекеттік тілде басылады. Аудандық мәслихат хатшысының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталады.

      12. Оң жағында: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында көгілдір жасыл түсті "Қазақстан" деген жазу, жанында қызметтік куәліктің нөмірі, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы көрсетіледі. Мәтін орыс тілінде басылады. Одан төмен куәліктің қолданылу мерзімі көрсетіледі.

4-тарау. Қорытынды ережелер

      13. Қызметтік куәліктерді толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды "Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің ұйымдастырушылық-құжаттамалық бөлімінің басшысы жүзеге асырады.

      14. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі дереу "Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің ұйымдастырушылық-құжаттамалық бөлімінің басшысына үш жұмыс күн ішінде жазбаша (еркін) нысанда хабарлайды, бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.

      15. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша "Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің ұйымдастырушылық-құжаттамалық бөлімінің басшысы белгіленген тәртіпте қызметтік тексеру жүргізеді.

      16. Жұмыстан босатылған кезде қызметкер қызметтік куәлікті "Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің ұйымдастырушылық-құжаттамалық бөлімінің басшысына тапсырады, қызметкерлер жұмыстан босатылған немесе қызметтік куәлік бүлінген кезде осы Қағидаларға 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жою және есептен шығаруға акт жасаумен жоюға жатады.

  "Ақтоғай аудандық мәслихат
аппараты" мемлекеттік мекемесі
қызметтік куәлігін беру
Қағидалары және
оның сипаттамасына
1-қосымша
  Нысан

"Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік
мекемесінің қызметтік куәліктерін беру және қайтару журналы

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Атқаратын лауазымы

Куәлік №

Беру күні

Қызметтік куәлік берілген қызметкердің қолы

Тапсыру күні

Куәлікті тапсырған қызметкердің қолы




































      Ескертпе: журнал тігілген, нөмірленген болуы тиіс.

  "Ақтоғай аудандық мәслихат
аппараты" мемлекеттік мекемесі
қызметтік куәлігін беру
Қағидалары және
оның сипаттамасына
2-қосымша
  Нысан

      Ұйымның атауы

      АКТІ

      _______________

      жасалу орны күні                        № ______

      Біз, төменде қол қойғандар (кемінде 3 қызметкер, тегін, атын, әкесінің атын (бар болса), атқаратын лауазымын көрсету керек), қызметтік куәлікті беру қағидаларының 9-тармағының негізінде "Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің жұмыстан босатылуға, басқа қызметке ауысуға байланысты қызметтік куәліктерін жою және есептен шығару бойынша осы актіні жасадық.

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)            Лауазымның атауы            Қолы

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)            Лауазымның атауы            Қолы

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)            Лауазымның атауы            Қолы

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Актогайского районного маслихата" и его описание

Решение маслихата Актогайского района Павлодарской области от 26 января 2017 года № 71/13. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 24 февраля 2017 года № 5390. Утратило силу решением Актогайского районного маслихата Павлодарской области от 17 августа 2020 года № 316/65 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу решением Актогайского районного маслихата Павлодарской области от 17.08.2020 № 316/65 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 7) пункта 3 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", Актогайский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Актогайского районного маслихата" и его описание.

      2. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на руководителя аппарата Актогайского районного маслихата.

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии В.В. Макеев
      Секретарь маслихата Ж.Ш. Ташенев

  Утверждены
решением Актогайского
районного маслихата
от 26 января 2017 года
№ 71/13

Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения
"Аппарат Актогайского районного маслихата" и его описание

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Актогайского районного маслихата" и его описание (далее - Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Актогайского районного маслихата" (далее – аппарат).

      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность.

      3. Служебное удостоверение соответствует описанию, утвержденному настоящим решением.

      4. Служебное удостоверение без соответствующего оформления, помарками и подчистками считается недействительным.

Глава 2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      5. Служебное удостоверение выдается за подписью секретаря Актогайского районного маслихата административным государственным служащим корпуса "Б".

      6. Служебное удостоверение выдается сотрудникам при назначении на должность, изменении должности, утере, а также порчи ранее выданного удостоверения. При получении служебного удостоверения сотрудники расписываются в журнале учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих аппарата (далее – журнал учета) по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      7. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядке его хранения. При замене служебного удостоверения, предусмотренного пунктом 6 настоящих Правил, ранее выданное служебное удостоверение изымается руководителем организационно-документационного отдела государственного учреждения "Аппарат Актогайского районного маслихата".

Глава 3. Описание служебного удостоверения

      8. Удостоверение представляет собой книжечку в переплете из бумвинила. Обложка служебного удостоверения синего цвета размером 7 х 10 сантиметров, а в развернутом виде размером 19 х 6,5 сантиметров

      9. На лицевой стороне обложки удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись на государственном и русском языке "Куәлік" "Удостоверение".

      10. На внутренней стороне удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части размещены надписи красного цвета "Павлодар облысы "Ақтоғай аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесі, Павлодарская область государственное учреждение "Аппарат Актогайского районного маслихата".

      11. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 3х4 сантиметров, рядом указывается номер служебного удостоверения, имя, отчество (при наличии), фамилия, занимаемая должность. Текст печатается на государственном языке. Заверяется подписью секретаря районного маслихата и гербовой печатью.

      12. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан, под гербом надпись лазурного цвета "Қазақстан", рядом указывается номер служебного удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность. Текст печатается на русском языке. Ниже указывается срок действия удостоверения.

Глава 4. Заключительные положения

      13. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляет руководитель организационно-документационного отдела государственного учреждения "Аппарат Актогайского районного маслихата".

      14. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме руководителя организационно-документационного отдела государственного учреждения "Аппарат Актогайского районного маслихата" в течение трех рабочих дней, подает объявление в средства массовой информации.

      15. По каждому факту утери, порчи служебного удостоверения, произошедшего в результате недобросовестного его хранения, а также передачи служебного удостоверения другим лицам, использования служебного удостоверения в личных внеслужебных целях, руководитель организационно-документационного отдела государственного учреждения "Аппарат Актогайского районного маслихата" проводит в установленном порядке служебное расследование.

      16. При увольнении сотрудник сдает служебное удостоверение руководителю организационно-документационного отдела государственного учреждения "Аппарат Актогайского районного маслихата", сданные сотрудниками при увольнении, либо порче служебного удостоверения подлежат уничтожению с составлением акта на списание и уничтожение по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

  Приложение 1
к Правилам выдачи
служебного удостоверения
государственного учреждения
"Аппарат Актогайского
районного маслихата"
и его описание
  Форма

Журнал
выдачи, возврата служебных удостоверений государственного учреждения
"Аппарата Актогайского районного маслихата"

Фамилия имя, отчество (при наличии)

Занимаемая должность

№ Удостоверения

Дата выдачи

Роспись работника кому выдано служебное удостоверение 

Дата возврата

Роспись работника, кто сдал удостоверение




































      Примечание: журнал должен быть прошнурован, пронумерован.

  Приложение 2
к Правилам выдачи
служебного удостоверения
государственного учреждения
"Аппарат Актогайского
районного маслихата"
и его описание
  Форма

      Наименование организации

      АКТ

      _______________                         ________                   № ________

      места составления                        дата

      Мы, нижеподписавшиеся, (не менее 3 работников, указать фамилию, имя, отчество (при наличии), занимаемую должность), составили настоящий по списанию и уничтожению служебных удостоверений работников государственного учреждения "Аппарат Актогайского районного маслихата" на основании пункта 9 Правил выдачи служебного удостоверения, в связи с увольнением, переводом на другую должность.

      Составили настоящий акт по их списанию и уничтожению

      Фамилия, имя, отчество (при наличии)      Наименование должности            Подпись

      Фамилия, имя, отчество (при наличии)      Наименование должности            Подпись

      Фамилия, имя, отчество (при наличии)      Наименование должности            Подпись