Орман шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Оңтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң 2017 жылғы 27 қарашадағы № 328 қаулысы. Оңтүстiк Қазақстан облысының Әдiлет департаментiнде 2017 жылғы 14 желтоқсанда № 4322 болып тiркелдi. Күші жойылды - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 2020 жылғы 30 маусымдағы № 142 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 30.06.2020 № 142 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 1 және 3-тармақтарына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Мыналар:

      1) "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес;

      2) "Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 6 қазандағы № 310 "Орман шаруашылығы және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 3433-нөмірімен тіркелген, 2015 жылғы 12 желтоқсанда "Оңтүстік Қазақстан" газетінде және 2015 жылғы 23 желтоқсанда Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің этолондық бақылау банкінде электрондық түрде жарияланған) және 2016 жылғы 2 маусымдағы № 148 "Орман шаруашылығы және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 6 қазандағы № 310 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 3766-нөмірімен тіркелген, 2016 жылғы 9 шілдеде "Оңтүстік Қазақстан" газетінде және 2016 жылғы 7 шілдеде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің этолондық бақылау банкінде электрондық түрде жарияланған) қаулыларының күші жойылды деп танылсын.

      3. "Оңтүстiк Қазақстан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін баспа және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін ресми жариялау үшін Оңтүстік Қазақстан облысында таралатын мерзімді басылымдарға жіберуді;

      4) осы қаулыны Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкiмiнiң орынбасары Б.С.Жамаловқа жүктелсiн.

      5. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Ж.Түймебаев
      Д.А.Сатыбалды
      Ә.Е.Тұрғымбеков
      Б.С.Жамалов
      Е.Ә.Садыр
      Ұ.Сәдібеков
      Т.К.Сәрсембаев
      А.С.Сәбитов

  Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің 2017 жылғы
"27" қарашадағы № 328 қаулысына
1-қосымша

"Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-Бөлім. Жалпы ережелер

      1. "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемелері көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижелерiн беру қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі қағаз түріндегі ағаш кесу және (немесе) орман билетін беру болып табылады.

2-Бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының еркін нысандағы өтініші негіздеме болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:

      1) қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті және Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 18-1/415 бұйрығымен бекітілген "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9–тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдайды, қабылдаған күні мен уақыты көрсетілген қолхат береді және құжаттарды басшылыққа ұсынады (30 минут);

      2) қызметті берушінің басшылығы тиісті бұрыштама қояды және құжаттарды қызметті берушінің жауапты қызметкерге жолдайды (30 минут);

      3) қызметті берушінің жауапты қызметкері 2 жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын және дұрыстығын тексереді;

      4) ұсынылған құжаттар толық болмаған жағдайда жауапты қызметкер өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасын әзірлейді;

      5) басшы өтінішті қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды (30 минут);

      6) кеңсе қызметкері өтінішті қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді және қызметті алушыға береді (30 минут);

      7) ұсынылған құжаттар тізбеге сәйкес болған жағдайда жауапты қызметкер ағаш кесу және (немесе) орман билетін жазып, басшылыққа қол қоюға енгізеді (30 минут);

      8) басшы ағаш кесу және (немесе) орман билетіне қол қояды (30 минут);

      9) кеңсе қызметкері ағаш кесу және (немесе) орман билетін қызметті алушыға береді (30 минут).

3-Бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) қызметті берушінің басшылығы;

      2) қызметті берушінің жауапты қызметкері;

      3) қызметті берушінің кеңсе қызметкері.

      7. Құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимыл) реттілігі, әрбір рәсімнің ұзақтығы көрсетілген сипаттамасы осы регламенттің 2-бөлімінің 5-тармағында көрсетілген.

4-Бөлім. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

  "Ағаш кесу және
орман билетін беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Оңтүстік Қазақстан облысының орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемелері

№ р/с

Мемлекеттік мекеменің атауы

Орналасқан жері
(аудан, қала)

1

"Оңтүстік Қазақстан облысы Бадам орман және жануарлар әлемін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемесі" мемлекеттік мекеме

Шымкент қаласы,
Орманшы ауылы,
Ә.Ысқақов көшесі, н/үй

2

"Отырар орман және жануарлар әлемін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемесі" мемлекеттік мекеме

Отырар ауданы,
Шәуілдір ауылы,
Жібек-жолы көшесі, н/үй

3

"Оңтүстік Қазақстан облысы Созақ орман және жануарлар әлемін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемесі" мемлекеттік мекеме

Созақ ауданы,
Шолаққорған ауылы,
Қазыбек-би көшесі, № 11 үй

4

"Оңтүстік Қазақстан облысы Шардара орман және жануарлар әлемін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемесі" мемлекеттік мекеме

Шардара қаласы,
А.Мамытов көшесі, № 54 үй

5

Оңтүстік Қазақстан облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының "Жасыл-желек" мемлекеттік мекемесі

Қазығұрт ауданы,
Қазығұрт ауылы,
Ынтымақ көшесі, № 61 үй

6

Оңтүстік Қазақстан облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының "Сырдария-Түркістан мемлекеттік өңірлік табиғи паркі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Шымкент қаласы,
Түркістан көшесі, № 91 үй


  "Ағаш кесу және
орман билетін беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

1

2

3

4

Көрсетілетін қызметті алушы

Кеңсе қызметкері

Қызмет берушінің басшысы

Жауапты қызметкер









Қызметті алушы

Құжаттарды қабылдайды, өтінішті және қажетті құжаттарды қабылдаған күні мен уақыты көрсетілген қолхат береді және құжаттарды басшыға ұсынады (30 минут)

Басшы тиісті бұрыштаманы қояды және құжаттарды жауапты қызметкерге жолдайды
(30 минут)

Жауапты қызметкер 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді

Мемлекеттік қызметті алушы





Құжаттардың толық болмауы анықталған жағдайда Стандарттың 4-тармағында көрсетілген мерзімде жауапты немесе өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту жауап береді

Дәлелді бас тарту туралы жауапты тіркейді және қызметті алушыға береді (30 минут)

Өтінішті қараудан дәлелді бас тарту туралы жауапқа қол қояды (30 минут)

Кеңсе қызметкері ағаш кесу және (немесе) орман билетін қызметті алушыға береді (30 минут)

Басшы ағаш кесу және (немесе) орман билетіне қол қояды (30 минут)

Ұсығылған құжаттар тізбесі толық болғанда ағаш кесу және (немесе) орман билетін дайындап, басшыға қол қоюға жолдайды (30 минут)

 
  "Ағаш кесу және орман билетін
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызметті Портал арқылы көрсету кезіндегі іске қосылатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы


  Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің 2017 жылғы
"27" қарашадағы № 328 қаулысына
2-қосымша

"Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-Бөлім. Жалпы ережелер

      1. " Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі–мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Оңтүстік Қазақстан облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижелерiн беру:

      қызметті берушінің кеңсесі;

      2) www.egov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі- Портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және немесе қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу (бұдан әрі - Шарт).

2-Бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы №18-1/415 бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін стандартының қосымшасына сәйкес нысан бойынша шартты тіркеу туралы өтініш негіздеме болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:

      1) қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті және қажетті құжаттарды қабылдайды, құжаттарды қабылданған күні мен уақыты көрсетілген қолхат береді және құжаттарды қызметті берушінің басшысына ұсынады (30 минут);

      2) қызметті берушінің басшысы тиісті бұрыштаманы қояды және құжаттарды қызметті берушінің жауапты қызметкерге жолдайды (30 минут);

      3) жауапты қызметкер 2 жұмыс күні ішінде Стандарттың 9-тармағына сәйкес ұсынылған құжаттардың толықтығын және дұрыстығын тексереді.

      4) жауапты қызметкер ұсынылған құжаттардың толық болмауы анықталған жағдайда, Стандарттың 4-тармағында көрсетілген мерзімде өтінімді әрі қарай қараудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасын әзірлейді;

      5) басшы өтінімді әрі қарай қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды (30 минут);

      6) кеңсе қызметкері өтінімді әрі қарай қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді және қызметті алушыға береді (30 минут);

      7) ұсынылған құжаттар тізбесі Стандарттың 9-тармағына сәйкес болғанда, жауапты қызметкер Шартты мемлекеттік тіркеуге алып, басшыға қол қоюға жолдайды (30 минут);

      8) қызметті берушінің басшысы Шартқа қол қояды (30 минут);

      9) қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік тіркеуге алынған Шартты қызметті алушыға береді (30 минут).

3-Бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) қызметті берушінің басшысы;

      2) қызметті берушінің жауапты қызметкері;

      3) қызметті берушінің кеңсе қызметкері.

      7. Құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимыл) реттілігінің, әрбір рәсімнің ұзақтығы көрсетілген сипаттамасы осы регламенттің 2-бөлімінің 5-тармағында көрсетілген.

4-Бөлім. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Портал арқылы көрсетілетін мемлекеттiк қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы:

      1) Порталға кіреді;

      2) мемлекеттік қызметті таңдайды;

      3) көрсетілетін қызметті алушының жеке сәйкестендіру нөмірі немесе бизнес сәйкестендіру нөмірі арқылы электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) тіркеледі және авторизацияланады;

      4) мемлекеттік қызметке "онлайн" тапсырыс береді;

      5) электрондық сұрату жиегін толтыру және мемлекеттік қызмет Стандартының 9-тармағында қарастырылған тізімге сәйкес электрондық түрде құжаттар топтамасын бекітеді;

      6) шығыс құжатты тексергеннен кейін ЭЦҚ-мен қол қоюы керек. Қол қойылғаннан кейін өтініш автоматты түрде қызметті берушіге түседі;

      7) қызметті беруші түскен өтінішті тіркегеннен кейін көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінде өтініштің мәртебесі автоматты түрде өзгереді. Өтініш тіркелген кезден бастап Стандарттың 4-тармағында көрсетілген мерзім ішінде қызметті беруші нәтижесін беру тиіс;

      8) оң нәтиже болған жағдайда көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінде өтініштің мәртебесі "Қанағаттандырылды" болып өзгереді. Бұдан кейін көрсетілетін қызметті алушы нәтижесін жүктеуіне болады.

      9. Мемлекеттік қызметті Портал арқылы көрсету кезіндегі жүгіну тәртібі мен процедуралардың (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау диаграмма түрінде осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

  "Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде
ұзақ мерзімді орман пайдалану
шартын мемлекеттік тіркеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызметті Портал арқылы көрсету кезіндегі іске қосылатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы


  "Мемлекеттік орман қоры
учаскелерінде ұзақ мерзімді
орман пайдалану шартын
мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

1

2

3

4

Көрсетілетін қызметті алушы

Кеңсе қызметкері

Қызмет
берушінің басшысы

Жауапты қызметкер









Қызметті алушы

Өтінімді және құжаттар топтамасын қабылданған күні мен уақыты көрсетілген қолхат береді, құжаттар топтамасын қызметті берушінің басшысына ұсынады (30 минут)

Басшы тиісті бұрыштаманы қояды және құжаттар топтамасын жауапты қызметкерге жолдайды (30 минут)

Жауапты қызметкер 2 (екі) жұмыс күні ішінде Стандарттың 9-тармағына сәйкес ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді

Мемлекеттік қызметті алушы





Ұсынылған құжаттардың толық болмауы анықталған жағдайда, Стандарттың 4-тармағында көрсетілген мерзімде өтінімді қараудан дәлелді түрде бас тарту береді

Дәлелді бас тарту туралы жауапты тіркейді және қызметті алушыға береді (30 минут)

Өтінімді қараудан уәжді бас тарту туралы жауапқа қол қояды (30 минут);

Кеңсе қызметкері мемлекеттік тіркеуге алынған Шартты қызметті алушыға береді (30 минут).

Басшы мемлекеттік тіркеуге алынған Шартқа қол қояды (30 минут)

Ұсығылған құжаттар тізбесі Стандарттың 9-тармағына сәйкес болғанда, Шартты мемлекеттік тіркеуге алып, басшыға қол қоюға дайындайды (30 минут)


Об утверждении регламентов государственных услуг в области лесного хозяйства

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 27 ноября 2017 года № 328. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 14 декабря 2017 года № 4322. Утратило силу постановлением акимата Туркестанской области от 30 июня 2020 года № 142

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Туркестанской области от 30.06.2020 № 142 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить:

      1) регламент государственной услуги "Выдача лесорубочного и лесного билета" согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      2) регламент государственной услуги "Государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда" согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Признать утратившими силу постановления акимата Южно-Казахстанской области от 6 октября 2015 года № 310 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области лесного хозяйства и особо охраняемых природных территорий" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3433, опубликовано 12 декабря 2015 года и в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде 23 декабря 2015 года) и от 2 июня 2016 года № 148 "О внесении изменений в постановление акимата Южно-Казахстанской области от 6 октября 2015 года № 310 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области лесного хозяйства и особо охраняемых природных территорий" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3766, опубликовано 9 июля 2016 года и в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде 7 июня 2016 года).

      3. Государственному учреждению "Аппарат акима Южно-Казахстанской области" в порядке, установленном законодательными актами Республики Казахстан, обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемые на территории Южно-Казахстанской области;

      4) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Южно-Казахстанской области после его официального опубликования.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Джамалова Б.С.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Ж. Туймебаев
      Сатыбалды Д.А.
      Тургумбеков А.Е.
      Джамалов Б.С.
      Садыр Е.А.
      Садибеков У.
      Сарсембаев Т.К.
      Сабитов А.С.

  Приложение 1
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской
области от "27"
ноября 2017 года
№ 328

Регламент государственной услуги "Выдача лесорубочного и лесного билета"

Раздел 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лесорубочного и лесного билета" (далее – государственная услуга) оказывается государственными учреждениями по охране лесов и животного мира согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача лесорубочного и (или) лесного билета в бумажной форме.

Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) является заявление в произвольной форме услугополучателя.

      5. Этапы оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии принимает заявление и документы, указанные в пункте 9 стандарта государственной услуги "Выдача лесорубочного и лесного билета", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 18-1/415 (далее – Стандарт), выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени и передает документы руководству (30 минут);

      2) руководство услугодателя налагает соответствующую визу и направляет документы ответственному работнику (30 минут);

      3) в течение 2 рабочих дней ответственный работник услугодателя проверяет полноту представленных документов;

      4) ответственный работник, в случае неполноты представленных документов, готовит проект ответа с мотивированным отказом в рассмотрении заявления;

      5) руководитель подписывает ответ с мотивированным отказом в рассмотрении заявления (30 минут);

      6) сотрудник канцелярии регистрирует ответ с мотивированным отказом в рассмотрении заявления и выдает его услугополучателю (30 минут);

      7) при соответствии представленных документов перечню, ответственный работник выписывает лесорубочный и (или) лесной билет и заносит на подпись руководителю (30 минут);

      8) руководитель услугодателя подписывает лесорубочный и (или) лесной билет (30 минут);

      9) работник канцелярии услугодателя выдает лесорубочный и (или) лесной билет услугополучателю (30 минут).

Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) руководство услугодателя;

      2) ответственный работник услугодателя;

      3) сотрудник канцелярии услугодателя.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указано в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента.

Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги представлен в приложении 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача лесорубочного
и лесного билета"

Государственные учреждения по охране лесов и животного мира Южно-Казахстанской области

№ п/п

Наименование государственного учреждения

Место расположения (район, город)

1

Государственное учреждение "Бадамское государственное учреждение по охране лесов и животного мира Южно-Казахстанской области"

город Шымкент, поселок Орманшы, улица А. Ыскакова, б/н

2

Государственное учреждение "Отрарское государственное учреждение по охране лесов и животного мира"

Отрарский район, поселок Шаулдер, улица Жибек-жолы, б/н

3

Государственное учреждение "Сузакское государственное учреждение по охране лесов и животного мира Южно-Казахстанской области"

Сузакский район, поселок Шолаккорган, улица Казыбек-би, № 11

4

Государственное учреждение "Шардаринское государственное учреждение по охране лесов и животного мира Южно-Казахстанской области"

город Шардара, улица А. Мамытова, № 54

5

Государственное учреждение "Жасыл-желек" управления природных ресурсов и регулирования природопользования Южно-Казахстанской области

Казыгуртский район, поселок Казыгурт, улица Ынтымак, № 61

6

Коммунальное государственное учреждение "Сырдарья-Туркестанский государственный региональный природный парк" управления природных ресурсов и регулирования природопользования Южно-Казахстанской области

город Шымкент, улица Туркестанская, № 91


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача лесорубочного
и лесного билета"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1

2

3

4

Услугополучатель

Работник канцелярии

Руководитель услугодателя

Ответственный работник









Услугополучатель

Принимает заявление и необходимые документы, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени и передает документы руководителю (30 минут)

Руководитель налагает соответствующую визу и направляет документы ответственному работнику (30 минут)

В течение 2 рабочих дней ответственный работник услугодателя проверяет полноту и правильность оформления представленных документов

Услугополучатель для получения государственной услуги





Ответственный работник в случае неполноты представленных документов, дает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления в сроки, указанные в пункте 4 Стандарта

Регистрирует мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления и выдает его услугополучателю (30 минут)

Подписывает мотивированный ответ в дальнейшем рассмотрении заявления (30 минут)

Выдает лесорубочный или лесной билет услугополучателю (30 минут)

Подписывает лесорубочный или лесной билет (30 минут)

При соответствии представленных документов перечню, ответственный работник готовит лесорубочный или лесной билет на подпись руководителю (30 минут)


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача лесорубочного
и лесного билета"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал



  Приложение 2
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской
области от "27"
ноября 2017 года
№ 328

Регламент государственной услуги "Государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда"

Раздел 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Южно-Казахстанской области".

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – Портал).

      2. Форма оказания государственной услуги–электронная (частично автоматизированная) или бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда (далее – Договор).

Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) является заявление о государственной регистрации Договора по форме согласно приложению к стандарту государственной услуги "Государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда", утвержденному приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 18-1/415 (далее – Стандарт).

      5. Этапы оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии услугодателя принимает заявление и необходимые документы, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени и передает документы руководителю услугодателя (30 минут);

      2) руководитель услугодателя налагает соответствующую визу и направляет пакет документов ответственному работнику услугодателя (30 минут);

      3) в течение 2 рабочих дней ответственный работник проверяет полноту и правильность представленных документов в соответствии с пунктом 9 Стандарта;

      4) ответственный работник, в случае неполноты представленных документов, готовит проект ответа с мотивированным отказом в дальнейшем рассмотрении заявления в сроки, указанные в пункте 4 Стандарта;

      5) руководитель подписывает ответ с мотивированным отказом в дальнейшем рассмотрении заявления (30 минут);

      6) сотрудник канцелярии регистрирует ответ с мотивированным отказом в дальнейшем рассмотрении заявления и выдает его услугополучателю (30 минут);

      7) при соответствии представленных документов перечню, указанному в пункте 9 Стандарта, ответственный работник проводит государственную регистрацию Договора и направляет на подпись руководителю (30 минут);

      8) руководитель услугодателя подписывает Договор (30минут);

      9) работник канцелярии услугодателя выдает Договор услугополучателю (30 минут).

Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) руководство услугодателя;

      2) ответственный работник услугодателя;

      3) сотрудник канцелярии услугодателя.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указано в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента.

Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Для получения государственной услуги через портал услугополучатель должен:

      1) войти в Портал;

      2) выбрать государственную услугу;

      3) зарегистрироваться и авторизоваться посредством индивидуального идентификационного номера или бизнес-идентификационного номера, электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП);

      4) заказать государственную услугу "онлайн";

      5) заполнить поля электронного запроса и прикрепить пакет документов в электронном виде согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта государственной услуги;

      6) после проверки выходного документа поставить ЭЦП. После подписи заявление автоматически поступает услугодателю;

      7) после регистрации поступившего заявления услугодателем в личном кабинете услугополучателя статус заявления автоматически меняется. С момента регистрации заявления в сроки, установленные пунктом 4 Стандарта, услугодатель должен выдать результат;

      8) при положительном результате в личном кабинете услугополучателя статус заявления меняется на "удовлетворительно". После чего услугополучатель может скачать результат.

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через Портал в виде диаграммы указано в приложении 1 к настоящему регламенту.

      10. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги представлен в приложении 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Государственная
регистрация договора
долгосрочного лесопользования
на участках государственного
лесного фонда"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал



  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Государственная
регистрация договора
долгосрочного лесопользования
на участках государственного
лесного фонда"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1

2

3

4

Услугополучатель

Работник канцелярии

Руководитель услугодателя

Ответственный работник









Услугополучатель

Принимает заявление и необходимые документы, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени и передает руководителю (30 минут)

Руководитель налагает соответствующую визу и направляет пакет документов ответственному работнику услугодателя (30 минут)

В течение 2 рабочих дней ответственный работник проверяет полноту и правильность представленных документов согласно пункту 9 Стандарта.

Услугополучатель для получения государственной услуги





В случае неполноты представленных документов в сроки, указанные в пункте 4 Стандарта подготавливает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления

Регистрирует мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления и выдает услугополучателю (30 минут)

Подписывает мотивированный ответ о дальнейшем рассмотрении заявления (30 минут)

работник канцелярии услугодателя выдает Договор услугополучателю (30 минут).

Руководитель услугодателя подписывает Договор (30 минут);

При соответствии представленных документов перечню, указанному в пункте 9 Стандарта, ответственный работник проводит государственную регистрацию Договора и направляет на подпись руководителю (30 минут)