"Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 24 қарашадағы № 314 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2017 жылғы 12 желтоқсандағы № 339 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 26 желтоқсанда № 5354 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 136 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 24.04.2020 № 136 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына, "Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 27 маусымдағы № 464 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 15434) бұйрығына сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 24 қарашадағы № 314 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 4294 нөмірімен тіркелген, 2016 жылғы 1 ақпандағы № 11 (17251) "Дидар", 2016 жылғы 30 қаңтардағы № 11 (19763) "Рудный Алтай" газеттерінде жарияланған) қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      1-тармақтың 13) тармақшасы алынып тасталсын;

      аталған қаулымен бекітілген "Дәрігерді үйге шақыру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті:

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.";

      аталған қаулымен бекітілген "Дәрігердің қабылдауына жазылу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті:

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.";

      аталған қаулымен бекітілген "Медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін медициналық ұйымға бекіту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті:

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.";

      аталған қаулымен бекітілген "АИТВ-инфекциясының болуына ерікті анонимді және міндетті құпия медициналық тексерілу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті:

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.";

      аталған қаулымен бекітілген "Туберкулезге қарсы ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті:

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы;

      2) көрсетілетін қызметті алушының стандарттың 9-тармағымен көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбауы және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.";

      аталған қаулымен бекітілген "Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің:

      1-тармағының 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);";

      3-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      Мемлекеттік корпорацияда – диспансерлік есепте тұрғаны/тұрмағаны туралы анықтаманы беру;

      денсаулық сақтау ұйымдарында – психиатр-дәрігердің диспансерлік есепте тұрғаны/тұрмағаны туралы анықтаманы беру.";

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.";

      4-тарау мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен өзара iс-қимыл тәртiбiн, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау

      9. Жүгіну тәртібі және Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті алу кезінде көрсетілетін қызметті алушы мен көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдерінің (іс-қимылдардың) реттiлiгi:

      көрсетілетін қызметті алушы (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) мемлекеттік қызметті алу үшін Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді және стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттарды ұсынады.

      Көрсетілетін қызметті алушының сұранымын өндеу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут.

      Көрсетілетін қызметті берушіге сұранымды дайындау және жолдау тәртібі:

      1) Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдайды және тіркейді. Құжаттардың қабылдануын тиісті құжаттарды қабылдап алу туралы қолхат растайды.

      Көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорация құжаттарды қабылдаудан бас тартады;

      2) көрсетілетін қызметті алушыдан қабылданған құжаттар жинақтау секторына түседі;

      3) жинақтау секторына келіп түскен құжаттар бағыттары бойынша жинақталып, "Мемлекеттік корпорацияға арналған біріктірілген ақпараттық жүйе" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация БАЖ) қолхаттағы штрих-кодты сканерлеу арқылы тіркеледі;

      4) жинақтау секторы құжаттарды курьерге береді;

      5) курьер құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге береді.

      Көрсетілетін қызметті берушіге сұранымды жолдауға уәкілетті құрылымдық бөлімшелер немесе лауазымды тұлғалар:

      Мемлекеттік корпорация қызметкері.

      10. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу процесін сипаттау:

      1) көрсетiлетiн қызметті алушы берілген қолхатқа сәйкес көрсетілген мерзімде Мемлекеттік корпорацияға келеді;

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкері қолхат негізінде көрсетiлетiн қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қағаз тасығышта береді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетiлетiн қызметті алушы құжаттарды берген сәттен бастап – 3 (үш) сағаттан аспайды.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкіметтің" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.";

      аталған регламентке қосымша осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      аталған қаулымен бекітілген "Наркологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің:

      1-тармағының 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);";

      3-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      Мемлекеттік корпорацияда – диспансерлік есепте тұрғаны/тұрмағаны туралы анықтаманы беру;

      денсаулық сақтау ұйымдарында – нарколог-дәрігердің диспансерлік есепте тұрғаны/тұрмағаны туралы анықтаманы беруі.";

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.";

      4-тарау мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен өзара iс-қимыл тәртiбiн, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау

      9. Жүгіну тәртібі және Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті алу кезінде көрсетілетін қызметті алушы мен көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдерінің (іс-қимылдардың) реттiлiгi:

      көрсетілетін қызметті алушы (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) мемлекеттік қызметті алу үшін Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді және стандарттың 9 тармағында көзделген құжаттарды ұсынады.

      Көрсетілетін қызметті алушының сұранымын өндеу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут.

      Көрсетілетін қызметті берушіге сұранымды дайындау және жолдау тәртібі:

      1) Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдайды және тіркейді. Құжаттардың қабылдануын тиісті құжаттарды қабылдап алу туралы қолхат растайды.

      Көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорация құжаттарды қабылдаудан бас тартады;

      2) көрсетілетін қызметті алушыдан қабылданған құжаттар жинақтау секторына түседі;

      3) жинақтау секторына келіп түскен құжаттар бағыттары бойынша жинақталып, "Мемлекеттік корпорацияға арналған біріктірілген ақпараттық жүйе" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация БАЖ) қолхаттағы штрих-кодты сканерлеу арқылы тіркеледі;

      4) жинақтау секторы құжаттарды курьерге береді;

      5) курьер құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге береді.

      Көрсетілетін қызметті берушіге сұранымды жолдауға уәкілетті құрылымдық бөлімшелер немесе лауазымды тұлғалар:

      Мемлекеттік корпорация қызметкері.

      10. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу процесін сипаттау, оның ұзақтығы:

      1) көрсетiлетiн қызметті алушы берілген қолхатқа сәйкес көрсетілген мерзімде Мемлекеттік корпорацияға келеді;

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкері қолхат негізінде көрсетiлетiн қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қағаз тасығышта береді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетiлетiн қызметті алушы құжаттарды берген сәттен бастап – 3 (үш) сағаттан аспайды.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорация өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкіметтің" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.";

      аталған регламентке қосымша осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      аталған қаулымен бекітілген "Стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірме беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті:

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.";

      аталған қаулымен бекітілген "Медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін медициналық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті:

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.";

      аталған қаулымен бекітілген "Медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін медициналық ұйымнан еңбекке уақытша жарамсыздық парағын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті:

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.";

      аталған қаулымен бекітілген "Медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін медициналық ұйымнан еңбекке уақытша жарамсыздық туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті:

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықталуы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.".

      2. Облыс әкімінің аппараты, облыстық денсаулық сақтау басқармасы заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесінің ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде, оның көшірмесінің облыс аймағында таратылатын мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы қаулыны ресми жарияланғанынан кейін облыс әкімінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің әлеуметтік сала мәселелері жөніндегі орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шығыс Қазақстан облысының әкімі Д. Ахметов

  Шығыс Қазақстан
облысы әкімдігінің
2017 жылғы "12" желтоқсан
№ 339 қаулысына 1 қосымша
  "Психоневрологиялық ұйымнан
анықтама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

1) көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

     


2) Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

     


  Шығыс Қазақстан
облысы әкімдігінің
2017 жылғы "12" желтоқсан
№ 339 қаулысына 2 қосымша
"Наркологиялық ұйымнан
анықтама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

1) көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

     


2) Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

     


Шартты белгілер:

     


О внесении изменений и дополнений в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 24 ноября 2015 года № 314 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области здравоохранения"

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 12 декабря 2017 года № 339. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 26 декабря 2017 года № 5354. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 24 апреля 2020 года № 136

      Сноска. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 24.04.2020 № 136 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 27 июня 2017 года № 464 "О внесении изменений и дополнений в приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 272 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области здравоохранения" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 15434), Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 24 ноября 2015 года № 314 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области здравоохранения" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 4294, опубликованное в газетах "Дидар" от 1 февраля 2016 года № 11 (17251), "Рудный Алтай" от 30 января 2016 года № 11 (19763)) следующие изменения и дополнения:

      подпункт 13) постановление исключить;

      регламент государственной услуги "Вызов врача на дом", утвержденный указанным постановлением:

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.";

      регламент государственной услуги "Запись на прием к врачу", утвержденный указанным постановлением:

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.";

      регламент государственной услуги "Прикрепление к медицинской организации, оказывающей первичную медико-санитарную помощь", утвержденный указанным постановлением:

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.";

      регламент государственной услуги "Добровольное анонимное и обязательное конфиденциальное медицинское обследование на наличие ВИЧ-инфекции", утвержденный указанным постановлением:

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.";

      регламент государственной услуги "Выдача справки с противотуберкулезной организации", утвержденный указанным постановлением:

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) предоставление услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия.";

      в регламент государственной услуги "Выдача справки с психоневрологической организации", утвержденном указанным постановлением:

      подпункт 1) пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);";

      часть первую пункта 3 изложить следующей редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги:

      в Государственный корпорации – выдача справки о состоянии/не состоянии на диспансерном учете;

      в организациях здравоохранения – выдача справки врачом-психиатром о состоянии/не состоянии на диспансерном учете.";

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.";

      главу 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при получении государственной услуги через Государственную корпорацию:

      услугополучатель (либо его представитель по доверенности) для получения государственной услуги обращается в Государственную корпорацию и представляет документы, предусмотренные пунктом 9 стандарта.

      Длительность обработки запроса услугополучателя – 20 (двадцать) минут.

      Порядок подготовки и направления запроса услугодателю:

      1) работник Государственной корпорации осуществляет прием и регистрацию документов услугополучателя. Подтверждением принятия является расписка о приеме соответствующих документов.

      Государственная корпорация отказывает в приеме документов в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, указанных в пункте 9 стандарта;

      2) принятые документы от услугополучателя поступают в накопительный сектор;

      3) поступившие в накопительный сектор документы формируются по направлениям, фиксируются в информационной системе "Интегрированная информационная система для Государственной корпорации" (далее – ИИС Государственная корпорация) путем сканирования штрих-кода на расписке;

      4) накопительный сектор передает документы курьеру;

      5) курьер осуществляет передачу документов услугодателю.

      Структурные подразделения или должностные лица, уполномоченные направлять запрос услугодателю:

      работник Государственной корпорации.

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию:

      1) услугополучатель приходит в Государственную корпорацию в указанный срок согласно выданной расписке;

      2) работник Государственной корпорации на основании расписки выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги на бумажном носителе.

      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи услугополучателем документов – не более 3 (трех) часов.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещен на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.";

      приложение к указанному регламенту изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      в регламенте государственной услуги "Выдача справки с наркологической организации", утвержденном указанным постановлением:

      подпункт 1) пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);";

      часть первую пункта 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги:

      в Государственной корпорации – выдача справки о состоянии/не состоянии на диспансерном учете;

      в организациях здравоохранения – выдача справки врачом-наркологом о состоянии/не состоянии на диспансерном учете.";

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.";

      главу 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при получении государственной услуги через Государственную корпорацию:

      Услугополучатель (либо его представитель по доверенности) для получения государственной услуги обращается в Государственную корпорацию и представляет документы, предусмотренные пунктом 9 стандарта.

      Длительность обработки запроса услугополучателя – 20 (двадцать) минут.

      Порядок подготовки и направления запроса услугодателю:

      1) работник Государственной корпорации осуществляет прием и регистрацию документов услугополучателя. Подтверждением принятия является расписка о приеме соответствующих документов.

      Государственная корпорация отказывает в приеме документов в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, указанных в пункте 9 стандарта;

      2) принятые документы от услугополучателя поступают в накопительный сектор;

      3) поступившие в накопительный сектор документы формируются по направлениям, фиксируются в информационной системе "Интегрированная информационная система для Государственной корпорации" (далее – ИИС Государственная корпорация) путем сканирования штрих-кода на расписке;

      4) накопительный сектор передает документы курьеру;

      5) курьер осуществляет передачу документов услугодателю.

      Структурные подразделения или должностные лица, уполномоченные направлять запрос услугодателю:

      работник Государственной корпорации.

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, его длительность:

      1) услугополучатель приходит в Государственную корпорацию в указанный срок согласно выданной расписке;

      2) работник Государственной корпорации на основании расписки выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги на бумажном носителе.

      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи услугополучателем документов – не более 3 (трех) часов.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказание государственных услуг, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещен на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.";

      приложение к указанному регламенту изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению;

      регламент государственной услуги "Выдача выписки из медицинской карты стационарного больного", утвержденный указанным постановлением:

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.";

      регламент государственной услуги "Выдача справки с медицинской организации, оказывающей первичную медико-санитарную помощь", утвержденный указанным постановлением:

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.";

      регламент государственной услуги "Выдача листа о временной нетрудоспособности с медицинской организации, оказывающей первичную медико-санитарную помощь", утвержденный указанным постановлением:

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.";

      регламент государственной услуги "Выдача справки о временной нетрудоспособности с медицинской организации, оказывающей первичную медико-санитарную помощь", утвержденный указанным постановлением:

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.".

      2. Аппарату акима области, управлению здравоохранения области в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемые на территории области;

      4) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акима Восточно-Казахстанской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области по вопросам социальной сферы.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Восточно-Казахстанской области Д. Ахметов

  Приложение 1 к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от " 12" декабря 2017 года
№ 339
  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Выдача справки с
психоневрологической
организации"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1) при оказании государственной услуги через услугодателя

     


2) при оказании государственной услуги через Государственной корпорации

     


  Приложение 2
к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "12" декабря 2017 года № 339
  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Выдача справки с
наркологической организации"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1) при оказании государственной услуги через услугодателя

     


2) при оказании государственной услуги через Государственной корпорации

     


Условные обозначения: