Жер қатынастары саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2017 жылғы 29 желтоқсандағы № 337 қаулысы. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 24 қаңтарда № 5054 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 30 шілдедегі № 178 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 30.07.2020 № 178 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған жер қатынастары саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттері бекітілсін:

      1) "Бүлінген жерлерді қалпына келтіру жобасын келісу және беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) "Жер учаскелерінің бөлінетіндігі мен бөлінбейтіндігін айқындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті.

      2. "Батыс Қазақстан облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі (Ә.Б.Мұханбетжанова) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің бірінші орынбасары А.К. Өтеғұловқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А.Көлгінов

  2017 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 337
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
қаулысымен бекітілген

"Бүлінген жерлерді қалпына келтіру жобасын келісу және беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 16.05.2018 № 115 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      1. "Бүлінген жерлерді қалпына келтіру жобасын келісу және беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет мекенжайлары "Бүлінген жерлерді қалпына келтіру жобасын келісу және беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне (бұдан әрі – регламент) 1-қосымшада көрсетілген облыстың, аудандардың, облыстық маңызы бар қаланың жер қатынастары жөніндегі уәкілетті органдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 4 шілдедегі №285 "Жер қатынастары саласындағы мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылы 5 қазанда №15846 тіркелді) бекітілген "Бүлінген жерлерді қалпына келтіру жобасын келісу және беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы – "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаменті (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттiк қызметті көрсету нәтижесі – бүлінген жерлерді қалпына келтіру жобасын бере отырып, жазбаша келісім (бұдан әрі – келісім) не Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      4. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі –көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес өтініш беруі болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Стандарттың 9-тармағына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар топтамасы (бұдан әрі – құжаттар) түскен сәттен бастап 15 (он бес) минут ішінде оларды тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағат ішінде құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 1 (бір) күнтізбелік күні ішінде ұсынылған құжаттардың нақты толық екендігін тексереді және ұсынылған құжаттардың нақты толық еместігі анықталған жағдайда дәлелді бас тарту жөнінде жауап дайындап, оларды қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 3 (үш) сағат ішінде әзірленген дәлелді бас тарту жөніндегі жауапты тексереді, қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 30 (отыз) минут ішінде дәлелді бас тарту жөніндегі жауапты тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға береді;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттар толық болған жағдайда 11 (он бір) күнтізбелік күн ішінде келісімді дайындап, оларды қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 (екі) күнтізбелік күн ішінде әзірленген келісімді тексереді, қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде келісімді тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға береді.

      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) құжаттарды тіркеу және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау;

      2) құжаттарды қарау және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;

      3) келісімді немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жіберу;

      4) келісімге немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне тіркеуге жолдау;

      5) келісімді немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің және уәкілетті органның құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорация және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұранысын өңдеу ұзақтығы:

      1) Мемлекеттік корпорациясының қызметкері 5 (бес) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушы ұсынған өтініштің дұрыс толтырылуын және құжаттардың толықтығын тексереді;

      2) 1-процесс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорация қызметкерінің 1 (бір) минут ішінде Мемлекеттік корпорациясының ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация ЫАЖ АЖО) логинді және парольді енгізуі (авторландыру процесі);

      3) 2-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері 1 (бір) минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, экранға мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын шығаруы және Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының, сондай-ақ сенімхат бойынша көрсетілетін қызметті алушы өкілінің мәліметтерін (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, басқа куәландырылған сенімхатының мәліметтері толтырылмайды) енгізуі;

      4) 3-процесс – электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына немесе заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының мәліметтері туралы, сонымен бірге бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйеге (бұдан әрі - БНАЖ) - көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат мәліметтері туралы сұранысты 1 (бір) минут ішінде жолдауы;

      5) 1-шарт - ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің және БНАЖ-да сенімхат мәліметтерінің бар болуы 1 (бір) минут ішінде тексеріледі;

      6) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ-да мәліметтерінің және БНАЖ-да сенімхат мәліметтерінің болмауына байланысты мәліметтерді алу мүмкіндігінің болмауы туралы хабарлама 1 (бір) минут ішінде қалыптастырылады;

      7) 5-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкерінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарды (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) ЭҮШ арқылы электрондық үкіметінің аймақтық шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖО) 1 (бір) минут ішінде жолдауы.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін Мемлекеттік корпорация арқылы алу процесін сипаттау, оның ұзақтығы:

      1) 6-процесс - 1 (бір) минут ішінде ЭҮАШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;

      2) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің 1 (бір) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының ұсынған құжаттардың сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);

      3) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында кемшіліктердің болуына байланысты 2 (екі) минут ішінде сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту жөнінде хабарламаның қалыптастырылуы немесе көрсетілетін қызметті алушымен Мемлекеттік корпорациясының қызметкері арқылы тиісті құжаттарды қабылдағандығы туралы қолхат алуы;

      4) 8-процесс - көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы ЭҮАШ АЖО-да қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін (келісім) алуы.

      Мемлекеттік корпорациясы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде іске қосылатын ақпараттық жүйелердің өзара функционалдық іс-қимылдары осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес диаграммада келтірілген.

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      12. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі Стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Бүлінген жерлерді қалпына
келтіру жобасын келісу және
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушілердің мекенжайлары

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Заңды мекенжайы

1

"Батыс Қазақстан облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Х.Чурин көшесі,116

2

"Орал қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Достық-Дружба даңғылы, 182/1

3

"Ақжайық ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы, Чапаев ауылы, Қонаев көшесi, 70

4

"Бөкей ордасы ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Берғалиев көшесi, 1

5

"Бөрлi ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Бөрлi ауданы, Ақсай қаласы, Советская көшесi, 60/2

6

"Жаңақала ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы, Халықтар Достығы көшесi, 44

7

"Жәнібек ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Жәнiбек ауданы, Жәнiбек ауылы, Ғұмар Қараш көшесi, 35

8

"Зеленов ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Зеленов ауданы, Переметный ауылы, Гагарин көшесi, 137

9

"Казталов ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы, Казталовка ауылы, Жабаев көшесi, 4

10

"Қаратөбе ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы, Қаратөбе ауылы, Кұрманғалиев көшесi, 19

11

"Сырым аудандық жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Қазақстан көшесi, 15

12

"Тасқала ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Тасқала ауданы, Тасқала ауылы, Абай көшесi, 23

13

"Теректі ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Теректi ауданы, Федоровка ауылы, Юбилейная көшесi, 20

14

"Шыңғырлау ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, Шыңғырлау ауылы, Қылышев көшесi, 93

  "Бүлінген жерлерді қалпына
келтіру
жобасын келісу және беру"
мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде іске қосылатын ақпараттық жүйелердің өзара функционалдық іс-қимылдарының диаграммасы



  "Бүлінген жерлерді қалпына
келтіру
жобасын келісу және беру"
мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
3-қосымша

"Бүлінген жерлерді қалпына келтіру жобасын келісу және беру"
мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы





  2017 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 337
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
қаулысымен бекітілген

"Жер учаскелерінің бөлінетіндігі мен бөлінбейтіндігін айқындау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 16.05.2018 № 115 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      1. "Жер учаскелерінің бөлінетіндігі мен бөлінбейтіндігін айқындау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет мекенжайлары "Жер учаскелерінің бөлінетіндігі мен бөлінбейтіндігін айқындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне (бұдан әрі – регламент) 1-қосымшада көрсетілген облыстың, аудандардың, облыстық маңызы бар қаланың жер қатынастары жөніндегі уәкілетті органдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 4 шілдедегі №285 "Жер қатынастары саласындағы мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылы 5 қазанда №15846 тіркелді) бекітілген "Жер учаскелерінің бөлінетіндігі мен бөлінбейтіндігін айқындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы – "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаменті (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттiк қызметті көрсету нәтижесі – жер учаскелерінің бөлінетіндігі мен бөлінбейтіндігін айқындау (бұдан әрі – айқындау) не Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      4. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі –көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес өтініш беруі болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Стандарттың 9-тармағына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар топтамасы (бұдан әрі - құжаттар) түскен сәттен бастап 15 (он бес) минут ішінде оларды тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағат ішінде құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 1 (бір) күнтізбелік күні ішінде ұсынылған құжаттардың нақты толық екендігін тексереді және ұсынылған құжаттардың нақты толық еместігі анықталған жағдайда дәлелді бас тарту жөнінде жауап дайындап, оларды қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 3 (үш) сағат ішінде әзірленген дәлелді бас тарту жөніндегі жауапты тексереді, қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 30 (отыз) минут ішінде дәлелді бас тарту жөнінде жауапты тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға береді;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттар толық болған жағдайда 11 (он бір) күнтізбелік күн ішінде айқындауды дайындап, оларды қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 (екі) күнтізбелік күн ішінде әзірленген айқындауды тексереді, қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде айқындауды тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға береді.

      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) құжаттарды тіркеу және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау;

      2) құжаттарды қарау және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;

      3) айқындауды немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жіберу;

      4) айқындауға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне тіркеуге жолдау;

      5) айқындауды немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің және уәкілетті органның құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорация және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұранысын өңдеу ұзақтығы:

      1) Мемлекеттік корпорациясының қызметкері 5 (бес) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушы ұсынған өтініштің дұрыс толтырылуын және құжаттардың толықтығын тексереді;

      2) 1-процесс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорация қызметкерінің 1 (бір) минут ішінде Мемлекеттік корпорациясының ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация ЫАЖ АЖО) логинді және парольді енгізуі (авторландыру процесі);

      3) 2-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері 1 (бір) минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, экранға мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын шығаруы және Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының, сондай-ақ сенімхат бойынша көрсетілетін қызметті алушы өкілінің мәліметтерін (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, басқа куәландырылған сенімхатының мәліметтері толтырылмайды) енгізуі;

      4) 3-процесс – электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына немесе заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының мәліметтері туралы, сонымен бірге бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйеге (бұдан әрі - БНАЖ) - көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат мәліметтері туралы сұранысты 1 (бір) минут ішінде жолдауы;

      5) 1-шарт - ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің және БНАЖ-да сенімхат мәліметтерінің бар болуы 1 (бір) минут ішінде тексеріледі;

      6) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ-да мәліметтерінің және БНАЖ-да сенімхат мәліметтерінің болмауына байланысты мәліметтерді алу мүмкіндігінің болмауы туралы хабарлама 1 (бір) минут ішінде қалыптастырылады;

      7) 5-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкерінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарды (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) ЭҮШ арқылы электрондық үкіметінің аймақтық шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖО) 1 (бір) минут ішінде жолдауы.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін Мемлекеттік корпорация арқылы алу процесін сипаттау, оның ұзақтығы:

      1) 6-процесс - 1 (бір) минут ішінде ЭҮАШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;

      2) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің 1 (бір) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының ұсынған құжаттардың сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);

      3) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында кемшіліктердің болуына байланысты 2 (екі) минут ішінде сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту жөнінде хабарламаның қалыптастырылуы немесе көрсетілетін қызметті алушымен Мемлекеттік корпорациясының қызметкері арқылы тиісті құжаттарды қабылдағандығы туралы қолхат алуы;

      4) 8-процесс - көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы ЭҮАШ АЖО-да қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін (айқындауын) алуы.

      Мемлекеттік корпорациясы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде іске қосылатын ақпараттық жүйелердің өзара функционалдық іс-қимылдары осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес диаграммада келтірілген.

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      12. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі Стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Жер учаскелерінің
бөлінетіндігі мен
бөлінбейтіндігін айқындау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
1-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушілердің мекенжайлары

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Заңды мекенжайы

1

"Батыс Қазақстан облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Х.Чурин көшесі,116

2

"Орал қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Достық-Дружба даңғылы, 182/1

3

"Ақжайық ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы, Чапаев ауылы, Қонаев көшесi, 70

4

"Бөкей ордасы ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Берғалиев көшесi, 1

5

"Бөрлi ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Бөрлi ауданы, Ақсай қаласы, Советская көшесi, 60/2

6

"Жаңақала ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы, Халықтар Достығы көшесi, 44

7

"Жәнібек ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Жәнiбек ауданы, Жәнiбек ауылы, Ғұмар Қараш көшесi, 35

8

"Зеленов ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Зеленов ауданы, Переметный ауылы, Гагарин көшесi, 137

9

"Казталов ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы, Казталовка ауылы, Жабаев көшесi, 4

10

"Қаратөбе ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы, Қаратөбе ауылы, Кұрманғалиев көшесi, 19

11

"Сырым аудандық жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Қазақстан көшесi, 15

12

"Тасқала ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Тасқала ауданы, Тасқала ауылы, Абай көшесi, 23

13

"Теректі ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Теректi ауданы, Федоровка ауылы, Юбилейная көшесi, 20

14

"Шыңғырлау ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттiк мекемесi

Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, Шыңғырлау ауылы, Қылышев көшесi, 93

  "Жер учаскелерінің
бөлінетіндігі мен
бөлінбейтіндігін айқындау"
мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде іске қосылатын ақпараттық жүйелердің өзара функционалдық іс-қимылдарының диаграммасы



  "Жер учаскелерінің
бөлінетіндігі мен
бөлінбейтіндігін айқындау"
мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
3-қосымша

"Жер учаскелерінің бөлінетіндігі мен бөлінбейтіндігін айқындау"
мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы






Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере земельных отношений

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 29 декабря 2017 года № 337. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 24 января 2018 года № 5054. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 30 июля 2020 года № 178

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 30.07.2020 № 178 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг в сфере земельных отношений:

      1) Регламент государственной услуги "Согласование и выдача проекта рекультивации нарушенных земель";

      2) Регламент государственной услуги "Определение делимости и неделимости земельных участков".

      2. Государственному учреждению "Управление земельных отношений Западно-Казахстанской области" (А. Б. Муханбетжанова) обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и в средствах массовой информации.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима Западно-Казахстанской области Утегулова А.К.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким области А.Кульгинов

  Утвержден постановлением
акимата Западно-Казахстанской
  области
от 29 декабря 2017 года № 337

Регламент государственной услуги
"Согласование и выдача проекта рекультивации нарушенных земель"

1. Общие положения

      Сноска. Регламент - в редакции постановления акимата Западно-Казахстанской области от 16.05.2018 № 115 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

      1. Государственная услуга "Согласование и выдача проекта рекультивации нарушенных земель" (далее – государственная услуга).

      Государственная услуга оказывается уполномоченными органами по земельным отношениям области, районов, города областного значения (далее – услугодатель), адреса которых указаны в приложении 1 регламента государственной услуги "Согласование и выдача проекта рекультивации нарушенных земель" (далее – регламент), в соответствии со стандартом государственной услуги "Согласование и выдача проекта рекультивации нарушенных земель", утвержденного приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 4 июля 2017 года №285 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере земельных отношений" (Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 октября 2017 года №15846) (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) Департамент "Центр обслуживания населения" - филиал некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по Западно-Казахстанской области (далее Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – письменное согласование с выдачей проекта рекультивации нарушенных земель (далее - согласование) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      4. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача заявления услугополучателем согласно приложению 1 Стандарта.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут с момента поступления пакета документов, необходимых для оказания государственной услуги, согласно пункту 9 Стандарта (далее – документы), регистрирует их в журнале регистрации и направляет руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение 4 (четырех) часов рассматривает документы и направляет ответственному исполнителю услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 1 (одного) календарного дня проверяет полноту представленных документов, в случае установления факта неполноты представленных документов готовит мотивированный ответ об отказе и направляет их руководителю услугодателя для подписания;

      4) руководитель услугодателя в течение 3 (трех) часов проверяет подготовленный мотивированный ответ об отказе, подписывает и направляет к сотруднику канцелярии услугодателя;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцать) минут регистрирует мотивированный ответ об отказе в журнале регистрации и выдает услугополучателю;

      6) ответственный исполнитель услугодателя в случае полноты представленных документов готовит согласование в течение 11 (одинадцать) календарных дней, направляет их руководителю услугодателя для подписания;

      7) руководитель услугодателя в течение 2 (двух) календарных дней проверяет подготовленное согласование, подписывает и направляет к сотруднику канцелярии услугодателя;

      8) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует согласование в журнале регистрации и выдает услугополучателю.

      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация и направление документов руководителю услугодателя;

      2) рассмотрение документов и направление ответственному исполнителю услугодателя;

      3) подготовка согласования, либо мотивированного ответа об отказе и передача на подпись руководителю услугодателя;

      4) подписание согласования, либо мотивированного ответа об отказе и направление к сотруднику канцелярии услугодателя на регистрацию;

      5) регистрация согласования, либо мотивированного ответа об отказе и выдача услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (сотрудников) услугодателя и уполномоченного органа, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) сотрудник Государственной корпорации в течение 5 (пяти) минут проверяет правильность заполнения заявления и полноту документов, предоставленных услугополучателем;

      2) процесс 1 – ввод сотрудником Государственной корпорации в Автоматизированное рабочее место Интегрированной информационной системы Государственной корпорации (далее - АРМ ИИС Государственная корпорация) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги в течение 1 (одной) минуты;

      3) процесс 2 – выбор сотрудником Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод сотрудником данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности не заполняются) в течение 1 (одной) минуты;

      4) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц или государственную базу данных юридических лиц (далее - ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в Единую нотариальную информационную систему (далее - ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя в течение 1 (одной) минуты;

      5) условие 1– проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС в течение 1 (одной) минуты;

      6) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ или данных доверенности в ЕНИС в течение 1 (одной) минуты;

      7) процесс 5 - направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) сотрудник Государственной корпораций через ШЭП в автоматизированное рабочее место регионального шлюза электронного правительства (далее - АРМ РШЭП) в течение 1 (одной) минуты.

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, его длительность:

      1) процесс 6 – регистрация электронных документов в АРМ РШЭП в течение 1 (одной) минуты;

      2) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов в течение 1 (одной) минуты;

      3) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя в течение 2 (двух) минут или получение услугополучателем через оператора Государственной корпораций расписки о приеме соответствующих документов;

      4) процесс 8 - получение услугополучателем через сотрудника Государственной корпораций результата государственной услуги (выдача согласование) сформированной АРМ РШЭП.

      Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию приведена диаграммой согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

      12. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг осуществляется согласно разделу 3 Стандарта.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Согласование и выдача
проекта рекультивации
нарушенных земель"

Адреса услугодателей

Наименование услугодателя

Юридический адрес

1

Государственное учреждение "Управление земельных отношений Западно-Казахстанской области"

Западно-Казахстанская область, город Уральск, улица Хамит Чурина, 116

2

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений города Уральска"

Западно-Казахстанская область, город Уральск, проспект Достык-Дружбы, 182/1

3

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений Акжаикского района"

Западно-Казахстанская область, Акжаикский район, село Чапаева, улица Конаева, 70

4

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений Бокейординского района"

Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Сайхин, улица Бергалиев, 1

5

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений Бурлинского района"

Западно-Казахстанская область, Бурлинский район, город Аксай, улица Советская, 60/2

6

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений Жангалинского района"

Западно-Казахстанская область, Жангалинский район, село Жангала, улица Халыктар достыгы, 44

7

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений Жанибекского района"

Западно-Казахстанская область, Жанибекский район, село Жанибек, улица Гумар Караш, 35

8

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений Зеленовского района"

Западно-Казахстанская область, Зеленовский район, село Переметное, улица Гагарина, 137

9

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений Казталовского района"

Западно-Казахстанская область, Казталовский район, село Казталов, улица Жабаева, 4

10

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений Каратобинского района"

Западно-Казахстанская область, Каратобинский район, село Каратобе, улица Курмангалиева, 19

11

Государственное учреждение
"Сырымский районный отдел земельных отношений"

Западно-Казахстанская область, Сырымский район, село Жымпиты, улица Казахстанская, №15

12

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений Таскалинского района"

Западно-Казахстанская область, Таскалинский район, село Таскала, улица Абая, 23

13

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений Теректинского района"

Западно-Казахстанская область, Теректинский район, село Федоровка, улица Юбилейная, 20

14

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений Чингирлауского района"

Западно-Казахстанская
область, Чингирлауский район, село Чингирлау, улица Клышева, 93

  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Согласование и выдача проекта
рекультивации нарушенных
земель"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию



  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Согласование и выдача
проекта рекультивации
нарушенных земель"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Согласование и выдача проекта рекультивации нарушенных земель"






  Утвержден постановлением
акимата Западно-Казахстанской
области
от 29 декабря 2017 года № 337

Регламент государственной услуги
"Определение делимости и неделимости земельных участков"
1. Общие положения

      Сноска. Регламент - в редакции постановления акимата Западно-Казахстанской области от 16.05.2018 № 115 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

      1. Государственная услуга "Определение делимости и неделимости земельных участков" (далее – государственная услуга).

      Государственная услуга оказывается уполномоченными органами по земельным отношениям области, районов, города областного значения (далее – услугодатель), адреса которых указаны в приложении 1 регламента государственной услуги "Определение делимости и неделимости земельных участков" (далее – регламент), в соответствии со стандартом государственной услуги "Определение делимости и неделимости земельных участков", утвержденного приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 4 июля 2017 года №285 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере земельных отношений" (Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 октября 2017 года № 15846) (далее – стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через Департамент "Центр обслуживания населения" - филиал некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по Западно-Казахстанской области (далее Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – определение делимости и неделимости земельных участков (далее – определение) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      4. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача заявления услугополучателем согласно приложению 1 Стандарта.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут с момента поступления пакета документов, необходимых для оказания государственной услуги, согласно пункту 9 Стандарта (далее – документы), регистрирует их в журнале регистрации и направляет руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение 4 (четырех) часов рассматривает документы и направляет ответственному исполнителю услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 1 (одного) календарного дня проверяет полноту представленных документов, в случае установления факта неполноты представленных документов готовит мотивированный ответ об отказе и направляет их руководителю услугодателя для подписания;

      4) руководитель услугодателя в течение 3 (трех) часов проверяет подготовленный мотивированный ответ об отказе, подписывает и направляет к сотруднику канцелярии услугодателя;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцать) минут регистрирует мотивированный ответ об отказе в журнале регистрации и выдает услугополучателю;

      6) ответственный исполнитель услугодателя в случае полноты представленных документов готовит определение в течение 11 (одинадцать) календарных дней направляет их руководителю услугодателя для подписания;

      7) руководитель услугодателя в течение 2 (двух) календарных дней проверяет подготовленное определение, подписывает и направляет к сотруднику канцелярии услугодателя;

      8) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует определение в журнале регистрации и выдает услугополучателю.

      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация и направление документов руководителю услугодателя;

      2) рассмотрение документов и направление ответственному исполнителю услугодателя;

      3) подготовка определения, либо мотивированного ответа об отказе и передача на подпись руководителю услугодателя;

      4) подписание определения, либо мотивированного ответа об отказе и направление к сотруднику канцелярии услугодателя на регистрацию;

      5) регистрация определения, либо мотивированного ответа об отказе и выдача услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (сотрудников) услугодателя и уполномоченного органа, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) сотрудник Государственной корпорации в течение 5 (пяти) минут проверяет правильность заполнения заявления и полноту документов, предоставленных услугополучателем;

      2) процесс 1 – ввод сотрудником Государственной корпорации в Автоматизированное рабочее место Интегрированной информационной системы Государственной корпорации (далее - АРМ ИИС Государственная корпорация) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги в течение 1 (одной) минуты;

      3) процесс 2 – выбор сотрудником Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод сотрудником данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности не заполняются) в течение 1 (одной) минуты;

      4) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц или государственную базу данных юридических лиц (далее - ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в Единую нотариальную информационную систему (далее - ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя в течение 1 (одной) минуты;

      5) условие 1– проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС в течение 1 (одной) минуты;

      6) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ или данных доверенности в ЕНИС в течение 1 (одной) минуты;7) процесс 5 - направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) сотрудник Государственной корпораций через ШЭП в автоматизированное рабочее место регионального шлюза электронного правительства (далее - АРМ РШЭП) в течение 1 (одной) минуты.

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, его длительность:

      1) процесс 6 – регистрация электронных документов в АРМ РШЭП в течение 1 (одной) минуты;

      2) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов в течение 1 (одной) минуты;

      3) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя в течение 2 (двух) минут или получение услугополучателем через оператора Государственной корпораций расписки о приеме соответствующих документов;

      4) процесс 8 - получение услугополучателем через сотрудника Государственной корпораций результата государственной услуги (выдача определение) сформированной АРМ РШЭП.

      Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию приведена диаграммой согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

      12. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг осуществляется согласно разделу 3 Стандарта.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги
"Определение делимости и
неделимости земельных
участков"

Адреса услугодателей

Наименование услугодателя

Юридический адрес

1

Государственное учреждение "Управление земельных отношений
Западно-Казахстанской области"

Западно-Казахстанская область, город Уральск, улица Хамит Чурина, 116

2

Государственное учреждение
"Отдел земельных отношений города Уральска"

Западно-Казахстанская область, город Уральск, проспект Достык-Дружбы, 182/1

3

Государственное учреждение "Отдел земельных отношений Акжаикского района"

Западно-Казахстанская область, Акжаикский район, село Чапаева, улица Конаева, 70

4

Государственное учреждение "Отдел земельных отношений Бокейординского района"

Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Сайхин, улица Бергалиев, 1

5

Государственное учреждение "Отдел земельных отношений Бурлинского района"

Западно-Казахстанская область, Бурлинский район, город Аксай, улица Советская, 60/2

6

Государственное учреждение "Отдел земельных отношений Жангалинского района"

Западно-Казахстанская область, Жангалинский район, село Жангала, улица Халыктар достыгы, 44

7

Государственное учреждение "Отдел земельных отношений Жанибекского района"

Западно-Казахстанская область, Жанибекский район, село Жанибек, улица Гумар Караш, 35

8

Государственное учреждение "Отдел земельных отношений Зеленовского района"

Западно-Казахстанская область, Зеленовский район, село Переметное, улица Гагарина, 137

9

Государственное учреждение "Отдел земельных отношений Казталовского района"

Западно-Казахстанская область, Казталовский район, село Казталов, улица Жабаева, 4

10

Государственное учреждение "Отдел земельных отношений Каратобинского района"

Западно-Казахстанская область, Каратобинский район, село Каратобе, улица Курмангалиева, 19

11

Государственное учреждение "Сырымский районный отдел
земельных отношений"

Западно-Казахстанская область, Сырымский район, село Жымпиты, улица Казахстанская, №15

12

Государственное учреждение "Отдел земельных отношений Таскалинского района"

Западно-Казахстанская область, Таскалинский район, село Таскала, улица Абая, 23

13

Государственное учреждение "Отдел земельных отношений Теректинского района"

Западно-Казахстанская область, Теректинский район, село Федоровка, улица Юбилейная, 20

14

Государственное учреждение "Отдел земельных отношений Чингирлауского района"

Западно-Казахстанская область, Чингирлауский район, село Чингирлау, улица Клышева, 93

  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги
"Определение делимости и
неделимости земельных
участков"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию



  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги
"Определение делимости и
неделимости земельных
участков"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

"Определение делимости и неделимости земельных участков"