"Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидаларын және олардың мазмұнына қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы № 195 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 3 ақпандағы № 38 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 20 ақпанда № 16393 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидаларын және олардың мазмұнына қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы № 195 бұйрығына (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде № 10176 болып тiркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 13 наурызда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі 32-бабының 9-тармағына, 243-1 бабына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидаларында және олардың мазмұнына қойылатын талаптарда:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. 2015 қаржы жылына арналған бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу тәртібі және олардың мазмұнына қойылатын талаптар";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. 2016-2018 және кейінгі қаржы жылдарына бюджетті әзірлеу кезінде бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу тәртібі және олардың мазмұнына қойылатын талаптар";

      15-тармақта:

      5) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) "Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi" деген жолда осы бюджеттік бағдарлама шеңберiнде бюджеттік бағдарламалар әкімшілері жүзеге асыратын мемлекеттiк функциялар мен өкілеттіктерді, сондай-ақ осы бюджеттiк бағдарламаның қажеттігін негіздейтін Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiнің тақырыбы, қабылдану күндері мен нөмірлері көрсетiледi.

      Бұл ретте нормативтiк құқықтық актiлердің құрылымдық элементтері көрсетіледі;";

      8) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "8) "Бюджеттiк бағдарламаның түпкілікті нәтижелері" деген жолда бюджеттік бағдарламалардың стратегиялық жоспардың мақсатына сандық өлшенетін қол жеткізуі көрсеткіштері, аумақтарды дамыту бағдарламасын және (немесе) бюджеттік бағдарламаның, мемлекеттік органның қол жеткізуі шартталған тікелей нәтижелер көрсетіледі.

      Егер бюджеттік бағдарлама стратегиялық жоспардың бір мақсатына сәйкес болса, онда бюджеттік бағдарламаның түпкілікті нәтижесі ретінде стратегиялық жоспардың осы мақсатының нысаналы индикаторы көрсетіледі.

      Бюджеттiк бағдарламаның нәтижелері:

      анық, айқын және нақты болуы тиiс;

      оның сандық көрсеткіштері мен оған қол жеткізу күнін (кезеңін) (белгілі бір уақыт аралығында, жоспарлы кезеңнің соңында, жоспарлы кезеңнің жылдары бойынша бөліністе) айқындау жолымен бюджеттік бағдарламаны іске асырудың сапалы қорытындысын көрсетуі тиіс;

      мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларынды не аумақтарды дамыту бағдарламаларын айқындалған нысаналы индикаторлармен өзара байланысады;

      абсолютті, салыстырмалы немесе пайыздық шамалармен беріледі және ақшалай шамада көрсетіле алмайды.

      Мемлекеттік мекемелердің мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын, тұрақты сипаттағы мемлекеттік қызметтерді көрсету жөніндегі қызметін қамтамасыз етуге бағытталған бюджеттік бағдарламалар бойынша олардың түпкілікті нәтижелерін көрсетпестен анықтауға жол беріледі.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе жергілікті атқарушы органдардың резервтерін және шартты түрде қаржыландырылатын шығыстарды пайдалануға бағытталған бюджеттік бағдарламаларды қоспағанда, бөлінетін бюджеттік бағдарламаның түпкілікті нәтижелері бюджеттік бағдарламаны бөлетін бюджеттік бағдарлама әкімшісінің бюджеттік бағдарламасында көрсетіледі.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдардың резервтерін пайдалануға бағытталған бөлінетін бюджеттік бағдарламалардың түпкілікті нәтижелері осы бөлінетін бюджеттік бағдарламалар есебінен қаражат алатын бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасында көрсетіледі.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдардың резервтерін пайдалануға бағытталған бөлінетін бюджеттік бағдарламаларды бөлетін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері, сондай-ақ шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар үшін түпкілікті нәтижелер көрсетілмейді.

      Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі Бюджет кодексінің 31-бабының 1-тармағының үшінші бөлігіне сәйкес айқындалатын бюджеттік бағдарламаларды қоспағанда, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға немесе ұлғайтуға және (немесе) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға немесе қаржы агенттіктерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруына бағытталған бюджеттік кредиттер беруге бағытталған бюджеттік бағдарламалар бойынша түпкілікті нәтиже көрсеткіштері қаржы-экономикалық негіздемелерге және (немесе) техникалық-экономикалық негіздемелерге сәйкес көрсетіледі;";

      10) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "10) "Бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстар" деген кестеде есептік деректер бойынша алдыңғы қаржы жылының, ағымдағы қаржы жылының және жоспарлы кезеңге арналған жылдар бойынша бөлінісінде бюджеттік бағдарламаның теңгемен көрсетілген шығыстардың жиынтық сомасы көрсетіледі.

      Жоғары тұрған бюджеттен бөлінетін нысаналы даму трансферттерін және (немесе) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға немесе қаржы агенттіктерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруына бағытталған бюджеттік кредиттер беруге бағытталған бюджеттік кіші бағдарламалары жоқ бюджеттік бағдарламалар бойынша бюджеттік бағдарлама шығыстары төмен тұрған бюджеттер бөлінісінде әрбір бюджеттік инвестиция бойынша көрсетіледі;";

      14) және 15) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "14) "Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi" деген кестеде қол жеткізілуі осы функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыратын немесе қызмет көрсететін мемлекеттік органның қызметіне толық тәуелді болатын, көзделген бюджет қаражаты шегінде атқарылатын мемлекеттік функциялар, өкілеттіктер мен көрсетілетін қызметтер көлемінің санмен өлшенетін сипаттамасы көрсетіледі.

      Бюджеттік бағдарламада кіші бағдарламалар болған жағдайда, бұл кесте әрбір кіші бағдарлама бойынша толтырылады.

      Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi:

      есептік деректер бойынша есепті қаржы жылы, ағымдағы қаржы жылы бойынша және жылдар бойынша бөлінісінде жоспарлы кезеңге көрсетіледі;

      объективті түрде мемлекеттік орган қызметінің нәтижелерін көрсетеді және бюджеттік бағдарлама басшысының жетекшілік ететін саласына сәйкес келеді;

      бюджеттік бағдарламада көзделген бюджет қаражаты есебінен жоспарлы кезеңнің белгілі бір қаржы жылында қол жеткізу болжанатын мемлекеттік орган қызметінің барлық нәтижелерін қамтиды;

      бюджеттік бағдарламаның мақсатымен өзара байланысады;

      абсолюттік шамалармен көрсетіледі. Тiкелей нәтиже көрсеткiштерiн салыстырмалы немесе пайыздық шамалармен, ақшалай көрсеткіште көрсетуге жол берілмейді.

      Бір бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) шегінде өзара және бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) арасында тікелей және түпкілікті нәтижелердің өзара қайталануына жол берілмейді.

      Бөлінетін, оның ішінде Қазақстан Республикасы Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдардың резервтерін пайдалануға бағытталған бюджеттік бағдарламаның тікелей нәтижелері бөлінетін бюджеттік бағдарламалар есебінен қаражат алатын бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасында көрсетіледі.

      Қазақстан Республикасы Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдардың резервтерін пайдалануға бағытталған бөлінетін бюджеттік бағдарламаларды бөлетін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері, сондай-ақ шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар үшін тікелей нәтижелер көрсеткіштері көрсетілмейді.

      Жоғары тұрған бюджеттен бөлінетін нысаналы даму трансферттерін және (немесе) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға немесе қаржы агенттіктерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруына бағытталған бюджеттік кредиттер есебінен іс-шараларды іске асыруға бағытталған жергілікті бюджеттік бағдарламалар бойынша тікелей нәтиже көрсеткіштері жергілікті бюджеттік инвестициялар бөлінісінде көрсетіледі.

      Бюджет қаражаты есебінен бірлесіп қаржыландыруды көздейтін бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша тікелей нәтижелер нысаналы трансферттерді аударатын жоғары тұрған бюджеттің бюджеттік бағдарламаларының әкімшісі айқындаған қарыз шарттарының, гранттар туралы келісімдердің, жергілікті бюджеттен бірлесіп қаржыландырудың талаптарына сәйкес айқындалады.

      Бюджет кодексінің 46-бабының 2-тармағының 1) тармақшасына сәйкес төмен тұрған бюджеттердің кірістері бойынша шығындарды өтеуге бағытталған нысаналы ағымдағы трансферттерді қоспағанда, нысаналы ағымдағы трансферттерді беруге бағытталған бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша тікелей нәтиже көрсеткіштері төмен тұрған бюджеттердің бөлінісінде көрсетіледі.

      Жоғары тұрған бюджеттен бөлінетін нысаналы даму трансферттерін және (немесе) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға немесе қаржы агенттіктерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруына бағытталған бюджеттік кредиттер беруге бағытталған бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша тікелей нәтиже көрсеткіштерінде төмен тұрған бюджеттер бөлінісінде бюджеттік инвестицияларының жалпы саны көрсетіледі.

      Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі Бюджет кодексінің 31-бабының 1-тармағының үшінші бөлігіне сәйкес айқындалатын бюджеттік бағдарламаларды қоспағанда, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға немесе ұлғайтуға және (немесе) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға немесе қаржы агенттіктерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруына бағытталған бюджеттік кредиттер беруге бағытталған бюджеттік бағдарламалар бойынша тікелей нәтиже көрсеткіштері қаржы-экономикалық негіздемелерге және (немесе) техникалық-экономикалық негіздемелерге сәйкес көрсетіледі.

      15) "Бюджеттік кіші бағдарламаның шығыстары" деген кестеде бюджеттік бағдарлама бойынша есепті деректер бойынша алдыңғы қаржы жылындағы, ағымдағы қаржы жылындағы және жоспарлы кезеңге арналған жылдар бөлінісінде қорытынды шығыстар сомасы мың теңгемен көрсетіледі.

      Жоғары тұрған бюджеттен бөлінетін нысаналы даму трансферттерін және (немесе) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға немесе қаржы агенттіктерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруына бағытталған бюджеттік кредиттер беруге бағытталған бюджеттік кіші бағдарламалары бойынша бюджеттік кіші бағдарлама шығыстары төмен тұрған бюджеттер бөлінісінде әрбір бюджеттік инвестиция бойынша олардың атауын көрсете отырып көрініс табады.

      Бюджеттік бағдарламада кіші бағдарламалар болмаған жағдайда, бюджеттік бағдарламада бұл кесте көрсетілмейді.";

      16-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Стратегиялық жоспарлар әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік бағдарламалардың жобаларын мемлекеттік және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органдарға ұсынады.

      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларын бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті ұсынады.

      Жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері осы Қағидалардың 16-1-тармағына сәйкес аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарына ұсынылатын, аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтердің бюджеттерінен қаржыландырылатын жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын қоспағанда, бюджеттік бағдарламалардың жобаларын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органдарға ұсынады.";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Бюджеттік бағдарламаларды бекіту (қайта бекіту) тәртібі";

      18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "18. Стратегиялық жоспарлар әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары республикалық бюджет бекітілгеннен кейін пысықталады және ағымдағы қаржы жылының 30 желтоқсанына дейін мемлекеттік жоспарлау және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органдармен келісу бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшісі басшысының бұйрығымен бекітіледі.

      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары республикалық бюджет бекітілгеннен кейін пысықталады және ағымдағы қаржы жылының 30 желтоқсанына дейін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшісі басшысының бұйрығымен бекітіледі.";

      20-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "20. Жоғары тұрған бюджеттен бөлінетін нысаналы трансферттер және (немесе) бюджеттік кредиттер есебінен іс-шараларды іске асыруға бағытталған бюджеттік бағдарламалардың жобалары нысаналы трансферттерді және (немесе) бюджеттік кредиттерді аударатын жоғары тұрған бюджеттің бюджеттік бағдарламаларының әкімшісімен және төмен тұрған бюджеттің мемлекеттік жоспарлау жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органымен келісу бойынша ағымдағы қаржы жылының 30 желтоқсанына дейін төмен тұрған бюджеттің бюджеттiк бағдарламаларының әкiмшiсi басшысының бұйрығымен бекітіледі (қайта бекітіледі).

      Жоғары тұрған бюджеттің бюджеттік бағдарламалары әкімшісінің төмен тұрған бюджеттерге нысаналы даму трансферттерін және (немесе) бюджеттік кредиттер беруге бағытталған, бекітілген (қайта бекітілген) бюджеттік бағдарламаларын республикалық немесе облыстық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері олар бекiтiлген (қайта бекітілген) күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың немесе аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарының назарына жеткізеді.

      Жоғары тұрған бюджеттің бюджеттік бағдарламалары әкімшісінің төмен тұрған бюджеттерге нысаналы даму трансферттерін және (немесе) бюджеттік кредиттер беруге бағытталған, бекітілген (қайта бекітілген) бюджеттік бағдарламаларын аудандық (қалалық) бюджеттік бағдарламалар әкімшілері олар бекiтiлген (қайта бекітілген) күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкімдері аппараттарының назарына жеткізеді.";

      23 және 24-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "23. Бюджеттік бағдарламалар жобалары осы Қағидалардың 18-22-тармақтарында көрсетілген мемлекеттік органдармен келісіледі.

      Стратегиялық жоспарлар әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары Қазақстан Республикасы Үкіметінің республикалық бюджет туралы заңды іске асыру туралы қаулысы қабылданған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде бір мезгілде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға адресаты "Мемлекеттік органдарға (тізім бойынша)" деп көрсетіле отырып және аталған мемлекеттік органдардың тиісті тізімін қоса берумен, мемлекеттік органның бірінші басшысы немесе оның орынбасары қол қойған бір ілеспе хатпен келісуге ұсынылады.

      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары Қазақстан Республикасы Үкіметінің республикалық бюджет туралы заңды іске асыру туралы қаулысы қабылданған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға мемлекеттік органның бірінші басшысы не оның орынбасары қол қойған ілеспе хатпен келісуге ұсынылады.

      Облыстар, республикалық маңызы бар қала, астана, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттік бағдарламалары әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары тиісті жергілікті бюджеттің мәслихаты бекіткеннен кейін бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік органның бірінші басшысы не оның орынбасары қол қойған ілеспе хатпен облыстар, республикалық маңызы бар қала, астана, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) тиісті мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органына келісуге ұсынылады.

      Аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтердің бюджеттік бағдарламалары әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) мәслихаты тиісті жергілікті бюджетті бекіткеннен кейін бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік органның бірінші басшысы не оның орынбасары қол қойған ілеспе хатпен ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) тиісті мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органына келісуге ұсынылады.

      Жоғары тұрған бюджеттен бөлінетін нысаналы трансферттер және (немесе) бюджеттік кредиттер есебінен іс-шараларды іске асыруға бағытталған бюджеттік бағдарламалардың жобалары мемлекеттік органның бірінші басшысы не оның орынбасары қол қойған ілеспе хатпен бір мезгілде жоғары тұрған бюджеттің нысаналы трансферттерді және (немесе) бюджеттік кредиттерді аударатын бюджеттік бағдарламалары әкімшісіне келісуге ұсынылады.

      Бюджеттік бағдарламалардың жобаларын келісуге алған кезде мемлекеттік органдар оларды басқа мемлекеттік органдармен келісуді талап етпейді.

      Бюджеттік бағдарламалардың жобаларын келісуден бас тартқан жағдайда, бас тарту себебі негізделеді.

      Бюджеттік бағдарламалардың жобалары келісуге жіберілген мемлекеттік органдар оларды алған күннен бастап күнтізбелік бес күн ішінде бюджеттік бағдарламалар жобаларын ұсынған бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне өздерінің ескертулері мен ұсыныстарын дайындайды немесе олардың жоқ екендігі туралы хабарлайды.

      Мемлекеттік органның бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша ескертулерінде кемшіліктерді жою бойынша ұсыныстар қамтылуы тиіс, сондай-ақ тікелей оның құзыреті мәселелеріне қатысты, негізделген және толық болуы тиіс.

      Ескертулер болған жағдайда, бюджеттік бағдарламалардың жобаларын, қажет болған жағдайда, бюджеттік бағдарламалар әкімшісі пысықтайды.

      Келісуші мемлекеттік органдардың ескертулерімен келіспеген жағдайда, бюджеттік бағдарламалар әкімшісі осындай әрбір ескерту бойынша келіспейтіндігін жазбаша түрде негіздей отырып, бюджеттік бағдарламалардың жобаларын бұрыштама қол қоюға жібереді.

      Келісуші мемлекеттік органдарға "ескертулері бар" бюджеттік бағдарламалардың жобаларын келісуге жол берілмейді.

      Келісуші мемлекеттік орган тұжырымдамалық сипаттағы ескертулердің болуына байланысты бюджеттік бағдарламаның жобасын келісуден бас тартқан жағдайда, мұндай мемлекеттік орган осындай ескертулерді жоюдың өзара оңтайлы шешімін көрсете отырып, дәлелді жауап береді.

      Бұл ретте, мемлекеттік органдарға бюджеттік бағдарламалардың жобаларын келісуден олар берген ескертулерді жоюдың өзара оңтайлы шешімін көрсетпей бас тартуға жол берілмейді.

      Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі басшысының қосымшалары бар бюджеттік бағдарламаларды бекіту жөніндегі бұйрығының барлық парақтарына осы бұйрықты келісуге жіберген мемлекеттік органның бюджеттік бағдарламаларды әзірлеуге жауапты мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшесінің басшысы, ол болмаған жағдайда, оның міндетін атқарушы не оны ауыстыратын тұлға қол қояды.

      Стратегиялық жоспарлар әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын түпкілікті келісу ағымдағы қаржы жылының 30 желтоқсанынан кешіктірмей бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның бірінші басшысының не олар уәкілеттік берген лауазымды тұлғалардың бұрыштама қол қоюымен ресімделеді.

      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын түпкілікті келісу ағымдағы қаржы жылының 30 желтоқсанынан кешіктірмей бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның бірінші басшысының не ол уәкілеттік берген лауазымды тұлғаның бұрыштама қол қоюымен ресімделеді.

      Облыстар, республикалық маңызы бар қала, астана, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттік бағдарламалары әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын түпкілікті келісу ағымдағы қаржы жылының 30 желтоқсанынан кешіктірмей облыстар, республикалық маңызы бар қала, астана, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) тиісті мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органының бірінші басшысының не ол уәкілеттік берген лауазымды тұлғаның бұрыштама қол қоюымен ресімделеді.

      Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округтің бюджеттік бағдарламалары әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын түпкілікті келісу ағымдағы қаржы жылының 30 желтоқсанынан кешіктірмей ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) тиісті мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органының бірінші басшысының не ол уәкілеттік берген лауазымды тұлғаның бұрыштама қол қоюымен ресімделеді.

      Жоғары тұрған бюджеттен бөлінетін нысаналы трансферттер және (немесе) бюджеттік кредиттер есебінен іс-шараларды іске асыруға бағытталған жергілікті бюджеттік бағдарламалардың жобаларын нысаналы трансферттерді және (немесе) бюджеттік кредиттерді бөлетін жоғары тұрған бюджеттің бюджеттік бағдарламалары әкімшісінің түпкілікті келісуі ағымдағы қаржы жылының 20 желтоқсанынан кешіктірмей осы нысаналы трансфертті бөлу жөніндегі жоғары тұрған бюджеттің бюджеттік бағдарламасы басшысының бұрыштама қол қоюымен ресімделеді.

      Бұрыштама қол қою мемлекеттік орган басшысының не ол уәкілеттік берген лауазымды тұлғаның лауазымының атауын, бұрыштама қол қоюшының жеке қолын, қолын таратып жазуды, күні мен елтаңбалы мөрін қамтиды.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның не мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органның бюджеттік бағдарламаларды келісу грифі бюджеттік бағдарламаларды бекіту туралы бұйрықтың соңғы бетінің төменгі сол жақ бұрышында орналастырылады және "КЕЛІСІЛДІ" деген сөзден тұрады.

      Нысаналы трансферттерді және (немесе) бюджеттік кредиттерді бөлетін жоғары тұрған бюджеттің бюджеттік бағдарламаларының әкімшісі жоғары тұрған бюджеттен бөлінетін нысаналы трансферттер және (немесе) бюджеттік кредиттер есебінен іс-шараларды іске асыруға бағытталған бюджеттік бағдарламаларды келісу грифі тиісті жергілікті бюжеттік бағдарламаның бірінші бетіндегі "Келісілді" деген жолда орналастырылады.

      Мемлекеттік органдармен түпкілікті келісілген бюджеттік бағдарламаның мәтініне түзетулер мен толықтырулар енгізуге жол берілмейді.

      24. Республикалық бюджеттік бағдарламалар:

      Бюджет кодексінің 32-бабының 2-тармағына сәйкес мемлекеттік және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органдармен немесе бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша республикалық бюджеттік бағдарламаларды қаржыландыру көлемдері мен нәтижелер көрсеткіштері өзгерген жағдайда, Қазақстан Республикасы Үкіметінің республикалық бюджет туралы заңға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу туралы заңды іске асыру туралы қаулысы қабылдаған күннен кейін он жұмыс күні ішінде бюджетті нақтылау кезінде;

      бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша республикалық бюджеттік бағдарламалардың Қазақстан Республикасы Үкіметінің республикалық бюджетті түзету туралы қаулылары мен өзге де нормативтік құқықтық актілер қабылданған күннен кейін он жұмыс күні ішінде бюджетті түзету кезінде қайтадан бекітіледі.

      Жергілікті бюджеттік бағдарламалар Бюджет кодексінің 32-бабының 2-тармағына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органмен келісу бойынша оларды қаржыландыру көлемдері және нақтылау кезінде нәтижелер көрсеткіштері өзгерген немесе жергілікті атқарушы органдардың жергілікті бюджетті түзету туралы қаулылары қабылданған жағдайда, мәслихаттың жергілікті бюджет туралы шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы мәслихат шешімі бекітілген күннен кейін он жұмыс күні ішінде қайта бекітіледі.";

      Мемлекеттік органдарды және оларға ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелерді құру, тарату, қайта ұйымдастыру, олардың функциялары мен штат санының лимиттерін өзгерту жағдайларында бюджетті түзетуге байланысты тиісті бюджеттік бағдарламаларды біріктіру, бөлу, азайту (ұлғайту), беру кезінде бюджеттік бағдарламалар олардың қаржыландыру көлемдері және беру актісі мен бөлу балансына сәйкес нәтижелер көрсеткіштері өзгертіле отырып қайта бекітіледі.

      Қағидалардың осы тармағының үшінші бөлігімен байланысты емес бюджеттік бағдарламаларды қайта бекіткен кезде "Бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстар" және "Тікелей нәтиже көрсеткіштері" деген кестелерде 5-бағаны бойынша жоспарлы кезеңнің бірінші қаржы жылында көзделген нәтижелердің көрсеткіштері мен қаржыландыру көлемдері бойынша өзгерістер енгізіледі.";

      26-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "26. Бюджеттік бағдарламаларға бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бастамасы бойынша бюджеттік бағдарламаның түпкілікті нәтижесінің жоспарланған көрсеткіштері сақталған жағдайда, бюджеттік бағдарлама бойынша жылдық қаржыландыру көлемін өзгертпей, мемлекеттік жоспарлау және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органдармен келіспей немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органмен келісу бойынша мынадай жағдайларда:

      қаражат бір бюджеттік бағдарламаның ішінде ағымдағы бюджеттік кіші бағдарламалар арасында қайта бөлінген;

      бір бюджеттік бағдарламаның ішінде ағымдағы бюджеттік кіші бағдарламада қалыптасқан үнемдеу даму жөніндегі бюджеттік кіші бағдарламаға қайта бөлінген жағдайларда, өзгерістер енгізіледі.

      Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері өз бастамасы бойынша бюджеттік бағдарламаларға өзгерістер енгізген кезде үш жұмыс күні ішінде тиісінше бюджетті атқару жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті органға хабардар ету тәртібімен бюджеттік бағдарламаларға бекітілген өзгерістерді жолдайды.";

      мынадай мазмұндағы 27-1-тармақпен толықтырылсын:

      "27-1. Осы Қағидалардың 24-тармағында көзделген бюджеттік бағдарламаларды қайта бекіту кезінде бюджеттік бағдарламаларға осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бюджеттік бағдарламаға енгізілген өзгерістердің салыстырма кестесі және тиісті бюджет комиссиясының шешімі қоса беріледі.

      осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес редакциядағы 3-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi осы бұйрықтың 1-пунктінің отызыншы, қырық төртінші, қырық бесінші, қырық алтыншы, қырық тоғызыншы және алпыс бірінші абзацтары қолданысқа енгізілгенге дейiн нысаналы ағымдағы трансферттердi, нысаналы даму трансферттерiн және (немесе) Қағидалардың 20-тармағының бірінші бөлігіне сəйкес жоғары тұрған бюджеттен бюджеттік кредиттерді беруге бағытталған 2018-2020 жылдарға арналған бюджеттік бағдарламаларды бекітеді.

      3. Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері осы бұйрық қолданысқа енгізілген кезден бастап нысаналы ағымдағы трансферттердi, нысаналы даму трансферттерiн және (немесе) жоғары тұрған бюджеттен бюджеттік кредиттерді беруге бағытталған 2018-2020 жылдарға арналған бюджеттік бағдарламаларды осы бұйрықтың 1-пунктінің отызыншы, қырық төртінші, қырық бесінші, қырық алтыншы, қырық тоғызыншы және алпыс бірінші абзацының талаптарын ескере отырып пысықтайды және бір ай мерзімде қайта бекітеді.

      4. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Бюджет саясаты департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде қағаз және электрондық түрдегі оның көшірмесінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика бірінші вице-министріне жүктелсін.

      6. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
Т. Сүлейменов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

      ____________ Б. Сұлтанов

      2018 жылғы 7 ақпан

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 3 ақпандағы
№ 38 бұйрығына
қосымша
  Бюджеттік бағдарламаларды
(кіші бағдарламаларды) әзірлеу
және бекіту (қайта бекіту)
қағидаларын және олардың
мазмұнына қойылатын
талаптарға 3 қосымша
  нысаны

бюджеттік бағдарламаға енгізілген өзгерістердің
Салыстырмалы кестесі _____________________________________________________ (бюджет бағдарламаға өзгерістер енгізу себебі көрсетіледі)

№ р/н

Бюджеттік бағдарлама, бюджет бағдарламасы әкімшісі басшысының бұйрығымен бекітілген

Өзгерістер енгізілген бюджеттік бағдарлама (түзету немесе нақтылау кезіндегі өзгерістер қалың шрифтпен белгіленеді)

Ауытқуы (бюджеттік бағдарлама бойынша бекітілген сомадан ұлғайту немесе азайту сомасын көрсетіледі (+/-)

Негіздеме (тиiстi бюджет комиссиясының шешiмiне (егер ондай бар болса) сілтемесімен өзгерiстер мен толықтырулар енгізудің себептерi)

1

2

3

4

5


Бюджеттік бағдарламаның коды мен атауы __________________
Бюджеттік бағдарламаның түпкілікті нәтижесі: ______________
___________________________________

Тікелей нәтиже көрсеткіші

Өлшем бірлігі

Жоспарлы кезең












(Бюджеттік бағдарламаның тікелей нәтижесінің көрсеткіштері бюджеттік кіші бағдарламалар болмаған жағдайда көрсетіледі)

Бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстар

Өлшем бірлігі

Жоспарлы кезең




мың теңге




Бюджеттік бағдарлама бойынша жалпы шығыстар

мың теңге




Бюджеттік кіші бағдарламаның коды мен атауы __________________

Тікелей нәтиже көрсеткіші

Өлшем бірлігі

Жоспарлы кезең












 

Бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстар

Өлшем бірлігі

Жоспарлы кезең




мың теңге




Бюджеттік бағдарлама бойынша жалпы шығыстар

мың теңге




 

Бюджеттік бағдарламаның коды мен атауы __________________
Бюджеттік бағдарламаның түпкілікті нәтижесі: ______________
__________________________________

Тікелей нәтиже көрсеткіші

Өлшем бірлігі

Жоспарлы кезең












(Бюджеттік бағдарламаның тікелей нәтижесінің көрсеткіштері бюджеттік кіші бағдарламалар болмаған жағдайда көрсетіледі)

Бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстар

Өлшем бірлігі

Жоспарлы кезең




мың теңге




Бюджеттік бағдарлама бойынша жалпы шығыстар

мың теңге




Бюджеттік кіші бағдарламаның коды мен атауы __________________

Тікелей нәтиже көрсеткіші

Өлшем бірлігі

Жоспарлы кезең












 

Бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстар

Өлшем бірлігі

Жоспарлы кезең




мың теңге




Бюджеттік бағдарлама бойынша жалпы шығыстар

мың теңге




 



О внесении изменений и дополнений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 декабря 2014 года № 195 "Об утверждении Правил разработки и утверждения (переутверждения) бюджетных программ (подпрограмм) и требований к их содержанию"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 3 февраля 2018 года № 38. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 февраля 2018 года № 16393

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 декабря 2014 года № 195 "Об утверждении Правил разработки и утверждения (переутверждения) бюджетных программ (подпрограмм) и требований к их содержанию" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10176, опубликованный 13 марта 2015 года в Информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктом 9 статьи 32, статьей 243-1 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах разработки и утверждения (переутверждения) бюджетных программ (подпрограмм) и требований к их содержанию, утвержденных указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок разработки бюджетных программ (подпрограмм) и требования к их содержанию на 2015 финансовый год";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок разработки бюджетных программ (подпрограмм) и требования к их содержанию при разработке бюджета на 2016-2018 и последующие финансовые годы";

      в пункте 15:

      подпункт 5) изложить в следующей редакции:

      "5) в строке "Нормативная правовая основа бюджетной программы" указываются заголовки, даты принятия и регистрационные номера нормативных правовых актов Республики Казахстан, определяющих государственные функции и полномочия, осуществляемые администраторами бюджетных программ в рамках данной бюджетной программы, а также обосновывающие необходимость данной бюджетной программы.

      При этом указываются структурные элементы нормативных правовых актов;";

      подпункт 8) изложить в следующей редакции:

      "8) в строке "Конечные результаты бюджетной программы" указываются показатели бюджетной программы, количественно измеряющие достижение цели стратегического плана, программы развития территории и (или) бюджетной программы, обусловленные достижением прямых результатов деятельности государственного органа.

      Если бюджетная программа соответствует одной цели стратегического плана, то в качестве конечных результатов бюджетной программы указываются целевые индикаторы данной цели стратегического плана.

      Конечные результаты бюджетной программы:

      должны быть ясными, четкими и конкретными;

      должны отражать качественный итог реализации бюджетной программы путем определения его количественного показателя и конкретной даты (периода) его достижения (за определенный промежуток времени, на конец планового периода, в разбивке по годам планового периода);

      взаимоувязываются с целевыми индикаторами, определенными в стратегических планах государственных органов либо в программах развития территорий;

      выражаются в абсолютных, относительных или процентных величинах и не могут отражаться в денежном выражении.

      По бюджетным программам, направленным на обеспечение деятельности государственных учреждений по осуществлению государственных функций, полномочий и оказанию вытекающих из них государственных услуг, имеющих постоянный характер, конечные результаты определяются без указания их показателей.

      Конечные результаты распределяемой бюджетной программы указываются в бюджетной программе администратора бюджетных программ, распределяющего распределяемую бюджетную программу, за исключением бюджетных программ, направленных на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, и условно финансируемых расходов.

      Конечные результаты распределяемых бюджетных программ, направленных на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, указываются в бюджетной программе администратора бюджетных программ, получающего средства за счет данных распределяемых бюджетных программ.

      Администраторы бюджетных программ, распределяющие распределяемые бюджетные программы, направленные на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, а также для условно финансируемых расходов, конечные результаты не указывают.

      По бюджетным программам, направленным на формирование или увеличение уставных капиталов юридических лиц и (или) предоставление бюджетных кредитов, направленных на реализацию бюджетных инвестиционных проектов или государственной инвестиционной политики финансовыми агентствами, за исключением бюджетных программ, по которым администратор бюджетных программ определяется в соответствии с частью третьей пункта 1 статьи 31 Бюджетного кодекса, показатели конечного результата указываются в соответствии с финансово-экономическими обоснованиями и (или) технико-экономическими обоснованиями;";

      подпункт 10) изложить в следующей редакции:

      "10) в таблице "Расходы по бюджетной программе" указывается итоговая сумма расходов по бюджетной программе в тысячах тенге предыдущего финансового года по отчетным данным, текущего финансового года и в разбивке по годам на плановый период.

      По бюджетным программам, не имеющим бюджетные подпрограммы, направленным на предоставление целевых трансфертов на развитие и (или) бюджетных кредитов, направленных на реализацию бюджетных инвестиционных проектов или государственной инвестиционной политики финансовыми агентствами, из вышестоящего бюджета, расходы по бюджетной программе указываются по каждой бюджетной инвестиции в разрезе нижестоящих бюджетов;";

      подпункты 14) и 15) изложить в следующей редакции:

      "14) в таблице "Показатели прямого результата" указываются количественно измеримые характеристики объема выполняемых государственных функций, полномочий и оказываемых государственных услуг в пределах предусмотренных бюджетных средств, достижение которых полностью зависит от деятельности государственного органа, осуществляющего данные функции, полномочия или оказывающего услуги.

      В случае наличия в бюджетной программе подпрограмм данная таблица заполняется по каждой подпрограмме.

      Показатели прямого результата:

      указываются по отчетному финансовому году по отчетным данным, текущему финансовому году и в разбивке по годам на плановый период;

      объективно отображают результаты деятельности государственного органа и подпадают в сферу, курируемую руководителем бюджетной программы;

      охватывают все результаты деятельности государственного органа, которые предполагается достичь в определенном финансовом году планового периода за счет бюджетных средств, предусмотренных в бюджетной программе;

      взаимоувязываются с целью бюджетной программы;

      выражаются в абсолютных величинах и не могут отражаться в относительных или процентных величинах, а также в денежном выражении.

      Не допускается дублирование прямых и конечных результатов между собой в пределах одной бюджетной программы (подпрограммы) и между бюджетными программами (подпрограммами).

      Прямые результаты распределяемых бюджетных программ, в том числе направленных на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, указываются в бюджетных программах администраторов бюджетных программ, получающих средства за счет распределяемых бюджетных программ.

      Администраторы бюджетных программ, распределяющие распределяемые бюджетные программы, направленные на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, а также для условно финансируемых расходов, показатели прямых результатов не указывают.

      По местным бюджетным программам, направленным на реализацию мероприятий за счет целевых трансфертов на развитие и (или) бюджетных кредитов, направленных на реализацию бюджетных инвестиционных проектов или государственной инвестиционной политики финансовыми агентствами, из вышестоящего бюджета, показатели прямого результата указываются в разрезе местных бюджетных инвестиций.

      По бюджетным программам (подпрограммам), предусматривающим софинансирование за счет средств бюджета, прямые результаты определяются в соответствии с условиями договоров займа, соглашений о грантах, софинансирования из местного бюджета, определенными администратором бюджетных программ вышестоящего бюджета, перечисляющим целевые трансферты.

      По бюджетным программам (подпрограммам), направленным на предоставление целевых текущих трансфертов, за исключением целевых текущих трансфертов, направленных на компенсацию потерь по доходам нижестоящих бюджетов в соответствии с подпунктом 1) пункта 2 статьи 46 Бюджетного кодекса, показатели прямого результата отражаются в разрезе нижестоящих бюджетов.

      По бюджетным программам (подпрограммам), направленным на предоставление целевых трансфертов на развитие и (или) бюджетных кредитов, направленных на реализацию бюджетных инвестиционных проектов или государственной инвестиционной политики финансовыми агентствами, из вышестоящего бюджета в показателях прямого результата указываются общее количество бюджетных инвестиций в разрезе нижестоящих бюджетов.

      По бюджетным программам, направленным на формирование или увеличение уставных капиталов юридических лиц и (или) предоставление бюджетных кредитов, направленных на реализацию бюджетных инвестиционных проектов или государственной инвестиционной политики финансовыми агентствами, за исключением бюджетных программ, по которым администратор бюджетных программ определяется в соответствии с частью третьей пункта 1 статьи 31 Бюджетного кодекса, показатели прямого результата указываются в соответствии с финансово-экономическими обоснованиями и (или) технико-экономическими обоснованиями;

      15) в таблице "Расходы по бюджетной подпрограмме" указывается итоговая сумма расходов по бюджетной подпрограмме в тысячах тенге предыдущего финансового года по отчетным данным, текущего финансового года и в разбивке по годам на плановый период. При необходимости расходы по бюджетной подпрограмме могут указываться в разрезе направлений.

      По бюджетным подпрограммам, направленным на предоставление целевых трансфертов на развитие и (или) бюджетных кредитов, направленных на реализацию бюджетных инвестиционных проектов или государственной инвестиционной политики финансовыми агентствами, из вышестоящего бюджета, расходы по бюджетной подпрограмме отражаются по каждой бюджетной инвестиции с указанием их наименования в разрезе нижестоящих бюджетов.

      В случае отсутствия в бюджетной программе подпрограмм данная таблица в бюджетной программе не отражается.";

      пункт 16 изложить в следующей редакции:

      "16. Администраторы республиканских бюджетных программ, разрабатывающие стратегические планы, представляют проекты бюджетных программ в центральные уполномоченные органы по государственному и бюджетному планированию.

      Администраторы республиканских бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы, представляют проекты бюджетных программ в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию.

      Администраторы местных бюджетных программ представляют проекты бюджетных программ в соответствующие местные уполномоченные органы по государственному планированию, за исключением проектов бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ, финансируемых из бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов, которые представляются в местные уполномоченные органы по государственному планированию районов (городов областного значения) в соответствии с пунктом 16-1 настоящих Правил.";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Порядок утверждения (переутверждения) бюджетных программ";

      пункт 18 изложить в следующей редакции:

      "18. Проекты бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих стратегические планы, после утверждения республиканского бюджета дорабатываются и утверждаются приказом руководителя администратора бюджетных программ по согласованию с центральными уполномоченными органами по бюджетному планированию и по государственному планированию до 30 декабря текущего финансового года.

      Проекты бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, после утверждения республиканского бюджета дорабатываются и утверждаются приказом руководителя администратора бюджетных программ по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию до 30 декабря текущего финансового года.";

      пункт 20 изложить в следующей редакции:

      "20. Проекты бюджетных программ, направленные на реализацию мероприятий за счет целевых трансфертов и (или) бюджетных кредитов из вышестоящего бюджета, утверждаются (переутверждаются) приказом руководителя администратора бюджетных программ нижестоящего бюджета по согласованию с администратором бюджетных программ вышестоящего бюджета, перечисляющим целевые трансферты и (или) бюджетные кредиты, и соответствующим местным уполномоченным органом по государственному планированию нижестоящего бюджета до 30 декабря текущего финансового года.

      Утвержденные (переутвержденные) бюджетные программы администратора бюджетных программ вышестоящего бюджета, направленные на предоставление целевых трансфертов на развитие и (или) бюджетных кредитов нижестоящим бюджетам, администраторами республиканских или областных бюджетных программ доводятся местным уполномоченным органам по государственному планированию областей, городов республиканского значения, столицы или районов (городов областного значения) не позднее трех рабочих дней со дня их утверждения (переутверждения).

      Утвержденные (переутвержденные) бюджетные программы администратора бюджетных программ вышестоящего бюджета, направленные на предоставление целевых трансфертов на развитие и (или) бюджетных кредитов нижестоящим бюджетам, администраторами районных (городских) бюджетных программ доводятся аппаратам акимов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов не позднее трех рабочих дней со дня их утверждения (переутверждения).";

      пункты 23 и 24 изложить в следующей редакции:

      "23. Проекты бюджетных программ согласовываются с указанными в пунктах 18-22 настоящих Правил государственными органами.

      Проекты бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих стратегические планы, в течение пяти рабочих дней со дня принятия постановления Правительства Республики Казахстан о реализации закона о республиканском бюджете представляются на согласование центральному уполномоченному органу по бюджетному планированию и центральному уполномоченному органу по государственному планированию одновременно одним сопроводительным письмом с указанием адресата "Государственным органам (по списку)" и приложением соответствующего списка указанных государственных органов за подписью первого руководителя государственного органа либо его заместителя.

      Проекты бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, в течение пяти рабочих дней со дня принятия постановления Правительства Республики Казахстан о реализации закона о республиканском бюджете представляются на согласование центральному уполномоченному органу по бюджетному планированию сопроводительным письмом за подписью первого руководителя государственного органа либо его заместителя.

      Проекты бюджетных программ администраторов бюджетных программ областей, города республиканского значения, столицы, районов (городов областного значения) в течение пяти рабочих дней после утверждения маслихатом соответствующего местного бюджета представляются на согласование соответствующему местному уполномоченному органу по государственному планированию областей, города республиканского значения, столицы, районов (городов областного значения) сопроводительным письмом за подписью первого руководителя государственного органа либо его заместителя.

      Проекты бюджетных программ администраторов бюджетных программ городов районного значения, сел, поселков, сельских округов в течение пяти рабочих дней после утверждения маслихатом района (города областного значения) соответствующего местного бюджета представляются на согласование соответствующему местному уполномоченному органу по государственному планированию района (города областного значения) сопроводительным письмом за подписью первого руководителя государственного органа либо его заместителя.

      Проекты бюджетных программ, направленные на реализацию мероприятий за счет целевых трансфертов и (или) бюджетных кредитов из вышестоящего бюджета, одновременно представляются на согласование администратору бюджетных программ вышестоящего бюджета, перечисляющему целевые трансферты и (или) бюджетные кредиты, сопроводительным письмом за подписью первого руководителя государственного органа либо его заместителя.

      При получении проектов бюджетных программ на согласование государственные органы не требуют их согласования с другими государственными органами.

      В случае отказа в согласовании проектов бюджетных программ обосновывается причина отказа.

      Государственные органы, которым проекты бюджетных программ направлены на согласование, подготавливают свои замечания и предложения или сообщают об их отсутствии администратору бюджетных программ, представившему проекты бюджетных программ на согласование, в течение пяти календарных дней со дня их получения.

      Замечания государственного органа по проектам бюджетных программ должны содержать предложения по устранению недостатков, а также относиться непосредственно к вопросам его компетенции, быть обоснованными и исчерпывающими.

      При наличии замечаний проекты бюджетных программ, при необходимости, дорабатываются администратором бюджетных программ.

      В случае несогласия с замечаниями согласующих государственных органов, администратор бюджетных программ направляет на визирование проекты бюджетных программ с приложением письменного обоснования несогласия по каждому такому замечанию.

      Согласующим государственным органам не допускается согласовывать проекты бюджетных программ "с замечаниями".

      В случае отказа согласующего государственного органа в согласовании проекта бюджетной программы в связи с имеющимися замечаниями концептуального характера, таким государственным органом дается мотивированный ответ с указанием взаимоприемлемого решения устранения таких замечаний.

      При этом, государственным органам не допускается отказывать в согласовании проектов бюджетных программ без указания взаимоприемлемого решения устранения данных ими замечаний.

      Все листы приказа руководителя администратора бюджетных программ по утверждению бюджетных программ с приложениями парафируются руководителем структурного подразделения государственного органа, ответственного за разработку бюджетных программ государственного органа, направляющего на согласование данный приказ, в случае его отсутствия лицом, исполняющим его обязанности либо его замещающим.

      Окончательное согласование проектов бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих стратегические планы, оформляется визами первого руководителя центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию и центрального уполномоченного органа по государственному планированию либо уполномоченных ими должностных лиц в срок, не позднее 30 декабря текущего финансового года.

      Окончательное согласование проектов бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, оформляется визой первого руководителя центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию либо уполномоченным им должностным лицом в срок, не позднее 30 декабря текущего финансового года.

      Окончательное согласование проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ областей, города республиканского значения, столицы, районов (городов областного значения) оформляется визой первого руководителя, соответствующего местного уполномоченного органа по государственному планированию областей, города республиканского значения, столицы, районов (городов областного значения) либо уполномоченного им должностного лица в срок, не позднее 30 декабря текущего финансового года.

      Окончательное согласование проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ города районного значения, села, поселка, сельского округа оформляется визой первого руководителя, соответствующего местного уполномоченного органа по государственному планированию района (города областного значения) либо уполномоченного им должностного лица в срок, не позднее 30 декабря текущего финансового года.

      Окончательное согласование проектов местных бюджетных программ, направленных на реализацию мероприятий за счет целевых трансфертов и (или) бюджетных кредитов из вышестоящего бюджета, администратором бюджетных программ вышестоящего бюджета, выделяющим целевые трансферты и (или) бюджетные кредиты, оформляется визой руководителя бюджетной программы вышестоящего бюджета по выделению данного целевого трансферта в срок, не позднее 20 декабря текущего финансового года.

      Виза включает в себя наименование должности руководителя государственного органа либо уполномоченного им должностного лица, личную подпись визирующего, расшифровку подписи, дату и гербовую печать.

      Гриф согласования бюджетных программ центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию и центральным уполномоченным органом по государственному планированию либо местным уполномоченным органом по государственному планированию располагается в левом нижнем углу последнего листа приказа об утверждении бюджетных программ и состоит из слова "СОГЛАСОВАН".

      Гриф согласования бюджетных программ, направленных на реализацию мероприятий за счет целевых трансфертов и (или) бюджетных кредитов из вышестоящего бюджета, администратором бюджетных программ вышестоящего бюджета, выделяющим целевые трансферты (или) бюджетные кредиты, располагается в строке "Согласована" на первой странице соответствующей местной бюджетной программы.

      Не допускается внесение исправлений и дополнений в текст бюджетной программы, окончательно согласованной с государственными органами.

      24. Республиканские бюджетные программы переутверждаются при:

      уточнении бюджета в течение десяти рабочих дней после дня принятия постановления Правительства Республики Казахстан о реализации закона о внесении изменений и (или) дополнений в закон о республиканском бюджете в случае изменения их объемов финансирования и показателей результатов по согласованию с центральными уполномоченными органами по государственному и бюджетному планированию или с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию в соответствии с пунктом 2 статьи 32 Бюджетного кодекса;

      корректировке бюджета в течение десяти рабочих дней после дня принятия постановлений Правительства Республики Казахстан и иных нормативных правовых актов о корректировке республиканского бюджета по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.

      Местные бюджетные программы переутверждаются в течение десяти рабочих дней после дня утверждения решения маслихата о внесении изменений и дополнений в решение маслихата о местном бюджете в случае изменения их объемов финансирования и показателей результатов при уточнении или принятия постановлений местных исполнительных органов о корректировке местного бюджета по согласованию с местным уполномоченным органом по государственному планированию в соответствии с пунктом 2 статьи 32 Бюджетного кодекса.

      При слиянии, разделении, сокращении (увеличении), передаче соответствующих бюджетных программ, связанных с корректировкой бюджета в случаях образования, ликвидации, реорганизации, изменения функции и лимитов штатной численности государственных органов и подведомственных им государственных учреждений, бюджетные программы переутверждаются с изменением их объемов финансирования и показателей результатов в соответствии с передаточным актом и разделительным балансом.

      При переутверждении бюджетных программ, не связанных с частью третьей настоящего пункта Правил, изменения вносятся по объемам финансирования и показателям результатов, предусмотренных на первый финансовый год планового периода по графе 5 в таблицах "Расходы по бюджетной программе" и "Показатели прямого результата" Приложения 2 к настоящим Правилам.";

      пункт 26 изложить в следующей редакции:

      "26. В бюджетные программы вносятся изменения по инициативе администратора бюджетных программ без изменения годового объема финансирования по бюджетной программе при условии сохранения запланированных показателей конечного результата бюджетной программы без согласования с центральными уполномоченными органами по государственному планированию и бюджетному планированию или по согласованию с местным уполномоченным органом по государственному планированию в случаях:

      перераспределения средств между текущими бюджетными подпрограммами внутри одной бюджетной программы;

      перераспределения экономии, образовавшейся по текущей бюджетной подпрограмме, на бюджетную подпрограмму развития внутри одной бюджетной программы.

      Администраторы бюджетных программ при внесении изменений в бюджетные программы по своей инициативе в течение трех рабочих дней направляют утвержденные изменения в бюджетные программы соответственно в центральный или местный уполномоченный орган по исполнению бюджета в порядке уведомления.";

      дополнить пунктом 27-1 следующего содержания:

      "27-1. При переутверждении бюджетных программ, предусмотренных пунктом 24 настоящих Правил, к бюджетным программам прикладываются сравнительная таблица изменений, внесенных в бюджетную программу по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам и решение соответствующей бюджетной комиссии.";

      дополнить приложением 3 в редакции согласно приложению к настоящим Правилам.

      2. Администраторы бюджетных программ до введения в действие абзацев тридцатого, сорок четвертого, сорок пятого, сорок шестого, сорок девятого и шестьдесят первого пункта 1 настоящего приказа утверждают бюджетные программы на 2018-2020 годы, направленные на предоставление целевых текущих трансфертов, целевых трансфертов на развитие и (или) бюджетных кредитов из вышестоящего бюджета, в соответствии с частью первой пункта 20 Правил.

      3. Администраторы бюджетных программ с момента введения в действие настоящего приказа дорабатывают бюджетные программы на 2018-2020 годы, направленные на предоставление целевых текущих трансфертов, целевых трансфертов на развитие и (или) бюджетных кредитов из вышестоящего бюджета, с учетом требований абзацев тридцатого, сорок четвертого, сорок пятого, сорок шестого, сорок девятого и шестьдесят первого пункта 1 настоящего приказа и переутверждают в месячный срок.

      4. Департаменту бюджетной политики Министерства национальной экономики Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством порядке:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      5. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      6. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
Т. Сулейменов

      "СОГЛАСОВАНО"
Министр финансов
Республики Казахстан
___________ Б. Султанов
7 февраля 2018 года

  Приложение
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 3 февраля 2018 года № 38
  Приложение 3
к Правилам
разработки и утверждения
(переутверждения) бюджетных
программ (подпрограмм)
и требованиям к их содержанию
  форма

Сравнительная таблица изменений, внесенных в бюджетную программу

      _________________________________________________________ (указывается причина внесения изменений в бюджетную программу)

п/п

Бюджетная программа, утвержденная приказом руководителя администратора бюджетных программ

Бюджетная программа с внесенными изменениями
(изменения при корректировке или уточнении выделяются жирным шрифтом)

Отклонение
(указывается сумма увеличения или уменьшения от утвержденной суммы по бюджетной программе
(+/-)
 

Обоснование
(причины вносимых изменений и дополнений со ссылкой на решение соответствующей бюджетной комиссии (при наличии)

1

2

3

4

5


Код и наименование бюджетной программы________________
Конечные результаты бюджетной программы: ______________
___________________________________
 

Показатели прямого результата

Единица измерения

Плановый период












(Показатели прямого результата бюджетной программы указываются в случае отсутствия бюджетных подпрограмм)
 

Расходы по бюджетной программе

Единица измерения

Плановый период




тысяч тенге




Итого расходы по бюджетной программе

тысяч тенге




 
Код и наименование бюджетной подпрограммы__________________
 

Показатели прямого результата

Единица измерения

Плановый период












 

Расходы по бюджетной программе

Единица измерения

Плановый период




тысяч тенге




Итого расходы по бюджетной программе

тысяч тенге




 

Код и наименование бюджетной программы_______________
Конечные результаты бюджетной программы: ______________
__________________________________
 

Показатели прямого результата

Единица измерения

Плановый период












(Показатели прямого результата бюджетной программы указываются в случае отсутствия бюджетных подпрограмм)
 

Расходы по бюджетной программе

Единица измерения

Плановый период




тысяч тенге




Итого расходы по бюджетной программе

тысяч тенге




 
Код и наименование бюджетной подпрограммы__________________
 

Показатели прямого результата

Единица измерения

Плановый период












 

Расходы по бюджетной программе

Единица измерения

Плановый период




тысяч тенге




Итого расходы по бюджетной программе

тысяч тенге