"Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарымен өзара іс-қимыл қағидаларын бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2015 жылғы 28 қарашадағы № 9-НҚ және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 27 қарашадағы № 589 бірлескен нормативтік қаулысы мен бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2018 жылғы 9 сәуірдегі № 11-НҚ және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 9 сәуірдегі № 448 бірлескен нормативтік қаулысы мен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 26 сәуірде № 16817 болып тіркелді

      "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" 2015 жылғы 12 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 46-бабының 3-тармағына сәйкес Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті (бұдан әрі – Есеп комитеті) ҚАУЛЫ ЕТЕДІ және Қазақстан Республикасының Қаржы министрі БҰЙЫРАДЫ:

      1. "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарымен өзара іс-қимыл қағидаларын бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2015 жылғы 28 қарашадағы № 9-НҚ және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 27 қарашадағы № 589 бірлескен нормативтік қаулысы мен бұйрығына (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тізілімінде № 12577 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 12 қаңтарда жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бірлескен нормативтік қаулы және бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарымен өзара іс-қимыл қағидаларында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Мемлекеттік аудит органдарының мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесін қалыптастыру кезіндегі өзара іс-қимылы";

      4-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Тізбе мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінің атауын (бұдан әрі – мемлекеттік аудит объектілері), аудиттің типі мен тексерудің түрін, аудиторлық іс-шараның атауын, мемлекеттік аудитті жүзеге асырудың мерзімдерін және қажет болған жағдайда жылдар бойынша бөле отырып, мемлекеттік аудитпен қамтылатын бюджет қаражаты мен мемлекет активтерінің жоспарлаған сомалар бойынша болжамын және мемлекеттік аудит органдарының функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, аудиторлық іс-шараның басқа да параметрлерін қамтиды. Аудиторлық іс-шараның қысқаша атауын көрсетуге жол беріледі.";

      9 және 10-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Уәкілетті орган және оның аумақтық бөлімшелері Заңның 18-бабында көзделген негіздер бойынша жоспардан тыс мемлекеттік аудит жүргізген жағдайда жоспардан тыс аудит жүргізу басталған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік аудит объектілерін және (немесе) бюджеттік бағдарламаларды қайталауды болдырмау, сондай-ақ мемлекеттік аудит объектілеріне әкімшілік жүктемені төмендету бойынша шаралар қабылдау мақсатында осы Қағидалардың 1-1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жоспардан тыс мемлекеттік аудит жүргізуге негіз болған құжаттарды тіркей отырып, Есеп комитетіне жоспардан тыс аудит жүргізу туралы хабарлама жібереді.

      Есеп комитетінің және тексеру комиссияларының тізбесі мен нақтыланған тізбесінде бекітілген мемлекеттік аудит объектілері және бюджеттік бағдарламалар бойынша Уәкілетті органның жоспардан тыс аудит жүргізуі тек Заңның 18-бабында көзделген жағдайларда ғана жүзеге асырылады.

      10. Жергілікті атқарушы органдардың республикалық бюджеттік бағдарламаларды пайдалануы мәніне оларға талдау жүргізу үшін, Есеп комитеті және Уәкілетті орган тізбелерінің және нақтыланған тізбелерінің түпкілікті жобаларын Есеп комитеті жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 10 қарашасынан кешіктірмей тексеру комиссияларына жібереді.";

      15 және 16-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Өзгерістер және (немесе) толықтыруларды ескере отырып, бекітілген тізбелермен және нақтыланған тізбелермен алмасу оларды бекіткеннен кейін бес жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

      Есеп комитетінің тізбесі мен нақтыланған тізбесі өзгерістерімен және (немесе) толықтыруларымен бірге оларға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде тексеру комиссияларына жіберіледі.

      Есеп комитеті Уәкілетті органның тізбесі мен нақтыланған тізбесін енгізілген өзгерістерімен және (немесе) толықтыруларымен бірге Уәкілетті орган оларды ұсынған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде тексеру комиссияларына жібереді.

      16. Бір әкімшілік-аумақтық бірліктің тексеру комиссиялары және Уәкілетті органның аумақтық бөлімшелері жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 5 желтоқсанына дейінгі мерзімде, тізбелердің және нақтыланған тізбелердің жобаларымен алмасады.";

      19-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "19. Тексеру комиссиялары және Уәкілетті органның аумақтық бөлімшелері жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 10 желтоқсанына дейін тізбелер мен нақтыланған тізбелердің жобаларын кейінгісінен мемлекеттік аудит объектілерінің және бюджеттік бағдарламалардың қайталануын алып тастау не оларды алмастыру бөлігінде талқылау жүргізеді. Тексеру комиссиясында өткізілетін талқылаудың қорытындысы бойынша келісу хаттамасы жасалады.";

      21 және 22-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. Тексеру комиссиялары Заңның 18-бабына сәйкес тізбеге және нақтыланған тізбеге өзгерістер және (немесе) толықтыруларды осы Қағидалардың 24-тармағында көзделген шарттарды сақтай отырып, тиісті өзгерістер және (немесе) толықтыруларды енгізген кезден бастап бес жұмыс күні ішінде Уәкілетті органның аумақтық бөлімшелерін хабардар ету арқылы енгізеді.

      22. Уәкілетті органның аумақтық бөлімшесі Заңның 18-бабында көзделген негіздер бойынша жоспардан тыс мемлекеттік аудит жүргізген жағдайда жоспардан тыс аудит жүргізу басталған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік аудит объектілерін және (немесе) бюджеттік бағдарламаларды қайталауды болдырмау, сондай-ақ мемлекеттік аудит объектілеріне әкімшілік жүктемені төмендету бойынша шаралар қабылдау мақсатында осы Қағидалардың 1-1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жоспардан тыс мемлекеттік аудит жүргізуге негіз болған тиісті құжаттарды тіркей отырып, тиісті тексеру комиссиясына жоспардан тыс аудит жүргізу туралы хабарлама жібереді.";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Мемлекеттік аудит органдары жүргізетін қатар тексерулер";

      29-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "29. Қатар тексеруді жүргізуге қатысатын мемлекеттік аудит органдары қатар тексерудің бастамашысынан алынған мемлекеттік аудит мәселелерінің, объектілерінің тізбесі туралы ақпараттың негізінде қатар тексеру жүргізудің жоспарлары мен бағдарламаларының жобаларын әзірлейді, бұл ретте тексерудің қосымша мәселелерін қоса отырып, негізгі тексерілетін мәселелердің тізбесін кеңейтуге жол беріледі. Аудит жоспарлары мен бағдарламаларының жобалары бойынша сапа бақылауы жүргізіледі. Тексерудің жоспарлары мен бағдарламаларының жобалары аудиторлық іс-шара басталғанға дейін кемінде жеті жұмыс күні ішінде жүргізілген сапа бақылауы ескеріле отырып (сыртқы мемлекеттік аудит органдарымен), бастамасы бойынша қатар тексеру жүргізілетін мемлекеттік аудит органына келісу үшін жіберіледі.";

      38-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "38. Жүргізілген қатар тексерудің нәтижелері бойынша Есеп комитеті мен тексеру комиссияларының қатар тексеруді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға жауапты мүшелері жеке-жеке аудиторлық қорытындылар жасайды. Қажеттілігіне қарай, Есеп комитетінің аудиторлық қорытындысына талдау үшін тексеру комиссиялары жүргізген қатар тексерудің нәтижелері енгізілуі мүмкін.";

      40-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "40. Қатар тексерудің нәтижелері бойынша аудиторлық қорытындыларды дайындау сапа бақылауының сараптамалық қорытындысын, аудиторлық есептерді және жергілікті жерге барып аудиторлық іс-шараны қайта тексеру (ол жүргізілген жағдайда) нәтижелерін алғаннан кейін он жұмыс күні ішінде, 15 және одан көп мемлекеттік аудит объектілері қамтылған жағдайда, тексеру аяқталғаннан кейін немесе мемлекеттік аудит объектісінің қарсылықтарына (егер олар болған жағдайда) уәжді жауап жіберілген кезден бастап он бес жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.";

      53-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "53. Тексеру комиссиялары Есеп комитетімен, Уәкілетті органның құрылымдық бөлімшелерімен бірге жүргізілген қатар тексерудің қорытындылары бойынша, Есеп комитетіне ұсынылатын тоқсан сайынғы есепке, мәслихаттарға ұсынылатын тиісті бюджеттің атқарылуы туралы жылдық есепке енгізу үшін талдамалық ақпарат дайындайды.";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының бірлескен тексерулері";

      62,63 және 64-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "62. Бірлескен тексеру бағдарламасында оны жүргізудің негізі, мемлекеттік аудит объектілерінің атауы, аудит мақсаты, аудит типі мен тексеру түрі, тексерумен қамтылатын қаражат көлемі, тексерудің кезеңі мен мерзімдері, бірлескен тексеруді жүргізу үшін қажетті ресурстар көрсетіледі.

      Бірлескен тексеру бағдарламасында бірлескен тексеру жоспарына сілтеме, бірлескен тексеру тобының құрамы мен оның басшысы, мемлекеттік аудит объектілерінің атауы, тексерудің мәні, аудит типі мен тексеру түрі, тексерумен қамтылатын кезең, тексеру жүргізу мерзімдері, тексерумен қамтылатын қаражат көлемі, тексеру мәселелері және оларды қараудың бірізділігі, тексерудің ақпараттық және әдіснамалық қамтамасыз етілуі көрсетіледі.

      Бірлескен тексерудің аудит жоспарлары мен бағдарламаларының жобасы бойынша сапа бақылауы жүргізіледі.

      63. Бірлескен тексерудің жоспарына Есеп комитетінің және тексеру комиссияларының бірлескен тексеруді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға жауапты мүшелері қол қояды, әрі оны Есеп комитетінің және Тексеру комиссияларының төрағалары бекітеді, бірлескен тексерудің бағдарламасына Есеп комитетінің және Тексеру комиссияларының бірлескен тексеру жүргізуге жауапты аудит тобының басшылары (келісудің ішкі рәсімдерінен өткеннен кейін) қол қояды, оны Есеп комитетінің және Тексеру комиссияларының бірлескен тексеруді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға жауапты мүшелері бірлескен тексеру басталғанға дейін кемінде екі жұмыс күні бұрын бекітеді.

      64. Бірлескен тексеру жүргізу үшін Есеп комитетінің және тексеру комиссияларының өкілдерінен ортақ бірлескен тексеру тобы немесе әрбір тараптан жеке-жеке тексеру тобы құрылады, оның қатысушыларын аудит объектілері және бюджет деңгейлері бойынша бөлуді тексеру комиссияларының тексеруді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға жауапты мүшелерінің келісімі бойынша Есеп комитетінің бірлескен тексеруді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға жауапты мүшесінің басшылығы жүзеге асырады.";

      71-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "71. Аудиторлық есепке жазбаша қарсылықтарды Есеп комитетінің және тексеру комиссияларының бірлескен тексеруді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға жауапты мүшелері тексеруді жүзеге асырған қызметкерлермен бірлесіп қарайды. Мемлекеттік аудит объектісіне жауапты өз мекенжайына жазбаша қарсылықтар келіп түскен сыртқы мемлекеттік аудит органы он жұмыс күні ішінде жібереді.";

      73 және 74-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "73. Бірлескен тексерудің нәтижелері бойынша аудиторлық қорытындының жобасын дайындау мемлекеттік аудит объектісінің қарсылықтарына (егер олар болған жағдайда) берілген уәжді жауап ескеріліп, ішкі келісуден өткеннен кейін тексеру тобының қатысушылары тартыла отырып, бірлескен тексеруді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға жауапты Есеп комитеті мүшесінің басшылығымен және тексеру комиссиялары мүшелерінің қатысуымен он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

      74. Аудиторлық қорытындыға Есеп комитетінің және тексеру комиссияларының бірлескен тексеруді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға жауапты мүшелері қол қойып, Есеп комитетінің және тексеру комиссияларының бірлескен отырысының қарауына шығарылады. Аудиторлық қорытындыға Есеп комитетінің және тексеру комиссиясының бірлескен тексеруді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға жауапты мүшелері қол қойғаннан кейін тексеру тобының қатысушыларымен бірлесіп, анықталған бұзушылықтардың жиынтық тізілімі, сондай-ақ бірлескен тексерудің қорытындылары туралы қаулы жобасы жасалады.";

      81 және 82-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "81. Есеп комитеті және тексеру комиссиялары жүргізген бірлескен тексерудің қорытындылары бойынша қаулы мен нұсқаманың орындалуын бақылауды Есеп комитетінің және тексеру комиссиясының бірлескен тексеруді ұйымдастыруға және жүргізуге жауапты мүшелері өз құзыреттеріне сәйкес жүзеге асырады.

      82. Есеп комитеті және тексеру комиссиясы жүргізген бірлескен тексерудің қорытындылары бойынша қаулы мен нұсқама тармақтарының іске асырылуы туралы ақпарат алмасу тиісті қаулыларда белгіленген орындау мерзімі өткен соң жеті жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

      Аудиторлық қорытындыда (соның ішінде бірлескен) қамтылған ұсынымдардың және Есеп комитетінің нұсқамалары (қаулылары) тармақтарының орындалуына жүргізілген сапа бақылауының қорытындылары бойынша тексеру комиссиясы ұсынған ақпараттың сапасына Есеп комитетінің ескертулері болған жағдайда, Есеп комитеті сапа бақылауын жүргізуді аяқтаған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде оны тексеру комиссиясына пысықтауға жібереді.

      Есеп комитетінің ескертулері болмаған жағдайда, тексеру комиссиясының ақпараты назарға алынады және бірлескен тексерудің қаулысы мен нұсқамасының тиісті тармақтары орындалған болып есептеледі.";

      5-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5-тарау. Мемлекеттік аудит органдарының жүргізілген аудиторлық іс-шаралардың нәтижелері бойынша өзара іс-қимылы";

      89 және 90 мынадай редакцияда жазылсын:

      "89. Тексеру комиссиялары есепті тоқсаннан кейінгі айдың 15-күнінен кешіктірмей, Тізілімдерді Есеп комитетіне жібереді.

      90. Уәкілетті органның аумақтық бөлімшелері есепті тоқсаннан кейінгі айдың 15-күнінен кешіктірмей, Тізілімдерді Уәкілетті органға жібереді.";

      6-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6-тарау. Мемлекеттік аудит органдарының жұмыс көрсеткіштері туралы ақпаратты қалыптастыру кезіндегі мемлекеттік аудит органдарының өзара іс-қимылы";

      1-қосымша осы бірлескен нормативтік қаулы мен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      осы бірлескен нормативтік қаулы мен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес 1-1-қосымшамен толықтырылсын;

      2-қосымша осы бірлескен нормативтік қаулы мен бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      2. Есеп комитетінің Заң бөлімі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен нормативтік қаулының және бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен нормативтік қаулы және бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмелерінің Қазақстан Республикасы нормативтiк құқықтық актілерiнiң эталондық бақылау банкiне ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бірлескен нормативтік қаулының және бұйрықтың Есеп комитетінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен нормативтік қаулының және бұйрықтың орындалуын бақылау Есеп комитетінің аппарат басшысына және Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің жауапты хатшысына жүктелсін.

      4. Осы бірлескен нормативтік қаулы және бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
______________Б. Сұлтанов
________________Н. Годунова
Республикалық бюджеттіңатқарылуын бақылау жөніндегіесеп комитетінің Төрайымы

  Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің 2018 жылғы 9 сәуірдегі № 11-НҚ және Қазақстан
Республикасы Қаржы министрінің
2018 жылғы 9 сәуірдегі № 448
бірлескен нормативтік қаулысы
мен бұйрығына
1-қосымша
  Мемлекеттік аудит және қаржылық
бақылау органдарымен өзара іс-қимыл қағидаларына
1-қосымша
  Нысан
 
  "Бекітемін"
Мемлекеттік аудит органының бірінші
басшысының, не оны алмастырушы
адамның лауазымы
  ______________________________
  тегі, аты, әкесінің аты (ол болған
  жағдайда) (қолы)
  20___ жылғы "__" ___________

Мемлекеттік аудит объектілерінің ___ жылға арналған нақтыланған тізбесі

Мемлекеттік аудит объектілерінің атауы

Аудит типі

Тексеру түрі

Аудиторлық іс-шараның атауы*

Мемлекеттік аудит объектілерін аудитпен қамтудың болжамды кезеңі

Бюджет деңгейі

1

2

3

4

5

6

7

      кестенің жалғасы

Мемлекеттік аудитпен қамтылған бюджет қаражатының, активтердің сомалары бойынша болжам (млн. теңге)
(өзгерген жағдайда түзетуге жатпайды)

Аудиторлық іс-шараға қатысатын басқа да мемлекеттік аудит органдары

Бюджеттік бағдарлама әкімшісінің коды

Бюджеттік бағдарламаның нөмірі

Бюджеттік бағдарламаның/ активтердің атауы

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл

барлығы

8

9

10

11

12

13

14

15

      Ескертпе:

      * аудиторлық іс-шараның қысқаша атауын көрсетуге жол беріледі.

  Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің
2018 жылғы 9 сәуірдегі № 11-НҚ
және Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 9 сәуірдегі № 448
бірлескен нормативтік қаулысы мен
бұйрығына 2-қосымша
  Мемлекеттік аудит және қаржылық
бақылау органдарымен өзара іс-қимыл қағидаларына
1-1-қосымша
 
  нысан

Жоспардан тыс аудит жүргізу туралы хабарлама

Бюджеттік бағдарлама әкімшісі

Мемлекеттік аудит объектілерінің атауы

Жоспардан тыс аудит жүргізу үшін негіз

Мемлекеттік аудиттің типі

Аудиторлық іс-шараның мәселесі

Қамту кезеңі

Бюджеттік бағдарлама коды (кіші бағдарлама) (РБ, ЖБ)

Қамту сомасы
(мың теңгеде)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 
  Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің 2018 жылғы 9 сәуірдегі № 11-НҚ
және Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 9 сәуірдегі № 448
бірлескен нормативтік қаулысы мен
бұйрығына 3-қосымша
Мемлекеттік аудит және қаржылық
бақылау органдарымен өзара іс-қимыл қағидаларына
2-қосымша
нысан
  "Бекітемін"
Мемлекеттік аудит органының
бірінші басшысының, не оны
алмастырушы адамның лауазымы
  _______________________________
  тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда) (қолы)
20 ___ жылғы "__" ___________

Аудиторлық іс-шаралармен қамтылған мемлекеттік аудит объектілерінің және бюджеттік бағдарламалардың ______ жылға арналған тізілімі

Мемлекеттік аудит объектілерінің атауы

Аудит типі

Тексеру түрі

Аудит жүргізу үшін негіз

Аудиторлық іс-шараның атауы*

Мемлекеттік аудит объектілерін аудитпен қамтудың болжамды кезеңі

Бюджет деңгейі

1

2

3

4

5

6

7

8

      кестенің жалғасы

Мемлекеттік аудитпен қамтылған бюджет қаражатының, активтердің сомалары бойынша болжам (млн.теңге) (өзгерген жағдайда түзетуге жатпайды)

Аудиторлық іс-шараға қатысатын басқа да мемлекеттік аудит органдары

Бюджеттік бағдарлама әкімшісінің коды

Бюджеттік бағдарламаның нөмірі

Бюджеттік бағдарламаның/ активтердің атауы

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл

барлығы

9

10

11

12

13

14

15

16

      Ескертпе:

      * аудиторлық іс-шараның қысқаша атауын көрсетуге жол беріледі.

О внесении изменений и дополнения в совместное нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 28 ноября 2015 года № 9-НҚ и приказ Министра финансов Республики Казахстан от 27 ноября 2015 года № 589 "Об утверждении Правил взаимодействия органов государственного аудита и финансового контроля"

Совместное нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 9 апреля 2018 года № 11-НҚ и приказ Министра финансов Республики Казахстан от 9 апреля 2018 года № 448. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 апреля 2018 года № 16817

      В соответствии с пунктом 3 статьи 46 Закона Республики Казахстан от 12 ноября 2015 года "О государственном аудите и финансовом контроле" Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет) ПОСТАНОВЛЯЕТ и Министр финансов Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЕТ:

      1. Внести в совместное нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 28 ноября 2015 года № 9-НҚ и приказ Министра финансов Республики Казахстан от 27 ноября 2015 года № 589 "Об утверждении Правил взаимодействия органов государственного аудита и финансового контроля" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12577, опубликовано 12 января 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнение:

      В Правилах взаимодействия органов государственного аудита и финансового контроля, утвержденных указанным совместным нормативным постановлением и приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Взаимодействие органов государственного аудита при формировании перечней объектов государственного аудита";

      часть вторую пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "Перечень включает в себя наименование объектов государственного аудита и финансового контроля (далее – объекты государственного аудита), тип аудита и вид проверки, наименование аудиторского мероприятия, сроки осуществления государственного аудита и в случае необходимости прогноз по планируемым суммам охвата государственным аудитом бюджетных средств и активов государства с разбивкой по годам и другие параметры аудиторского мероприятия, с учетом функциональных особенностей органов государственного аудита. Допускается указание краткого наименования аудиторского мероприятия.";

      пункты 9 и 10 изложить в следующей редакции:

      "9. Уполномоченный орган и его территориальные подразделения, в случае проведения внепланового государственного аудита по основаниям, предусмотренным статьей 18 Закона в течение пяти рабочих дней, со дня начала проведения внепланового аудита, в целях исключения дублирования объектов государственного аудита и (или) бюджетных программ, а также принятия мер по снижению административной нагрузки на объекты государственного аудита направляет уведомление о проведении внепланового аудита, по форме согласно приложению 1-1 к настоящим Правилам в Счетный комитет, с приложением документов, явившихся основанием для проведения внепланового государственного аудита.

      Проведение Уполномоченным органом внепланового аудита по объектам государственного аудита и бюджетным программам, закрепленным в перечне и детализированном перечне Счетного комитета и ревизионных комиссий осуществляется только в случаях, предусмотренных статьей 18 Закона.

      10. Окончательные проекты перечней и детализированных перечней Счетного комитета и Уполномоченного органа направляются Счетным комитетом в ревизионные комиссии не позднее 10 ноября года, предшествующего планируемому, для проведения анализа республиканских бюджетных программ на предмет их использования местными исполнительными органами.";

      пункты 15 и 16 изложить в следующей редакции:

      "15. Обмен утвержденными перечнями и детализированными перечнями, с учетом изменений и (или) дополнений, осуществляется в течение пяти рабочих дней после их утверждения.

      Перечень и детализированный перечень Счетного комитета с внесенными изменениями и (или) дополнениями направляются в ревизионные комиссии в течение пяти рабочих дней со дня внесения в них изменений и (или) дополнений.

      Перечень и детализированный перечень Уполномоченного органа с внесенными изменениями и (или) дополнениями направляются Счетным комитетом в ревизионные комиссии в течение трех рабочих дней со дня их предоставления Уполномоченным органом.

      16. Ревизионные комиссии и территориальные подразделения Уполномоченного органа одной административно-территориальной единицы в срок до 5 декабря года, предшествующего планируемому, обмениваются проектами перечней и детализированными перечнями.";

      пункт 19 изложить в следующей редакции:

      "19. Ревизионными комиссиями и территориальными подразделениями Уполномоченного органа до 10 декабря года, предшествующего планируемому, проводится обсуждение проектов перечней и детализированных перечней в части исключения дублирования объектов государственного аудита и бюджетных программ у последнего либо их замены. По итогам обсуждения, проводимого в ревизионной комиссии, составляется протокол согласования.";

      пункты 21 и 22 изложить в следующей редакции:

      "21. Ревизионными комиссиями вносятся изменения и (или) дополнения в перечень и детализированный перечень в соответствии со статьей 18 Закона с информированием территориального подразделения Уполномоченного органа в течение пяти рабочих дней с момента внесения соответствующих изменений и (или) дополнений с соблюдением условий, предусмотренных пунктом 24 настоящих Правил.

      22. Территориальное подразделение Уполномоченного органа, в случае проведения внепланового государственного аудита по основаниям, предусмотренным статьей 18 Закона в течение пяти рабочих дней, со дня начала проведения внепланового аудита в целях исключения дублирования объектов государственного аудита и (или) бюджетных программ, а также принятия мер по снижению административной нагрузки на объекты государственного аудита направляет уведомление о проведении внепланового аудита, по форме согласно приложению 1-1 к настоящим Правилам в соответствующую ревизионную комиссию, с приложением соответствующих документов, явившихся основанием для проведения внепланового государственного аудита.";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Параллельные проверки, проводимые органами государственного аудита";

      пункт 29 изложить в следующей редакции:

      "29. Органы государственного аудита, участвующие в проведении параллельной проверки, на основе полученной информации от инициатора параллельной проверки о перечне вопросов, объектов государственного аудита, разрабатывают проекты планов и программ проведения параллельной проверки, при этом допускается расширение перечня основных проверяемых вопросов с включением своих дополнительных вопросов проверки. По проектам планов и программ аудита проводится контроль качества. Проекты планов и программ проверки не менее чем за семь рабочих дней до начала аудиторского мероприятия направляются для согласования органу государственного аудита, по инициативе которого проводится параллельная проверка, с учетом проведенного контроля качества (органами внешнего государственного аудита).";

      пункт 38 изложить в следующей редакции:

      "38. По результатам проведенной параллельной проверки, членами Счетного комитета и Ревизионных комиссий, ответственными за организацию и осуществление параллельной проверки, составляются отдельные аудиторские заключения. В аудиторском заключении Счетного комитета, при необходимости, для анализа могут быть включены результаты параллельной проверки, проведенной ревизионной комиссией.";

      пункт 40 изложить в следующей редакции:

      "40. Подготовка аудиторского заключения по результатам параллельной проверки, осуществляется после получения экспертного заключения контроля качества, аудиторских отчетов и результатов перепроверки аудиторского мероприятия с выездом на место (в случае ее проведения) в течение десяти рабочих дней, в случае охвата 15 и более объектов государственного аудита в течение пятнадцати рабочих дней после завершения проверки или с момента отправки мотивированного ответа на возражения объекта государственного аудита (если таковые имеются).";

      пункт 53 изложить в следующей редакции:

      "53. Ревизионные комиссии по итогам проведенной параллельной проверки со Счетным комитетом, территориальными подразделениями Уполномоченного органа подготавливают аналитическую информацию для включения в ежеквартальный отчет, представляемой Счетному комитету, годовой отчет об исполнении соответствующего бюджета, представляемый маслихатам.";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Совместные проверки органов внешнего государственного аудита и финансового контроля";

      пункты 62, 63 и 64 изложить в следующей редакции:

      "62. В плане совместной проверки указываются основание для ее проведения, наименование объектов государственного аудита, цель аудита, тип аудита и вид проверки, объем средств, охватываемый проверкой, период и сроки проверки, необходимые ресурсы для проведения совместной проверки.

      В программе совместной проверки указываются ссылка на план совместной проверки, состав совместной группы проверки и ее руководитель, наименование объектов государственного аудита, предмет проверки, тип аудита и вид проверки, период охватываемый проверкой, сроки проведения проверки, объем средств, охватываемый проверкой, вопросы проверки и последовательность их рассмотрения, информационное и методологическое обеспечение проверки.

      По проектам планов и программ аудита совместной проверки проводится контроль качества.

      63. План совместной проверки подписывается членами Счетного комитета и ревизионных комиссий, ответственными за организацию и осуществление совместной проверки и утверждается председателями Счетного комитета и ревизионных комиссий, программа совместной проверки подписывается руководителями рабочих групп аудита Счетного комитета и ревизионных комиссий (после прохождения внутренних процедур согласования), ответственных за проведение совместной проверки, и утверждается членами Счетного комитета и ревизионных комиссий, ответственными за организацию и осуществление совместной проверки, в срок не менее чем за два рабочих дня до начала совместной проверки.

      64. Для проведения совместной проверки из представителей Счетного комитета и ревизионных комиссий формируется единая совместная группа или отдельная группа проверки каждой из сторон, распределение ее участников по объектам аудита и по уровням бюджета осуществляется под руководством члена Счетного комитета, ответственного за организацию и осуществление совместной проверки по согласованию с членами ревизионных комиссий, ответственными за организацию и осуществление проверки.";

      пункт 71 изложить в следующей редакции:

      "71. Письменные возражения к аудиторскому отчету рассматриваются членами Счетного комитета и ревизионных комиссий, ответственными за организацию и осуществление совместной проверки совместно с работниками, осуществлявшими проверку. Ответ объекту государственного аудита направляется в течение десяти рабочих дней тем органом внешнего государственного аудита, в адрес которого поступили письменные возражения.";

      пункты 73 и 74 изложить в следующей редакции:

      "73. Подготовка проекта аудиторского заключения осуществляется по результатам совместной проверки после прохождения внутреннего согласования с учетом мотивированного ответа объекту государственного аудита на возражения (если таковые имеются) в течение десяти рабочих дней под руководством члена Счетного комитета и с участием членов ревизионных комиссий, ответственных за организацию и осуществление совместной проверки, с привлечением участников группы проверки.

      74. Аудиторское заключение подписывается членами Счетного комитета и ревизионных комиссий, ответственными за организацию и осуществление совместной проверки, и выносится для рассмотрения на совместное заседание Счетного комитета и ревизионных комиссий. После подписания аудиторского заключения членами Счетного комитета и ревизионной комиссии, ответственными за организацию и осуществление совместной проверки, совместно с участниками группы проверки составляются сводный реестр выявленных нарушений, а также проект постановления об итогах совместной проверки.";

      пункты 81 и 82 изложить в следующей редакции:

      "81. Контроль за исполнением постановления и предписания по итогам совместной проверки, проведенной Счетным комитетом и ревизионными комиссиями, осуществляют члены Счетного комитета и ревизионной комиссии, ответственные за организацию и осуществление совместной проверки, в соответствии с их компетенцией.

      82. Обмен информацией о реализации пунктов постановления и предписания по итогам совместной проверки, проведенной Счетным комитетом и ревизионной комиссией, осуществляется в течение семи рабочих дней по истечении сроков исполнения, установленных в соответствующих постановлениях.

      По итогам проведенного контроля качества исполнения рекомендаций, содержащихся в Аудиторском заключении (в том числе совместном), и пунктов предписаний (постановлений) Счетного комитета, при наличии замечаний Счетного комитета к качеству информации, предоставленной ревизионной комиссией, Счетный комитет в течение пяти рабочих дней с даты завершения проведения контроля качества направляет ее на доработку в ревизионную комиссию.

      При отсутствии у Счетного комитета замечаний, информация ревизионной комиссии принимается к сведению и соответствующие пункты постановления и предписания совместной проверки считаются исполненными.";

      заголовок главы 5 изложить в следующей редакции:

      "Глава 5. Взаимодействие органов государственного аудита по результатам проведенных аудиторских мероприятий";

      пункты 89 и 90 изложить в следующей редакции:

      "89. Ревизионные комиссии направляют в Счетный комитет реестры не позднее 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом.

      90. Территориальные подразделения Уполномоченного органа направляют в Уполномоченный орган реестры не позднее 15 числа месяца, следующего за отчетным кварталом.";

      заголовок главы 6 изложить в следующей редакции:

      "Глава 6. Взаимодействие органов государственного аудита при формировании информации о показателях работы органов государственного аудита";

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему совместному нормативному постановлению и приказу;

      дополнить приложением 1-1 согласно приложению 2 к настоящему совместному нормативному постановлению и приказу;

      приложение 2 изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему совместному нормативному постановлению и приказу.

      2. Юридическому отделу Счетного комитета в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного нормативного постановления и приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего совместного нормативного постановления и приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего совместного нормативного постановления и приказа на интернет-ресурсе Счетного комитета.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного нормативного постановления и приказа возложить на руководителя аппарата Счетного комитета и ответственного секретаря Министерства финансов Республики Казахстан.

      4. Настоящее совместное нормативное постановление и приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр финансов
Республики Казахстан
_____________Б. Султанов

Председатель Счетного
комитета по контролю за
исполнением республиканского
бюджета
_______________Н. Годунова
 


 
  Приложение 1
к совместному нормативному
постановлению Счетного
комитета по контролю за
исполнением республиканского
бюджета от 9 апреля 2018 года
№ 11-НҚ и приказу Министра
финансов Республики Казахстан
от 9 апреля 2018 года № 448
  Приложение 1
к Правилам взаимодействия
органов государственного
аудита и финансового контроля
  Форма
  "Утверждаю"
Должность первого
руководителя
органа государственного аудита,
либо лица его замещающего
___________________________
фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
(подпись)
"__" __________ 20__ года

Детализированный перечень объектов государственного аудита на ________ год

Наименование объектов государственного аудита

Тип аудита

Вид
проверки

Наименование аудиторского мероприятия*

Прогнозируемый период охвата государственным аудитом объектов государственного аудита

Уровень бюджета

1

2

3

4

5

6

7

      продолжение таблицы

Прогноз по суммам охвата государственным аудитом бюджетных средств, активов (млн. тенге) (не подлежит корректировке в случае изменений)

Другие органы государственного аудита, участвующие в аудиторском мероприятии

Код администратора бюджетной программы

Номер бюджетной программы

Наименование бюджетной программы/активы

20__ год

20__
год

20__
год

Всего

8

9

10

11

12

13

14

15

      Примечание:

      * допускается указание краткого наименования аудиторского мероприятия.

 
  Приложение 2
к совместному нормативному
постановлению Счетного
комитета по контролю за
исполнением республиканского
бюджета от 9 апреля 2018 года
№ 11-НҚ и приказу Министра
финансов Республики Казахстан
от 9 апреля 2018 года № 448
  Приложение 1-1
к Правилам взаимодействия
органов государственного
аудита и финансового контроля
  форма

Уведомление о проведении внепланового аудита

Администратор бюджетной программы

Наименование объекта государственного аудита

Основание для внепланового аудита

Тип государственного аудита

Вопрос аудиторского мероприятия

Период охвата

Код бюджетной программы (подпрограммы) (РБ, МБ)

Сумма охвата
(в тыс. тенге)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 
  Приложение 3
к совместному нормативному
постановлению Счетного
комитета по контролю за
исполнением республиканского
бюджета от 9 апреля 2018 года
№ 11-НҚ и приказу Министра
финансов Республики Казахстан
от 9 апреля 2018 года № 448
  Приложение 2
к Правилам взаимодействия
органов государственного
аудита и финансового контроля
  Форма
  "Утверждаю"
Должность первого
руководителя органа
государственного аудита,
либо лица его замещающего
____________________________
фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
(подпись)
"__" __________ 20__ года

Реестр объектов государственного аудита и бюджетных программам, охваченным аудиторскими мероприятиями на _____ год

Наименование объектов государственного аудита

Тип аудита

Вид
проверки

Основания для аудита

Наименование аудиторского мероприятия*

Прогнозируемый период охвата государственным аудитом объектов государственного аудита

Уровень бюджета

1

2

3

4

5

6

7

8

      продолжение таблицы

Прогноз по суммам охвата государственным аудитом бюджетных средств, активов (млн. тенге) (не подлежит корректировке в случае изменений)

Другие органы государственного аудита, участвующие в аудиторском мероприятии

Код администратора бюджетной программы

Номер бюджетной программы

Наименование бюджетной программы/активы

20__ год

20__
год

20__
год

Всего

9

10

11

12

13

14

15

16

      Примечание:

      * допускается указание краткого наименования аудиторского мероприятия.