"Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органның кейбір кемсітпейтін әдістемелерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2014 жылғы 20 қаңтардағы № 13-НҚ бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 4 мамырдағы № 172 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 31 мамырда № 16974 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы № 42 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ұлттық экономика министрінің 22.05.2020 № 42 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органның кейбір кемсітпейтін әдістемелерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2014 жылғы 20 қаңтардағы № 13-НҚ бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9302 болып тіркелген, 2014 жылғы 23 сәуірде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Табиғи монополиялар субъектілерінің мұнайды магистральдық құбыржолдары арқылы тасымалдау жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтеріне тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) есептеудің кемсітпейтін әдістемесі;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Табиғи монополиялар субъектілерінің тауарлық газды сақтау жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтеріне тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) есептеудің кемсітпейтін әдістемесі;

      3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес Табиғи монополиялар субъектілерінің тауарлық газды магистральдық газ құбырлары арқылы тасымалдау жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтеріне тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) есептеудің кемсітпейтін әдістемесі;

      4) осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес Табиғи монополиялар субъектілерінің суды магистральдық құбыржолдары және (немесе) арналар арқылы беру жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтеріне тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) есептеудің кемсітпейтін әдiстемесi бекітілсін.";

      4 және 5-қосымшалардың жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Қазақстан Республикасы
Табиғи монополияларды
реттеу агенттігі төрағасының
2014 жылғы 20 қаңтардағы
№ 13-НҚ бұйрығына
2-қосымша
Қазақстан Республикасы
Табиғи монополияларды
реттеу агенттігі төрағасының
2014 жылғы 20 қаңтардағы
№ 13-НҚ бұйрығына
3-қосымша";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Табиғи монополиялар субъектілерінің суды магистральдық құбыржолдары және (немесе) арналар арқылы беру жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтеріне тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) есептеудің кемсітпейтін әдiстемесi осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу, бәсекелестікті және тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электронды түрдегі көшірмесін ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
Т. Сүлейменов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Премьер-Министрінің орынбасары –

      Қазақстан Республикасының

      Ауыл шаруашылығы министрі

      _______________ Ө. Шөкеев

      2018 жылғы 15 мамыр

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрі

      _______________ Қ. Бозымбаев

      2018 жылғы 5 мамыр

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 4 мамырдағы
№ 172 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Табиғи монополияларды реттеу
агенттігі төрағасының
2014 жылғы 20 қаңтардағы
№ 13-НҚ бұйрығына
4-қосымша

Табиғи монополиялар субъектілерінің суды магистральдық құбыржолдары және (немесе) арналар арқылы беру жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтеріне тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) есептеудің кемсітпейтін әдiстемесi

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Табиғи монополиялар субъектілерінің суды магистральдық құбыржолдары және (немесе) арналар арқылы беру жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтеріне тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) есептеудің кемсітпейтін әдiстемесi (бұдан әрі – Әдістеме) "Табиғи монополиялар туралы" 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына, "Табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) бекіту кезінде қолданылатын шығындарды қалыптастырудың ерекше тәртібін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2013 жылғы 25 сәуірдегі № 130-НҚ бұйрығына (бұдан әрі – Ерекше тәртіп) (Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8480 болып тіркелген) сәйкес әзірленген.

      2. Осы Әдістеме табиғи монополиялар субъектілерінің суды магистральдық құбыржолдары арқылы беру жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерге тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) есептеу тетігін анықтайды.

      3. Осы Әдістеменің мақсаты үшін мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      арна – су ресурстарын басқару, су ресурстарын пайдалану, су тұтынушыларға су беру, сумен жабдықтау үшін пайдаланылатын жасанды гидротехникалық құрылыс;

      магистральдық құбыржолы – суды бас тоғаннан таратушыларға дейін тартуға (магистральдық құбыржолынан және (немесе) арнадан су пайдаланушылары топтарына суды тартуға) арналған гидротехникалық құрылыстар кешені;

      су берудің механикаландырылған тәсілі – су көздерінен су көтеру механизмдері (сорғылар) немесе машиналық (механикалық көтеру) арқылы су берілетін тәсіл;

      су берудің өзағар тәсілі – су көтеру (сорғыларды) немесе машиналық механизмдерін (механикалық көтеру) қолданусыз гравитациялық күштерді пайдалану негізінде су алу мен таратуға мүмкіндік беретін жүйелер бойынша су беру;

      суармалау нормалары – вегетациялық кезеңде суармалау алаңының гектарына берілетін су көлемі (текше метр/га);

      су беру тәсілі – өзағар, механикаландырылған;

      тарифтік учаске – шекарасында тұтынушылардың бір тобының шегінде суды беруге арналған бірыңғай тариф бекітілетін және қолданылатын магистральдық құбыржолының және (немесе) арнаның учаскесі;

      тұтынушылар топтары – осы Әдістемені қолдану мақсатында суды пайдалану қажеттілігіне байланысты топтастырылған, магистральдық және (немесе) арналар арқылы су беру қызметтерінің тұтынушылары;

      Осы Әдістемеде қолданылатын өзге ұғымдар мен терминдер 2003 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Су кодексіне және Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасына сәйкес қолданылады.

      4. Егер суды магистральдық құбыржолдары арқылы беру қызметтерін көрсету кезінде магистральдық құбыржолдарының жүйесінде жекелеген тарифтік учаскелері белгіленбеген және қызметтер екі және одан да көп облыстардың аумағына көрсетілген жағдайда, бірыңғай тариф және тарифтік смета тұтастай барлық жүйеге есептеледі.

      5. Егер магистральдық құбыржолдарының және (немесе) арналарының жүйесінде жекелеген тарифтік учаскелер белгіленген жағдайда, тариф әрбір тарифтік учаскеге есептеледі.

      6. Егер суды арналар арқылы беру қызметтерін көрсету кезінде қызметтер бірнеше облыстардың аумағында көрсетілген жағдайда, тариф және тарифтік смета тұтынушылар топтарына және осы Әдістемеге сәйкес арналар арқылы су беру тәсіліне саралауды қолданумен тұтастай алғанда көрсетілетін қызметке есептеледі.

      7. Суды магистральдық құбыржолдары және (немесе) арналар арқылы беру қызметтерін көрсету көлемі нормативтік техникалық ысыраптардың және субъектінің өзінің мұқтаждарына суды жеткізу көлемінің (суды беру қызметтерін көрсету үшін қажетті) минусімен суды магистральдық құбыржолдары және (немесе) арналар арқылы беру көлеміне сүйене отырып айқындалады.

      Ауыл шаруашылығын суландыру үшін тұтынылатын судың көлемі аумақтардың ылғалдылығын, биоклиматтық жағдайларын, су шаруашылығы бассейндері бойынша топырақты-мелиоративтік және гидрогеологиялық жағдайларын, суарылатын ауыл шаруашылығы дақылдарының түрлерін, ауыл шаруашылығы дақылдарының суарылатын алаңын және басқаларды ескере отырып Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 30 желтоқсандағы № 545 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тіркелімінде № 14827 болып тіркелген) Су тұтынудың және су бұрудың үлестік нормаларын әзірлеу жөніндегі әдістемеге сәйкес есептелетін су тұтынудың үлестік нормаларынан шыға келе анықталады.

      Суды магистральдық құбыржолдары және (немесе) арналар арқылы беру бойынша көрсетілетін қызметтердің көлемін субъекті негіздеуші құжаттармен (субъектінің сапалық қызмет көрсету міндеттерінен және мүмкіндіктерінен шыға келе ниет хаттамалары, шарттар, көлемді есептеу) растайды.

      Көрсетілетін қызметтер көлемінің төмендеуін субъекті төмендеуді негіздейтін құжаттармен (шарттар, шот-фактуралар, орындалған жұмыстар/көрсетілген қызметтер/суды қабылдау-беру) растайды.

      8. Суды беру қызметтерін ұсынуға қажетті экономикалық негізделген шығындар Ерекше тәртіптің талаптарына сәйкес қалыптастырылады.

      Экономикалық негізделген шығындар егер субъект қызметтерді бірнеше облыс немесе учаске аумағында көрсетсе, субъектінің аумақтық филиалдарының немесе егер субъект қызметтерді облыс/қала/аудан аумағында көрсетсе учаскелердің шығындарынан қалыптастырылады.

      Табиғи монополиялар субъектісінің құрамында екіден астам өндірістік аумақтық филиал болған жағдайда, жиынтық шығындар мына формула бойынша есептеледі:

      Зобщфилцентр,

      мұндағы:

      Зобщ–субъектінің жалпы экономикалық негізделген шығындары, теңге;

      Зфил–қызметтер көлеміне есептелген субъектінің аумақтық филиалдарының жиынтық экономикалық негізделген шығындары, теңге;

      Зцентр – субъектінің орталық аппаратының шығындары, теңге.

2-тарау. Суды магистральдық құбыржолдары арқылы беру қызметтеріне тарифті (бағаны, алым мөлшерлемесін) есептеу

      9. Суды магистральдық құбыржолдары арқылы беру қызметтеріне тариф мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      n–тарифтің қолданылу кезеңі (бір жылға немесе барлық кезеңге);

      Тn–тарифтің қолданылу кезеңіне 1 текше мерт үшін суды магистральдық құбыржолдары арқылы беру қызметтеріне тариф, теңге;

      Zn–Ерекше тәртіптің талаптарын ескере отырып қабылданған, тарифтің қолданылу кезеңіне экономикалық негізделген шығындар, мың теңге;

      ДУПn–тарифтің қолданылу кезеңіне салық салынғанға дейін пайданың ұйғарынды деңгейі, мың теңге;

      Vn–тарифтің қолданылу кезеңіне көрсетілген қызметтердің көлемі, мың текше метр.

      10. Егер магистральдық құбыржолдары жүйесінің бірнеше тарифтік учаскелері болған жағдайда, су беру қызметтеріне әрбір тарифтік учаскеде беруге арналған тариф мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      i–тарифтік учаскенің нөмірі;

      Тin–тарифтің қолданылу кезеңіне су беру қызметтеріне i тарифтік учаске бойынша беруге арналған тариф, 1 текше метр үшін теңге;

      Zin–тарифтің қолданылу кезеңіне і тарифтік учаске бойынша экономикалық негізделген шығындар, теңге;

      ДУПin–тарифтің қолданылу кезеңіне i тарифтік учаске бойынша салық салынғанға дейін пайданың ұйғарынды деңгейі, теңге;

      Vin–тарифтің қолданылу кезеңіне i тарифтік учаске бойынша суды беру жөнінде көрсетілетін қызметтердің көлемі, текше метр.

      11. Тарифтерді тарифтік учаске бойынша саралау қажет болған жағдайда, саралау тұтынушылардың топтары бойынша жүргізіледі.

      12. Жеке тұтынушы үшін суды магистральдық құбыржолдары арқылы беру құны мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      Сn–тарифтің қолданылу кезеңіне жеке тұтынушы үшін суды магистральдық құбыржолдары арқылы беру құны,теңге;

      i–олар арқылы осы тұтынушы үшін су бірізділікпен берілетін тарифтік учаскелердің нөмірлері;

      Vn–тарифтің қолданылу кезеңіне осы тұтынушы үшін суды беру жөнінде көрсетілетін қызметтердің көлемі, текше метр;

      Тin–тарифтің қолданылу кезеңіне су беру қызметтеріне i тарифтік учаске бойынша беруге арналған тариф, 1 текше метр үшін теңге.

3-тарау. Суды магистральдық құбыржолдары арқылы беру кезінде жекелеген учаскелер бойынша тұтынушылардың топтары бойынша тарифтерді есептеу

      13. Тұтынушылардың топтары бойынша тарифтерді саралау тұтынушылардың өндірістік-технологиялық процесінің үздіксіздігін қамтамасыз ету мақсатында табиғи монополия субъектісінің негізгі құралдарын жөндеуге және оларды жаңғыртуға, реконструкциялауға мен жаңартуға күрделі салымдарға қажеттілік дәрежесінің негізінде жүргізіледі.

      14. Тұтынушылар мынадай топтарға жіктеледі:

      1) халық, бюджеттік және коммерциялық емес, ұйымдарға коммуналдық қызметтер көрсететін басқа да кәсіпорындар;

      2) ауыл шаруашылығының тауар өндірушілері;

      3) өнеркәсіптік кәсіпорындар мен басқа да коммерциялық ұйымдар;

      4) мұнай-газ өндіруші кәсіпорындар.

      15. і учаскесіндегі тұтынушылардың тобы "халық, бюджеттік және коммерциялық емес ұйымдарға коммуналдық қызметтер көрсететін басқа да кәсіпорындар" (1-топ) үшін тариф мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      n-тарифтің қолданылу кезеңі (бір жылға немесе барлық кезеңге);

      Тin1-тарифтің қолданылу кезеңіне i учаскесінде тұтынушылардың 1-тобы үшін тариф, 1 текше метр үшін теңге;

      Zin–тарифтің қолданылу кезеңіне i учаскесінде экономикалық негізделген шығындар, теңге;

      Min–тарифтің қолданылу кезеңіне i учаскесіндегі амортизациялық аударымдар, теңге;

      Рin–тарифтің қолданылу кезеңіне i учаскесіндегі жөндеу шығыстары, теңге;

      Vin–тарифтің қолданылу кезеңіне і учаскесіндегі тұтынушылардың барлық топтары үшін суды магистральдық құбыржолдары арқылы беру жөнінде көрсетілетін қызметтердің жиынтық көлемі, текше метр.

      16. і учаскесінде жөндеуге арналған шығыстар учаскелер бойынша негізгі құралдардың құнындағы әрбір учаскенің үлесіне барабар бөлінген магистральдық құбыржолдарының тұтастай барлық жүйесі бойынша жөндеудің жалпы жиынтығына сүйене отырып есептеледі.

      17. і учаскесіндегі тұтынушылардың тобы "ауыл шаруашылығының тауар өндірушілері" (2-топ) үшін тариф мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      Тin2–тарифтің қолданылу кезеңіне i учаскесіндегі тұтынушылардың 2-тобы үшін тариф, 1 текше метр үшін теңге;

      Zin–тарифтің қолданылу кезеңіне і учаскесіндегі экономикалық негізделген шығындар, теңге;

      Vin–тарифтің қолданылу кезеңіне і учаскесіндегі тұтынушылардың барлық топтары үшін суды магистральдық құбыржолдары арқылы беру жөнінде көрсетілетін қызметтердің жиынтық көлемі, текше метр.

      18. і учаскесіндегі тұтынушылардың тобы "өнеркәсіптік кәсіпорындар мен басқа да коммерциялық ұйымдар" (3-топ) үшін тариф мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      Тin3-тарифтің қолданылу кезеңіне i учаскесіндегі тұтынушылардың 3-тобы үшін тариф, 1 текше метр үшін теңге;

      Zin-тарифтің қолданылу кезеңіне і учаскесіндегі экономикалық негізделген шығындар, теңге;

      ДУПin-тарифтің қолданылу кезеңіне і учаскесіндегі салық салынғанға дейін пайданың ұйғарынды деңгейі, теңге;

      Vin-тарифтің қолданылу кезеңіне і учаскесіндегі тұтынушылардың барлық топтары үшін суды магистральдық құбыржолдары арқылы беру жөнінде көрсетілетін қызметтердің жиынтық көлемі, текше метр.

      19. і учаскесіндегі тұтынушылардың тобы "мұнай-газ өндіруші кәсіпорындар" (4-топ) үшін тариф мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      Тin4-тарифтің қолданылу кезеңіне i учаскесіндегі тұтынушылардың 4-тобы үшін тариф, 1 текше метр үшін теңге;

      Vin1–тарифтің қолданылу кезеңіне i учаскесіндегі тұтынушылардың 1-тобы үшін суды беру жөнінде көрсетілетін қызметтердің көлемі, текше метр;

      Vin2–тарифтің қолданылу кезеңіне i учаскесіндегі тұтынушылардың 2-тобы үшін суды беру жөнінде көрсетілетін қызметтердің көлемі, текше метр;

      Vin4–тарифтің қолданылу кезеңіне i учаскесіндегі тұтынушылардың 4-тобы үшін суды беру жөнінде көрсетілетін қызметтердің көлемі, текше метр.

      Ескертпе. і учаскесіндегі 1-топтың тұтынушыларына суды беру жөнінде көрсетілетін қызметтердің Vin1 көлеміне халық, бюджеттік және коммерциялық емес ұйымдар, сондай-ақ халыққа, бюджеттік және коммерциялық емес ұйымдарға коммуналдық қызметтер көрсететін басқа да кәсіпорындар тікелей тұтынатын көлемдер ғана жатады.

4-тарау. Суды арналар арқылы беру қызметтеріне тарифті (бағаны, алым мөлшерлемесін) есептеу

      20. Суды арналар арқылы беру қызметтеріне тариф мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      n–тарифтің қолданылу кезеңі (бір жылға немесе барлық кезеңге);

      Тn–тарифтің қолданылу кезеңіне 1 текше метр үшін су беру қызметтеріне тариф, теңге;

      Zn–тарифтің қолданылу кезеңіне Ерекше тәртіптің талаптарын ескере отырып, қабылданған экономикалық негізделген шығындар, мың теңге;

      ДУПn–тарифтің қолданылу кезеңіне салық салынғанға дейін пайданың ұйғарынды деңгейі, мың теңге;

      Vn–тарифтің қолданылу кезеңіне көрсетілген қызметтер көлемі, мың текше метр.

      21. Егер бірнеше тарифтік учаске болған жағдайда, суды арналар арқылы беру қызметтерін тұтынушылар үшін тариф мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      i–тарифтік учаскенің нөмірі;

      Tin–тарифтің қолданылу кезеңіне і тарифтік учаске бойынша су беру қызметтеріне тариф, 1 текше метр үшін теңге;

      Zin–тарифтің қолданылу кезеңіне і тарифтік учаске бойынша экономикалық негізделген шығындар, мың теңге;

      ДУПin–тарифтің қолданылу кезеңіне і тарифтік учаске бойынша салық салынғанға дейін пайданың ұйғарынды деңгейі, мың теңге;

      Vin–тарифтің қолданылу кезеңіне і тарифтік учаскесіндегі су беру жөнінде көрсетілетін қызметтердің көлемі, мың текше метр.

      22. Тарифтерді тарифтік учаскелер бойынша саралау қажет болған жағдайда, саралау тұтынушылар тобы бойынша жүргізіледі.

5-тарау. Суды арналар арқылы беру жөнінде көрсетілетін қызметтерге су беру тәсілдері және тұтынушылар топтары бойынша сараланған тарифті (бағаны, алым мөлшерлемесін) есептеу

      23. Тарифтерді тұтынушылар топтары бойынша саралау суды арналар арқылы беру бойынша реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсету кезінде суды тұтынушыға дейін беру екі тәсілмен (механикаландырылған және өзағар) жүзеге асырылатын технологиялық ерекшеліктің негізінде және судың қандай мұқтаждарға пайдаланылуына қарай жүргізіледі.

      24. Тұтынушылар мынадай топтарға жіктеледі:

      1) ауыл шаруашылығы тауар өндірушілері;

      2) су арналары, бюджеттік ұйымдар;

      3) электр энергиясын өндіретін кәсіпорындар;

      4) су бөлу орны (табиғат қорғау, өтемдік, санитарлық-экологиялық);

      5) өнеркәсіптік кәсіпорындар, өзге де коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдар.

      25. Тарифтің қолданылу кезеңіне суды арналар арқылы беру жөніндегі қызметтерге орташа босату есептеу тарифі мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы :

      n–тарифтің қолданылу кезеңі (бір жылға немесе барлық кезеңге);

      Tn–тарифтің қолданылу кезеңіне орташа босату есептеу тарифі, 1 текше метр үшін теңге;

      Zn–тарифтің қолданылу кезеңіне Ерекше тәртіптің талаптарын ескере отырып қабылданған экономикалық негізделген шығындар, мың теңге;

      ДУПn–тарифтің қолданылу кезеңіне салық салынғанға дейін пайданың ұйғарынды деңгейі, мың теңге;

      Vn–тарифтің қолданылу кезеңіне көрсетілетін қызметтердің көлемі, мың текше метр.

      26. Су беру тәсіліне қарай тұтынушылардың әрбір тобы үшін суды арналар арқылы беру жөнінде көрсетілетін қызметтерге есептік тариф мына формула бойынша есептеледі:

      1) Су берудің механикаландырылған тәсілі үшін:

      Tnмi расчет =Tn*Vфакт/Dфакт*(Dмi факт/Vмi факт),

      мұндағы:

      i–тұтынушылар тобы;

      Tnмi расчет–тарифтің қолданылу кезеңіне тұтынушылардың і тобы үшін су берудің механикаландырылған тәсілі үшін есепті тариф, текше метр үшін теңге;

      Dфакт–өткен аяқталған күнтізбелік жыл үшін көрсетілген қызметтердің іс жүзіндегі кірісі, мың теңге;

      Vфакт–өткен аяқталған күнтізбелік жыл үшін көрсетілген қызметтердің іс жүзіндегі көлемі, мың текше метр;

      Dмi факт–өткен аяқталған күнтізбелік жыл үшін тұтынушылардың і тобы үшін механикаландырылған су беруден іс жүзіндегі кіріс, мың теңге;

      Vмi факт–өткен аяқталған күнтізбелік жыл үшін тұтынушылардың і тобы үшін механикаландырылған су берудің іс жүзіндегі көлемі, мың текше метр;

      2) Суды өзағар тәсілімен беру үшін:

      Tnсi расчет=Tn*Vфакт/Dфакт*(Dсi факт/Vсi факт),

      мұндағы:

      i–тұтынушылар тобы;

      Tnсi расчет–тарифтің қолданылу кезеңіне тұтынушылардың і тобы үшін су берудің өзағар тәсілі үшін есептік тариф, 1 текше метр үшін теңге;

      Dфакт–өткен аяқталған күнтізбелік жыл үшін көрсетілген қызметтердің іс жүзіндегі кірісі, мың теңге;

      Vфакт–өткен аяқталған күнтізбелік жыл үшін көрсетілген қызметтердің іс жүзіндегі көлемі, мың текше метр;

      Dсi факт–өткен аяқталған күнтізбелік жыл үшін тұтынушылардың і тобы үшін су берудің өзағар тәсілінен іс жүзіндегі кіріс, мың теңге;

      Vсi факт–өткен аяқталған күнтізбелік жыл үшін тұтынушылардың і тобы үшін суды өзағар тәсілімен берудің іс жүзіндегі көлемі, мың текше метр;

      27. Тұтынушылардың әрбір тобы үшін есептік тарифтерді және тарифтің қолданылу кезеңіне көрсетілетін қызметтердің болжамды көлемін ескере отырып, орташа өлшенген есептік тариф мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      n – тарифтің қолданылу кезеңі (бір жылға немесе барлық кезеңге);

      i – тұтынушылар тобы;

      Tn ср.расчет–тарифтің қолданылу кезеңіне орташа өлшенген есептік тариф, 1 текше метр үшін теңге;

      Vnсi–тарифтің қолданылу кезеңіне тұтынушылардың і тобы үшін суды өзағар тәсілімен беру көлемі, мың текше метр;

      Vnмi–тарифтің қолданылу кезеңіне тұтынушылардың і тобы үшін механикаландырылған су беру көлемі, мың текше метр;

      Sci–тарифтің қолданылу кезеңіне тұтынушылардың і тобы үшін суды өзағар тәсілімен беру көлеміне тариф көбейтіндісінің сомасы, мың теңге;

      Sмi–тарифтің қолданылу кезеңіне тұтынушылардың і тобы үшін суды механикалық тәсілмен беру бойынша көлемге тариф көбейтіндісінің сомасы, мың теңге.

      28. Көрсетілетін қызметтердің болжамды көлемдері өзгерген кезде орташа босату есептік тарифтен орташа өлшенген есептік тарифтің ауытқуын анықтау үшін мына формула бойынша есептелетін түзету коэффициенті қолданылады:

      Kn поправ=Tn /(Tn ср.расчет),

      мұндағы:

      Kn поправ–тарифтің қолданылу кезеңіне кірістің жинамдылық дәрежесін сипаттайтын түзету коэффициенті, бұл ретте коэффициенттің мәні мынаны білдіреді: Kn поправ < 1–тарифтің қолданылу кезеңіне есептік кіріс тарифтің қолданылу кезеңіне тарифтік кірістен асып түседі; Kn поправ=1–тарифтің қолданылу кезеңіне есептік және тарифтік кірістер тең; Kn поправ > 1–тарифтің қолданылу кезеңіне есептік кіріс тарифтің қолданылу кезеңіне қажетті тарифтік кірістен аз;

      29. Тарифтің қолданылу кезеңіне су беру тәсіліне қарай әрбір тұтынушылар тобы үшін тариф мына формулалар бойынша анықталады:

      1) Суды механикаландырылған тәсілмен беру үшін:

      Tnмi=Tnмi расчет*Kn поправ

      2) Суды өзағар тәсілімен беру үшін:

      Tnci=Tnci расчет*Kn поправ

      мұндағы:

      Tnмi–тарифтің қолданылу кезеңіне суды механикаландырылған тәсілмен берген кезде тұтынушылардың і тобы үшін тариф, 1 текше метр үшін теңге;

      Tnci–тарифтің қолданылу кезеңіне суды өзағар тәсілімен берген кезде тұтынушылардың і тобы үшін тариф, 1 текше метр үшін теңге.

О внесении изменений в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 20 января 2014 года № 13-ОД "Об утверждении некоторых недискриминационных методик уполномоченного органа, осуществляющего руководство в сферах естественных монополий"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 4 мая 2018 года № 172. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 мая 2018 года № 16974. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 22 мая 2020 года № 42.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 22.05.2020 № 42 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 20 января 2014 года № 13-ОД "Об утверждении некоторых недискриминационных методик уполномоченного органа, осуществляющего руководство в сферах естественных монополий" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 9302, опубликованный 23 апреля 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить:

      1) Недискриминационную методику расчета тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги субъектов естественных монополий по транспортировке нефти по магистральным трубопроводам согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) Недискриминационную методику расчета тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги субъектов естественных монополий по хранению товарного газа согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) Недискриминационную методику расчета тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги субъектов естественных монополий по транспортировке товарного газа по магистральным газопроводам согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      4) Недискриминационную методику расчета тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги субъектов естественных монополий по подаче воды по магистральным трубопроводам и (или) каналам согласно приложению 4 к настоящему приказу.";

      в приложениях 4 и 5 правые верхние углы изложить в следующей редакции:

  "Приложение 2
приказу Председателя
Агентства Республики
Казахстан по регулированию
естественных монополий
от 20 января 2014 года
№ 13-ОД
  Приложение 3
к приказу Председателя
Агентства Республики
Казахстан по регулированию
естественных монополий
от 20 января 2014 года
№ 13-ОД";

      Недискриминационную методику расчета тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги субъектов естественных монополий по подаче воды по магистральным трубопроводам и (или) каналам, утвержденную указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету по регулированию естественных монополий, защите конкуренции и прав потребителей Министерства национальной экономики Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством Республики Казахстан порядке:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр
национальной экономики
Республики Казахстан
Т. Сулейменов

      "СОГЛАСОВАН"
Заместитель Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
________________ У. Шукеев
от 15 мая 2018 года

      "СОГЛАСОВАН"
Министр энергетики
Республики Казахстан
_____________ К. Бозумбаев
от 5 мая 2018 года

  Приложение
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 4 мая 2018 года № 172
Приложение 4
к приказу Председателя
Агентства Республики Казахстан
по регулированию естественных монополий
от 20 января 2014 года № 13-ОД

Недискриминационная методика расчета тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги субъектов естественных монополий по подаче воды по магистральным трубопроводам и (или) каналам

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая Недискриминационная методика расчета тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги субъектов естественных монополий по подаче воды по магистральным трубопроводам и (или) каналам (далее – Методика) разработана в соответствии с Законом Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях", приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 25 апреля 2013 года № 130-ОД "Об утверждении Особого порядка формирования затрат, применяемом при утверждении тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий" (далее – Особый порядок) (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8480).

      2. Настоящая Методика определяет механизм расчета тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги субъектов естественных монополий (далее – субъект) по подаче воды по магистральным трубопроводам и (или) каналам.

      3. Для целей настоящей Методики используются следующие понятия:

      канал – искусственное гидротехническое сооружение, используемое для управления водными ресурсами, подачи воды водопользователям, водоснабжения.

      магистральный трубопровод – комплекс гидротехнических сооружений, предназначенный для подвода воды от водозабора до распределителей (подводам воды от магистрального трубопровода и (или) канала к группам водопользователей);

      механизированный способ подачи воды – способ, при котором вода из источника подается при помощи водоподъемных механизмов (насосов), или машинный (механический водоподъем);

      самотечный способ подачи воды – подача воды по системам, позволяющим забирать и распределять воду на основе использования сил гравитации (собственной массы или тяжести), без использования водоподъемных механизмов (насосов), или машинного (механического водоподъема);

      оросительные нормы – объем воды, подаваемый на гектар орошаемой площади за вегетационный период (кубический метр/га);

      способ подачи воды – самотечный, механизированный;

      тарифный участок – участок магистрального трубопровода и (или) канала, в границах которого утверждается и действует единый тариф на подачу воды в пределах одной группы потребителей;

      группа потребителей – потребители услуги по подаче воды по магистральным трубопроводам и (или) каналам, сгруппированные в зависимости от того, на какие нужды используется вода, в целях применения настоящей Методики.

      Иные понятия и термины, используемые в настоящей Методике, применяются в соответствии с Водным кодексом Республики Казахстан от 9 июля 2003 года и законодательством Республики Казахстан о естественных монополиях.

      4. В случае, если при оказании услуг по подаче воды по магистральным трубопроводам в системе магистральных трубопроводов не выделены отдельные тарифные участки и услуги оказываются на территории двух и более областей, единый тариф и тарифная смета рассчитываются на всю систему в целом.

      5. В случае, если в системе магистральных трубопроводов и (или) каналов выделены отдельные тарифные участки, тариф рассчитывается на каждый тарифный участок.

      6. В случае, если при оказании услуг по подаче воды по каналам услуги оказываются на территории нескольких областей, тариф и тарифная смета рассчитываются на услугу в целом с применением дифференциации по группам потребителей в зависимости от способа подачи воды по каналам согласно настоящей Методике.

      7. Объем оказываемых услуг по подаче воды по магистральным трубопроводам и (или) каналам определяется, исходя из объема подачи воды по магистральным трубопроводам и (или) каналам за минусом нормативных технических потерь и объема поставки воды на собственные нужды субъекта (необходимого для оказания услуг по подаче воды).

      Объем потребляемой воды для сельскохозяйственного орошения определяется, исходя из удельных норм водопотребления, рассчитываемых согласно Методике по разработке удельных норм водопотребления и водоотведения, утвержденной приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 декабря 2016 года № 545 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 14827) с учетом увлажненности территорий, биоклиматических условий, почвенно-мелиоративных и гидрогеологических условий по водохозяйственным бассейнам, видов орошаемых сельскохозяйственных культур, орошаемой площади сельскохозяйственных культур и других.

      Объемы оказываемых услуг по подаче воды по магистральным трубопроводам и (или) каналам подтверждаются субъектом обосновывающими документами (протокола намерений, договора, расчеты объемов, исходя из обязанности качественного обслуживания и возможностей субъекта).

      Снижение объемов оказываемых услуг подтверждается субъектом документами, обосновывающими снижение (договора, счет-фактуры, акты выполненных работ/оказанных услуг/приема-передачи воды).

      8. Экономически обоснованные затраты, необходимые для предоставления услуг по подаче воды, рассчитываются в соответствии с требованиями Особого порядка.

      Экономически обоснованные затраты формируются из затрат территориальных филиалов субъекта (при их наличии), если субъект оказывает услуги на территории нескольких областей или участков, если субъект оказывает услуги на территории области/города/района.

      При наличии в составе субъекта естественных монополий более двух производственных территориальных филиалов суммарные затраты рассчитываются по формуле:

      Zобщ = Zфил + Zцентр,

      где:

      Zобщ – общие экономически обоснованные затраты субъекта, тенге;

      Zфил – суммарные экономически обоснованные затраты территориальных филиалов субъекта, рассчитанные на объем услуг, тенге;

      Zцентр – расходы центрального аппарата субъекта, тенге.

Глава 2. Расчет тарифа (цены, ставки сбора) на услуги по подаче воды по магистральным трубопроводам

      9. Тариф на услуги по подаче воды по магистральным трубопроводам рассчитывается по формуле:

     


      где:

      n – период действия тарифа (на год или на весь период);

      Тn – тариф на услуги по подаче воды по магистральным трубопроводам на период действия тарифа за 1 кубический метр, тенге;

      Zn – экономически обоснованные затраты на период действия тарифа, принятые с учетом требований Особого порядка, тысяч тенге;

      ДУПn – допустимый уровень прибыли до налогообложения на период действия тарифа, тысяч тенге;

      Vn – объем оказываемых услуг на период действия тарифа, тысяч кубических метров.

      10. В случае, если имеется несколько тарифных участков системы магистральных трубопроводов, тариф на услуги по подаче воды на каждом тарифном участке рассчитывается по формуле:

     


      где:

      i – номер тарифного участка;

      Тin – тариф на услуги по подаче воды по i-му тарифному участку на период действия тарифа, тенге за 1 кубический метр;

      Zin – экономически обоснованные затраты по i-му тарифному участку на период действия тарифа, тенге;

      ДУПin – допустимый уровень прибыли до налогообложения по i-му тарифному участку на период действия тарифа, тенге;

      Vin – объем оказываемых услуг по подаче воды по i-му тарифному участку на период действия тарифа, кубических метров.

      11. В случае необходимости дифференциации тарифов по тарифным участкам дифференциация производится по группам потребителей.

      12. Стоимость подачи воды по магистральным трубопроводам для отдельного потребителя рассчитывается по формуле:

     


      где:

      Сn – стоимость подачи воды по магистральным трубопроводам для отдельного потребителя на период действия тарифа, тенге;

      i – номера тарифных участков, по которым последовательно подается вода для данного потребителя;

      Vn – объем оказываемых услуг по подаче воды для данного потребителя на период действия тарифа, кубических метров;

      Тin – тариф на услуги по подаче воды по i-му тарифному участку на период действия тарифа, тенге за 1 кубический метр.

Глава 3. Расчет тарифов по группам потребителей по отдельным участкам при подаче воды по магистральным трубопроводам

      13. Дифференциация тарифов по группам потребителей производится на основании степени потребности в ремонте и капитальных вложениях в модернизацию, реконструкцию и обновление основных средств субъекта естественной монополии в целях обеспечения непрерывности производственно-технологического процесса потребителей.

      14. Потребители классифицируются на следующие группы:

      1) население, бюджетные и некоммерческие организации, а также другие предприятия, оказывающие коммунальные услуги населению, бюджетным и некоммерческим организациям;

      2) сельхозтоваропроизводители;

      3) промышленные предприятия и другие коммерческие организации;

      4) нефтегазодобывающие предприятия.

      15. Тариф для группы потребителей "население, бюджетные и некоммерческие организации, а также другие предприятия, оказывающие коммунальные услуги населению, бюджетным и некоммерческим организациям" (1-я группа) на i-м участке рассчитывается по формуле:

     


      где:

      n – период действия тарифа (на год или на весь период);

      Тin1 - тариф для 1-ой группы потребителей на i-м участке на период действия тарифа, тенге за 1 кубический метр;

      Zin – экономически обоснованные затраты на i-м участке на период действия тарифа, тенге;

      Min – амортизационные отчисления на i-м участке на период действия тарифа, тенге;

      Рin – расходы на ремонт на i-м участке на период действия тарифа, тенге;

      Vin – cуммарный объем оказываемых услуг по подаче воды по магистральным трубопроводам для всех групп потребителей на i-м участке на период действия тарифа, кубических метров.

      16. Расходы на ремонт на i-м участке рассчитываются, исходя из общей суммы ремонта в целом по всей системе магистральных трубопроводов, распределенной по участкам пропорционально доле каждого участка в стоимости основных средств.

      17. Тариф для группы потребителей "сельхозтоваропроизводители" (2-я группа) на i-м участке рассчитывается по формуле:

     


      где:

      Тin2 – тариф для 2-ой группы потребителей на i-м участке на период действия тарифа, тенге за 1 кубический метр;

      Zin – экономически обоснованные затраты на i-м участке на период действия тарифа, тенге;

      Vin – cуммарный объем оказываемых услуг по подаче воды по магистральным трубопроводам для всех групп потребителей на i-м участке на период действия тарифа, кубических метров.

      18. Тариф для группы потребителей "промышленные предприятия и другие коммерческие организации" (3-я группа) на i-м участке рассчитывается по формуле:

     


      где:

      Тin3 – тариф для 3-ей группы потребителей на i-м участке на период действия тарифа, тенге за 1 кубический метр;

      Zin – экономически обоснованные затраты на i-м участке на период действия тарифа, тенге;

      ДУПin – допустимый уровень прибыли до налогообложения на i-м участке на период действия тарифа, тенге;

      Vin – cуммарный объем оказываемых услуг по подаче воды по магистральным трубопроводам для всех групп потребителей на i-м участке на период действия тарифа, кубических метров.

      19. Тариф для группы потребителей "нефтегазодобывающие предприятия" (4-я группа) на i-м участке рассчитывается по формуле:

     


      где:

      Тin4 – тариф для 4-ой группы потребителей на i-м участке на период действия тарифа, тенге за 1 кубический метр;

      Vin1 – объем оказываемых услуг по подаче воды потребителям 1-й группы на i-м участке на период действия тарифа, кубических метров;

      Vin2 – объем оказываемых услуг по подаче воды потребителям 2-й группы на i-м участке на период действия тарифа, кубических метров;

      Vin4 – объем оказываемых услуг по подаче воды потребителям 4-й группы на i-м участке на период действия тарифа, кубических метров.

      Примечание. К объему Vin1 оказания услуг по подаче воды потребителям 1-й группы на i-м участке относятся только те объемы, которые непосредственно потребляются населением, бюджетными и некоммерческими организациями, а также другими предприятиями, оказывающими коммунальные услуги населению, бюджетным и некоммерческим организациям.

Глава 4. Расчет тарифа (цены, ставки сбора) на услуги по подаче воды по каналам

      20. Тариф на услуги по подаче воды по каналам рассчитывается по формуле:

     


      где:

      n – период действия тарифа (на год или на весь период);

      Тn – тариф на услуги по подаче воды на период действия тарифа, тенге за 1 кубический метр;

      Zn – экономически обоснованные затраты на период действия тарифа, принятые с учетом требований Особого порядка, тысяч тенге;

      ДУПn – допустимый уровень прибыли до налогообложения на период действия тарифа, тысяч тенге;

      Vn – объем оказываемых услуг на период действия тарифа, тысяч кубических метров.

      21. В случае, если имеется несколько тарифных участков, тариф для потребителей услуги по подаче воды по каналам рассчитывается по формуле:

     


      где:

      i – номер тарифного участка;

      Tin – тариф на услуги по подаче воды по i-му тарифному участку на период действия тарифа, тенге за 1 кубический метр;

      Zin – экономически обоснованные затраты по i-му тарифному участку на период действия тарифа, тысяч тенге;

      ДУПin – допустимый уровень прибыли до налогообложения по i-му тарифному участку на период действия тарифа, тысяч тенге;

      Vin – объем оказываемых услуг по подаче воды по i-му тарифному участку на период действия тарифа, тысяч кубических метров.

      22. В случае необходимости дифференциации тарифов по тарифным участкам дифференциация производится по группам потребителей.

Глава 5. Расчет тарифа (цены, ставки сбора) на услуги по подаче воды по каналам дифференцированного по группам потребителей в зависимости от способа подачи воды

      23. Дифференциация тарифов по группам потребителей производится на основании технологической особенности при оказании регулируемых услуг по подаче воды по каналам, при которой подача воды до потребителя осуществляется двумя способами (механизированный и самотечный) и в зависимости от того, на какие нужды используется вода.

      24. Потребители классифицируются на следующие группы:

      1) сельхозтоваропроизводители;

      2) водоканалы, бюджетные организации;

      3) предприятия, производящие электроэнергию;

      4) попуски (природоохранные, компенсационные, санитарно-экологические);

      5) промышленные предприятия, прочие коммерческие и некоммерческие организации.

      25. Среднеотпускной расчетный тариф на услуги по подаче воды по каналам на период действия тарифа, рассчитывается по следующей формуле:

     


      где:

      n – период действия тарифа (на год или на весь период);

      Tn – тариф среднеотпускной расчетный на период действия тарифа, тенге за 1 кубический метр;

      Zn – экономически обоснованные затраты на период действия тарифа, принятые с учетом требований Особого порядка, тысяч тенге;

      ДУПn – допустимый уровень прибыли до налогообложения на период действия тарифа, тысяч тенге;

      Vn – объем оказываемых услуг на период действия тарифа, тысяч кубических метров.

      26. Расчетный тариф на услуги по подаче воды по каналам для каждой группы потребителей в зависимости от способа подачи воды рассчитывается по формуле:

      1) Для механизированного способа подачи воды:

      Tnмi расчет =Tn*Vфакт /Dфакт *(Dмi факт/Vмi факт),

      где:

      i – группа потребителей;

      Tnмi расчет – расчетный тариф для механизированного способа подачи воды для i-й группы потребителей на период действия тарифа, тенге за 1 кубический метр;

      Dфакт – фактический доход от оказания услуг за предыдущий законченный календарный год, тысяч тенге;

      Vфакт – фактический объем оказанных услуг за предыдущий законченный календарный год, тысяч кубических метров;

      Dмi факт – фактический доход от механизированной водоподачи для i-й группы потребителей за предыдущий законченный календарный год, тысяч тенге;

      Vмi факт – фактический объем механизированной водоподачи для i-й группы потребителей за предыдущий законченный календарный год, тысяч кубических метров;

      2) Для самотечного способа подачи воды:

      Tnсi расчет = Tn*Vфакт/Dфакт*(Dсi факт/Vсi факт),

      где:

      i – группа потребителей;

      Tnсi расчет – расчетный тариф для самотечного способа подачи воды для i-й группы потребителей на период действия тарифа, тенге за 1 кубический метр;

      Dфакт – фактический доход от оказания услуг за предыдущий законченный календарный год, тысяч тенге;

      Vфакт – фактический объем оказанных услуг за предыдущий законченный календарный год, тысяч кубических метров;

      Dсi факт – фактический доход от самотечной водоподачи для i-й группы потребителей за предыдущий законченный календарный год, тысяч тенге;

      Vсi факт – фактический объем самотечной водоподачи для i-й группы потребителей за предыдущий законченный календарный год, тысяч кубических метров.

      27. Средневзвешанный расчетный тариф с учетом расчетных тарифов для каждой группы потребителей и прогнозируемых объемов оказываемых услуг на период действия тарифа рассчитывается по формуле:

     


      где:

      n – период действия тарифа (на год или на весь период);

      i – группа потребителей;

      Tn ср.расчет – средневзвешанный расчетный тариф на период действия тарифа, тенге за 1 кубический метр;

      Vnсi – объем самотечной водоподачи для i-й группы потребителей на период действия тарифа, тысяч кубических метров;

      Vnмi – объем механизированной водоподачи для i-й группы потребителей на период действия тарифа, тысяч кубических метров;

      Sci – сумма произведений тарифа на объем по самотечной водоподаче для i-й группы потребителей на период действия тарифа, тысяч тенге;

      Sмi – сумма произведений тарифа на объем по механической водоподаче для i-й группы потребителей на период действия тарифа, тысяч тенге.

      28. Для определения отклонения средневзвешанного расчетного тарифа от среднеотпускного расчетного тарифа при изменении прогнозируемых объемов оказываемых услуг применяется поправочный коэффициент, который рассчитывается по следующей формуле:

      Kn поправ = Tn /(Tn ср.расчет),

      где:

      Kn поправ – поправочный коэффициент, характеризующий степень собираемости доходов в период действия тарифа, при этом значения коэффициента означают: Kn поправ <1 – что расчетный доход на период действия тарифа, превышает тарифный доход на период действия тарифа; Kn поправ =1 – что расчетный и тарифный доходы на период действия тарифа равны; Kn поправ >1 – что расчетный доход на период действия тарифа меньше необходимого тарифного дохода на период действия тарифа.

      29. Тариф для каждой группы потребителей в зависимости от способа подачи воды на период действия тарифа определяется по формулам:

      1) для механизированного способа подачи воды:

      Tnмi = Tnмi расчет*Kn поправ

      2) для самотечного способа подачи воды:

      Tnci = Tnci расчет*Kn поправ

      где:

      Tnмi – тариф для i-й группы потребителей на период действия тарифа при механизированном способе подачи воды, тенге за 1 кубический метр;

      Tnci – тариф для i-й группы потребителей на период действия тарифа при самотечном способе подачи воды, тенге за 1 кубический метр.