"Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 8 мамырдағы № 439 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2018 жылғы 19 маусымдағы № 454 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 9 шілдеде № 17164 болып тіркелді. Күші жойылды- Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 28 наурыздағы № 261 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 28.03.2020 № 261 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 8 мамырдағы № 439 бұйрығына (Нормативтік-құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11368 тіркелді, 2015 жылғы 30 қазанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланды) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Әкімшілік полиция комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтiк құқықтық актілерiнiң эталондық бақылау банкiне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықты ресми жариялағаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ішкі істер министрі
Қ. Қасымов

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2018 жылғы 19 маусымдағы
№ 454 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2015 жылғы 08 мамырдағы
№ 439 бұйрығымен
бекітілген

"Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Күзет қызметімен айналысу кұқығына лицензия беру" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 16 наурыздағы № 236 бұйрығымен (Нормативтік-құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11143 тіркелген) "Күзет қызметімен айналысу кұқығына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің аумақтық бөліністері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "электрондық үкіметтің" www.еgov.kz веб-порталы немесе www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – заңды тұлғаларға күзет қызметімен айналысу құқығына берілген лицензия, оны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасы не лицензияны беруден бас тарту туралы дәлелді жауап.

2-тарау. Қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету процесінде әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-әрекетті) бастау үшін негіз көрсетілетін қызметті берушінің заңды тұлғаның (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) Стандарттың 9-тармағында көзделген мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті өтініші мен құжаттарын алу не портал арқылы электрондық құжат нысанында сұрау салу жолдау болып табылады.

      5. Орындау ұзақтығы көрсетіле отырып, мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны: лицензия беру кезде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттар қабылдауды, оларды порталда тіркеуді жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат (хабарлама) алады – орындалу уақыты 30 минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы өтінішті орындаушыны анықтайды – орындалу уақыты 30 минут;

      3) аумақтық күзет қызметін бақылау (бұдан әрі - КҚБ) бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту туралы жауап жолданады –орындалу мерзімі екі жұмыс күні;

      4) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды зерделейді және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден біліктілік талаптарына сәйкес келуі мәніне тексереді (жеке басын растайтын, заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелуі туралы, соттылығының бар-жоғы туралы, қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке тартылған-тартылмағаны туралы, бюджетке лицензиялық алымның төленгендігі туралы құжаттардың мәліметтері), сондай -ақ Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеттің Басқармасына (бұдан әрі - ҚСжАЕАКБ) талап жолдайды – орындалу мерзімі алты жұмыс күні;

      5) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері көрсетілетін қызметті алушының жеке күзет ұйымының күзетшісі не басшысы лауазымдарынан теріс қылықтары бойынша босатылған адамдарды тексеру мәніне тексереді - орындалу уақыты 6 сағат;

      6) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері тиісті тексеріс жүргізгеннен және қажетті құжаттарды алғаннан кейін лицензия алу құқығына құжаттарын қоса бере отырып, көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына жазбаша форматта баянат (анықтама) жазады және "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастырады. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы электрондық нәтижеге қол қояды және оны портал арқылы беруді жүзеге асырады - орындалу мерзімі бір жұмыс күні;

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының куәландырылған электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады;

      лицензияны қайта ресімдеу кезде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттар қабылдауды, оларды порталда тіркеуді жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат (хабарлама) алады – орындалу уақыты 30 минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы өтінішті орындаушыны анықтайды – орындалу уақыты 30 минут;

      3) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту туралы жауап жолданады – орындалу мерізімі екі жұмыс күні;

      4) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды зерделейді және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден біліктілік талаптарына сәйкес келуі мәніне тексереді (жеке басын растайтын, заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелуі туралы, заңды мекен-жайы, соттылығының бар-жоғы туралы, қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке тартылған-тартылмағаны туралы, бюджетке лицензиялық алымның төленгендігі туралы құжаттардың мәліметтері) – орындалу уақыты 5 сағат;

      5) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері тиісті тексеріс жүргізгеннен және қажетті құжаттарды алғаннан кейін лицензия қайта ресімдеу құқығына құжаттарын қоса бере отырып, көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына жазбаша форматта баянат (анықтама) жазады және "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастырады. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы электрондық нәтижеге қол қояды және оны портал арқылы беруді жүзеге асырады - орындалу уақыты 2 сағат;

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының куәландырылған ЭЦҚ электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады;

      лицензия телнұсқасын беру кезде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттар қабылдауды, оларды порталда тіркеуді жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат (хабарлама) алады – орындалу уақыты 30 минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы өтінішті орындаушыны анықтайды – орындалу уақыты 30 минут;

      3) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту туралы жауап жолданады – орындалу мерзімі бір жұмыс күні;

      4) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды зерделейді және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден біліктілік талаптарына сәйкес келуі мәніне тексереді (жеке басын растайтын, заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелуі туралы, заңды мекен-жайы, соттылығының бар-жоғы туралы, қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке тартылған-тартылмағаны туралы, бюджетке лицензиялық алымның төленгендігі туралы құжаттардың мәліметтері) – орындалу уақыты 5 сағат;

      5) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері тиісті тексеріс жүргізгеннен және қажетті құжаттарды алғаннан кейін лицензия телнұсқасын беру құқығына құжаттарын қоса бере отырып, көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына жазбаша форматта баянат (анықтама) жазады және "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастырады. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы электрондық нәтижеге қол қояды және оны портал арқылы беруді жүзеге асырады - орындалу уақыты 2 сағат;

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының куәландырылған ЭЦҚ электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөліністердің (қызметкерлерінің) іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық КҚБ бөлінісінің қызметкері;

      4) аумақтық ҚСжАЕАКБ қызметкері.

      7. Әрбір рәсімдердің (іс-қимылдардың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөліністердің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) дәйектілігінінің сипаттамасы: лицензия беру кезде:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің құжаттарды 30 минут ішінде қабылдауы және тексеруі, оның нәтижесі шығыс номермен тіркелген құжат болып табылады;

      2) қабылданған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысы арқылы 30 минут ішінде КҚБ бөлінісіне беру;

      3) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкерімен ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруі. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, екі жұмыс күні ішінде өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту туралы жауап жолданады;

      4) ұсынылған құжаттарды зерделеу және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден біліктілік талаптарына сәйкес келуі мәніне тексеру (жеке басын растайтын, заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелуі туралы, соттылығының бар-жоғы туралы, қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке тартылған-тартылмағаны не босатылғаны туралы, бюджетке лицензиялық алымның төленгені туралы құжаттардың мәліметтері), сондай-ақ талапты ҚСжАЕАКБ-ге алты жұмыс күні ішінде жолдау;

      5) жеке күзет ұйымының күзетшісі не басшысы лауазымдарынан теріс себептер бойынша босатылған адамдарды тізім бойынша 6 сағат ішінде тексеру;

      6) тиісті тексеріс жүргізгеннен және ҚСжАЕАКБ қызметкерінен қажетті қосымша құжаттарды алғаннан кейін лицензия алу құқығына құжаттарын қоса отырып, көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына жазбаша форматта баянаттар (анықтамалар) жазу және "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ-ге мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастыру. Ұсынылған құжаттарды зерделеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ арқылы электрондық құжатқа қол қоюы және нәтижесін портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау арқылы беру - орындалу мерзімі бір жұмыс күні;

      лицензияны қайта ресімдеу кезде:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің құжаттарды 30 минут ішінде қабылдауы және тексеруі, оның нәтижесі шығыс номермен тіркелген құжат болып табылады;

      2) қабылданған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысы арқылы 30 минут ішінде КҚБ бөлінісіне беру;

      3) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкерімен ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруі. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, екі жұмыс күні ішінде өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту туралы жауап жолданады;

      4) ұсынылған құжаттарды зерделеу және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден біліктілік талаптарына сәйкес келуі мәніне тексеру 5 сағат ішінде (жеке басын растайтын, заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелуі туралы, заңды мекен-жайы, соттылығының бар-жоғы туралы, қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке тартылған-тартылмағаны не босатылғаны туралы, бюджетке лицензиялық алымның төленгені туралы құжаттардың мәліметтері);

      5) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері тиісті тексеріс жүргізгеннен және қажетті құжаттарды алғаннан кейін лицензия қайта ресімдеу құқығына құжаттарын қоса бере отырып, көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына жазбаша форматта баянат (анықтама) жазады және "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастырады. Ұсынылған құжаттарды зерделеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ арқылы электрондық құжатқа қол қоюы, электрондық нәтижесін портал арқылы беруді көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау арқылы жүзеге асырады 2 сағат ішінде;

      лицензия телнұсқасын беру кезде:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің құжаттарды 30 минут ішінде қабылдауы және тексеруі, оның нәтижесі шығыс номермен тіркелген құжат болып табылады;

      2) қабылданған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысы арқылы 30 минут ішінде КҚБ бөлінісіне беру;

      3) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкерімен ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруі. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, бір жұмыс күні ішінде өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту туралы жауап жолданады;

      4) ұсынылған құжаттарды зерделеу және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден біліктілік талаптарына сәйкес келуі мәніне тексеру 5 сағат ішінде (жеке басын растайтын, заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелуі туралы, заңды мекен-жайы, соттылығының бар-жоғы туралы, қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке тартылған-тартылмағаны не босатылғаны туралы, бюджетке лицензиялық алымның төленгені туралы құжаттардың мәліметтері);

      5) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері тиісті тексеріс жүргізгеннен және қажетті құжаттарды алғаннан кейін лицензия қайта ресімдеу құқығына құжаттарын қоса бере отырып, көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына жазбаша форматта баянат (анықтама) жазады және "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастырады. Ұсынылған құжаттарды зерделеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ арқылы электрондық құжатқа қол қоюы, электрондық нәтижесін портал арқылы беруді көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау арқылы жүзеге асырады 2 сағат ішінде.

      Стандарттың 10-тармағымен көзделген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіздер болған жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап әзірленіп, жіберіледі.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      8. ҚФБ - қызметті көрсету процесіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірлік (бұдан әрі - ҚФБ):

      1) электрондық үкіметтің порталы(бұдан әрі - ЭҮП);

      2) электрондық үкіметтің шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ);

      3) электрондық үкіметтің төлем шлюзі (бұдан әрі - ЭҮТШ );

      4) "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ);

      5) "Заңды тұлғалардың" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - "ЗТ" МДБ АЖ);

      6) көрсетілетін қызметті беруші.

      9. Көрсетілетін қызметті алушының қадамдық әрекеттері және шешімдері (ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл жасасуының № 1 диаграммасы) осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген:

      1) көрсетілетін қызметті алушы ЭҮП-да тіркеуді өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының бизнес-сәйкестендіру номері (бұдан әрі - БСН) мен паролін қызметті алу үшін енгізуі (авторизациялау процесі);

      3) 1-шарт – ЭҮП көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалылығын БСН және пароль арқылы тексеру;

      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы ЭҮП-да хабарлама қалыптастыру;

      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін экранға өтініш нысанын шығару және көрсетілетін қызметті алушының нысанды оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, Стандартың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды электронды түрде қоса отырып толтыруы, өтінішті куәландыруы (қол қоюы) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 4-процесс – қызметті электрондық үкімет төлем шлюзінде (бұдан әрі – ЭҮТШ) төлеу, одан кейін бұл ақпарат "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ға келіп түседі не электрондық (сканерленген) түрде түбіртекті тіркеу;

      7) 2-шарт – қызмет көрсетілгені үшін төлеу фактісін "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тексеру;

      8) 5-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызмет көрсету үшін төлемнің болмауына байланысты сұрау салынған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуды куәландыруы (қол қоюы) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      10) 3-шарт – ЭҮП ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімін және қайта алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;

      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқасының расталмауына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсетуге толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) куәландыру (қол қою);

      13) 9-процесс – электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркеу және сұрау салуды "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да өңдеу;

      14) 4-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің лицензия беру үшін көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарға және негіздерге сәйкестігін тексеруі;

      15) 10-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтадың болуына байланысты сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;

      16) 11-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭҮП-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін алуы (электрондық лицензия). Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.

      10. Көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық әрекеттері және шешімдері (ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл жасасуының № 2 диаграммасы) осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген.

      1) 1-процесс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің мемлекеттік қызметті көрсету үшін "Е-лицензиялау" МДБ АЖ логині мен паролін енгізуі (авторизациялау процесі);

      2) 1-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалылығын логин және пароль арқылы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тексеру;

      3) 2-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері туралы деректерде бұзушылық болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да хабарлама қалыптастыру;

      4) 3-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;

      5) 4-процесс – ЭҮШ арқылы "ЗТ" МДБ АЖ-ға көрсетілетін қызметті алушынының деректері туралы сұрау салу жолдау;

      6) 2-шарт – көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің ЗТ МДБ АЖ-де бар-жоғын тексеру;

      7) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің "ЗТ" МДБ АЖ-да болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарлама қалыптастыру;

      8) 6-процесс – құжаттардың қағаз түрінде болуы туралы белгі бөлігінде сұрау салу нысанын толтыру және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерден өткізуі және оларды сұрау салу нысанына тіркеуі;

      9) 7-процесс – сұрау салуды "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркеу және қызметті "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да өңдеу;

      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің тұтынушының біліктілік талаптарына және лицензия беру негіздеріне сәйкестігін тексеруі;

      11) 8-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      12) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін алуы (электрондық лицензия). Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ пайдалана отырып қалыптастырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың), көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жасасу тәртібі дәйектілігінінің толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Күзет қызметімен айналысу
құқығына лицензия
беру" мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне
1- қосымша

Көрсетілетін қызметті алушының қадамдық әрекеттері мен шешімдері

Ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл жасауының № 1 диаграммасы



Көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық әрекеттері мен шешімдері

Ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл жасауының № 2 диаграммасы



  "Күзет қызметімен айналысу
құқығына лицензия беру"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 2-қосымша

"Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығы (мемлекеттік көрсетілетін қызметінің атауы)



      лицензияны қайта ресімдеу кезде:



      лицензия телнұсқасын беру кезде:





О внесении изменения в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 8 мая 2015 года № 439 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия охранной деятельностью"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 19 июня 2018 года № 454. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 июля 2018 года № 17164. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 28 марта 2020 года № 261 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 28.03.2020 № 261 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 8 мая 2015 года № 439 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия охранной деятельностью" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11368, опубликован 30 октября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      Регламент государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия охранной деятельностью", утвержденный указанным приказом изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету административной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан после его официального опубликования;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр внутренних дел
Республики Казахстан
К. Касымов

  Приложение
к приказу Министра
внутренних дел
Республики Казахстан
от 19 июня 2018 года № 454
  Утвержден приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 8 мая 2015 года № 439

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия
охранной деятельностью"

Глава 1. Общие положения

      1.Государственная услуга "Выдача лицензии на право занятия охранной деятельностью" (далее – государственная услуга) оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия охранной деятельностью", утвержденного приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 16 марта 2015 года № 236 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11143) (далее - Стандарт), территориальными подразделениями Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz или веб-портал www.elicense.kz (далее - портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная.

      3. Результат оказания государственной услуги – лицензия, переоформление, дубликат лицензии на право занятия охранной деятельностью, выданные юридическим лицам, либо мотивированный ответ об отказе в выдаче лицензии.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и документов юридического лица (далее – услугополучателя), предусмотренных в пункте 9 Стандарта, необходимых для оказания государственной услуги, либо направление запроса в форме электронного документа через Портал.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги с указанием длительности выполнения:

      при выдаче лицензии:

      1) работник канцелярии осуществляет прием документов, их регистрацию на портале, услугополучатель получает расписку (уведомление) о приеме документов – время исполнения 30 минут;

      2) руководитель услугодателя определяет исполнителя заявления – время исполнения 30 минут;

      3) ответственный работник территориального подразделения по контролю за охранной деятельностью (далее – КОД), проверяет полноту представленных документов. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта и (или) документов с истекшим сроком действия, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления – срок исполнения два рабочих дня;

      4) ответственный работник подразделения КОД изучает представленные документы и проверяет услугополучателя на предмет соответствия квалификационным требованиям из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" (сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации в качестве юридического лица, об отсутствии судимости, о непривлечении к уголовной и административной ответственности, об уплате в бюджет лицензионного сбора), а также путем направления требования в Управление Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее – УКПСиСУ) – срок исполнения шесть рабочих дней;

      5) ответственный работник подразделения КОД проверяет услугополучателя на предмет проверки лиц, уволенных по отрицательным мотивам с должности охранника либо руководителя частной охранной организации – время исполнения 6 часов;

      6) ответственный работник подразделения КОД после проведения соответствующей проверки и получения необходимых документов, в бумажном формате составляет рапорт (справку) на имя руководителя услугодателя с приложением документов на право выдачи лицензии и формирует в информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС "ГБД "Е-лицензирование") результат оказания государственной услуги. Руководитель услугодателя подписывает электронный результат и осуществляет его выдачу посредством портала – срок исполнения один рабочий день.

      Результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя;

      при переоформлении лицензии:

      1) работник канцелярии осуществляет прием документов, их регистрацию на портале, услугополучатель получает расписку (уведомление) о приеме документов – время исполнения 30 минут;

      2) руководитель услугодателя определяет исполнителя заявления – время исполнения 30 минут;

      3) ответственный работник подразделения КОД, проверяет полноту предоставленных документов. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта и (или) документов с истекшим сроком действия, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления – срок исполнения два рабочих дня;

      4) ответственный работник подразделения КОД изучает представленные документы и проверяет услугополучателя на предмет соответствия квалификационным требованиям из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" (сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации в качестве юридического лица, юридическом адресе, об отсутствии судимости, о непривлечении к уголовной и административной ответственности, об уплате в бюджет лицензионного сбора) – время исполнения 5 часов;

      5) ответственный работник подразделения КОД после проведения соответствующей проверки, в бумажном формате составляет рапорт (справку) на имя руководителя услугодателя с приложением документов на право переоформления лицензии и формирует в ИС "ГБД "Е-лицензирование" результат оказания государственной услуги. Руководитель услугодателя подписывает электронный результат и осуществляет его выдачу посредством портала – время исполнения 2 часа.

      Результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя;

      при выдаче дубликата лицензии:

      1) работник канцелярии осуществляет прием документов, их регистрацию на портале, услугополучатель получает расписку (уведомление) о приеме документов – время исполнения 30 минут;

      2) руководитель услугодателя определяет исполнителя заявления – время исполнения 30 минут;

      3) ответственный работник подразделения КОД, проверяет полноту предоставленных документов. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта и (или) документов с истекшим сроком действия, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления – срок исполнения один рабочий день;

      4) ответственный работник подразделения КОД изучает представленные документы и проверяет услугополучателя на предмет соответствия квалификационным требованиям из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" (сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации в качестве юридического лица, юридическом адресе, об отсутствии судимости, о непривлечении к уголовной и административной ответственности, об уплате в бюджет лицензионного сбора) – время исполнения 5 часов;

      5) ответственный работник подразделения КОД после проведения соответствующей проверки, в бумажном формате составляет рапорт (справку) на имя руководителя услугодателя с приложением документов на право выдачи дубликата лицензии и формирует в ИС "ГБД "Е-лицензирование" результат оказания государственной услуги. Руководитель услугодателя подписывает электронный результат и осуществляет его выдачу посредством портала – время исполнения 2 часа.

      Результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) работник территориального подразделения КОД услугодателя;

      4) работник территориального УКПСиСУ.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      при выдаче лицензии:

      1) прием и проверка документов канцелярией услугодателя, результатом которой является зарегистрированный документ с входящим номером в течение 30 минут;

      2) передача через руководителя услугодателя принятых документов в подразделение КОД в течение 30 минут;

      3) проверка полноты предоставленных документов ответственным работником подразделения КОД. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта и (или) документов с истекшим сроком действия, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления, в течение двух рабочих дней;

      4) изучение представленных документов и проверка услугополучателя на предмет соответствия квалификационным требованиям из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" (сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации в качестве юридического лица, об отсутствии судимости, о непривлечении либо освобождении от уголовной и административной ответственности, об уплате в бюджет лицензионного сбора), а также путем направления требования в УКПСиСУ и получение ответа в течение шести рабочих дней;

      5) проверка среди лиц, уволенных по отрицательным мотивам с должности охранника либо руководителя частной охранной организации, в течение 6 часов;

      6) после проведения соответствующей проверки и получения необходимых дополнительных документов от работника УКПСиСУ, составление рапорта (справки) в бумажном формате на имя руководителя услугодателя с приложением документов на право выдачи лицензии и формирование в ИС "ГБД "Е-лицензирование" результата оказания государственной услуги. Изучение представленных документов и подписание руководителем услугодателя электронного документа посредством ЭЦП, выдача результата через портал путем направления в "личный кабинет" услугополучателя – срок исполнения один рабочий день;

      при переоформлении лицензии:

      1) прием и проверка документов канцелярией услугодателя, результатом которой является зарегистрированный документ с входящим номером в течение 30 минут;

      2) передача через руководителя услугодателя принятых документов в подразделение КОД в течение 30 минут;

      3) проверка полноты предоставленных документов ответственным работником подразделения КОД. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта и (или) документов с истекшим сроком действия, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления, в течение двух рабочих дней;

      4) изучение представленных документов и проверка услугополучателя на предмет соответствия квалификационным требованиям из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" (сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации в качестве юридического лица, юридическом адресе, об отсутствии судимости, о непривлечении либо освобождении от уголовной и административной ответственности, об уплате в бюджет лицензионного сбора) в течение 5 часов;

      5) после проведения соответствующей проверки, составление рапорта (справки) на имя руководителя услугодателя в бумажном формате с приложением документов на право переоформления лицензии и формирование в ИС "ГБД "Е-лицензирование" результата оказания государственной услуги. Изучение представленных документов и подписание руководителем услугодателя электронного документа посредством ЭЦП, выдача результата через портал путем направления в "личный кабинет" услугополучателя в течение 2 часов;

      при выдаче дубликата лицензии:

      1) прием и проверка документов канцелярией услугодателя, результатом которой является зарегистрированный документ с входящим номером в течение 30 минут;

      2) передача через руководителя услугодателя принятых документов в подразделение КОД в течение 30 минут;

      3) проверка полноты предоставленных документов ответственным работником подразделения КОД. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта и (или) документов с истекшим сроком действия, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления, в течение одного рабочего дня;

      4) изучение представленных документов и проверка услугополучателя на предмет соответствия квалификационным требованиям из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" (сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации в качестве юридического лица, юридическом адресе, об отсутствии судимости, о непривлечении либо освобождении от уголовной и административной ответственности, об уплате в бюджет лицензионного сбора) в течение 5 часов;

      5) после проведения соответствующей проверки, составление рапорта (справки) на имя руководителя услугодателя в бумажном формате с приложением документов на право выдачи дубликата лицензии и формирование в ИС "ГБД "Е-лицензирование" результата оказания государственной услуги. Изучение представленных документов и подписание руководителем услугодателя электронного документа посредством ЭЦП, выдача результата через портал путем направления в "личный кабинет" услугополучателя в течение 2 часов.

      В случае наличия оснований для отказа в оказании государственной услуги, предусмотренных пунктом 10 Стандарта, подготавливается и направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

Глава 4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее - СФЕ):

      1) портал электронного правительства (далее – ПЭП);

      2) шлюз электронного правительства (далее – ШЭП);

      3) платежный шлюз электронного правительства (далее – ПШЭП);

      4) информационная система "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование");

      5) информационная система "Государственная база данных "Юридические лица" (далее – ИС ГБД "ЮЛ");

      6) услугодатель.

      9. Пошаговые действия и решения услугополучателя (диаграмма № 1 функционального взаимодействия информационных систем) приведены в приложении 1 к настоящему регламенту:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);

      2) процесс 1 - ввод услугополучателем бизнес-идентификационного номера (далее – БИН) и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;

      3) условие 1 - проверка на ПЭП подлинности данных об услугополучателе через БИН и пароль;

      4) процесс 2 - формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 - выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы заявления для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы с учетом ее структуры и форматных требований с прикреплением необходимых документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, выбор регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) заявления;

      6) процесс 4 - оплата услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД "Е-лицензирование", либо прикрепление квитанции в электронном (сканированном) виде;

      7) условие 2 - проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание услуги;

      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      9) процесс 6 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе, и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;

      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;

      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ПЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      10. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия информационных систем) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:

      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;

      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;

      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;

      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;

      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ИС ГБД "ЮЛ" о данных услугополучателя;

      6) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ИС ГБД "ЮЛ";

      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ИС ГБД "ЮЛ";

      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;

      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;

      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      12) процесс 9 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Выдача лицензии на
право занятия охранной
деятельностью"

Пошаговые действия и решения услугополучателя

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия информационных систем

     


Пошаговые действия и решения услугодателя

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия информационных систем

     


  Приложение 2
к Регламенту государственной услуги "Выдача лицензии на
право занятия охранной
деятельностью"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача лицензии на право занятия охранной деятельностью"
(наименование государственной услуги)

     


      При переоформлении лицензии:

     


      При выдаче дубликата лицензии: