"Бюджеттік мониторинг жүргізу нұсқаулығын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 30 қарашадағы № 629 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 28 қыркүйектегі № 865 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 17 қазанда № 17569 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Бюджеттік мониторинг жүргізу нұсқаулығын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 30 қарашадағы № 629 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14623 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде 2017 жылғы 11 қаңтарда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетiлген бұйрықпен бекiтiлген Бюджеттiк мониторинг жүргізу нұсқаулығында:

      29-тармақтың төртінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаны (кіші бағдарламаны) басқаруы: конкурстық рәсімдерді уақтылы өткізбеу (өткізбеу), конкурстық рәсімдерді өткізу мерзімдерін ауыстыру, шарттар жасаспау, шарттарды, қосымша келісімдерді жасасу рәсімдерін ұзақ жүргізу, қаржыландыру жоспарына өзгерістер енгізу қажеттілігі, төлем құжаттарын ұзақ келісу, жоспарланған іс-шараларды уақтылы өткізбеу, тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) өнім берушілер нарығын сапасыз талдау, казынашылық органында тіркеуге арналған шарттардың кеш ұсынылуы, қазынашылық органына төлемге шоттың кеш ұсынылуы, құжатты орындамай қайтару (дұрыс ресімдемеу, ерекшелікті дұрыс қолданбау, ақша алушылардың деректемелерінің сәйкес келмеу себебі бойынша және басқалар), аванстық төлем мөлшерінің азаюы, шарттың келісу сатысында болуы, конкурстық рәсімдердің ұзақ өткізілуі, техникалық-экономикалық негіздемелерді, қаржы-экономикалық негіздемелерді, жобалау-сметалық құжаттамаларды түзету, бюджет қаражатының талап етілмеуі, көтерінкі құндық және сандық көрсеткіштер жатады;";

      34-тармақтың екінші бөлігінің екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "өткен қаржы жылында бөлінген және Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе жергілікті атқарушы органдардың шешімі бойынша ағымдағы жылы түгел пайдалануға рұқсат етілген нысаналы даму трансферттерін түгел пайдалану туралы талдамалық есеп осы Нұсқаулыққа 10-қосымшаға сәйкес;";

      3-параграфтың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-параграф. Облыстық бюджеттерге, астана, республикалық маңызы бар қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің атқарылуын талдау";

      37-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "37. Облыстық бюджеттерге, астана, республикалық маңызы бар қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің атқарылуын талдауды республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуы жөніндегі есептілік және бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері берген ақпараттар негізінде бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдар жүзеге асырады.";

      41-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "41. Бюджетті атқару жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдар облыстық бюджеттерге, астана, республикалық маңызы бар қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттердің іске асырылуы туралы талдамалық есепті Қазақстан Республикасының Үкіметіне, тиісті жергілікті атқарушы органдарға тоқсан сайын есепті тоқсаннан кейінгі айдың 25-і күніне және қаржы жылының қорытындылары бойынша есепті қаржы жылынан кейінгі екінші айдың 25-і күніне осы Нұсқаулыққа 20-қосымшаға сәйкес нысанда ұсынады.";

      42- тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "42. 2-НТО нысаны бойынша облыстық бюджеттерге, астана, республикалық маңызы бар қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы ағымдағы трансферттердің, нысаналы даму трансферттері мен кредиттердің іске асырылу мониторингінің нәтижелері туралы есеп пен осы Нұсқаулыққа 20-қосымшаға сәйкес нысан бойынша облыстық бюджеттерге, астана, республикалық маңызы бар қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылуы туралы талдамалық есеп АЖ пайдалана отырып жасалады.";

      44, 45 және 46-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "44. Облыстық бюджеттерге, астана, республикалық маңызы бар қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген ағымдағы нысаналы трансферттердің, дамуға арналған нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылу мониторингінің нәтижелері туралы есептер мен облыстық бюджеттерге, астана, республикалық маңызы бар қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылуы туралы талдамалық есептердің шығу нысандары қағаз тасығыштарда ұсынылады және оларға негізінде бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың басшылары қол қояды, қойылған қолдар (тегі және аты-жөні) таратылып жазылады.

      45. Облыстық бюджеттерге, астана, республикалық маңызы бар қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген ағымдағы нысаналы трансферттердің, дамуға арналған нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылу мониторингінің нәтижелері туралы есептеріндегі және облыстық бюджеттерге, астана, республикалық маңызы бар қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылуы туралы талдамалық есептердегі барлық құн көрсеткіштері теңгеде толтырылып, сонымен қатар шығыс нысандарында бір ондық белгімен мың теңгеде көрсетіледі.

      46. Облыстық бюджеттерге, астана, республикалық маңызы бар қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің атқарылуын талдау нәтижелері бюджетті атқару жөніндегі тиісті уәкілетті орган басшылығының қаперіне жеткізіліп отырады.";

      50-тармақтың 3) тармақшасының екінші бөлігінің жиырма сегізінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "облыстық бюджеттерге, астана, республикалық маңызы бар қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен берілетін ағымдағы нысаналы трансферттер мен нысаналы даму трансферттері есебінен іске асырылатын бюджеттік бағдарламалар бойынша;";

      көрсетілген Нұсқаулыққа 20-қосымшаның тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "облыстардың, астана, республикалық маңызы бар қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы ағымдағы трансферттердің, нысаналы даму трансферттерінің іске асырылуы туралы талдамалы есеп";

      көрсетілген Нұсқаулыққа 21-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті (З.А. Ерназарова) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуін;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шараларды орындау туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Ә. Смайылов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      Статистика комитетінің төрағасы

      _______________ Н. Айдапкелов

      2018 жылғы "_____" ____________

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 28 қыркүйектегі
№ 865 қосымша
  Бюджеттік мониторинг
жүргізу нұсқаулығына
21-қосымша

Әкімшілік деректер жинауға арналған нысан

Бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) іске асырылуы туралы есеп _________ қаржы жылындағы есепті кезең

      Индекс: нысан:4-РББ

      Білдіретін тұлғалар тобы:

      Бюджеттік бағдарлама әкімшілері

      Қайда ұсынылады: бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органға (аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкімдерінің аппаратына)

      Мерзімділігі: жылдық

      Ұсыну мерзімі: есептi қаржы жылынан кейiнгi жылдың 1 ақпанына дейін

      Бюджеттiк бағдарлама әкiмшiсiнiң коды мен атауы ______________________________

      __________________________________________________________________________

      Бюджеттiк бағдарламаның коды мен атауы _____________________________________

      __________________________________________________________________________

      Бюджеттiк бағдарламаның түрi:

      мемлекеттiк басқару деңгейiне қарай_____________________________________

      мазмұнына қарай _____________________________________________________

      iске асыру тәсiлiне қарай _______________________________________________

      ағымдағы/даму _______________________________________________________

      Бюджеттік бағдарламалардың мақсаты_________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Бюджеттік бағдарламалардың сипаты__________________________________________

      __________________________________________________________________________

Бюджеттiк бағдарлама бойынша шығыстар

Өлшем бірлігі

Жоспар

Іс жүзiнде

Ауытқуы (4-баған - 3- баған)

Көрсеткіштердің орындалу пайызы (4-баған/ 3-баған х100)

Нәтижелерге қол жеткізе алмау/оларды асыра орындау және бюджеттiк бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері

1

2

3

4

5

6

7

мың теңге






Бюджеттiк бағдарлама бойынша шығыстардың жиыны

мың теңге






Бюджеттiк бағдарламаның түпкiлiктi нәтижесі







      Бюджеттiк кіші бағдарламалардың коды және атауы______________________________

      __________________________________________________________________________

      Бюджеттiк кіші бағдарламалардың түрі:

      мазмұнына қарай: ___ ____________________________________________________

      ағымдағы/даму _________________________________________________________

      Бюджеттік кіші бағдарламалардың сипаты _____________________________________

      __________________________________________________________________________

Тікелей нәтиже көрсеткіші:

Өлшем бірлігі

Жоспар

Іс жүзiнде

Ауытқуы (4-баған - 3- баған)

Көрсеткіштердің орындалу пайызы (4-баған/ 3-баған х100)

Нәтижелерге қол жеткізе алмау/оларды асыра орындау және бюджеттiк бағдарлама/кіші бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері

1

2

3

4

5

6

7













Бюджеттiк кіші бағдарлама бойынша шығыстар

Өлшем бірлігі

Жоспар

Іс жүзiнде

Ауытқуы (4-баған - 3- баған)

Көрсеткіштердің орындалу пайызы (4-баған/ 3-баған х100)

Нәтижелерге қол жеткізе алмау/оларды асыра орындау және бюджеттiк бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері

Мың теңге






Бюджеттiк кіші бағдарлама бойынша шығыстардың жиыны

Мың теңге






      Бюджеттiк кіші бағдарламалардың коды және атауы _____________________________

      __________________________________________________________________________

      Бюджеттiк кіші бағдарламалардың түрі:

      мазмұнына қарай: __________________________________________

      ағымдағы/даму ___________________________________________

      Бюджеттік кіші бағдарламалардың сипаты ____________________________________

      __________________________________________________________________________

Тікелей нәтиже көрсеткіші :

Өлшем бірлігі

Жоспар

Іс жүзiнде

Ауытқуы (4-баған - 3- баған)

Көрсеткіштердің орындалу пайызы (4-баған/ 3-баған х100)

Нәтижелерге қол жеткізе алмау/оларды асыра орындау және бюджеттiк бағдарлама/кіші бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері

1

2

3

4

5

6

7













Бюджеттiк кіші бағдарлама бойынша шығыстар

Өлшем бірлігі

Жоспар

Іс жүзiнде

Ауытқуы (4-бағ.- 3-бағ.)

Көрсеткіштердің орындалу пайызы (4-баған/ 3-баған х100)

Нәтижелерге қол жеткізе алмау/оларды асыра орындау және бюджеттiк бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері

Мың теңге






Бюджеттiк кіші бағдарлама бойынша шығыстардың жиыны

Мың теңге






      Бюджеттік бағдарламалар

      әкімшісінің басшысы немесе

      Мәслихат хатшысы немесе

      ревизиялық комиссияның төрағасы __________ _____________________

      (қолы) (қолды таратып жазу)

      Бас бухгалтер __________ _____________________

      (қолы) (қолды таратып жазу)

      Ескертпе: Осы Нұсқаулықтың 49-тармағына сәйкес нысанды толтыру бойынша түсіндірме

О внесении изменений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 30 ноября 2016 года № 629 "Об утверждении Инструкции по проведению бюджетного мониторинга"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 28 сентября 2018 года № 865. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 октября 2018 года № 17569

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 30 ноября 2016 года № 629 "Об утверждении Инструкции по проведению бюджетного мониторинга" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14623, опубликован 11 января 2017 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения:

      в Инструкции по проведению бюджетного мониторинга, утвержденной указанным приказом: 

      абзац четвертый пункта 29 изложить в следующей редакции:

      "управление бюджетной программой (подпрограммой) администраторами бюджетных программ: несвоевременное проведение (не проведение) конкурсных процедур, перенос сроков проведения конкурсных процедур, не заключение договоров, длительное проведение процедур заключения договоров, дополнительных соглашений, необходимость внесения изменений в план финансирования, длительное согласование документов по оплате, несвоевременное проведение запланированных мероприятий, некачественный анализ рынка поставщиков товаров (работ, услуг), позднее представление договоров на регистрацию в органы казначейства, позднее представление счета к оплате в органы казначейства, возврат без исполнения документов (по причине неправильного оформления, неверного применения специфики, несоответствия реквизитов получателей денег и другое), уменьшение размера авансовой оплаты, нахождение договора на стадии согласования, длительное проведение конкурсных процедур, корректировка технико-экономических обоснований, финансово-экономических обоснований, проектно-сметной документации, не востребованность бюджетных средств, завышенные стоимостные и количественные показатели;";

      абзац второй части второй пункта 34 изложить в следующей редакции:

      "аналитического отчета о доиспользовании целевых трансфертов на развитие, выделенных в истекшем финансовом году и разрешенных доиспользовать по решению Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов в текущем году согласно приложению 10 к настоящей Инструкции;";

      заголовок параграфа 3 изложить в следующей редакции:

      "Параграф 3. Анализ исполнения целевых трансфертов и кредитов, выделенных из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы";

      пункт 37 изложить в следующей редакции:

      "37. Анализ исполнения целевых трансфертов и кредитов, выделенных из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы осуществляется уполномоченными органами по исполнению бюджета на основе бюджетной отчетности по исполнению республиканского и местных бюджетов и информации, предоставляемой администраторами бюджетных программ.";

      пункт 41 изложить в следующей редакции:

      "41. Центральный и местные уполномоченные органы по исполнению бюджета ежеквартально к 25 числу месяца, следующего за отчетным кварталом и по итогам финансового года к 25 числу второго месяца, следующего за отчетным финансовым годом, представляют в Правительство Республики Казахстан, в соответствующие местные исполнительные органы аналитический отчет о реализации целевых трансфертов, выделенных из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы, по форме согласно приложению 20 к настоящей Инструкции.";

      часть первую пункта 42 изложить в следующей редакции:

      "42. Отчет о результатах мониторинга реализации целевых текущих трансфертов, целевых трансфертов на развитие и кредитов, выделенных из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы, по форме 2-ЦТО и аналитический отчет о реализации целевых трансфертов и кредитов, выделенных из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы, по форме согласно приложению 20 к настоящей Инструкции составляются с использованием ИС.";

      пункты 44, 45 и 46 изложить в следующей редакции:

      "44. Выходные формы отчетов о результатах мониторинга реализации целевых текущих трансфертов, целевых трансфертов на развитие и кредитов, выделенных из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы и аналитических отчетов о реализации целевых трансфертов и кредитов, выделенных из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы представляются на бумажных носителях и подписываются руководителями уполномоченных органов по исполнению бюджета с расшифровкой подписи (фамилия и инициалы).

      45. Все стоимостные показатели в отчетах о результатах мониторинга реализации целевых текущих трансфертов, целевых трансфертов на развитие и кредитов, выделенных из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы и в аналитических отчетах о реализации целевых трансфертов и кредитов, выделенных из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы заполняются в тенге, при этом в выходных формах отражаются в тысячах тенге, с одним десятичным знаком.

      46. Результаты анализа исполнения целевых трансфертов и кредитов, выделенных из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы доводятся до сведения руководства соответствующего уполномоченного органа по исполнению бюджета.";

      абзац двадцать восьмой части второй подпункта 3) пункта 50 изложить в следующей редакции:

      "по бюджетным программам, реализуемым за счет целевых текущих трансфертов и целевых трансфертов на развитие из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы:";

      заголовок приложения 20 к указанной Инструкции изложить в следующей редакции:

      "Аналитический отчет о реализации целевых текущих трансфертов, целевых трансфертов на развитие, выделенных из республиканского бюджета бюджетам областей, городов республиканского значения, столицы";

      приложение 21 к указанной Инструкции изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан (Ерназарова З.А.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр финансов
Республики Казахстан
А. Смаилов

      "СОГЛАСОВАН"
Председатель Комитета по статистике
Министерства национальной экономики
Республики Казахстан
__________________ Н. Айдапкелов
"____"____________ 2018 года

  Приложение
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан
от 28 сентября 2018 года № 865
  Приложение 21
к Инструкции по проведению
бюджетного мониторинга

Форма, предназначенная для сбора административных данных

Отчет о реализации бюджетных программ (подпрограмм)

Отчетный период за _________ финансовый год

      Индекс: форма 4-РБП

      Круг представляющих лиц:

      Администраторы бюджетных программ

      Куда представляется: уполномоченному органу по исполнению бюджета (аппарат акима города районного значения, села, поселка, сельского округа)

      Периодичность: годовая

      Срок представления: до 1 февраля года, следующего за отчетным финансовым годом

      Код и наименование администратора бюджетной программы _____________________

      __________________________________________________________________________

      Код и наименование бюджетной программы ___________________________________

      __________________________________________________________________________

      Вид бюджетной программы:

      в зависимости от уровня государственного управления __________________________

      в зависимости от содержания ________________________________________________

      в зависимости от способа реализации _________________________________________

      текущая или развития ______________________________________________________

      Цель бюджетной программы ________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Описание бюджетной программы _____________________________________________

      __________________________________________________________________________

Расходы по бюджетной программе

Единица измерения

План

Факт

Отклонение (графа 4 – графа 3)

Процент выполнения показателей (графа 4 / графа 3 х100)

Причины недостижения или перевыполнения результатов и неосвоения средств бюджетной программы

1

2

3

4

5

6

7

тысяч тенге






Итого расходы по бюджетной программе

тысяч тенге






Конечный результат бюджетной программы







      Код и наименование бюджетной подпрограммы ________________________________

      __________________________________________________________________________

      Вид бюджетной подпрограммы:

      в зависимости от содержания:_________________________________

      текущая или развития________________________________________

      Описание бюджетной подпрограммы ________________________________________

      _________________________________________________________________________

Показатели прямого результата:

Единица измерения

План

Факт

Отклонение (графа 4 – графа 3)

Процент выполнения показателей (графа 4 / графа 3 х100)

Причины недостижения или перевыполнения результатов и неосвоения средств бюджетной программы/подпрограммы

1

2

3

4

5

6

7













Расходы по бюджетной подпрограмме

Единица измерения

План

Факт

Отклонение (графа 4 – графа 3)

Процент выполнения показателей (графа 4 / графа 3 х100)

Причины недостижения или перевыполнения результатов и неосвоения средств бюджетной подпрограммы

тысяч тенге






Итого расходы по бюджетной подпрограмме

тысяч тенге






      Код и наименование бюджетной подпрограммы ________________________________

      Вид бюджетной подпрограммы:

      в зависимости от содержания: ________________________________

      текущая или развития _______________________________________

      Описание бюджетной подпрограммы _________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

Показатели прямого результата:

Единица измерения .

План

Факт

Отклонение (графа 4 – графа 3)

Процент выполнения показателей (графа 4 / графа 3 х100)

Причины недостижения или перевыполнения результатов и неосвоения средств бюджетной программы/подпрограммы

1

2

3

4

5

6

7













Расходы по бюджетной подпрограмме

Единица измерения

План

Факт

Отклонение (графа 4 – графа 3)

Процент выполнения показателей (графа 4 / графа 3 х100)

Причины недостижения или перевыполнения результатов и неосвоения средств бюджетной подпрограммы

тысяч тенге






Итого расходы по бюджетной подпрограмме

тысяч тенге






      Руководитель администратора

      бюджетных программ или

      секретарь Маслихата или

      председатель ревизионной комиссии ___________ _____________________
                                          (подпись) (расшифровка подписи)

      Главный бухгалтер ___________ _____________________
                        (подпись) (расшифровка подписи)

      Примечание: Пояснение по заполнению к форме согласно пункту 49 настоящей Инструкции