"Табиғи монополияларды реттеу саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 20 наурыздағы № 245 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 28 қарашадағы № 87 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 30 қарашада № 17835 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2020 жылғы 5 маусымдағы № 47 бұйрығымен.

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды – ҚР Ұлттық экономика министрінің 05.06.2020 № 47 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Табиғи монополияларды реттеу саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 20 наурыздағы № 245 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11019 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық–құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 20 мамырда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      "Егер мәміле жасалатын мүліктің ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік баланста ескерілген баланстық құны ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік балансқа сәйкес оның активтерінің баланстық құнының 0,05 пайызынан асатын болса, табиғи монополия субъектісінің мүлкіне қатысты реттеліп көрсетілетін өзге мәмілелер жасасуға келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрыққа 1–қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      "Табиғи монополиялар субъектілерін қайта ұйымдастыруға және таратуға келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрыққа 2–қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу, бәсекелестікті және тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет–ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық бекітілгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс–шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице–министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Ұлттық экономика министрі Т. Сүлейменов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрлігі

  Қазақстан Республикасы
  Ұлттық экономика министрінің
  2018 жылғы 28 қарашадағы
  № 87 бұйрығына
  1–қосымша
  Қазақстан Республикасы
  Ұлттық экономика министрінің
  2015 жылғы 20 наурыздағы
  № 245 бұйрығына
  3–қосымша

"Егер мәміле жасалатын мүліктің ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік баланста ескерілген баланстық құны ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік балансқа сәйкес оның активтерінің баланстық құнының 0,05 пайызынан асатын болса, табиғи монополия субъектісінің мүлкіне қатысты өзге мәмілелер жасасуға келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Егер мәміле жасалатын мүліктің ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік баланста ескерілген баланстық құны ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік балансқа сәйкес оның активтерінің баланстық құнының 0,05 пайызынан асатын болса, табиғи монополия субъектісінің мүлкіне қатысты өзге мәмілелер жасасуға келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің Табиғи монополияларды реттеу, бәсекелестікті және тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті және оның аумақтық органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді және құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб–порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:

      1) Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған күннен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде – 10 (он) жұмыс күні;

      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің ең ұзақ уақыты – 15 минут;

      3) Мемлекеттік корпорацияда қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.

      Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі өтініштер мен құжаттарды қабылдау күнінен кейінгі күнтізбелік күннен басталады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – егер мәміле жасалатын мүліктің ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік баланста ескерілген баланстық құны ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік балансқа сәйкес оның активтерінің баланстық құнының 0,05 пайызынан асатын болса, табиғи монополия субъектісінің мүлкіне қатысты өзге мәмілелер жасасуға келісім беру туралы хат не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10 – тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы электрондық нысандағы уәжделген жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

      7. Мемлекеттік қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) Мемлекеттік корпорацияның жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00–ден 20.00–ге дейін.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз электрондық кезек тәртібімен мемлекеттік қызметті алушының тіркелген орны бойынша көрсетіледі, көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша электрондық кезекті портал арқылы "брондауға" болады;

      2) Портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін демалыс және мереке күндері жүгінген кезде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуге өтініштерді қабылдау және нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады);

      3) көрсетілетін қызметті беруші – еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00–ден – 14.30–ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00–ден – 18.30–ға дейін.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не оның уәкілетті өкілі: өкілеттіктерді растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариат растаған сенімхат бойынша жеке тұлға) жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажет құжаттар тізбесі:

      Мемлекеттік корпорацияға:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1–қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішхат;

      2) көрсетілетін қызметті алушының басшысы және бас бухгалтері қол қойған, бухгалтерлік баланстан үзінді көшірме – растауды қамтитын құжат (үзінді көшірме объектілер бойынша бөліністе иеліктен шығарылатын мүліктің атауын, үлгісін, түрін, түгендеу нөмірін, бастапқы, қалдық құнын қамтиды);

      3) мәміле жасалған жағдайда оның салдары туралы құзыретті органның өтінішхат берілген күнгі жағдай бойынша алты айдан кешіктірілмей берілген қорытындысы.

      Порталға:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1–қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішхат;

      2) көрсетілетін қызметті алушының басшысы және бас бухгалтері қол қойған бухгалтерлік баланстан үзінді көшірме – растауды қамтитын құжат (үзінді көшірме объектілер бойынша бөліністе иеліктен шығарылатын мүліктің атауын, үлгісін, түрін, түгендеу нөмірін, бастапқы, қалдық құнын қамтиды);

      3) мәміле жасалған жағдайда оның салдары туралы құзыретті органның өтінішхат берілген күнгі жағдай бойынша алты айдан кешіктірілмей берілген қорытындысы.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілетін қызметті алушы ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім береді.

      Портал арқылы өтінім берілген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет нәтижесiн алу күні көрсетіле отырып, өтінішті қабылдау мәртебесі көрсетіледі.

      Құжаттар Мемлекеттік корпорация арқылы қабылданған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке басын куәландыратын құжатты (не нотариат растаған сенімхат бойынша оның өкілінің) көрсеткен кезде тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация нәтижені бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін оны одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге береді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін өтініш жасаған кезде көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін бір жұмыс күні ішінде Мемлекеттік корпорацияға дайын құжаттарды жолдайды.

      Порталда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданып, сақталады.

      10. Мыналар:

      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оның қызметіне немесе белгілі бір мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы соттың заңды күшіне енген шешімінің (үкімінің) болуы;

      4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген шешімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнаулы құқығынан айырылуы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9–тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданыс мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2–қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

3-тарау. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымданған жағдайда шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14–тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

      Шағымдар жазбаша нысанда "электрондық үкімет" веб – порталы арқылы поштамен не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қабылданады.

      Шағымның қабылданғанын растау шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауапты алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде оның тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) болып табылады.

      Заңды тұлғаның шағымында оның атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі мен күні көрсетіледі, өтінішке көрсетілетін қызметті алушы қол қояды.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қараудың нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы жіберіледі.

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14–тармағында көрсетілген мекенжай бойынша не портал арқылы Мемлекеттік корпорацияның басшысына жіберіледі.

      Мемлекеттік корпорацияға қолма-қол, пошта арқылы келіп түскен шағымды қабылдауды растау оны тіркеу болып табылады (мөртабан, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның немесе шағымға ілеспе хаттың екінші данасына қойылады).

      Мемлекеттік корпорацияның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауапты Мемлекеттік корпорация көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жібереді не қолма-қол береді.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағымданады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      13. Организм функцияларының тұрақтылығы бұзылған, толық және ішінара қабілетінен немесе өзіне–өзі қызмет көрсету, өздігінен жүруді жүзеге асыру, бағдарлау мүмкіндігінен айырылған қызметті алушыларға мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау бірыңғай байланыс – орталығы 1414, 8-800-080-7777 арқылы жүгініп, тұрғылықты жеріне шығумен Мемлекеттік корпорация қызметкерлері жүргізеді.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) Көрсетілетін қызметті берушінің – www.economy.gov.kz "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімі;

      2) Мемлекеттік корпорацияның – www.gov4c.kz интернет–ресурстарында орналастырылған.

      15. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті электрондық нысанда портал арқылы алуға мүмкіндігі бар.

      16. Көрсетілетін қызметті алушының қашықтықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты порталдағы "жеке кабинет", сондай-ақ Бірыңғай байланыс – орталығы 1414, 8-800-080-7777 арқылы алуға мүмкіндігі бар.

      17. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Көрсетілетін қызмет берушінің www.economy.gov.kz интернет–ресурсының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" деген бөлімінде көрсетілген. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс – орталығы 1414, 8-800-080-7777.

  "Егер мәміле жасалатын
  мүліктің ағымдағы жылдың
  басындағы бухгалтерлік
  баланста ескерілген баланстық
  құны ағымдағы жылдың
  басындағы бухгалтерлік
  балансқа сәйкес оның
  активтерінің баланстық
  құнының 0,05 пайызынан
  асатын болса, табиғи монополия
  субъектісінің мүлкіне қатысты
  өзге мәмілелер жасасуға келісім
  беру" мемлекеттік көрсетілетін
  қызмет стандартына
  1–қосымша
  Нысан
  ____________________________
  (мемлекеттік органның толық атауы)
  ____________________________
  (өтініш берушінің толық атауы)
  мекенжай ____________________________
  (индекс, қала, аудан, облыс, көше, үйдің №, телефон)
  Өтініш берушінің деректемелері ________________
  (Бизнес – сәйкестендіру нөмірі,
  Жеке сәйкестендіру нөмір)

      ____________________________________________________________________

      (мәміле нысаны)

алуға көрсетілетін қызметті берушінің келісімін алу туралы өтінішхат

      1. Негіздеме:

Себептер

Мақсаттар

Міндеттер

Экономикалық орындылық есебі





      (экономикалық орындылық есебін көрсете отырып, мәміле жасаудың себептері, мақсаттары және міндеттері)

      2. Мәміленің нысаны болып табылатын мүлік туралы ақпарат

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      3. Көрсетілетін қызметті алушының реттеліп көрсетілетін қызметтерінің тарифін арттыруға әкелмейтін және оның

      қаржы–шаруашылық қызметін нашарлатуға әкелмейтін мәміле жасауды растайтын мәліметтер

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

Тарифтік смета көрсеткіштерінің атауы

Өлшем бірлігі

Бекітілген тарифтік сметада көзделген

Мәміле ескерілген тарифтік смета жобасы

Ауытқу

мың теңге

%











































      4. Мүлікті бағалау туралы мәліметтер

Мүлікке бағалау жүргізген бағалау ұйымының атауы

Мүлікті бағалауға арналған мемлекеттік лицензия туралы мәлімет (нөмірі және берілген күні)

Көрсетілетін қызметті алушының мүлкін бағалау туралы есеп құрылған күн және нөмірі

Көрсетілетін қызметті алушы мүлкінің (объектінің) атауы

Көрсетілетін қызметті алушы мүлкінің (объектінің) қалдық құны

Көрсетілетін қызметті алушы мүлкінің (объектінің) нарықтық құны

Мүлікке бағалау жүргізген бағалау ұйымының қорытындысы






















      Ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді

      пайдалануға келісім беремін.

      20____ж "___" _____________ (қолы).

  "Егер мәміле жасалатын
  мүліктің ағымдағы жылдың
  басындағы бухгалтерлiк
  баланста ескерілген баланстық
  құны ағымдағы жылдың
  басындағы бухгалтерлiк
  балансқа сәйкес оның
  активтерiнiң баланстық
  құнының 0,05 пайызынан
  асатын болса, табиғи монополия
  субъектiсiнiң мүлкiне қатысты
  өзге мәмiлелер жасасуға келісім
  беру" мемлекеттік көрсетілетін
  қызмет стандартына
  2–қосымша
  Нысан

      _________________________________________

      (өтініш берушінің толық атауы)

      ____________________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 cәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2–тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалының № __ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуге (Егер мәміле жасалатын мүліктің ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлiк баланста ескерілген баланстық құны ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлiк балансқа сәйкес оның активтерiнiң баланстық құнының 0,05 пайызынан асатын болса, табиғи монополия субъектiсiнiң мүлкiне қатысты өзге мәмiлелер жасасуға келісім беру) құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атауы:____________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

      Орындаушы:_________________________________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты (Мемлекеттік корпорацияның қызметкері) (қолы)

      Алдым:_____________________________________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты (көрсетілетін қызметті алушының қызметкері) (қолы)

      20 __ жылғы "__" _________

  Қазақстан Республикасы
  Ұлттық экономика министрінің
  2018 жылғы 28 қарашадағы
  № 87 бұйрығына
  2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
  Ұлттық экономика министрінің
  2015 жылғы 20 наурыздағы
  № 245 бұйрығына
  7-қосымша

"Табиғи монополиялар субъектiлерiн қайта ұйымдастыруға және таратуға келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Табиғи монополиялар субъектiлерiн қайта ұйымдастыруға және таратуға келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің Табиғи монополияларды реттеу, бәсекелестікті және тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті және оның аумақтық органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді және құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация);

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:

      1) Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған күннен бастап, сондай-ақ порталға жүгiнген кезде – 5 (бес) жұмыс күні;

      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің ең ұзақ уақыты - 15 минут;

      3) Мемлекеттік корпорацияда қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.

      Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі өтініштер мен құжаттарды қабылдау күнінен кейінгі күнтізбелік күннен басталады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – табиғи монополиялар субъектiлерiн қайта ұйымдастыруға және таратуға келісім беру туралы хат не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10–тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы электрондық нысандағы уәжделген жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

      7. Мемлекеттік қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) Мемлекеттік корпорацияның жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскi үзiлiссіз сағат 9.00–ден 20.00–ге дейін.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз электрондық кезек тәртібімен мемлекеттік қызметті алушының тіркелген орны бойынша көрсетіледі, көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша электрондық кезекті портал арқылы "брондауға" болады;

      2) Портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін демалыс және мереке күндері жүгінген кезде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуге өтініштерді қабылдау және нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады);

      3) көрсетілетін қызметті беруші – еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00–ден – 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00–ден – 18.30-ға дейін.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не оның уәкілетті өкілі: өкілеттіктерді растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариат растаған сенімхат бойынша жеке тұлға) жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажет құжаттар тізбесі:

      Мемлекеттік корпорацияға:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1–қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішхат;

      2) беру актісінің немесе бөлу баланысының көшірмесі.

      Порталға:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1–қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішхат;

      2) беру актісінің немесе бөлу баланысының көшірмесі.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілетін қызметті алушы ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім береді.

      Портал арқылы өтінім берілген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет нәтижесiн алу күні көрсетіле отырып, өтінішті қабылдау мәртебесі көрсетіледі.

      Құжаттар Мемлекеттік корпорация арқылы қабылданған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке басын куәландыратын құжатты (не нотариат растаған сенімхат бойынша оның өкілінің) көрсеткен кезде тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация нәтижені бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін оны одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге береді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін өтініш жасаған кезде көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін бір жұмыс күні ішінде Мемлекеттік корпорацияға дайын құжаттарды жолдайды.

      Порталда мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесi көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрi – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетiне" жолданып, сақталады.

      10. Мыналар:

      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оның қызметіне немесе белгілі бір мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы соттың заңды күшіне енген шешімінің (үкімінің) болуы;

      4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген шешімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнаулы құқығынан айырылуы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9–тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданыс мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2–қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

3-тарау. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымданған жағдайда шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14–тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

      Шағымдар жазбаша нысанда "электрондық үкімет" веб – порталы арқылы поштамен не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қабылданады.

      Шағымның қабылданғанын растау шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауапты алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде оның тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) болып табылады.

      Заңды тұлғаның шағымында оның атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі мен күні көрсетіледі, өтінішке көрсетілетін қызметті алушы қол қояды.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қараудың нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы жіберіледі.

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14–тармағында көрсетілген мекенжай бойынша не портал арқылы Мемлекеттік корпорацияның басшысына жіберіледі.

      Мемлекеттік корпорацияға қолма-қол, пошта арқылы келіп түскен шағымды қабылдауды растау оны тіркеу болып табылады (мөртабан, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның немесе шағымға ілеспе хаттың екінші данасына қойылады).

      Мемлекеттік корпорацияның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауапты Мемлекеттік корпорация көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жібереді не қолма-қол береді.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағымданады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      13. Организм функцияларының тұрақтылығы бұзылған, толық және ішінара қабілетінен немесе өзіне–өзі қызмет көрсету, өздігінен жүруді жүзеге асыру, бағдарлау мүмкіндігінен айырылған қызметті алушыларға мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау бірыңғай байланыс – орталығы 1414, 8-800-080-7777 арқылы жүгініп, тұрғылықты жеріне шығумен Мемлекеттік корпорация қызметкерлері жүргізеді.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) Көрсетілетін қызметті берушінің – www.economy.gov.kz "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімі;

      2) Мемлекеттік корпорацияның – www.gov4c.kz интернет–ресурстарында орналастырылған.

      15. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті электрондық нысанда портал арқылы алуға мүмкіндігі бар.

      16. Көрсетілетін қызметті алушының қашықтықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты порталдағы "жеке кабинет", сондай-ақ Бірыңғай байланыс – орталығы 1414, 8-800-080-7777 арқылы алуға мүмкіндігі бар.

      17. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Көрсетілетін қызмет берушінің www.economy.gov.kz интернет–ресурсының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" деген бөлімінде көрсетілген. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс – орталығы 1414, 8-800-080-7777.

  Табиғи монополиялар
  субъектiлерiн қайта
  ұйымдастыруға және таратуға
  келісім беру" мемлекеттік
  көрсетілетін қызмет
  стандартына 1 – қосымша
  Нысан
  ____________________________
  (мемлекеттік органның толық
  атауы)
  ____________________________
  (өтініш берушінің толық атауы)
  мекенжай
  ____________________________
  (индекс, қала, аудан, облыс,
  көше, үйдің №, телефон)
  Өтініш берушінің деректемелері
  __________________
  (Бизнес – сәйкестендіру нөмірі,
  Жеке сәйкестендіру нөмір)

      ____________________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметтің атауы)

алуға көрсетілетін қызметті берушінің келісімін алу туралы өтінішхат

      Көрсетілетін қызметті алушыны қайта ұйымдастыру (тарату) қажеттілігінің негіздемесі

      __________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Жаңадан пайда болатын заңды тұлғалардың әрқайсысының орналасқан орны туралы

      мәліметтер (қайта ұйымдастыру)__________________________________

      ____________________________________________________________________

      Көрсетілетін қызметті алушылардың, басқа заңды тұлғаларға қатысуы туралы

      мәліметтер____________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын

      мәліметтерді пайдалануға келісім беремін.

      20____ж "___"_____________ (қолы).

  "Табиғи монополиялар
  субъектiлерiн қайта
  ұйымдастыруға және таратуға
  келісім беру" мемлекеттік
  көрсетілетін қызмет
  стандартына 2 – қосымша
  Нысан

      _________________________________________

      (өтініш берушінің толық атауы)

      ____________________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 cәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2–тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалының № __ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуге (Табиғи монополиялар субъектiлерiн қайта ұйымдастыруға және таратуға келісім беру) құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атауы:____________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

      Орындаушы:_________________________________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты (Мемлекеттік корпорацияның қызметкері) (қолы)

      Алдым:_____________________________________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты (көрсетілетін қызметті алушының қызметкері) (қолы)

      20 __ жылғы "__" _________

О внесении изменений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 марта 2015 года № 245 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере регулирования естественных монополий"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 28 ноября 2018 года № 87. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 ноября 2018 года № 17835. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 5 июня 2020 года № 47.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 05.06.2020 № 47 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 марта 2015 года № 245 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере регулирования естественных монополий" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11019, опубликован 20 мая 2015 года в информационно – правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      стандарт государственной услуги "Выдача согласия на совершение сделок с имуществом субъекта естественной монополии, если балансовая стоимость имущества, в отношении которого совершается сделка, учтенная в бухгалтерском балансе на начало текущего года, превышает 0,05 процентов от балансовой стоимости его активов в соответствии с бухгалтерским балансом на начало текущего года" изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      стандарт государственной услуги "Выдача согласия на реорганизацию и ликвидацию субъектов естественных монополий" изложить в редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету по регулированию естественных монополий, защите конкуренции и прав потребителей Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет – ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после утверждения настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
Т. Сулейменов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство информации и коммуникаций
Республики Казахстан

  Приложение 1
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 28 ноября 2018 года № 87
  Приложение 3
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 20 марта 2015 года № 245

Стандарт государственной услуги "Выдача согласия на совершение сделок с имуществом субъекта естественной монополии, если балансовая стоимость имущества, в отношении которого совершается сделка, учтенная в бухгалтерском балансе на начало текущего года превышает 0,05 процента от балансовой стоимости его активов в соответствии с бухгалтерским балансом на начало текущего года"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача согласия на совершение сделок с имуществом субъекта естественной монополии, если балансовая стоимость имущества, в отношении которого совершается сделка, учтенная в бухгалтерском балансе на начало текущего года превышает 0,05 процента от балансовой стоимости его активов в соответствии с бухгалтерским балансом на начало текущего года" (далее – государственная услуга).

      2. Настоящий стандарт государственной услуги разработан Министерством национальной экономики Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается Комитетом по регулированию естественных монополий, защите конкуренции и прав потребителей Министерства и его территориальными органами (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб – портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:

      1) со дня сдачи пакета документов в Государственную корпорацию, а также при обращении на портал – 10 (десять) рабочих дней;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания в Государственной корпорации – 15 минут.

      Срок оказания государственных услуг через Государственную корпорацию начинается на следующий день после календарной даты приема заявлений и документов.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – письмо о даче согласия на совершение сделок с имуществом субъекта естественной монополии, если балансовая стоимость имущества, в отношении которого совершается сделка, учтенная в бухгалтерском балансе на начало текущего года, превышает 0,05 процента от балансовой стоимости его активов в соответствии с бухгалтерским балансом на начало текущего года, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в электронной форме по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      7. Государственная услуга оказывается юридическим лицам (далее – услугополучатель) бесплатно.

      8. График работы:

      1) График работы Государственной корпорации – с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9 – 00 до 20 – 00 часов, без перерыва на обед, за исключением воскресенья и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Государственная услуга оказывается по месту регистрации услугополучателя в порядке электронной очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания, при желании услугополучателя, возможно "бронирование" электронной очереди посредством портала;

      2) Портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем);

      3) услугодателя – с понедельника по пятницу с 9 – 00 до 18 – 30 часов, с перерывом на обед с 13 – 00 до 14 – 30 часов, кроме выходных и праздничных дней в соответствии с трудовым законодательством.

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающий полномочия; физического лица по нотариально заверенной доверенности):

      В государственную корпорацию:

      1) ходатайство по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) документ, содержащий выписку-подтверждение из бухгалтерского баланса, подписанную руководителем и главным бухгалтером услугополучателя (выписка содержит наименование, тип, вид, инвентарный номер, первоначальную, остаточную стоимость отчуждаемого имущества в разрезе по объектам);

      3) заключение компетентного органа о последствиях сделки в случае ее совершения, выданное не позднее шести месяцев на день подачи ходатайства.

      На портал:

      1) ходатайство по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) документ, содержащий выписку-подтверждение из бухгалтерского баланса, подписанную руководителем и главным бухгалтером услугополучателя (выписка содержит наименование, тип, вид, инвентарный номер, первоначальную, остаточную стоимость отчуждаемого имущества в разрезе по объектам);

      3) заключение компетентного органа о последствиях сделки в случае ее совершения, выданное не позднее шести месяцев на день подачи ходатайства.

      Услугополучатель дает согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      В случае обращения через портал услугополучателю в "личном кабинете" отображается статус о принятии заявления с указанием даты получения результата государственной услуги.

      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      В Государственной корпорации выдача готовых документов осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов, при предъявлении документа, удостоверяющего личность (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечению одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется и хранится в "личном кабинете" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      10. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан;

      3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги;

      4) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия, работник Государственной корпорации выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) ее работников по вопросам оказания государственных услуг

      11. В случае обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалобы принимаются в письменной форме по почте посредством веб-портала "электронного правительства" либо через канцелярию услугодателя.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, или Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      В жалобе юридического лица – его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата, обращение подписывается услугополучателем.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, или Министерства, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте либо через канцелярию услугодателя или Министерства.

      Жалоба на действия (бездействия) работника Государственной корпорации направляется руководителю Государственной корпорации по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги, либо посредством портала.

      Подтверждением принятия жалобы в Государственной корпорации, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес Государственной корпорации, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы, Государственной корпорацией направляется услугополучателю посредством почтовой связи, либо выдается нарочно.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию "Правительство для граждан"

      13. Услугополучателям, имеющим стойкие расстройства функций организма, полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться, прием документов для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8-800-080-7777.

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

      1) Услугодателя – www.economy.gov.kz, раздел, "Государственные услуги";

      2) Государственной корпорации – www.gov4с.kz.

      15. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра 1414, 8-800-080-7777.

      17. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе Услугодателя www.economy.gov.kz в разделе, "Государственные услуги". Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8-800-080-7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной
услуги "Выдача согласия на
совершение сделок с
имуществом субъекта
естественной монополии,
если балансовая стоимость
имущества, в отношении
которого совершается сделка,
учтенная в бухгалтерском
балансе на начало текущего года
превышает 0,05 процента от
балансовой стоимости его
активов в соответствии с
бухгалтерским балансом на
начало текущего года"
  Форма
  В___________________________
(полное наименование
государственного органа)
от__________________________
(полное наименование заявителя)
адрес ______________________
(индекс, город, район, область,
улица, № дома, телефон)
Реквизиты заявителя
____________________________
(Бизнес – идентификационный
номер, Индивидуальный
идентификационный номер)

Ходатайство о получении согласия услугодателя на
________________________________________________________________________________
(предмет сделки)

      1. Обоснование:

Причины

Цели

Задачи

Расчет экономической целесообразности





      (причины, цели и задачи совершения сделки, с указанием расчета экономической целесообразности)

      2. Информация об имуществе, являющемся предметом сделки

      ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

      3. Сведения, подтверждающие, что совершение сделки не приведет к повышению тарифа на регулируемые услуги услугополучателя и не приведет к ухудшению его финансово-хозяйственной деятельности

      ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

Наименование показателей тарифной сметы

Единица измерения

Предусмотрено в утвержденной тарифной смете

Проект тарифной сметы с учетом сделки

Отклонение

Тысяч тенге

%











































      4. Сведения об оценке имущества

Наименование оценочной организации проводившей оценку имущества

Сведения о государственной лицензии на оценку имущества (номер и дата выдачи)

Дата и номер составления отчета об оценке имущества услугополучателя

Наименование имущества (объекта) услугополучателя

Остаточная стоимость имущества (объекта) услугополучателя

Рыночная стоимость имущества (объекта) услугополучателя

Заключение оценочной организации проводившей оценку имущества






















      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах ______________
"__" ___________ 20___г. (подпись).

  Приложение 2
к стандарту государственной
услуги "Выдача согласия на
совершение сделок с
имуществом субъекта
естественной монополии, если
балансовая стоимость
имущества, в отношении
которого совершается сделка,
учтенная в бухгалтерском
балансе на начало текущего года
превышает 0,05 процента от
балансовой стоимости его
активов в соответствии с
бухгалтерским балансом на
начало текущего года"
  Форма

(полное наименование заявителя), _______________________________________
____________________________________________________________________
(адрес услугополучателя)

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", отдел № ____ филиала некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (выдача согласия на совершение сделок с имуществом субъекта естественной монополий, если балансовая стоимость имущества, в отношении которого совершается сделка, учтенная в бухгалтерском балансе на начало текущего года превышает 0,05 процента от балансовой стоимости его активов в соответствии с бухгалтерским балансом на начало текущего года) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов: ______________________________

      ____________________________________________________________________

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      Исполнитель:____________________________________________/____________
      Фамилия, Имя Отчество (работника Государственной корпорации) (подпись)
Получил:___________________________________________/_________________
      Фамилия, Имя Отчество (работника услугополучателя) (подпись)
"___" ____________ 20__ год

  Приложение 2
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 28 ноября 2018 года № 87
  Приложение 7
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 20 марта 2015 года № 245

Стандарт государственной услуги "Выдача согласия на реорганизацию и ликвидацию субъектов естественных монополий"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача согласия на реорганизацию и ликвидацию субъектов естественных монополий" (далее – государственная услуга).

      2. Настоящий стандарт государственной услуги разработан Министерством национальной экономики Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается Комитетом по регулированию естественных монополий, защите конкуренции и прав потребителей Министерства и его территориальными органами (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб – портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:

      1) со дня сдачи пакета документов в Государственную корпорацию, а также при обращении на портал – 5 (пять) рабочих дней;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем – 15 минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания в Государственной корпорации – 15 минут.

      Срок оказания государственных услуг через Государственную корпорацию начинается на следующий день после календарной даты приема заявлений и документов.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – письмо о даче согласия на реорганизацию и ликвидацию субъектов естественных монополий, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в электронной форме по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      7. Государственная услуга оказывается юридическим лицам (далее – услугополучатель) бесплатно.

      8. График работы:

      1) График работы Государственной корпорации – с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9 – 00 до 20 – 00 часов, без перерыва на обед, за исключением воскресенья и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Государственная услуга оказывается по месту регистрации услугополучателя в порядке электронной очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания, при желании услугополучателя, возможно "бронирование" электронной очереди посредством портала.

      2) Портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем);

      3) услугодателя – с понедельника по пятницу с 9 – 00 до 18 – 30 часов, с перерывом на обед с 13 – 00 до 14 – 30 часов, кроме выходных и праздничных дней в соответствии с трудовым законодательством.

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающий полномочия; физического лица по нотариально заверенной доверенности):

      В Государственную корпорацию:

      1) ходатайство по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) копия передаточного акта или разделительного баланса.

      На портал:

      1) ходатайство по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) копия передаточного акта или разделительного баланса.

      Услугополучатель дает согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      В случае обращения через портал услугополучателю в "личном кабинете" отображается статус о принятии заявления с указанием даты получения результата государственной услуги.

      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      В Государственной корпорации выдача готовых документов осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов, при предъявлении документа, удостоверяющего личность (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечению одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется и хранится в "личном кабинете" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      10. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан;

      3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги;

      4) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия, работник Государственной корпорации выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) ее работников по вопросам оказания государственных услуг

      11. В случае обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалобы принимаются в письменной форме по почте посредством веб-портала "электронного правительства" либо через канцелярию услугодателя.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, или Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      В жалобе юридического лица – его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата, обращение подписывается услугополучателем.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, или Министерства, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте либо через канцелярию услугодателя или Министерства.

      Жалоба на действия (бездействия) работника Государственной корпорации направляется руководителю Государственной корпорации по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги, либо посредством портала.

      Подтверждением принятия жалобы в Государственной корпорации, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес Государственной корпорации, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы, Государственной корпорацией направляется услугополучателю посредством почтовой связи, либо выдается нарочно.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию "Правительство для граждан"

      13. Услугополучателям, имеющим стойкие расстройства функций организма, полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться, прием документов для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8-800-080-7777.

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

      1) Услугодателя – www.economy.gov.kz, раздел, "Государственные услуги";

      2) Государственной корпорации – www.gov4с.kz;

      15. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра 1414, 8-800-080-7777.

      17. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе Услугодателя www.economy.gov.kz в разделе "Государственные услуги". Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8-800-080-7777.

  Приложение 1
к Стандарту государственной
услуги "Выдача согласия на
реорганизацию и ликвидацию
субъектов естественных
монополий"
  Форма
  В___________________________
(полное наименование
государственного органа)
от__________________________
(полное наименование
заявителя)
адрес _______________________
(индекс, город, район, область,
улица, № дома, телефон)
Реквизиты заявителя
____________________________
(Бизнес – идентификационный
номер, Индивидуальный
идентификационный номер)

                  Ходатайство о получении согласия услугодателя на

      ________________________________________________________________________________
                              (название услуги)
Обоснование необходимости реорганизации (ликвидацию) услугополучателя
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Сведения о месте нахождения каждого из вновь возникающих юридических лиц (в случае
реорганизации) __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Сведения об участии услугополучателя в других юридических лицах
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах ________________________
"__" ___________ 20___г. (подпись).

  Приложение 2
к стандарту государственной
услуги "Выдача согласия на
реорганизацию и ликвидацию
субъектов естественных
монополий"
  Форма

(полное наименование заявителя), _______________________________________
________________________________________________________________________________
(адрес услугополучателя)

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", отдел № ____ филиала некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (выдача согласия на реорганизацию и ликвидацию субъектов естественных монополий) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:________________________________________
_____________________________________________________________________________
Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.
Исполнитель:___________________________________________________/________________
            Фамилия, Имя Отчество (работника Государственной корпорации) (подпись)
Получил:______________________________________________________/_________________
            Фамилия, Имя Отчество (работника услугополучателя)             (подпись)
"___" ____________ 20__ год