"Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 26 желтоқсандағы № 917 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 3 қаңтарда № 18149 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 31 желтоқсандағы № 707 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 31.12.2020 № 707 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң күшіне енеді) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасы

      Ақпарат және коммуникациялар

      министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2018 жылғы 26 желтоқсандағы
№ 917 бұйрығымен бекітілген

"Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) әзірледі.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 551 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Мемлекеттік қызметті Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету қызметті нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 551 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі 5 (бес) жұмыс күні.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес тұрғын үйді авариялық деп тану туралы анықтаманы немесе осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағына сәйкес мемлекеттік кызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.00, 14.30-ге дейін түскі үзіліспен, дүйсенбі – жұма аралығында сағат 8.30, 9.00-ден 18:00, 18.30-ға дейін.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.00, 14-30-ға дейін түскі үзіліспен 09.00-дан 17.30-ге дейін жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен көрсетіледі.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 551 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не: өкілеттігін растайтын құжат бойынша жеке тұлғаның; нотариалды расталған сенімхат бойынша жеке тұлғаның уәкілетті өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге өтініш жасаған кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажет құжаттар тізбесі:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес тұрғын үйді авариялық деп тану туралы анықтама беру туралы өтініш;

      жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      ғимараттар мен құрылыстардың сенімділігін және орнықтылығын техникалық зерттеп-қарауды жүзеге асыру құқығына тиісті аттестаты бар сарапшы не құрамында аттестатталған сарапшылары бар аккредиттелген ұйым берген ғимараттар мен құрылыстардың сенімділігін және орнықтылығын техникалық зерттеп-қарау жөніндегі сараптамалық қорытынды;

      Тұрғын үйге меншік құқығын растайтын құжат туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Көрсетілген құжаттармен бірге көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге олардың көшірмелерін ұсынады. Салыстырып тексеруден кейін құжаттардың түпнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.

      10. Мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тарту үшін:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі негіз болып табылады.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 551 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-тарау. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша беріледі.

      Шағымдар жазбаша нысанда пошта арқылы немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

      Шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі және орны көрсетіле отырып, шағымды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні) оның қабылданғанын растау болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің www.miid.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 551 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алу мүмкіндігі бар.

      15. Көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары www.miid.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777.

      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 25.07.2019 № 551 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  "Жалғыз тұрғын үйі авариялық
деп танылған азаматтарға
анықтама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына 1-қосымша
  нысан

Тұрғын үйді авариялық деп тану туралы № ___ анықтама

      _____________________                         20__ жылғы "___" ________

      (орналасқан жері)

      Осы анықтама

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), жеке басын куәландыратын құжаттың

      деректемелері)

      ұсынылған құжаттардың негізінде

      ____________________________________________________________________

      (орналасқан жері, жер учаскесінің кадастрлық нөмірі)

      мекенжайы бойынша орналасқан тұрғын үйді авариялық тұрғын үй деп тану

      туралы шешім шығарылғаны туралы берілді.

      Әкім (Әкімнің орынбасары) ______________________________________________

                                    (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)) (қолы)

  "Жалғыз тұрғын үйі авариялық
деп танылған азаматтарға
анықтама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына 2-қосымша
  Нысан
  ____________________________
(көрсетілетін қызметті
берушінің атауы)
әкімі________________________
(тегі, аты, әкесінің аты)
(болған жағдайда))

Жалғыз тұрғын үйі авариялық жағдайда деп танылған азаматтарға анықтама беру туралы өтініш

      ____________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), жеке басын куәландыратын құжаттың

      деректемелері, байланыс телефоны, өтініш беруші-жеке тұлғаның мекенжайы)

      _____________________________________________________________________

      (нотариалды немесе өзге жолмен куәландырылған құжатқа сілтеме

      _____________________________________________________________________

      жеке тұлғаның атынан осы өтінішті беруге өтініш берушінің өкілеттіктерін растайтын)

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

                        (орналасқан жері, жер учаскесінің кадастрлық нөмірі)

      мекенжайы бойынша орналасқан тұрғын үйді авариялық деп тану туралы анықтама беруді сұраймын.

      Өтініш берушілер осы өтінішке қоса берілген құжаттардың дұрыстығына толық жауап береді, сондай-ақ осы өтінішті қарауға байланысты сұрау салынатын ақпаратты көрсетілетін қызметті берушіге дер кезінде ұсынуға міндеттенеді.

      Қосымша (жіберілетін құжаттардың атауы жазылған тізілімді, даналар санын және олардың әрқайсысының парақ санын көрсету керек):

      __________________________________

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

                                                            (өтініш иесінің қолы, күні)

                                                __________________________________

Об утверждении стандарта государственной услуги "Представление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным"

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 декабря 2018 года № 917. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 января 2019 года № 18149. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 31 декабря 2020 года № 707.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 31.12.2020 № 707 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Представление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным".

      2. Комитету по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Ж. Касымбек

      "СОГЛАСОВАН"
Министерством информации и
коммуникаций
Республики Казахстан

  Утвержден
приказом Министра по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 26 декабря 2018 года № 917

Стандарт государственной услуги "Представление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Представление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан (далее – Министерство).

      Сноска. Пункт 2 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 25.07.2019 № 551 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами городов Нур-Султан, Алматы и Шымкент, районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через услугодателя.

      Сноска. Пункт 3 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 25.07.2019 № 551 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги –5 (пять) рабочих дней.

      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – выдача справки о признании жилища аварийным согласно приложению 1 к настоящему стандарту либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги согласно пункту 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      7. Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим лицам – (далее – услугополучатель).

      8. График работы услугодателя – с понедельника по пятницу с 8.30, 9.00 до 18.00, 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00, 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00, 14.30 часов.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      Сноска. Пункт 8 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 25.07.2019 № 551 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо уполномоченного представителя физического лица по документу, подтверждающего полномочия, физического лица по нотариально заверенной доверенности) к услугодателю:

      заявление о выдачи справки, о признании жилища аварийным, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности);

      экспертное заключение по техническому обследованию надежности и устойчивости зданий и сооружений выдаваемое экспертом, имеющим соответствующий аттестат на право осуществления технического обследования надежности и устойчивости зданий и сооружений, либо аккредитованной организацией, имеющей в своем составе аттестованных экспертов;

      Сведения о документе, подтверждающим право собственности на жилище, работник канцелярии услугодателя получает из соответствующих государственных информационных систем.

      Вместе с указанными документами услугодателю услугополучателем представляются их копии. После сверки оригиналы документов возвращаются услугополучателю.

      10. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги является:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 10 с изменением, внесенным приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 25.07.2019 № 551 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственной услуги

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресам, указанным в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалобы принимаются в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

      13. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе www.miid.gov.kz.

      Сноска. Пункт 13 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 25.07.2019 № 551 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством единого контакт–центра по вопросам оказания государственных услуг.

      15. Контактные телефоны справочных служб услугодателя размещены на интернет-ресурсе www.miid.gov.kz, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777.

      Сноска. Пункт 15 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 25.07.2019 № 551 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к стандарту государственной
услуги
"Представление справки
гражданам, единственное
жилище которых признано
аварийным"
  форма

                                    Справка № ___
                        о признании жилища аварийным

      _____________________                                                 "___" ________ 20__ года
      (место расположения)

      Настоящая справка выдана
      ____________________________________________________________________
      ____________________________________________________________________
            (фамилия, имя, отчество (при его наличии), реквизиты документа,
                              удостоверяющего личность)

      о том, что на основании представленных документов вынесено решение о
      признании жилища аварийным расположенного по
      ____________________________________________________________________
            (место расположения, кадастровый номер земельного участка)

      Аким (заместитель Акима)
      ____________________________________________________________________
      (Фамилия, Имя, Отчество (при его наличии)) (подпись)

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Представление справки гражданам,
единственное
жилище которых признано аварийным"
  форма
  Акиму __________________________
(наименование услугодателя)
  _________________________________
(фамилия, имя, отчество) (при его наличии)

                                    Заявление
                  о представлении справки гражданам, единственное
                        жилище которых признано аварийным

      _________________________________________________________________________
      (фамилия, имя, отчество (при его наличии), реквизиты документа, удостоверяющего
            личность, контактный телефон, адрес физического лица-заявителя)

      _________________________________________________________________________
            (ссылка на нотариально или иным образом удостоверенный документ,
      __________________________________________________________________________
      подтверждающий полномочия заявителя на подачу настоящего заявления от имени
                                    физического лица)

      __________________________________________________________________________
      __________________________________________________________________________
      прошу выдать справку о признании жилища аварийным расположенного по
      __________________________________________________________________________
            (место расположения, кадастровый номер земельного участка)

      Заявители подающие данное заявление, полностью отвечают за
достоверность прилагаемых к заявлению документов, а также своевременное
представление услугодателю информации, запрашиваемой в связи с
рассмотрением настоящего заявления.

      Приложение (указать поименный перечень направляемых документов,
количество экземпляров и листов по каждому из них):
__________________________________
Согласен на использования сведений, составляющих охраняемую законом
тайну, содержащихся в информационных системах.

                                                (подпись Заявителя, дата)
                                    __________________________________