"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Ақтөбе облысы әкімдігінің 2018 жылғы 15 наурыздағы № 125 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 3 сәуірде № 5904 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 2020 жылғы 19 наурыздағы № 107 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 19.03.2020 № 107 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабына және Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 275 "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 10805 тіркелген бұйрығына сәйкес, Ақтөбе облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Ақтөбе облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулыны Ақтөбе облысы Әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыны мерзімді баспа басылымдарында және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы қаулыны Ақтөбе облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Ақтөбе облысы әкімдігінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 135 ""Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысының (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4339 тіркелген, 2015 жылғы 16 маусымында "Әділет" құқықтық-ақпараттық жүйесінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақтөбе облысы әкімінің орынбасары Е. Нұрғалиевке жүктелсін.

      5. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ақтөбе облысының әкімі Б. Сапарбаев

  Облыс әкімдігінің 2018 жылғы
15 наурыздағы № 125
қаулысымен бекітілген

"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – Мемлекеттік көрсетілетін қызмет) аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдардың уәкiлеттi органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету формасы - қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде – Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика Министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 275 бұйрығымен бекітілген ""Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 10805 болып тіркелген) (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты) ауылдық елдi мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтiк қолдау шараларын көрсету туралы келісім (бұдан әрі – Келісім) жасасу немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында және Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының (бұдан әрі – Заң) 19-1 тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе есепке және кезектілікке қою туралы дәлелді жазбаша жауап болып табылады;

      2) Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде – көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге (мекенжайы және байланыс деректері көрсетілген) келісім жасасу үшін жүгінуі қажет екені туралы хабарлама немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында және Заңның 19-1 тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе есепке және кезектілікке қою туралы дәлелді жазбаша жауап болып табылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекет тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді бастау үшін негіздеме мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініштің болуы және мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес ұсынылған құжаттарды қабылдайды, құжаттардың түпнұсқалары мен көшірмелерін салыстырады, өтінішті тіркейді және құжаттар қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді (30 (отыз) минут ішінде);

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, бұрыштама қояды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды (1 (бір) жұмыс күні ішінде);

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың дұрыстығын тексереді, ақша қаражаттың қажеттілігін есептеуді жүргізеді және тұрақты әрекет ететін комиссияға (бұдан әрі - Комиссия) жібереді (1 (бір) жұмыс күні ішінде);

      4) Комиссия ұсынылған құжаттарды қарайды, көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету және бас тарту туралы дәлелді жауапты беру немесе қаржы тапшылығына байланысты кезектілікті қалыптастыру туралы аудан әкімдігіне ұсыныс жасайды (7 (жеті) жұмыс күні ішінде);

      Комиссия теріс шешім қабылдаған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы Комиссияның ұсынымы түскен сәттен бастап көрсетілетін қызметті алушыға бас тарту туралы дәлелді жауапты береді (3 (үш) жұмыс күні ішінде);

      көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету үшін бюджет қаражаты жетіспеген жағдайда, Комиссия аудан әкімдігіне мамандардың өтініш берген күні бойынша әлеуметтік қолдау шараларын алушы үміткерлердің қатарынан кезектілікті қалыптастыру жолымен әлеуметтік қолдау шараларын беруді тоқтату туралы ұсыным жасайды;

      5) аудан әкімдігі Комиссияның ұсынымы келіп түскен сәттен бастап көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету және/немесе көрсетілетін қызметті алушыларды әлеуметтік қолдау шараларын алу үшін есепке және кезекке қою туралы қаулы қабылдайды (7 (жеті) жұмыс күні ішінде);

      6) көрсетілетін қызметті беруші, көрсетілетін қызметті алушы және сенім білдірілген өкіл (агент) қаулы қабылданғаннан кейін мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1-қосымшасына сәйкес әлеуметтік қолдау шараларын көрсету туралы келісім (бұдан әрі – Келісім) жасайды (5 (бес) жұмыс күні ішінде);

      7) көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының жеке есеп шотына көтерме жәрдемақы сомасын аударады (5 (бес) жұмыс күні ішінде);

      8) сенім білдірілген өкіл (агент) Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінде белгіленген тәртіп бойынша тұрғын үйді сатып алуға немесе салуға берілетін бюджеттік кредитті көрсетілетін қызметті алушыға ұсынады (25 (жиырма бес) жұмыс күні ішінде);

      9) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігі Комиссиядан ұсыным келіп түскен сәттен бастап көрсетілетін қызметті алушыға мынадай шарттарды ескере отырып, тұрғын үйлердің үлгілік жобаларының нұсқаларын ұсынады:

      1) тұрғын үйдің бір шаршы метрінің құны қырық алты айлық есептік көрсеткіштен аспайды;

      2) тұрғын үй құрылысының жалпы сметалық құны берілетін кредиттің екі еселік мөлшерінен аспауға тиіс;

      3) тұрғын үй құрылысының ең ұзақ мерзімі кредит берген сәттен бастап он екі айдан аспауға тиіс (3 (үш) жұмыс күні ішінде);

      көрсетілетін қызметті алушы үлгілік жобалардың ұсынылған нұсқаларымен жазбаша түрде келіскен жағдайда аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігі келісім алған сәттен бастап тұрғын үй салуға бюджеттік кредит беру туралы қаулы қабылдайды (4 (төрт) жұмыс күні ішінде);

      10) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы қаулы қабылданғаннан кейін көрсетілетін қызметті беруші, көрсетілетін қызметті алушы және сенім білдірілген өкіл (агент) арасында Келісім жасайды (5 (бес) жұмыс күні ішінде).

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      комиссия;

      аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігі;

      сенім білдірілген өкіл (агент).

      7. Келесі рәсімді орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) құжаттар қабылдау, құжаттардың түпнұсқалары мен көшірмелерін салыстыру, өтінішті тіркеу, қолхат беру;

      2) құжаттармен танысу, бұрыштама қою және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;

      3) құжаттардың дұрыстығын тексеру, ақша қаражаттың қажеттілігін есептеу және Комиссияға жолдау;

      4) ұсынылған құжаттарды қарау және аудан әкімдігіне әлеуметтік қолдау шараларын көрсету туралы ұсыныс жасау немесе бас тарту туралы дәлелді жауап беру;

      5) көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету және/немесе әлеуметтік қолдау шараларын алу үшін есепке және кезекке қою туралы қаулы қабылдау;

      6) Келісім жасасу;

      7) көрсетілетін қызметті алушының жеке есеп шотына көтерме жәрдемақы сомасын аудару;

      8) тұрғын үйді сатып алуға немесе салуға кредитті ұсыну;

      9) үлгілік жоба нұсқаларын ұсыну және қаулы қабылдау;

      10) Келісім жасасу.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау:

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі:

      1) мемлекеттік корпорация инспекторы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес ұсынылған құжаттарды қабылдайды, түпнұсқаларын және көшірмелерін салыстырады, өтінішті "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының кіріктірілген ақпараттық жүйесінде тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар қабылдау немесе құжаттар қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді:

      сұрау салудың нөмірі және қабылданған күні;

      сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;

      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;

      құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;

      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған Мемлекеттік корпорация инспекторының тегі, аты, әкесінің аты;

      көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, көрсетілетін қызметті алушы өкілінің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетілген қолхат береді (20 (жиырма) минут ішінде);

      2) мемлекеттік корпорация инспекторы қабылданған құжаттарды жинақтау секторына береді (30 (отыз) минут ішінде);

      3) жинақтау секторы құжаттарды жинайды, тізілім жасайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жібереді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері келіп түскен құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (15 (он бес) минут ішінде);

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы келіп түскен құжаттармен танысады және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына орындауға жолдайды (15 (он бес) минут ішінде);

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жібереді;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорацияның инспекторына жолдайды;

      8) мемлекеттік корпорация инспекторы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы алу процесінің сипаттамасы, оның ұзақтығы:

      1) құжаттар қабылдау немесе құжаттар қабылдаудан бас тарту туралы қолхат;

      2) құжаттарды беру;

      3) құжаттарды жинау, тізілім жасау және құжаттарды жіберу;

      4) құжаттарды тіркеу және беру;

      5) құжаттармен танысу және орындауға жолдау;

      6) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындау және жіберу;

      7) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдау;

      8) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің), өзара іс-әрекеттерінің реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге де көрсетілетін қызметті берушілер және (немесе) Мемлекеттік корпорациясымен өзара іс-әрекет тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.

  Қосымша 1
"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы



Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Постановление акимата Актюбинской области от 15 марта 2018 года № 125. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 3 апреля 2018 года № 5904. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 19 марта 2020 года № 107

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 19.03.2020 № 107 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 275 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты", зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10805, акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты".

      2. Государственному учреждению "Управление экономики и бюджетного планирования Актюбинской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в Департаменте юстиции Актюбинской области;

      2) направление настоящего постановления на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Актюбинской области.

      3. Признать утратившим силу постановление акимата Актюбинской области от 24 апреля 2015 года № 135 "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"" (зарегистрированное в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4339, опубликован 16 июня 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Актюбинской области Нургалиева Е.Ж.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Актюбинской области Б. Сапарбаев

  Утвержден постановлением акимата области от 15 марта 2018 года № 125

Регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

1. Общие положения

      1. Государственную услугу "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее – Государственная услуга) предоставляют уполномоченные органы местных исполнительных органов районов и городов областного значения (далее – Услугодатель).

      Прием документов и выдача результатов оказания Государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация)".

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги при обращении:

      1) к услугодателю является заключение соглашения о предоставлении мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги (далее – Соглашение), утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 275 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10805) (далее - Стандарт государственной услуги) или письменный мотивированный ответ о постановке на учет и очередность либо об отказе в оказании Государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги и статьей 19-1 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" (далее – Закон);

      2) в государственную корпорацию является уведомление о необходимости обращения услугополучателя к услугодателю (с указанием адреса и контактных данных) для заключения Соглашения или письменный мотивированный ответ о постановке на учет и очередность либо об отказе в оказании Государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги и статьей 19-1 Закона.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги является наличие заявления, по форме согласно приложению 2 Стандарта государственной услуги и предоставление документов предусмотренных пунктом 9 Стандарта государственной услуги.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает предоставленных документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта государственной услуги, сверяет подлинников и копий документов, регистрирует заявление либо выдает расписку об отказе в приеме документов (в течение 30 (тридцати) минут);

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, накладывает резолюцию и отправляет документы ответственному исполнителю услугодателя (в течение 1 (одного) рабочего дня);

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет достоверность документов, производит расчеты потребности финансовых средств и направляет в постоянно действующую комиссию (далее – Комиссия) (в течение 1 (одного) рабочего дня);

      4) Комиссия рассматривает предоставленных документов и рекомендует акимату района о предоставлении услугополучателю мер социальной поддержки, мотивированного ответа об отказе либо формирование очередности при недостатке бюджетных средств (в течение 7 (семи) рабочих дней);

      в случае отрицательного решения Комиссии ответственный исполнитель услугодателя выдает услугополучателю мотивированный ответ об отказе с момента поступления рекомендации Комиссии (в течение 3 (трех) рабочих дней);

      в случае недостатка бюджетных средств для оказания мер социальной поддержки услугополучателю, Комиссия рекомендует акимату района о приостановлении сроков предоставления мер социальной поддержки, путем формирования очередности из числа претендентов на получение мер социальной поддержки по дате подачи заявления специалистами;

      5) акимат района принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки услугополучателю и/или постановке на учет и очередь услугополучателей на получение мер социальной поддержки с момента поступления рекомендации Комиссии (в течение 7 (семи) рабочих дней);

      6) услугодатель, услугополучатель и поверенный (агент) заключают соглашение о предоставлении мер социальной поддержки (далее - Соглашение), согласно приложению 1 Стандарта государственной услуги после принятия постановления (в течение 5 (пяти) рабочих дней);

      7) услугодатель перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета услугополучателя (в течение 5 (пяти) рабочих дней);

      8) поверенный (агент) предоставляет услугополучателю бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья в порядке определенном Бюджетным кодексом Республики Казахстан (в течение 25 (двадцати пяти) рабочих дней);

      9) акимат района (города областного значения) с момента поступления рекомендации комиссии предлагает услугополучателю варианты типовых проектов жилых домов для отбора с учетом следующих условий:

      1) стоимость одного квадратного метра жилья не превышает сорок шесть месячных расчетных показателей;

      2) общая сметная стоимость строительства жилья не должна превышать двукратного размера выдаваемого кредита;

      3) максимальный срок строительства жилья не должен превышать двенадцати месяцев с момента предоставления кредита (в течение 3 (трех) рабочих дней);

      акимат района (города областного значения) при письменном согласии услугополучателя с предложенными вариантами типовых проектов с момента получения согласия принимает постановление о предоставлении бюджетного кредита на строительство жилья (в течение 4 (четырех) рабочих дней);

      10) ответственный исполнитель услугодателя после принятия постановления между услугодателем, услугополучателем и поверенным (агентом) заключает Соглашение (в течение 5 (пяти) рабочих дней).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      сотрудник канцелярии услугодателя;

      ответственный исполнитель услугодателя;

      руководитель услугодателя;

      комиссия;

      акимат района (города областного значения);

      поверенный (агент).

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) принятие документов, сверка подлинников и копий документов, регистрация заявления, выдача расписки;

      2) ознакомление с документами, накладывание резолюции и направление ответственному исполнителю услугодателя;

      3) проверка достоверности документов, расчет потребности финансовых средств и направление на Комиссию;

      4) рассмотрение представленных документов и рекомендация акимату района о предоставлении мер социальной поддержки, либо мотивированный ответ об отказе;

      5) принятие постановление о предоставлении мер социальной поддержки и/или постановке на учет и очередь услугополучателей на получение мер социальной поддержки;

      6) заключение Соглашения;

      7) перечисление суммы подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета услугополучателя;

      8) предоставление кредита на приобретение или строительство жилья;

      9) предоставление варианты типовых проектов и принятие постановления;

      10) заключение Соглашения.

4. Описание порядка взаимодействия с государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения в государственную корпорацию "Правительство для граждан" и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) инспектор Государственной корпорации принимает предоставленных документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта государственной услуги, сверяет подлинников и копий документов, регистрирует заявление в интегрированной информационной системе государственной корпорации "Правительство для граждан", выдает услугополучателю расписку о приеме или об отказе в приеме документов;

      номера и даты приема запроса;

      вида запрашиваемой государственной услуги;

      количества и наименований приложенных документов;

      даты (времени) и места выдачи документов;

      фамилии, имени, отчества инспектора Государственной корпорации, принявшего заявление на оформление документов;

      фамилии, имени, отчества услугополучателя, фамилии, имени, отчества представителя услугополучателя и их контактные телефоны (в течение 20 (двадцати) минут);

      2) инспектор Государственной корпорации документов передает в накопительный сектор (в течение 30 (тридцати) минут);

      3) накопительный сектор собирает документы, составляет реестр и передает документов сотруднику канцелярии услугодателя (30 (тридцать) минут);

      4) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует поступившие документы и передает руководителю услугодателя (в течение 15 (пятнадцати) минут);

      5) руководитель услугодателя осуществляет ознакомление с поступившими документами и отправляет ответственному исполнителю услугодателя на исполнение (в течение 15 (пятнадцати) минут);

      6) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает результат оказания Государственной услуги и направляет документов сотруднику канцелярии услугодателя;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя передает результат Государственной услуги в инспектору Государственной корпорации;

      8) инспектор Государственной корпорации передает результат государственной услуги услугополучателю.

      9. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через государственную корпорацию "Правительство для граждан", его длительность:

      1) принятие документов или расписка об отказе в приеме документов;

      2) передача документов;

      3) сборка документов, составление реестра и передача документов;

      4) регистрация и передача документов;

      5) ознакомление с документами и отправление на исполнение;

      6) подготавливание и направление результатов оказания Государственной услуги;

      7) направление результатов оказания Государственной услуги;

      8) передача результатов оказания Государственной услуги.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложения 1 к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги