Алға аудандық мәслихатының 2016 жылғы 27 қыркүйектегі № 45 "Алға ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау Қағидаларын бекіту туралы" шешіміне өзгеріс енгізу туралы

Ақтөбе облысы Алға аудандық мәслихатының 2018 жылғы 27 тамыздағы № 190 шешімі. Ақтөбе облысы Әділет департаментінің Алға аудандық Әділет басқармасында 2018 жылғы 27 қыркүйекте № 3-3-182 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Алға аудандық мәслихатының 2020 жылғы 23 қыркүйектегі № 424 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Алға аудандық мәслихатының 23.09.2020 № 424 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджеттік кодексінің 56 бабының 1 тармағының 4) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6 бабына, және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес, Алға аудандық мәcлихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Алға аудандық мәслихатының 2016 жылғы 27 қыркүйектегі № 45 "Алға ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау Қағидаларын бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5114 тіркелген, 2016 жылы 04 қарашасында "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) шешіміне мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген шешіммен бекітілген Алға ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау Қағидалары осы шешімнің қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда мазмұндалсын.

      2. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізілсін.

      Аудандық мәслихаттың
сессия төрағасы
К. Байгазин
      Аудандық мәслихаттың
хатшысы
Б. Жұмабаев

  Аудандық мәслихатының 2018 жылғы 27 тамыз № 190 шешіміне қосымша

Алға ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау
Қағидалары

      1. Осы Алға ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидалары (бұдан әрi – Қағидалар) Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы "Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі" Кодексінің 56 бабының 1 тармағының 4) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн–өзi басқару туралы" Заңының 6 бабының 2–3 тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді және әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың тәртібін белгілейді.

1. Жалпы ережелер

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі терминдер мен ұғымдар:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы Ақтөбе облысы бойынша филиалының әлеуметтік қамтамасыз ету бойынша Алға аудандық бөлімі (бұдан әрі –уәкілетті ұйым);

      2) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;

      3) арнайы комиссия – өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша Алға ауданы әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;

      4) ең төмен күнкөріс деңгейі – ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен ақшалай кіріс;

      5) мереке күндері –Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;

      6) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;

      7) өмірлік қиын жағдай – азаматтың тыныс тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол оны өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;

      8) уәкілетті орган – жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылатын, әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асыратын "Алға аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі;

      9) учаскелік комиссия – әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылатын комиссия;

      10) шекті шама – әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері.

      3. Осы Қағидалар Алға ауданында тұрақты тұратын адамдарға қолданылады.

      4. Әлеуметтік көмекке мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына "Алға аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен және осы Қағидалармен белгіленген тәртіпте көрсетіледі.

      5. Әлеуметтік көмек ретінде жергілікті атқарушы орган (бұдан әрі – ЖАО) мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі – алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек түсініледі.

      6. Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетіледі.

      7. Әлеуметтік көмек көрсету үшін атаулы күндер мен мереке күндерінің тізбесі:

      Жеңіс күні – 9 мамыр;

      Мүгедектер күні - қазан айының екінші жексенбісі.

      Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін облыстардың ЖАО бекітетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесі және әлеуметтік көмектің мөлшерлері

      8. Ай сайынғы әлеуметтік көмек табыстарын есепке алмай көрсетіледі:

      1) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне коммуналдық қызметтерге 8 000 (сегіз мың) теңге мөлшерінде уәкілетті ұйымның ұсынған тізімдері негізінде;

      2) мүгедек балаларды үйде оқытуға жұмсалған шығындарды өтеуге мүгедек балалардың ата-аналарына немесе заңды өкілдеріне, білім беру кезеңіне бір мүгедек балаға, 1 (бір) айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде "Алға аудандық білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің ұсынған тізімдері негізінде;

      3) онкологиялық аурулардан зардап шегетін азаматтарға, адамның иммуножетіспеушілік вирусы инфекциясын жұқтырғандарға және туберкулездің әртүрлі түрімен ауыратын науқастарға, ай сайын ұсынылатын "Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің шаруашылық жүргізу құқығындағы "Алға аудандық орталық ауруханасы" мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны ұсынған тізімдері негізінде, жылына алты айға дейінгі амбулаториялық ем алу мерзіміне 10 (он) айлық есептiк көрсеткіш мөлшерінде;

      4) Ұлы Отан соғысына қатысушылары мен мүгедектеріне, I, II, III топтағы мүгедектерге, он алты жасқа дейінгі мүгедек балаларға және оларды ертіп жүруші тұлғаларға, "Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - облыстық денсаулық сақтау басқармасы) жолдамасы бойынша емделуге төленетін жол шығындарын өтеу үшін.

      Әлеуметтік көмек, егер жоғарыда аталған тұлғалар толық мемлекет қарауында болмаған жағдайда көрсетіледі.

      9. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде, не оның мүлкіне зиян келтіру нәтижесінде келтірілген шығындарға байланысты біржолғы әлеуметтік көмектің төмендегі мөлшерлері белгіленеді:

      1) Ұлы Отан соғысына қатысушылары мен мүгедектеріне 150 000 (жүз елу мың) теңгеге дейінгі шекте;

      2) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы қатысушыларына және мүгедектеріне теңестірілген адамдарға 100 000 (жүз мың) теңгеге дейінгі шекте;

      3) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысына қатысушыларына теңестірілген адамдардың басқа да санаттарына 80 000 (сексен мың) теңгеге дейінгі шекте;

      4) зейнеткерлік жасқа жеткен адамдарға 60 000 (алпыс мың) теңгеге дейінгі шекте;

      5) мүгедектерге, оның ішінде он сегіз жасқа дейінгі мүгедек баланы тәрбиелеп отырған адамдарға 60 000 (алпыс мың) теңгеге дейінгі шекте;

      6) саяси қуғын-сүргін құрбандары, саяси қуғын-сүргіннен зардап шеккен адамдарға 50 000 (елу мың) теңгеге дейінгі шекте;

      7) көп балалы отбасыларға 60 000 (алпыс мың) теңгеге дейінгі шекте;

      8) жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, балалар үйінің түлектеріне 60 000 (алпыс мың) теңгеге дейінгі шекте;

      9) аз қамтылған азаматтарға 60 000 (алпыс мың) теңгеге дейінгі шекте;

      10) онкологиялық аурулардан зардап шегетін азаматтарға, адамның иммуножетіспеушілік вирусы инфекциясын жұқтырғандарға және туберкулездің әртүрлі түрімен ауыратын науқастарға 80 000 (сексен мың) теңгеге дейінгі шекте.

      10. Өмірлік қиын жағдайлардағы азаматтарға, егер жолыққан сәттің алдындағы тоқсанда отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы Ақтөбе облысы бойынша төменгі күнкөріс деңгейі мөлшерінен бір еседен аспаса әлеуметтік көмек көрсетіледі (кірісі есептелмей әлеуметтік көмек көрсетілетін Ұлы Отан соғысына қатысушылары мен мүгедектерін қоспағанда).

      Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне өмірлік қиын жағдай туындаған кезде, әлеуметтік көмек олардың табысын есепке алмай көрсетіледі.

      Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде мұқтаж азаматтардың санаттарының қатарына жатқызу үшін төмендегілер негіздемелер болып табылады:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негіздемелер;

      2) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтіру не әлеуметтік мәні бар аурулардың болуы;

      3) жан басына шаққандағы орташа табыстың, өмірлік қиын жағдай туындауына байланысты біржолғы әлеуметтік көмек тағайындау барысында ең төменгі күнкөріс деңгейінің бір еселік мөлшерінен аспауы.

      11. Табиғи зілзала немесе өрт салдарынан өмірлік қиын жағдайлар туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініштерді қарау мерзімі:

      өмірлік қиын жағдайлар туындаған сәттен бастап алты айдан кеш емес.

      12. Атаулы күндер мен мерекелік күндерге табыстарын есепке алмай біржолғы әлеуметтік көмек көрсетіледі:

      Жеңіс күніне орай:

      1) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне 100 000 (жүз мың) теңге мөлшерiнде;

      2) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы қатысушыларына және мүгедектеріне теңестірілген адамдарға 50 000 (елу мың) теңге мөлшерiнде;

      3) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысына қатысушыларына теңестірілген адамдардың басқа да санаттарына 30 000 (отыз мың) теңге мөлшерiнде;

      4) мемлекеттік арнайы жәрдемақы алатын 1941 жылдың 22 маусымынан 1945 жылдың 9 мамыры аралығында кемінде алты ай әскери қызмет өткерген және тылда жұмыс жасаған азаматтарға 15 000 (он бес мың) теңге мөлшерiнде;

      5) мүгедек деп танылмаған, екінші рет некеге отырмаған, қайтыс болған Ұлы Отан соғысына қатысушылардың әйелдеріне (күйеулеріне) 25000 (жиырма бес мың) теңге мөлшерiнде;

      6) қайтыс болған ауғандық жауынгерлердің екінші рет некеге отырмаған әйелдеріне 25000 (жиырма бес мың) теңге мөлшерiнде;

      7) Мүгедектер күніне орай мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы алушы мүгедектерге 30 000 (отыз мың ) теңге мөлшерiнде.

      13. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.

3. Әлеуметтік көмекті көрсету тәртібі

      14. Атаулы күндер мен мерекелік күндері әлеуметтік көмек алушылардан өтініш талап етілмей, әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеуді қамтамасыз ететін уәкілетті органның не уәкілетті ұйымдардың, ЖАО бекіткен тізімі бойынша көрсетіледі.

      Азаматтардың кейбір санаттарының әр түрлі атаулы күндер мен мерекелік күндері (санатына байланысты) әлеуметтік көмек алуға құқығы болған жағдайда әлеуметтік көмектің бір түрі көрсетіледі (көлемі бойынша үлкені).

      15. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға немесе қала, ауылдық округтің әкіміне мынадай құжаттарды қоса жалғай отырып өтініш береді:

      1) жеке басын куәландыратын құжат;

      2) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгендігін растайтын құжат;

      3) осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес адамның (отбасының) құрамы туралы мәліметтер;

      4) адамның (отбасы мүшелерінің) табысы туралы мәліметтер;

      5) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын акті немесе құжаттар.

      16. Осы Қағидалардың 8 тармағының 1), 2), 3) тармақшаларында көрсетілген адамдарға ай сайынғы әлеуметтік көмек алушылардың өтініштері талап етілмей көрсетіледі, 8 тармағының 4) тармақшасында көрсетілген адамдар мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) арыз;

      2) жеке куәліктің көшірмесі;

      3) облыстық денсаулық сақтау басқармасы берген белгіленген үлгідегі емделуге арналған жолдама;

      4) 8 тармақтың 4) тармақшасында көрсетілген азаматтардың санаттарына жататындығын растайтын куәліктің көшірмесі;

      5) жол жүру дерегін растайтын билеттер.

      17. Құжаттарды салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары және көшірмелері ұсынылады, кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

      18. Өмiрлiк қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтiк көмек көрсетуге өтiнiш келiп түскен кезде уәкiлеттi орган немесе қала, ауылдық округтің әкiмi бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу үшiн учаскелiк комиссияға жiбередi.

      19. Учаскелiк комиссия, құжаттарды алған күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде өтiнiш берушiге тексеру жүргiзедi, оның нәтижелерi бойынша осы Қағидалардың 2, 3-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы актi жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтiк көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкiлеттi органға немесе қала, ауылдық округ әкiмiне жiбередi.

      Қала, ауылдық округ әкiмi учаскелiк комиссияның актiсi мен қорытындысын алған күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде оларды қоса берiлген құжаттармен уәкілетті органға жiбередi.

      20. Әлеуметтiк көмек көрсету үшiн құжаттар жетiспеген жағдайда уәкілетті орган әлеуметтiк көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшiн қажеттi мәлiметтердi тиiстi органдардан сұратады.

      21. Өтiнiш берушiнiң қажеттi құжаттарды олардың бүлiнуiне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкiндiгi болмаған жағдайда уәкілетті орган тиiстi мәлiметтердi қамтитын өзге уәкiлеттi органдар мен ұйымдардың деректерi негiзiнде әлеуметтiк көмек тағайындау туралы шешiм қабылдайды.

      22. Уәкiлеттi орган учаскелiк комиссиядан немесе қала, ауылдық округ әкiмiнен өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін құжаттар келiп түскен күннен бастап бiр жұмыс күнi iшiнде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеудi жүргiзедi және құжаттардың толық пакетiн арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      23. Арнайы комиссия құжаттар келiп түскен күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтiк көмектiң мөлшерiн көрсетедi.

      24. Уәкiлеттi орган өтiнiш берушiнiң әлеуметтiк көмек алуға құжаттарын тiркеген күннен бастап сегiз жұмыс күнi iшiнде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындысының негiзiнде әлеуметтiк көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды.

      Осы Қағидалардың 20 және 21 тармақтарында көрсетiлген жағдайларда уәкiлеттi орган өтiнiш берушiден немесе қала, ауылдық округтiң әкiмiнен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күнi iшiнде әлеуметтiк көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды.

      25. Әлеуметтiк көмек көрсетуден бас тарту:

      1) өтiнiш берушi ұсынған мәлiметтердiң дәйексiздiгi анықталған;

      2) өтiнiш берушi адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзуден бас тартқан;

      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы мөлшерлерінің, әлеуметтiк көмек көрсету үшiн Алға аудандық мәслихаты белгiлеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.

      26. Әлеуметтiк көмек ұсынуға шығыстарды қаржыландыру ауданның бюджетiнде көзделген ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегiнде жүзеге асырылады.

4. Көрсетiлетiн әлеуметтiк көмектi тоқтату және қайтару үшiн негiздемелер

      27. Әлеуметтiк көмек келесі жағдайларда тоқтатылады:

      1) алушының қайтыс болуы;

      2) алушы Алға ауданы аумағынан тыс тұрақты тұруға шығып кетуі;

      3) алушыны мемлекеттiк медициналық-әлеуметтiк мекемелерге тұруға жiберілуі;

      4) өтініш беруші ұсынған мәлiметтердiң дәйексiздiгi анықталғанда.

      Әлеуметтiк көмектi төлеу көрсетiлген жағдайлар туындаған айдан бастап тоқтатылады.

      28. Бұл ретте дәйексіз мәліметтерді келтіріп заңсыз әлеуметтік көмек тағайындауға әкелгені анықталған жағдайда, әлеуметтік көмек төлеу тағайындалған тұлғаға (отбасына) белгіленген кезеңге тоқтатылады. Артық төленген сомалар ерiктi қайтаруға жатады, бас тартқан жағдайда - сот арқылы.

5. Қорытынды ереже

      29. Әлеуметтiк көмек көрсету мониторингi мен есепке алуды уәкiлеттi орган "Е-собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесiнiң немесе "Әлеуметтік көмек" автоматтандырылған ақпараттық жүйесiнiң дерекқорын пайдалана отырып жүргiзіледі.

  Алға ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларына 1- қосымша

      Отбасының тіркеу нөмірі _____

Өтініш берушінің отбасы құрамы туралы мәліметтер

      _________________________                   _______________________

      (Өтініш берушінің Т.А.Ә.)                         (үйінің мекенжайы, тел.)

Р/с №

Отбасы мүшелерінің Т.А.Ә.

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Туған жылы













      Өтініш берушінің қолы ____________________ Күні _____________

      Отбасы құрамы туралы мәліметтерді куәландыруға

      уәкілетті органның лауазымды адамының Т.А.Ә. __________________ (қолы)

  Алға ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларына 2- қосымша

Өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты адамның (отбасының) мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру
АКТІСІ

      20__ ж. "___" _______

      (елді мекен) _____________________

      1. Өтініш берушінің Т.А.Ә.____________________________________________

      2. Тұратын мекенжайы _______________________________________________

      3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған өмірлік қиын жағдайы

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі) ______ адам, оның ішінде:

Р/с №

Т.А.Ә.

Туған күні

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)

Жұмыспен қамтылмау себебі

Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайта даярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтудың белсенді шараларына қатысуы туралы мәліметтер

Өмірлік қиын жағдай

















      Еңбекке жарамды барлығы ___________ адам.

      Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендері__ адам.

      Балалардың саны: ___________

      жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар __ адам, оқу құны жылына ______ теңге.

      Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы мүгедектерінің, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілгендердің, зейнеткерлердің 80 жастан асқан қарт адамдардың, әлеуметтік маңызы бар аурулары (қатерлі ісіктер, туберкулез, адамның иммунитет тапшылығы вирусы) бар адамдардың, мүгедектердің, мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты қосу керек)

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      5. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзгеше – көрсету керек):

      __________________________________________________________________________________

      Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар: ______________________________________

      __________________________________________________________________________

      Отбасының табысы:

Р/с №

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның шінде өтініш берушінің) Т.А.Ә.

Табыс түрі

Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер

тоқсанға

орта есеппен айына



















      6. Мыналардың:

      автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін құжат, оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыстар)

      ______________________________________________________________ қазіргі уақытта өздері тұрып жатқаннан бөлек, өзге де тұрғын үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыстар)

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      7. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі):

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      8. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі):

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      9. Балалардың мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен қамтамасыз етілуі

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      10. Тұратын жерінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайлары____

      ___________________________________________________________________

      Комиссия төрағасы:             __________________ __________________

      Комиссия мүшелері:       __________________ __________________

      __________________ __________________

      __________________ __________________

      __________________ __________________

      (қолдары)             (Т.А.Ә.)

      Жасалған актімен таныстым: ____________________________________

      Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы

      Тексеру жүргізілуден бас тартамын ____________________ өтініш берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А.Ә.және қолы, күні

      ___________________________________________________________________

      (өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)

  Алға ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларына 3-қосымша

Учаскелік комиссияның № ____ қорытындысы

      20_ ж. ____ ____________

      Учаскелік комиссия Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларына сәйкес өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамның (отбасының)

      ____________________________________________________________________

      (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)

      өтінішін және оған қоса берілген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттар және өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің негізінде________________________________________________

      (қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы)

      адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдын туындауына байланысты әлеуметтік көмек ұсыну туралы қорытынды шығарады

      Комиссия төрағасы:             ______________ __________________________

      Комиссия мүшелері:       ______________ __________________________

      ______________ __________________________

      ______________ __________________________

      ______________ __________________________

      (қолдары)                   (Т.А.Ә.)

      Қорытынды

      қоса берілген құжаттармен___данада 20__ ж. "__"__________ қабылданды.

      Құжаттарды қабылдаған кент, ауыл, ауылдық округ әкімінің немесе уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы__________

О внесении изменения в решение Алгинского районного маслихата от 27 сентября 2016 года № 45 "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Алгинском районе"

Решение Алгинского районного маслихата Актюбинской области от 27 августа 2018 года № 190. Зарегистрировано Управлением юстиции Алгинского района Департамента юстиции Актюбинской области 27 сентября 2018 года № 3-3-182. Утратило силу решением Алгинского районного маслихата Актюбинской области от 23 сентября 2020 года № 424

      Сноска. Утратило силу решением Алгинского районного маслихата Актюбинской области от 23.09.2020 № 424 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 4) пункта 1 статьи 56 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", Алгинский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Внести в решение Алгинского районного маслихата от 27 сентября 2016 года № 45 "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Алгинском районе" ( зарегистрированное в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 5114, опубликованное 04 ноября 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Алгинском районе, утвержденные указанным решением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему решению.

      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии
районного маслихата
К. Байгазин
      Секретарь
районного маслихата
Б. Жумабаев

  Приложение к решению районного маслихата от 27 августа 2018 года № 190

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Алгинском районе

      1. Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Алгинском районе (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 4) пункта 1 статьи 56 Кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года "Бюджетный кодекс Республики Казахстан", пунктом 2–3 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

1. Общие положения

      2. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих Правилах:

      1) отдел Алгинского района по социальному обеспечению филиала некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по Актюбинской области (далее – уполномоченная организация);

      2) памятные даты – события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;

      3) специальная комиссия – комиссия, создаваемая решением акима Алгинского района, по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;

      4) прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины;

      5) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      6) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      7) трудная жизненная ситуация – ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      8) уполномоченный орган – государственное учреждение "Алгинский районный отдел занятости и социальных программ", финансируемое за счет местного бюджета, осуществляющее оказание социальной помощи;

      9) участковая комиссия–комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно-территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;

      10) предельный размер – утвержденный максимальный размер социальной помощи.

      3. Данные Правила распространяются на лиц, постоянно проживающих в Алгинском районе.

      4. Социальная помощь предоставляется отдельным категориям нуждающихся граждан государственным учреждением "Алгинский районный отдел занятости и социальных программ" в порядке, определяемом настоящими Правилами.

      5. Под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая местными исполнительными органами (далее – МИО) в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.

      6. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).

      7. Перечень памятных дат и праздничных дней для оказания социальной помощи:

      День Победы – 9 мая;

      День инвалидов – второе воскресенье месяца октября.

      Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утверждаемых областными МИО.

2. Перечень категорий получателей социальной помощи и размеры социальной помощи

      8. Ежемесячная социальная помощь без учета дохода оказывается:

      1) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны на коммунальные услуги, в размере 8 000 (восьми тысяч) тенге согласно списков, представленных уполномоченной организацией;

      2) родителям или законным представителям детей–инвалидов на возмещение затрат на обучение на дому детей-инвалидов, на одного ребенка – инвалида в размере 1 (одного) месячного расчетного показателя на период обучения, согласно списков, представленных государственным учреждением "Алгинский районный отдел образования";

      3) гражданам, страдающим онкологическими заболеваниями, инфицированным вирусом иммунодефицита человека и больным различной формой туберкулеза согласно списков государственного коммунального предприятия "Алгинская центральная районная больница" на праве хозяйственного ведения государственного учреждения "Управление здравоохранения Актюбинской области", предоставляемых ежемесячно на период амбулаторного лечения в пределах до шести месяцев в году, в размере 10 (десяти) месячных расчетных показателей;

      4) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, инвалидам I, II, III групп, детям-инвалидам до шестнадцати лет и сопровождающим их лицам для оплаты проезда на лечение по направлению государственного учреждения "Управление здравоохранения Актюбинской области" (далее – областное управление здравоохранения).

      Социальная помощь оказывается в случае, если вышеназванные лица не находятся на полном государственном обеспечении.

      9. В зависимости от наступившей трудной жизненной ситуации или убытка, понесенного в результате повреждения его имущества, устанавливаются следующие размеры единовременной социальной помощи:

      1) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны в пределах 150 000 (сто пятидесяти тысяч) тенге;

      2) лицам, приравненным по льготам и гарантиям к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, в пределах 100 000 (сто тысяч) тенге;

      3) другим категориям лиц, приравненным по льготам и гарантиям к участникам Великой Отечественной войны, в пределах 80 000 (восьмидесяти тысяч) тенге;

      4) лицам, достигшим пенсионного возраста, в пределах 60 000 (шестидесяти тысяч) тенге;

      5) инвалидам, в том числе лицам, воспитывающим ребенка-инвалида до восемнадцати лет в пределах 60 000 (шестидесяти тысяч) тенге;

      6) жертвам политических репрессий, лицам, пострадавшим от политических репрессий, в пределах 50 000 (пятидесяти тысяч) тенге;

      7) многодетным семьям в пределах 60 000 (шестидесяти тысяч) тенге;

      8) детям–сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей, выпускникам детских домов в пределах 60 000 (шестидесяти тысяч) тенге;

      9) малообеспеченным гражданам в пределах 60 000 (шестидесяти тысяч) тенге;

      10) гражданам, страдающим онкологическими заболеваниями, инфицированным вирусом иммунодефицита человека и больным различной формой туберкулеза в пределах 80 000 (восьмидесяти тысяч) тенге.

      10. Социальная помощь гражданам, находящимся в трудной жизненной ситуации, предоставляется, если среднедушевой доход семьи (гражданина) за предшествовавший на момент обращения квартал не превышает однократного размера прожиточного минимума по Актюбинской области (за исключением участников и инвалидов Великой Отечественной войны, которым социальная помощь оказывается без учета дохода).

      При наступлении трудной жизненной ситуации, участникам и инвалидам Великой Отечественной войны социальная помощь оказывается без учета их дохода.

      Основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступлении трудной жизненной ситуации являются следующие:

      1) основания, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;

      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара либо наличие социально значимого заболевания;

      3) наличие среднедушевого дохода, не превышающего однократного размера прожиточного минимума для предоставления единовременной социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации.

      11. Сроки обращения за социальной помощью при наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара:

      не позднее шести месяцев с момента наступления соответствующей трудной жизненной ситуации.

      12. Единовременная социальная помощь без учета дохода к памятным датам и праздничным дням оказывается:

      ко Дню Победы;

      1) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны в размере 100 000 (ста тысяч) тенге;

      2) лицам, приравненным по льготам и гарантиям к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, в размере 50 000 (пятидесяти тысяч) тенге;

      3) другим категориям лиц, приравненным по льготам и гарантиям к участникам Великой Отечественной войны, в размере 30 000 (тридцати тысяч) тенге;

      4) гражданам, трудившимся в тылу и проходившим воинскую службу не менее шести месяцев в период с 22 июня 1941 года по 9 мая 1945 года, получающим специальное государственное пособие, в размере 15 000 (пятнадцати тысяч) тенге;

      5) женам (мужьям) умерших участников Великой Отечественной Войны, не признававшихся инвалидами, не вступившим в повторный брак, в размере 25 000 (двадцати пяти тысяч) тенге;

      6) женам умерших войнов-афганцев, не вступившим в повторный брак, в размере 25 000 (двадцати пяти тысяч) тенге;

      7) ко Дню инвалидов – инвалидам, получающим государственные социальные пособия, в размере 30 000 (тридцати тысяч) тенге.

      13. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключении о необходимости оказания социальной помощи.

3. Порядок оказания социальной помощи

      14. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням оказывается по списку, утверждаемому МИО по представлению уполномоченного органа района, осуществляющего назначение и выплату социальной помощи либо уполномоченной организацией без истребования заявлений от получателей.

      В случае наличия права отдельных категории граждан на социальную помощь (в соответствии статуса) к различным памятным датам и праздничным дням оказывается один вид социальной помощи (более высокий по размеру).

      15. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акиму города, сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:

      1) документ, удостоверяющий личность;

      2) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства;

      3) сведения о составе лица (семьи) согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      4) сведения о доходах лица (членов семьи);

      5) акт или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.

      16. Ежемесячная социальная помощь лицам, указанным в подпунктах 1), 2), 3), пункта 8 настоящих Правил, оказывается без истребования заявлений от получателей, лица, указанные в подпункте 4) пункта 8 представляют следующие документы:

      1) заявление;

      2) копия удостоверения личности;

      3) направление на лечение установленного образца, выданное областным управлением здравоохранения;

      4) копия удостоверения, подтверждающего принадлежность к категориям граждан указанным в подпункте 4) пункта 8;

      5) билеты, подтверждающие факт проезда.

      17. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.

      18. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или аким города, сельского округа в течение одного рабочего дня направляет документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).

      19. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 2, 3 к настоящим Правилам и направляет их в уполномоченный орган или акиму города, сельского округа.

      Аким города, сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.

      20. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      21. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.

      22. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима города, сельского округа для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      23. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      24. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 20 и 21 настоящих Правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима города, сельского округа.

      25. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);

      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи), установленного маслихатом Алгинского района, порога для оказания социальной помощи.

      26. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом района на текущий финансовый год.

4. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      27. Социальная помощь прекращается в следующих случаях:

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы Алгинского района;

      3) направления получателя на проживание в государственные медико – социальные учреждения;

      4) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем;

      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.

      28. В случае выявления представления недостоверных сведений, повлекших за собой незаконное назначение социальной помощи, выплата социальной помощи лицу (семье) прекращается на период ее назначения. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном порядке, а в случае отказа – в судебном порядке.

5. Заключительное положение

      29. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системой "Е–собес" или автоматизированной информационной системой "Социальная помощь".

  Приложение 1 к Правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Алгинском районе

      Регистрационный номер семьи _____________________

Сведения о составе семьи заявителя

      ________________________________             ___________________________

      (Ф.И.О. заявителя)                               (домашний адрес, тел.)

№ п/п

Ф.И.О. членов семьи

Родственное отношение к заявителю

Год рождения













      Подпись заявителя ____________________ Дата ______________

      Ф.И.О. должностного лица органа, уполномоченного заверять сведения о составе семьи __________________________ (подпись)

  Приложение 2 к Правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Алгинском районе

АКТ
обследования для определения нуждаемости лица (семьи) в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

      от "___" ________ 20___г

      (населенный пункт) ____________________

      1. Ф. И. О. заявителя ______________________________

      2. Адрес места жительства _______________________________________

      3. Трудная жизненная ситуация, в связи с наступлением которой заявитель обратился за социальной помощью __________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) ___человек, в том числе:

№ п/п

Ф.И.О.

Дата рождения

Родственное отношение к заявителю

Занятость (место работы, учебы)

Причина незанятости

Сведения об участии в общественных работах, профессиональной подготовке (переподготовке повышении квалификации) или в активных мерах содействия занятости

Трудная жизненная ситуация

















      Всего трудоспособных _________ человек.

      Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости ______ человек.

      Количество детей: _________

      обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе _____человек, стоимость обучения в год ___ тенге.

      Наличие в семье участников Великой Отечественной войны, инвалидов Великой Отечественной войны, приравненных к участникам Великой Отечественной войны и инвалидам Великой Отечественной войны, пенсионеров, пожилых лиц, старше 80-ти лет, лиц, имеющих социально значимые заболевания (злокачественные новообразования, туберкулез, вирус иммунодефицита человека), инвалидов, детей-инвалидов (указать или добавить иную категорию) __________________________________________

      ___________________________________________________________________

      5. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье, служебное жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное - указать):

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Расходы на содержание жилья:

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Доходы семьи:

№ п/п

Ф.И.О. членов семьи (в т.ч. заявителя), имеющих доход

Вид дохода

Сумма дохода за предыдущий квартал (тенге)

Сведения о личном подсобном хозяйстве (приусадебный участок, скот и птица), дачном и земельном участке (земельной доли)

за квартал

в среднем за месяц













      6. Наличие:

      автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ, заявленные доходы от его эксплуатации) ____________________________

      _________________________________________________________________

      ________________________________________________ иного жилья, кроме

      занимаемого в настоящее время, (заявленные доходы от его эксплуатации)

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      7. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник):

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник): ______________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      9. Обеспеченность детей школьными принадлежностями, одеждой, обувью:

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________ .

      10. Санитарно-эпидемиологические условия проживания: ________________________

      __________________________________________________________________________

      Председатель комиссии:

      _________________________             ____________________

      Члены комиссии:

      _________________________             ____________________

      _________________________             ____________________

      _________________________             ____________________

      _________________________             ____________________

      (подписи) (Ф.И.О.)

      С составленным актом ознакомлен(а):______________________________

      Ф.И.О. и подпись заявителя

      От проведения обследования отказываюсь _____________________________________

      Ф.И.О. и подпись заявителя (или одного из членов семьи), дата_____________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      (заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)

  Приложение 3 к Правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Алгинском районе

Заключение участковой комиссии №__

      "___" ____________ 20__ г.

      Участковая комиссия в соответствии с Правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы лица (семьи), обратившегося за предоставлением социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации_____________________________

      __________________________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество заявителя)

      на основании представленных документов и результатов обследования материального положения заявителя (семьи) выносит заключение о

      __________________________________________________________________________

      (необходимости, отсутствии необходимости)

      предоставления лицу (семье) социальной помощи с наступлением трудной жизненной ситуации

      Председатель комиссии:

      ____________________ ______________________

      Члены комиссии:

      ____________________ ______________________

      ____________________ ______________________

      ____________________ ______________________

      ____________________ ______________________

      (подписи)                   (Ф.И.О.)

      Заключение с прилагаемыми документами

      в количестве _____ штук

      принято "_____" ___________ 20__ г.

      _____________________________________________________________

      Ф.И.О., должность, подпись работника, акима поселка, села, сельского округа или уполномоченного органа, принявшего документы