Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қызылорда облысы әкімдігінің 2018 жылғы 12 қаңтардағы № 1017 қаулысы. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 26 қаңтарда № 6155 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 2020 жылғы 6 ақпандағы № 163 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 06.02.2020 № 163 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Қызылорда облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) "Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      3) алынып тасталды - Қызылорда облысы әкімдігінің 19.07.2019 № 16 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      2. Осы қаулының қосымшасына сәйкес тізбе бойынша Қызылорда облысы әкімдігінің кейбір қаулыларының күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Қызылорда облысы әкімінің орынбасары С.Ж. Сүлейменовке жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қызылорда облысының әкімі Қ. Көшербаев

  Қызылорда облысы әкімдігінің 2018 жылғы "26" қаңтардағы № 1017 қаулысына қосымша

Қызылорда облысы әкімдігінің күші жойылған кейбір қаулыларының тізбесі

      1. "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы" Қызылорда облысы әкімдігінің 2015 жылғы 10 шілдедегі № 84 қаулысы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде 5098 нөмірімен тіркелген, "Кызылординские вести" және "Сыр бойы" газеттерінде 2015 жылғы 8 тамызда жарияланған).

      2. "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қызылорда облысы әкімдігінің 2015 жылғы 10 шілдедегі № 84 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" Қызылорда облысы әкімдігінің 2016 жылғы 29 ақпандағы № 369 қаулысы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде 5431 нөмірімен тіркелген, "Кызылординские вести" және "Сыр бойы" газеттерінде 2016 жылғы 28 сәуірде жарияланған).

      3. "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қызылорда облысы әкімдігінің 2015 жылғы 10 шілдедегі № 84 қаулысына өзгеріс енгізу туралы" Қызылорда облысы әкімдігінің 2016 жылғы 12 қазандағы № 612 қаулысы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде 5641 нөмірімен тіркелген, 2016 жылғы 15 қарашада Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған).

  Қызылорда облысы әкімдігінің 2018 жылғы "12" қаңтардағы № 1017 қаулысымен бекітілген

"Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Қызылорда облысы әкімдігінің 09.04.2019 № 1366 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. Көрсетілетін қызметті берушінің атауы: ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органының құрылыс, сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорация" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын нақтылау бойынша анықтама алу ("Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде ақпарат болмаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға өтініш білдіреді) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.".

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру", "Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" және "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертпей қолданыстағы ғимараттардағы үй-жайларды (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 257 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде 11018 нөмірімен тіркелген) бекітілген "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын нақтылау бойынша анықтама (тарихсыз/тарихымен), жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне барып және мекенжайдың тіркеу кодын көрсете отырып, оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне мекенжайын беру немесе жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын жою туралы анықтама (бұдан әрі – анықтама) немесе стандарттың 10-тармағымен көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қағаз түрінде алуға өтініш білдірген кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электронды түрде рәсімделіп, басып шығарылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық түрде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме: көрсетілетін қызметті алушының не сенімхат бойынша оның өкілінің (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) Мемлекеттік корпорацияға стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасымен жүгінуі.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оларды орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады. Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттар топтамасын ұсыну;

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды тіркейді, "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде мәліметтер болған жағдайда "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінен анықтаманы шығарады және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне береді (он бес минуттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: анықтама (тарихсыз/тарихымен) беру;

      "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде жылжымайтын мүлік объектісі мекенжайының өзгеруі туралы мұрағаттық мәліметтер болмаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды тіркейді, көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді;

      егер көрсетілетін қызметті алушымен стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасы және (немесе) мерзімі өткен құжаттар ұсынылған жағдайда өтінішті қабылдаудан бас тартылады және стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді (жиырма минуттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттарды қабылдау немесе қабылдаудан бас тарту туралы қолхатты көрсетілетін қызметті алушыға беру;

      Мемлекеттік корпорация қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін алады;

      3) Мемлекеттік корпорацияның жинақтау бөлімінің қызметкері құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды (бір жұмыс күні ішінде, құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге жолдау;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды тіркейді (жиырма минуттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсыну;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды (бір сағаттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдау;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы құжаттарды қарайды, егер ұсынылған құжаттар стандарттың 10-тармағында көзделген негіздерге сәйкес келмеген жағдайда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасын дайындайды (бұдан әрі – дәлелді бас тарту) (бір жұмыс күні ішінде);

      егер ұсынылған құжаттар белгіленген талаптарға сәйкес келген жағдайда жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне барып және мекенжайдың тіркеу кодын көрсете отырып, оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне мекенжайын беру туралы немесе жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын жою туралы анықтаманың жобасын дайындайды (бес жұмыс күні ішінде). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: көрсетілетін қызметті берушінің басшысына дәлелді бас тартудың немесе анықтаманың жобасын қол қоюға ұсыну;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы дәлелді бас тартуға немесе анықтамаға қол қояды (бір сағаттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: қол қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдау;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін тіркейді (бір сағаттың ішінде). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жолдау; 

      9) Мемлекеттік корпорация қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін тіркейді (жиырма минуттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен өзге ұйымдардың өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен өзге ұйымдардың тізбесі:

      1) Мемлекеттік корпорация қызметкері;

      2) Мемлекеттік корпорацияның жинақтау бөлімінің қызметкері;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс-қимылдары), өзара іс-қимыл тәртібі реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ, өзге де көрсетілетін қызметті берушілер және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Қызылорда облысының құрылыс, сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің, Қызылорда облысы әкімдігінің және Қызылорда қаласы мен аудан әкімдіктерінің ресми интернет-ресурстарында орналастырылады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      8. Қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы әрекеттерінің кезектілігі мен жүгіну тәртібінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) мен парольдің көмегі арқылы порталда тіркелуді жүзеге асырады;

      2) көрсетілетін қызметті беруші электронды мемлекеттік қызметті алу үшін порталда ЖСН және парольді (расталу үдерісі) енгізеді;

      3) ЖСН мен пароль енгізілгеннен кейін порталда ЖСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің шынайылығы тексеріледі;

      4) көрсетілетін қызметті алушы "Жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын нақтылау бойынша анықтама беру (тарихсыз/тарихымен)" қызметін таңдайды, осы кезде экранға қызмет көрсету үшін электронды сұраныс нысаны шығады және көрсетілетін қызметті алушы оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, нысанды толтырады (деректерді енгізу);

      5) көрсетілетін қызметті алушы өзінің электрондық цифрлы қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) арқылы электронды мемлекеттік қызметті көрсетуге толтырылған сұраныстың нысанына қол қояды;

      6) порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімі және қайтарылып алынған (жойылған) тіркеу тізімінде болмауы, сондай-ақ, сәйкестендіру деректерінің (сұраныста көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігі тексеріледі;

      7) ЭЦҚ қойылған электрондық құжат (көрсетілетін қызметті алушының сұранысы) "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесі арқылы Жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын нақтылау бойынша электрондық тізілімге жолданады;

      8) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жауабы құрастырылады. Электрондық құжат (анықтама) құрастырылады және көрсетілетін қызметті алушының порталдағы "жеке кабинетіне" жолданады.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

  "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес процестерінің анықтамалығы

     


     


  "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2- қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


  Қызылорда облысы әкімдігінің 2018 жылғы "12" қаңтардағы № 1017 қаулысымен бекітілген

"Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Қызылорда облысы әкімдігінің 09.04.2019 № 1366 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. Көрсетілетін қызметті берушінің атауы: ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органының құрылыс, сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорация" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) www.e.gov.kz, "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі:

      "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру", "Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" және "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертпей қолданыстағы ғимараттардағы үй-жайларды (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 257 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде 11018 нөмірімен тіркелген) бекітілген "Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша сәулет-жоспарлау тапсырмасы (бұдан әрі – СЖТ);

      техникалық шарттар (бұдан әрі – ТШ);

      сыртқы инженерлік желілер трассаларының схемалары;

      егжей-тегжейлі жоспарлау жобасының көшірмесі (бұдан әрі – ЕЖЖ көшірмесі);

      тік жоспарлау белгілері;

      жолдар мен көшелердің көлденең қималары;

      реконструкциялауға (қайта жоспарлау, қайта жабдықтауға) арналған жергілікті атқарушы органның шешімі (бұдан әрі – шешім);

      стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық түрде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме: көрсетілетін қызметті алушының не сенімхат бойынша оның өкілінің (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) Мемлекеттік корпорацияға стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасымен жүгінуі.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оларды орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады. Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттар топтамасын ұсыну;

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды тіркейді, көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді, көрсетілетін қызметті алушымен стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасы және (немесе) мерзімі өткен құжаттар ұсынылған жағдайда өтінішті қабылдаудан бас тартады және стандарттың 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді (жиырма минуттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттарды қабылдау немесе қабылдаудан бас тарту туралы қолхатты көрсетілетін қызметті алушыға беру;

      Мемлекеттік корпорация қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін алады;

      3) Мемлекеттік корпорацияның жинақтау бөлімінің қызметкері құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды (бір жұмыс күні ішінде, құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге жолдау;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды тіркейді (отыз минуттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсыну;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды (бір сағаттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдау;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы құжаттарды қарайды, ұсынылған құжаттар стандарттың 10-тармағында көзделген негіздерге сәйкес келмеген жағдайда дәлелді бас тартуды дайындайды және Мемлекеттік корпорацияға жолдауды қамтамасыз етеді (төрт жұмыс күні ішінде).

      ұсынылған құжаттар белгіленген талаптарға сәйкес келген жағдайда стандарттың 3қосымшасына сәйкес нысан бойынша инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылу үшін ТШ арналған сауалнама парағын коммуналдық мекемелерге жолдайды (құжаттар тіркелген күні). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: дәлелді бас тартуды тіркеу және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметті алушыға беру немесе коммуналдық мекемелерге ТШ арналған сауалнама парағын жолдау;

      7) коммуналдық мекемелер сауалнама парағын қарайды және ТШ дайындайды (бес жұмыс күні ішінде). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: ТШ көрсетілетін қызметті берушіге жолдау;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы ТШ қарайды және ТШ, сондай-ақ, ұсынылған құжаттардың негізінде мыналарды дайындайды:

      күрделі емес объектілердің СЖТ (бір жұмыс күні ішінде);

      күрделі емес объектілердің бастапқы материалдары (тоғыз жұмыс күні ішінде);

      күрделі объектілердің СЖТ (тоғыз жұмыс күні ішінде);

      күрделі объектілердің бастапқы материалдары (он бір жұмыс күні ішінде);

      бастапқы материалдар және рұқсат құжаттар – он төрт жұмыс күні ішінде (қосымша қосу және/немесе жүктемені арттыру кезінде – тоғыз жұмыс күні ішінде). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: көрсетілетін қызметті берушінің басшысына мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын қол қоюға ұсыну;

      9) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қояды (бір сағаттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: қол қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдау;

      10) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін тіркейді (бір сағаттың ішінде). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жолдау;

      11) Мемлекеттік корпорация қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін тіркейді (жиырма минуттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен өзге ұйымдардың өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен өзге ұйымдардың тізбесі:

      1) Мемлекеттік корпорация қызметкері;

      2) Мемлекеттік корпорацияның жинақтау бөлімінің қызметкері;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы;

      6) электрмен жабдықтау, газбен жабдықтау, жылумен жабдықтау, ауыз сумен жабдықтау және кәріз жүйесі жөніндегі коммуналдық мекемелер;

      7) Қызылорда облысы әкімдігінің геоақпараттық сервисі (бұдан әрі – "Геосервис").

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс-қимылдары), өзара іс-қимыл тәртібі реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ, өзге де көрсетілетін қызметті берушілер және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Қызылорда облысының құрылыс, сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің, Қызылорда облысы әкімдігінің және Қызылорда қаласы мен аудан әкімдіктерінің ресми интернет-ресурстарында орналастырылады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      8. Жүгіну тәртібін және портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігін сипаттау.

      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркеледі және көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлы қолтаңбасымен куәландырылған (бұдан әрі - ЭЦҚ) электрондық құжат нысанындағы сұранысты (бұдан әрі - электрондық сұраныс) стандарттың 2 және 4-қосымшаларына сәйкес жолдайды. Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттар топтамасын жолдау;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы электрондық сұранысты тіркейді, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" электрондық сұраныстың қабылданған күні мен уақытын көрсете отырып, хабарлама жолдайды (отыз минуттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсыну;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды (бір сағаттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдау;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын алған сәттен бастап ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда өтінішті қараудан бас тартуды дайындайды (екі жұмыс күні ішінде). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: өтінішті қараудан бас тартуды көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау;

      ұсынылған құжаттар стандарттың 10-тармағында көзделген негіздерге сәйкес келмеген жағдайда дәлелді бас тартуды дайындайды (төрт жұмыс күні ішінде). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау;

      ұсынылған құжаттар белгіленген талаптарға сәйкес келген жағдайда стандарттың 3қосымшасына сәйкес нысан бойынша инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылу үшін ТШ арналған сауалнама парағын коммуналдық мекемелерге жолдайды (құжаттар тіркелген күні). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: ТШ арналған сауалнама парағын коммуналдық мекемелерге жолдау;

      5) коммуналдық мекемелер сауалнама парағын қарайды және ТШ дайындайды (бес жұмыс күні ішінде). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: ТШ көрсетілетін қызметті берушіге жолдау;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы ТШ қарайды және ТШ, сондай-ақ, ұсынылған құжаттардың негізінде мыналарды дайындайды:

      күрделі емес объектілердің СЖТ (бір жұмыс күні ішінде);

      күрделі емес объектілердің бастапқы материалдары (тоғыз жұмыс күні ішінде);

      күрделі объектілердің СЖТ (тоғыз жұмыс күні ішінде);

      күрделі объектілердің бастапқы материалдары (он бір жұмыс күні ішінде);

      бастапқы материалдар және рұқсат құжаттар – он төрт жұмыс күні ішінде (қосымша қосу және/немесе жүктемені арттыру кезінде – тоғыз жұмыс күні ішінде). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: көрсетілетін қызметті берушінің басшысына мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын қол қоюға ұсыну;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қояды (бір сағаттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдау;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін тіркейді (отыз минуттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Геосервис" ақпараттық жүйесін пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Жүгіну тәртібін және көрсетілетін қызметті алушының Геосервис арқылы ТШ алу кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігін сипаттау.

      1) көрсетілетін қызметті алушы Геосервисте тіркеледі және көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған, стандарттың 3-қосымшасына сәйкес электрондық құжат нысанындағы ТШ арналған сауалнама парағын коммуналдық мекемелерге жолдайды. Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: сауалнама парағын жолдау;

      2) коммуналдық мекемелер сауалнама парағының негізінде ТШ дайындайды (бес жұмыс күні ішінде). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: ТШ Геосервис арқылы көрсетілетін қызметті алушыға жолдау;

      3) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркеледі және көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған электрондық сұранысты стандарттың 2 және 4-қосымшаларына сәйкес, сондай-ақ, Геосервис арқылы алынған ТШ жолдайды. Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттар топтамасы мен ТШ жолдау;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы электрондық сұранысты, сондай-ақ, Геосервис арқылы алынған ТШ тіркейді, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" электрондық сұраныстың және ТШ қабылданған күні мен уақытын көрсете отырып, хабарлама жолдайды (отыз минуттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттарды және ТШ көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсыну;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды (бір сағаттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: құжаттарды және ТШ көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдау;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын алған сәттен бастап ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда өтінішті қараудан бас тартуды дайындайды (екі жұмыс күні ішінде). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: өтінішті қараудан бас тартуды көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау;

      ұсынылған құжаттар стандарттың 10-тармағында көзделген негіздерге сәйкес келмеген жағдайда дәлелді бас тартуды дайындайды (төрт жұмыс күні ішінде). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау;

      ұсынылған құжаттар белгіленген талаптарға сәйкес келген жағдайда ТШ, сондай-ақ, ұсынылған құжаттардың негізінде мыналарды дайындайды:

      күрделі емес объектілердің СЖТ (бір жұмыс күні ішінде);

      күрделі емес объектілердің бастапқы материалдары (тоғыз жұмыс күні ішінде);

      күрделі объектілердің СЖТ (тоғыз жұмыс күні ішінде);

      күрделі объектілердің бастапқы материалдары (он бір жұмыс күні ішінде);

      бастапқы материалдар және рұқсат құжаттар (қосымша қосу және/немесе жүктемені арттыру кезінде) – тоғыз жұмыс күні ішінде. Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: көрсетілетін қызметті берушінің басшысына мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын қол қоюға ұсыну;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қояды (бір сағаттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдау;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін тіркейді (отыз минуттан аспайды). Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі: мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

  "Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде:

     


     


     


  "Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде:

     


      Көрсетілетін қызметті алушы Геосервис арқылы жүгінген кезде:

     


Об утверждении регламентов государственных услуг

Постановление акимата Кызылординской области от 12 января 2018 года № 1017. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 26 января 2018 года № 6155. Утратило силу постановлением акимата Кызылординской области от 6 февраля 2020 года № 163

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Кызылординской области от 06.02.2020 № 163 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Кызылординской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан";

      2) регламент государственной услуги "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования)";

      3) исключен постановлением акимата Кызылординской области от 19.07.2019 № 16 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

      2. Признать утратившим силу некоторые постановления акимата Кызылординской области по перечню согласно приложению к настоящему постановлению.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Кызылординской области Сулейменова С.Ж.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким Кызылординской области К. Кушербаев

  Приложение к постановлению акимата Кызылординской области от "12" января 2018 года года № 1017

Перечень утративших силу некоторых постановлений акимата Кызылординской области

      1. Постановление акимата Кызылординской области от 10 июля 2015 года № 84 "Об утверждении регламентов государственных услуг" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 5098, опубликовано 8 августа 2015 года в газетах "Кызылординские вести" и "Сыр бойы").

      2. Постановление акимата Кызылординской области от 29 февраля 2016 года № 369 "О внесении изменений в постановление акимата Кызылординской области от 10 июля 2015 года № 84 "Об утверждении регламентов государственных услуг" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 5431, опубликовано 28 апреля 2016 года в газетах "Кызылординские вести" и "Сыр бойы").

      3. Постановление акимата Кызылординской области от 12 октября 2016 года № 612 "О внесении изменения в постановление акимата Кызылординской области от 10 июля 2015 года № 84 "Об утверждении регламентов государственных услуг" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 5641, опубликовано 15 ноября 2016 года в информационно-правовой системе нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет").

  Утвержден постановлением акимата Кызылординской области от "12" января 2018 года № 1017

Регламент государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан"

      Сноска. Регламент – в редакции постановления акимата Кызылординской области от 09.04.2019 № 1366 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Наименование услугодателя: структурное подразделение местного исполнительного органа района, города областного значения, осуществляющее функции в сфере строительства, архитектуры и градостроительства (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал) для получения справки по уточнению адреса объектов недвижимости (в случае отсутствия информации в информационной системе "Адресный регистр" услугополучатель обращается в Государственную корпорацию).".

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – справка по уточнению адреса объектов недвижимости (без истории/с историей), справка о присвоении адреса объекта недвижимости или об упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе "Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса по форме, согласно приложению 1 (далее – справка) либо мотивированный отказ в предоставлении государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 257 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования)" и "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11018) (далее – стандарт).

      В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная.

2. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги

      4. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги: обращение услугополучателя либо его представителя по доверенности (далее – услугополучатель) в Государственную корпорацию с пакетом документов согласно пункту 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность их выполнения:

      1) услугополучатель предоставляет в Государственную корпорацию документы согласно пункту 9 стандарта. Результат процедуры (действия): предоставление пакета документов;

      2) работник Государственной корпорации регистрирует документы, при наличии сведений в информационной системе "Адресный регистр" распечатывает справку с информационной системы "Адресный регистр" и выдает услугополучателю (не более пятнадцати минут). Результат процедуры (действия): выдача справки (без истории/с историей);

      при отсутствии архивных сведений об изменении адреса объекта недвижимости в информационной системе "Адресный регистр", работник Государственной корпорации регистрирует документы, выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов;

      в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта и (или) документов с истекшим сроком, отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме заявления по форме, согласно приложению 3 к стандарту (не более двадцати минут). Результат процедуры (действия): выдача услугополучателю расписки о приеме либо об отказе в приеме документов;

      работник Государственной корпорации получает согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан;

      3) работник накопительного отдела Государственной корпорации направляет документы услугодателю (в течение одного рабочего дня, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги). Результат процедуры (действия): направление документов услугодателю;

      4) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует документы (не более двадцати минут). Результат процедуры (действия): предоставление документов руководителю услугодателя;

      5) руководитель услугодателя рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя (не более одного часа). Результат процедуры (действия): направление документов исполнителю услугодателя;

      6) исполнитель услугодателя рассматривает документы, в случае несоответствия представленных документов основаниям, предусмотренных в пункте 10 стандарта, подготавливает проект мотивированного отказа в оказании государственной услуги (далее – мотивированный отказ) (в течение одного рабочего дня);

      в случае соответствия представленных документов установленным требованиям, подготавливает проект справки о присвоении адреса объекта недвижимости либо об упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе "Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса (в течение пяти рабочих дней). Результат процедуры (действия): предоставление на подпись руководителю услугодателя проекта мотивированного отказа либо справки;

      7) руководитель услугодателя подписывает мотивированный отказ либо справку (не более одного часа). Результат процедуры (действия): направление подписанного результата оказания государственной услуги сотруднику канцелярии услугодателя;

      8) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует результат оказания государственной услуги (в течение одного часа). Результат процедуры (действия): направление результата оказания государственной услуги в Государственную корпорацию;

      9) работник Государственной корпорации регистрирует результат оказания государственной услуги (не более двадцати минут). Результат процедуры (действия): выдача услугополучателю результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя и иных организаций в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и иных организаций, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник Государственной корпорации;

      2) работник накопительного отдела Государственной корпорации;

      3) сотрудник канцелярии услугодателя;

      4) руководитель услугодателя;

      5) исполнитель услугодателя.

      7. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с другими услугодателями и (или) Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на официальных интернет-ресурсах государственного учреждения "Управление строительства, архитектуры и градостроительства Кызылординской области", акимата Кызылординской области, акиматов районов и города Кызылорды.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее - ИИН) и пароля;

      2) услугодатель вводит ИИН и пароль (процесс авторизации) на портале для получения электронной государственной услуги;

      3) после введения ИИН и пароля на портале производится проверка подлинности данных о регистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;

      4) услугополучатель выбирает услугу "Выдача справки по уточнению адреса объектов недвижимости (без истории/с историей)", в это время на экран выводится форма электронного запроса для оказания услуги и услугополучатель заполняет данную форму (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований;

      5) услугополучатель подписывает посредством своей электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП) заполненную форму запроса на оказание электронной государственной услуги;

      6) на портале производится проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств);

      7) электронный документ (запрос услугополучателя), подписанный ЭЦП, направляется через информационную систему "Адресный регистр" в Электронный реестр по уточнению адреса объектов недвижимости;

      8) формируется ответ результата оказания государственной услуги. Формируется электронный документ (справка) и передается в "личный кабинет" услугополучателя на портале.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


     


  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан"

Диаграмма функционального взаимодействия информацинных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме

     


  Утвержден постановлением акимата Кызылординской области от "12" января 2018 года № 1017

Регламент государственной услуги "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования)"

      Сноска. Регламент – в редакции постановления акимата Кызылординской области от 09.04.2019 № 1366 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Наименование услугодателя: структурное подразделение местного исполнительного органа района, города областного значения, осуществляющее функции в сфере строительства, архитектуры и градостроительства (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги:

      архитектурно-планировочное задание (далее – АПЗ) по форме, согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования)", утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 257 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования)" и "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11018) (далее – стандарт);

      технические условия (далее – ТУ);

      схема трасс наружных инженерных сетей;

      выкопировка из проекта детальной планировки (далее – выкопировка из ПДП);

      вертикальные планировочные отметки;

      поперечные профили дорог и улиц;

      решение местного исполнительного органа на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) (далее – решение);

      мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная.

2. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги

      4. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги: обращение услугополучателя либо его представителя по доверенности (далее – услугополучатель) в Государственную корпорацию с пакетом документов согласно пункту 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность их выполнения:

      1) услугополучатель предоставляет в Государственную корпорацию документы согласно пункту 9 стандарта. Результат процедуры (действия): предоставление пакета документов;

      2) работник Государственной корпорации регистрирует документы, выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов, в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта и (или) документов с истекшим сроком, отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме заявления по форме, согласно приложению 5 к стандарту (не более двадцати минут). Результат процедуры (действия): выдача услугополучателю расписки о приеме либо об отказе в приеме документов;

      работник Государственной корпорации получает согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан;

      3) работник накопительного отдела Государственной корпорации направляет документы услугодателю (в течение одного рабочего дня, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги). Результат процедуры (действия): направление документов услугодателю;

      4) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует документы (не более тридцати минут). Результат процедуры (действия): предоставление документов руководителю услугодателя;

      5) руководитель услугодателя рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя (не более одного часа). Результат процедуры (действия): направление документов исполнителю услугодателя;

      6) исполнитель услугодателя рассматривает документы, в случае несоответствия представленных документов основаниям, предусмотренным в пункте 10 стандарта, подготавливает и обеспечивает направление мотивированного отказа в Государственную корпорацию (в течение четырех рабочих дней).

      в случае соответствия представленных документов установленным требованиям, направляет в коммунальные учреждения опросный лист для ТУ на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения по форме, согласно приложению 3 к стандарту (в день регистрации документов). Результат процедуры (действия): регистрация и выдача услугополучателю через Государственную корпорацию мотивированного отказа либо направление в коммунальные учреждения опросного листа для ТУ;

      7) коммунальные учреждения рассматривают опросный лист и подготавливают ТУ (в течение пяти рабочих дней). Результат процедуры (действия): направление ТУ услугодателю;

      8) исполнитель услугодателя рассматривает ТУ, и на основании ТУ, а также предоставленных документов подготавливает:

      АПЗ несложных объектов (в течение одного рабочего дня);

      исходные материалы несложных объектов (в течение девяти рабочих дней);

      АПЗ сложных объектов (в течение девяти рабочих дней);

      исходные материалы сложных объектов (в течение одиннадцати рабочих дней);

      исходные материалы и разрешительные документы – в течение четырнадцати рабочих дней (при дополнительном подключении и/или увеличении нагрузок – в течение девяти рабочих дней). Результат процедуры (действия): предоставление на подпись руководителю услугодателя проект результата оказания государственной услуги;

      9) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги (не более одного часа). Результат процедуры (действия): направление результата оказания государственной услуги сотруднику канцелярии услугодателя;

      10) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует результат оказания государственной услуги (в течение одного часа). Результат процедуры (действия): направление результата оказания государственной услуги в Государственную корпорацию;

      11) работник Государственной корпорации регистрирует результат оказания государственной услуги (не более двадцати минут). Результат процедуры (действия): выдача услугополучателю результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя и иных организаций в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и иных организаций, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник Государственной корпорации;

      2) работник накопительного отдела Государственной корпорации;

      3) сотрудник канцелярии услугодателя;

      4) руководитель услугодателя;

      5) исполнитель услугодателя;

      6) коммунальные учреждения электроснабжения, газоснабжения, теплоснабжения, водоснабжения и канализации;

      7) геоинформационный сервис акимата Кызылординской области (далее – "Геосервис").

      7. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с другими услугодателями и (или) Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на официальных интернет-ресурсах государственного учреждения "Управление строительства, архитектуры и градостроительства Кызылординской области", акимата Кызылординской области, акиматов районов и города Кызылорды.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через портал:

      1) услугополучатель регистрируется на портале и направляет запрос в форме электронного документа согласно приложениям 2 и 4 к стандарту (далее – электронный запрос), удостоверенный электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя. Результат процедуры (действия): направление пакета документов;

      2) исполнитель услугодателя регистрирует электронный запрос, направляет в "личный кабинет" услугополучателя уведомление о принятии электронного запроса с указанием даты и времени приема запроса (не более тридцати минут). Результат процедуры (действия): предоставление документов руководителю услугодателя;

      3) руководитель услугодателя рассматривает документы (не более одного часа). Результат процедуры (действия): направление документов исполнителю услугодателя;

      4) исполнитель услугодателя с момента получения документов услугополучателя проверяет полноту представленных документов, в случае установления факта неполноты представленных документов, подготавливает отказ в рассмотрении заявления (в течение двух рабочих дней). Результат процедуры (действия): направление отказа в рассмотрении заявления в "личный кабинет" услугополучателя;

      в случае несоответствия представленных документов основаниям, предусмотренным в пункте 10 стандарта, подготавливает мотивированный отказ (в течение четырех рабочих дней). Результат процедуры (действия): направление мотивированного отказа в "личный кабинет" услугополучателя;

      в случае соответствия представленных документов установленным требованиям, направляет в коммунальные учреждения опросный лист для ТУ на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения по форме, согласно приложению 3 к стандарту (в день регистрации документов). Результат процедуры (действия): направление опросного листа для ТУ в коммунальные учреждения;

      5) коммунальные учреждения рассматривают опросный лист и подготавливают ТУ (в течение пяти рабочих дней). Результат процедуры (действия): направление ТУ услугодателю;

      6) исполнитель услугодателя рассматривает ТУ, и на основании ТУ, а также предоставленных документов подготавливает:

      АПЗ несложных объектов (в течение одного рабочего дня);

      исходные материалы несложных объектов (в течение девяти рабочих дней);

      АПЗ сложных объектов (в течение девяти рабочих дней);

      исходные материалы сложных объектов (в течение одиннадцати рабочих дней);

      исходные материалы и разрешительные документы – в течение четырнадцати рабочих дней (при дополнительном подключении и/или увеличении нагрузок – в течение девяти рабочих дней). Результат процедуры (действия): предоставление на подпись руководителю услугодателя проект результата оказания государственной услуги;

      7) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги (не более одного часа). Результат процедуры (действия): направление результата оказания государственной услуги исполнителю услугодателя;

      8) исполнитель услугодателя регистрирует результат оказания государственной услуги (не более тридцати минут). Результат процедуры (действия): направление результата оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

5. Описание порядка использования информационной системы "Геосервис" в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при получении услугополучателем ТУ через Геосервис.

      1) услугополучатель регистрируется на Геосервисе и направляет в коммунальные учреждения опросный лист для ТУ согласно приложению 3 стандарта, в форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП услугополучателя. Результат процедуры (действия): направление опросного листа;

      2) коммунальные учреждения на основании опросного листа подготавливают ТУ (в течение пяти рабочих дней). Результат процедуры (действия): направление услугополучателю ТУ через Геосервис;

      3) услугополучатель регистрируется на портале и направляет электронный запрос согласно приложениям 2 и 4 к стандарту, удостоверенный ЭЦП услугополучателя, а также ТУ, полученные через Геосервис. Результат процедуры (действия): направление пакета документов и ТУ;

      4) исполнитель услугодателя регистрирует электронный запрос, а также ТУ, полученные через Геосервис, направляет в "личный кабинет" услугополучателя уведомление о принятии электронного запроса и ТУ с указанием даты и времени приема запроса (не более тридцати минут). Результат процедуры (действия): предоставление документов и ТУ руководителю услугодателя;

      5) руководитель услугодателя рассматривает документы (не более одного часа). Результат процедуры (действия): направление документов и ТУ исполнителю услугодателя;

      6) исполнитель услугодателя с момента получения документов услугополучателя проверяет полноту представленных документов, в случае установления факта неполноты представленных документов, подготавливает отказ в рассмотрении заявления (в течение двух рабочих дней). Результат процедуры (действия): направление отказа в рассмотрении заявления в "личный кабинет" услугополучателя;

      в случае несоответствия представленных документов основаниям, предусмотренным в пункте 10 стандарта, подготавливает мотивированный отказ (в течение четырех рабочих дней). Результат процедуры (действия): направление мотивированного отказа в "личный кабинет" услугополучателя;

      в случае соответствия представленных документов установленным требованиям, на основании ТУ, а также предоставленных документов подготавливает:

      АПЗ несложных объектов (в течение одного рабочего дня);

      исходные материалы несложных объектов (в течение девяти рабочих дней);

      АПЗ сложных объектов (в течение девяти рабочих дней);

      исходные материалы сложных объектов (в течение одиннадцати рабочих дней);

      исходные материалы и разрешительные документы (при дополнительном подключении и/или увеличении нагрузок) – в течение девяти рабочих дней. Результат процедуры (действия): предоставление на подпись руководителю услугодателя проект результата оказания государственной услуги;

      7) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги (не более одного часа). Результат процедуры (действия): направление результата оказания государственной услуги исполнителю услугодателя;

      8) исполнитель услугодателя регистрирует результат оказания государственной услуги (не более тридцати минут). Результат процедуры (действия): направление результата оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      При обращении услугополучателя либо его представителя в Государственную корпорацию:

     


     


     


  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования)"

Диаграмма функционального взаимодействия информацинных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме

      При обращении услугополучателя через портал:

     


      При обращении услугополучателя через Геосервис: