"Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесін бекіту туралы

Қызылорда облысы Жаңақорған аудандық мәслихатының 2018 жылғы 12 наурыздағы № 05-16/209 шешімі. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 27 наурызда № 6221 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы Жаңақорған аудандық мәслихатының 2022 жылғы 17 қарашадағы № 292 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы Жаңақорған аудандық мәслихатының 17.11.2022 № 292 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңына және "Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін бағалаудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2018 жылғы 16 қаңтардағы № 13 бұйрығына сәйкес Жаңақорған аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесі бекітілсін.

      2. "Жаңақорған аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесін бекіту туралы" Жаңақорған аудандық мәслихатының 2017 жылғы 28 наурыздағы № 05-16/102 шешімінің (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде №5785 болып тіркелген, 2017 жылғы 18 сәуірінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілердің Эталондық бақылау банкінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы шешімнің орындалуын бақылау "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің аппарат басшысына жүктелсін.

      4. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Жаңақорған аудандық мәслихатының кезектен тыс ХХ сессиясының төрағасы Т.Қалдыбаев
      Жаңақорған аудндық мәслихатының хатшысы Е.Ильясов

  Жаңақорған аудандық мәслихатының 2018 жылғы 12 наурыздағы №05-16/209 шешімімен бекітілген

"Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңы 33-бабының 5-тармағына сәйкес әзірленді және "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің (бұдан әрі – қызметшілер) қызметін бағалау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Әдістемеде қолданылатын негізгі ұғымдар:

      1) тікелей басшы – дербес бағынысында болып табылатын бағаланушы қызметшіге қатысты тұлға;

      2) жоғары тұрған басшы – дербес бағынысты болып табылатын, бағаланушы қызметшінің тікелей басшысына қатысты тұлға;

      3) нысаналы мақсатты индикаторлар (бұдан әрі – НМИ) қызметшілеролардың қызметінің тиімділігін дәлелдейтін көрсеткіштер;

      4) жеке жұмыс жоспары – қызметшінің бағалау кезеңіне НМИ қарастырылған және тікелей басшысымен бірлесіп құрылатын, жоғары тұрған басшымен бекітілген құжат;

      5) құзыреттер – нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың жиынтығы;

      6) мінез-құлық индикаторы – қызметшінің мінез-құлық және құзыреттер деңгейі көрінісінің сипаттамасы;

      3. Қызметшілердің қызметін бағалау (бұдан әрі – бағалау) олардың жұмысының сапасы мен тиімділігін айқындау үшін өткізіледі.

      4. Қызметшінің нақты лауазымға келу мерзімі үш айдан кем болған жағдайда соның ішінде әлеуметтік демалыстан шыққаннан немесе оқуды аяқтағаннан кейін, сондай-ақ сынақ мерзімінде бағалау өткізілмейді.

      Бағалауды өткізу кезінде қызметшілер еңбек демалысында, жалақы сақталмайтын демалысында, уақытша еңбекке жарамсыздығы кезеңінде, іс-сапарда немесе тағылымдамада болғанда, сондай-ақ қайта даярлауға, біліктілігін арттыруға жіберілгенде жұмысына қайта кіріскеннен кейін 5 жұмыс күні ішінде бағалаудан өтеді.

      5. Бағалауды өткізу үшін қызметшіні мемлекеттік лауазымға тағайындауға және мемлекеттік лауазымнан босатуға құқығы бар лауазымды тұлғамен (бұдан әрі - уәкілетті тұлға) кадр қызметі жұмыс органы болып табылатын Бағалау жөніндегі комиссия (бұдан әрі - Комиссия) құрылады.

      Комиссия құрамы уәкілетті тұлғамен анықталады, комиссия мүшелерінің саны 5 адамнан кем болмауы тиіс.

      6. Бағалау екі жеке бағыт бойынша жүргізіледі:

      1) НМИ жетістіктерін бағалау;

      2) Қызметшілердің құзыреттерін бағалау.

      7. НМИ орындалуын бағалау нәтижелері бонустар төлеу, көтермелеу, ротациялау, мемлекеттік лауазымдардан төмендету немесе босату үшін шешім қабылдауға негіз болып табылады.

      Құзыреттерді бағалау нәтижелері қызметшінің қажетті құзыреттерін дамытуға негіз болып табылады. Бұл ретте, құзыреттерді бағалау нәтижелері бонустар төлеуге, көтермелеуге, ротациялауға, мемлекеттік лауазымдардан төмендетуге немесе босатуға әсер етпейді.

      8. Бағалауға байланысты құжаттар кадр қызметінде бағалау аяқталғаннан кейін үш жыл бойы сақталады.

2-тарау. НМИ анықтау тәртібі

      9. Бағалау кезеңі басталғаннан кейін 10 жұмыс күні ішінде қызметшінің НМИ тікелей басшымен жеке жұмыс жоспарында осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысанда анықталады.

      10. Жеке жұмыс жоспары тиісті НМИ әзірленген соң, ол бекіту үшін жоғары тұрған басшының қарауына енгізіледі.

      11. Қызметшінің тікелей басшысы мемлекеттік органның (жергілікті атқарушы органның) бірінші басшысы болған жағдайда жеке жұмыс жоспары осы лауазымды тұлғамен бекітіледі.

      12. НМИ осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкес келмесе жоғары тұрған басшы жеке жұмыс жоспарын түзетуге қайтарады.

      Жеке жұмыс жоспарын жоғары тұрған басшының қарауына қайта енгізу, түзетуге жолданған күннен бастап 2 жұмыс күнінен кешіктірілмей жүзеге асырылады.

      13. НМИ:

      1) нақты (күтілетін оң өзгерістер көрсетіле отырып қол жеткізуге тиісті нәтиже анық белгіленеді);

      2) өлшемді (НМИ өлшеу үшін нақты критерийлер белгіленеді);

      3) қолжетімді (НМИ қолда бар ресурстарды, құзыреттер мен шектеулерді ескере отырып белгіленеді);

      4) уақытпен шектеулі (НМИ қол жеткізу мерзімі белгіленеді);

      14. НМИ саны 5 құрайды.

      15. Жеке жұмыс жоспары кадр қызметінде сақталады.

3-тарау. НМИ жетістігін бағалау тәртібі

      16. Жеке жұмыс жоспарында көрсетілген НМИ жетістігіне бақылау жүргізу мақсатында тікелей басшы НМИ-да белгіленген жетістіктерге тоқсан сайын мониторинг жүргізеді.

      Тоқсан сайынғы мониторинг қортындысы бойынша тікелей басшы бағалауға жататын қызметшіге НМИ-ге жету және сол үшін қажетті шаралар бойынша жазбаша ұсыныстар береді.

      17. Бағалауды өткізу үшін қызметшінің тікелей басшысы осы Әдістеменің 2қосымшасына сәйкес нысанда НМИ бойынша бағалау парағын толтырады және оған қол қояды.

      18. Жеке жұмыс жоспарының жүзеге асырылуын бағалау жеке жұмыс жоспары құрылған жыл қорытындысы бойынша НМИ бағалау негізінде келесі тәртіпте жүзеге асырылады.

      НМИ барлығы орындалған жағдайда "өте жақсы" баға қойылады.

      НМИ санының 5-нен 4-і орындалған жағдайда "тиімді" баға қойылады.

      НМИ санының 5-нен 3-і орындалған жағдайда "қанағаттанарлық" баға қойылады.

      НМИ санының 5-нен 3-тен азы орындалған жағдайда "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады.

      НМИ-дің орындалуы жеке жоспарда қарастырылған барлық көрсеткіштердің толық орындалуын көздейді.

      19. Бағалау парағы тікелей басшымен толтырылғаннан кейін, ол жоғары тұрған басшының қарауына енгізіледі.

      20. Қызметшінің тікелей басшысы мемлекеттік органның бірінші басшысы болған жағдайда бағалау парағы оның қарауына енгізіледі.

      21. Қызметшінің бағалау парағын қарау қорытындысы бойынша жоғары тұрған басшымен келесі шешімдердің бірі қабылданады:

      1) бағалаумен келісу;

      2) түзетуге жіберу.

      22. Бағалау парағы НМИ қол жеткізуін дәлелдейтін фактілердің жеткіліксіздігі немесе дәйексіздігі болған жағдайда түзетуге жолданады.

      23. Бағалау парағын жоғары тұрған басшының қарауына қайта енгізу, оны түзетуге жолдағаннан кейін 2 жұмыс күнінен кешіктірілмей жүзеге асырылады.

      24. Жоғары тұрған басшымен бағалау парағына қол қойылғаннан кейін персоналды басқару қызметі 2 жұмыс күнінен кешіктірмей оны Комиссияның қарауына ұсынады.

4-тарау. Құзыреттерді бағалау тәртібі

      25. Құзыреттерді бағалау тікелей басшымен жүргізіледі және оның нәтижесі бойынша осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша бағалау парағы толтырылады.

      26. Бағалау парағын толтыру барысында әр құзырет бойынша "Б" корпусы мемлекеттік лауазымдар санаттары үшін осы Әдістеменің 4-қосымшасымен көзделген мінез-құлық индикаторларының жиынтығын басшылыққа алу қажет. Бір құзырет бойынша мінез-құлық индикаторларының саны 10-нан аспайды.

      27. Қызметші құзыретінің даму деңгейі бағалау кезеңінде оның қызметінде көрінген мінез-құлық индикаторларының санымен келесі тәртіпте анықталады:

      1) қызметшінің қызметінде белгілі бір құзыретпен көзделген мінез-құлық индикаторларының 3/4 және одан көбі байқалған жағдайда "күтілген нәтижеге сәйкес" бағасы қойылады.

      2) қызметшінің қызметі нақты құзыретпен көзделген мінез-құлық индикаторларының 3/4-нен кеміне сәйкес келмесе, бағаланатын құзырет бойынша "күтілген нәтижеге сәйкес емес" бағасы қойылады.

      28. Тікелей басшымен бағалау парағына қол қойылғаннан кейін кадр қызметі 2 жұмыс күнінен кешіктірмей оны Комиссияның қарауына ұсынады.

5-тарау. Бағалау нәтижелерін Комиссиямен қарау және бағалау нәтижесіне шағымдану

      29. Кадр қызметі Комиссия төрағасының келісімімен бағалауды өткізу кестесін қалыптастырады және бағалауды өткізуге дейін жеті жұмыс күні аралығында бағалауды жүргізетін тұлғаларды бағалау жүргізу туралы хабарлайды.

      30. Комиссияның отырысы оның құрамының кем дегенде үштен екісі қатысқан жағдайда өкілетті болып есептеледі.

      31. Комиссияның төрағасын не мүшесін алмастыру комиссияны құру туралы бұйрыққа өзгертулер енгізу арқылы уәкілетті тұлғаның шешімі бойынша жүзеге асырылады.

      32. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады.

      33. Дауыс беру қорытындысы Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған жағдайда, бағалау жөніндегі комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      34. Комиссияның хатшысы кадр қызметінің қызметшісі болып табылады. Комиссияның хатшысы дауыс беруге қатыспайды.

      35. Кадр қызметі Комиссия төрағасымен келісілген мерзімдерге Комиссия отырысының өткізілуін қамтамасыз етеді.

      36. Кадр қызметі Комиссияның отырысына келесі құжаттарды ұсынады:

      1) толтырылған бағалау парақтарын;

      2) осы Әдістеменің 5-қосымшасына сәйкес Комиссия отырысының хаттамасының жобасын;

      37. Комиссия бағалау нәтижелерін қарайды да келесі шешімдердің біреуін қабылдайды:

      1) бағалау нәтижелерін бекіту;

      2) бағалау нәтижелерін қайта қарау.

      38. Бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылданған жағдайда Комиссия бағалау нәтижесін түзетіп, оны хаттаманың "Бағалау нәтижелері комиссиямен түзетілуі (бар болған жағдайда)" графасында көрсетіледі.

      39. Бағалаудың нәтижелері уәкілетті тұлғамен бекітіледі және осы Әдістеменің 5қосымшасына сәйкес нысан бойынша тиісті хаттамасында тіркеледі.

      40. Кадр қызметі қызметшіні бағалау нәтижелерімен ол аяқталған соң екі жұмыс күні ішінде таныстырады.

      41. Қызметшіге бағалау нәтижелерімен таныстыру жазбаша түрде жүргізіледі. Қызметші танысудан бас тартқан жағдайда, еркін түрде акт құрылып, кадр қызметімен және мемлекеттік органның басқа екі қызметшісімен қол қойылған акт толтырылады.

      42. Қызметшінің танысудан бас тартуы бағалау нәтижелерін оның қызметтік тізіміне енгізуге кедергі болмайды. Бұл жағдайда кадр қызметімен қызметшінің бағалау нәтижесі мемлекеттік органдардың интранет-порталы арқылы жолданады.

      43. Қызметшінің Комиссия шешіміне шағымдануы мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органда немесе оның аумақтық департаментінде шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады. Шағымдарды қарау қорытындысы бойынша мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган келесі шешімдердің біреуін қабылдайды:

      1) мемлекеттік органға Комиссия шешімін жойып, қызметшінің бағалау нәтижесін қайта қарау бойынша ұсыныс беру;

      2) қызметшінің бағалау нәтижесін қайта қараусыз қалдыру.

      44. Қызметші бағалау нәтижелеріне сот тәртібінде шағымдануға құқылы.

  "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесіне 1қосымша
  Нысан
  "БЕКІТЕМІН" Жоғары тұрған басшы _______________________________ (тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері) күні _________________________ қолы _________________________

"Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшісінің жеке жұмыс жоспары

      __________________________________ жыл (жеке жоспар құрастырылатын кезең)

      Қызметшінің (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))_________________________ Қызметшінің лауазымы: __________________________________________________________ Қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:_____________________________________ ______________________________________________________________________________


п/п

НМИ атауы

Саяси мемлекеттік қызметшінің немесе "А" корпусы қызметішісі келісімінің қай көрсеткішінен немесе мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжатынан түйінделеді

Өлшем бірлігі

Жоспарлы мәні

Қол жеткізу мерзімдері

Түйінді нәтиже*




































      Нысаналы мақсатты индикатор қол жеткізуден күтілетін оң өзгерістер

      Қызметші Тікелей басшы ___________________________ ___________________________ (тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері) (тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері) күні _______________________ күні _______________________ қолы ____________________ қолы _____________________

  "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесіне 2қосымша
  Нысан
  "БЕКІТЕМІН" Жоғары тұрған басшы _________________________________ (тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері) күні __________________________ қолы _________________________

НМИ бойынша бағалау парағы

      ____________________________________________________ (Т.А.Ә.,бағаланатын тұлғаның лауазымы) ____________________________________ (бағаланатын кезең)


п/п

НМИ атауы

Өлшем
бірлігі

Жоспарлы мәні

Нақты мәні

Көрсеткішке қол жетті/көрсеткішке қол жетпеді



















      Бағалау нәтижесі __________________________________________________ (қанағаттанарлықсыз, қанағаттанарлық, тиімді, өте жақсы)

      Қызметші Тікелей басшы ___________________________ ___________________________ (тегі, аты-жөні) (тегі, аты-жөні) күні _______________________ күні _______________________ қолы ____________________ қолы ____________________

  "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесіне 3қосымша
  Нысан

Құзыреттер бойынша бағалау парағы

      _________________жыл (бағаланатын жыл)

      Бағаланатын қызметшінің (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) _________________________________________________________ Бағаланатын қызметшінің лауазымы: _________________________________ Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы: ___________________________________________________________________

№ р/с

Құзыреттер атауы

Бағалау нәтижелері (күтілетін нәтижеге сәйкес/күтілетін нәтижеге сәйкес емес)

Қызметшіде байқамаған мінез-құлық индикатор атауы (күтілетін нәтижеге сәйкес емес бағасын алған жағдайда)

1

Қызметті басқару



2

Ынтымақтастық



3

Шешім қабылдау



4

Жеделділік



5

Өздігінен даму



6

Қызметті тұтынушыға бағдарлану



7

Қызметті тұтынушыларды хабарландыру



8

Адалдық



9

Жауапкершілік



10

Бастамашылдық



11

Стресске орнықтылық



      Лауазымдық міндеттеріне мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жатпайтын "Б" корпусының мемлекеттік қызметшілері "Қызметті тұтынушыға бағдарлану" және "Қызметті тұтынушыларды хабарландыру" құзыреттері бойынша бағаланбайды.

      Қызметші Тікелей басшы ___________________________ ___________________________ (тегі, аты-жөні) (тегі, аты-жөні) күні _______________________ күні _______________________ қолы ____________________ қолы ____________________

  "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесіне 4қосымша
  Нысан

Құзыреттердің мінез-құлық индикаторлары

Құзыреттер атауы

Мемлекеттік әкімшілік
лауазымдар санаты

Тиімді мінез-құлық индикаторлары

Тиімсіз мінез-құлық индикаторлары

 
ҚЫЗМЕТТІК БАСҚАРУ

E-2
E-3

Бөлімшенің қызметін жоспарлау мен қамтамасыз етуге қажетті ақпараттарды жинақтап, талдайды және басшылыққа енгізеді;
Сеніп тапсырылған ұжымның жұмысын жоспарлайды және ұйымдастырады, олардың жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуіне ықпал етеді;
Қызметкерлердің қойылған міндеттердің орындалуы барысындағы қызметіне бақылау жүргізеді;
Бөлімше жұмысының нәтижелелілігін және сапасын қамтамасыз етеді;

Бөлімшенің қызметін жоспарлау мен қамтамасыз етуге қажетті ақпараттарды жинақтап, талдамайды және басшылыққа енгізбейді;
Сеніп тапсырылған ұжымның жұмысын жоспарламайды және ұйымдастырмайды, олардың жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуіне ықпал етпейді;
Қызметкерлердің қойылған міндеттердің орындалуына бақылау жүргізбейді;
Бөлімше жұмысының нәтижелелілігін және сапасын қамтамасыз етпейді;

E-3
E-4

Басымдылығына қарай тапсырмаларды маңыздылығы ретімен қояды;
Басшылыққа сапалы құжаттар дайындайды және енгізеді.;
Өлшеулі уақыт жағдайында жұмыс жасай алады;
Белгіленген мерзімдерді сақтайды.

Тапсырмаларды жүйесіз орындайды;
Сапасыз құжаттар әзірлейді;
Жедел жұмыс жасамайды;
Белгіленген мерзімдерді сақтамайды.

 
ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ

E-2
E-3

Ұжымда сенімді қарым-қатынас орнатады;
Бөлімшенің қоғаммен тиімді жұмысын ұйымдастыру бойынша ұсыныс жасайды;
Бірлесіп жұмыс атқару үшін әріптестерімен тәжірибесімен және білімімен бөліседі;
Әрқайсысының нәтижеге жетуге қосқан үлесін анықтайды.

Ұжымда өзара сенімсіз қарым-қатынас орнатады;
Бөлімше және қоғаммен тиімді жұмыс ұйымдастыру бойынша ұсыныс жасамайды;
Бірлесіп жұмыс атқару үшін әріптестерімен тәжірибесімен және білімімен бөліспейді;
Бағыныстағы тұлғалардың нәтижеге жетуге қосқан үлесін анықтамайды.

E-3
E-4

Ұжымның жұмысына үлесін қосады және қажет болған жағдайда түсіндірме үшін аса тәжірибелі әріптестеріне жүгінеді;
Мемлекеттік органдар мен ұжымдардың өкілдерімен және әріптестерімен қарым-қатынасты дамытады;
Талдау барысында пікір алмасады және талқылау нәтижесін ескере отырып, тапсырмаларды орындайды.

Жұмыста тұйықтық ұстанымын білдіреді және түсіндірме үшін аса тәжірибелі әріптестеріне жүгінбейді;
Әртүрлі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкілдерімен және әріптестерімен өзара әрекеттеспейді;
Әріптестерімен мәселелерді талқыламайды.

 
ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ

E-2
E-3

Бөлімше қызметін ұйымдастыруда тапсырмаларды дұрыс бөле алады;
Шешім қабылдауда қажетті ақпараттарды жинауды ұйымдастырады;
Шешім қабылдаудағы тәсілдерді ұжыммен талқылайды;
Әртүрлі дереккөздерден алынған мағлұматтарды ескере отырып, мүмкін болатын қауіптерді талдайды және болжамдайды;
Мүмкін болатын қауіптер мен салдарларды ескере отырып, құзыреті шегінде шешім қабылдайды.

Бөлімше қызметін ұйымдастыруда тапсырмаларды дұрыс бөле алмайды;
Шешім қабылдауда қажетті ақпараттарды жинауды сирек ұйымдастырады;
Шешім қабылдаудағы тәсілдерді ұжыммен талқылаудан бас тартады және басқалардың пікірін ескермейді;
Әртүрлі дереккөздерден алынған мағлұматтарды ескермейді, мүмкін болатын қауіптерді талдамайды және болжамайды;
Шешім қабылдау барысында мүмкін болатын қауіптер мен салдарларды ескермейді.

E-3
E-4

Қажетті мәліметтерді таба алады;
Мүмкін болатын қауіптерді ескере отырып, мәселелерді шешудің бірнеше жолын ұсынады;
Өзінің пікірін негіздей алады.

Қажетті мәліметтерді таба алмайды;
Мүмкін болатын қауіптерді ескермейді немесе мәселелерді шешудің альтернативасын ұсынбайды;
Негізсіз пікір білдіреді.

 
ҚЫЗМЕТТІ ТҰТЫНУШЫҒА БАҒДАРЛАНУ

E-2
E-3

Сапалықызметкөрсетужөніндегіжұмыстардыұйымдастырадыжәнетуындағанмәселелердішешеді;
Керібайланыстықамтамасызетумақсатындақанағаттанушылықдейгейінанықтауғажағдайжасайды;
Қызметкөрсетудіңсапасынбақылайды, сондай-ақжекеүлгі болу арқылыкөрсетеді.

Сапалықызметкөрсетужөніндегіжұмыстардыұйымдастырмайдыжәнетуындағанмәселелердішешпейді;
Керібайланыстықамтамасызетумақсатындақанағаттанушылықдейгейінанықтауғажағдайжасамайды;
Сапасызқызметкөрсетугежолбереді, қызықпаушылықбілдіреді.

E-3
E-4

Сыпайыжәнетілектестікпенқызметкөрсетеді;
Қызметкөрсетугеқанағаттанушылықдеңгейінталдайдыжәнеолардыжетілдірудіңжөніндеұсыныстаренгізеді;
Қызметкөрсетусапасынжақсартубойыншаұсынысенгізеді.

Қызметалушығадөрекілікжәненемқұрайлылықбілдіреді;
Тұтынушыныңсұрақтары мен мәселелерінемәнбермейді;
Қызметкөрсетусапасынжақсартубойыншабелсенділіктанытпайды.

ҚЫЗМЕТТІ ТҰТЫНУШЫҒА АҚПАРАТТАНДЫРУ

E-2
E-3

Бағыныстағыларды қызмет алушыларды қолжетімді ақпараттандыруға бағдарлайды;
Тұтынушыға ақпараттарды құрметпен және игілікпен жеткізеді;
Қызмет тұтынушыларының пікірін құрметтейді.

Бағыныстағылармен қызмет алушыларды ақпараттандыру бойынша жұмыс жүргізбейді;
Тұтынушыға ақпараттарды жеткізбейді немесе немқұрайлы және жақтырмай жеткізеді;
Қызмет тұтынушыларының пікірін елемейді.

E-3
E-4

Қызмет алушыларды ақпараттандырудың тиімді тәсілдерін қолданады;
Тұтынушыға ақпаратты қолжетімді ауызша және жазбаша түрде жеткізеді;
Көрсетілетін қызметтер туралы ақпаратты уақтылы қабылдай және жібере алады.

Қызмет алушыларды ақпараттандырудың тиімсіз тәсілдерін қолданады;
Тұтынушыға ақпаратты ауызша және жазбаша түрде жеткізбейді немесе түсініксіз жеткізеді;
Көрсетілетін қызметтер туралы ақпаратты уақтылы қабылдай және жібере алмайды.

 
ЖЕДЕЛДІЛІК

E-2
E-3

Жұмыстың жаңа бағыттарын пайдалану жөніндегі ұсыныстарды қарайды және басшылыққа енгізеді;
Болып жатқан өзгерістерге талдау жасайды және жұмысты жақсарту бойынша уақтылы шаралар қабылдайды;
Өзгерістерді дұрыс қабылдауды өзінің үлгі өнегесімен көрсетеді.

Жұмыстың жаңа бағыттарын пайдалану жөніндегі ұсыныстарды қарамайды және басшылыққа енгізбейді;
Болып жатқан өзгерістерге талдау жасамайды және жұмысты жақсарту бойынша шаралар қабылдамайды;
Болып жатқан және күтілмеген өзгерістер кезінде өзін-өзі бақыламайды.

 
E-3
E-4

Жұмысты жақсарту жөнінде ұсыныстар енгізеді;
Оларды енгізудің жаңа бағыттары мен әдістерін үйренеді;
Өзгеріс жағдайларында өзін -өзі бақылайды;
Өзгеріс жағдайларында тез бейімделеді.

Жұмыстың қолданыстағы рәсімдері мен әдістерін ұстанады;
Жаңа бағыттар мен әдістерді зерттеп оларды енгізбейді;
Өзгеріс жағдайларында өзін-өзі бақылай алмайды;
Өзгеріс жағдайларында бейімделмейді немесе баяу бейімделеді.

ӨЗДІГІНЕН ДАМУ

E-2;
E-3

Бағыныстылардың құзыреттер деңгейін жоғарылату бойынша іс-шаралар ұсынады;
Мақсатқа жету үшін өзінің құзыреттерін дамытады және оларды бағыныстыларда дамыту үшін шаралар қабылдайды;
Бағыныстылармен олардың құзыреттерін, оның ішінде дамуды қажет ететін құзыреттерді талқылайды.

Бағыныстылардың құзыреттер деңгейінің жоғарылауына қызығушылық танытпайды;
Мақсатқа жету үшін өзінің және бағыныстыларының құзыреттерін дамытпайды;
Бағыныстылармен олардың құзыреттерін талқыламайды.

E-3
E-4

Жаңа білімдер мен технологияларға қызығушылық танытады;
Өзіндігінен дамуға ұмтылады, жаңа ақпараттар мен оны қолданудың әдістерін ізденеді;
Тәжірибеде тиімділікті арттыратын жаңа дағдыларды қолданады.

Жаңа білімдер мен технологияларға қызығушылық танытпайды;
Өзіндігінен дамуға ұмтылмайды, жаңа ақпараттар мен оны қолдану әдістерімен қызықпайды;
Өзінде бар дағдылармен шектеледі.

АДАЛДЫҚ

E-2
E-3

Белгіленгенстандарттар мен нормалардың, шектеулер мен тыйымдардыңсақталуынбақылайды;
Ұжымныңмүддесінөзмүддесіненжоғарықояды;
Жұмыстатабандылықтанытады;
Ұжымдағысыйластық пен сенімахуалынқалыптастырады;
Бағыныстылардыңіс-әрекетіндешынайылықжәнеәділеттілікпринциптерінсақтаудықамтамасызетеді;
Риясыздық, әділдік, адалниеттілік, сондай-ақ, жекетұлғаныңнамысы мен абыройынақұрметтанытаотырып, бағыныстыларыүшінәдептімінез-құлықтыңүлгісіболады.

Ұжымда белгіленген стандарттар мен нормалардың, шектеулер мен тыйымдардың орын алуына жол береді;
Өз мүддесін ұжым мүддесінен жоғары қояды;
Жұмыста табандылық танытпайды;
Ұжымдағы сыйластық пен сенім ахуалын қалыптастырмайды;
Бағыныстылардың іс-әрекетінде шынайылық және әділеттілік принциптерін сақтауды қамтамасыз етпейді;

E-3
E-4

Белгіленгенәдептілікнормалары мен стандарттарынасүйенеді;
Өзініңжұмысынадалорындайды;
Өзінадал, қарапайым, әділұстайды, басқаларғасыпайылықжәнебиязылықтанытады.

Белгіленген әдептілік нормалары мен стандарттарына сай келмейтін мінез-құлықтар танытады;
Өзінің жұмысын орындау барысында немқұрайлылық білдіреді;
Өзін адалсыз, шамданған және басқаларға дөрекілік және менсізбеушілік қасиеттерін танытады;

СТРЕССКЕ ОРНЫҚТЫЛЫҚ

E-2
E-3

Сынғасабырлықпенқарайдыжәненегіздіболғанжағдайда, кемшіліктердіжоюжөніндешараларқабылдайды.

Сынға сабырсыз қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдамайды.

 
E-3
E-4

Сынғасабырлықпенқарайдыжәненегіздіболғанжағдайда, кемшіліктердіжоюжөніндешараларқабылдайды.

Сынға сабырсыз қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдамайды.

ЖАУАПКЕРШІЛІК

E-2
E-3

Құрылымдықбөлімшеқызметінұйымдастырудыжекежауапкершілігінеалады.

Құрылымдық бөлімшенің қызметін ұйымдастыру жауапкершілігін басқа лауазымды тұлғаға артады.

E-3
E-4

Өз ісі мен нәтижелері үшін жауаптылықта болады.

Өз ісі мен нәтижелері үшін жауаптылықты басқа тұлғаға артады.

 
БАСТАМАШЫЛДЫҚ

E-2
E-3

Қызметтиімділігінжоғарылатуғабағытталғанинновациялықтәсілдерінжәнешешімдерінендірубойыншаұсыныстардыталдайдыжәнеенгізеді.

Қызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдерін және шешімдерін ендіру бойынша ұсыныстарды талдамайды және енгізбейді.

E-3
E-4

Ұсыныстар мен бастамаларын енгізеді және өзінің негізгі міндеттерінен басқа қосымша жұмыстарды орындайды.

Ұсыныстар мен бастамаларын енгізбейді және өзінің негізгі міндеттерінен басқа қосымша жұмыстарды орындамайды.

 
  "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесіне 5қосымша
  Нысан
  "БЕКІТЕМІН" Лауазымды тұлға ________________________________ (тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері) күні _________________________ қолы _________________________

Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы

      ____________________________________________________________________ (мемлекеттік органның атауы) ____________________________________________________________________ (бағалау мерзіміжыл)

      Бағалаунәтижелері


р/с

Қызметшілердің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Бағалаунәтижелерітуралымәлімет

Бағалау нәтижелері комиссиямен түзетілуі (бар болған жағдайда)

Комиссияныңұсыныстары

1.





2.





...





      Комиссия қорытындысы: ____________________________________________________________________ Тексерілді: Комиссияныңхатшысы: ___________________________ Күні: _____________ (тегі, аты-жөні, қолы) Комиссияның төрағасы: ____________________________ Күні: ____________ (тегі, аты-жөні, қолы) Комиссияның мүшесі: _____________________________ Күні: _____________ (тегі, аты-жөні, қолы)

Об утверждении методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" государственного учреждения "Аппарат маслихата Жанакорганского района"

Решение Жанакорганского районного маслихата Кызылординской области от 12 марта 2018 года № 05-16/209. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 27 марта 2018 года № 6221. Утратило силу решением Жанакорганского районного маслихата Кызылординской области от 17 ноября 2022 года № 292

      Сноска. Утратило силу решением Жанакорганского районного маслихата Кызылординской области от 17.11.2022 № 292 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и приказом председателя Агентства Республики Казахстан по делам Государственной службы и противодействию коррупции от 16 января 2018 года № 13 "О некоторых вопросах оценки деятельности административных государственных служащих" Жанакорганский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемую методику оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" государственного учреждения "Аппарат маслихата Жанакорганского района".

      2. Признать утратившим силу решение Жанакорганского районного маслихата от 28 марта 2017 года № 05-16/102 "Об утверждении методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" государственного учреждения "Аппарат Жанакорганского районного маслихата" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 5785, опубликовано в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан от 18 апреля 2017 года).

      3. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на руководителя аппарата государственного учреждения "Аппарат Жанакорганского районного маслихата".

      4. Настоящее решение вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Председатель внеочередной ХХ сессии
Жанакорганского районного маслихата
Т.Калдыбаев
      Секретарь Жанакорганского
районного маслихата
Е.Ильясов

  Утверждена решением маслихата Жанакорганского района от 12 марта 2018 года №05-16/209

Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" государственного учреждения "Аппарат маслихата Жанакорганского района"

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" (далее – Методика) разработана в соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяет порядок оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" местных исполнительных органов Жанакорганского района (далее – служащие).

      2. Основные понятия, используемые в настоящей Методике:

      1) непосредственный руководитель – лицо, по отношению которому оцениваемый служащий находится в прямом подчинении;

      2) вышестоящий руководитель – лицо, по отношению которому непосредственный руководитель оцениваемого служащего находится в прямом подчинении;

      3) ключевые целевые индикаторы (далее – КЦИ) – устанавливаемые исходя из специфики деятельности служащего показатели (за исключением процессной работы), достижение которых свидетельствует об эффективности их деятельности;

      4) индивидуальный план работы – документ, предусматривающий КЦИ служащего на оцениваемый период, и составляемый совместно с непосредственным руководителем и утверждаемый вышестоящим руководителем;

      5) компетенции – совокупность знаний, умений и навыков, необходимых для эффективного выполнения профессиональной деятельности на конкретной государственной должности;

      6) поведенческие индикаторы – поведенческие характеристики и уровень проявления компетенции у служащего.

      3. Оценка деятельности служащих (далее – оценка) проводится для определения эффективности и качества их работы.

      4. Оценка не проводится в случаях, если срок его пребывания на конкретной должности, в том числе после выхода из социального отпуска или после завершения обучения составляет менее трех месяцев, а также в период испытательного срока.

      Служащие, находящиеся в период проведения оценки в трудовых отпусках, отпуске без сохранения заработной платы, периоде временной нетрудоспособности, командировке или на стажировке либо направленные на переподготовку, повышение квалификации, проходят оценку в течение 5 рабочих дней после выхода на работу.

      5. Для проведения оценки должностным лицом, имеющим право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности служащего (далее – уполномоченное лицо), создается Комиссия по оценке (далее – Комиссия), рабочим органом которой является кадровая служба.

      Состав Комиссии определяется уполномоченным лицом. Количество членов Комиссии составляет не менее 5 человек.

      6. Оценка проводится по двум отдельным направлениям:

      1) оценки достижения КЦИ;

      2) оценки компетенций служащих.

      7. Результаты оценки выполнения КЦИ являются основанием для принятия решений по выплате бонусов, поощрению, ротации, понижению в государственной должности либо увольнению.

      Результаты оценки компетенций являются основанием для принятия решений по развитию у служащего необходимых компетенций. При этом, результаты оценки компетенций не влияют на выплату бонусов, поощрение, ротацию, понижение в государственной должности либо увольнение.

      8. Документы, связанные с оценкой, хранятся в кадровая службе в течение трех лет со дня завершения оценки.

Глава 2. Порядок определения КЦИ

      9. КЦИ определяются непосредственным руководителем в индивидуальном плане работы административного государственного служащего, составляемого в течение 10 рабочих дней после начала оцениваемого периода по форме, согласно приложению 1 к настоящей Методике.

      10. После формирования индивидуального плана работы, с соответствующими КЦИ, он вносится на рассмотрение вышестоящему руководителю для утверждения.

      11. В случае если непосредственным руководителем служащего является первый руководитель государственного органа (местного исполнительного органа), индивидуальный план работы утверждается данным должностным лицом.

      12. Вышестоящий руководитель возвращает индивидуальный план работы на доработку в случае несоответствия КЦИ требованиям, указанным в пункте 13 настоящей Методики.

      Повторное внесение индивидуального плана на рассмотрение вышестоящего руководителя осуществляется не позднее 2 рабочих дней после направления на доработку.

      13. КЦИ являются:

      1) конкретными (точно определяется результат с указанием ожидаемого положительного изменения, который необходимо достичь);

      2) измеримыми (определяются конкретные критерии для измерения достижения КЦИ);

      3) достижимыми (КЦИ определяются с учетом имеющихся ресурсов, полномочий и ограничений);

      4) ограниченными во времени (определяется срок достижения КЦИ в течение оцениваемого периода);

      14. Количество КЦИ составляет 5.

      15. Индивидуальный план хранится в службе управления персоналом.

Глава 3. Порядок оценки достижения КЦИ

      16. В целях осуществления контроля достижения КЦИ, предусмотренных индивидуальным планом работы, непосредственным руководителем осуществляется ежеквартальный мониторинг достижения установленных КЦИ.

      По итогам ежеквартального мониторинга непосредственным руководителем представляются письменные рекомендации оцениваемому служащему по достижению КЦИ и необходимым для этого дальнейшим мерам.

      17. Для проведения оценки непосредственный руководитель служащего заполняет лист оценки по КЦИ по форме, согласно приложению 2 к настоящей Методике, и подписывает его.

      18. Оценка реализации индивидуального плана работы осуществляется по итогам года, на который составлялся индивидуальный план работы, на основе оценки достижения КЦИ в следующем порядке:

      при достижении всех КЦИ ставится оценка "превосходно".

      при достижении 4 из 5 КЦИ ставится оценка "эффективно".

      при достижении 3 из 5 КЦИ ставится оценка "удовлетворительно".

      при достижении менее 3 из 5 КЦИ ставится оценка "неудовлетворительно".

      Достижение КЦИ предусматривает полное исполнение предусмотренных индивидуальным планом показателей.

      19. После заполнения оценочного листа непосредственным руководителем, он вносится на рассмотрение вышестоящему руководителю.

      20. В случае если непосредственным руководителем служащего является первый руководитель государственного органа, оценочный лист вносится на его рассмотрение.

      21. По итогам рассмотрения оценочного листа служащего вышестоящим руководителем принимается одно из следующих решений:

      1) согласиться с оценкой;

      2) направить на доработку.

      22. Оценочный лист направляется на доработку в случае недостаточности либо недостоверности подтверждающих достижения КЦИ фактов.

      23. Повторное внесение оценочного листа на рассмотрение вышестоящего руководителя осуществляется не позднее 2 рабочих дней со дня направления на доработку.

      24. После подписания вышестоящим руководителем оценочного листа кадроваяслужба не позднее 2 рабочих дней выносит его на рассмотрение Комиссии.

Глава 4. Порядок оценки компетенций

      25. Оценка компетенций осуществляется непосредственным руководителем, по итогам которой заполняется оценочный лист по форме, согласно приложению 3 к настоящей Методике.

      26. При заполнении оценочного листа необходимо руководствоваться набором поведенческих индикаторов по каждой компетенции, предусмотренных для категорий государственных должностей корпуса "Б" согласно приложению 4 к настоящей Методике. Количество поведенческих индикаторов по одной компетенции составляет не более 10.

      27. Уровень развития компетенции служащего определяется количеством поведенческих индикаторов, которые проявляются в деятельности служащего в течение оцениваемого периода в следующем порядке:

      1) при проявлении в деятельности служащего 3/4 и более поведенческих индикаторов, предусмотренных определенной компетенцией, ставится оценка "соответствует ожиданиям".

      2) при несоответствии деятельности служащего менее 3/4 поведенческим индикаторам, предусмотренным для конкретной компетенции, ставится оценка "не соответствует ожиданиям" по данной конкретной компетенции.

      28. После подписания непосредственным руководителем оценочного листа кадровая служба не позднее 2 рабочих дней выносит его на рассмотрение Комиссии.

Глава 5. Рассмотрение результатов оценки Комиссией и обжалование результатов оценки

      29. Кадровая служба формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии и обеспечивает уведомление лиц, осуществляющих оценку, о ее проведении за семь рабочих дней.

      30. Заседание Комиссии считается правомочным, если на нем присутствовали не менее двух третей ее состава.

      31. Замена отсутствующего члена или председателя Комиссии осуществляется по решению уполномоченного лица путем внесения изменения в приказ о создании Комиссии.

      32. Решение Комиссии принимается открытым голосованием.

      33. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии. При равенстве голосов голос председателя Комиссии является решающим.

      34. Секретарем Комиссии является сотрудник кадровая службы. Секретарь Комиссии не принимает участие в голосовании.

      35. Кадровая служба обеспечивает проведение заседания Комиссии в соответствии со сроками, согласованными с председателем Комиссии.

      36. Кадровая служба предоставляет на заседание Комиссии следующие документы:

      1) заполненные оценочные листы;

      2) проект протокола заседания Комиссии по форме, согласно приложению 5 к настоящей Методике.

      37. Комиссия рассматривает результаты оценки и принимает одно из следующих решений:

      1) утвердить результаты оценки;

      2) пересмотреть результаты оценки.

      38. В случае принятия решения о пересмотре результатов оценки Комиссия корректирует оценку и указывает ее в графе "Корректировка Комиссией результатов оценки (в случае наличия)" протокола.

      39. Результаты оценки утверждаются уполномоченным лицом и фиксируются в соответствующем протоколе по форме, согласно приложению 5 к настоящей Методике

      40. Кадровая служба ознакамливает служащего с результатами оценки в течение двух рабочих дней со дня ее завершения.

      41. Ознакомление служащего с результатами оценки осуществляется в письменной форме. В случае отказа служащего от ознакомления, составляется акт в произвольной форме, который подписывается кадровая службой и двумя другими служащими государственного органа.

      42. Отказ служащего от ознакомления не является препятствием для внесения результатов оценки в его послужной список.

      В данном случае кадровая службой результаты оценки служащему направляются посредством интранет-портала государственных органов.

      43. Обжалование решения Комиссии служащим в уполномоченном органе по делам государственной службы или его территориальном департаменте осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решения. По итогам рассмотрения жалобы уполномоченным органом по делам государственной службы принимается одно из следующих решений:

      1) рекомендует государственному органу отменить решение Комиссии и пересмотреть результаты оценки служащего;

      2) оставить без пересмотра результаты оценки служащего.

      44. Служащие вправе обжаловать результаты оценки в судебном порядке.

  Приложение 1к методике оценки деятельностиадминистративных государственных служащихкорпуса "Б"аппарат маслихата Жанакорганкого района
  "УТВЕРЖДАЮ" Вышестоящий руководитель _____________________________ (фамилия, инициалы) дата _________________________ подпись ______________________
  Форма

Индивидуальный план работы административного государственного служащего корпуса "Б"

      _________________________________________________год (период, на который составляется индивидуальный план)

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) служащего:__________________ Должность служащего: ________________________________________________ Наименование структурного подразделения служащего: __________________ _____________________________________________________________________


п/п

Наименование
КЦИ

Из какого показателя меморандума политического служащего, соглашения служащего корпуса "А" либо документа системы государственного планирования вытекает

Единица
измерения

Плановое значение

Сроки достижения

Конечный результат*




































      ожидаемое положительное изменение от достижения ключевого целевого индикатора.

      Служащий Непосредственный руководитель ______________________________ ________________________________ (фамилия, инициалы) (фамилия, инициалы) дата _________________________ дата ___________________________ подпись ______________________ подпись ________________________

  Приложение 2 к методике оценки деятельности административных государственных служащихкорпуса "Б"аппарат маслихата Жанакорганкого района
  УТВЕРЖДАЮ" Вышестоящий руководитель ______________________________ (фамилия, инициалы) дата __________________________ подпись ________________________
  Форма

Лист оценки по КЦИ

      ____________________________________________________ (Ф.И.О., должность оцениваемого лица) ____________________________________ (оцениваемый период)


п/п

Наименование КЦИ

Единица измерения

Плановое значение

Фактическое значение

Результат достигнут/
Результат не достигнут































      Результат оценки __________________________________________________ (неудовлетворительно, удовлетворительно, эффективно, превосходно)

      Служащий Непосредственный руководитель ______________________________ ________________________________ (фамилия, инициалы) (фамилия, инициалы) дата _________________________ дата ___________________________ подпись ______________________ подпись ________________________

  Приложение 3 к методике оценки деятельности административных государственных служащихкорпуса "Б"аппарат маслихата Жанакорганкого Района
  Форма

Лист оценки по компетенциям

      _________________год (оцениваемый год)

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) оцениваемого служащего:____________________________________________ Должность оцениваемого служащего: _______________________________ Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего: __________________________________________________________________

№ п/п

Наименование компетенции

Результаты оценки (соответствует ожиданиям/ не соответствует ожиданиям)

Наименование поведенческих индикаторов, которые не проявлялись у служащего (в случае оценки "не соответствует ожиданиям")

1

Управление деятельностью



2

Сотрудничество



3

Принятие решений



4

Оперативность



5

Саморазвитие



6

Ориентация на потребителя услуг



7

Информирование потребителей услуг



8

Добропорядочность



9

Ответственность



10

Инициативность



11

Стрессоустойчивость



      Государственные служащие корпуса "Б", в круг должностных обязанностей которых не входят вопросы оказания государственных услуг, не оцениваются по компетенциям "Ориентация на потребителя услуг" и "Информирование потребителей услуг".

      Служащий Непосредственный руководитель ____________________________ _______________________________ (фамилия, инициалы) (фамилия, инициалы) дата _________________________ дата __________________________ подпись ______________________ подпись _______________________

  Приложение 4 к методике оценки деятельности административных государственных служащихкорпуса "Б"аппарат маслихата Жанакорганкого района

Поведенческие индикаторы компетенций

Наименование компетенций

Категория административных государственных должностей

Поведенческие индикаторы эффективного поведения

Поведенческие индикаторы неэффективного поведения

 
УПРАВЛЕНИЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ

E-2
E-3

Собирает, анализирует и вносит руководству информацию, необходимую для планирования и обеспечения деятельности подразделения;
Планирует и организует работу вверенного коллектива, содействует в достижении ими запланированных результатов;
Контролирует деятельность работников в выполнении поставленных задач;
Обеспечивает результативность и качество работы подразделения.

Не осуществляет сбор, анализ и внесение руководству информации, необходимой для планирования и обеспечения деятельности подразделения
Не планирует и не организует работу вверенного коллектива, не содействует в достижении ими запланированных результатов
Не контролирует деятельность работников в выполнении поставленных задач
Не обеспечивает результативность и качество работы подразделения

E-3
E-4

Расставляет задания по приоритетности в порядке важности;
Готовит и вносит руководству качественные документы;
Умеет работать в условиях ограниченного времени;
Соблюдает установленные сроки.

Выполняет задания бессистемно
Готовит некачественные документы
Работает не оперативно
Допускает нарушения сроков

 
СОТРУДНИЧЕСТВО

E-2
E-3

Устанавливает доверительные отношения в коллективе;
Вносит предложения по организации эффективной работы подразделения и с обществом;
Делится опытом и знаниями с коллегами для совместного выполнения работы;
Выявляет вклад каждого в достижение результатов.

Создает отношения взаимного недоверия среди работников
Не вносит предложения по организации эффективной работы подразделения и с обществом
Не передает опыт и знания коллегам для совместного выполнения работы
Не выявляет вклад подчиненных в достижение результатов

E-3
E-4

Вносит вклад в работу коллектива и при необходимости обращается за разъяснениями к более опытным коллегам;
Развивает взаимодействие с коллегами и представителями государственных органов и организаций;
Обменивается мнениями и с учетом обсуждения выполняет задачи.

Демонстрирует замкнутую позицию в работе, не обращаясь за помощью к более опытным коллегам
Не взаимодействует с коллегами и представителями разных госорганов и организаций
Не прибегает к обсуждению задач с коллегами

 
ПРИНЯТИЕ РЕШЕНИЙ

E-2
E-3

Правильно распределяет поручения при организации деятельности подразделения;
Организует сбор информации необходимой для принятия решения;
Обсуждает с коллективом подходы при принятии решений;
Анализирует и прогнозирует возможные риски с учетом данных из различных источников;
Принимает в пределах компетенции решения, с учҰтом возможных рисков и последствий.

Не умеет распределять поручения при организации деятельности подразделения
Редко занимается поиском необходимой для принятия решений информации
Отказывается от обсуждения с коллективом подходов и не учитывает мнения других при принятии решений
Не анализирует и не прогнозирует возможные риски, или не учитывает данные из различных источников
При принятии решения не учитывает возможные риски и последствия

E-3
E-4

Умеет находить необходимую информацию;
Предлагает несколько вариантов решения задач, с учҰтом возможных рисков;
Обоснованно выражает своҰ мнение.

Не умеет находить необходимую информацию
Не предлагает альтернативные варианты решения задач либо не учитывает возможные риски
Выражает необоснованное мнение


 
ОРИЕНТАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ УСЛУГ

E-2
E-3

Организует работу по оказанию качественных услуг и решает, возникающие вопросы;
СоздаҰт условия для определения уровня удовлетворенности с целью обеспечения обратной связи;
Контролирует качество оказания услуг, а также демонстрирует его на личном примере.

Проявляет неспособность к организации работы по оказанию качественных услуг и решению возникающих вопросов
Не создаҰт условия для определения уровня удовлетворенности с целью обеспечения обратной связи
Допускает низкое качество оказания услуг; проявляет безразличие

E-3
E-4

Оказывает услуги вежливо и доброжелательно;
Анализирует уровень удовлетворенности качеством услуг и вносит предложения по их совершенствованию;
Вносит предложения по улучшению качества оказания услуг.

Допускает грубое и пренебрежительное отношение к получателю услуг
Не проявляет интереса к проблемам и вопросам потребителя
Проявляет отсутствие инициативы по улучшению качества оказания услуг

 
ИНФОРМИРОВАНИЕ ПОТРЕБИТЕЛЯ УСЛУГ
ОПЕРАТИВНОСТЬ

E-2
E-3

Ориентирует подчиненных доступно информировать получателей услуг;
Доводит информацию до потребителя уважительно и доброжелательно;
Уважает мнение потребителей услуг.

Не работает с подчиненными по информированию получателей услугах
Не доводит информацию до потребителя или делает это пренебрежительно и неприязненно
Игнорирует мнение потребителей услуг

E-3
E-4

Использует эффективные способы информирования получателей услуг;
Доводит информацию до потребителя доступно в устной и письменной форме;
Умеет своевременно
принимать и передавать информацию об оказываемых услугах.

Применяет неэффективные способы информирования получателей услуг
Не доводит информацию до потребителя, как в устной, так и в письменной форме, либо делает это неясно
Не умеет своевременно принимать и передавать информацию об оказываемых услугах

E-2
E-3

Рассматривает и вносит руководству предложения по использованию новых подходов в работе;
Проводит анализ происходящих изменений и принимает своевременные меры по улучшению работы;
Показывает своим примером, как правильно реагировать на изменения.

Не рассматривает и не вносит предложения по использованию новых подходов в работе
Не анализирует происходящие изменения и не принимает меры по улучшению работы
Теряет самообладание в период проводимых изменений и неожиданных перемен

 
E-3
E-4

Вносит предложения по улучшению работы;
Изучает новые подходы и способы их внедрения;
Сохраняет самоконтроль в изменившихся условиях;
Быстро адаптируется в меняющихся условиях

Придерживается существующих процедур и методов работы
Не изучает новые подходы и способы их внедрения
Теряет самоконтроль в изменившихся условиях
Не адаптируется или долго адаптируется в меняющихся условиях

 
САМОРАЗВИТИЕ
ДОБРОПОРЯДОЧНОСТЬ

E-2
E-3

Предлагает мероприятия по повышению уровня компетенций подчиненных;
В целях достижения результата развивает свои компетенции и принимает меры по их развитию у подчиненных;
Обсуждает с подчиненными их компетенции, в том числе требующие развития.

Демонстрирует незаинтересованность в развитии подчиненных
Не развивается сам и не ориентирует подчиненных на их развитие, даже если это необходимо для достижения результата
Не обсуждает с подчиненными их компетенции

E-3
E-4

Проявляет интерес к новым знаниям и технологиям;
Стремится к саморазвитию, ищет новую информацию и способы ее применения;
Применяет на практике новые навыки, позволяющие повысить его эффективность.

Проявляет отсутствие интереса к новым знаниям и технологиям
Не развивается и безразличен к новой информации и способам ее применения
Ограничивается теми навыками, которыми владеет

E-2
E-3

Контролирует соблюдение принятых стандартов и норм, запретов и ограничений;
Ставит интересы коллектива выше собственных;
Проявляет принципиальность в работе;
Формирует атмосферу доверия и уважения в коллективе;
Обеспечивает соблюдение принципов прозрачности и справедливости в действиях подчиненных;
Является образцом этического поведения для подчиненных, проявляя беспристрастность, справедливость, бескорыстие, а также уважительное отношение к чести и достоинству личности.

Допускает в коллективе не соблюдение принятых стандартов и норм, запретов и ограничений
Ставит личные интересы выше интересов коллектива
Проявляет непринципиальность в работе
Не создает атмосферу доверия и уважения в коллективе
Не обеспечивает соблюдение принципов прозрачности и справедливости в действиях подчиненных

E-3
E-4

Следует установленным этическим нормам и стандартам;
Добросовестно выполняет свою работу;
Ведет себя честно, скромно, справедливо и проявляет вежливость и корректность к другим.

Демонстрирует поведение, противоречащее этическим нормам и стандартам
Проявляет халатность при выполнении своей работы
Ведет себя не честно, вызывающе, предвзято и проявляет грубость и высокомерие к другим

 
СТРЕССОУСТОЙЧИВОСТЬ

E-2
E-3

Сдержанно реагирует на критику и в случае ее обоснованности принимает меры по устранению недостатков.

Несдержанно реагирует на критику и не принимает меры по устранению недостатков

E-3
E-4

Сдержанно реагирует на критику и в случае ее обоснованности принимает меры по устранению недостатков.

Несдержанно реагирует на критику и не принимает меры по устранению недостатков

 
ОТВЕТСТВЕННОСТЬ

E-2
E-3

Принимает личную ответственность за организацию деятельности структурного подразделения.

Перекладывает на других должностных лиц ответственность за организацию деятельности структурного подразделения

E-3
E-4

Принимает ответственность за свои действия и результаты.

Перекладывает ответственность на других за свои действия и результаты

 
ИНИЦИАТИВНОСТЬ

E-2
E-3

Анализирует и вносит предложения по внедрению инновационных подходов и решений, направленных на повышение эффективности деятельности.

Не анализирует и не вносит предложения по внедрению инновационных подходов и решений

 
E-3
E-4

Вырабатывает и предлагает идеи и предложения и выполняет дополнительную работу помимо своих основных обязанностей.

Не вырабатывает и не предлагает идеи и предложения и не выполняет дополнительную работу помимо своих основных обязанностей

  Приложение 5 к методике оценки деятельности административных государственных служащихкорпуса "Б"аппарат маслихата Жанакорганкого района
  "УТВЕРЖДАЮ" Уполномоченное лицо ______________________________ (фамилия, инициалы) дата _________________________ подпись ______________________
  Форма

Протокол заседания Комиссии по оценке

      __________________________________________________________________ (наименование государственного органа) ____________________________________________________________________ (оцениваемый период год)

      Результаты оценки


п/п

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)
служащих

Сведения о результатах оценки

Корректировка Комиссией результатов оценки (в случае наличия)

Рекомендации Комиссии

1.





2.





...





      Заключение Комиссии: _________________________________________________________________ Проверено: Секретарь Комиссии: ________________________ Дата: ___________ (фамилия, инициалы, подпись) Председатель Комиссии: _____________________ Дата: ___________ (фамилия, инициалы, подпись) Член Комиссии: ____________________________ Дата: ___________ (фамилия, инициалы, подп