Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" № 113/4 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2018 жылғы 21 ақпандағы № 56/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 7 наурызда № 5899 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы әкімдігінің 2020 жылғы 19 қарашадағы № 245/5 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы әкімдігінің 19.11.2020 № 245/5 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" (Нормативтік-құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4511 болып тіркелген, 2015 жылғы 12 маусымда "Регион.kz" газетінде жарияланған) № 113/4 қаулысына келесідей өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Павлодар облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және оған енгізу үшін жіберуді;

      осы қаулыны Павлодар облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ә.А. Арыноваға жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Б. Бақауов

  Павлодар облысы әкімдігінің
2018 жылғы "21" ақпандағы
№ 56/1 қаулысына
қосымша
  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы "24" сәуірдегі
№ 113/4 қаулысымен
бекітілді

"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік
қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының ауылдық аумақтарды дамыту саласындағы уәкілетті органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – қағаз жүзінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде – Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 275 бұйрығымен бекітілген "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша ауылдық елдi мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға (бұдан әрі – қызметті алушы) әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну туралы келісім (бұдан әрі – Келісім) жасасу немесе Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының (бұдан әрі – Заң) 19-1-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе есепке және кезектілікке қою туралы дәлелді жазбаша жауап болып табылады;

      2) Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде – көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге Келісім жасасу үшін жүгінуі қажет екені туралы хабарлама немесе Заңның 19-1-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе есепке және кезектілікке қою туралы дәлелді жазбаша жауап болып табылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз жүзінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген құжаттар тізбесін ұсынумен немесе Мемлекеттік корпорациядан түскен құжаттар топтамасымен көрсетілетін қызметті алушының немесе нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілінің өтініші болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетiлетiн қызметтi берушiнің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді, Стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттардың төлнұсқалары мен көшірмелерін және (немесе) оларда қамтылған деректерді (мәліметтерді) салыстырып тексеруді жүзеге асырады, содан кейін құжаттардың төлнұсқаларын қайтарады не болмаса есепке және кезектілікке қою мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауап береді – 30 (отыз) минут;

      көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2) көрсетiлетiн қызметтi берушiнің басшысы көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жауапты орындаушысын анықтайды, тиiстi бұрыштама қояды – 1 (бір) жұмыс күні;

      3) көрсетілетін қызметтi берушiнiң жауапты орындаушысы қаржы қаражатының қажеттілігіне есептеу жүргізеді және тұрақты әрекет ететін комиссияға жібереді (бұдан әрі – Комиссия) – 1 (бір) жұмыс күні;

      4) Комиссия көрсетілетін қызметтi берушiден құжаттар келіп түскен сәттен бастап ұсынылған құжаттарды қарайды және аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігіне әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну немесе одан бас тарту туралы ұсыным жасайды – 7 (жеті) жұмыс күні;

      мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну үшін бюджет қаражаты жетіспеген жағдайда, Комиссия аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігіне әлеуметтік қолдау шараларын алуға үміткерлер қатарынан өтініш берген күні бойынша кезектілікті қалыптастыру жолымен әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну мерзімін тоқтатуға ұсыным жасайды.

      әлеуметтік қолдау шараларын ұсынудан бас тартқан жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы Стандарттың 10-тармағына сәйкес 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігі комиссияның ұсынымы келіп түскен сәттен бастап мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету немесе мамандарды әлеуметтік қолдау шараларын алуға есепке және кезектілікке қою туралы қаулы қабылдайды – 7 (жеті) жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті беруші, көрсетілетін қызметті алушы және сенім білдірілген өкіл (агент) қаулы қабылдағаннан кейін Келісім жасайды – 5 (бес) жұмыс күні;

      Келісім жасалғаннан кейін:

      көрсетілетін қызметті беруші көтерме жәрдемақыны төлеуде көрсетілетін қызмет алушының жеке дербес шотына көтерме жәрдемақы сомасын аударады – 5 (бес) жұмыс күні;

      сенім білдірілген өкіл (агент) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте тұрғын үй сатып алуға немесе салуға бюджеттік кредит ұсынған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тұрғын үй сатып алуға немесе салуға бюджеттік кредитті береді – 25 (жиырма бес) жұмыс күні;

      7) көрсетілетін қызметті беруші қызметті алушыға немесе Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдайды.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетiлетiн қызметтi берушінің басшысы;

      3) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жауапты орындаушысы;

      4) Комиссия;

      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігі;

      6) сенім білдірілген өкіл (агент).

      7. Әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес келтірілген.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен
және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара
іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну кезінде мемлекеттік қызмет көрсету бойынша іс-қимылды бастауға негіздеме Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттар топтамасын қабылдау болып табылады.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1) Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан өтінішті құжаттармен қабылдайды, құжаттардың төлнұсқаларымен салыстырып тексереді – 20 (жиырма) минут;

      Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкіметтің" шлюзі арқылы электрондық құжаттар нысанында, мемлекеттік органдардың уәкілетті тұлғаларының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған (бұдан әрі – ЭЦҚ) жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтер, неке туралы куәлік (2008 жылға дейін некеге тұрған жағдайда), көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жерінен мекенжай анықтамасы, осы ауылдық елді мекенде маманның, оның жұбайының және балаларының жылжымайтын мүлкінің болмауы (болуы) туралы анықтамалар алады;

      көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметті көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады;

      3) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасын жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні;

      4) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасын қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді;

      егер көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызмет нәтижесіне онда көрсетілген мерзімде келмеген жағдайда, Мемлекеттік корпорация нәтиженің бір ай бойы сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтау үшін береді;

      көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткен соң дайын құжаттарды алу үшін Мемлекеттік корпорацияға жүгінген жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның сұрауы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін дайын құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға жібереді;

      10. Мемлекеттік қызмет "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы көрсетілмейді.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) өзара іс-әрекеттері (іс-қимылдары) рәсімдерінің реттілігін толық сипаттау, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимылды сипаттау осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Ауылдық елді мекендерге
жұмыс істеуге және тұруға
келген денсаулық сақтау, білім
беру, әлеуметтік
қамсыздандыру, мәдениет, спорт
және агроөнеркәсіптік кешен
саласындағы мамандарға
әлеуметтік қолдау
шараларын ұсыну"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік
қолдау шараларын ұсыну бойынша уәкілетті органдардың
тізбесі

 Р/с №

Уәкілетті органның атауы

Заңды мекенжайы

Телефон

1

2

3

4

1.

"Павлодар қаласының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар қаласы,
Қайырбаев көшесі, 32
otdekonompvl@yandex.ru

8 (7182)
32-13-20

2.

"Екібастұз қаласының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Екібастұз қаласы,
Привокзальная көшесі, 10 economica_ekb@mail.ru

8 (7187)
22-61-46

3.

"Ақсу қаласының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Ақсу қаласы,
Астана көшесі, 52
aksu_budjet@mail.ru

8 (71837)
5-06-98

4.

"Ақтоғай ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Ақтоғай ауданы,
Ақтоғай ауылы,
Абай көшесі, 75
akteconom@mail.ru

8 (71841)
2-15-53

5.

"Баянауыл ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Баянауыл ауданы,
Баянауыл ауылы,
Сәтбаев көшесі, 34
bayan_oebp@mail.ru

8 (71840)
9-14-05

6.

"Железин ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Железин ауданы,
Железинка ауылы,
Әуезов көшесі, 19
jekbp81@mail.ru

8 (71831)
2-18-52

7.

"Ертіс ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Ертіс ауданы,
Ертіс ауылы,
Желтоқсан көшесі, 104
irtoebp@mail.ru

8 (71832)
2-14-52

8.

"Качир ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Качир ауданы,
Тереңкөл ауылы,
Елгин көшесі, 172
kachfin@mail.ru

8 (71833)
2-11-69

9.

"Лебяжі ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Лебяжі ауданы,
Аққу ауылы,
Всеволод Иванов көшесі, 98
oeleb@mail.ru

8 (71839)
2-15-34

10.

"Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Май ауданы,
Көктөбе ауылы,
Қазыбек би көшесі, 23
oebpmr@mail.ru

8 (71838)
9-13-03

11.

"Павлодар ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар ауданы,
Павлодар қаласы,
Қайырбаев көшесі, 32
otd_econom@mail.ru

8 (7182)
32-00-40

1

2

3

4

12.

"Успен ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Успен ауданы,
Успенка ауылы,
Терешкова көшесі, 29
uspecom@mail.ru

8 (71834)
9-19-31

13.

"Шарбақты ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Шарбақты ауданы
Шарбақты ауылы,
Советтер көшесі, 55
sherbmani@mail.ru

8 (71836)
2-26-62


  "Ауылдық елді мекендерге
жұмыс істеуге және тұруға
келген денсаулық сақтау, білім
беру, әлеуметтік
қамсыздандыру, мәдениет, спорт
және агроөнеркәсіптік кешен
саласындағы мамандарға
әлеуметтік қолдау
шараларын ұсыну"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық
бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің
(іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау

      1) көтерме жәрдемақыны төлеу – 27 (жиырма жеті) жұмыс күні ішінде;

1

Іс-қимыл нөмірі

1

2

3

4

5

2

Құрылымдық бөлімше атауы

Қызметті беруші

Комиссия

Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігі

Қызметті беруші, Қызметті алушы және сенім білдірілген агент

Қызметті беруші

3

Іс-қимыл (процесс, рәсім, операция) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау мен тіркеуді жүзеге асырады

Ұсынылған құжаттарды қарастырады

Көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы ұсынымды қарастырады

Қаулы қабылданғаннан соң көрсетілетін қызметті алушының әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы Келісім жасайды

Келісім жасалғаннан соң көрсетілетін қызметті алушының жеке дербес шотына көтерме жәрдемақы сомасын аударады

4

Аяқталу нысаны (деректемелер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Ұсынылған құжаттарды тұрақты әрекет ететін комиссияға қарау үшін жолдайды

Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігіне көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы ұсыным береді

Көрсетілетін қызметті алушының әлеуметтік қолдау шаралары туралы қаулы қабылдайды

Келісім жасайды

Көтерме жәрдемақы сомасын аударады

5

Орындау мерзімі

3 (үш)
жұмыс күні

7 (жеті)
жұмыс күні

7 (жеті)
жұмыс күні

5 (бес)
жұмыс күні

5 (бес)
жұмыс күні

(жиырма жеті) жұмыс күні


      2) тұрғын үй сатып алуға немесе салуға бюджеттік кредитті беру – 47 (қырық жеті) жұмыс күні ішінде;

1

Іс-қимыл нөмірі

1

2

3

4

5

2

Құрылымдық
бөлімше атауы

Қызметті беруші

Комиссия

Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігі

Қызметті беруші, қызметті алушы және сенім білдірілген агент

Қызметті беруші

3

Іс-қимыл (процесс, рәсім, операция) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау мен тіркеуді жүзеге асырады

Ұсынылған құжаттарды қарастырады

Көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы ұсынымды қарастырады

Қаулы қабылданғаннан соң көрсетілетін қызметті алушының әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы Келісім жасайды

Келісім жасалғаннан соң көрсетілетін қызметті алушының жеке дербес шотына бюджеттік кредиттің сомасын аударады

4

Аяқталу нысаны (деректемелер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Ұсынылған құжаттарды тұрақты әрекет ететін комиссияға қарау үшін жолдайды

Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігіне көрсетілетін қызметті алушыға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы ұсыным береді

Көрсетілетін қызметті алушының әлеуметтік қолдау шаралары туралы қаулы қабылдайды

Келісім жасайды

Көрсетілетін қызметті алушыға тұрғын үй сатып алуға немесе салуға бюджеттік кредитті береді

5

Орындау мерзімі

3 (үш)
жұмыс күні

7 (жеті)
жұмыс күні

7 (жеті)
жұмыс күні

5 (бес)
жұмыс күні

25 (жиырма бес)
жұмыс күні

47 (қырық жеті) жұмыс күні


  "Ауылдық елді мекендерге
жұмыс істеуге және тұруға
келген денсаулық сақтау, білім
беру, әлеуметтік
қамсыздандыру, мәдениет, спорт
және агроөнеркәсіптік кешен
саласындағы мамандарға
әлеуметтік қолдау
шараларын ұсыну"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнесс-процесстерінің анықтамасы


Шартты белгілер:


О внесении изменения в постановление акимата Павлодарской области от 24 апреля 2015 года № 113/4 "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Постановление акимата Павлодарской области от 21 февраля 2018 года № 56/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 7 марта 2018 года № 5899. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 19 ноября 2020 года № 245/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 19.11.2020 № 245/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Павлодарской области от 24 апреля 2015 года № 113/4 "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 4511, опубликовано 12 июня 2015 года в газете "Регион.kz") следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление экономики и бюджетного

      планирования Павлодарской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Павлодарской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Арынову А.А.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Б. Бакауов

  Приложение
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "21" февраля 2018 года
№ 56/1
  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от "24" апреля 2015 года
№ 113/4

Регламент государственной услуги
"Предоставление мер социальной поддержки специалистам
в области здравоохранения, образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для
работы и проживания в сельские населенные пункты"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее – государственная услуга) оказывается уполномоченными органами в области развития сельских территорий местных исполнительных органов районов и городов областного значения (далее - услугодатель) согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказываемой государственной услуги - бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги при обращении:

      1) к услугодателю является заключение соглашения о предоставлении мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса (далее - услугополучатель), прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты (далее – Соглашение) по форме согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты", утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 275 (далее – Стандарт) или письменный мотивированный ответ о постановке на учет и очередность или об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренным статьей 19-1 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" (далее – Закон);

      2) в Государственную корпорацию является уведомление о необходимости обращения услугополучателя к услугодателю (с указанием адреса и контактных данных) для заключения Соглашения или письменный мотивированный ответ о постановке на учет и очередность или об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренным статьей 19-1 Закона.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя или его представителя по нотариально удостоверенной доверенности с представлением перечня документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта государственной услуги или поступления из Государственной корпорации пакета документов.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов, сверку подлинников и копий предоставленных документов, определенных в пункте 9 Стандарта, и (или) данных (сведений), содержащихся в них, после чего возвращает подлинники документов либо выдает письменный мотивированный ответ о постановке на учет и очередность или об отказе в оказании государственной услуги – 30 (тридцать) минут;

      в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, сотрудник канцелярии услугодателя отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложения 3 к Стандарту;

      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя услугодателя, налагает соответствующую визу – 1 (один) рабочий день;

      3) ответственный исполнитель услугодателя производит расчеты потребности финансовых средств и направляет в постоянно действующую комиссию (далее – Комиссия) – 1 (один) рабочий день;

      4) Комиссия с момента поступления документов от услугодателя рассматривает предоставленные документы и рекомендует акимату района (города областного значения) о предоставлении либо отказе мер социальной поддержки - 7 (семь) рабочих дней;

      при недостатке бюджетных средств, для оказания мер социальной поддержки специалистам, Комиссия рекомендует акимату района (города областного значения) приостановить сроки предоставления мер социальной поддержки, путем формирования очередности из числа претендентов на получение мер социальной поддержки по дате подачи заявления;

      в случае отказа в предоставлении мер социальной поддержки ответственный исполнитель услугодателя в течение 3 (трех) рабочих дней направляет мотивированный ответ об отказе в предоставлении мер социальной поддержки в соответствии с пунктом 10 Стандарта;

      5) акимат района (города областного значения) с момента поступления рекомендации комиссии принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки специалистам или о постановке на учет и очередность специалистов на получение мер социальной поддержки - 7 (семь) рабочих дней;

      6) услугодатель, услугополучатель и поверенный (агент) после принятия постановления заключают Соглашение - 5 (пять) рабочих дней;

      После заключения Соглашения:

      услугодатель при выплате подъемного пособия перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальный лицевой счет услугополучателя - 5 (пять) рабочих дней;

      поверенный (агент) при предоставлении бюджетного кредита на приобретение или строительство жилья в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, предоставляет услугополучателю кредит на приобретение или строительство жилья – 25 (двадцать пять) рабочих дней.

      7) услугодатель направляет результат оказания государственной услуги услугополучателю либо в Государственную корпорацию.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в
процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя;

      4) Комиссия;

      5) акимат района (города областного значения);

      6) поверенный агент.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действий) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с
Государственной корпорацией "Правительство для граждан"
и (или) иными услугодателями, а также порядка использования
информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги при обращении в Государственную корпорацию является принятие работником Государственной корпорации пакета документов от услугополучателя.

      9. Содержание каждого действия, входящего в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) работник Государственной корпорации принимает от услугополучателя заявление с документами, сверяет с оригиналами документов – 20 (двадцать) минут;

      работник Государственной корпорации получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства" в форме электронных документов, удостоверенных электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП), уполномоченных лиц государственных органов сведения о документах, удостоверяющих личность, свидетельства о заключении брака (в случае заключения брака после 2008 года), адресной справки с места жительства услугополучателя, справки об отсутствии (наличии) недвижимого имущества у специалиста и его(ее) супруги(-а) и детей в данном сельском населенном пункте;

      в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к Стандарту;

      2) работник Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан;

      3) работник Государственной корпорации направляет пакет документов услугодателю – 1 (один) рабочий день;

      4) работник Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме пакета документов, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю;

      в случае, если услугополучатель не обратился за результатом государственной услуги в указанный в ней срок, Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения;

      при обращении услугополучателя в Государственную корпорацию за получением готовых документов по истечении одного месяца по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю;

      10. Государственная услуга через веб-портал "электронного правительства" не оказывается.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Предоставление мер
социальной поддержки
специалистам в области
здравоохранения, образования,
социального обеспечения,
культуры, спорта и
агропромышленного комплекса,
прибывшим для работы и
проживания в сельские
населенные пункты"

Перечень
уполномоченных органов по предоставлению мер социальной
поддержки специалистам в области здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса,
прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты


п/п

Наименование уполномоченного органа

Юридический адрес

Телефон

1

2

3

4

1.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования города Павлодара"

город Павлодар,
улица Каирбаева, 32 otdekonompvl@yandex.ru

8 (7182)
32-13-20

2.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования города Экибастуза"

город Экибастуз,
улица Привокзальная, 10
economica_ekb@mail.ru

8 (7187)
22-61-46

3.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования города Аксу"

город Аксу,
улица Астана, 52
aksu_budjet@mail.ru

8 (71837)
5-06-98

4.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Актогайского района"

Актогайский район,
село Актогай,
улица Абая, 75 akteconom@mail.ru

8 (71841)
2-15-53

5.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Баянаульского района"

Баянаульский район,
село Баянаул,
улица Сатпаева, 34 bayan_oebp@mail.ru

8 (71840)
9-14-05

6.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Железинского района"

Железинский район,
село Железинка,
улица Ауезова, 19
jekbp81@mail.ru

8 (71831)
2-18-52

7.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Иртышского района"

Иртышский район,
село Иртышск, улица Желтоксан, 104
irtoebp@mail.ru

8 (71832)
2-14-52

8.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Качирского района"

Качирский район,
село Теренколь,
улица Елгина, 172 kachfin@mail.ru

8 (71833)
2-11-69

9.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Лебяжинского района"

Лебяжинский район,
село Акку,
улица Всеволода Иванова, 98 oeleb@mail.ru

8 (71839)
2-15-34

10.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района"

Майский район,
село Коктобе,
улица Казбек би, 23
oebpmr@mail.ru

8 (71838)
9-13-03

11.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Павлодарского района"

Павлодарский район,
город Павлодар,
улица Каирбаева, 32
otd_econom@mail.kz

8 (7182)
32-00-40

12.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Успенского района"

Успенский район,
село Успенка,
улица Терешковой, 29 uspecom@mail.ru

8 (71834)
9-19-31

13.

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Щербактинского района"

Щербактинский район,
село Шарбакты,
улица Советов, 55
sherbmani@mail.ru

8 (71836)
2-26-62


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Предоставление мер
социальной поддержки
специалистам в области
здравоохранения, образования,
социального обеспечения,
культуры, спорта и
агропромышленного комплекса,
прибывшим для работы и
проживания в сельские
населенные пункты"

Описание последовательности процедур (действий) между
структурными подразделениями (работниками) с указанием
длительности каждой процедуры (действия):

      1) выплата подъемного пособия – в течение 27 (двадцати семи) рабочих дней;

1

Номер действия

1

2

3

4

5

2

Наименование структурных подразделений

Услугодатель

Комиссия

Акимат района (города областного значения)

Услугодатель, услугополучатель и поверенный агент

Услугодатель

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

осуществляет прием и регистрацию документов

рассматривает представленные документы

рассматривает рекомендацию о предоставлении услугополучателю мер социальной поддержки

после принятия постановления заключается Соглашение о предоставлении мер социальной поддержки услугополучателя

после заключения Соглашения перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальный лицевой счет услугополучателя

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

направляет представленные документы на рассмотрение в постоянно действующую комиссию

рекомендует акимату района (города областного значения) о предоставлении услугополучателю мер социальной поддержки

принимает постановление о мерах социальной поддержки услугополучателя

заключают Соглашение

перечисляет сумму подъемного пособия

5

Срок исполнения

3 (три)
рабочих дня

7 (семь)
рабочих дней

7 (семь)
рабочих дней

5 (пять)
рабочих дней

5 (пять)
рабочих дней

27 (двадцать семь) рабочих дней


      2) предоставление бюджетного кредита на приобретение или строительство жилья – в течение 47 (сорока семи) рабочих дней;

1

Номер действия

1

2

3

4

5

2

Наименование структурных подразделений

Услугодатель

Комиссия

Акимат района (города областного значения)

Услугодатель, услугополучатель и поверенный агент

Поверенный агент

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

осуществляет прием и регистрацию документов

рассматривает представленные документы

рассматривает рекомендацию о предоставлении услугополучателю мер социальной поддержки

после принятия постановления заключается Соглашение о предоставлении мер социальной поддержки услугополучателя

после заключения Соглашения перечисляет сумму бюджетного кредита на индивидуальный лицевой счет услугополучателя

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

направляет представленные документы на рассмотрение в постоянно действующую комиссию

рекомендует акимату района (города областного значения) о предоставлении услугополучателю мер социальной поддержки

принимает постановление о мерах социальной поддержки услугополучателя

заключают Соглашение

предоставляет услугополучателю бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья

5

Срок исполнения

3 (три)
рабочих дня

7 (семь)
рабочих дней

7 (семь)
рабочих дней

5 (пять)
рабочих дней

25 (двадцать пять)
рабочих дней

47 (сорок семь) рабочих дней


  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Предоставление мер
социальной поддержки
специалистам в области
здравоохранения, образования,
социального обеспечения,
культуры, спорта и
агропромышленного комплекса,
прибывшим для работы и
проживания в сельские
населенные пункты"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги


Условные обозначения: