"Әлеуметтік-еңбек саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 10 желтоқсандағы № 336 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2018 жылғы 23 ақпандағы № 43 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 6 наурызда № 5517 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 16 наурыздағы № 83 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 16.03.2020 № 83 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабына, "Әлеуметтік-еңбек саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2017 жылғы 4 шілдедегі № 190 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізіліміне 15508 болып тіркелген) сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Әлеуметтік-еңбек саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 10 желтоқсандағы № 336 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 4348, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 15 ақпанда, 2016 жылғы 22 ақпандағы № 20 (17260), 2016 жылғы 24 ақпандағы № 21 (17261), 2016 жылғы 26 ақпандағы № 22 (17262) "Дидар", 2016 жылғы 20 ақпандағы № 20 (19772), 2016 жылғы 23 ақпандағы № 21 (19773), 2016 жылғы 25 ақпандағы № 22 (19774) "Рудный Алтай" газеттерінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      1-тармақта:

      1), 3) тармақшалар алынып тасталсын;

      17) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "17) "Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысуға жолдамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;";

      мынадай мазмұндағы 20), 21) тармақшалармен толықтырылсын:

      "20) "Жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      21) "Жұмыссыз ретінде жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті.";

      аталған қаулымен бекітілген "Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысуға жолдамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулыға 1 қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      осы қаулыға 2 қосымшаға сәйкес "Жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентімен толықтырылсын;

      осы қаулыға 3 қосымшаға сәйкес "Жұмыссыз ретінде жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентімен толықтырылсын.

      2. Облыс әкімінің аппараты, облыстың жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы әкімдік қаулысы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесінің Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің облыс аумағында таралатын мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы қаулының ресми жарияланғанынан кейін Шығыс Қазақстан облысы әкімінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің әлеуметтік сала мәселелері жөніндегі орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шығыс Қазақстан облысының
әкімі
Д. Ахметов

  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің 2018 жылғы
"23" ақпандағы43
қаулысына 1 қосымша
  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің 2015 жылғы
"10" желтоқсандағы
№ 336 қаулысымен бекітілген

"Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысуға жолдамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысуға жолдамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) қызмет берушісі аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың халықты жұмыспен қамту орталықтары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) болып табылады.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны - электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысуға жолдама беру (бұдан әрі - жолдама), онда мыналар қамтылады:

      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2017 жылғы 4 шілдедегі № 190 бұйрығымен бекітілген "Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысуға жолдамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - стандарт) (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 15508) 1-қосымшаға сәйкес жұмысқа орналасуға жолдама;

      стандартқа 2-қосымшаға сәйкес жастар практикасына жолдама;

      стандартқа 3-қосымшаға сәйкес әлеуметтік жұмыс орындарына жолдама;

      стандартқа 4-қосымшаға сәйкес қоғамдық жұмыстарға жолдама не стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсiмдi (iс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызмет алушының стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесін ұсынуы негiз болып табылады.

      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн рәсiмдердің (iс-қимылдардың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші маманының көрсетілетін қызмет алушының құжаттарын қабылдауы және деректерін салыстырып тексеруі және "Еңбек нарығы" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінде" (бұдан әрі – "Еңбек нарығы" ААЖ) жұмыссыз ретінде жеке есеп карточкасының бар болу фактісін тексеруі. Жолдаманы ресімдеу. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;

      2 - іс-қимыл - көрсетілетін қызметті берушінің жұмыспен қамту секторы меңгерушісінің жолдаманы келісімдеуі және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға беруі. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) минут;

      3 - іс-қимыл - басшының жолдамаға қол қоюы және оны көрсетілетін қызмет алушыға беру үшін маманға тапсыруы. Орындалу ұзақтығы - 2 (екі) минут;

      4 - іс-қимыл - мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Орындалу ұзақтығы - 5 (бес) минут.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетілетін қызмет беруші құжаттар пакетін тіркеген күннен бастап – 30 (отыз) минут.

      Стандарттың 10-тармағына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады.

      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi көрсетілетін қызмет алушы құжатының деректерін салыстырып тексеру, карточканың болуын тексеру және жолдаманы ресімдеу болып табылады, ол 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi жолдаманы келісімдеу және басшыға қол қоюға беру болып табылады, ол 3-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi жолдамаға қол қою және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін оны маманға беру болып табылады, ол 4-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесі мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру болып табылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызмет берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет процесiне қатысатын көрсетілетін қызметті берушi қызметкерлерiнiң тiзбесi:

      1) маман;

      2) жұмыспен қамту секторының меңгерушісі;

      3) басшы.

      8. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн қажеттi рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) сипаттамасы:

      1 - іс-қимыл - көрсетілетін қызметті алушы тұрғылықты жері бойынша стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесін ұсынып, көрсетілетін қызметті берушіге жүгінеді. Маман көрсетілетін қызмет алушыны жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысуға қолда бар ұсыныстар туралы ақпараттандырады. Деректерді салыстырып тексеру үшін құжатты қабылдайды. "Еңбек нарығы" ААЖ-де жұмыссыз ретінде жеке есепке алу карточкасының болу фактісін тексереді. Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларға қатысуға жолдаманы ресімдейді. Орындалу ұзақтығы - 30 (отыз) минут;

      2 - іс-қимыл - жұмыспен қамту секторының меңгерушісі маманның іс-әрекетіне тексеру жүргізеді, жолдаманы келісімдейді және оны басшыға қол қою үшін береді. Орындалу ұзақтығы - 3 (үш) минут;

      3 - іс-қимыл - басшы жолдамаға қол қояды және көрсетілетін қызмет алушыға беру үшін оны маманға береді. Орындалу ұзақтығы - 2 (екі) минут;

      4 - іс-қимыл - маманның мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызмет алушыға беруі. Орындалу ұзақтығы - 5 (бес) минут.

4. Өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен өзара iс-қимыл тәртiбiн, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн алу мынадай тәртіпте жүзеге асырылады:

      1 - іс-қимыл – көрсетілетін қызмет алушы көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтінішті толтырып, көрсетілетін қызмет берушінің порталы арқылы сұранымды жүзеге асырады. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) сағат;

      2 - іс-қимыл - маман көрсетілетін қызмет алушының жеке басын куәландыратын сканерленген құжатты қабылдайды. "Еңбек нарығы" ААЖ-де жұмыссыз ретінде жеке есепке алу карточкасының болу фактісін тексеру үшін сұраным жасайды. Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысуға жолдама ресімдейді. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) сағат;

      3 - іс-қимыл - жұмыспен қамту секторының меңгерушісі маманның іс-әрекетін тексереді, жолдаманы келісімдейді. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) сағат;

      4 - іс-қимыл – басшы тексерілген жолдамаға оны көрсетілетін қызмет алушыға жіберу үшін ЭЦҚ-мен қол қояды. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;

      5 - іс-қимыл – маманның жолдаманы көрсетілетін қызмет алушының жеке кабинетіне жіберуі. Орындалу ұзақтығы - 30 (отыз) минут.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті берушінің порталда құжаттар жиынтығын тіркеген күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

      10. Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезiндегі көрсетiлетін қызмет берушi мен көрсетiлетін қызмет алушының жүгiну және рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттiлiгi тәртiбi осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес мемлекеттiк қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердiң функционалдық өзара iс-қимыл диаграммасында көрсетілген.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сонымен қатар өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен және (немесе) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 2, 3-қосымшаларға сәйкес қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылған мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалықтарында көрсетілген.

  "Адамдарға жұмыспен қамтуға
жәрдемдесудің белсенді
шараларына қатысуға
жолдамалар беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


Диаграммалардағы шартты белгілер

     


  "Адамдарға жұмыспен қамтуға
жәрдемдесудің белсенді
шараларына қатысуға
жолдамалар беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 2 қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі бизнес-процестердің анықтамалығы

     


  "Адамдарға жұмыспен қамтуға
жәрдемдесудің белсенді
шараларына қатысуға
жолдамалар беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 3 қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі бизнес-процестердің анықтамалығы

     


Шартты белгілер:

     


  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің 2018 жылғы
"23" ақпандағы43 қаулысына
2 қосымша
  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің 2015 жылғы
"10" желтоқсандағы № 336
қаулысымен бекітілген

"Жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) қызмет берушісі аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың Халықты жұмыспен қамту орталықтары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) болып табылады.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2017 жылғы 4 шілдедегі № 190 бұйрығымен бекітілген "Жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - стандарт) (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 15508) қосымшаға сәйкес жұмыс іздеп жүрген адам ретінде тіркеу туралы қағаз және электрондық түрдегі хабарлама не стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша iс-қимылды бастауға көрсетілетін қызметті алушының стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесін ұсынуы негiз болып табылады.

      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн iс-қимылдардың мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы құжаттарды қабылдайды. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;

      1 шарт - стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттар ұсынған жағдайларда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады;

      2 - іс-қимыл – "Еңбек нарығы" автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - "Еңбек нарығы" ААЖ) - көрсетілетін қызмет алушының жеке құжаттарын енгізу. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;

      3 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші маманының көрсетілетін қызметті алушының еңбек қызметінің болмауын тексеруі, жұмыс іздеп жүрген адам ретінде тіркеу туралы шешім қабылдауы. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) сағат;

      4 - іс-қимыл - мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін қалыптастыру. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) сағат 30 (отыз) минут;

      5 - іс-қимыл – мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) минут.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 1 (бір) жұмыс күні.

      Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушы ұсынған мемлекеттік қызметті алу үшін стандарттың 10-тармағында қарастырылған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігін анықтаған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартады.

      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесi құжаттарды қабылдау болып табылады, ол 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесi "Еңбек нарығы" ААЖ ақпараттық жүйесіне көрсетілетін қызмет алушының жеке құжаттарын кіргізу болып табылады, ол 3-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесi қызмет алушының еңбек қызметінің болмауын тексеру, жұмыс іздеп жүрген адам ретінде тіркеу туралы шешім қабылдау болып табылады, ол 4-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесi мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін қалыптастыру болып табылады, ол 5-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесi мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру болып табылады.

3. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет процесiне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң тiзбесi:

      көрсетілетін қызметті берушінің маманы.

      8. Мемлекеттiк қызметті көрсету үшiн қажеттi iс-қимылдардың сипаттамасы:

      1 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы құжаттарды қабылдайды. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;

      2 - іс-қимыл – "Еңбек нарығы" ААЖ ақпараттық жүйесіне көрсетілетін қызмет алушының жеке құжаттарын кіргізу. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;

      3 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші маманының көрсетілетін қызметті алушының еңбек қызметінің болмауын тексеру, жұмыс іздеп жүрген адам ретінде тіркеу туралы шешім қабылдауы. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) сағат;

      4 - іс-қимыл - көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін қалыптастыруы. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) сағат 30 (отыз) минут;

      5 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беруі. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) минут.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 1 (бір) жұмыс күні.

4. Портал арқылы мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану, сонымен қатар өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      9. Көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынған кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін порталға жүгінуге құқылы.

      10. Көрсетілетін қызметті беруші және көрсетілетін қызметті алушының портал арқылы рұқсат беру бойынша мемлекеттiк қызмет көрсету кезіндегі рәсімдердің (iс-қимылдарының) реттiлiгi мен мерзiмдерi:

      1 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының жеке сәйкестендіру нөмірі және пароль көмегімен порталда авторлануы. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) минут;

      2 - іс-қимыл - көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, жұмыс іздеп жүрген адам ретінде тіркеу нысанын экранға шығару және толтыру. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут;

      1 - шарт - стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттар ұсынған жағдайларда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады;

      3 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы (бұдан әрі – ЭЦҚ) электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге толтырылған нысанға қол қою. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;

      4 - іс-қимыл - көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұранымның қабылданғаны туралы мәртебе көрінеді. Орындалу ұзақтығы - 10 (он) минут;

      5 - іс-қимыл – портал көрсетілетін қызметті берушіге көрсетілетін қызмет алушыны жұмыс іздеп жүрген адам ретінде тіркеу үшін сұрау жолдау және жауап алуы. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні;

      6 - іс-қимыл – мемлекетік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының порталдағы "жеке кабинетіне" жіберу. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) минут.

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі құжаттардың топтамасын порталға тапсырған сәттен бастап – 1 (бір) жұмыс күн.

      Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушы ұсынған мемлекеттік қызметті алу үшін стандарттың 10-тармағында қарастырылған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігін анықтаған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартады.

      11. Портал арқылы көрсетілетін қызметті алушы (жұмыс беруші) жұмыс іздеп жүрген адам ретінде тіркеу мемлекеттiк қызмет көрсету кезіндегі жүгіну мен рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігі тәртібінің сипаттамасы, осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес, ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасында көрсетілген.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сонымен қатар өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2, 3-қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі және "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Жұмыс іздеп жүрген
адамдарды тіркеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


Диаграммалардағы шартты белгілер

     


  "Жұмыс іздеп жүрген
адамдарды тіркеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 2 қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі бизнес-процестердің анықтамалығы

     


  "Жұмыс іздеп жүрген
адамдарды тіркеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 3 қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі бизнес-процестердің анықтамалығы

     


Шартты белгілер:

     


  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің 2018 жылғы
"23" ақпандағы43 қаулысына
3 қосымша
  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің 2015 жылғы
"10" желтоқсандағы
№ 336 қаулысымен бекітілген

"Жұмыссыз ретінде жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жұмыссыз ретінде жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) қызмет берушісі аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың халықты жұмыспен қамту орталықтары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) болып табылады.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2017 жылғы 4 шілдедегі № 190 бұйрығымен бекітілген "Жұмыссыз ретінде жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - стандарт) (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 15508) 1-қосымшаға сәйкес қағаз немесе электрондық түрде жұмыссыз ретінде тіркеу туралы анықтама, не стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша iс-қимылды бастауға көрсетілетін қызметті алушының стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесін ұсынуы негiз болып табылады.

      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн іс-қимылдардың мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжатын қабылдауды жүзеге асырады. (Электрондық өтініште көрсетілген жеке басты куәландыратын құжаттың, тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжаттың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады). Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;

      1-шарт - стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттар ұсынған жағдайларда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады;

      2 - іс-қимыл – "Еңбек нарығы" ақпараттандырылған ақпараттық жүйесіне" (бұдан әрі – "Еңбек нарығы" ААЖ) көрсетілетін қызмет алушының жеке деректерін енгізу. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;

      3 - іс-қимыл – көрсетілетін қызмет алушының еңбек ету қызметінің жоқтығын тексеру, жұмыссыз ретінде жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу туралы шешім қабылдау. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) сағат;

      4 - іс-қимыл – мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін қалыптастыру. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) сағат 30 (отыз) минут;

      5 - іс-қимыл – мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) минут.

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі көрсетілетін қызмет алушының көрсетілетін қызметті берушіге өтініш жасағанда құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 1 (бір) жұмыс күні.

      Көрсетілетін қызмет беруші мемлекеттік қызметті ұсынудан мынадай:

      1) он алты жасқа толмаған;

      2) еңбек шарты бойынша жұмыс iстейтiн, оның ішінде жұмысты толық не толық емес жұмыс уақыты жағдайларында ақы үшiн орындайтын немесе табыс (кіріс) әкелетін өзге де ақы төленетiн жұмысы бар;

      3) "Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы" 2013 жылғы 21 маусымдағы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 1-тармағында белгіленген зейнеткерлік жасқа толған;

      4) жұмысы мен табысының (кірісінің) жоқтығы туралы көрінеу жалған мәліметтерді қамтитын құжаттар, сондай-ақ басқа да анық емес мәліметтер ұсынған негіздер бойынша бас тартады.

      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесi көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау болып табылады, бұл 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесi "Еңбек нарығы" ААЖ" ақпараттық жүйесіне көрсетілетін қызмет алушының жеке деректерін енгізу болып табылады, ол 3-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесi көрсетілетін қызмет алушының еңбек ету қызметінің жоқтығын тексеру, жұмыссыз ретінде тіркеу туралы шешім қабылдау болып табылады, бұл 4-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесi мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін қалыптастыру болып табылады, бұл 5-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесi мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру болып табылады.

3. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет процесiне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) тiзбесi:

      көрсетілетін қызметті берушінің маманы.

      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн қажеттi iс-қимылдардың сипаттамасы:

      1-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы құжаттарды қабылдайды. Орындалу ұзақтығы – 20 (минут) минут;

      2 - іс-қимыл – "Еңбек нарығы" ААЖ ақпараттық жүйесіне көрсетілетін қызмет алушының жеке деректерін енгізу. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;

      3-іс-қимыл – көрсетілетін қызмет алушының еңбек ету қызметінің жоқтығын тексеру, жұмыссыз ретінде жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу туралы шешім қабылдау. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) сағат;

      4-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін қалыптастыруы. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) сағат 30 (отыз) минут;

      5-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруі. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) минут.

      Порталға жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі құжаттар топтамасын ұсынған сәттен бастап – 1 (бір) жұмыс күні.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі және "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Жұмыссыз ретінде жұмыс іздеп
жүрген адамдарды тіркеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі бизнес-процестердің анықтамалығы

     


Шартты белгілер:

     


О внесении изменений и дополнений в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата № 336 от 10 декабря 2015 года "Об утверждении регламентов государственных услуг в социально-трудовой сфере"

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 23 февраля 2018 года № 43. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 6 марта 2018 года № 5517. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 16 марта 2020 года № 83

      Сноска. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 16.03.2020 № 83 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 4 июля 2017 года № 190 "О внесении изменений и дополнений в приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 279 "Об утверждении стандартов государственных услуг в социально-трудовой сфере" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 15508), Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата "Об утверждении регламентов государственных услуг в социально-трудовой сфере" от 10 декабря 2015 года № 336 (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 4348, опубликованное в информационно-правовой системе "Әділет" 15 февраля 2016 года, в газетах "Дидар" от 22 февраля 2016 года № 20 (17260), от 24 февраля 2016 года № 21 (17261), от 26 февраля 2016 года № 22 (17262), "Рудный Алтай" от 20 февраля 2016 года № 20 (19772), от 23 февраля 2016 года № 21 (19773), от 25 февраля 2016 года № 22 (19774)) следующие изменения и дополнения:

      в пункте 1:

      подпункты 1), 3) исключить;

      подпункт 17) изложить в следующей редакции:

      "17) регламент государственной услуги "Выдача направлений лицам на участие в активных мерах содействия занятости";";

      дополнить подпунктами 20), 21) следующего содержания:

      "20) регламент государственной услуги "Регистрация лиц, ищущих работу";

      21) регламент государственной услуги "Регистрация лиц, ищущих работу, в качестве безработного".";

      регламент государственной услуги "Выдача направлений лицам на участие в активных мерах содействия занятости", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      дополнить регламентом государственной услуги "Регистрация лиц, ищущих работу" согласно приложению 2 к настоящему постановлению;

      дополнить регламентом государственной услуги "Регистрация лиц, ищущих работу, в качестве безработного" согласно приложению 3 к настоящему постановлению.

      2. Аппарату акима области, управлению координации занятости и социальных программ области в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления акимата направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемые на территории области;

      4) размещение настоящего постановления на интернет ресурсе акима Восточно-Казахстанской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области по вопросам социальной сферы.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким
Восточно-Казахстанской области
Д. Ахметов

 
  Приложение 1 к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "23" февраля 2018 года
43
  Утвержден постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "10" декабря 2015 года
№ 336

Регламент
государственной услуги "Выдача направлений лицам на участие в активных мерах содействия занятости"

1. Общие положения

      1. Услугодателем государственной услуги "Выдача направлений лицам на участие в активных мерах содействия занятости" (далее - государственная услуга) являются Центры занятости населения районов, городов областного значения (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги - электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – выдача направления лицам на участие в активных мерах содействия занятости, которая включает в себя:

      направление для трудоустройства согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Выдача направлений лицам на участие в активных мерах содействия занятости", утвержденного приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 4 июля 2017 года № 190 (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 15508) (далее – стандарт);

      направление на молодежную практику согласно приложению 2 к стандарту;

      направление на социальные рабочие места согласно приложению 3 к стандарту;

      направление на общественные работы согласно приложению 4 к стандарту, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

      Форма предоставления результата государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем перечня документов, указанного в пункте 9 стандарта.

      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      действие 1 – осуществление специалистом услугодателя приема и сверки данных документов услугополучателя и проверка факта наличия карточки персонального учета в качестве безработного в автоматизированной информационной системе "Рынок труда" (далее – АИС "Рынок труда"). Оформление направления. Длительность выполнения – 30 (тридцать) минут;

      действие 2 – согласование направления заведующим сектором занятости услугодателя и передача ее на подпись руководителю услугодателя. Длительность выполнения – 3 (три) минуты;

      действие 3 – подписание руководителем направления и передача его специалисту для выдачи услугополучателю. Длительность – 2 (две) минуты;

      действие 4 – выдача услугополучателю результата оказания государственной услуги. Длительность выполнения – 5 (пять) минут.

      Срок оказания государственной услуги с момента регистрации пакета документов услугодателем – 30 (тридцать) минут.

      Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги, в случае установления недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

      6. Результатом оказания государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является сверка данных документа услугополучателя, проверка наличия карточки и оформление направления, которое служит основанием для начала выполнения действия 2.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 2, указанному в пункте 5 настоящего Регламента является согласование и передача направления для подписания руководителю, которое служит основанием для начала выполнения действия 3. Результатом оказания государственной услуги по действию 3, указанному в пункте 5 настоящего Регламента является подписание и передача направления специалисту для выдачи ее услугополучателю, которое служит основанием для начала выполнения действия 4. Результатом оказания государственной услуги по действию 4, указанному в пункте 5 настоящего Регламента является выдача результатов оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень работников услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) специалист;

      2) заведующий сектором занятости;

      3) руководитель.

      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:

      действие 1 – услугополучатель обращается по месту жительства к услугодателю, представив перечень документов, указанный в пункте 9 стандарта. Специалист информирует услугополучателя об имеющихся предложениях участия в активных мерах содействия занятости. Принимает документ для сверки данных. Проверяет факт наличия карточки персонального учета в качестве безработного в АИС "Рынок труда". Оформляет направление на участие в активных мерах содействия занятости. Длительность выполнения – 30 (тридцать) минут;

      действие 2 – заведующий сектором занятости проводит проверку действий специалиста, согласовывает направление и передает ее руководителю для подписания. Длительность выполнения – 3 (три) минуты;

      действие 3 – руководитель подписывает направление и передает его специалисту для выдачи услугополучателю. Длительность выполнения – 2 (две) минуты;

      действие 4 – выдача специалистом услугополучателю результата государственной услуги. Длительность выполнения – 5 (пять) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Получение результата оказания государственной услуги через портал осуществляется в следующем порядке:

      действие 1 – услугополучатель осуществляет запрос через портал услугодателя, заполнив заявление в форме электронного документа, удостоверенного электронно-цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя. Длительность выполнения – 1 (один) час;

      действие 2 – специалист принимает сканированный документ, удостоверяющий личность услугополучателя. Делает запрос в АИС "Рынок труда", производит проверку факта наличия карточки персонального учета в качестве безработного. Оформляет направление на участие в активных мерах содействия занятости. Длительность выполнения – 5 (пять) часов;

      действие 3 – заведующий сектором занятости проводит проверку действий специалиста, согласовывает направление. Длительность выполнения - 1 (один) час;

      действие 4 – проверенное направление подписывается ЭЦП руководителя для отправки ее услугополучателю. Длительность выполнения – 30 (тридцать) минут;

      действие 5 – отправление специалистом направления в личный кабинет услугополучателя. Длительность выполнения – 30 (тридцать) минут;

      Срок оказания государственной услуги с момента регистрации пакета документов услугополучателем на портал – 1 (один) рабочий день.

      10. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал указан в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) "Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочниках бизнес-процессов оказания государственной услуги, размещенных на интернет-ресурсе услугодателя согласно приложениям 2, 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача направлений лицам на
участие в активных мерах
содействия занятости"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через портал

     


  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача направлений лицам
на участие в активных мерах
содействия занятости"

Справочник бизнес-процессов при оказании государственной услуги через услугодателя

     


  Приложение 3 к регламенту
государственной услуги
"Выдача направлений лицам на
участие в активных мерах
содействия занятости"

Справочник бизнес-процессов при оказании государственной услуги через портал

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 2 к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "23" февраля 2018 года
43
  Утвержден постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "10" декабря 2015 года
№ 336

Регламент
государственной услуги "Регистрация лиц, ищущих работу"

1. Общие положения

      1. Услугодателем государственной услуги "Регистрация лиц, ищущих работу" (далее – государственная услуга) являются центры занятости населения районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результат оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – уведомление о регистрации в качестве лица, ищущего работу в бумажном или электронном виде (далее - уведомление), согласно приложению к стандарту государственной услуги "Регистрация лиц, ищущих работу", утвержденному приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 4 июля 2017 года № 190 (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 15508) (далее – стандарт), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

      Форма предоставления результата государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем перечня документов, указанного в пункте 9 стандарта.

      5. Содержание действий, входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      действие 1 – специалист канцелярии услугодателя осуществляет прием документов. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;

      условие 1 – в случаях предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления;

      действие 2 – занесение в автоматизированную информационную систему "Рынок труда" (далее - АИС "Рынок труда") персональных данных услугополучателя. Длительность – 20 (двадцать) минут;

      действие 3 – проверка отсутствия трудовой деятельности услугополучателя, принятие решения о регистрации в качестве лица ищущего работу. Длительность выполнения – 5 (пять) часов;

      действие 4 – формирование результата государственной услуги. Длительность выполнения – 2 (два) часа 30 (тридцать) минут;

      действие 5 – выдача результата государственной услуги. Длительность выполнения – 10 (десять) минут.

      Срок оказания государственной услуги при обращении к услугодателю с момента сдачи пакета документов услугополучателем – 1 (один) рабочий день.

      Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги, в случае установления недостоверности документов, предоставленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащих в них, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

      6. Результатом оказания государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является осуществление приема документов, что является основанием для начала выполнения действия 2.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 2, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является занесение в АИС "Рынок труда" персональных данных услугополучателя. что является основанием для начала выполнения действия 3.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 3, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является проверка отсутствия трудовой деятельности услугополучателя, принятие решения о регистрации в качестве лица ищущего работу, что является основанием для начала выполнения действия 4.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 4, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является формирование результата государственной услуги, что является основанием для начала выполнения действия 5.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 5, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача результата государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги: специалист услугодателя.

      8. Описание действий, необходимых для оказания государственной услуги:

      действие 1 – специалист услугодателя осуществляет прием документов. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;

      действие 2 – занесение в АИС "Рынок труда" персональных данных услугополучателя. Длительность – 20 (двадцать) минут;

      действие 3 – проверка отсутствия трудовой деятельности услугополучателя, принятие решения о регистрации в качестве лица ищущего работу. Длительность выполнения – 5 (пять) часов;

      действие 4 – формирование специалистом услугодателя результата оказания государственной услуги. Длительность выполнения – 2 (два) часа 30 (тридцать) минут;

      действие 5 – выдача специалистом услугодателя результата государственной услуги. Длительность выполнения – 10 (десять) минут.

      Срок оказания государственной услуги при обращении услугодателю с момента сдачи пакета документов – 1 (один) рабочий день.

4. Описание порядка взаимодействия, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через портал

      9. Услугополучатель для получения государственной услуги в праве обращаться через портал при представлении документов в соответствии с пунктом 9 стандарта.

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действии) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги по выдаче разрешения через портал:

      действие 1 - услугополучатель осуществляет авторизацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера и пароля. Длительность выполнения – 5 (пять) минут;

      действие 2 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран и заполнение формы регистрации в качестве лица ищущего работу. Длительность выполнения – 15 (пятнадцать) минут;

      условие 1 – в случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления;

      действие 3 - подписание посредством электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП) услугополучателя заполненной формы на оказание электронной государственной услуги. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;

      действие 4 - в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги. Длительность выполнения – 10 (десять) минут;

      действие 5 - отправка порталом запроса услугодателю для регистрации в качестве ищущего работу услугополучателя и получение ответа. Длительность выполнения – 1 (один) рабочий день;

      действие 6 - передача результата оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя на портале. Длительность выполнения – 10 (десять) минут.

      Срок оказания государственной услуги при обращении на портал с момента сдачи пакета документов – 1 (один) рабочий день.

      Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги, в случае установления недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений) содержащих в них, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги регистрация лиц, ищущих работу услугополучателем (работодателем) через портал указан в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) портала в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги и размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя согласно приложениям 2, 3 к настоящему регламенту

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Регистрация лиц, ищущих
работу"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги посредством портала

     


Условные обозначения в диаграммах

     


  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Регистрация, лиц ищущих
работу"

Справочник бизнес-процессов при оказании государственной услуги через портал

     


  Приложение 3 к регламенту
государственной услуги
"Регистрация лиц, ищущих
работу"

Справочник бизнес-процессов оказания при оказании государственной услуги через услугодателя

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 3 к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "23" февраля 2018 года
№ 43
  Утвержден постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "10" декабря 2015 года
№ 336

Регламент
государственной услуги "Регистрация лиц, ищущих работу, в качестве безработного"

1. Общие положения

      1. Услугодателем государственной услуги "Регистрация лиц, ищущих работу, в качестве безработного" (далее – государственная услуга) являются центры занятости населения районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результат оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – справка о регистрации в качестве безработного в бумажном или электронном виде, согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Регистрация лиц, ищущих работу в качестве безработного", утвержденного приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 4 июля 2017 года № 190 (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 15508) (далее – стандарт), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

      Форма предоставления результата государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем перечня документов, указанного в пункте 9 стандарта.

      5. Содержание действий, входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      действие 1 – специалист канцелярии услугодателя осуществляет прием документа, удостоверяющий личность услугополучателя. (Сведения документа удостоверяющего личность, документа подтверждающего регистрацию по месту жительства, указанных в электронном заявлении услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства"). Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;

      условие 1 - в случаях предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления;

      действие 2 – занесение в автоматизированную информационную систему "Рынок труда" (далее - АИС "Рынок труда") персональных данных услугополучателя. Длительность - 20 (двадцать) минут;

      действие 3 – проверка отсутствия трудовой деятельности услугополучателя, принятие решения о регистрации лиц, ищущих работу, в качестве безработного. Длительность выполнения – 5 (пять) часов;

      действие 4 – формирование результата государственной услуги. Длительность выполнения – 2 (два) часа 30 (тридцать) минут;

      действие 5 – выдача результата государственной услуги. Длительность выполнения – 10 минут.

      Срок оказания государственной услуги при обращении к услугодателю с момента сдачи пакета документов услугополучателем – 1 (один) рабочий день.

      Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги по следующим основаниям:

      1) не достигшим шестнадцатилетнего возраста;

      2) работающим по трудовому договору, в том числе выполняющим работу за оплату на условиях полного либо неполного рабочего времени или имеющие иную оплачиваемую работу, приносящую заработок (доход);

      3) достигшим пенсионного возраста, установленного пунктом 1 статьи 11 Закона Республики Казахстан от 21 июня 2013 года "О пенсионном обеспечении в Республике Казахстан";

      4) представившим документы, содержащие заведомо ложные сведения об отсутствии работы и заработка (дохода), а также другие недостоверные сведения.

      6. Результатом оказания государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является осуществление приема документов, что является основанием для начала выполнения действия 2.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 2, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является занесение персональных данных услугополучателя в АИС "Рынок труда", что является основанием для начала выполнения действия 3.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 3, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является проверка отсутствия трудовой деятельности услугополучателя, принятие решения о регистрации в качестве безработного, что является основанием для начала выполнения действия 4.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 4 указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является формирование результата государственной услуги, что является основанием для начала выполнения действия 5.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 5, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача результата государственной услуги.

      3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      специалист услугодателя.

      8. Описание действий, необходимых для оказания государственной услуги:

      действие 1 – специалист услугодателя осуществляет прием документов. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;

      действие 2 – занесение в АИС "Рынок труда" персональных данных услугополучателя. Длительность – 20 (двадцать) минут;

      действие 3 – проверка отсутствия трудовой деятельности услугополучателя, принятие решения о регистрации лиц, ищущих работу, в качестве безработного. Длительность выполнения – 5 (пять) часов;

      действие 4 – формирование специалистом услугодателя результата оказания государственной услуги. Длительность выполнения – 2 (два) часа 30 (тридцать) минут;

      действие 5 – выдача специалистом услугодателя результата государственной услуги. Длительность выполнения – 10 (десять) минут.

      Срок оказания государственной услуги при обращении на портал с момента сдачи пакета документов – 1 (один) рабочий день.

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги и размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Регистрация лиц, ищущих
работу, в качестве
безработного"

Справочник
бизнес-процессов оказания при оказании государственной услуги через услугодателя

     


Условные обозначения: