"Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Кеден аумағында/ аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 9 қазандағы № 982 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 28 қаңтардағы № 45 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 1 ақпанда № 18257 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 22 сәуірдегі № 219 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 22.04.2020 № 219 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Кеден аумағында/ аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 9 қазандағы № 982 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12302 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады: www.egov.kz (бұдан әрі – портал).";

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық.";

      3-тармақтың екiншi бөлiгi мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық түрде.";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау";

      4 және 5-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 10 қыркүйекгі № 906 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12195 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының электрондық нысандағы өтінішінің болуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсе қызметкерінің жеке немесе заңды тұлғадан (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) портал арқылы келіп түскен мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға арналған өтінішті келіп түскеннен кейін отыз минут ішінде қабылдауы және тіркеуі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасарының үш сағат ішінде жауапты құрылымдық бөлімшені айқындауы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімше басшысының үш сағат ішінде жауапты орындаушыны айқындауы;

      4) жауапты орындаушының стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес өтінішке қоса берілген өтініш пен құжаттардың толықтығын бір жұмыс күні ішінде қарауы;

      ұсынылған құжаттардың толық емес және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттардың фактісі анықталған жағдайда, жауапты орындаушының ұсынған құжаттарды пысықтау қажеттілігі туралы дәлелді жауапты бір жұмыс күні ішінде дайындауы;

      сәйкес болған жағдайда, жауапты орындаушының өтінішке қоса берілген өтініш пен құжаттардың ұсынылған құжаттарда мәліметтердің дұрыстығын бес жұмыс күні ішінде аспайтын мерзімде қарауы;

      5) сәйкес болған жағдайда, жауапты орындаушының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін екі сағат ішінде дайындауы;

      сәйкес болмаған жағдайда, жауапты орындаушының ұсынған құжаттарды пысықтау қажеттілігі туралы дәлелді жауапты екі сағат ішінде дайындауы;

      6) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін құрылымдық бөлімше басшысымен төрт сағат ішінде келісу;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасарының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне төрт сағат ішінде қол қоюы;

      6-баптың 7) тармақшасы алып тасталсын;

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыдан портал арқылы келіп түскен мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға арналған өтінішті тіркеуі және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе оның орынбасарына қарауға беруі;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының немесе оның орынбасарының жауапты құрылымдық бөлімшені айқындауы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының жауапты орындаушыны айқындауы;

      4) жауапты орындаушының стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес өтінішке қоса берілген өтініш пен құжаттардың толықтығын қарауы;

      ұсынылған құжаттардың толық емес және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттардың фактісі анықталған жағдайда жауапты орындаушының ұсынылған құжаттарды пысықтау қажеттігі туралы дәлелді жауапты дайындауы;

      сәйкес болған жағдайда жауапты орындаушының ұсынылған құжаттардағы мәліметтердің дұрыстығына өтінішке қоса берілген өтініш пен құжаттарды қарауы;

      5) сәйкес болған жағдайда, жауапты орындаушының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін дайындауы;

      сәйкес болмаған жағдайда, жауапты орындаушының ұсынған құжаттарды пысықтау қажеттілігі туралы дәлелді жауапты дайындауы;

      6) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін құрылымдық бөлімше басшысымен келісу;

      7) көрсетілетін қызметті беруші басшысының немесе оның орынбасарының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қоюы.

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзара іс-қимыл жасау және ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау";

      1-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Индустрия және инфрақұрылымдық
      даму министрі Ж. Қасымбек

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің
2019 жылғы 28 қаңтардағы
бұйрығына № 45
қосымша
  "Жеңіл, тау-кен металлургия,
химия,и фармацевтика, ағаш
өңдеу өнеркәсібі салаларында,
сондай-ақ машина жасау және
құрылыс индустриясында
тауарларды Кеден
аумағында/аумағынан тыс өңдеу
және ішкі тұтыну үшін өңдеу
шарттары туралы құжат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы





О внесении изменений в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 9 октября 2015 года № 982 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии"

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 28 января 2019 года № 45. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 февраля 2019 года № 18257. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 22 апреля 2020 года № 219

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 22.04.2020 № 219 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 9 октября 2015 года № 982 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12302) следующие изменения:

      в регламенте государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также в машиностроении и стройиндустрии", утвержденном указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Государственная услуга "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом индустриального развития и промышленной безопасности Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – портал).";

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Форма оказания государственной услуги – электронная.";

      часть вторую пункта 3 изложить в следующей редакции:

      "Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная.";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      пункты 4 и 5 изложить в следующей редакции:

      "4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления, в форме электронного документа услугополучателя согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 10 сентября 2015 года № 906 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12195) (далее – стандарт).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя заявления на получение государственной услуги, поступившего через портал от физического или юридического лица (далее – услугополучатель) в течение тридцати минут после поступления;

      2) определение руководителем услугодателя или его заместителем ответственного структурного подразделения в течение трех часов;

      3) определение руководителем структурного подразделения услугодателя ответственного исполнителя в течение трех часов;

      4) рассмотрение ответственным исполнителем заявления и документов, прикрепленных к заявлению на полноту в соответствии с перечнем, указанным в пункте 9 стандарта в течение одного рабочего дня;

      в случае установления факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, подготовка ответственным исполнителем мотивированного ответа о необходимости доработки представленных документов в течение одного рабочего дня;

      в случае соответствия, рассмотрение ответственным исполнителем заявления и документов, прикрепленных к заявлению на достоверность сведений в представленных документах в течение пяти рабочих дней;

      5) в случае соответствия, подготовка ответственным исполнителем результата оказания государственной услуги в течение двух часов;

      в случае несоответствия, подготовка ответственным исполнителем мотивированного ответа о необходимости доработки представленных документов в течение двух часов;

      6) согласование руководителем структурного подразделения результата оказания государственной услуги в течение четырех часов;

      7) подписание руководителем услугодателя или его заместителем результата оказания государственной услуги в течение четырех часов.";

      подпункт 7) пункта 6 исключить;

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      1) регистрация сотрудником канцелярии услугодателя заявления на получение государственной услуги, поступившего через портал от услугополучателя и передача его на рассмотрение руководителю услугодателя или его заместителю;

      2) определение руководителем услугодателя или его заместителем ответственного структурного подразделения;

      3) определение руководителем структурного подразделения услугодателя ответственного исполнителя;

      4) рассмотрение ответственным исполнителем заявления и документов, прикрепленных к заявлению на полноту в соответствии с перечнем, указанным в пункте 9 стандарта;

      в случае установления факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, подготовка ответственным исполнителем мотивированного ответа о необходимости доработки представленных документов;

      в случае соответствия, рассмотрение ответственным исполнителем заявления и документов, прикрепленных к заявлению на достоверность сведений в представленных документах;

      5) в случае соответствия, подготовка ответственным исполнителем результата оказания государственной услуги;

      в случае несоответствия, подготовка ответственным исполнителем мотивированного ответа о необходимости доработки представленных документов;

      6) согласование руководителем структурного подразделения результата оказания государственной услуги;

      7) подписание руководителем услугодателя или его заместителем результата оказания государственной услуги.";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Описание порядка взаимодействия и использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету индустриального развития и промышленной безопасности Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
Ж. Қасымбек

  Приложение
к приказу Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 28 января 2019 года № 45
  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача документа об условиях
переработки товаров на/вне
таможенной территории и
переработки для внутреннего
потребления в легкой, горно-
металлургической, химической,
фармацевтической, деревообрабатывающей
отраслях промышленности,
а также машиностроении и
стройиндустрии"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги