"Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 11 желтоқсандағы № 648 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2019 жылғы 27 ақпандағы № 142 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 28 ақпанда № 18353 болып тіркелді

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 01.03.2019 бастап қолданысқа енгізіледі

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 11 желтоқсандағы № 648 бұйрығына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін тіркеудің мемлекеттік тізілімінде № 12590 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 31 желтоқсанда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында (бұдан әрі – Қағидалар):

      64-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "64. Осы Қағидалардың 28-2-тармағының 1) және 3) тармақшаларында көзделген жағдайларда конкурстық комиссияның төрағасы болып тапсырыс берушінің бірінші басшысы, ал егер конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыруға бөлінген сомасы тиісті қаржы жылына республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің сегіз жүз мың еселенген мөлшерінен асатын болса, тиісті әкімшілік-аумақтық бірлігінің әкімі болып анықталады.

      Республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері егер конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыруға бөлінген сомасы тиісті қаржы жылына республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің бір миллион алты жүз мың еселенген мөлшерінен асатын болса конкурстық комиссияның төрағасы болып айқындалады.";

      150-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "150. Әлеуетті өнім беруші (конкурсқа қатысушы болып танылған) конкурсқа жіберілмейді егер:

      1) ол және (немесе) оның қосалқы мердігері не бірлесіп орындаушысы келесі негіздемелер бойынша біліктілік талаптарына сәйкес келмейді деп айқындалса:

      мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйесінде олар туралы мәліметтер расталатын рұқсаттар мен хабарламалар туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес алынған (бағытталған) рұқсаттардың (хабарламалардың) болмауы. Мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйесінде мәліметтер болмаған жағдайда әлеуетті өнім беруші рұқсаттар мен хабарламалар туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес алынған (бағытталған) тиісті рұқсаттардың (хабарламалардың) нотариалдық куәландырылған көшірмесін ұсынады;

      әлеуетті өнім берушінің сатып алынатын тауарларды өндіруге, қайта өңдеуге, жеткізуге және сатуға, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге құқығын растайтын патенттердің, куәліктердің, сертификаттардың, басқа да құжаттардың электрондық көшірмелерін ұсынбауы;

      мемлекеттік кірістер органының мәліметтерінің негізінде веб-порталмен автоматты түрде анықталатын тиісті қаржы жылына республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің алты еселеген мөлшерінен асатын салық берешегі және міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдары бойынша берешегі туралы ақпараттардың болуы;

      конкурстық құжаттаманың 5, 6 және 7-қосымшаларына сәйкес біліктілігі туралы мәліметтерді ұсынбауы;

      әлеуетті өнім берушінің конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) белгіленген сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер нарығында жұмыс тәжірибесінің болуы бөлігінде біліктілік талаптарға сәйкес келмеуі;

      конкурстық құжаттамада көрсетілген, шарт бойынша міндеттемелерді орындау үшін жеткілікті материалдық және еңбек ресурстарына ие болуы бөлігінде әлеуетті өнім берушінің біліктілік талаптарына сәйкес болмауы;

      біліктілік талаптары бойынша дұрыс ақпараттың берілмеу фактісі анықталса;

      банкроттық не тарату рәсіміне жатса;

      2) егер оның конкурсқа қатысуға өтінімі келесі негіздемелер бойынша конкурстық құжаттаманың талаптарына сәйкес келмейді деп айқындалса:

      конкурстық құжаттама техникалық ерекшеліктің орнына Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сараптамадан өткен жобалау-сметалық құжаттаманы қамтыған жағдайларды қоспағанда, техникалық ерекшелікті ұсынбау;

      әлеуетті өнім берушінің конкурстық құжаттаманың талаптарына сәйкес келмейтін техникалық ерекшелікті ұсынуы;

      конкурста сатып алу мәні болып табылатын жұмыстарды, сондай-ақ конкурстық құжаттаманың 10-қосымшасына сәйкес әлеуетті өнім беруші қосалқы мердігерлерге (бірлесіп орындаушыларға) беретін жұмыстар мен қызметтердің түрлерін орындау жөніндегі қосалқы мердігерлер (қызметтер көрсету кезіндегі бірлесіп орындаушылар) туралы мәліметтерді бермеу (әлеуетті өнім беруші қосалқы мердігерлерді (бірлесіп орындаушыларды) тартқан жағдайда);

      қосалқы мердігерлер туралы мәліметтерді берген жағдайда, әлеуетті өнім берушінің қосалқы мердігерлерге (бірлесіп орындаушыларға) жұмыстар көлемінің (құрылыс құнының) екіден бірінен астам жиынтығын қосалқы мердігерлікке (бірлесіп орындауға) беру;

      конкурстық құжаттаманың және осы Қағидалардың талаптарына сәйкес конкурсқа қатысуға өтінімді қамтамасыз етуді бермеу;

      конкурстық өтінімде ұсынылған құжаттар бойынша дәйексіз мәліметтер ұсыну фактісі анықталды;

      3) мемлекеттік сатып алуларға қатысуға байланысты Заңның 6-бабында көзделген шектеулер болса. Заңның 6-бабы 1-тармағының 1), 3), 4), 5), 6) және 8) тармақшаларында көзделген мемлекеттік сатып алуға қатысумен байланысты шектеулер бойынша, әлеуетті өнім берушінің конкурсқа қатысуға өтінімі веб-порталдың автоматты түрде кері қайтаруына жатады. Заңның 6-бабы 1-тармағының 7), 9), 10) және 11) тармақшаларында көзделген мемлекеттік сатып алуға қатысумен байланысты шектеулер бойынша, конкурстық комиссия тиісті уәкілетті органдардың интернет-ресурстарындағы ақпаратты қарастырады.";

      155-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "155. Егер әлеуетті өнім берушінің бас мердігер ретінде жұмыс тәжірибесі болған жағдайда, конкурстық комиссия сатып алынатын жұмыстар нарығында әлеуетті өнім берушінің тәжірибесі болуының әрбір жылы үшін, оның ішінде конкурс мәні болып табылатын жұмыстардың осындай (ұқсас) түрлері бойынша бір пайыз (1 %) мөлшерінде шартты жеңілдік береді.

      Егер әлеуетті өнім берушінің қосалқы мердігер ретінде жұмыс тәжірибесі болған жағдайда, конкурстық комиссия сатып алынатын жұмыстар нарығында әлеуетті өнім берушінің тәжірибесі болуының әрбір жылы үшін, оның ішінде конкурс мәні болып табылатын жұмыстардың осындай (ұқсас) түрлері бойынша нөл бүтін оннан бес пайыз (0,5 %) мөлшерінде шартты жеңілдік береді.

      Егер бір жылдың ішінде әлеуетті өнім беруші конкурста сатып алынатын, оның ішінде біреуден артық құрылыс объектісінде осындай (ұқсас) жұмыс түрлері бойынша жұмыстарды орындаған жағдайда, конкурстық комиссия келесі әрбір құрылыс объектісі үшін нөл бүтін оннан екі пайыз (0,2 %) мөлшерінде шартты жеңілдік береді. Егер бұл жұмыстарды әлеуетті өнім беруші қосалқы мердігер ретінде орындаса, конкурстық комиссия келесі әрбір құрылыс объектісі үшін нөл бүтін оннан бір пайыз (0,1 %) мөлшерінде шартты жеңілдік береді.

      Егер конкурстың нысанасы құрылыспен байланысты емес жұмыстар болып табылған жағдайда, конкурстық комиссия сатып алынатын жұмыстардың түрлеріне ұқсас (сондай) келесі орындалған әрбір жұмыс үшін нөл бүтін оннан екі (0,2 %) пайыз мөлшерінде шартты жеңілдік береді.

      Осы өлшемшарттың конкурсқа қатысуға өтінімнің шартты бағасына жиынтық пайыздық әсері он пайыздан аспайды.

      Жұмыс тәжірибесінің болуы үшін шартты бағаға пайыздық әсерді конкурстық құжаттамаға 5-қосымшаға сәйкес жүзеге асырылады.";

      172-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "172. Конкурстық баға ұсыныстарының шартты бағалары тең болған кезде сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің нарығында, оның ішінде конкурстың заты болып табылатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің ұқсас түрлері бойынша бас мердігер ретінде үлкен жұмыс тәжірибесі бар конкурсқа қытысушы жеңімпаз болып танылады.

      Бас мердігер ретінде жұмыс тәжірибесі тең болған кезде, мемлекеттік кірістер органының ақпараттық жүйелерінің мәліметіне сәйкес алдыңғы жылдың алдындағы төрт жылда төленген салықтардың сомасы бойынша үлкен көрсеткішке ие конкурсқа қытысушы жеңімпаз болып танылады.

      Төленген салықтың сомасы бойынша көрсеткіштер тең болған кезде конкурсқа қатысуға өтінімі басқа әлеуетті өнім берушілердің конкурсқа қатысуға өтінімдерінен бұрынырақ келіп түскен конкурсқа қатысушы жеңімпаз деп танылады.";

      401-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "401. Қолданылу мерзімі бір қаржы жылынан асатын шарт жасалған жағдайда ағымдағы қаржы жылына шарттың орындалуын қамтамасыз ету мөлшері тиісті қаржы жылында көзделген шарттың жылдық сомасына сүйене отырып, есептеледі. Келесі қаржы жылында шарттың орындалуын қамтамасыз етуді өнім беруші мемлекеттік сатып алу туралы шартқа тиісті қаржы жылына міндеттемелерді қабылдауға қосымша келісімшарт қазынашылық органдарына тіркелген сәттен бастап он жұмыс күні ішінде енгізеді.";

      442-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "442. Конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) әлеуетті өнім берушілердің сатып алынатын тауар, жұмыс, көрсетілетін қызмет нарығындағы жұмыс тәжірибесі келесі өлшемшарттарға сәйкес:

      1) егер конкурс (лот) немесе аукцион тәсілімен мемлекеттік сатып алуға бөлінген қаржы тиісті қаржы жылына белгіленген елу мың еселенген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінен асатын болса, екі жылға дейін;

      2) егер конкурс (лот) немесе аукцион тәсілімен мемлекеттік сатып алуға бөлінген қаржы тиісті қаржы жылына белгіленген екі жүз мың еселенген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінен асатын болса, бес жылға дейін белгіленуі мүмкін.";

      Қағидаларға 4-қосымшаның 44-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "44. Конкурстық комиссия сатып алынатын жұмыстар нарығында әлеуетті өнім берушінің тәжірибесі болуының әрбір жылы үшін нөл бүтін оннан бес (0,5 %) пайыз мөлшерінде, бірақ он пайызынан асырмай шартты жеңілдік береді.

      Жұмыс тәжірибесінің болуы үшін шартты бағаға пайыздық әсерді конкурстық құжаттамаға 6 және 7-қосымшаларға сәйкес жүзеге асырылады.

      Конкурстық комиссия сатып алынатын жұмыстар нарығында әлеуетті өнім берушінің тәжірибесі болуының әрбір жылы үшін, оның ішінде болып табылатын жұмыстардың осындай (ұқсас) түрлері бойынша бір (1 %) пайыз мөлшерінде, бірақ он пайызынан асырмай шартты жеңілдік береді. Жұмыс тәжірибесі бір жылдан кем болған немесе ол болмаған жағдайда осындай пайыз белгіленбейді.

      Егер әлеуетті өнім берушінің қосалқы мердігер ретінде жұмыс тәжірибесі болған жағдайда, конкурстық комиссия сатып алынатын жұмыстар нарығында әлеуетті өнім берушінің тәжірибесі болуының әрбір жылы үшін, оның ішінде конкурс мәні болып табылатын жұмыстардың осындай (ұқсас) түрлері бойынша нөл бүтін оннан бес пайыз (0,5 %) мөлшерінде шартты жеңілдік береді.

      Егер бір жылдың ішінде әлеуетті өнім беруші конкурста сатып алынатын, оның ішінде біреуден артық құрылыс объектісінде осындай (ұқсас) жұмыс түрлері бойынша жұмыстарды орындаған жағдайда, конкурстық комиссия келесі әрбір құрылыс объектісі үшін нөл бүтін оннан екі (0,2 %) пайыз мөлшерінде шартты жеңілдік береді.

      Егер аталған жұмыстар әлеуетті өнім берушімен қосалқы мердігер ретінде орындалған болса, конкурстық комиссия келесі әрбір құрылыс объектісі үшін нөл бүтін оннан бір (0,1 %) пайыз мөлшерінде шартты жеңілдік береді.

      Егер конкурстың нысанасы құрылыспен байланысты емес жұмыстар болып табылған жағдайда, конкурстық комиссия сатып алынатын жұмыстардың түрлеріне ұқсас (сондай) келесі орындалған әрбір жұмыс үшін нөл бүтін оннан екі (0,2 %) пайыз мөлшерінде шартты жеңілдік береді.

      Осы өлшемшарттың конкурсқа қатысуға өтінімнің шартты бағасына жиынтық пайыздық әсері он пайыздан аспайды.

      Жұмыс тәжірибесінің болуы үшін шартты бағаға пайыздық әсерді конкурстық құжаттамаға 5-қосымшаға сәйкес жүзеге асырылады.";

      Конкурстық құжаттамаға 5-қосымшаға ескертудің 13-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Егер жұмыс тәжірибесінің болуы біліктілік талабы болып табылған жағдайда, қосалқы мердігер ретінде жұмыс тәжірибесі жиынтықта мынадай шарттар сақталған кезде ескеріледі:

      1) бір жылдың ішінде қосалқы мердігер ретінде орындалған жұмыстардың кемінде екі объектісі болған кезде бір жыл жұмыс тәжірибесі беріледі. Жылына орындалған жұмыстардың екі объектісінен көп жұмыс тәжірибесі болған кезде, бір жылдан көп жұмыс тәжірибесін беруге жол берілмейді;

      2) қосалқы мердігердің жұмыс тәжірибесі конкурс нысанасына сәйкес келетін объектілерде жұмыстар (бір немесе бірнеше) орындалған кезде ескеріледі. Бұл ретте қосалқы мердігердің жұмыс тәжірибесі тек "Рұқсаттар мен хабарламалар туралы" Заңына сәйкес лицензияланатын қызмет түрлері бойынша ескеріледі.";

      Конкурстық құжаттамаға 10-қосымша осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес редакцияда жазылсын;

      Қағидаларға 8-қосымша осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес редакцияда жазылсын;

      Қағидаларға сілтемелердің:

      "4 Бұл мәтін мынадай шарттарда көрсетіледі: 1) Заңның 39-бабы 2-тармағының 2) тармақшасы мен 3-тармағы негізінде жүзеге асырылған баға ұсыныстарына сұрау салу, тауар биржасы арқылы, бір көзден тәсілін, сондай-ақ Заңның 51-бабы 6-тармағында көзделген жағдайда кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын өнім берушілерді қоспағанда, барлық сатып алу тәсілдері үшін;" жолы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4 Бұл мәтін мынадай шарттарда көрсетіледі: 1) Заңның 39-бабы 2-тармағының 2) тармақшасы мен 3-тармағы негізінде жүзеге асырылған тауар биржасы арқылы, бір көзден тәсілін, сондай-ақ Заңның 51-бабы 6-тармағында көзделген жағдайда кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын өнім берушілерді қоспағанда, барлық сатып алу тәсілдері үшін;";

      "5 Бұл мәтін мынадай шарттарда көрсетіледі: 1) Заңның 39-бабы 2-тармағының 2) тармақшасы мен 3-тармағы негізінде жүзеге асырылған баға ұсыныстарына сұрау салу, тауар биржасы арқылы, бір көзден тәсілін, сондай-ақ Заңның 51-бабы 6-тармағында көзделген жағдайда кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын өнім берушілерді қоспағанда, барлық сатып алу тәсілдері үшін;" жолы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5 Бұл мәтін мынадай шарттарда көрсетіледі: 1) Заңның 39-бабы 2-тармағының 2) тармақшасы мен 3-тармағы негізінде жүзеге асырылған тауар биржасы арқылы, бір көзден тәсілін, сондай-ақ Заңның 51-бабы 6-тармағында көзделген жағдайда кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын өнім берушілерді қоспағанда, барлық сатып алу тәсілдері үшін;";

      "13 Осы мәтін шарттар орындалған кезде көрсетіледі: 1) Заңның 39-бабы 2-тармағының 2) тармақшасы және 3-тармағы негізінде жүзеге асырылған баға ұсыныстарын сұрату, тауар биржалары арқылы, бір көзден алу тәсілінен басқа барлық сатып алу тәсілдері, сондай-ақ Заңның 51-бабының 6-тармағында көзделген жағдайда кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын өнім берушілер үшін;" жолы мынадай редакцияда жазылсын:

      "13 Осы мәтін шарттар орындалған кезде көрсетіледі: 1) Заңның 39-бабы 2-тармағының 2) тармақшасы және 3-тармағы негізінде жүзеге асырылған тауар биржалары арқылы, бір көзден алу тәсілінен басқа барлық сатып алу тәсілдері, сондай-ақ Заңның 51-бабының 6-тармағында көзделген жағдайда кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын өнім берушілер үшін;";

      "17 Осы мәтін Заңның 39-бабының 2-тармағының 2) тармақшасы және 3-тармағы негізінде баға ұсыныстарын сұрату тәсілінен, тауар биржалары арқылы, бір көзден алудан басқа,сатып алудың барлық тәсілдері, сондай-ақ Заңның 51-бабының 6-тармағында көзделген жағдайда кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын өнім берушілер үшін көрсетіледі;" жолы мынадай редакцияда жазылсын:

      "17 Осы мәтін Заңның 39-бабының 2-тармағының 2) тармақшасы және 3-тармағы негізінде тауар биржалары арқылы, бір көзден алудан басқа,сатып алудың барлық тәсілдері, сондай-ақ Заңның 51-бабының 6-тармағында көзделген жағдайда кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын өнім берушілер үшін көрсетіледі;";

      "26 Бұл мәтін мынадай шарттарда көрсетіледі: 1) Заңның 39-бабы 2-тармағының 2) тармақшасы мен 3-тармағы негізінде жүзеге асырылған баға ұсыныстарына сұрау салу, тауар биржасы арқылы, бір көзден тәсілін, сондай-ақ Заңның 51-бабы 6-тармағында көзделген жағдайда кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын өнім берушілерді қоспағанда, барлық сатып алу тәсілдері үшін;" жолы мынадай редакцияда жазылсын:

      "26 Бұл мәтін мынадай шарттарда көрсетіледі: 1) Заңның 39-бабы 2-тармағының 2) тармақшасы мен 3-тармағы негізінде жүзеге асырылған тауар биржасы арқылы, бір көзден тәсілін, сондай-ақ Заңның 51-бабы 6-тармағында көзделген жағдайда кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын өнім берушілерді қоспағанда, барлық сатып алу тәсілдері үшін;";

      "28 Бұл мәтін Заңның 39-бабы 2-тармағының 2) тармақшасы мен 3-тармағы негізінде жүзеге асырылған баға ұсыныстарына сұрау салу, тауар биржасы арқылы, бір көзден тәсілін, сондай-ақ Заңның 51-бабы 6-тармағында көзделген жағдайда кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын өнім берушілерді қоспағанда, барлық сатып алу тәсілдері үшін көрсетіледі." жолы мынадай редакцияда жазылсын:

      "28 Бұл мәтін Заңның 39-бабы 2-тармағының 2) тармақшасы мен 3-тармағы негізінде жүзеге асырылған тауар биржасы арқылы, бір көзден тәсілін, сондай-ақ Заңның 51-бабы 6-тармағында көзделген жағдайда кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын өнім берушілерді қоспағанда, барлық сатып алу тәсілдері үшін көрсетіледі;".

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік сатып алу заңнамасы департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрық 2019 жылдың 1 наурызынан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

      Қазақстан Республикасы
Премьер–Министрінің
Бірінші орынбасары –
Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Ә. Смайылов

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
Бірінші орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің 2019 жылғы
27 ақпандағы № 142 бұйрыққа
1-қосымша
  Конкурстық құжаттамаға
10-қосымша

Жұмыстарды орындау жөніндегі қосалқы мердігерлер (қызметтер көрсету кезіндегі бірлесіп орындаушылар) туралы мәліметтер, сондай-ақ әлеуетті өнім беруші қосалқы мердігерлерге (қоса атқарушыларға) беретін жұмыстар мен қызметтердің түрлері

      Конкурстың № ________________________

      Конкурстың атауы _____________________

      Лоттың № ____________________________

      Лоттың атауы__________________________

№ р/с

Қосалқы мердігердің (бірлесіп орындаушының) заңды тұлғаның атауы не жеке тұлға болып табылатын қосалқы мердігердің (бірлесіп орындаушының) Т.А.Ә.

Қосалқы мердігердің (бірлесіп орындаушының) БСН (ЖСН) / ЖСН / СЕН, оның толық заңды және почталық мекенжайы, байланыс телефоны

Техникалық ерекшелікке сәйкес орындалатын жұмыстардың (қызметтердің) атауы

Техникалық ерекшелікке сәйкес орындалатын жұмыстардың (қызметтердің) ақшалай мәндегі көлемі, теңге

Техникалық ерекшелікке сәйкес орындалатын жұмыстардың (қызметтердің) пайыздық мәндегі көлемі, %



















Осы қосалқы мердігер (бірлесіп орындаушы) бойынша барлығы






















Осы қосалқы мердігер (бірлесіп орындаушы) бойынша барлығы



Барлық қосалқы мердігерлер (бірлесіп орындаушылар) бойынша жиыны



      Осымен конкурсқа (конкурстың толық атауын көрсету) қатысуға өтінім беретін әлеуетті өнім берушінің қосалқы мердігері(лері) және (бірлесіп орындаушысы(лары) конкурс (конкурстың толық атауын көрсету) тәсілімен мемлекеттік сатып алуға қатысудың шарттары туралы өзінің хабардар екендігін білдіреді және әлеуетті өнім берушінің қосалқы мердігерлеріне (бірлесіп орындаушыларға) қатысты бөлігінде конкурстық құжаттамада көзделген талаптарды бұзғаны үшін жауапкершілікті өзіне қабылдайды.

Қосалқы мердігер (бірлесіп орындаушы) - заңды тұлғаның атауы не жеке тұлға болып табылатын қосалқы мердігердің (бірлесіп орындаушының) Т.А.Ә.

Қосалқы мердігердің (бірлесіп орындаушының) уәкілетті өкілінің Т.А.Ә.

Қолы








      Заңның 9-бабы 6-тармағына сәйкес әлеуетті өнім беруші қосалқы мердігерге (бірлесіп орындаушыға) беретін жұмыстар мен қызметтердің көлемі жұмыстар мен қызметтердің жалпы көлемінің екіден бірінен аспайды.

      Аббревиатураларды таратып жазу:

      БСН – бизнес-сәйкестендіру нөмірі;

      ЖСН – жеке сәйкестендіру нөмірі;

      ССН – салық төлеушінің сәйкестендіру нөмірі;

      ТЕН – төлеушіні есепке алу нөмірі;

      Т.А.Ә. – тегі аты әкесінің аты.

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
Бірінші орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің 2019 жылғы
27 ақпандағы № 142 бұйрыққа
2-қосымша
  Мемлекеттік сатып алуды
жүзеге асыру ағидаларына
8-қосымша

Қорытындылар туралы хаттама (ашық конкурстың нөмірі) бұл ретте нөмір сатып алудың тәсілі мен нөміріне байланысқан болуы тиіс (лот бойынша жекеше қалыптастырылады)

      Күні мен уақыты

      Тапсырыс беруші* _____________________________________________

      конкурс № ___________________________________________________

      Конкурстың атауы _____________________________________________

      Ұйымдастырушының атауы _____________________________________

      Ұйымдастырушының мекенжайы ________________________________

      Конкурстық комиссияның құрамы:

      № Т.А.Ә. Ұйымдағы лауазымы Комиссиядағы рөлі

      Жалпы сомасы көрсетілген сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін

      қызметтер тізбесі _________

р/с №

Лоттың №

Лоттың атауы

Саны

Бірлік үшін бағасы, теңге

Сатып алу үшін бөлінген сома, теңге







      лоттың № _________________________________________________

      Лоттың атауы ______________________________________________

      Конкусқа (лотқа) қатысуға берілген өтінімдер туралы ақпарат туралы

      (хронология бойынша): (өтінімдер саны)

Әлеуетті өнім берушінің атауы

БСН (ЖСН)/ СЖН/СЕН

Өтінім берілген күн мен уақыт
(хронология бойынша)





      Конкурсқа қатысуға арналған конкурстық құжаттама талаптары мен біліктілік талаптарына сәйкес келтірілгені туралы ақпарат (осы ақпарат конкурсқа қатысуға арналған алдын ала рұқсат хаттамасы болған кезде жарияланады) (өтінімдер саны):

Әлеуетті өнім берушінің атауы

БСН (ЖСН)/ СЖН/СЕН

Өтінім берілген күн мен уақыт
(хронология бойынша)





      Конкурстық комиссияның конкурсқа қатысуға арналған өтінімдерді қарау кезінде мынадай құжаттар сұратылған болатын (Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 27-бабының 5 тармағына сәйкес сұрау салулар жүзеге асырылған жағдайда толтырылады):

Сұрау салу жіберілген ұйымның/тұлғаның атауы

Сұрау салу туралы ақпарат

Сұрау салудың қысқаша сипаттамасы

Сұрау салуға берілген жауап сомасы






      Конкурстық комиссия мүшелерінің дауыс беру нәтижелері:

р/с №

Әлеуетті өнім берушінің атауы (әлеуетті өнім берушілердің тізбесі), БСН (ЖСН)/ СЖН/СЕН


Комиссия мүшесінің А.Т.Ә.

Комиссия мүшесінің шешімі

Бас тарту себебі

Конкурстық құжаттама талаптары мен біліктілік талаптарына олардың сәйкес келмеуін растайтын мәліметтер мен құжаттарды көрсете отырып, бас тарту себептерін егжей-тегжейлі сипаттау






      Конкурсқа қатысудан бас тартылған өтінімдер (өтінімдер саны):

Әлеуетті өнім берушінің атауы

БСН (ЖСН)/ СЖН/СЕН

Бас тарту себебі 1





      ___________________________________________ 1үш мәтінді мәні бар анықтамалық:

      (біліктілік талаптарына сәйкес келмеу, конкурстық құжаттама талаптарына сәйкес

      келмеу, Заңның 6-бабының талаптарын бұзу)

      Конкурсқа қатысуға мынадай өтінімдерге рұқсат етілген (өтінімдер саны):

Әлеуетті өнім берушінің атауы

БСН (ЖСН)/ СЖН/СЕН




      Осы конкурсқа қатысуға ұсынылған конкурсқа қатысуға арналған барлық өтінімдерге осы Қағидалардың 152-1-тармағында көзделген критерийлердің салыстырмалы мәнін қолдану нәтижелері туралы ақпарат:

Әлеуетті өнім берушінің атауы

БСН (ЖСН) / СЖН/ СЕН

Шартты жеңілдіктер, %

Жұмыс тәжірибесі

Әлеуетті өнім берушіде ұлттық немесе халықаралық стандартқа сапа менеджменті жүйесінің сәйкестігін растайтын құжаттың болуы

Әлеуетті өнім берушіде ұлттық стандартқа экологиялық менеджмент жүйесінің сәйкестігін растайтын құжаттың болуы

Әлеуетті өнім берушіде өнімнің экологиялық тазалығы стандартына сәйкестігін растайтын құжаттың болуы

Ұлттық стандарттарға ұсынылатын тауарларға сәйкестігін ерікті растайтыны туралы құжаттың болуы

Тауарлардың функционалдық сипаттамасы

Тауарлардың, көрсетілетін қызметтердің техникалық сипаттамасы

Тауарлардың, көрсетілетін қызметтердің сапалы сипаттамалары

Тауарлардың, көрсетілетін қызметтердің пайдалану сипаттамасы

Жалпы шартты жеңілдік, %














      Конкурсқа қатысушылардың шартты бағаларының есебі:

Өнім берушінің атауы

БСН (ЖСН) / СЖН/ СЕН

Бөлінген сома

Өнім берушінің бағасы

Заңның 26-бабына сәйкес сәйкестік сомасы

Шартты жеңілдіктің мөлшері, %

Шартты жеңілдікті ескере отырғандағы баға

Бас мердігер ретінде жұмыс тәжірибесі

Алдыңғы жылдың алдындағы төрт жылда төленген салықтардың сомасы

Өтінімді беру күні мен уақыты












      Конкурстық комиссияның шешімі:

      1. №___ лот бойынша жеңімпазды айқындау: (БСН/ЖСН жеңімпаздың әлеуетті өнім берушісінің атауы), екінші орын алған әлеуетті өнім беруші (БСН/ЖСН екінші орын алған әлеуетті өнім берушінің атауы).

      2. Тапсырыс берушіге (тапсырыс берушінің атауы) "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген мерзімде (БСН/ЖСН жеңімпаздың әлеуетті өнім берушісінің атауы) мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасасу.

      Не:

      "Мемлекеттік сатып алуды (№___ лот бойынша сатып алудың атауы _____________________ * байланысты өтпеді деп тану":

      Ескертпе: *келесі мән-мағыналардың бірі: "ұсынылған өтінімдердің болмауы", "кем дегенде екі өтінімді ұсыну", "конкурстық қатысуға бірде бір әлеуетті өнім берушінің жіберілмеуі", "конкурсқа қатысуға бір әлеуетті өнім берушінің жіберілуі".

      Не:

      Сатып алудың күшін жою жүргізілді, оған мыналар негіз болып табылатын: Уәкілетті мемлекеттік органдардың актілері (нұсқама, хабарлама, ұсыну, шешім) кк.аа.жжжж. № _________

      Жою туралы шешімді қабылдаған орган: (______________________).

      Не:

      "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 10-тармағының __ тармақшасына сәйкес сатып алудан бас тарту жүргізілді.

      Ескертпе:

      * Тапсырыс берушілер туралы мәлімет, егер тапсырыс берушілер бірнешеу болса көрсетілмейді.

      Аббревиатураларды таратып жазу:

      БСН – бизнес-сәйкестендіру нөмірі;

      ЖСН – жеке сәйкестендіру нөмірі;

      ССН – салық төлеушінің сәйкестендіру нөмірі;

      ТЕН – төлеушінің есеп нөмірі;

      Т.А.Ә. – тегі, аты, әкесінің аты.

О внесении изменений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 11 декабря 2015 года № 648 "Об утверждении Правил осуществления государственных закупок"

Приказ Первого заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра финансов Республики Казахстан от 27 февраля 2019 года № 142. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 февраля 2019 года № 18353

      Примечание РЦПИ!
Настоящий приказ вводится в действие с 1 марта 2019 года.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 11 декабря 2015 года № 648 "Об утверждении Правил осуществления государственных закупок" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 12590, опубликован 31 декабря 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      в Правилах осуществления государственных закупок, утвержденных указанным приказом:

      пункт 64 изложить в следующей редакции:

      "64. В случаях, предусмотренных подпунктами 1) и 3) пункта 28-2 настоящих Правил, председателем конкурсной комиссии определяется первый руководитель заказчика, а в случаях, если выделенная сумма на осуществление государственных закупок способом конкурса превышает восемьсоттысячекратный размер месячного расчетного показателя, установленного на соответствующий финансовый год аким соответствующей административно-территориальной единицы.

      Акимы городов республиканского значения и столицы определяются председателями конкурсной комиссии в случае, если выделенная сумма на осуществление государственных закупок способом конкурса превышает один миллион шестьсоттысячекратный размер месячного расчетного показателя, установленного на соответствующий финансовый год.";

      пункт 150 изложить в следующей редакции:

      "150. Потенциальный поставщик не допускается к участию в конкурсе (признан участником конкурса), если:

      1) он и (или) его субподрядчик либо соисполнитель определены не соответствующими квалификационным требованиям по следующим основаниям:

      отсутствие разрешений (уведомлений), полученных (направленных) в соответствии с законодательством Республики Казахстан о разрешениях и уведомлениях, сведения о которых подтверждаются в информационных системах государственных органов. В случае отсутствия сведений в информационных системах государственных органов потенциальный поставщик представляет нотариально засвидетельствованную копию соответствующего разрешения (уведомления), полученного (направленного) в соответствии с законодательством Республики Казахстан о разрешениях и уведомлениях;

      непредставление электронных копий либо в виде электронного документа патентов, свидетельств, сертификатов, других документов, подтверждающих право потенциального поставщика на производство, переработку, поставку и реализацию закупаемых товаров, выполнение работ, оказание услуг;

      наличие налоговой задолженности и задолженности по обязательным пенсионным взносам, обязательным профессиональным пенсионным взносам и социальным отчислениям в размере, превышающем шестикратный месячный расчетный показатель, установленный на соответствующий финансовый год законом о республиканском бюджете, определяемые веб-порталом автоматически на основании сведений органов государственных доходов;

      непредставление сведений о квалификации согласно приложениям 5, 6 и 7 к конкурсной документации;

      несоответствие потенциального поставщика квалификационным требованиям в части обладания опытом работы на рынке закупаемых товаров, работ, услуг, наличие которых установлено в конкурсной документации (аукционной документации);

      несоответствие потенциального поставщика квалификационным требованиям в части обладания материальными и трудовыми ресурсами, достаточными для исполнения обязательств по договору, указанным в конкурсной документации;

      установлен факт представления недостоверной информации по квалификационным требованиям;

      подлежит процедуре банкротства либо ликвидации;

      2) если его заявка на участие в конкурсе определена не соответствующей требованиям конкурсной документации по следующим основаниям:

      непредставление технической спецификации, за исключением случая, когда конкурсная документация вместо технической спецификации содержит проектно-сметную документацию, прошедшую экспертизу в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      представление потенциальным поставщиком технической спецификации не соответствующей требованиям конкурсной документации;

      непредставление сведений о субподрядчиках по выполнению работ (соисполнителях при оказании услуг), являющихся предметом закупок на конкурсе, а также виды работ и услуг, передаваемым потенциальным поставщиком субподрядчикам (соисполнителям), согласно приложению 10 к конкурсной документации (в случае привлечения потенциальным поставщиком субподрядчиков (соисполнителей);

      передача потенциальным поставщиком субподрядчикам (соисполнителям) на субподряд (соисполнение) в совокупности более одной второй объема работ (стоимости строительства), услуг в случае представления сведений о субподрядчиках;

      непредставление обеспечения заявки на участие в конкурсе в соответствии с требованиями конкурсной документации и настоящих Правил;

      установлен факт представления недостоверных сведений по документам, представленным в конкурсной заявке;

      3) имеет ограничения, связанные с участием в государственных закупках, предусмотренные в статье 6 Закона. По ограничениям, связанным с участием в государственных закупках, предусмотренных подпунктами 1), 3), 4), 5), 6) и 8) пункта 1 статьи 6 Закона, заявка на участие в конкурсе потенциального поставщика подлежит автоматическому отклонению веб-порталом. По ограничениям, связанным с участием в государственных закупках, предусмотренных подпунктами 7), 9), 10) и 11) пункта 1 статьи 6 Закона, конкурсная комиссия рассматривает информацию на интернет-ресурсах соответствующих уполномоченных органов.";

      пункт 155 изложить в следующей редакции:

      "155. В случае, если потенциальный поставщик имеет опыт работы в качестве генерального подрядчика конкурсная комиссия присваивает условную скидку в размере одного процента (1 %) за каждый год наличия у потенциального поставщика опыта работы на рынке закупаемых работ, в том числе по схожим (аналогичным) видам работ, являющихся предметом конкурса.

      В случае, если потенциальный поставщик имеет опыт работы в качестве субподрядчика конкурсная комиссия присваивает условную скидку в размере ноль целых пять десятых процента (0,5%) за каждый год наличия у него опыта работы на рынке закупаемых работ, в том числе по схожим (аналогичным) видам работ, являющихся предметом конкурса.

      В случае если в течение одного года потенциальным поставщиком выполнены работы, закупаемые на конкурсе, в том числе по схожим (аналогичным) видам работ, более чем на одном объекте строительства, конкурсная комиссия присваивает условную скидку в размере ноль целых два десятых процента (0,2 %) за каждый последующий объект строительства. Если данные работы выполнены потенциальным поставщиком в качестве субподрядчика, конкурсная комиссия присваивает условную скидку в размере ноль целых одна десятая процента (0,1 %) за каждый последующий объект строительства.

      В случае если предметом конкурса являются работы, не связанные со строительством, конкурсная комиссия присваивает условную скидку в размере ноль целых два десятых процента (0,2 %) за каждую последующую выполненную работу, схожую (аналогичную) видам закупаемых работ.

      Суммарное процентное влияние на условную цену заявки на участие в конкурсе данного критерия не превышает десять процентов.

      Процентное влияние на условную цену за наличие опыта работы определяется в соответствии с приложением 5 к конкурсной документации.";

      пункт 172 изложить в следующей редакции:

      "172. При равенстве условных цен конкурсных ценовых предложений победителем признается участник конкурса, имеющий больший опыт работы в качестве генерального подрядчика на рынке закупаемых товаров, работ, услуг, в том числе по схожим видам товаров, работ, услуг, являющихся предметом конкурса.

      При равенстве опыта работы в качестве генерального подрядчика, победителем признается участник конкурса, имеющий больший показатель по сумме уплаченных налогов за четыре года, предшествующие предыдущему году согласно данным информационных систем органов государственных доходов.

      При равенстве показателей по сумме уплаченных налогов победителем признается участник конкурса, заявка на участие, которого, поступила ранее заявок на участие в конкурсе других потенциальных поставщиков.";

      пункт 401 изложить в следующей редакции:

      "401. В случае заключения договора со сроком действия более одного финансового года, размер обеспечения исполнения договора на текущий финансовый год исчисляется исходя из годовой суммы договора, предусмотренной в соответствующем финансовом году. Обеспечение исполнение договора в следующем финансовом году вносится поставщиком в течение десяти рабочих дней с момента регистрации в органе казначейства дополнительного соглашения на принятие обязательств в соответствующем финансовом году к договору о государственных закупках.";

      пункт 442 изложить в следующей редакции:

      "442. Опыт работы на рынке закупаемых товаров, работ, услуг потенциального поставщика, может быть установлено в конкурсной документации (аукционной документации), согласно следующим критериям:

      1) до двух лет, если выделенная сумма на осуществление государственных закупок способом конкурса (лот) или аукциона превышают пятидесятитысячекратный размер месячного расчетного показателя, установленного на соответствующий финансовый год;

      2) до пяти лет, если выделенная сумма на осуществление государственных закупок способом конкурса (лот) или аукциона превышают двухсоттысячекратный размер месячного расчетного показателя, установленного на соответствующий финансовый год.";

      пункт 44 приложения 4 к указанным Правилам изложить в следующей редакции:

      "44. Конкурсная комиссия присваивает условную скидку в размере ноль целых пять десятых процента (0,5 %) за каждый год наличия у потенциального поставщика опыта работы на рынке закупаемых товаров, услуг, но не более пяти процентов.

      Процентное влияние на условную цену за наличие опыта работы товаров и услуг определяется в соответствии с приложениями 6 и 7 к конкурсной документации.

      Конкурсная комиссия присваивает условную скидку в размере одного процента (1 %) за каждый год наличия у потенциального поставщика опыта работы на рынке закупаемых работ, в том числе по схожим (аналогичным) видам работ, являющихся предметом конкурса, но не более десяти процентов.

      В случае, если потенциальный поставщик имеет опыт работы в качестве субподрядчика конкурсная комиссия присваивает условную скидку в размере ноль целых пять десятых процента (0,5%) за каждый год наличия у него опыта работы на рынке закупаемых работ, в том числе по схожим (аналогичным) видам работ, являющихся предметом конкурса.

      В случае если в течение одного года потенциальным поставщиком выполнены работы, закупаемые на конкурсе, в том числе по схожим (аналогичным) видам работ, более чем на одном объекте строительства, конкурсная комиссия присваивает условную скидку в размере ноль целых два десятых процента (0,2 %) за каждый последующий объект строительства.

      Если данные работы выполнены потенциальным поставщиком в качестве субподрядчика, конкурсная комиссия присваивает условную скидку в размере ноль целых одна десятая процента (0,1 %) за каждый последующий объект строительства.

      В случае, если предметом конкурса является работы, не связанные со строительством, конкурсная комиссия присваивает условную скидку в размере ноль целых два десятых процента (0,2 %) за каждую последующую выполненную работу, схожую (аналогичную) видам закупаемым работам.

      Суммарное процентное влияние на условную цену заявки на участие в конкурсе данного критерия не превышает десять процентов.

      Процентное влияние на условную цену за наличие опыта работы определяется в соответствии с приложениями 5 к конкурсной документации.";

      пункт 13 примечания к приложению 5 к конкурсной документации изложить в следующей редакции:

      "13. В случае, если наличие опыта работы является квалификационным требованием, опыт работы в качестве субподрядчика учитывается при соблюдении в совокупности следующих условий:

      1) один год опыта работы присваивается при наличии не менее двух объектов выполненных работ в качестве субподрядчика в год. При наличии опыта работы более двух объектов выполненных работ в год, присвоение более одного года опыта работы не допускается;

      2) опыт работы субподрядчика учитывается при условии выполнения работ (одного или нескольких) на объектах, соответствующих предмету конкурса. При этом, опыт работы субподрядчика учитывается только по лицензируемым видам деятельности согласно Закону "О разрешениях и уведомлениях.";

      приложение 10 к конкурсной документации изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 8 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      в сносках к указанным Правилам:

      строку "4 Данный текст отображается при выполнении условий: 1) для всех способов закупок, кроме способа запросом ценовых предложений, через товарные биржи, из одного источника, осуществленных на основании подпункта 2) пункта 2 и пункта 3 статьи 39 Закона, а также поставщиков, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности в случае предусмотренном пунктом 6 статьи 51 Закона; 2) Если по договору предусмотрен аванс." изложить в следующей редакции:

      "4 Данный текст отображается при выполнении условий: 1) для всех способов закупок, кроме способа через товарные биржи, из одного источника, осуществленных на основании подпункта 2) пункта 2 и пункта 3 статьи 39 Закона, а также поставщиков, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности в случае, предусмотренном пунктом 6 статьи 51 Закона; 2) Если по договору предусмотрен аванс;";

      строку "5 Данный текст отображается для всех способов закупок, кроме способа запросом ценовых предложений, через товарные биржи, из одного источника, осуществленных на основании подпункта 2) пункта 2 и пункта 3 статьи 39 Закона, а также поставщиков, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности в случае предусмотренном пунктом 6 статьи 51 Закона;" изложить в следующей редакции:

      "5 Данный текст отображается для всех способов закупок, кроме способа через товарные биржи, из одного источника, осуществленных на основании подпункта 2) пункта 2 и пункта 3 статьи 39 Закона, а также поставщиков, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности в случае, предусмотренном пунктом 6 статьи 51 Закона;";

      строку "13 Данный текст отображается при выполнении условий: 1) для всех способов закупок, кроме способа запросом ценовых предложений, через товарные биржи, из одного источника, осуществленных на основании подпункта 2) пункта 2 и пункта 3 статьи 39 Закона, а также поставщиков, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности в случае предусмотренном пунктом 6 статьи 51 Закона;" изложить в следующей редакции:

      "13 Данный текст отображается при выполнении условий: 1) для всех способов закупок, кроме способа через товарные биржи, из одного источника, осуществленных на основании подпункта 2) пункта 2 и пункта 3 статьи 39 Закона, а также поставщиков, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности в случае, предусмотренном пунктом 6 статьи 51 Закона;";

      строку "17 Данный текст отображается для всех способов закупок, кроме способа запросом ценовых предложений, через товарные биржи, из одного источника, осуществленных на основании подпункта 2) пункта 2 и пункта 3 статьи 39 Закона, а также поставщиков, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности в случае предусмотренном пунктом 6 статьи 51 Закона;" изложить в следующей редакции:

      "17 Данный текст отображается для всех способов закупок, кроме способа через товарные биржи, из одного источника, осуществленных на основании подпункта 2) пункта 2 и пункта 3 статьи 39 Закона, а также поставщиков, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности в случае, предусмотренном пунктом 6 статьи 51 Закона;";

      строку "27 Данный текст отображается при выполнении условий: 1) для всех способов закупок, кроме способа запросом ценовых предложений, через товарные биржи, из одного источника, осуществленных на основании подпункта 2) пункта 2 и пункта 3 статьи 39 Закона, а также поставщиков, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности в случае предусмотренном пунктом 6 статьи 51 Закона;" изложить в следующей редакции:

      "27 Данный текст отображается при выполнении условий: 1) для всех способов закупок, кроме способа через товарные биржи, из одного источника, осуществленных на основании подпункта 2) пункта 2 и пункта 3 статьи 39 Закона, а также поставщиков, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности в случае, предусмотренном пунктом 6 статьи 51 Закона;";

      строку "29 Данный текст отображается для всех способов закупок, кроме способа запросом ценовых предложений, через товарные биржи, из одного источника, осуществленных на основании подпункта 2) пункта 2 и пункта 3 статьи 39 Закона, а также поставщиков, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности в случае предусмотренном пунктом 6 статьи 51 Закона;" изложить в следующей редакции:

      "29 Данный текст отображается для всех способов закупок, кроме способа через товарные биржи, из одного источника, осуществленных на основании подпункта 2) пункта 2 и пункта 3 статьи 39 Закона, а также поставщиков, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности в случае, предусмотренном пунктом 6 статьи 51 Закона;".

      2. Департаменту законодательства государственных закупок Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      4. Настоящий приказ вводится в действие с 1 марта 2019 года и подлежит официальному опубликованию.

      Первый заместитель
Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министр финансов
Республики Казахстан
А. Смаилов

  Приложение 1
к приказу Первого заместителя
Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра финансов
Республики Казахстан
от 27 февраля 2019 года № 142
  Приложение 10
к конкурсной документации

Сведения о субподрядчиках по выполнению работ (соисполнителях при оказании услуг), а также виды работ и услуг, передаваемых потенциальным поставщиком субподрядчикам (соисполнителям)

      № конкурса _________________________

      Наименование конкурса ______________

      № лота _____________________________

      Наименование лота __________________

№ п/п

Наименование субподрядчика (соисполнителя)– юридического лица либо Ф.И.О. субподрядчик а (соисполнителя), являющегося физическим лицом

БИН(ИИН)/ИНН/УНП субподрядчика(соисполнителя),его полный юридический и почтовый адрес, контактный телефон

Наименование выполняемых работ (оказываемых услуг) в соответствии с Технической спецификацией

Объем выполняемых работ (оказываемых услуг) в соответствии с Технической спецификацией в денежном выражении, тенге

Объем выполняемых работ (оказываемых услуг) в соответствии с Технической спецификацией в процентном выражении, %



















Всего по данному субподрядчику (соисполнителю)






















Всего по данному субподрядчику (соисполнителю)



Итого по всем субподрядчикам (соисполнителям)



      Настоящим субподрядчик (и) (соисполнитель (и)) потенциального поставщика, подающего заявку на участие в конкурсе (указать полное наименование конкурса), выражают свою осведомленность об условиях участия в государственных закупках и принимают на себя ответственность за нарушения требований, предусмотренных конкурсной документацией в части, касающейся субподрядчиков (соисполнителей) потенциального поставщика.

Наименование субподрядчика (соисполнителя) – юридического лица либо Ф.И.О. субподрядчика (соисполнителя), являющегося физическим лицом

Ф.И.О. уполномоченного представителя субподрядчика (соисполнителя)

Подпись








      Объем работ и услуг, передаваемых потенциальным поставщиком субподрядчикам (соисполнителям), в соответствии с пунктом 6 статьи 9 Закона не превышает одной второй от общего объема работ и услуг.

      Расшифровка аббревиатур:

      БИН – бизнес-идентификационный номер;

      ИИН – индивидуальный идентификационный номер;

      ИНН – идентификационный номер налогоплательщика;

      УНП – учетный номер плательщика;

      Ф.И.О. – фамилия имя отчество.

  Приложение 2
к приказу Первого заместителя
Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра финансов
Республики Казахстан
от 27 февраля 2019 года № 142
  Приложение 8
к Правилам осуществления
государственных закупок

Протокол об итогах (номер открытого конкурса) при этом номер должен быть привязан к способу и номеру закупки (формируется на каждый лот в отдельности)

      Дата и время

      Заказчик* ___________________________

      № конкурса _________________________

      Название конкурса ___________________

      Наименование организатора ___________

      Адрес организатора ___________________

      Состав конкурсной комиссии:

Ф.И.О.

Должность в организации

Роль в комиссии





      Перечень закупаемых товаров, работ, услуг с указанием общей суммы ___________

№ п/п

№ Лота

Наименование лота

Количество

Цена за единицу, тенге

Сумма, выделенная для закупки, тенге







      № лота _____________________________

      Наименование лота ___________________

      Информация о представленных заявках на участие в конкурсе (лоте): (по хронологии) (количество заявок)

Наименование потенциального поставщика

БИН (ИИН)/ ИНН/УНП

Дата и время представления заявки (по хронологии)





      Информация о приведенных в соответствие с квалификационными требованиями и требованиями конкурсной документации заявках на участие в конкурсе (данная информация размещается при наличии протокола предварительного допуска к участию в конкурсе) (количество заявок):

Наименование потенциального поставщика

БИН (ИИН)/ ИНН/УНП

Дата и время повторного представления заявки (по хронологии)





      При рассмотрении заявок на участие в конкурсе были запрошены следующие документы (заполняется в случае осуществления запросов в соответствии с пунктом 5 статьи 27 Закона о государственных закупках):

Наименование организации/лица которому направлен запрос

Дата направления запроса

Краткое описание запроса

Дата представления ответа на запрос






      Результаты голосования членов конкурсной комиссии:

№ п/п

Наименование потенциального поставщика (перечень потенциальных поставщиков), БИН (ИИН)/ ИНН/УНП


ФИО члена комиссии

Решение члена комиссии

Причина отклонения

Подробное описание причин отклонения с указанием сведений и документов, подтверждающих их несоответствие квалификационным требованиям и требованиям конкурсной документации






      Отклоненные заявки на участие в конкурсе (количество заявок):

Наименование потенциального поставщика

БИН (ИИН)/ ИНН/УНП

Причина отклонения 1





      ____________________________________ 1справочник из трех текстовых значений: (несоответствие квалификационным требованиям, несоответствие требованиям конкурсной документации, нарушение требований статьи 6 Закона)

      Следующие заявки на участие в конкурсе были допущены (количество заявок):

Наименование потенциального поставщика

БИН (ИНН)/ИНН/УНП




      Информация о результатах применения относительного значения критериев, предусмотренных пунктом 152-1 настоящих Правил, ко всем заявкам на участие в конкурсе, представленным на участие в данном конкурсе:

Наименование потенциального поставщика

БИН (ИИН)/ИНН/НП

Условные скидки, %

Опыт работы

Наличие у потенциального поставщика документа, подтверждающего соответствие системы менеджмента качества национальному или международному стандарту

Наличии у потенциального поставщика документа, подтверждающего соответствие системы экологического менеджмента национальному стандарту

Наличии у потенциального поставщика документа, подтверждающего соответствие стандарту экологической чистой продукции

Наличие документа о добровольном подтверждении соответствия предлагаемых товаров, национальным стандартам

Функциональные характеристики товаров

Технические характеристики товаров, услуг

Качественные характеристики товаров, услуг

Эксплуатационные характеристики товаров

Общая условная скидка, %














      Расчет условных цен участников конкурса:

Наименование п/поставщика

БИН (ИНН)/ИНН/УНП

Выделенная сумма

Цена поставщика

Сумма в соответствии со статьей 26 Закона

Размер условной скидки, %

Цена с учетом условной скидки

Опыт работы в качестве генерального подрядчика

Сумма уплаченных налогов за четыре года, предшествующие предыдущему году

Дата и время подачи заявки












      Решение конкурсной комиссии:

      1. Определить победителем по лоту №___: (БИН/ИИН наименование потенциального поставщика победителя), потенциальным поставщиком, занявшим второе место (БИН/ИИН наименование потенциального поставщика, занявшего второе место).

      2. Заказчику (наименование заказчика) в сроки, установленные Законом Республики Казахстан "О государственных закупках", заключить договор о государственных закупках с (БИН/ИИН наименование потенциального поставщика победителя).

      Либо:

      Признать государственную закупку (наименование закупки) по лоту №___ несостоявшейся в связи с _____________________ *":

      Примечание: *Одно из следующих значений: "отсутствие представленных заявок", "представление менее двух заявок", "к участию в конкурсе не допущен ни один потенциальный поставщик", "к участию в конкурсе допущен один потенциальный поставщик".

      Либо:

      Произведена отмена закупки, основанием которой является: Акты уполномоченных государственных органов (предписание, уведомление, представление, решение) № _________ от дд.мм.гггг.

      Орган, принявший решение об отмене: (_______________________).

      Либо:

      Произведен отказ от закупки в соответствии с подпунктом __ пункта 10 статьи 5 Закона Республики Казахстан "О государственных закупках".

      Примечание:

      * Сведения о заказчике не отображается, если несколько заказчиков.

      Расшифровка аббревиатур:

      БИН – бизнес-идентификационный номер;

      ИИН – индивидуальный идентификационный номер;

      ИНН – идентификационный номер налогоплательщика;

      УНП – учетный номер плательщика;

      Ф.И.О. – фамилия имя отчество.