Жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу және міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 28 мамырдағы № 300 бұйрығына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2019 жылғы 28 наурыздағы № 147 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 1 сәуірде № 18447 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің м.а. 2020 жылғы 29 мамырдағы № 67 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Әділет министрінің м.а. 29.05.2020 № 67 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. Жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу және міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 28 мамырдағы № 300 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11785 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 3 қыркүйекте жарияланған) мынадай өзгеріс пен толықтырулар енгізілсін:

      Осы бұйрықпен тіркелген "Жылжымайтын мүлікке құқықтарды (ауыртпалықтарды) мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті:

      мынадай мазмұндағы 12-тармақпен толықтырылсын:

      "12. Нотариат куәландырмаған мәміленің негізінде жылжымайтын мүлікке құқықтарды қабылдау және тіркеу кезінде мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын тараптар әрекеттерінің сипаттамасы осы регламентке 5-қосымшаға мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі бизнес-процестердің өзара іс-қимыл анықтамалығында және осы регламентке 6-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі бизнес-процестердің анықтамалығында көрсетілген.";

      1-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес 5-қосымшамен толықтырылсын;

      осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес 6-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі және заң қызметін ұйымдастыру департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде ресми жариялау үшін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды.

      3. Аталған бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Әділет министрі
М. Бекетаев

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2019 жылғы 28 наурыздағы
№ 147 бұйрығына
1 - қосымша
  "Жылжымайтын мүлікке
құқықтарды (ауыртпалықтарды)
мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын тараптар әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) әрекеттері

1

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағымының) №

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

2

Қатысатын тараптың атауы

көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарын қабылдау және беру бөлімінің қызметкері

көрсетілетін қызметті берушінің жинақтау бөлімінің қызметкері

Жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу бөлімінің қызметкері

БНАЖ

ЖМТ МДҚ АЖ

Электрондық үкіметтің компоненттері ЭҮП және ЭҮПШ, ӨДАҚ

көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарын қабылдау және беру бөлімінің қызметкері

3

Әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және тексеру, құжаттарды есепке алу кітабына қабылдау туралы жазбаларды енгізу және көрсетілетін қызметті алушыға қолхат беру

Құжаттарды қабылдау және оларды жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу бөліміне жіберу; Көрсетілетін қызметті берушіден орындалған құжаттарды қабылдау.

Құжаттарды есепке алу кітабы бойынша қабылдау; Құжаттарды ЖМТ МДҚ-дан тіркеуге қабылдау.

Мәмілені куәландыру; Өтінімді толтыру және тіркеуге жіберу; ЖМТ МДҚ АЖ-ға құқық белгілейтін құжаттың электрондық нұсқасын жіберу; Кызмет көрсету нәтижесін алу

Орталықтан және БНАЖ-дан тіркеуге түскен өтінімдер туралы мәліметтерді алу; өтінім мәртебесінің өзгеруі туралы мәліметтерді жіберу

Өтінім берушінің жеке кабинетінде көрсетілетін қызметті алу фактісін тіркеу; Төлемді алу; Көрсетілетін қызметті алу туралы ақпаратты көрсету

Өтінім берушіге беру үшін орындалған құжаттарды қабылдау

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешімі)

Көрсетілген қызметті берушінің жинақтау бөліміне беру

Орындалған құжаттарды көрсетілген қызметті берушінің құжаттарын қабылдау және беруі бөлімінің қызметкеріне беру

Тіркеу ісін іздеу және орындау үшін беру;
тіркеу, бас тарту немесе тоқтата тұру жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру; ЖМТ МДҚ АЖ-ға тиісті өзгерістер енгізу

Өтінімді сәтті жіберу туралы хабарлама

Тіркеу бойынша жұмыстардың аяқталғаны туралы хабарлама

Электрондық чек; өтінім берушінің жеке кабинетінде көрсетілетін қызметтерді алу тарихындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет

Құжаттарды өтінім берушіге қолхат және құжаттарды есепке алу кітабы бойынша беру

5

Орындау мерзімдері

20 минут

Күніне 2 рет

Бір тіркеу ісін іздеуге және беруге 30 минут; құжаттарды орындауға қабылдағаннан кейін тіркеуге 1 тәулік

Өтінімді толтыруға және жіберуге 30-40 минут

10 минут

10 минут

10 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3, 7

2, 5

6

3

5

-

7

Пайдалану нұсқасы

Негізгі процесс

Негізгі процесс

Негізгі процесс, баламалы процесс

Баламалы процесс

Негізгі процесс, баламалы процесс

Баламалы процесс

Негізгі процесс

Пайдалану нұсқалары. Негізгі процесс

Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы)

Көрсетілген қызметті беруші

Көрсетілетін қызметті беруші

Көрсетілетін қызметті беруші (архив)

Көрсетілетін қызметті беруші (тіркеу бөлімі)

1. Құжаттарды тексеру

4. Құжаттарды есепке алу кітабы бойынша құжаттарды қабылдау

5. Тіркеу ісін іздеу және орындау үшін беру

6. Өтінішті қарау және тіркеу

2. Құжаттарды есепке алу кітабына қабылдау туралы жазбаны енгізу

7. Құжаттарды есепке алу кітабы бойынша орындалған құжаттарды беру бөліміне тапсыру



3. Қолхат беру




8. Орындалған құжаттарды қолхат және құжаттарды есепке алу кітабы бойынша өтінім берушіге беру




Пайдалану нұсқалары. Баламалы процесс

Баламалы процесс (жұмыс барысы, ағымы) немесе кеңейтулер

БНАЖ

Электрондық үкіметтің компоненттері ЭҮП және ЭҮПШ, ӨДАҚ,

ЖМТ МДҚ АЖ

Мемлекеттік корпорацияның қызметкері (тіркеуші)

1) Нотариус мәмілені куәландырады;

3) Өтінім беруші ЭҮП/ӨДАҚ-та тіркеу қызметін алуға өтінімді табады

5) Өтінім және тіркеу төлемақысы қабылданады

6) Тіркеуші өтінімді тіркеуге қабылдайды және қажетті іс-шараларды жүзеге асырады

2) Нотариус жылжымайтын мүлікке құқықтарды (ауыртпалықтарды) тіркеуге өтінімді толтырады және ЖМТ МДҚ АЖ-ға жібереді

4) ЭҮПШ тіркеу үшін төлемақыны қабылдайды

8) БНАЖ-ға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі туралы ақпарат жіберіледі

7) Тіркеуші тиісті мәліметтерді ЖМТ МДҚ АЖ-ға енгізеді

9) БНАЖ қызмет көрсету нәтижесін нотариустың жеке кабинетінде көрсетеді




Мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын тараптар әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) әрекеттері

1

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағымының) №

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

2

Қатысатын тараптың атауы

көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарын қабылдау бөлімінің қызметкері

көрсетілетін қызметті берушінің жинақтау бөлімінің қызметкері

Жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу бөлімінің қызметкері

БНАЖ

ЖМТ МДҚ АЖ

Электрондық үкіметтің компоненттері ЭҮП және ЭҮПШ, ӨДАҚ

көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарын беру бөлімінің қызметкері

3

Әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және тексеру, құжаттарды есепке алу кітабына қабылдау туралы жазбаларды енгізу және көрсетілетін қызметті алушыға қолхат беру

Құжаттарды қабылдау және әділет органдарына оларды тіркеушіге жіберу;
Көрсетілетін қызметті берушіден орындалған құжаттарды қабылдау.

Құжаттарды есепке алу кітабы бойынша қабылдау; Құжаттарды ЖМТ МДҚ-дан тіркеуге қабылдау.

Мәмілені куәландыру; Өтінімді толтыру және тіркеуге жіберу; ЖМТ МДҚ АЖ-ға құқық белгілейтін құжаттың электрондық нұсқасын жіберу; Кызмет көрсету нәтижесін алу

Орталықтан және БНАЖ-дан тіркеуге түскен өтінімдер туралы мәліметтерді алу; өтінім мәртебесінің өзгеруі туралы мәліметтерді жіберу

Өтінім берушінің жеке кабинетінде көрсетілетін қызметті алу фактісін тіркеу; Төлемді алу; Көрсетілетін қызметті алу туралы ақпаратты көрсету

Өтінім берушіге беру үшін орындалған құжаттарды қабылдау

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешімі)

Орталықтың жинақтау бөліміне беру

Орындалған құжаттарды Мемлекеттік корпорацияның беру бөлімінің инспекторына беру

Тіркеу ісін іздеу және орындау үшін беру;
тіркеу, бас тарту немесе тоқтата тұру жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру; ЖМТ МДҚ АЖ-ға тиісті өзгерістер енгізу.

Өтінімді сәтті жіберу туралы хабарлама

Тіркеу бойынша жұмыстардың аяқталғаны туралы хабарлама

Электрондық чек; өтінім берушінің жеке кабинетінде көрсетілетін қызметтерді алу тарихындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет

Құжаттарды өтінім берушіге қолхат және құжаттарды есепке алу кітабы бойынша беру

5

Орындау мерзімдері

20 минут

Күніне 2 рет

Бір тіркеу ісін іздеуге және беруге 30 минут; құжаттарды орындауға қабылдағаннан кейін тіркеуге 1 тәулік

Өтінімді толтыруға және жіберуге 30-40 минут

10 минут

10 минут

10 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3, 7

2, 5

6

3

5

-

7

Пайдалану нұсқасы

Негізгі процесс

Негізгі процесс

Негізгі процесс, баламалы процесс

Баламалы процесс

Негізгі процесс, баламалы процесс

Баламалы процесс

Негізгі процесс

Пайдалану нұсқалары. Негізгі процесс

Баламалы процесс (жұмыс барысы, ағымы)

Көрсетілген қызметті беруші

Көрсетілетін қызметті беруші

Көрсетілетін қызметті беруші (архив)

Көрсетілетін қызметті беруші (тіркеу бөлімі)

1. Құжаттарды тексеру

4. Құжаттарды есепке алу кітабы бойынша құжаттарды қабылдау

5. Тіркеу ісін іздеу және орындау үшін беру

6. Өтінішті қарау және тіркеу

2. Құжаттарды есепке алу кітабына қабылдау туралы жазбаны енгізу

7. Құжаттарды есепке алу кітабы бойынша орындалған құжаттарды беру бөліміне тапсыру



3. Қолхат беру




8. Орындалған құжаттарды қолхат және құжаттарды есепке алу кітабы бойынша өтінім берушіге беру




Пайдалану нұсқалары. Баламалы процесс

Баламалы процесс (жұмыс барысы, ағымы) немесе кеңейтулер

БНАЖ

Электрондық үкіметтің компоненттері ЭҮП және ЭҮПШ, ӨДАҚ,

ЖМТ МДҚ АЖ

Әділет органының қызметкері (тіркеуші)

1) Нотариус мәмілені куәландырады;

3) Өтінім беруші ЭҮП/ӨДАҚ-та тіркеу қызметін алуға өтінімді табады

5) Өтінім және тіркеу мемлекеттік баж төлемі қабылданады;

6) Тіркеуші өтінімді тіркеуге қабылдайды және қажетті іс-шараларды жүзеге асырады

2) Нотариус жылжымайтын мүлікке құқықтарды (ауыртпалықтарды) тіркеуге өтінімді толтырады және ЖМТ МДҚ АЖ-ға жібереді

4) ЭҮПШ тіркеу үшін мемлекеттік баж төлемін қабылдайды;

8) БНАЖ-ға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі туралы ақпарат жіберіледі

7) Тіркеуші тиісті мәліметтерді ЖМТ МДҚ АЖ-ға енгізеді

9) БНАЖ қызмет көрсету нәтижесін нотариустың жеке кабинетінде көрсетеді




  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2019 жылғы 28 наурыздағы
№ 147 бұйрығына
2 - қосымша
  "Жылжымайтын мүлікке
құқықтарды (ауыртпалықтарды)
мемлекеттік тіркеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 5-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын тараптар әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) әрекеттері

1

Қатысатын тараптың атауы

Көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарын қабылдау және беру бөлімінің қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің жинақтаушы бөлімінің қызметкері

Жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу бөлімінің қызметкері

ЖМТ МДҚ АЖ

Электрондық үкімет компоненттері ЭҮП және ЭҮТШ, ӨДАҚ

2

Әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы, олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және тексеру, мәмілеге қатысушыларды фотоға түсіру, қолтаңбалардың төлнұсқалығын тексеру рәсімін өткізу, көрсетілетін қызметті алушыға қолхат беру

Құжаттарды беру және олардың түпнұсқасы мен сканерленген нұсқасында ХҚКО ИАЖ арқылы жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу бөліміне жіберу

ЖМТ МДҚ-дан құжаттарды тіркеуге қабылдау.

Орталықтан тіркеуге келіп түскен өтінімдер туралы мәліметтер алу; өтінім мәртебесінің өзгергені туралы мәліметтерді жіберу.

Көрсетілетін қызметті алу фактісін өтінім берушінің жеке кабинетінде тіркеу; төлемақыны алу; көрсетілетін қызметті алу туралы ақпаратты көрсету.

3

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)



Тіркеу ісін іздеу және орындау үшін беру; тіркеу жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру; ЖМТ МДҚ АЖ-ға тиісті өзгерістер енгізу

Тіркеу бойынша жұмыстардың аяқталғаны туралы хабардар ету

Өтінімді орындау нәтижесі "электрондық үкімет" порталының өтінім берушісінің жеке кабинетіне жіберіледі

4

Орындау мерзімдері

40 минут

Қолтаңбалардың төлнұсқалығын тексеру рәсімі өткізілгеннен кейін

Бір тіркеу ісін іздеуге және беруге 30 минут;
құжаттар орындауға қабылданғаннан кейін тіркеуге 1 сағат.

10 минут

10 минут

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2019 жылғы 28 наурыздағы
№ 147 бұйрығына
2 - қосымша



О внесении изменения и дополнений в приказ исполняющего обязанности Министра юстиции Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 300 "Об утверждении регламентов государственных услуг по вопросам регистрации прав на недвижимое имущество и регистрации залога движимого имущества, не подлежащего обязательной государственной регистрации"

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 28 марта 2019 года № 147. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 апреля 2019 года № 18447. Утратил силу приказом и.о. Министра юстиции Республики Казахстан от 29 мая 2020 года № 67.

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра юстиции РК от 29.05.2020 № 67 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра юстиции Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 300 "Об утверждении регламентов государственных услуг по вопросам регистрации прав на недвижимое имущество и регистрации залога движимого имущества, не подлежащего обязательной государственной регистрации" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11785, опубликованный 3 сентября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменение и дополнения:

      Регламент государственной услуги "Государственная регистрация прав (обременений) на недвижимое имущество", утвержденный указанным приказом:

      дополнить пунктом 12 следующего содержания:

      "12. Описание действий участвующих в оказании государственной услуги сторон при приеме и регистрации прав на недвижимое имущество на основании сделки, не удостоверенной нотариально указаны в справочнике взаимодействия бизнес-процессов при оказании государственной услуги, согласно приложению 5 к настоящему регламенту и справочнику бизнес-процессов при оказании государственной услуги, согласно приложению 6 к настоящему регламенту.";

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      дополнить приложением 5 согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      дополнить приложением 6 согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      2. Департаменту регистрационной службы и организации юридических услуг Министерства юстиции Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Министра юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр юстиции
Республики Казахстан
М. Бекетаев

  Приложение 1 к приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
от 28 марта 2019 года № 147
  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Государственная регистрация
прав (обременений) на
недвижимое имущество"

Описание действий участвующих в оказании государственной услуги сторон

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

2

Наименование участвующей стороны

работник отдела приема и выдачи документов услугодателя

работник накопительного отдела услугодателя

Работник отдела регистрации прав на недвижимое имущество

ЕНИС

ИС ГБД РН

Компоненты электронного правительства ПЭП и ПШЭП, АУПС

Работник отдела приема и выдачи услугодателя

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и проверка документов, внесение записи о приеме в книгу учета документов и выдача расписки получателю услуги.

Прием документов и отправка их в отдел регистрации прав на недвижимое имущество;
Прием исполненных документов от услугодателя.

Прием документов по книге учета документов;
Прием документов на регистрацию из ГБД РН.

Удостоверение сделки;
Заполнение и отправка заявки на регистрацию;
Отправка электронной версии правоустанавливающего документа в ИС ГБД РН;
Получение результата оказания услуги.

Получение сведений из центра и ЕНИС о поступивших на регистрацию заявках;
Отправка сведений об изменении статуса заявки.

Фиксирование в личном кабинете заявителя факта получения услуги;
Получение платежа;
Указание информации о получении услуги.

Прием исполненных документов для выдачи заявителю

4

Форма завершения (данные, документ, организационно распорядительное решение)

Передача в накопительный отдел услугодателя.

Передача исполненных документов работнику отдела приема и выдачи документов услугодателя

Поиск и передача регистрационного дела для исполнения;
Осуществление мероприятий по регистрации, отказа или приостановления;
Внесение соответствующих изменений в ИС ГБД РН.

Уведомление об успешной отправке заявки

Уведомление о завершении работ по регистрации

Электронный чек;
государственная услуга в истории получения услуг в личном кабинете заявителя.

Выдача документов по расписке и книге учета документов заявителю

5

Сроки исполнения

20 минут

2 раза в день

30 минут на поиск и выдачу одного регистрационного дела;
1 сутки на регистрацию после принятия документов на исполнение

30-40 минут на заполнение и отправку заявки

10 минут

10 минут

10 минут

6

Номер следующего действия

2

3, 7

2, 5

6

3

5

-

7

Вариант использования

Основной процесс

Основной процесс

Основной процесс, Альтернативный процесс

Альтернативный процесс

Основной процесс, Альтернативный процесс

Альтернативный процесс

Основной процесс

Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

Услугодатель

Услугодатель

Услугодатель (архив)

Услугодатель (отдел регистрации)

1. Проверка документов

4. Прием документов по книге учета документов

5. Поиск и передача регистрационного дела для исполнения

6. Рассмотрение заявления и регистрация

2. Внесение записи о приеме в книгу учета документов

7. Передача в отдел выдачи исполненных документов по книге учета документов



3. Выдача расписки




8. Выдача исполненных документов по расписке и книге учета документов заявителю




Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ) или расширения

ЕНИС

Компоненты электронного правительства ПЭП и ПШЭП, АУПС

ИС ГБД РН

Работник Госкорпорации (регистратор)

1) Нотариус удостоверяет сделку;

3) Заявитель находит на ПЭП/АУПС заявку на получение услуги регистрации;

5) Принимается заявка и оплата за регистрацию;

6) Регистратор принимает заявку на регистрацию и осуществляет необходимые мероприятия;

2) Нотариус заполняет и отправляет в ИС ГБД РН заявку на регистрацию права (обременения) на недвижимое имущество;

4) ПШЭП принимает оплату за регистрацию;

8) В ЕНИС отправляется информация о результате государственной услуги

7) Регистратор заносит соответствующие сведения в ИС ГБД РН;

9) ЕНИС отображает в личном кабинете нотариуса результат оказания услуги




Описание действий участвующих в оказании государственной услуги сторон

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

2

Наименование участвующей стороны

работник отдела приема документов услугодателя

работник накопительного отдела услугодателя

работник отдела регистрации прав на недвижимое имущество

ЕНИС

ИС ГБД РН

Компоненты электронного правительства ПЭП и ПШЭП, АУПС

работник отдела выдачи документов услугодателя

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и проверка документов, внесение записи о приеме в книгу учета документов и выдача расписки получателю услуги.

Прием документов и отправка их в орган юстиции к регистратору;
Прием исполненных документов от услугодателя.

Прием документов по книге учета документов;
Прием документов на регистрацию из ГБД РН.

Удостоверение сделки;
Заполнение и отправка заявки на регистрацию;
Отправка электронной версии правоустанавливающего документа в ИС ГБД РН;
Получение результата оказания услуги.

Получение сведений из центра и ЕНИС о поступивших на регистрацию заявках;
Отправка сведений об изменении статуса заявки.

Фиксирование в личном кабинете заявителя факта получения услуги;
Получение платежа;
Указание информации о получении услуги.

Прием исполненных документов для выдачи заявителю

4

Форма завершения (данные, документ, организационно распорядительное решение)

Передача в накопительный отдел центра.

Передача исполненных документов инспектору отдела выдачи Государственной корпорации

Поиск и передача регистрационного дела для исполнения;
Проверка документов на предмет
Осуществление мероприятий по регистрации, отказа или приостановления;
Внесение соответствующих изменений в ИС ГБД РН.

Уведомление об успешной отправке заявки

Уведомление о завершении работ по регистрации

Электронный чек;
государственная услуга в истории получения услуг в личном кабинете заявителя.

Выдача документов по расписке и книге учета документов заявителю

5

Сроки исполнения

20 минут

2 раза в день

30 минут на поиск и выдачу одного регистрационного дела;
1 сутки на регистрацию после принятия документов на исполнение

30-40 минут на заполнение и отправку заявки

10 минут

10 минут

10 минут

6

Номер следующего действия

2

3, 7

2, 5

6

3

5

-

7

Вариант использования

Основной процесс

Основной процесс

Основной процесс, Альтернативный процесс

Альтернативный процесс

Основной процесс, Альтернативный процесс

Альтернативный процесс

Основной процесс

Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

Услугодатель

Услугодатель

Услугодатель (архив)

Услугодатель (отдел регистрации)

1. Проверка документов

4. Прием документов по книге учета документов

5. Поиск и передача регистрационного дела для исполнения

6. Рассмотрение заявления и регистрация

2. Внесение записи о приеме в книгу учета документов

7. Передача в отдел выдачи исполненных документов по книге учета документов



3. Выдача расписки




8. Выдача исполненных документов по расписке и книге учета документов заявителю




Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ) или расширения

ЕНИС

Компоненты электронного правительства ПЭП и ПШЭП, АУПС

ИС ГБД РН

Сотрудник органа юстиции (регистратор)

1) Нотариус удостоверяет сделку;

3) Заявитель находит на ПЭП/АУПС заявку на получение услуги регистрации;

5) Принимается заявка и оплата государственной пошлины;

6) Регистратор принимает заявку на регистрацию и осуществляет необходимые мероприятия;

2) Нотариус заполняет и отправляет в ИС ГБД РН заявку на регистрацию права (обременения) на недвижимое имущество;

4) ПШЭП принимает оплату государственной пошлины за регистрацию;

8) В ЕНИС отправляется информация о результате государственной услуги

7) Регистратор заносит соответствующие сведения в ИС ГБД РН;

9) ЕНИС отображает в личном кабинете нотариуса результат оказания услуги




  Приложение 2 к приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
от 28 марта 2019 года № 147
  Приложение 5
к регламенту государственной услуги
"Государственная регистрация
прав (обременений) на
недвижимое имущество"

Описание действий участвующих в оказании государственной услуги сторон

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

Наименование участвующей стороны

Работник отдела приема и выдачи документов услугодателя

Работник накопительного отдела услугодателя

Работник отдела регистрации прав на недвижимое имущество

ИС ГБД РН

Компоненты электронного правительства ПЭП и ПШЭП, АУПС

2

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) их описание

Прием и проверка документов, проведение фотофиксации участников сделки, проведение процедуры проверки подлинности подписей, выдача расписки получателю услуги

Передача документов и отправка их в оригинале и сканированном варианте через ИИС ЦОН в отдел регистрации прав на недвижимое имущество

Прием документов на регистрацию из ГБД РН.

Получение сведений из центра о поступивших на регистрацию заявках; отправка сведений об изменении статуса заявки.

Фиксирование в личном кабинете заявителя факта получения услуги; получение платежа; указание информации о получении услуги.

3

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)



Поиск и передача регистрационного дела для исполнения; осуществление мероприятий по регистрации; внесение соответствующих изменений в ИС ГБД РН

Уведомление о завершении работ по регистрации

Результат исполнения заявки направляется в личный кабинет заявителя портала "электронного правительства"

4

Сроки исполнения

40 минут

После проведения процедуры проверки подлинности подписей

30 минут на поиск и выдачу одного регистрационного дела;
1 час регистрацию после принятия документов на исполнение.

10 минут

10 минут

  Приложение 3 к приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
от 28 марта 2019 года № 147