"Халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік қызметті көрсету регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 мамырдағы № 407 бұйрығына өзгеріс пен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2019 жылғы 20 мамырдағы № 261 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 21 мамырда № 18704 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021 жылғы 25 наурыздағы № 84 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 25.03.2021 № 84 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік қызметті көрсету регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 мамырдағы № 407 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11503 болып тіркелген, 2015 жылғы 10 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс пен толықтыру енгізілсін:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес "Жасына байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындау" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес "Мемлекеттік базалық зейнетақы төлемдерін тағайындау" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес "Мүгедектігі бойынша және асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      4) осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес "Мемлекеттік арнайы жәрдемақылар тағайындау" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      5) осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес "Мынадай әлеуметтік тәуекелдер жағдайларына әлеуметтік төлемдер тағайындау: еңбекке қабілеттілігін жоғалту, асыраушысынан айырылу, жұмысынан айырылу, жүкті болу мен босануға байланысты табысынан айырылу, жаңа туған баланы асырап алуға байланысты табысынан айырылу, бала бір жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты табысынан айырылу" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      6) осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес "Бала туғанда берілетін және бала күтімі бойынша жәрдемақыларды тағайындау" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      7) осы бұйрыққа 7-қосымшаға сәйкес "Арнаулы мемлекеттік жәрдемақы тағайындау" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      8) осы бұйрыққа 8-қосымшаға сәйкес "Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры салымшысы қаражатының түсуі және қозғалысы туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      9) осы бұйрыққа 9-қосымшаға сәйкес "Мүгедектікті және/немесе еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесін белгілеу және/немесе қажетті әлеуметтік қорғау шараларын айқындау" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      10) осы бұйрыққа 10-қосымшаға сәйкес "Мүгедек баланы тәрбиелеп отырған анаға немесе әкеге, бала асырап алушыға, қорғаншыға (қамқоршыға) жәрдемақы тағайындау" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      11) осы бұйрыққа 11-қосымшаға сәйкес "Жерлеуге арналған біржолғы төлем тағайындау" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      12) осы бұйрыққа 12-қосымшаға сәйкес "Банкроттық салдарынан таратылған заңды тұлғалар қызметкерлердің өмірі мен денсаулығына келтірген зиянды өтеу жөніндегі төлемдерді капиталдандыру кезеңі аяқталғаннан кейін Қазақстан Республикасының азаматтарына ай сайынғы төлемдер түрінде әлеуметтік көмекті тағайындау" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      13) осы бұйрыққа 13-қосымшаға сәйкес "Өз бетінше жұмысқа орналасуы үшін шетелдікке немесе азаматтығы жоқ адамға біліктілігінің сәйкестігі туралы анықтама беру немесе ұзарту" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      14) осы бұйрыққа 14-қосымшаға сәйкес "Инфляцияның деңгейін ескере отырып, нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомасы мен зейнетақы жинақтарының сомасы арасындағы айырма төлемі" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      15) осы бұйрыққа 15-қосымшаға сәйкес "Алтын алқа", "Күміс алқа" алқаларымен наградталған немесе бұрын "Батыр ана" атағын алған, І және ІІ дәрежелі "Ана даңқы" ордендерімен наградталған көп балалы аналарға мемлекеттік жәрдемақыны тағайындау" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      16) осы бұйрыққа 16-қосымшаға сәйкес "Бала кезінен бірінші топтағы мүгедектің күтіміне байланысты жәрдемақы тағайындау" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      17) осы бұйрыққа 17-қосымшаға сәйкес "Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорындағы міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіби зейнетақы жарналары есебінен қалыптасқан зейнетақы жинақтарынан зейнетақы төлемдерін жүзеге асыру" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті;

      18) осы бұйрыққа 18-қосымшаға сәйкес "Міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысушыға әлеуметтік аударымдардың жағдайы және қозғалысы туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті бекітілсін.";

      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес 18-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді талдау және дамыту департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитеті осы бұйрықпен бекітілген регламенттерді халыққа қызмет көрсету орындарында пайдалануға ыңғайлы форматта орналастырсын.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің жауапты хатшысы А.Д. Құрманғалиеваға жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі
Б. Сапарбаев

  Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрінің
2019 жылғы 20 мамырдағы
№ 261 бұйрығына
қосымша
Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау және
әлеуметтік даму министрінің
2015 жылғы 28 мамырдағы
№ 407 бұйрығына
18-қосымша

"Мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушыға әлеуметтік аударымдардың жағдайы мен қозғалысы туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушыға әлеуметтік аударымдардың жағдайы мен қозғалысы туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызметті көрсету регламенті (бұдан әрі – Регламент) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 2) тармақшасына, "Әлеуметтік-еңбек саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11342 болып тіркелген) 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 бұйрығымен бекiтiлген "Мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушыға әлеуметтік аударымдардың жағдайы мен қозғалысы туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес әзірленді және Әлеуметтiк аударымдар жүргiзiлген мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушыға әлеуметтік аударымдардың жағдайы мен қозғалысы туралы ақпарат беру тәртібін айқындайды.

      2. Мемлекеттік қызметті "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) көрсетеді.

      3. Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру Мемлекеттік корпорация арқылы жүзеге асырылады.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз жүзінде.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушыға әлеуметтік аударымдардың жағдайы мен қозғалысы туралы ақпарат беру.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті көрсетушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарға қоса берген көрсетілетін қызметті алушының өтініші негіздеме болып табылады.

      7. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдері Стандарттың 4-тармағында көрсетілген.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне көрсетілетін қызметті берушінің мынадай қызметкерлері:

      қызмет көрсетушінің бөлімінің (басқармасының) маманы;

      қызметті көрсетушінің басшысы қатысады.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібі:

      көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) маманы өтінішті тіркеген сәттен бастап мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушыға әлеуметтік аударымдардың жағдайы мен қозғалысы туралы ақпарат беру бойынша ақпараттық жүйеге (бұдан әрі – АЖ) сұрау салуды қалыптастырады, алынған ақпаратты басып шығарады және қызмет көрсетушінің басшысына береді;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушыға әлеуметтік аударымдардың жағдайы мен қозғалысы туралы ақпаратты алған сәттен бастап оны мөрмен растап қызмет алушысына беру үшін қызмет көрсетуші бөлімнің (басқарманың) маманына қайтарып береді. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі әкімшілік іс-қимылдардың логикалық дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес "Мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушыға әлеуметтік аударымдардың жағдайы мен қозғалысы туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      10. Көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдау "электрондық кезек" тәртібінде, кедергісіз қағидат бойынша Мемлекеттік корпорация бөлімшесінде жүзеге асырылады.

      Бұл ретте өтініш пен құжаттарды қабылдайтын маман мынадай іс-қимылдарды жүзеге асырады:

      1) қызметті алушы туралы деректерінің болуына автоматтандырылған АЖ-ға сұрау салуды қалыптастырады;

      2) қызметті алушыдан қабылданатын құжаттар топтамасының толықтығын тексереді;

      3) өтінішті тіркейді және қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның маманы мемлекеттік қызмет көрсету стандартының 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне әлеуметтік аударымдардың түсуі болмаған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның маманы әлеуметтік аударымдардың жоқ екені туралы ақпарат береді.

      11. "Мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушыға әлеуметтік аударымдардың жағдайы мен қозғалысы туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қалыптастырылады.

  "Мiндеттi әлеуметтiк
сақтандыру
жүйесiне қатысушыға
әлеуметтік
аударымдардың жағдайы мен
қозғалысы туралы ақпарат беру"
мемлекеттік қызметті
көрсету регламентіне
1-қосымша

"Мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушыға әлеуметтік аударымдардың жағдайы мен қозғалысы туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



      Ескертпе:



  "Мiндеттi әлеуметтiк
сақтандыру
жүйесiне қатысушыға
әлеуметтік
аударымдардың жағдайы мен
қозғалысы туралы ақпарат беру"
мемлекеттік қызметті
көрсету регламентіне
2-қосымша
  Нысан

Мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушыға әлеуметтік аударымдардың жағдайы мен қозғалысы туралы ақпарат

ТАӘ:

БСН:

Түскен күні

Жіберілген күн

Құжаттың күні

КНП

жіберуші

РРН/БИН

Алушы

Төлем сомасы

Сома

Дәрежесі

Кезең

      М.Ө. Басшының ТАӘ Қолы

О внесении изменения и дополнения в приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 407 "Об утверждении регламентов оказания государственных услуг в сфере социальной защиты населения"

Приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 20 мая 2019 года № 261. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 мая 2019 года № 18704. Утратил силу приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 25 марта 2021 года № 84.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра труда и социальной защиты населения РК от 25.03.2021 № 84 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 407 "Об утверждении регламентов оказания государственных услуг в сфере социальной защиты населения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11503, опубликован 10 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение и дополнение:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить:

      1) регламент оказания государственной услуги "Назначение пенсионных выплат по возрасту" согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) регламент оказания государственной услуги "Назначение государственной базовой пенсионной выплаты" согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) регламент оказания государственной услуги "Назначение государственных социальных пособий по инвалидности и по случаю потери кормильца" согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      4) регламент оказания государственной услуги "Назначение государственных специальных пособий" согласно приложению 4 к настоящему приказу;

      5) регламент оказания государственной услуги "Назначение социальной выплаты на случаи социальных рисков: утраты трудоспособности; потери кормильца; потери работы; потери дохода в связи с беременностью и родами; потери дохода в связи с усыновлением (удочерением) новорожденного ребенка (детей); потери дохода в связи с уходом за ребенком по достижении им возраста одного года" согласно приложению 5 к настоящему приказу;

      6) регламент оказания государственной услуги "Назначение пособий на рождение ребенка и по уходу за ребенком" согласно приложению 6 к настоящему приказу;

      7) регламент оказания государственной услуги "Назначение специального государственного пособия" согласно приложению 7 к настоящему приказу;

      8) регламент оказания государственной услуги "Выдача информации о поступлении и движении средств вкладчика единого накопительного пенсионного фонда" согласно приложению 8 к настоящему приказу;

      9) регламент оказания государственной услуги "Установление инвалидности и/или степени утраты трудоспособности и/или определение необходимых мер социальной защиты" согласно приложению 9 к настоящему приказу;

      10) регламент оказания государственной услуги "Назначение пособия матери или отцу, усыновителю (удочерителю), опекуну (попечителю), воспитывающему ребенка-инвалида" согласно приложению 10 к настоящему приказу;

      11) регламент оказания государственной услуги "Назначение единовременной выплаты на погребение" согласно приложению 11 к настоящему приказу;

      12) регламент оказания государственной услуги "Назначение социальной помощи в виде ежемесячных выплат гражданам Республики Казахстан после завершения периода капитализации платежей по возмещению вреда, причиненного жизни и здоровью работников юридическими лицами, ликвидированными вследствие банкротства" согласно приложению 12 к настоящему приказу;

      13) регламент оказания государственной услуги "Выдача или продление справки иностранцу или лицу без гражданства о соответствии квалификации для самостоятельного трудоустройства" согласно приложению 13 к настоящему приказу;

      14) регламент оказания государственной услуги "Выплата разницы между суммой фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции и суммой пенсионных накоплений" согласно приложению 14 к настоящему приказу;

      15) регламент оказания государственной услуги "Назначение государственного пособия многодетным матерям, награжденным подвесками "Алтын алқа", "Күміс алқа" или получившим ранее звание "Мать-героиня", награжденным орденами "Материнская слава" I и II степени" согласно приложению 15 к настоящему приказу;

      16) регламент оказания государственной услуги "Назначение пособия по уходу за инвалидом первой группы с детства" согласно приложению 16 к настоящему приказу;

      17) регламент оказания государственной услуги "Осуществление пенсионных выплат из пенсионных накоплений, сформированных за счет обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов из единого накопительного пенсионного фонда" согласно приложению 17 к настоящему приказу;

      18) регламент оказания государственной услуги "Выдача участнику системы обязательного социального страхования информации о состоянии и движении социальных отчислений" согласно приложению 18 к настоящему приказу.";

      дополнить приложением 18 согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту анализа и развития государственных услуг Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан, после его официального опубликования;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства труда и социальной защиты Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Комитету труда, социальной защиты и миграции Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан разместить регламенты, утвержденные настоящим приказом, в местах обслуживания населения в удобном для восприятия формате.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на ответственного секретаря Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан Курмангалиеву А.Д.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
Б. Сапарбаев

  Приложение
к приказу Министра труда и
социальной защиты населения
Республики Казахстан
от 20 мая 2019 года № 261
  Приложение 18 к приказу
Министра здравоохранения
и социального развития
Республики Казахстан
от 28 мая 2015 года № 407

Регламент оказания государственной услуги
"Выдача участнику системы обязательного социального страхования информации о состоянии и движении социальных отчислений"

Глава 1. Общие положения

      1. Регламент оказания государственной услуги "Выдача участнику системы обязательного социального страхования информации о состоянии и движении социальных отчислений" (далее – Регламент) разработан в соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", Стандартом государственной услуги "Выдача участнику системы обязательного социального страхования информации о состоянии и движении социальных отчислений", утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 279 "Об утверждении стандартов государственных услуг в социально-трудовой сфере" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11342) (далее – Стандарт) и определяет процедуру выдачи участнику системы обязательного социального страхования информации о состоянии и движении социальных отчислений.

      2. Государственная услуга оказывается некоммерческим акционерным обществом "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      3. Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через Государственную корпорацию.

      4. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      5. Результат оказания государственной услуги: выдача участнику системы обязательного социального страхования информации о состоянии и движении социальных отчислений.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя, с приложением документов, указанных в пункте 9 Стандарта.

      7. Сроки оказания государственных услуг указаны в пункте 4 Стандарта.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие работники услугодателя:

      специалист отдела (управления) услугодателя;

      руководитель услугодателя.

      9. Порядок взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги:

      специалист отдела (управления) услугодателя с момента регистрации заявления формирует запрос в информационную систему (далее – ИС) на выдачу участнику системы обязательного социального страхования информации о состоянии и движении социальных отчислений, распечатывает полученную информацию и передает руководителю услугодателя;

      руководитель услугодателя с момента получения информации о состоянии и движении социальных отчислений участника системы обязательного социального страхования заверяет его печатью и возвращает специалисту отдела (управления) услугодателя для выдачи услугополучателю. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги приведена в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача участнику системы обязательного социального страхования информации о состоянии и движении социальных отчислений" согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с услугодателями в процессе оказания государственной услуги

      10. Прием документов от услугополучателя осуществляется в отделении Государственной корпорации по безбарьерному принципу, в порядке "электронной очереди".

      При этом специалист, принимающий заявление и документы, осуществляет следующие действия:

      1) формирует запрос в автоматизированную ИС на наличие данных об услугополучателе;

      2) проверяет полноту пакета документов, принимаемых от услугополучателя;

      3) регистрирует заявление и выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия специалистом Государственной корпорации выдается расписка об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 к Стандарту.

      В случае отсутствия поступлении социальных отчислений в систему обязательного социального страхования специалистом Государственной корпорации выдается информация об отсутствии социальных отчислений.

      11. Выдача результата оказания государственной услуги "Выдача участнику системы обязательного социального страхования информации о состоянии и движении социальных отчислений" формируется по форме согласно приложению 2 к настоящему регламенту государственной услуги.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача участнику системы
обязательного социального страхования
информации о состоянии и движении
социальных отчислений"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача участнику системы обязательного социального страхования информации о состоянии и движении социальных отчислений"

     



      Примечание:

     



  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача участнику системы
обязательного социального страхования
информации о состоянии
и движении социальных отчислений"
Форма

Информация
участнику системы обязательного социального страхования о
состоянии и движении социальных отчислений

Фамилия, имя, отчество:

Индивидуальный идентификационный номер:

Дата поступления

Дата отправки

Дата документа

КНП

Отправитель

РНН/БИН

Получатель

Сумма платежа

Сумма

Статус

Период

      М.П.       ФИО      руководителя                  Подпись