"Еңбек нарығының қажеттіліктерін ескере отырып, техникалық және кәсiптiк, орта бiлiмнен кейiнгi, жоғары және жоғары оқу орнынан кейiнгi бiлiмi бар кадрларды даярлауға, жоғары оқу орындарының дайындық бөлімдеріне, сондай-ақ мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға, орта білім беруге мемлекеттiк бiлiм беру тапсырысын орналастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 29 қаңтардағы № 122 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 10 маусымдағы № 265 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 11 маусымда № 18828 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Еңбек нарығының қажеттіліктерін ескере отырып, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар мамандарды даярлауға, жоғары оқу орындарының дайындық бөлімдеріне, сондай-ақ мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға, орта білім беруге мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 29 қаңтардағы № 122 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13418 болып тіркелді, 2016 жылғы 17 наурыздағы "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) келесідей өзгерістер:

      Еңбек нарығының қажеттіліктерін ескере отырып, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлауға, жоғары оқу орындарының дайындық бөлімдеріне, сондай-ақ мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға, орта білім беруге мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру қағидаларында:

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Экономиканың кадрларға болжамды қажеттілігін, оның ішінде салалық және өңірлік қажеттілігін, елдің индустриялық-инновациялық даму басымдықтарын, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі (немесе) білім беру ұйымдарының (бұдан әрі – ЖОО) және ғылыми ұйымдардың ғылыми-педагогикалық кадрларға қажеттілігін ескере отырып, қалыптастырылған және білім беру бағдарламаларының топтары бойынша бөлінген жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысы ЖОО арасында конкурстық негізде орналастырылады.";

      28-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "28. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру конкурсына қатысу үшін жоғары оқу орындары білім беру саласындағы уәкілетті органға мынадай құжаттарды қамтитын конкурстық өтінімді ұсынады:

      1) Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес белгіленген нысандағы жоғары оқу орнының өтінімін;

      2) Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес белгіленген нысандағы жоғары оқу орнының сауалнамасын;

      3) Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес белгіленген нысандағы жоғары оқу орнының ақпараттық картасын;

      4) Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес белгіленген нысандағы тиісті оқу жылына жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру ұсынысын.

      ЖОО-лар ұсынған ақпараттық карталардың көрсеткіштері бойынша даулы мәселелер туындаған жағдайда осы Ереженің 28-тармағының 3) тармақшасына сәйкес Комиссия растау құжаттарын сұратады.";

      32-тармақтың үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ерекшелік лицензияны алғаш алған кадрларды даярлаудың жаңа бағытын, сондай-ақ экономиканың басым салалары бойынша жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлау үшін жаңадан құрылған ЖОО-ны құрайды. Бұл ретте ЖОО-лардың тізбесін Комиссия айқындайды.";

      39-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "39. Комиссия бағалау негізінде жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім кадрларды даярлауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру туралы шешім қабылдап, мыналарды көрсетеді:

      1) конкурс шарттары бойынша жоғары білімі бар кадрларды даярлауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысы орналастырылатын жоғары оқу орындарының тізбесі;

      2) конкурс шарттары бойынша магистратурада кадрлар даярлауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысы орналастырылатын жоғары оқу орындарының тізбесі, оның ішінде жеке ЖОО-лар үшін көлемі көрсетілген;

      3) конкурс шарттары бойынша білім беру бағдарламалары тобының бөлінісінде, оның ішінде философия докторларын (PhD)/бейіні бойынша докторларды мақсатты түрде даярлау үшін көлемін көрсете отырып, докторантурада кадрларды даярлауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыратын базалық жоғары оқу орындарының тізбесі;

      4) жоғары оқу орындарының дайындық бөлімдерінде тыңдаушыларды оқыту үшін, оның ішінде тілдік дайындық деңгейін арттыру үшін көлемі көрсетілген мемлекеттік білім беру тапсырысы орналастырылатын жоғары оқу орындары;

      5) конкурс шарттары бойынша білім беру бағдарламалары тобының бөлінісінде көлемі көрсетіле отырып, жоғары білімі бар педагог кадрларды даярлауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысы орналастырылатын педагогикалық жоғары оқу орындары.";

      40-тармақ тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "40. Конкурстық комиссия жұмысының нәтижелері бойынша Министрдің немесе оның міндетін атқарушы тұлғаның бұйрығымен жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлауға мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру бекітіледі және білім беру саласындағы уәкілетті органның интернет-ресурстарында жарияланады.";

      44-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "44. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлауға мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру үшін облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – ЖАО) жыл сайын ЖАО қаражаты есебінен мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша оқыту конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау басталғанға дейін 5 (бес) күннен кешіктірмей жоғары оқу орындары арасында конкурс жариялайды.";

      көрсетілген қағидаларға 5-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қағидаларға 7-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қағидаларға 8-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қағидаларға 9-қосымша осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қағидаларға 13-қосымша осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электронды ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Респуликасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Ф.Н. Жақыповаға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2019 жылғы 10 маусымдағы
№ 265 бұйрығына
1-қосымша
  Еңбек нарығының
қажеттіліктерін ескере отырып,
техникалық және кәсіптік, орта
білімнен кейінгі, жоғары және
жоғары оқу орнынан кейінгі
білімі бар кадрлар даярлауға,
сондай-ақ жоғары және (немесе)
жоғары оқу орнынан кейінгі
білім беру ұйымдарында
дайындық бөлімдеріне, мектепке
дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға
мемлекеттік білім беру
тапсырысын орналастыру
қағидаларына
5-қосымша

Жоғары оқу орны өтінімінің нысаны

      (жоғары оқу орнының бланкісінде толтырылады)

      Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

      Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптарды және конкурсты өткізу

      шарттарын зерделей отырып, _________________________________________

      ___________________________________________________________________

      (жоғары оқу орнының атауы)

      ___________________________________________________________________

      (білім беру бағдарламалары тобының коды, атауы)

      білім беру бағдарламаларының тобы бойынша өтінімге енетін құжаттарға,

      сондай-ақ конкурстың шарттары мен талаптарына сәйкес

      Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі өткізетін конкурсқа қатысады.

      Қосымша: конкурсқа қатысу үшін құжаттар ___ бетте.

      Ұйымның басшысы ________________________

                              (қолы, Т. А. Ә.)

      Толтырылған күні

      20_____ жылғы "_____" _________

      М.О.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2019 жылғы 10 маусымдағы
№ 265 бұйрығына
2-қосымша
  Еңбек нарығының
қажеттіліктерін ескере отырып,
техникалық және кәсіптік, орта
білімнен кейінгі, жоғары және
жоғары оқу орнынан кейінгі
білімі бар кадрлар даярлауға,
сондай-ақ жоғары және (немесе)
жоғары оқу орнынан кейінгі
білім беру ұйымдарында
дайындық бөлімдеріне, мектепке
дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға
мемлекеттік білім беру
тапсырысын орналастыру
қағидаларына
7-қосымша

Жоғары оқу орнының ақпараттық картасы

      ________________________________________________

      (жоғары оқу орнының атауы)

      ________________________________________________

      (білім беру бағдарламасы тобының коды, атауы)

ЖОО туралы жалпы мәліметтер

Көрсеткіштер

1

Халықаралық және (немесе) ұлттық институционалдық аккредиттеу


2

ЖОО-ның халықаралық рейтингі (орны, рейтингінің атауы)


3

Білім беру порталының болуы


4

Оқу процесіне пайдаланатын оқу-зертханалық базаның жаңартылуы, теңге/келтірілген контингент


5

Зерттеу институттарының, ғылыми және мамандандырылған зертханалардың, бизнес-инкубаторлардың, технопарктердің саны


6

Меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық активтердің, оның ішінде университеттер үшін 3 және одан көп, академиялар үшін 1 және одан көп, институттар үшін 1 және одан көп ауданы санитарлық нормаларға сай оқу орынжайларымен ғимараттардың (оқу корпустардың) болуы


7

Қолданыстағы жатақханаларда төсек-орынның саны


І

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларының тобы бойынша жалпы мәліметтер


1

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімді кадрлар даярлаудың бағыттары бойынша білім беру қызметін жүргізуге құқық беретін лицензияға қосымша


2

Халықаралық және/немесе ұлттық мамандандырылған аккредиттеу


3

"Атамекен" ҰКП-ның білім беру бағдарламалары рейтингіне қатысуы (орын) 


4

Бітірушілердің жұмысқа орналасуы, жұмысқа орналасқан бітірушілердің %-ы


5

Білім алушылар контингенті


6

Күндізгі бөлімде білім алушы студенттердің контингенті


ІІ

Кадрлық қамтылуы және педагог қызметкерлердің біліктілік деңгейі


1.1.

Штаттық оқытушылардың жалпы саны:


ғылым докторлары


PhD докторлар


ғылым кандидаттары


магистрлер


1.2

/оның ішінде білім беру бағдарламасы бойынша (саны)


ғылым докторлары


PhD докторлар


ғылым кандидаттары


магистрлер


1.3

Ағылшын тілін игерген (деңгейі кемінде 4,5 (ІELTS)) бейіндік пәндер бойынша ОПҚ саны


2

ЖОО-да академиялық кезеңнен кем емес мерзімде шарт бойынша жұмыс істейтін шетелдік оқытушылардың саны


3

мамандық бойынша ОПҚ дәрежелілік %-ы


4

Білім беру бағдарламаларының тобы бойынша бейіндік пәндердегі ОПҚ дәрежелілік %-ы


ІІІ

ОПҚ ғылыми-зерттеу қызметі


1

Гранттық және бағдарламалық-мақсатты қаржыландыру негізінде іргелі зерттеулер/ қолданбалы зерттеулер бойынша орындалатын ғылыми және ғылыми-техникалық бағдарламалар/ жобалар саны


2

ОПҚ орындаған ғылыми-зерттеу жұмыстарының жалпы көлемі (теңгемен)


2.1

/ оның ішінде 1 штаттық ОПҚ-ға (теңгемен)


3

ОПҚ ғылыми жарияланымдарының саны:


- шетелдік рейтингтік журналдарда (Томсон Рейтер (Web of Scіence,Thomson Reuters) немесе Scopus, Pubmed, zbMath, MathScіnet, Agrіs, Georef, Astrophysіcal journal; Scopus, JSTORE деректер базасына енетін)


- ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті ұсынған ғылыми басылымдарда


- монографиялар


- патенттер, алдын ала патенттер, инновациялық патенттер, авторлық куәліктер


4

/оның ішінде 1 штаттық ОПҚ-ға:


- шетелдік рейтингтік журналдарда (Томсон Рейтер (Web of Scіence,Thomson Reuters) немесе Scopus, Pubmed, zbMath, MathScіnet, Agrіs, Georef, Astrophysіcal journal; Scopus, JSTORE деректер базасына енетін)


- ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті ұсынған ғылыми басылымдарда


- монографиялар


- патенттер, алдын ала патенттер, инновациялық патенттер, авторлық куәліктер


ІV

Корпоративтік әріптестік және халықаралық қызмет


1

Бірлескен (қосдипломды) білім беру бағдарламаларының саны 


2

Шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеу жобаларының саны


3

Академиялық алмасу бағдарламаларына соңғы 3 жылда қатысқан білім алушылардың саны


      Жоғарыда келтірілген ақпараттың шынайылығын растаймын.

      Ұйымның басшысы ________________________

                                    (қолы, Т. А. Ә.)

      Толтырылған күні

      М.О.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2019 жылғы 10 маусымдағы
№ 265 бұйрығына
3-қосымша
  Еңбек нарығының
қажеттіліктерін ескере отырып,
техникалық және кәсіптік, орта
білімнен кейінгі, жоғары және
жоғары оқу орнынан кейінгі
білімі бар кадрлар даярлауға,
сондай-ақ жоғары және (немесе)
жоғары оқу орнынан кейінгі
білім беру ұйымдарында
дайындық бөлімдеріне, мектепке
дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға
мемлекеттік білім беру
тапсырысын орналастыру
қағидаларына
8-қосымша

___________ оқу жылына жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру ұсынысы

      _________________________________________________________

      (жоғары оқу орнының атауы)

Жоғары білім бойынша

Коды

Топтың атауы

Гранттың жалпы саны

Күндізгі оқу нысаны

1

2

3

4





Жоғары оқу орнынан кейінгі білім бойынша

Коды

Білім беру бағдарламаларының атауы

орын саны

1

2

3




PhD философия докторларын мақсатты даярлау бойынша

Коды

Білім беру бағдарламалары тобының атауы

Даярлау жоспарланған ЖОО-ның атауы

орын саны

1

2

3

4





      Ұйымның басшысы ________________________

                                    (қолы, Т. А. Ә.)

      Толтырылған күні

      М.О.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2019 жылғы 10 маусымдағы
№ 265 бұйрығына
4-қосымша
  Еңбек нарығының
қажеттіліктерін ескере отырып,
техникалық және кәсіптік, орта
білімнен кейінгі, жоғары және
жоғары оқу орнынан кейінгі
білімі бар кадрлар даярлауға,
сондай-ақ жоғары және (немесе)
жоғары оқу орнынан кейінгі
білім беру ұйымдарында
дайындық бөлімдеріне, мектепке
дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға
мемлекеттік білім беру
тапсырысын орналастыру
қағидаларына
9-қосымша

Ақпараттық карталар бойынша ЖОО ранжирлеу әдістемесі

ЖОО туралы жалпы мәліметтер

Шартты белгілер

Мәннің түрі

1

Халықаралық және (немесе) ұлттық институционалдық аккредиттеу (бар/жоқ)*

А1

бар/жоқ

2

ЖОО-ның халықаралық рейтингі (орны, рейтингінің атауы)

А2

сан, бүтін, 0-1 000

3

Білім беру порталының болуы (бар/жоқ)

А3

бар/жоқ

4

Оқу процесінде пайдаланылатын оқу-зертханалық базаның жаңартылуы, теңге/келтірілген контингент

А4

сан

5

Зерттеу институттарының, ғылыми және мамандандырылған зертханалардың, бизнес-инкубаторлардың, технопарктердің саны

А5

сан, бүтін

6

Меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық активтердің, оның ішінде университеттер үшін 3 және одан көп, академиялар үшін 1 және одан көп, институттар үшін 1 және одан көп ауданы санитарлық нормаларға сай оқу орынжайларымен ғимараттардың (оқу корпустардың) болуы.

А6

сан, бүтін

7

Қолданыстағы жатақханаларда бар төсек-орынның саны

А7

сан, бүтін

 
І

Білім беру бағдарламаларының тобы бойынша жалпы мәліметтер



1

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі даярлаудың бағыттары бойынша білім беру қызметін жүргізуге құқық беретін лицензияға қосымша (бар/жоқ)

B1

бар/жоқ

2

Халықаралық және/немесе ұлттық мамандандырылған аккредиттеу (бар/жоқ)

B2

бар/жоқ

3

"Атамекен" ҰКП-ның білім беру бағдарламалары рейтингіне қатысуы

B3

орын

4

Бітірушілердің жұмысқа орналасуы, жұмысқа орналасқан бітірушілердің %-ы **

B4

%

5

Білім алушылар контингентінің болуы (бар/жоқ)

B5

бар/жоқ

6

Күндізгі бөлімде білім алушы студенттердің контингенті

B6

число, целое

ІІ.

Кадрлық қамтылуы және педагог қызметкерлердің біліктілік деңгейі

C1


1.1.

Штаттық оқытушылардың жалпы саны:

C1.1.

сан, бүтін

ғылым докторлары

C1.1.1.

сан, бүтін

PhD докторлар

C1.1.2.

сан, бүтін

ғылым кандидаттары

C1.1.3.

сан, бүтін

магистрлер

C1.1.4.

сан, бүтін

1.2.

/оның ішінде мамандығы бойынша (саны)

C1.2.

сан, бүтін

ғылым докторлары

C1.2.1.

сан, бүтін

PhD докторлар

C1.2.2.

сан, бүтін

ғылым кандидаттары

C1.2.3.

сан, бүтін

магистрлер

C1.2.4.

сан, бүтін

1.3

Ағылшын тілін игерген (деңгейі 4,5 кем емес (ІELTS)) бейіндік пәндер бойынша ОПҚ саны

C1.3.1.

число, целое 

2

ЖОО-да академиялық кезеңнен кем емес мерзімде шарт бойынша жұмыс істейтін шетелдік оқытушылардың саны

C2

сан, бүтін

3

жалпы ЖОО бойынша ОПҚ дәрежелілік %-ы ***

C3

%

4

Білім беру бағдарламаларының тобы бойынша ОПҚ дәрежелілік %-ы ***

C4

%

ІІІ

ОПҚ ғылыми-зерттеу қызметі



1

Гранттық және бағдарламалық-мақсатты қаржыландыру негізінде іргелі зерттеулер/ қолданбалы зерттеулер бойынша орындалатын ғылыми және ғылыми-техникалық бағдарламалар/ жобалар саны

C5.1

сан, бүтін

2

ОПҚ орындаған ғылыми-зерттеу жұмыстарының жалпы көлемі (теңгемен)

C5.2.1

сан

2.1.

/ оның ішінде 1 штаттық ОПҚ-ға (теңгемен)

C5.2.2.

сан

3

ОПҚ ғылыми жарияланымдарының саны:



- шетелдік рейтингтік журналдарда (Томсон Рейтер (Web of Scіence,Thomson Reuters) немесе Scopus, Pubmed, zbMath, MathScіnet, Agrіs, Georef, Astrophysіcal journal; Scopus, JSTORE деректер базасына енетін)

C6.3.1.

сан, бүтін

- ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті ұсынған ғылыми басылымдарда

C6.3.2.

сан, бүтін

- монографиялар

C6.3.3.

сан, бүтін

- патенттер, алдын ала патенттер, инновациялық патенттер, авторлық куәліктер

C6.3.4.

сан, бүтін

4

/оның ішінде 1 штаттық ОПҚ-ға:



- шетелдік рейтингтік журналдарда (Томсон Рейтер (Web of Scіence,Thomson Reuters) немесе Scopus, Pubmed, zbMath, MathScіnet, Agrіs, Georef, Astrophysіcal journal; Scopus, JSTORE деректер базасына енетін)

C6.4.1.

сан, бүтін

- ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті ұсынған ғылыми басылымдарда

C6.4.2.

сан, бүтін

- монографиялар

C6.4.3.

сан, бүтін

- патенттер, алдын ала патенттер, инновациялық патенттер, авторлық куәліктер

C6.4.4.

сан, бүтін

ІV

Корпоративтік әріптестік және халықаралық қызмет



1

Бірлескен (қосдипломды) білім беру бағдарламаларының саны 

C7.1.

сан, бүтін

2

Шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеу жобаларының саны

C7.2.

сан, бүтін

3

Академиялық алмасу бағдарламаларына соңғы 3 жылда қатысқан білім алушылардың саны

C7.3.

сан, бүтін

      Ескертпе:

      * – егер ЖОО "жоқ" деп көрсетсе, онда конкурсқа қатысушылар қатарынан шығарылады;

      ** – жоғары оқу орнын бітірушілердің жұмысқа орналасу көрсеткішінің шекті мәнін Комиссия айқындайды;

      *** – ұсынылған мәліметтерден есептеледі.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2019 жылғы 10 маусымдағы
№ 265 бұйрығына
5-қосымша
  Еңбек нарығының
қажеттіліктерін ескере отырып,
техникалық және кәсіптік, орта
білімнен кейінгі, жоғары және
жоғары оқу орнынан кейінгі
білімі бар кадрлар даярлауға,
сондай-ақ жоғары және (немесе)
жоғары оқу орнынан кейінгі
білім беру ұйымдарында
дайындық бөлімдеріне, мектепке
дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға
мемлекеттік білім беру
тапсырысын орналастыру
қағидаларына
13-қосымша

Жоғары оқу орны өтінімінің нысаны (жоғары оқу орнының бланкісінде толтырылады)

  Облыстың, республикалық
  маңызы бар қаланың, астананың
  жергілікті атқарушы органы

      Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптарды және конкурсты өткізу

      шарттарын зерделей отырып, _________________________________________

      ___________________________________________________________________

                  (жоғары оқу орнының атауы)

      өтінімге кіретін құжаттарға, сондай-ақ конкурстың шарттары мен

      талаптарына сәйкес _________________________________________________

      ___________________________________________________________________

                  (білім беру бағдарламалары тобының коды, атауы)

      білім беру бағдарламасының тобы бойынша тиісті облыс әкімдігі өткізетін

      конкурсқа қатысады.

      Қосымша: конкурсқа қатысу үшін құжаттар ___ бетте.

      Ұйымның басшысы ______________________________

                              (қолы, Т. А. Ә. (бар болғанда))

      Толтырылған күні

      М.О.

О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 29 января 2016 года № 122 "Об утверждении Правил размещения государственного образовательного заказа на подготовку кадров с техническим и профессиональным, послесредним, высшим и послевузовским образованием с учетом потребностей рынка труда, на подготовительные отделения организаций высшего и (или) послевузовского образования, а также на дошкольное воспитание и обучение, среднее образование"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 10 июня 2019 года № 265. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 июня 2019 года № 18828

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 29 января 2016 года № 122 "Об утверждении Правил размещения государственного образовательного заказа на подготовку кадров с техническим и профессиональным, послесредним, высшим и послевузовским образованием с учетом потребностей рынка труда, на подготовительные отделения организаций высшего и (или) послевузовского образования, а также на дошкольное воспитание и обучение, среднее образование" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 13418, опубликован 17 марта 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      в Правилах размещения государственного образовательного заказа на подготовку кадров с техническим и профессиональным, послесредним, высшим и послевузовским образованием с учетом потребностей рынка труда, на подготовительные отделения организаций высшего и (или) послевузовского образования, а также на дошкольное воспитание и обучение, среднее образование, утвержденных указанным приказом:

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Государственный образовательный заказ на подготовку кадров с высшим и послевузовским образованием, сформированный и распределенный по группам образовательных программ с учетом прогнозной потребности экономики в кадрах, в том числе отраслевой и региональной потребности, приоритетов индустриально-инновационного развития страны, потребностей организаций высшего и (или) послевузовского образования (далее – вуз) и научных организаций в научно-педагогических кадрах, размещается среди вузов на конкурсной основе.";

      пункт 28 изложить в следующей редакции:

      "28. Для участия в конкурсе по размещению государственного образовательного заказа на подготовку кадров с высшим и послевузовским образованием вузы подают в уполномоченный орган в области образования конкурсную заявку, включающую следующие документы:

      1) заявку высшего учебного заведения по установленной форме согласно приложению 5 к Правилам;

      2) анкету высшего учебного заведения по установленной форме согласно приложению 6 к Правилам;

      3) информационную карту высшего учебного заведения по установленной форме согласно приложению 7 к Правилам;

      4) предложения на размещение государственного образовательного заказа на подготовку кадров с высшим и послевузовским образованием на соответствующий учебный год по установленной форме согласно приложению 8 к Правилам.

      При возникновении спорных вопросов по показателям информационной карты, представленными вузами, в соответствии с подпунктом 3) пункта 28 настоящих Правил Комиссия запрашивает подтверждающие документы.";

      часть третью пункта 32 изложить в следующей редакции:

      "Исключение составляют новые направления подготовки кадров, впервые получившие лицензию, а также вновь созданные вузы для подготовки кадров с высшим и послевузовским образованием по приоритетным отраслям экономики. При этом, перечень вузов определяется Комиссией.";

      пункт 39 изложить в следующей редакции:

      "39. Комиссия на основе оценки принимает решение о размещении государственного образовательного заказа на подготовку кадров с высшим и послевузовским образованием с указанием:

      1) перечня вузов, в которых по условиям конкурса размещается государственный образовательный заказ на подготовку кадров с высшим образованием;

      2) перечня вузов, в которых по условиям конкурса размещается государственный образовательный заказ на подготовку кадров в магистратуре, в том числе с указанием объема квоты для отдельных вузов;

      3) перечень базовых вузов, в которых по условиям конкурса размещается государственный образовательный заказ на подготовку кадров в докторантуре с указанием объема по группам образовательных программ, в том числе для целевой подготовки докторов философии (PhD)/докторов по профилю;

      4) вузов, в которых размещается государственный образовательный заказ для обучения слушателей на подготовительных отделениях вузов, в том числе для повышения уровня языковой подготовки с указанием объема;

      5) педагогических вузов, в которых по условиям конкурса размещается государственный образовательный заказ на подготовку педагогических кадров с высшим образованием с указанием объема по группам образовательных программ.";

      пункт 40 изложить в следующей редакции:

      "40. По результатам работы конкурсной комиссии приказом Министра или лицом, исполняющим его обязанности, утверждается размещение государственного образовательного заказа на подготовку кадров с высшим и послевузовским образованием и публикуется на интернет-ресурсах уполномоченного органа в области образования.";

      часть первую пункта 44 изложить в следующей редакции:

      "44. Для размещения государственного образовательного заказа на подготовку кадров с высшим и послевузовским образованием местные исполнительные органы области, города республиканского значения, столицы (далее – МИО) ежегодно объявляют конкурс среди вузов не позднее 5 (пяти) дней до начала приема документов для участия в конкурсе на обучение по государственному образовательному заказу за счет средств МИО.";

      приложение 5 к указанным Правилам изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 7 к указанным Правилам изложить в редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      приложение 8 к указанным Правилам изложить в редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      приложение 9 к указанным Правилам изложить в редакции согласно приложению 4 к настоящему приказу;

      приложение 13 к указанным Правилам изложить в редакции согласно приложению 5 к настоящему приказу.

      2. Департаменту высшего и послевузовского образования Министерства образования и науки Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан после его официального опубликования;

      4) в течении десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в представление в Департамент юридической службы Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Жакыпову Ф.Н.

      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

      Министр образования и науки
Республики Казахстан

  Приложение 1
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от от 10 июня 2019 года № 265
  Приложение 5
Правил размещения
государственного
образовательного заказа на
подготовку кадров с
техническим и
профессиональным,
послесредним, высшим и
послевузовским образованием с
учетом потребностей рынка
труда, на подготовительные
отделения организаций высшего
и (или) послевузовского
образования, а также на
дошкольное воспитание и
обучение, среднее образование

Форма заявки высшего учебного заведения

(заполняется на бланке высшего учебного заведения)

Министерство образования и науки Республики Казахстан

      Изучив требования к участникам конкурса и условия проведения конкурса,
________________________________________________________________
________________________________________________________________
            (наименование высшего учебного заведения)
примет участие в конкурсе, проводимом Министерством образования и
науки Республики Казахстан, по группам образовательных программ
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
            (код, наименование группы образовательных программ)
в соответствии с документами, входящими в заявку, а также условиями и
требованиями конкурса.
Приложение: документы для участия в конкурсе на ___ листах.
Руководитель организации ________________________
                              (подпись, Ф.И.О.)
Дата заполнения
М.П.

  Приложение 2
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 10 июня 2019 года № 265
  Приложение 7
Правил размещения
государственного
образовательного заказа на
подготовку кадров с
техническим и
профессиональным,
послесредним, высшим и
послевузовским образованием с
учетом потребностей рынка
труда, на подготовительные
отделения организаций высшего
и (или) послевузовского
образования, а также на
дошкольное воспитание и
обучение, среднее образование

Информационная карта высшего учебного заведения

____________________________________________________
(наименование высшего учебного заведения)
____________________________________________________
(код, наименование групп образовательных программ)

№ п/п

Общие сведения о вузе

Показатели

1

Международная и (или) национальная институциональная аккредитация


2

Международный рейтинг вуза (место, наименование рейтинга)


3

Наличие образовательного портала


4

Обновление учебно-лабораторной базы, используемой для учебного процесса, тенге/приведенный контингент


5

Количество исследовательских институтов, научных и специализированных лабораторий, бизнес-инкубаторов, технопарков


6

Наличие собственных либо принадлежащих на праве хозяйственного ведения или оперативного управления материальных активов, обеспечивающих качество образовательных услуг, в том числе для университетов 3 и более, академии 1 и более, институтов 1 и более зданий (учебных корпусов) с учебными помещениями с площадью соответствующей санитарным нормам


7

Количество койко-мест в имеющихся общежитиях


I

Общие сведения по группам образовательных программ высшего и послевузовского образования


1

Приложение к лицензии на право ведения образовательной деятельности по направлениям подготовки кадров с высшим и послевузовским образованием


2

Международная и/или национальная специализированная аккредитация


3

Участие в рейтинге образовательной программы НПП "Атамекен" (место)


4

Трудоустройство выпускников, % трудоустроенных выпускников


5

Контингент обучающихся


6

Контингент студентов очной формы обучения


II

Кадровое обеспечение и уровень квалификации педагогических работников


1.1

Общее количество штатных преподавателей:


докторов наук


докторов PhD


кандидатов наук


магистров


1.2

/в т.ч. по группам образовательных программ (количество)


докторов наук


докторов PhD


кандидатов наук


магистров


1.3

Количество ППС по профильным дисциплинам, владеющих английским языком (уровень не менее 4,5 (IELTS) (АЙЛТС)


2

Количество иностранных преподавателей, работающих в вузе по контракту на срок не менее академического периода


3

% остепененности ППС по вузу в целом


4

% остепененности ППС профильных дисциплин по группам образовательных программ


III

Научно-исследовательская деятельность ППС


1.

Количество выполняемых научных и научно-технических программ/проектов по фундаментальным исследованиям/прикладным исследованиям на основе грантового и программно-целевого финансирования


2.

Общий объем научно-исследовательских работ, выполненных ППС (в тенге)


2.1.

/в т.ч. на 1 штатного преподавателя (в тенге)


3

Количество научных публикаций ППС:


- в зарубежных рейтинговых журналах Thomson Reuters (Web of Science) (Томсон Рейтер (веб оф скаенс,) или входящих в базу данных Scopus, Pubmed, zbMath, MathScinet, Agris, Georef, Astrophysical journal; JSTORE) (Скопус, Пабмэд, збМааз, Маазскайнэт, Эгрис, Джорэф,Астрофизикол джернл, ДжейСтор)


- в научных изданиях, рекомендованных Комитетом по контролю в сфере образования и науки МОН РК


- монографии


- патенты, предпатенты, инновационные патенты, авторские свидетельства


4

/в т.ч. на 1 штатного ППС:


- в зарубежных рейтинговых журналах Thomson Reuters (Web of Science) (Томсон Рейтер (веб оф скаенс,) или входящих в базу данных Scopus, Pubmed, zbMath, MathScinet, Agris, Georef, Astrophysical journal; JSTORE) (Скопус, Пабмэд, збМааз, Маазскайнэт, Эгрис, Джорэф,Астрофизикол джернл, ДжейСтор)


- в научных изданиях, рекомендованных Комитетом по контролю в сфере образования и науки МОН РК


- монографии


- патенты, предпатенты, инновационные патенты, авторские свидетельства


IV

Корпоративное партнерство и международная деятельность


1

Количество совместных (двудипломных) образовательных программ


2

Количество совместных исследовательских проектов с зарубежными организациями


3

Количество обучающихся, принимавших участие в программах академических обменов за последние 3 года


      Достоверность вышеприведенной информации подтверждаю.
Руководитель организации __________________________
                              (подпись, Ф.И.О.)
Дата заполнения
М.П.

  Приложение 3
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 10 июня 2019 года № 265
  Приложение 8
Правил размещения
государственного
образовательного заказа на
подготовку кадров с
техническим и
профессиональным,
послесредним, высшим и
послевузовским образованием с
учетом потребностей рынка
труда, на подготовительные
отделения организаций высшего
и (или) послевузовского
образования, а также на
дошкольное воспитание и
обучение, среднее образование

Предложения на размещение государственного образовательного заказа на подготовку кадров с высшим и послевузовским образованием на ___________ учебный год

___________________________________________________________
(наименование высшего учебного заведения)
по высшему образованию

Код

Наименование групп образовательных программ

общее кол-во грантов

очное обучение

1

2

3

4





по послевузовскому образованию

Код

Наименование групп образовательных программ

кол-во мест

1

2

3




по целевой подготовке докторов философии PhD

Код

Наименование групп образовательных программ

Наименование вуза, где планируется подготовка

Кол-во мест

1

2

3

4





      Руководитель организации _____________________
                        (подпись, Ф.И.О.)
Дата заполнения
М.П.

  Приложение 4
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 10 июня 2019 года № 265
  Приложение 9
Правил размещения
государственного
образовательного заказа на
подготовку кадров с
техническим и
профессиональным,
послесредним, высшим и
послевузовским образованием с
учетом потребностей рынка
Труда, на подготовительные
отделения организаций высшего
и (или) послевузовского
образования, а также на
дошкольное воспитание и
обучение, среднее образование

Методика ранжирования вузов по информационным картам

№ п/п

Общие сведения о вузе

Условное обозначение

тип значений

1

Международная и (или) национальная институциональная аккредитация (есть/нет)*

А1

есть/нет

2

Международный рейтинг вуза (место, наименование рейтинга)

А2

число, целое, 0-1 000

3

Наличие образовательного портала (есть/нет)

А3

есть/нет

4

Обновление учебно-лабораторной базы, используемой для учебного процесса, тенге/приведенный контингент

А4

число

5

Количество исследовательских институтов, научных и специализированных лабораторий, бизнес-инкубаторов, технопарков

А5

число, целое

6

Наличие собственных либо принадлежащих на праве хозяйственного ведения или оперативного управления материальных активов, обеспечивающих качество образовательных услуг, в том числе для университетов 3 и более, академии 1 и более, институтов 1 и более зданий (учебных корпусов) с учебными помещениями с площадью соответствующей санитарным нормам

А6

число, целое

7

Количество койко-мест в имеющихся общежитиях

А7

число, целое

I

Общие сведения по группам образовательных программ



1

Приложение к лицензии на право ведения образовательной деятельности по направлениям подготовки с высшим и послевузовским образованием (есть/нет)

B1

есть/нет

2

Международная и/или национальная специализированная аккредитация (есть/нет)

B2

есть/нет

3

Участие в рейтинге образовательной программы НПП "Атамекен"

B3

место

4

Трудоустройство выпускников, % трудоустроенных выпускников**

B4

%

5

Контингент обучающихся (есть/нет)

B5

есть/нет

6

Контингент студентов очной формы обучения

B6

число, целое

ІІ.

Кадровое обеспечение и уровень квалификации педагогических работников

C1


1.1.

Общее количество штатных преподавателей:

C1.1.

число, целое

докторов наук

C1.1.1.

число, целое

докторов PhD

C1.1.2

число, целое

кандидатов наук

C1.1.3.

число, целое

магистров

C1.1.4.

число, целое

1.2.

/в т.ч. по группам образовательных программ (количество)

C1.2.

число, целое

докторов наук

C1.2.1.

число, целое

докторов PhD

C1.2.2.

число, целое

кандидатов наук

C1.2.3.

число, целое

магистров

C1.2.4.

число, целое

1.3

Количество ППС по профильным дисциплинам, владеющих английским языком (уровень не менее 4,5 (IELTS) (АЙЛТС)

C1.3.1.

число, целое

2

Количество иностранных преподавателей, работающих в вузе по контракту на срок не менее академического периода

C2

число, целое

3

% остепененности ППС по вузу в целом***

C3

%

4

% остепененности ППС профильных дисциплин по группам образовательных программ***

C4

%

III

Научно-исследовательская деятельность ППС



1

Количество выполняемых научных и научно-технических программ/проектов по фундаментальным исследованиям/ прикладным исследованиям на основе грантового и программно-целевого финансирования

C5.1

число, целое

2

Общий объем научно-исследовательских работ, выполненных ППС (в тенге)

C5.2.1

число

2.1

/в т.ч. на 1 штатного преподавателя (в тенге)

C5.2.2.

число

3

Количество научных публикаций ППС:



- в зарубежных рейтинговых журналах
Thomson Reuters (Web of Science) (Томсон Рейтер (веб оф скаенс,) или входящих в базу данных Scopus, Pubmed, zbMath, MathScinet, Agris, Georef, Astrophysical journal; JSTORE) (Скопус, Пабмэд, збМааз, Маазскайнэт, Эгрис, Джорэф,Астрофизикол джернл, ДжейСтор)

C6.3.1.

число, целое

- в научных изданиях, рекомендованных Комитетом по контролю в сфере образования и науки МОН РК

C6.3.2.

число, целое

- монографии

C6.3.3.

число, целое

патенты, предпатенты, инновационные патенты, авторские свидетельства

C6.3.4.

число, целое

4

/в т.ч. на 1 штатного ППС:



- в зарубежных рейтинговых журналах Thomson Reuters (Web of Science) (Томсон Рейтер (веб оф скаенс,) или входящих в базу данных Scopus, Pubmed, zbMath, MathScinet, Agris, Georef, Astrophysical journal; JSTORE) (Скопус, Пабмэд, збМааз, Маазскайнэт, Эгрис, Джорэф,Астрофизикол джернл, ДжейСтор)

C6.4.1.

число, целое

- в научных изданиях, рекомендованных Комитетом по контролю в сфере образования и науки МОН РК

C6.4.2.

число, целое

- монографии

C6.4.3.

число, целое

- патенты, предпатенты, инновационные патенты, авторские свидетельства

C6.4.4.

число, целое

IV

Корпоративное партнерство и международная деятельность



1

Количество совместных (двудипломных) образовательных программ

C7.1.

число, целое

2

Количество совместных исследовательских проектов с зарубежными организациями

C7.2.

число, целое

3

Количество обучающихся, принимавших участие в программах академических обменов за последние 3 года

C7.3.

число, целое

      Примечание:

      * - если вуз указывает "нет", то исключается из списка участников конкурса;

      ** - пороговое значение показателя трудоустройства выпускников вуза определяется Комиссией;

      *** - высчитываются из предоставленных данных.

  Приложение 5
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 10 июня 2019 года № 265
  Приложение 13
Правил размещения
государственного
образовательного заказа на
подготовку кадров с
техническим и
профессиональным,
послесредним, высшим и
послевузовским образованием с
учетом потребностей рынка
труда, на подготовительные
отделения высших учебных
заведений, а также на
дошкольное воспитание и
обучение

Форма заявки высшего учебного заведения (заполняется на бланке высшего учебного заведения)

  Местный исполнительный
орган области, города
республиканского значения,
столицы

      Изучив требования к участникам конкурса и условия проведения конкурса,
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
            (наименование высшего учебного заведения)
примет участие в конкурсе, проводимом акиматом соответствующей области
по группам образовательных программ
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
            (код, наименование группы образовательных программ)
в соответствии с документами, входящими в заявку, а также условиями и
требованиями конкурса.
Приложение: документы для участия в конкурсе на ___ листах.
Руководитель организации ___________________________________
                        (подпись, Ф.И.О. (при его наличии))
Дата заполнения
М.П.