"Жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушыларды ұшуға рұқсат беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 қазандағы № 1023 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 23 шілдедегі № 540 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 31 шілдеде № 19131 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
Осы бұйрық 01.08.2019 бастап қолданысқа енгізіледі.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушыларды ұшуға рұқсат беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 қазандағы № 1023 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12804 болып тіркелен, 2016 жылғы 15 қаңтарда "Әділет" ақпараттық - құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушыларды ұшуға рұқсат беру қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2019 жылғы 1 тамыздан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі
Р. Скляр

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрігінің
2019 жылғы 23 шілдедегі
№ 540 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 30 қазандағы
№ 1023 бұйрығымен
бекітілген

Жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушыларды ұшуға рұқсат беру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жалпы мақсаттағы авиация пайдаланушыларды ұшуға рұқсат беру қағидалары (бұдан әрі - осы Қағидалар) "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" 2010 жылғы 15 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) және 1992 жылғы 2 шілдеде Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің қаулысымен ратификацияланған Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияның 6-қосымшасына сәйкес әзірленді.

      2. Осы Қағидалар сертификатталған ең жоғары ұшу массасы бес мың жеті жүз килограмнан асатын ұшақтарды және (немесе) бір немесе бірнеше турбореактивті қозғалтқыш пен жарақтандырылған ұшақтарды, сертификатталған ең жоғары ұшу массасы үш мың бір жүз сексен килограмнан асатын тікұшақтарды пайдаланатын жалпы мақсаттағы авиация пайдаланушыларға (бұдан әрі - пайдаланушы) ұшуға рұқсат беру тәртібін айқындайды.

      3. Осы Қағидаларда мынадай терминдер мен анықтамалар қолданылады:

      1) пайдаланушы - азаматтық әуе кемелерін пайдаланумен айналысатын немесе осы салада өз қызметтерін ұсынатын жеке немесе заңды тұлға;

      2) жалпы мақсаттағы авиация - жеке және (немесе) заңды тұлғалардың меншiгiндегі және жолаушыларды, багажды, жүкті және пошта жөнелтілімдерін тасымалдау (әуемен тасымалдау), авиациялық жұмыстарды орындау және iздестiру-құтқару және авариялық-құтқару жұмыстарын жүргiзу, дүлей зілзалалар болған жағдайда ақысы төленбей және жалдаусыз көмек көрсету мақсатында, сондай-ақ оқу, спорттық, мәдени-ағарту iс-шараларын жүргiзу, техникалық шығармашылықты дамыту және әуе кемесiн пайдаланушының жеке қажеттіліктерiн қанағаттандыру мақсатында пайдаланылатын азаматтық авиация;

      3) өтініш беруші - жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушы ретінде ұшуға рұқсат алу үшін азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымға жүгінген жеке немесе заңды тұлға;

      4) техникалық қызмет көрсетуді реттеу жөніндегі пайдаланушының нұсқаулығы - осы пайдаланушының әуе кемелеріне техникалық қызмет көрсету жөніндегі барлық жоспарлы және жоспардан тыс жұмыстардың уақтылы және қанағаттанарлықтай орындалуын басқару мүмкіндігін қамтамасыз ететін пайдаланушы рәсімдерінің сипатын қамтитын құжат;

      5) ұшуды орындау құқығына арналған куәлік - жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушыға ұшуға рұқсат беру және осы Қағидалармен белгіленген талаптарға сәйкестігін куәландыратын азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымға (уәкiлеттi орган) беретін құжат;

      6) ұшуларды жүргізу жөніндегі нұсқау - өзінің міндеттерін орындау кезінде пайдалану персоналының пайдалануы үшін қағидаларды, нұсқаулықтар мен ұсынымдарды қамтитын құжат.

      4. Ұшуға рұқсат беру мынадай тәртіпте жүзеге асырылады:

      1) өтініш берушінің Мемлекеттік корпорацияға, "электрондық үкіметтің" веб-порталына осы Қағидаларға 2-қосымшада көрсетілген өтінімге қоса берілетін құжаттар тізбесімен осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ұшуға рұқсат алу өтінімін беруі.

      Өтініме, сондай-ақ осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Ұшуды орындау жөніндегі нұсқау, осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Техникалық қызмет көрсетуді реттеу жөніндегі пайдаланушының нұсқауы қоса беріледі;

      2) азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымға құжаттарын тексеру (бұдан әрі - уәкілетті ұйымға);

      3) уәкілетті ұйымға өтініш берушіні тексеріп қарауды жүргізуі;

      4) ұшуға рұқсат беру - ұшуды орындау құқығына арналған куәлікті (жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушы) беру.

2-тарау. Жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушыларды ұшуға рұқсат беру тәртібі

1-параграф. Өтінім мен құжаттарды беру

      5. Ұшуға рұқсат алу үшін өтініш беруші ұшуды орындауды бастаудың жоспарланған күніне дейін 60 (алпыс) жұмыс күн бұрын осы Қағидалардың 4 - тармағының 1) тармақша сына сәйкес құжаттар топтамасымен өтінімді Мемлекеттік корпорацияға, "электрондық үкіметтің" веб-порталына жібереді.

      6. Өтінім ұсынылған берілген мәліметтердін нақтылығын қамтамасыз етеді.

2-параграф. Құжаттарды тексеру

      7 Уәкілетті ұйым өтінім берілген сәттен бастап жиырма жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 4-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген ұсынылған құжаттарды қарайды.

      8. Өтінім мен құжаттарды қарағаннан кейін, уәкілетті ұйым құрамына авиациялық инспекторларды қоса отырып, өтінім берушіге тексеру жүргізу үшін комиссия (бұдан әрі - Комиссия) құрады.

3-параграф. Тексеру жүргізу

      9. Уәкілетті ұйым өтініш берушінің сертификатталған ұшу әуе кемелері техникалық пайдалануға және ұшуды орындауды қамтамасыз ету үшін қажетті, дайындалған персоналы, құжаттамасы, жабдықтары болуын, сондай-ақ міндетті сақтандыру түрлерінің болуын тексеруді сегіз жұмыс күні ішінде жүргізеді.

      10. Тексеру нәтижелері бойынша пайдаланушыны тексеру актісі (бұдан әрі - Акт), осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша, екі данада, өтініш беруші объектілерінің нақты жай-күйін, пайдаланушыны ұшуға жіберу не жібермеу туралы тұжырымдарды, ұсынымдарды және қорытындыны көрсете отырып, төрт жұмыс күн ішінде жасалады. Актіге Комиссия мүшелері қол қояды және танысу үшін өтініш берушіге ұсынылады.

      11. Ұшуды орындау құқығына арналған куәлікті басқа адамға беруге болмайды.

      12. Ұшуды орындау құқығына арналған куәлік мерзімсіз беріледі.

      13. Пайдаланушының қолымен және мөрімен (бар болса) куәландырылған ұшуларды орындау құқығына арналған куәліктің көшірмесі және оған байланысты пайдалану ерекшеліктерін көшірмелері әуе кемесінің бортында болады.

      Халықаралық ұшуларды орындау кезінде әуе кемесінің бортында уәкiлеттi ұйымға басшысы, не ол уәкілеттік берген адам қол қойған және мөрімен куәландырылған ұшуды орындау құқығына арналған куәліктің көшірмесі болады.

      14. Жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушы ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.

4-параграф. Ұшуға рұқсат беру туралы шешім қабылдау

      15. Актіні алғаннан кейін уәкілетті ұйым он жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ұшуды орындау құқығы бар куәлік беруді жүзеге асырады;

      ұшуға рұқсат берілмеген туралы шешім қабылданған кезінде дәлелді бас тарту жібереледі.

      16. Ұшуды орындау құқығына арналған куәлікті беруден бас тарту:

      1) өтініш беруші жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушыларды ұшуға жіберу қағидаларының талаптарына сәйкес келмеген;

      2) өтініш берушіге қатысты оған мұндай ұшуды орындауға тыйым салатын сот шешімі болған жағдайларда жүргізіледі.

      Ұшуды орындау құқығына арналған куәлікті беруден бас тартуға сотқа шағым жасалуы мүмкін.

3-тарау. Ұшуға рұқсат беру куәлігінің қолданысын тоқтата тұру және оны қайтадан бастау.

      17. Уәкілетті ұйым ұшуды орындау құқығына арналған куәліктің қолданылуын:

      1) әуе кемесін пайдаланушы (оның иесі) осы Қағидаларда белгіленген талаптар мен шектеулерді сақтамаған;

      2) Қазақстан Республикасының міндетті сақтандыру түрлері туралы заңдарының талаптарына сәйкес сақтандыру қамтамасыз етілмеген;

      3) Заңның 16-3-бабында көзделген бұзушылықтар анықталған;

      4) пайдаланушының жазбаша өтініші болған жағдайларда тоқтата тұрады.

      Осы Қағидалардың 17-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген бұзушылықтар анықталған жағдайда, уәкілетті ұйым, ұшуды орындау құқығына арналған куәлікті тоқтата тұру туралы хабарламаны, бұзушылықтар анықталған күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде, пайдаланушыға жазбаша түрде жібереді.

      18. Пайдаланушы, хабарламаны алғаннан кейін, жеті жұмыс күні ішінде анықталған бұзушылықтарды жою бойынша түзету іс-қимылдарының жоспарын (бұдан әрі - жоспар) уәкілетті ұйымға жолдайды.

      19. Уәкілетті ұйым пайдаланушы жоспарының белгіленген мерзімде орындалуын тексеру жүргізу жолымен бақылайды.

      Жоспардың орындалуын тексеру қорытындылары бойынша уәкілетті ұйым бес жұмыс күндік мерзімде:

      жоспар орындалған жағдайда ұшу құқығын беру куәлігі қолданысын жаңғыртады;

      жоспар орындалмаған жағдайда ұшуға жіберуден бас тарту туралы дәлелді жауап жібереді.

      20. Жалпы авиациялық пайдаланушыға рұқсат беруді қайта бастау немесе бас тарту бойынша шешімді уәкілетті ұйым пайдаланушыға тексеру аяқталған сәттен бастап үш жұмыс күн мерзімінде жазбаша нысанда хабарлайды.

  Жалпы мақсаттағы авиацияны
пайдаланушыларды ұшуға
рұқсат беру қағидаларына
1-қосымша
  Нысан
  Уәкілетті ұйымға басшысына

Ұшуға рұқсат алу үшін өтінім

      _____________________________________________________________________ мақсатында

      (жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушының ішкі (халықаралық)

      ________________________________________________________________________________

      (әуе желілерінде ұшуды oрындауға рұқсат алу) (өтінiш берушінің толық аты-жөнi)

      Тексеру жүргізуді өтінемін ұшуды бастаудың жоспарланған күні

      ________________________________________________________________________________

      өтініш беруші Жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушыларды ұшуға рұқсат беру

      қағидаларының талаптарына сай болуға және уәкілеттi ұйымға ұшудың ұйымдастырылуын,

      қамтамасыз етiлуiн және орындалуын бақылауды жүзеге асыруға мүмкіндік беруге

      мiндеттенедi. ____________________________________________________________________

      (басшының лауазымы, тегі аты әкесінің аты (бар болған жағдайда), өтініш

      берушінің (заңды тұлғаның) қолы)

      ________________________________________________________________________________

      (өтініш берушінің (жеке тұлғаның) тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), қолы)

  Жалпы мақсаттағы авиацияны
пайдаланушыларды ұшуға
рұқсат беру қағидаларына
2-қосымша

Ұшуды орындауға рұқсат алу өтініміне қоса берілетін құжаттар тізбесі

      1. Ұшуды орындау жөніндегі нұсқау.

      2. Техникалық қызмет көрсетуді реттеу жөніндегі пайдаланушының нұсқауы.

  Жалпы мақсаттағы авиацияны
пайдаланушыларды ұшуға
рұқсат беру қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

Ұшуларды жүргізу жөніндегі нұсқау

      Ұшуды орындау жөніндегі нұсқау 1992 жылғы 2 шілдеде Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің қаулысымен ратификацияланған Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 6-қосымшаға талаптарына сәйкес өтініш берушімен әзірленеді.

      1. Нұсқаудың мазмұны:

      1) Мазмұны;

      2) егер әрбір түзету кезінде барлық құжат қайта шығарылмаса және құжатта күшіне енген күні көрсетілмесе, түзетулерді есепке алу беті және қолданысты беттердің тізбесі;

      3) басшылық және пайдаланушы персоналдың қызметтік міндеттері, жауапкершілігі және қызмет бабындағы сыйластығы;

      4) пайдаланушының ұшу қауіпсіздігін басқару жүйесі (сертификатталған 5700 кг. жоғары ұшу салмағы бар әуе кемелері);

      5) ұшуға басшылық ету жүйесі;

      6) MEL қатысты қағидалар (қолданатын кезде);

      7) қалыпты жағдайда ұшуды жүргізу;

      8) стандартты пайдалану рәсімдері (SOP);

      9) метеорологиялық шектеу;

      10) ұшу және жұмыс уақытының шектелуі;

      11) ұшудағы төтенше жағдайлар;

      12) авиациялық оқиғалар мен тосын оқиғаларды талдау;

      13) персоналдың біліктілігі және даярлығы;

      14) есепке алу құжаттамасын жүргізу;

      15) техникалық қызмет көрсетуді басқару жүйесін сипаттау;

      16) ұшу-техникалық сипаттамаларын пайдалануды шектеу;

      17) ұшу және тілдесу деректерін тіркеушінің жазбаларын пайдалану/сақтау;

      18) авариялық жағдай туындаған жағдайда қолданылуы тиіс іс-әрекеттерді қоса алғанда, қауіпті жүктерді тасымалдау жөніндегі нұсқаулық;

      19) автоматтық қону жүйесімен коллиматорлық (HUD) немесе балама индикаторлармен техникалық көру жүйелерімен (EVS, SVS немесе CVS) жабдықталған, әуе кемелерін ұшуды дайындау үшін кеңейтілген пайдалану мүмкіндіктерін пайдалану саласындағы дайындыққа нұсқаулықтар және оған қойылатын талаптар;

      20) электронды ұшу құжаттамасын (EFB) пайдалану саласындағы дайындыққа нұсқаулықтар және оған қойылатын талаптар;

      21) RVSM, MNPS, RNAV немесе RNP бар әуе кеңістігіндегі ұшулардың орындалуы.

  Жалпы мақсаттағы авиацияны
пайдаланушыларды ұшуға
рұқсат беру қағидаларына
4-қосымша
  Нысан

Техникалық қызмет көрсетуді реттеу жөніндегі пайдаланушының нұсқауы

      Техникалық қызмет көрсетуді реттеу жөніндегі пайдаланушының нұсқауы (бұдан әрі - Нұсқау) мынадай ақпаратты қамтиды:

      1. Жалпы ережелер:

      1) жауапты басшы қол қойған ұшу жарамдылығын қолдау бойынша қызметтің сертификациялық талаптарға, Нұсқаудың ережелеріне сәйкестігі туралы декларация және осы сәйкестікті тұрақты түрде қолдап тұру міндеттемесі;

      2) лауазымды тұлғалардың бағыныштылығы иерархиясы көрсетілген ұйымдық құрылымы;

      3) жұмыс (кеңсе) үй-жайлардың жалпы сипаттамасы;

      4) техникалық қызмет көрсетуді реттеу бойынша қызмет саласы;

      5) жауапты басшының, ұйымның белгіленген талаптарға тұрақты сәйкестігіне қатысты жауапты персоналдың аты-жөні мен қызметі көрсетілген басқарушы персонал, сондай-ақ техникалық қызмет көрсетуді реттеуге қатысатын персонал бойынша мәліметтер;

      6) пайдаланушы қызметінің түрінде, мекенжайында, оның персоналының құрамында болған өзгерістер туралы құзыретті органды хабардар ету рәсімі;

      7) Нұсқауға өзгерістер енгізу рәсімі.

      2. 1-бөлік. Ұшу жарамдылығын қолдау жөніндегі рәсімдер:

      1) техникалық бортжурналды пайдалану және рұқсат етілетін ақаулықтар (MEL) тізбесінін қосымшасы;

      2) әуе кемелеріне техникалық қызмет көрсету бағдарламасы - өзгерістер мен толықтыруларды әзірлеу, енгізу және бекіту;

      3) пайдаланушының ұшу жарамдылығын қолдау бойынша есеп мәліметтерін және техникалық құжаттарын жүргізу және мұрағатта сақтау;

      4) ұшу жарамдылығы бойынша директиваларды қолдану және бақылау;

      5) техникалық қызмет көрсету бағдарламасының тиімділігін талдау, міндетті емес пысықтуды (түрлендіруді) орындау саласындағы рәсімдер (саясат);

      6) маңызды түрлендіруді жүзеге асырудың стандарттары;

      7) анықталған ақаулар мен жарамсыздықтар туралы жеткізу;

      8) технологиялық қамтамасыз ету жөніндегі қызмет;

      9) сенімділік деңгейін бақылау бағдарламасы;

      10) ұшуға дайындық;

      11) әуе кемелерінің салмағын өлшеу;

      12) бақылау мақсатындағы ұшулар.

      3. 2-бөлік. Сапа жүйесі:

      1) сапа саясаты, ұшу жарамдылығын қолдау жөніндегі аудиттің жоспары мен рәсімдері;

      2) ұшу жарамдылығын қолдау бойынша қызмет түрлерінің мониторингі;

      3) техникалық қызмет көрсету бекітілген техникалық қызмет көрсету жөніндегі ұйымдар арқылы жүзеге асырылатынын растайтын бақылау;

      4) техникалық қызмет көрсету бағдарламасының тиімділігін мониторингілеу;

      5) техникалық қызмет көрсету техникалық қызмет көрсету жөніндегі ұйымдармен жасалған шарттарға сәйкес жүзеге асырылатынын растайтын бақылау;

      6) сапа жүйесі шеңберінде аудитті орындайтын персонал.

      4. 3-бөлік. Келісімшарт бойынша техникалық қызмет көрсету:

      1) техникалық қызмет көрсетуге мердігерді таңдау рәсімдері;

      2) сапа жүйесі шеңберіндегі әуе кемелерінің аудиті.

      5. 4-бөлік. Қосымшалар:

      1) құжаттардың үлгілері;

      2) қосалқы мердігерлердің тізімі;

      3) техникалық қызмет көрсету шарттары жасалған, бекітілген техникалық қызмет көрсету жөніндегі ұйымдардың тізбесі.

  Жалпы мақсаттағы авиацияны
пайдаланушыларды ұшуға
рұқсат беру қағидаларына
5-қосымша
  Нысан

Жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушыны тексеру актісі

      ________________________________________________________________________________

      (уәкілетті ұйымға атауы)

      20 __ жылғы " "__________ № ________ бұйрығына сәйкес мынадай құрамдағы комиссиямен:

      Төраға: ___________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) (бұдан әрі - Т.А.Ә.)

      Комиссия мүшелері:____________________________ ____________________________

      (Т.А.Ә.)

      Жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушыға __________________________________

      __________________________________________________________ тексеріп қарау жүргізілді

      (әуе кемесін пайдаланушының атауы)

      Қорытындының мәтіні

      Төраға: ___________________________________________________________________

      (Т.А.Ә.)            (қолы )

      Комиссия мүшелері: ________________________________________________________

      (Т.А.Ә.)            (қолы)

      Актімен таныстым

      Жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушы ______________ ________

      (Т.А.Ә..)      (қолы)

  Жалпы мақсаттағы авиацияны
пайдаланушыларды ұшуға
рұқсат беру қағидаларына
6-қосымша
  Нысан

Ұшуларды орындау құқығына арналған куәлік және пайдалану ерекшеліктері ________________________________________________________________________ Уәкілетті ұйымның атауы Ұшуды орындау құқығына арналған КУӘЛІК (жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушы) № KAZ - 03/001

Пайдаланушының атауы
Пайдаланушының мекенжайы:
телефоны:
Факсы:
E-mail:

Пайдаланудағы жедел байланыс
Байланыс ақпараты:

      Осы куәлік жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушыға_________________________

      (пайдаланушының атауы)

      қоса беріліп отырған пайдалану ерекшеліктерінде белгіленгендей, Жалпы мақсаттағы

      авиацияны пайдаланушыларды ұшуға жіберу қағидаларына және Ұшуды орындау жөніндегі

      нұсқауға сәйкес ұшуды орындауға рұқсат беруін куәландырады.

      Инспекциялық бақылауды _____________________________ жүзеге асырады.

                                    (уәкілетті ұйымның атауы)

      ______________________      ______________________________            ______

      Уәкілетті ұйымға басшысы (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда). (қолы)

      немесе ол уәкілеттік берген тұлға                  (бұдан әрі - Т.А.Ә.)

      Мордін орны (бұдан әрі - МО)

      Берілген күні: 20_жылғы "___"________

Уәкілетті ұйымның атауы ____________________________________________________________ (пайдаланушының атауы, №____ куәлік) Пайдалану ерекшеліктері (пайдалану талаптары мен шектеулері) А бөлігі - Жалпы ережелер

      1. Осы пайдалану ерекшеліктері Жалпы мақсаттағы авиацияны пайдаланушыларды ұшуға рұқсат беру қағидаларына сәйкес және 1992 жылғы 2 шілдеде Қазақстан Республикасыны Жоғарғы Кеңесінің қаулысымен ратификациаланған Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияның 6-қосымшасына сәйкес беріледі.

      2. Пайдаланушы ұшуды орындауға даярланған.

      3. Пайдаланушыға ішкі (халықаралық) әуе желілеріндегі жалпы мақсаттағы авиация ұшуын орындау үшін мынадай дайындаушылар мен модельдердегі әуе кемелерін пайдалануға рұқсат етiледi:

Дайындаушы

Моделі

Ең жоғарғы жүк көтергіштігі мен жолаушылар сыйымдылығы

1

2

3




      1-бағанда әуе кемені дайындаушы зауыт көрсетіледі;

      2-бағанда әуе кемесiнiң түрі және мемлекеттiк тiркеу нөмiрi көрсетіледі;

      3-бағанда тонналық немесе килограммалық көрсеткiш және жолаушылар саны көрсетiледі.

      ___________________________________ _________ __________

      Уәкілетті ұйымға басшысы                  (Т.А.Ә.)      (қолы)

      немесе ол уәкілеттік берген тұлға

      М О

      Берілген күні: 20_жылғы "___"________

Уәкілетті ұйымның атауы _________________________________________________________ Пайдалану ерекшеліктері (пайдалану талаптары мен шектеулері) В бөлігі - Бағыттардағы рұқсаттар мен шектеулер

Беретін уәкілетті ұйым туралы байланыс ақпараты
Tелефон: __________________; Факс: _____________; E-mail: _____________

Куәлік №: ____ Пайдаланушы атауы: _______________________ Күні: __________
Коммерциялық атауы (бар болса) Қолы:_________
_________________________________ М О

Әуе кемесінің моделі: Тіркеу нөмірі:

Ұшу түрлері: Коммерциялық әуе тасымалдары:
☐Тұрақты емес; ☐Жолаушылар; ☐Жүктер; ☐Өзгелер ________________

Ұшу ауданы(-дары):

Арнайы шектеулер:

Арнайы рұқсаттар:

Иә

Жоқ

Арнайы бекітулер

Ескертулер

Қауіпті жүктер

Қауіпті жүктерді тасымалдау ИКАО Техникалық нұсқаулықтарының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады


Көрінуі шектеулі жағдайларда ұшу:
қонуға бет алу және қону;
ұшып көтерілу;
кеңейтілген пайдалану мүмкіндіктер





САТ RVR: м.; DH м .(фут);
RVR:______ м


RVSM
☐Қолданылмайды



EDTO
☐Қолданылмайды



Шекті уақыт: _______ мин.
Қосалқы әуеайлаққа дейінгі ұшудың ең ұзақ уақыты: _______ мин.


PBN жағдайларында ұшу үшін навигациялық ерекшеліктер













Ұшу жарамдылығын сақтау





EFB



Өзгелер



Уәкілетті ұйымның атауы _____________________________________________________________________ Пайдалану ерекшеліктері (пайдалану талаптары мен шектеулері) В/1 бөлігі - Бағыттардағы рұқсаттар мен шектеулер (тікұшақтар)

Берілетін уәкілетті ұйымға туралы байланыс ақпараты
Tелефон: __________________; Факс: _____________; E-mail: _____________

Куәлік №: ____ Пайдаланушы атауы: _______________________ Күні: __________
Коммерциялық атауы (бар болса) Қолы:_________
_________________________________ М О

Әуе кемесінің моделі: Тіркеу нөмірі:

Ұшу түрлері: Коммерциялық әуе тасымалдары:
☐Тұрақты емес; ☐Жолаушылар; ☐Жүктер; ☐Өзгелер ________________

Ұшу ауданы(-дары):

Арнайы шектеулер:

Арнайы рұқсаттар:

Иә

Жоқ

Арнайы бекітулер

Ескертулер

Қауіпті жүктер

Қауіпті жүктерді тасымалдау ИКАО Техникалық нұсқаулықтарының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады


Көрінуі шектеулі жағдайларда ұшу:
қонуға бет алу және қону;
ұшып көтерілу;
кеңейтілген пайдалану мүмкіндіктер





САТ RVR: м.; DH: м. (фут);
Б бұлт.:___ м. (фут); Көр.: м.;


PBN жағдайларында ұшу үшін навигациялық ерекшеліктер



___ кластағы ҰТС бар тікұшақтармен АҰҚ бойынша ұшулар



Сыртқы ілмектегі жүкпен ұшу



Ұшу жарамдылығын сақтау





EFB



Өзгелер




О внесении изменения в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 октября 2015 года № 1023 "Об утверждении Правил допуска к полетам эксплуатантов авиации общего назначения"

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 23 июля 2019 года № 540. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 июля 2019 года № 19131

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 октября 2015 года № 1023 "Об утверждении Правил допуска к полетам эксплуатантов авиации общего назначения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12804, опубликован 15 января 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      Правил допуска к полетам эксплуатантов авиации общего назначения, утвержденных указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие с 1 августа 2019 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
Р. Скляр

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение
к приказу Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 23 июля 2019 года № 540
  Утверждены
приказом Министра
по инвестиции и развитию
Республики Казахстан
от 30 октября 2015 года № 1023

Правила
допуска к полетам эксплуатантов авиации общего назначения

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила допуска к полетам эксплуатантов авиации общего назначения (далее – настоящие Правила) разработаны в соответствии с требованиями Закона Республики Казахстан от 15 июля 2010 года "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" (далее – Закон) и Приложения 6 Конвенции о Международной гражданской авиации ратифицированный постановлением Верховного Совета Республики Казахстан от 2 июля 1992 года.

      2. Настоящие Правила определяют порядок допуска к полетам эксплуатантов авиации общего назначения, эксплуатирующих самолеты с максимальной сертифицированной взлетной массой свыше пяти тысяч семисот килограмм и (или) самолеты, оснащенные одним или несколькими турбореактивными двигателями, вертолеты с максимальной сертифицированной взлетной массой свыше три тысячи сто восемьдесят килограмм (далее – эксплуатант).

      3. В настоящих Правилах применяются следующие термины и определения:

      1) эксплуатант – физическое или юридическое лицо, занимающееся эксплуатацией гражданских воздушных судов или предлагающее свои услуги в этой области;

      2) авиация общего назначения – гражданская авиация, находящаяся в собственности физических и (или) юридических лиц и используемая в целях перевозки пассажиров, багажа, груза и почтовых отправлений (воздушные перевозки), выполнения авиационных работ и проведения поисково-спасательных и аварийно-спасательных работ, оказания помощи в случае стихийных бедствий не за плату и не по найму, а также в целях проведения учебных, спортивных, культурно-просветительных мероприятий, развития технического творчества и удовлетворения личных потребностей эксплуатанта воздушного судна;

      3) заявитель – физическое или юридическое лицо, обратившееся в уполномоченную организацию в сфере гражданской авиации для получения допуска к полетам в качестве эксплуатанта авиации общего назначения;

      4) руководство эксплуатанта по регулированию технического обслуживания – документ, содержащий описание процедур эксплуатанта, которые обеспечивают возможность управления своевременным и удовлетворительным выполнением всех плановых и неплановых работ по техническому обслуживанию воздушных судов данного эксплуатанта;

      5) свидетельство на право выполнения полетов – документ, выдаваемый уполномоченной организацией (уполномоченным органом) в сфере гражданской авиации, удостоверяющий допуск к полетам эксплуатанта авиации общего назначения и соответствие требованиям, установленным настоящими Правилами;

      6) руководство по производству полетов – документ, содержащий правила, инструкции и рекомендации для использования эксплуатационным персоналом при выполнении своих обязанностей.

      4. Допуск к полетам осуществляется в следующем порядке:

      1) подача заявителем заявки в Государственную корпорацию, веб-портал "электронного правительства" на получение допуска к полетам по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам с приложением перечня документов, прилагаемых к заявке, приведенного в приложении 2 к настоящим Правилам.

      К заявке также прилагается Руководство по производству полетов по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам, Руководство эксплуатанта по регулированию технического обслуживания по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам;

      2) проверка документов уполномоченной организацией в сфере гражданской авиации (далее – уполномоченная организация);

      3) проведение уполномоченной организацией обследования заявителя;

      4) допуск к полетам – выдача свидетельства на право выполнения полетов (эксплуатант авиации общего назначения).

Глава 2. Порядок допуска к полетам эксплуатантов авиации общего назначения

Параграф 1. Подача заявки и документов

      5. Для получения допуска к полетам заявитель за 60 (шестьдесят) рабочих дней до планируемой даты начала выполнения полетов направляет в Государственную корпорацию, веб-портал "электронного правительства" заявку с пакетом документов в соответствии с подпунктом 1) пункта 4 настоящих Правил.

      6. Заявитель обеспечивает достоверность предоставляемых сведений.

Параграф 2. Проверка документов

      7. Уполномоченная организация рассматривает представленные документы, указанные в подпункте 1) пункта 4 настоящих Правил в течение двадцати рабочих дней с момента подачи заявки.

      8. После рассмотрения заявки и документов уполномоченной организацией создается комиссия для проведения обследования заявителя (далее – Комиссия) с включением в ее состав авиационных инспекторов.

Параграф 3. Проведение обследования

      9. Уполномоченная организация проводит обследование в течение восьми рабочих дней на наличие у заявителя сертифицированных воздушных судов, подготовленного персонала, документации, оборудования, необходимыми для летной, технической эксплуатации воздушных судов и обеспечения выполнения полетов, а также обязательных видов страхования.

      10. По результатам обследования составляется Акт обследования эксплуатанта (далее – Акт) в течение четырех рабочих дней по форме, согласно приложению 5 к настоящим Правилам в двух экземплярах с указанием фактического состояния объектов заявителя, выводов, рекомендаций и заключения о допуске либо не допуске к полетам эксплуатанта. Акт подписывается членами Комиссии и представляется заявителю для ознакомления.

      11. Свидетельство на право выполнения полетов не подлежит передаче другому лицу.

      12. Свидетельство на право выполнения полетов выдается бессрочно.

      13. Копия свидетельства на право выполнения полетов, заверенная подписью и печатью (при наличии) эксплуатанта авиации общего назначения и копии, связанных с ним эксплуатационных спецификаций, находятся на борту воздушного судна.

      При выполнении международных полетов на борту воздушного судна находится копия свидетельства на право выполнения полетов, заверенная подписью руководителя или лица, уполномоченного им и печатью уполномоченной организацией.

      14. Эксплуатант авиации общего назначения обеспечивает безопасность полетов.

Параграф 4. Принятие решения о допуске к полетам

      15. После получения акта уполномоченная организация в течение десяти рабочих дней осуществляет выдачу свидетельства на право выполнения полетов по форме согласно приложению 6 к настоящим Правилам;

      при принятии решения о не допуске направляет мотивированный отказ.

      16. Отказ в выдаче свидетельства на право выполнения полетов производится в случаях, если:

      1) заявитель не соответствует требованиям правил допуска к полетам эксплуатантов авиации общего назначения;

      2) в отношении заявителя имеется решение суда, запрещающее ему выполнение таких полетов.

      Отказ в выдаче свидетельства на право выполнения полетов может быть обжаловано в суде.

Глава 3. Приостановление и возобновление действия свидетельства на право выполнения полетов

      17. Уполномоченная организация приостанавливает действие свидетельства на право выполнения полетов в случаях:

      1) несоблюдения эксплуатантом (владельцем) воздушного судна требований и ограничений, установленных настоящими Правилами;

      2) необеспечения страхования в соответствии с требованиями законов Республики Казахстан об обязательных видах страхования;

      3) выявления нарушений, предусмотренных статьей 16-3 Закона;

      4) письменного заявления эксплуатанта.

      При выявлении нарушений предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 17 настоящих Правил уполномоченная организация направляет эксплуатанту письменное уведомление о приостановлении свидетельства на право выполнения полетов в течение трех рабочих дней со дня выявления нарушений.

      18. Эксплуатант после получения уведомления в течение семи рабочих дней направляет уполномоченную организацию план корректирующих действий по устранению выявленных нарушений (далее – план).

      19. Уполномоченная организация контролирует выполнение плана эксплуатантом в установленные сроки путем проведения проверки.

      По итогам проверки выполнения плана уполномоченная организация в течение пяти рабочих дней:

      в случае выполнения плана возобновляет действие свидетельство на право выполнения полета, в случае не выполнения плана направляет мотивированный отказ в допуске;

      в случае не выполнения плана направляет мотивированный отказ в допуске.

      20. Решение по возобновлению либо отказу в допуске эксплуатанта авиации общего назначения уполномоченная организация сообщает эксплуатанту в письменной форме в срок - три рабочих дня с момента окончания проверки.

  Приложение 1
к Правилам допуска к полетам
эксплуатантов авиации общего
назначения
  Форма
  Руководителю уполномоченной организации

                        Заявка на получение допуска к полетам

      Прошу провести обследование _____________________________________
                                    (полное название заявителя)
с целью _______________________________________________________________
      (получения допуска эксплуатанта авиации общего назначения к полетам на
внутренних (международных) воздушных линиях)
планируемая дата начала полетов_________________________________________
заявитель обязуется отвечать требованиям Правил допуска к полетам эксплуатантов
авиации общего назначения и предоставлять возможность уполномоченной
организации в сфере гражданской авиации осуществлять контроль за организацией,
обеспечением и выполнением полетов.
_______________________________________________________________________
      (должность руководителя, фамилия имя отчество (при наличии),
                  подпись заявителя - (юридического лица)
____________________________________________________________________
(фамилия имя отчество (при наличии) подпись) заявителя – (физического лица)

  Приложение 2
к Правилам допуска к полетам
эксплуатантов авиации
общего назначения

Перечень документов, прилагаемых к заявке на получение допуска к выполнению полетов

      1. Руководство по производству полетов.

      2. Руководство эксплуатанта по регулированию технического обслуживания.

  Приложение 3
к Правилам допуска к полетам
эксплуатантов авиации
общего назначения
  Форма

Руководство по производству полетов

      Руководство по производству полетов разрабатывается заявителем в соответствии с Приложением 6 к Конвенции о международной гражданской авиации ратифицированный постановлением Верховного Совета Республики Казахстан от 2 июля 1992 года.

      1. Содержание руководства:

      1) Оглавление;

      2) страница учета поправок и перечень действующих страниц, если при каждой поправке не перевыпускается весь документ и на документе не указана дата вступления в силу;

      3) служебные обязанности, ответственность и субординация руководящего и эксплуатационного персонала;

      4) система управления безопасностью полетов эксплуатанта (воздушные суда с сертифицированной взлетной массой свыше 5700 кг.);

      5) система руководства полетами;

      6) правила в отношении MEL (когда применяются);

      7) производство полетов в нормальных условиях;

      8) стандартные эксплуатационные процедуры (SOP);

      9) метеорологические ограничения;

      10) ограничения полетного и рабочего времени;

      11) чрезвычайные ситуации в полете;

      12) анализ авиационных происшествий и инцидентов;

      13) квалификация и подготовка персонала;

      14) ведение учетной документации;

      15) описание системы управления техническим обслуживанием;

      16) эксплуатационные ограничения летно-технических характеристик;

      17) использование/сохранение записей регистраторов полетных и речевых данных;

      18) инструкции по перевозке опасных грузов, включая действия, которые надлежит предпринять в случае возникновения аварийной ситуации;

      19) инструкции и требования к подготовке в области использования расширенных эксплуатационных возможностей для полетов воздушных судов, оборудованных системами автоматической посадки, коллиматорными (HUD) или эквивалентными индикаторами, системами технической визуализации (EVS, SVS или CVS);

      20) инструкции и требования к подготовке в области использования электронной полетной документации (EFB);

      21) выполнение полетов в воздушном пространстве с RVSM, MNPS, RNAV или RNP.

  Приложение 4
к Правилам допуска к полетам
эксплуатантов авиации
общего назначения
  Форма

Руководство эксплуатанта по регулированию
технического обслуживания

      Руководство эксплуатанта по регулированию технического обслуживания (далее - Руководство) содержит следующую информацию:

      1. Общие положения:

      1) декларация, подписанная ответственным руководителем, о соответствии деятельности по поддержанию летной годности сертификационным требованиям, положениям Руководства и обязательство поддерживать это соответствие постоянно;

      2) организационная структура с указанием иерархии подчиненности должностных лиц;

      3) общее описание рабочих (офисных) помещений;

      4) область деятельности по регулированию технического обслуживания;

      5) руководящий персонал с указанием имен и должностей ответственного руководителя, персонала, несущего ответственность в отношении постоянного соответствия организации установленным требованиям, а также сведения по персоналу, участвующему в регулировании технического обслуживания;

      6) процедура уведомления компетентного органа о происходящих изменениях вида деятельности, адреса эксплуатанта, состава его персонала;

      7) процедуры внесения изменений в Руководство.

      2. Часть 1. Процедуры по поддержанию летной годности:

      1) использование технического бортжурнала и приложения перечня допустимых неисправностей (MEL);

      2) программа технического обслуживания воздушных судов – разработка, внесение и утверждение изменений и дополнений;

      3) ведение и архивное хранение учетных сведений по поддержанию летной годности и технических документов эксплуатанта;

      4) применение и контроль директив летной годности;

      5) анализ эффективности программы технического обслуживания, процедуры (политика) в области выполнения необязательных доработок (модификаций);

      6) стандарты осуществления значительных модификаций;

      7) донесение о выявленных неисправностях и дефектах;

      8) деятельность по технологическому обеспечению;

      9) программа контроля уровня надежности;

      10) подготовка к полету;

      11) взвешивание воздушных судов;

      12) контрольные полеты.

      3. Часть 2. Система качества:

      1) политика качества, план и процедуры аудитов по поддержанию летной годности;

      2) мониторинг видов деятельности по поддержанию летной годности;

      3) контроль, подтверждающий, что техническое обслуживание осуществляется утвержденными организациями по техническому обслуживанию;

      4) мониторинг эффективности программы технического обслуживания;

      5) контроль, подтверждающий, что техническое обслуживание осуществляется в соответствии с договорами с организациями по техническому обслуживанию;

      6) персонал, выполняющий аудиты в рамках системы качества.

      4. Часть 3. Техническое обслуживание по контракту:

      1) процедуры отбора подрядчика на техническое обслуживание;

      2) аудит воздушных судов в рамках системы качества.

      5. Часть 4. Приложения:

      1) образцы документов;

      2) список субподрядчиков;

      3) перечень утвержденных организаций по техническому обслуживанию, с которыми заключены договора на техническое обслуживание.

  Приложение 5
к Правилам допуска к полетам
эксплуатантов авиации
общего назначения
  Форма

Акт обследования эксплуатанта авиации общего назначения

      В соответствии с приказом________________________________________
                              (наименование уполномоченной организации)
от " __ " 20 __ года № ________ комиссией в составе:
Председатель: _________________________________________________________
            (фамилия имя отчество (при наличии) (далее – Ф.И.О.)
Члены комиссии: _______________________________________________________
            (Ф. И. О., должность)
Проведено обследование эксплуатанта авиации общего назначения
______________________________________________________________________
      (наименование эксплуатанта воздушного судна)
Текст заключения
Председатель: ____________________________________________ ____________
                        (Ф. И. О.)                               (подпись)
Члены комиссии: _________________________________________ ____________
                        (Ф. И. О.)                               (подпись)
С Актом ознакомлен:
Эксплуатант авиации общего назначения _________________________ _________
                                          (Ф. И. О.)       (подпись)

  Приложение 6
к Правилам допуска к полетам
эксплуатантов авиации
общего назначения
  Форма

Свидетельство на право выполнения полетов
и эксплуатационные спецификации

_________________________________________________________________________ Наименование уполномоченной организации

СВИДЕТЕЛЬСТВО
на право выполнения полетов
(эксплуатант авиации общего назначения)

№ KAZ – 03/001

Наименование
эксплуатанта
Адрес эксплуатанта:
Телефон:
Факс:
E-mail:

Оперативная связь в эксплуатации
Контактная информация:

      Настоящее свидетельство удостоверяет допуск эксплуатанта авиации общего
назначения ____________________________________________________________________
                  (наименование эксплуатанта)
к выполнению полетов, как это определено в прилагаемых эксплуатационных
спецификациях, в соответствии с Правилами допуска к полетам эксплуатантов
авиации общего назначения и. руководством по производству полетов.
      Инспекционный контроль осуществляет_____________________________________
                              (наименование уполномоченной организации)
_______________________       ____________________________________       __________
Руководитель уполномоченной организации (фамилия имя отчество (при наличии) (далее – Ф.И.О.) (подпись)
либо лицо, им уполномоченное

      место печати (при наличии) (далее – МП)

      Дата выдачи: "___" ________ 20__года

Наименование уполномоченной организации

______________________________________________________________________________ (название эксплуатанта, свидетельство №____)

Эксплуатационные спецификации (эксплуатационные требования и ограничения)

Часть А – Общие положения

      1. Настоящие эксплуатационные спецификации выдаются в соответствии с Правилами допуска к полетам эксплуатантов авиации общего назначения и в соответствии с Приложением 6 Конвенции о Международной гражданской авиации ратифицированный постановлением Верховного Совета Республики Казахстан от 2 июля 1992 года. Эксплуатант, подготовлен к выполнению полетов.

      2. Эксплуатанту разрешается эксплуатировать для выполнения полетов авиации общего назначения на внутренних (международных) воздушных линиях воздушные суда следующих изготовителей и моделей:

Изготовитель

Модель

Максимальная грузоподъемность и пассажировместимость

1

2

3




      В графе 1 указывается завод – изготовитель воздушного судна;

      в графе 2 указываются тип и номер государственной регистрации воздушного судна;

      в графе 3 – показатель в тоннах или килограммах и количество пассажирских мест.

      ___________________________________             _________             __________
Руководитель уполномоченной организации (Ф.И.О.) (подпись) либо лицо, им уполномоченное

      М.П.

      Дата выдачи: "___" ________ 20__года

      Наименование уполномоченной организации ___________________________________________________________________

Эксплуатационные спецификации (эксплуатационные требования и ограничения)

Часть В - Разрешение и ограничения на маршрутах

Контактная информация о выдающей уполномоченной организации
Tелефон: ______________; Факс: _____________; E-mail: _____________

Свидетельство №: ____ Название эксплуатанта: ______________ Дата: _______
Коммерческое название (при наличии) Подпись:_________
_________________________________ МП

Модель воздушного судна: Регистрационный номер:

Виды полетов: Некоммерческие воздушные перевозки:

Нерегулярные;

Пассажиры;

Грузы;

Прочее________________

Район(ы) полетов:

Специальные ограничения:

Специальные
Разрешения:

Да

Нет

Специальные утверждения

Примечания

Опасные грузы





Перевозка опасных грузов осуществляется в соответствии с требованиями Технических инструкций ИКАО


Полеты в условиях ограниченной видимости:
Заход на посадку и посадка;
Взлет
Расширенные эксплуатационные возможности

 




 
САТ RVR: м; DH м (фут);
RVR:__ м


RVSM
☐Неприменимо







EDTO
☐ Неприменимо





Пороговое время:_______мин
Максимальное время полета до запасного эродрома:___мин


Навигационные
спецификации для полетов
в условиях PBN







Сохранение летной годности





EFB







Прочее







Наименование уполномоченной организации __________________________________________________________________________

Эксплуатационные спецификации (эксплуатационные требования и ограничения)

Часть В/1 - Разрешение и ограничения на маршрутах (вертолеты)

Контактная информация о выдающей уполномоченной организации
Tелефон: ______________; Факс: _____________; E-mail: _____________

Свидетельство №: ____ Название эксплуатанта: ______________ Дата: _______
Коммерческое название (при наличии) Подпись:_________
_________________________________ МП

Модель воздушного судна: Регистрационный номер:

Виды полетов: Некоммерческие воздушные перевозки:

Нерегулярные;

Пассажиры;

Грузы;

Прочее________________

Район(ы) полетов:

Специальные ограничения:

Специальные
Разрешения:

Да

Нет

Специальные утверждения

Примечания

Опасные грузы





Перевозка опасных грузов осуществляется в соответствии с требованиями Технических инструкций ИКАО


Полеты в условиях ограниченной видимости:
Заход на посадку и посадка;
Взлет
Расширенные эксплуатационные возможности

 







 
САТ RVR: м; DH м (фут);
Н обл.:___ м (фут); Вид.: м;


Навигационные
спецификации для полетов
в условиях PBN







Полеты по ППП на вертолетах с ЛТХ класса ___







Полеты с грузом на внешней подвеске







Сохранение летной годности





EFB







Прочее