Теміржол көлігіндегі жол жүрісі қауіпсіздігін бұзушылықтарды тергеп-тексеру қағидаларын бекіту туралы

Жаңартылған

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 1 тамыздағы № 604 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 2 тамызда № 19183 болып тіркелді.

      "Теміржол көлігі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-34) тармақшасына сәйкес

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 26.04.2023 № 287 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Теміржол көлігіндегі жол жүрісі қауіпсіздігін бұзушылықтарды тергеп-тексеру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Р. Скляр

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің
2019 жылғы 1 тамыздағы
№ 604 бұйрығымен
бекітілген

Теміржол көлігіндегі жол жүрісі қауіпсіздігін бұзушылықтарды тергеп-тексеру қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 26.04.2023 № 287 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Теміржол көлігіндегі жол жүрісі қауіпсіздігін бұзушылықтарды тергеп-тексеру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Теміржол көлігі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-34) тармақшасына сәйкес әзірленді және теміржол көлігіндегі қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуын тергеп-тексеру тәртібін айқындайды.

      2. Теміржол көлігіндегі қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуын тергеп-тексеру мақсаты себептерді және (немесе) ілеспе факторларды белгілеу, болашақта қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуын болдырмау және қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөнінде ұсынымдар әзірлеу болып табылады.

      3. Осы Қағидаларда мынадай негізгі анықтамалар пайдаланылады:

      1) аумақтық бөлімше – Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Көлік комитетінің көліктік бақылау инспекциясы;

      2) ахуалдық орталық – көліктегі қауіпсіздікті бұзу жағдайлары туралы жедел ақпаратты қабылдауды жүзеге асыратын уәкілетті орган ведомствосының құрылымдық бөлімшесі;

      3) жолаушылар пойызы – жолаушыларды, багажды, жүк-багажды және почта жөнелтілімдерін тасымалдауға арналған, жолаушылар, багаж және почта вагондарынан қалыптастырылған пойыз;

      4) қозғалыс қауіпсіздігін бұзушылығы – тасымалдау процесін жүзеге асыру кезінде қозғалыс қауіпсіздігі жөніндегі белгіленген талаптардан ауытқу нәтижесінде болған, нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жіктелетін теміржол оқиғасы;

      5) қозғалыс қауіпсіздігінің бұзушылықтарды тергеп-тексеру – қозғалыс қауіпсіздігінің жол берілген бұзылуы туралы материалдар мен мәліметтерді жинау және талдау, оның жасалу мән-жайлары мен себептерін толық, жан-жақты және объективті анықтау, оны алдын ала жіктеу бойынша процесс;

      6) қозғалыс қауіпсіздігінің бұзушылықтарды тергеп-тексеру жөніндегі комиссия (бұдан әрі – Комиссия) – мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттары бойынша, оның ішінде концессия шарттары бойынша теміржолдарда немесе теміржолдарда қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуына тергеп-тексеру жүргізу үшін осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен тағайындалатын комиссия;

      7) қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі ұсыным – жол жүрісі қауіпсіздігінің бұзылуын болдырмау мақсатында тергеп-тексеру кезінде алынған ақпарат негізінде әзірленген, ол ешқандай жағдайда жол жүрісі қауіпсіздігін бұзғаны үшін кінәні немесе жауапкершілікті анықтауды өз мақсатын қоймайтын қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуын тергеп-тексеру жөніндегі комиссияның ұсынысы. Жол жүрісі қауіпсіздігінің бұзылуын тергеп-тексеру нәтижелерінен туындайтын қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі ұсынымдардан басқа, қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі ұсынымдардан, тасымалдау процесінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі зерттеулерді қоса алғанда, әртүрлі көздерден шығуы мүмкін;

      8) станция бойынша кезекші – пойыздарды қабылдауды, жөнелтуді және өткізуді, сондай-ақ станцияның бас және қабылдау-жөнелту жолдары бойынша жылжымалы құрамның басқа да қозғалыстарын жеке өзі басқаратын станция басшысының ауысым көмекшісі (маневрлік диспетчер жоқ жерде-қалған жолдар бойынша);

      9) тасымалдау процесіне қатысушы – тасымалдау жөніндегі қызметтерді пайдаланушы, тасымалдаушы, ұлттық инфрақұрылым операторы, локомотивтік тартқыш операторы, вагондар (контейнерлер) операторы, тармақ иеленуші, сондай-ақ мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттары бойынша, оның ішінде концессия шарттары бойынша теміржолдардың иесі;

      10) тергеп-тексеру жөніндегі уәкілетті – жол жүрісі қауіпсіздігінің бұзылуын тергеп-тексеру жөніндегі комиссия құрамындағы қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуын ұйымдастыруды, үйлестіруді және тергеп-тексеруді жүргізетін уәкілетті органның лауазымды адамы;

      11) уәкілетті орган – теміржол көлігі саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шегіне салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      12) уәкілетті органның ведомствосы – Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті.

2-тарау. Теміржол көлігіндегі жол жүрісі қауіпсіздігін бұзушылықтарды тергеп-тергеу тәртібі

      4. Тасымалдау процесіне қатысушылар және теміржол көлігінің қосалқы қызметтері магистральдық, станциялық және кірме жолдардағы қозғалыс қауіпсіздігінің бұзушылықтары туралы уәкілетті органға және оның аумақтық бөлімшелеріне хабарлайды.

      Қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуы туралы алдын ала және егжей-тегжейлі ақпарат "Теміржол көлігі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 30-бабының 2-1-тармағына сәйкес уәкілетті орган бекіткен нысандар бойынша ұсынылады.

      Оқиға болған сәттен бастап бір тәулік ішінде аумақтық бөлімше оқиға болған жерге барады және уәкілетті органға осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жол жүрісі қауіпсіздігін бұзушылық орын алған жерді қарау актісін толтырып, қозғалыс қауіпсіздігі бұзылуының фото және бейне түсірілімін, сондай-ақ қозғалыс қауіпсіздігі бұзылған жердің схемасын жібереді.

      5. Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаларды, сондай-ақ апаттарды және аварияларды тергеп-тексеруді уәкілетті орган құратын комиссия жүзеге асырады.

      6. Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария белгілері болған кезде қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуы туралы ақпаратты алғаннан кейін уәкілетті органның бұйрығымен тергеп-тексеру жөніндегі уәкілетті органның төрағалық етуімен Комиссия құрылады. Осы комиссияның құрамына уәкілетті органның лауазымды адамы болып табылатын тергеп-тексеру жөніндегі уәкіл, уәкілетті органның аумақтық бөлімшелерінің өкілдері, тасымалдау процесіне қатысушылар және мүдделі тұлғалар кіреді.

      7. Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғалар, сондай-ақ апаттар мен аварияларды тергеп-тексеру комиссия құрылған сәттен бастап 30 жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

      8. Қазақстан Республикасының теміржолдарындағы жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария болған жерде комиссия мынадай іс-әрекеттерді жүргізеді:

      1) жылдамдық өлшегіш таспа және (немесе) қозғалыс параметрлерін тіркеу жүйелерінің ақпарат жинақтаушысы, пойыздың заттай парағы, пойыздың тежегішпен қамтамасыз етілуі туралы анықтама, қозғалыс жылдамдығын шектеу туралы ескерту және локомотивтің борт журналы, машинистің маршруттық парағы, жол өлшегіш таспалар және дефектоскопты құралдарды тіркеу файлдары алынады;

      сонымен бірге, жану жағдайларында, көрсетілген құжаттардан басқа, өртті қызметтік тексеру актісі және диспетчерлердің келіссөздер регламентінің толық жазылуы қоса беріледі;

      2) теміржолдың бұзылу және теміржол жылжымалы құрамының орналасу, километрге және пикеттерге байланыстыра отырып, оның рельстерден шығу іздерінің, теміржол жылжымалы құрамының түсу басталуы мен тоқтату орындарының сызбасы жасалады;

      3) теміржол жылжымалы құрамы мен теміржол көлігі инфрақұрылымы объектілерінің зардаптары мен зақымдануының жалпы түріне, анықталған бөтен заттардың, теміржол жылжымалы құрамы бөлшектері мен тораптарының жағдайына фото және бейне түсірілім жүргізіледі;

      4) теміржол жылжымалы құрамының және теміржол көлігі инфрақұрылымы объектілерінің техникалық жай-күйінің құжаттары жасалады;

      5) жылжымалы құраммен жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаға, сондай-ақ апатқа немесе апатқа қатысы бар адамдардың, сондай-ақ басқа да куәгерлердің жазбаша (қажет болған жағдайларда аудио және бейнежазбаны пайдалана отырып) түсініктемелері алынады;

      6) жылжымалы құраммен жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария кезіндегі ауа райы жағдайлары тіркеледі, апат немесе авария кезіндегі ауа райы жағдайлары туралы метеорологиялық анықтама алынады;

      7) жылжымалы құраммен жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаның, сондай-ақ апаттың немесе апаттың мән-жайларын анықтау үшін маңызы бар басқа да заттар мен құжаттар алып қойылады;

      8) оқиға болған жерді, теміржол желісі объектілерін және жылжымалы құрамды, олардың тораптары мен бөлшектерін тексеру жүргізіледі;

      9) жүктің құлауы (төгілуі) нәтижесінде адамдар мен қоршаған орта үшін қауіптердің болуы және осы салдарды барынша азайту шаралары айқындалады;

      10) көліктің, ғылым мен техниканың тиісті салаларында білімді талап ететін міндеттерді шешу үшін сарапшылар, олардың ұйымдық-құқықтық нысандары мен меншік нысандарына қарамастан ұйымдардың қызметкерлері тартылады;

      11) жылжымалы құраммен жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария себептерін, (немесе) әсер ететін және ілеспе факторларды анықтау үшін қажетті зерттеулер мен сынақтар жүргізу тағайындалады. Жылжымалы құраммен жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаның, сондай-ақ апат немесе авария себептерін тексеруге байланысты зерттеулер мен сынақтарды қатысы бар тараптар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес институттар мен ғылыми ұйымдарда жүргізеді;

      12) жылжымалы құраммен жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апатқа немесе апатқа қатысы бар теміржол жылжымалы құрамын немесе магистральдық желі объектілерін әзірлеуге, сынауға, өндіруге, пайдалануға және жөндеуге қатысты барлық мәселелер зерделенеді;

      13) тиісті мемлекеттік органдардан, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардан осы жылжымалы құраммен жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаға, сондай-ақ апатқа немесе аварияға байланысты мәселелер бойынша құжаттар мен материалдар сұралады.

      9. Жолдарында жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария болған тасымалдау процесіне қатысушылар, сондай-ақ олардың лауазымды тұлғалары:

      1) жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаның, сондай-ақ аварияның немесе апаттың себептері анықталған кезде мәні болуы мүмкін рельстердің, жылжымалы құрам бөлшектерінің және басқа да заттар мен құжаттардың тексеру кезеңі ішінде сақталуы;

      2) оқиға болған жерден фото және бейнетүсірілімдер;

      3) Комиссия төрағасына тексеру барысында қажетті материалдарды, құжаттар мен ақпаратты оның толықтығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін ұсыну.

      10. Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаға, сондай-ақ апатқа немесе апатқа байланысты мәселелер бойынша құжаттар мен материалдарды, оның ішінде теміржолдың жоғарғы құрылысының элементтерін, жылжымалы теміржол құрамының бөлшектерін, жылдамдық өлшегіш таспаларды және жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария себептерін анықтаған кезде маңызы бар барлық басқа да заттарды тасымалдау процесіне қатысушылар тексерудің бүкіл кезеңі ішінде сақтайды. Көрсетілген құжаттарды, бөлшектер мен заттарды зерттеуге немесе сынауға жіберу және оларды сақтау мерзімі туралы шешімді Комиссия қабылдайды.

      11. Теміржолдардағы жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғалар, сондай-ақ апаттар мен авариялардың барлық жағдайларында, комиссия келгенге дейін оқиға болған немесе келген тасымалдау процесіне қатысушылардың өкілдері салдарларды жою жөнінде шаралар қабылдағанға дейін (зардап шеккендерге көмек көрсетуді қоспағанда) теміржол жолының жоғарғы құрылысы элементтерінің, теміржол жылжымалы құрамы мен оның бөлшектерінің фото және (немесе) бейне орналасуын, локомотивті басқару жүйесінің, сигнал беру және байланыс құралдарының, жүк бөліктерінің және жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат пен авария себептерін анықтау үшін маңызы бар барлық басқа, сондай-ақ оқиға орнының схемасын жасау. Бұл ретте фотода және (немесе) бейнеде жылжымалы құрамның әрбір бірлігінің орналасуы мен жай-күйі тіркеледі.

      12. Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария салдарын жою кезінде теміржолдың жоғарғы құрылысының элементтерін, теміржол жылжымалы құрамын және оның бөлшектерін, сигнал беру және байланыс құралдарын, жүк бөліктерін, олардың себептерін анықтау үшін маңызы бар барлық басқа заттарды пайдалануға рұқсат етілмейді.

      13. Жүк және жолаушылар пойыздарындағы жылжымалы құраммен жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе аварияны тергеп-тексеруді жүргізуге байланысты барлық мәселелер бойынша Комиссия тікелей мемлекеттік органдармен, ұйымдармен, сондай-ақ ғылыми ұйымдардың, арнайы сараптау комиссияларының зертханаларымен өз құзыреті шегінде өзара іс-қимыл жасайды.

      14. Арнайы зерттеу немесе сараптама тағайындау кезінде мамандардың (маманның) немесе сарапшылардың (сарапшының) алдына арнайы зерттеу немесе сараптама жүргізу барысында шешілуге жататын нақты мәселелер қойылады, материалдар ұсынылады.Сараптама жүргізу орнын Комиссия мүшелерінің келісімі бойынша комиссия төрағасы айқындайды.

      15. Сараптама немесе арнайы зерттеу жүргізу нәтижелері бойынша сарапшылар мен мамандар комиссияға сарапшылардың (сарапшының) қорытындысын немесе арнайы зерттеу қорытындысын ұсынады.

      16. Мамандар мен сарапшылар өз алдына қойылған барлық сұрақтарға жауаптарды қорытындыда көрсетеді. Қойылған сұраққа толыққанды және толық жауап беру мүмкін болмаған жағдайда мамандар мен сарапшылар қорытындыда дәлелді түсініктеме береді.

      17. Комиссия төрағасының шешімі бойынша негізгі бағыттар бойынша жұмыс топтары құрылады:

      локомотив шаруашылығы;

      вагон шаруашылығы;

      жол шаруашылығы;

      жүк шаруашылығы және қозғалыс;

      СОБ (сигнал беру, орталықтандыру және бұғаттау) және байланыс шаруашылықтары;

      электрмен жабдықтау шаруашылығы.

      Жұмыс тобының құрамы Комиссия мүшелерінің қатарынан анықталады.

      Жұмыс топтардың функциялары осы Қағидаларға 2-қосымшада баяндалған.

      18. Комиссия объективтілік қағидаттарын сақтау мақсатында басқа мемлекеттік органдар жүргізетін тексерудің басқа түрлеріне қарамастан жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаға, сондай-ақ апат пен аварияларға тергеп-тексеру жүргізеді.

      19. Комиссия мүшелері жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаға, сондай-ақ апатқа немесе аварияға қатысы бар ұйымдардың алдында қаржылық міндеттемелері бар сақтандыру компанияларының мүдделерін білдірмейді.

      20. Комиссия жұмысының басталуы болып комиссияның құрылған күні, аяқталуы – комиссия төрағасы мен мүшелері жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаны, сондай-ақ апат немесе аварияны тергеп-тексеру актісіне (бұдан әрі – Акт) қол қойған күні саналады.

      21. Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаны, сондай-ақ апат немесе аварияны тергеп-тексеру барысында жұмыс топтары комиссияға тергеп-тексеру барысында анықталған белгіленген себептер мен қауіпті факторларды көрсете отырып, түпкілікті есептерді ұсынады.

      22. Комиссия тергеп-тексеру барысында алынған ақпарат пен жұмыс топтарының есептерін талдау негізінде қозғалыс қауіпсіздігін бұзу жағдайын жолаушылар поезында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария ретінде сыныптайды, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 334 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11602 болып тіркелген) бекітілген Теміржол көлігіндегі қауіпсіздік қағидаларына сәйкес жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаның, сондай-ақ апаттың немесе аварияның негізгі себептерін айқындайды, сондай-ақ ұқсас оқиғалардың алдын алу немесе олардың салдарын азайту мақсатында теміржол көлігіндегі қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша ұсынымдар әзірлейді.

      Теміржол көлігінде қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі ұсынымдардың орындалу барысы туралы іс-қимылдарды үйлестіруді өңірде жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның түсуіне әкеп соққан оқиға, сондай-ақ уәкілетті органды кейінен хабардар ете отырып, апат немесе авария болған уәкілетті органның аумақтық бөлімшесі жүзеге асырады.

      23. Комиссия кінәлі тараптың кінәсі мен жауапкершілігін анықтамайды.

      24. Тергеп-тексеру нәтижелерін Комиссия осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес Акт арқылы ресімдейді.

      Актіде көрсетілген қорытындылармен келіспеген жағдайда, комиссия мүшесі оған ерекше пікір бар екенін көрсете отырып, қол қояды. Барлық ерекше пікірлер актінің бір бөлігі болып табылады және оған қоса беріледі.

      Комиссия мүшелері жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаның, сондай-ақ апаттың немесе апаттың себептері туралы қорытындылармен келіспеген жағдайда, бұл факт Актіде тіркеледі.

      25. Комиссия істі тергеу материалдарымен бірге қалыптастырады.

      26. Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаны, сондай-ақ апатты немесе аварияны тергеп-тексеру материалымен іске мынадай құжаттар кіреді:

      1) істің тізімдемесі;

      2) жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаны, сондай-ақ апат немесе аварияны тергеп-тексеру актісі;

      3) жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария фактісі бойынша техникалық қорытындылар;

      4) жолаушылар пойзында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаны, сондай-ақ апат немесе аварияны тергеп-тексеру нәтижелері туралы жұмыс топтарының есептері;

      5) алдын ала диагнозы бар зардап шеккендердің тізімі;

      6) теміржол көлігінің жылжымалы құрамы мен инфрақұрылым объектілерінің зақымдану дәрежесі туралы анықтама;

      7) фото және бейнетүсірілім, бейнежазба, өзге де белгіленген бекіту тәсілдерін қолдана отырып алынған, жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаның, сондай-ақ апаттың немесе аварияның себептерін растайтын материалдар, тексерілетін жағдай нәтижесінде теміржол жылжымалы құрамын және теміржол көлігі инфрақұрылымы объектілерін күтіп-ұстау мен зақымдау нормаларынан ауытқулар көрсетілген схемалар;

      8) жүрдек өлшегіш лентаның, жады модулінің және пойыздың жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаға, сондай-ақ апатқа немесе аварияға ұшыраған пойыздық локомотивтің жылдамдығын өлшеу тіркеушісінің кассетасының шифрын ашу нәтижелері (анықтамада жылдамдық өлшегіш лентаның түпнұсқасының сақталу орны көрсетіледі);

      9) тексерілетін жағдайға қатысы бар қозғалыс қауіпсіздігінің техникалық құралдарының, оның ішінде букстың қызуын автоматты байқау аспаптарының, автоматты локомотив сигнализациясының жай-күйі мен жұмысы туралы анықтамалар;

      10) зерттелетін жағдайға қатысы бар теміржол көлігі инфрақұрылымы объектілерінің жай-күйі мен жұмысы туралы актілер;

      11) пойыздың заттай парағы;

      12) жүргізілген эксперименттер мен есептеулер нәтижелері;

      13) жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаға, сондай-ақ апатқа немесе апатқа жол берілген учаске бойынша пойыздар қозғалысының орындалған кестесінің көшірмесі және ұлттық теміржол компаниясы өңірлік бөлімшесінің басшысы куәландырған пойыздардың кідіруі туралы анықтама;

      14) метеорологиялық анықтама;

      15) диспетчерлік өкімдер журналдарынан үзінді көшірмелер, техникалық құралдарды қарау, станциялардың техникалық-өкімдік актілері, жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария себептеріне қатысты бөлігінде тексеру нұсқауларының кітаптары;

      16) жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария белгілері бар оқиға болған жердегі жол жоспары мен бейіні, жол өлшеу және дефектоскопиялық құралдармен жолды соңғы тексерудің нәтижелері туралы жол өлшеу вагондарының ленталары қоса берілген анықтама;

      17) болған оқиғаға қатысы бар адамдар туралы мәліметтер, олардың түсініктемелері, еңбек және демалыс режимі туралы мәліметтер, техникалық пайдалану қағидаларын және өзге де нормативтік құқықтық актілерді, нормативтік құжаттар мен лауазымдық нұсқаулықтарды білуін тексеруді көздейтін соңғы аттестаттаудың нәтижелері туралы мәліметтер, сондай-ақ қажеттілігі әрбір нақты жағдайда айқындалатын медициналық куәландыру туралы қорытынды;

      18) техникалық құралдардың зақымдануына жол берілген жүктің жоғалуынан немесе бүлінуінен болған залал туралы алдын ала деректері бар анықтама;

      19) жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария туралы хабарламаның немесе адрестік жеделхаттың көшірмесі;

      20) қатысы бар ұйымдарда немесе олардың тиісті бөлімшелерінде өткізілген жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария жағдайы бойынша жедел кеңестердің хаттамалары;

      21) жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаға, сондай-ақ апатқа немесе апатқа жол берілген себептерге қатысты зерттеулер, сынақтар мен сараптамалардың қорытындысы (болған жағдайда) және өзге құжаттар.

      27. Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаларды, сондай-ақ апат пен аварияларды тергеп-тексеру жөніндегі комиссия төрағасының сұрау салуы бойынша уәкілетті орган басшысының рұқсатымен мынадай жағдайларда ұзартылады:

      1) сараптама, арнайы зерттеулер жүргізу үшін;

      2) жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғалардың, сондай-ақ апат немесе авариялардың мән-жайларын қосымша анықтау;

      3) өз құзыреті шегінде мемлекеттік органдардың, ұйымдардың, сондай-ақ ғылыми ұйымдардың зертханаларынан, сараптама комиссияларынан құжаттарды, материалдар мен қорытындыларды ұсыну үшін;

      4) төтенше жағдайлар немесе тоқтаусыз күштер (дүлей құбылыстар, соғыс қимылдары, төтенше жағдай және т.б.) болған кезде.

      28. Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуін қоспағанда, оқиғалар мен инциденттерді тасымалдау процесіне қатысушылар тексереді.

      29. Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуін қоспағанда, оқиғалар мен инциденттерді тергеп-тексеру нәтижелері туралы ақпарат тергеп-тексеру аяқталған күннен бастап 5 жұмыс күні ішінде уәкілетті органға беріледі.

  Теміржол көлігіндегі
жол жүрісі қауіпсіздігін
бұзушылықтарды
тергеп-тексеру
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

Жол жүрісі қауіпсіздігін бұзушылық орын алған жерді қарау актісі

      Жерді қарау____________________________________________________

      Күні:________________ Уақыты:__________

      Жағдайы _______________________________________________________

      ____________________________________________________________

      Техникалық құралдардың жай-күйі ________________________________

      ______________________________________________________________

      Салдары ____________________________________________________

      ____________________________________________________________

      Жылжымалы құрамның алдын ала зақымдалу дәрежесі______________

      Алдын ала себебі________________________________________________

      Акт жасағандар: _________________ _________________ _________________

                              (Лауазымы)             (Қолы)       (Т.А.Ә. (егер бар болса)

      Ескертпе: осы нысан қажеттілік болған кезде қосымша тармақтармен толықтырылуы мүмкін

  Теміржол көлігіндегі
жол жүрісі қауіпсіздігін
бұзушылықтарды тергеп-
тексеру қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Негізгі бағыттар бойынша жұмыс топтарының функциялары: локомотив шаруашылығы, вагон шаруашылығы, жол шаруашылығы, жүк шаруашылығы және қозғалыс, СОБ шаруашылығы (сигнализация, орталықтандыру және бұғаттау) және байланыс, электрмен жабдықтау шаруашылығы

      1. Локомотив шаруашылығының жұмыс тобы:

      1) жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария нәтижесінде зақымдалған локомотивті, тораптарды, бөлшектер мен бөлшектерді тексеру;

      2) жылдамдық өлшегіш лентаны және тіркеу кассеталарын алу және сапалы ашып көрсетуді ұйымдастыру;

      3) локомотив бригадасының пойызды дұрыс жүргізуінің далалық эксперимент;

      4) локомотивтің техникалық параметрлерін өлшеу (дөңгелек бу, автотіркегіш).

      2. Локомотив шаруашылығының жұмыс тобы:

      1) локомотивтің мерзімділігін, пайдалану мерзімдерін, жөндеу және техникалық қызмет көрсету сапасын, оның жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария салдарынан зақымдану дәрежесін сақтау;

      2) локомотив бригадасының стандартты емес жағдайларда, қауіпті орындарға бару кезінде іс-қимыл тәртібін білуі;

      3) локомотив бригадасына сапар алдында нұсқаманың болуы;

      4) локомотив бригадасы мен қатысы бар құрылымдар мен қызметкерлер арасындағы келіссөздер регламентінің дұрыс сақталуы;

      5) локомотив бригадаларын қалыптастыру және іріктеу сапасы;

      6) локомотив бригадаларын медициналық тексеруді ұйымдастыру сапасы;

      7) локомотив бригадасының психофизиологиялық жай-күйі;

      8) локомотив бригадаларының еңбек және демалыс режимдерін сақтауы;

      9) машинистердің ескертулері кітаптарын жүргізу сапасы және олардың жазбаларына жауап беру.

      3. Вагон шаруашылығының жұмыс тобы:

      1) жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиғаға, сондай-ақ апатқа немесе апатқа ықтимал себеп болған вагондардың техникалық параметрлерін, олардың тораптарын (бүйір жақтауларын, арбаның бөлшектерін, дөңгелектерді және т. б.) өлшеу;

      2) жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария нәтижесінде зақымдалған вагондардың тораптарын, бөлшектері мен бөліктерін жинау және қарау.

      4. Вагон шаруашылығының жұмыс тобы:

      1) вагондардың мерзімділігін, пайдалану мерзімдерін, жөндеу және техникалық қызмет көрсету сапасын, олардың жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе авария нәтижесінде зақымдану дәрежесін сақтау;

      2) пайдалану барысында вагондардың белгіленген жиынтығынан тораптар мен бөлшектерді ауыстыру фактілерінің болуы/болмауы;

      3) вагондарды, жүк және жолаушылар пойыздарын рейске дайындау сапасы;

      4) вагондарды тексерушілердің, тексеруші-жөндеушілердің, вагондарды жөндеу жөніндегі слесарлардың қажетті штатының және біліктілігінің болуы, олардың оқыту сапасы, осы жылжымалы құрамға қызмет көрсетуді жүргізген тұлғалардың біліктілігі;

      5) пойыздың жүру барысындағы техникалық қауіпсіздік және бақылау құралдары жұмысының сенімділігі;

      6) жолаушылар вагондарында қауіпсіздік құралдарының, өрт сөндіру, байланыс құралдарының және сигналдық құралдардың болуы, жұмысы және күтіп-ұстау;

      7) жолаушылар пойыздарының пойыздық бригадаларын рейске дайындау және қалыптастыру сапасы.

      5. Жол шаруашылығының жұмыс тобы вагон – жол өлшегіштің соңғы өтуінің лентасын ажыратады, сондай-ақ жол өлшегіштің соңғы өтуінің лентасын ажыратады:

      1) жолды ағымдағы күтіп ұстау және күрделі жөндеу кезінде технологиялық процестерді сақтау сапасы, штатты жинақтау және оның құзыреті, механизация құралдарымен, жолдың жоғарғы құрылысының материалдарымен жарақтандыру және олардың сапасы;

      2) жолдың және бағыттамалық бұрмалардың ағымдағы жай-күйінің сапасы;

      3) жолдың шығарылуын болдырмау жөніндегі іс-шаралардың орындалу сапасы;

      4) қайта іске қосылған тоннажбен жол учаскелерін ұстау сапасы;

      5) жол жұмыстары орындарын қоршау және өндіріс тәртібін сақтау;

      6) жолды тексеру және бағыттамалы бұрмаларды өлшеу кітабын жүргізу сапасы;

      7) осы учаскедегі қозғалыс жылдамдығын шектеуге ескертулер беру журналын жүргізу сапасы;

      8) станция бойынша кезекшінің журналдағы жазбалардың дұрыс ресімделуі.

      6. Жүк шаруашылығы мен қозғалысының жұмыс тобы:

      1) стандартты емес жағдайларда әрекет ету тәртібіне қатысты станция бойынша кезекшілердің, диспетчерлердің, жол берілген жағдайға қатысы бар пойыздық диспетчерлердің білімін тексеру;

      2) жүкті бақылау өлшеу.

      Жүк шаруашылығы мен қозғалысының жұмыс тобы:

      1) осы пойызды қабылдау, жөнелту және маневрлер жүргізу кезінде радиобайланыс бойынша келіссөздер регламентін сақтау;

      2) вагондарды тежегіш башмактармен бекітудің дұрыстығы;

      3) құрастырушы бригадалардың техпроцессті сақтауы;

      4) жүк немесе жолаушылар поезының қауіпсіз өтуін қамтамасыз ету жөніндегі іс-қимылдардың дұрыстығы;

      5) станция бойынша кезекшінің журналдарын, ескертулерді беру журналын дұрыс жүргізу;

      6) осы жылжымалы құрамда жүктерді тиеу және бекіту қағидаларын сақтау;

      7) коммерциялық бақылау пункттерінде жүктерді бекітудің дұрыстығы;

      8) қауіпті жүктерді тасымалдау қағидаларын сақтау;

      9) жүк поезының құрамын қалыптастырудың дұрыстығы;

      10) жүктің жай-күйі, оның сақталуы және зақымдану дәрежесі;

      11) жүк вагондарын бақылау өлшеудің болуы және сапасы.

      7. Сигнал беру, автобұғаттау (СОБ) және байланыс шаруашылығының жұмыс тобы:

      1) СОБ және байланыс құрылғыларын енгізу, пайдалану, ұстау және жөндеу бойынша жұмыстарды жүргізу кезінде нормативтік талаптар мен технологиялық процестерді орындау;

      2) рельс тізбектерінің мазмұны және құрылғылар жұмысының сенімділігі.

      8. Электрмен жабдықтаудың жұмыс тобы:

      1) түйіспе желісін, электр қосалқы станциялардың жабдықтарын, кабельдік трассалар мен тарату желілерін пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу кезінде нормативтік талаптар мен технологиялық процестерді, жөндеу циклдарын орындау;

      2) техникалық және технологиялық құжаттаманы жүргізудің дұрыстығы;

      3) жарықтандыру нормаларын және жарықтандыру жабдықтары мен оның тораптарын ұстау;

      4) тұтынушылардың санаттылығына сәйкес электрмен жабдықтаудың сенімділігін қамтамасыз ету, резервтік электрмен жабдықтаудың болуы және жай-күйі.

  Теміржол көлігіндегі
жол жүрісі қауіпсіздігін
бұзушылықтарды тергеп-
тексеру қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуіне алып келген оқиға, сондай-ақ апат немесе аварияны тергеп-тексеру актісі

      _______________ (күні, айы) ________________________ жылы жасалған

      ______________________________________________________________

      (станцияда, аралықта)

      тергеу басшысы ________________________________________________

      ______________________________________________________________

      (басшының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      қатысуымен ____________________________________________________

      ______________________________________________________________

      (комиссия мүшелерінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда

      ______________________________________________________________

      олар жол жүрісі қауіпсіздігі бұзылған орнына келіп, жол жүрісі

      қауіпсіздігін бұзу себептеріне тергеп-тексеру жүргізіп:

      1. Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның жиынына әкеп соққан оқиғаның жағдайлары

      _________________________________

      Жылжымалы құрамның жолаушылар пойызында/апатта/апатта жылжымалы құрамның түсуіне әкеп соққан оқиға орнында орналасуы: егжей-тегжейлі схема, фотосуреттер қоса беріледі.

      2. Жолаушылар пойызында жылжымалы құрамның жиынына әкеп соққан оқиғаның салдары

Адам құрбандары

Жылжымалы құрам

Сындырылған

Жөндеу көлемінде зақымдалған

Жол

Күрделі

Орта

Ағымдағы







сынған: жол – рельстерді жолға бұру тетігі-

Адам __ қаза тапты

локомотив ............











Жаралы:

вагондар/жүктер






ауыр: ___адам

2- негізгі вагон...............











жеңіл: ___адам

4-негізгі вагон











жол жүрудің тоқтатылуы: толық___сағат ___минут бір бағыты жол___сағат__минут


вагондар /жолаушы






.............................





      3. Бақылау мәліметтері

      1) жолаушылар пойызында/апатта/апатта жылжымалы құрамның түсуіне әкеп соққан оқиға орнында болған пойыздар

№ Пойыздар

Пойыздың түрі

Локомотив

Пойыз құрамы

Ескерту

Сериясы

Бірліктердің саны

Вагондардың саны

2-бірлік

4 -бірлік

4 бірліктен аса

Жүкпен

Жүксіз


































      2) жергілікті жердің жағдайы (толтыру кезінде керек емесін сызып тастау керек):

      көтеру, түсіру _______; алаң ұзындығы _______ метр;

      радиус қисығы_______ тік ұзындығы _________ метр;

      ойып алу, тереңдігі, биіктігі ________ метр;

      3) ауа райы жағдайы: (керек емесін сызып тастау керек) анық, қараңғы, жел, қар, боран, аяз, жаңбыр, көктайғақ ________________________________

      4) жолдың жоғарғы құрылысының конструкциясы:

      типті рельстер _____________, бекіту түрі __________________________,

      1 километрге шпалдардың саны ____________, баллас _______________;

      5) жолдың жоғарғы құрылысын тексеру нәтижелері (нақты жай-күйін және оның мазмұнында анықталған ауытқуларды көрсете отырып)

      ______________________________________________________________

      6) жылжымалы құрамның жүріс бөліктерін тексеру нәтижелері

      (олардың жай-күйін және қалыпты мөлшерден және рұқсатнамалардан анықталған ауытқуларды көрсету)_________________________________

      7) тіркеу және соққы беру аспаптарын тексеру нәтижелері (олардың жай-күйін және қалыпты мөлшерден және рұқсатнамалардан табылған ауытқуларды көрсету)___________________________________________

      8) жол және пойыз сигналдарының жағдайы, көріну және жай-күйі

      ______________________________________________________________

      9) пойыз машинисіне ескерту беру керек пе, ол қандай және қандай болды

      ______________________________________________________________

      10) пойыз қозғалысының белгіленген нақты жылдамдығы (жылдамдықты анықтау тәсілін көрсете отырып)___________________________________

      11) пойыз құрамын қалыптастырудың дұрыстығы (анықталған бұзушылықтарды көрсете отырып)

      ______________________________________________________________

      12) қамтамасыз ету құрам пойыздың тежегіштермен: саны тежегіш осьтерінің және жиынтық тежегіш басу (жарылған кезде пойыздың - жеке-жеке, құйрық пен бас бір бөлігінің құрамын) белгіленуі _____/ нақты _____

      қолмен әрекет:

      орнатылды _______ / іс жүзінде _________________

      13) пойыздың құрамында қолданыстағы тежегіш осьтерінің орналасуы

      ______________________________________________________________

      14) автотежегіштердің анықталған ақауларын сипаттау ______________________________________________________________

      15) тоқтату крандарының орналасуы және жай-күйі, қандай тоқтату крандары іске қосылды ___________________________________________

      16) Локомотив қалыптарының және тежегіш вагондарының жай-күйі____

      ______________________________________________________________

      17) автотежегіш жеңдерінің және соңғы крандардың жай-күйі, соңғы жабық крандардың болуы _____________________________________

      18) Локомотив автотежегіштері қосылды ма_______________________

      19) автотежегіштерді сынау жүргізілді ме, қашан, қайда және кім

      ______________________________________________________________

      20) кондуктор бригадасын құрам бойынша орналастыру______________

      21) реверс реттегішінің (контроллерінің) локомотивіндегі және машинист кранының жағдайы______________________________________________

      22) машинист поезды тоқтату бойынша шаралар қабылдады ма (және қалай)

      (тежеу басталған апат орнынан іс-қимыл реттілігі мен қашықтығын көрсете отырып)________________________________________________

      23) қозғалыс қауіпсіздігі бұзылған кезде маңызы болуы мүмкін локомотивтің ақауларының болуы _________________________________

      24) сигналдарды кім және қандай берді____________________________

      25) оқиғаның туындау себептерін анықтау үшін маңызы бар оқиғаны қарау орны туралы басқа да деректердің болуы _________________________________

      26) қалпына келтіру (өрт сөндіру) пойызы келгенге дейін қозғалысты қалпына келтіру үшін қабылданған шаралар туралы нұсқау ______________________________________________________________

      27) зардап шеккендерге кім, қашан және қандай көмек көрсетілді______________________________________________________

      28) оқиғаға қатысы бар ұйымдар қызметкерлерінің жұмыс және демалыс уақыты

Р/с №

Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Лауазымы

Сағаттағы жұмыс нормасы

Жұмыста, сағатта

Жұмыс алдында демалу, сағатта













      29) осы станциядағы (пойыз-учаскеде, аралықта, айналада, депода) қозғалыс қауіпсіздігін бұзудың қайталануы туралы мәліметтер) ______________________________________________________________

      4. Қалпына келтіру құралдары

Көмек көрсету уақыты

Көмек кімге қажет

Көмек қайдан берілді

Жөнелту уақыты

Қашықтық, километр

Келу уақыты

Ескерту

сағат

минут

сағат

минут










      30) жол жүріс қауіпсіздігін бұзу салдарларын жою жөніндегі жұмыстарды орындау туралы ескертулер, жылжымалы құрамның, инфрақұрылым объектісінің мәжбүрлі зақымдануы туралы белгі ______________________________________________________________

      5. Жол жүрісі қауіпсіздігін жіктеу және бұзу себептері және нормативтік техникалық құжаттардың талаптарынан жіберілген ауытқулар туралы қорытындылар

      ______________________________________________________________

      31) заттай дәлелдемелердің маңызы бар алып қойылған заттар мен құжаттардың тізбесі

      ______________________________________________________________

      32) осы актіге қосымшалардың тізбесі____________________________

      6. Теміржол оқиғасын тергеп-тексеру қорытындылары бойынша тапсырмалар

      33) тергеп-тексеру қорытындылары бойынша материалдарды іске қалыптастыру және сотқа дейінгі мерзімде ұсыну; ______________________ саны __________ мекенжайы______________________________________

      34) тергеп-тексеру қорытындылары бойынша іс-шаралар (түзетуші және алдын алушы) әзірлесін және уәкілетті органға ұсынсын._______________________________________________________.

      Тергеп-тексеру басшысы ___________________________ (қолы)

      Комиссия мүшелері __________________________(қолдар)


Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады